Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o intrebare.am segmentat motorul la ktm 250 sx ieri.si maine trebuie sa incep rodajul.cum sa procedez?cate ore? in ce regim de mers?cilindrul era ok pistonul era oglinda asa ca am pus doar segment nou.compresie pe neasteptate... (cacalau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.am segmentat motorul la ktm 250 sx ieri.si maine trebuie sa incep rodajul.cum sa procedez?cate ore? in ce regim de mers?cilindrul era ok pistonul era oglinda asa ca am pus doar segment nou.compresie pe neasteptate... (cacalau)

 

ridica acul din carburator o treapta, sa fie amestecul mai bogat

nu folosesti mai mult de 50% din acceleratie

nu ti motorul la turatii constante pe perioade lungi

folosesti choke-ul (am uitat cu se numeste in romana) cand e motorul rece

5 ore de functionare sau 500km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat imi iau un KTM 250(300) 2T nou. Poate va ajutati cu ceva sfaturi pentru un rodaj corect, si ce mai credeti voi ca trebuie sa am in "vizor" la 2T.

Multam!

PS: Cred ca e suficient un 250 deoarece am 80 kg cu tot echipamentul pe mine:)

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat imi iau un KTM 250(300) 2T nou. Poate va ajutati cu ceva sfaturi pentru un rodaj corect, si ce mai credeti voi ca trebuie sa am in "vizor" la 2T.

Multam!

PS: Cred ca e suficient un 250 deoarece am 80 kg cu tot echipamentul pe mine:)

 

Este suficient si 200.

Crede-ma, nici nu ma gandesc sa-l schimb cu un 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului

Problema s-a rezolvat....

Insa ce ar mai fi bine de stiut:

Am desfacut motorul pentru o revizie completa(450 ecx) si paleta pompei de apa se invartea in gol pe axul cu came.De ce?siguranta era sarita.De ce?Canalul sigurantei nu este foarte adanc si era plin si de rugina.De aceea fierbea destul de rapid motorasul meu.

Segmenti cine si cat de repede aduce?

Cilindrul este intact,identic pistonul.Insa segmentii cand sunt introdusi in cilindru,distanta la imbinarea capetelor(fanta) depaseste cu mult indicatiile producatorului(0.8mm si 1 mm)

 

Inca o chestie ciudata....in actele de italia prima inmatriculare este in luna 09.2002.EXC de 450 am constatat ca apare ca model de 2003....care e smecheria?In acte este "ktm exc,motor de 448 cmc" inmatriculat in 09.2002

 

Cu respect,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie ciudata....in actele de italia prima inmatriculare este in luna 09.2002.EXC de 450 am constatat ca apare ca model de 2003....care e smecheria?In acte este "ktm exc,motor de 448 cmc" inmatriculat in 09.2002

 

Cu respect,

 

 

Sal !

Eu am cumparat in 2007 EXC 450R nou, de la Motomania, ''modelul 2008''. Pe talon scrie foarte frumos:

Inmatriculat: august 2007

Anul fabricatiei: 2008 :scratch:)

Nu e nimik anormal. Modelul este anuntat si scos la vanzare cu un an inainte, pe toate actele lui scriind anul pentru care e anuntat modelul.

 

Mai mult decat atat: am un VW Golf model 2008, pe al carui talon scrie la fel: inmatriculat Oct 2007, anul fabricatiei 2008.

 

Toate bune !

Editat de sensv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal !

Eu am cumparat in 2007 EXC 450R nou, de la Motomania, ''modelul 2008''. Pe talon scrie foarte frumos:

Inmatriculat: august 2007

Anul fabricatiei: 2008 :scratch:)

Nu e nimik anormal. Modelul este anuntat si scos la vanzare cu un an inainte, pe toate actele lui scriind anul pentru care e anuntat modelul.

 

Mai mult decat atat: am un VW Golf model 2008, pe al carui talon scrie la fel: inmatriculat Oct 2007, anul fabricatiei 2008.

 

Toate bune !

 

Se pare ca anul 2007 a fost un an de gratie pt tine. Ti-ai cumparat doua autovehicule mai mult decat noi. Keep it up!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca anul 2007 a fost un an de gratie pt tine. Ti-ai cumparat doua autovehicule mai mult decat noi. Keep it up!

:scratch:

 

 

E, nu chiar ...

Masina e de la birou iar motorul ... nu mai spun cu ce eforturi ...

 

Multzam ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr ca lucrez in domeniul auto-moto imi permit sa raspund eu de ce apare situatia asta..toate firmele mari constructoare de masini sau moto au o luna de pauza in august (luna calendaristica 08)..pana in luna iulie modelele sunt 2007(sa zicem)incepand cu luna septembrie modelul este 2008..regula nu este universala dar asa stau lucrurile..aceeasi situatie o am si eu pe talon..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi.

 

Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003)

 

1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)?

Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune)

2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla)

Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe.

Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde.

Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... :crack:

 

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi.

 

Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003)

 

1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)?

Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune)

2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla)

Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe.

Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde.

Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... :crack:

 

 

Cu respect

 

Motoarele astea au termostat.

Din considerente de marketing, cred, aceste motociclete vin fara o gramada de componente absolut utile. Cum ar fi, de exemplu, ventilatorul. Toate se pot cumpara 'aftermarket'. Bine ca dau ghidonul o data cu moto....

Deci, pt padure, musai ventilator. 100 euro. Au mai fost discutii aici despre adaptari de ventilatoare. Eu, personal am montat un ventilator de PC. Dar, in timpul asta, strang cei 100 euro.

Foarte bine ca ai verificat ambreiajul. Daca e in parametrii, asta e. Si al meu cloncane cand cuplez ambreiajul. Avand in prealabil si o japoneza, am fost socat cand am auzit zgomotele alea. Sa zicem ca e zgomotul specific motoarelor de performanta europene. Exceptand BMW. Ei sunt japonezii Europei. Dar ei (BMW) nu fac motoare de performanta.

In concluzie, cumpara ventilator KTM si dai drumul in padure!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi.

 

Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003)

 

1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)?

Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune)

2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla)

Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe.

Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde.

Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... :crack:

 

 

Cu respect

 

1- ambreajul - verifica daca palcutele de sinter au grosimea ceruta si daca inelele de metal nu sunt deformate de la uzura (le pui pe rand pe o foaie de sticla, daca nu stau lipite de ea le schimbi) in rest zgomotul e normal - parca se rupe in bucati. Am gasit un remediu totusi - dopuri de urechi - 5 lei setul de 4 dopuri in cutie.

 

2- ventilatorul personal consider ca e obligatoriu- mai ales in padure daca mergi mai incet. ventilatorul are codul de ktm - 59035041044 si costa 99 de euro, vine la kit cu termostat si toate firele necesare sa il montezi. Daca fieebi apa prea mult poti sa strici (depinde de noroc) garniturie de la pompa de apa, prin evaporarea apei din antigel depuneri pe conducte, garnituri de prin motor - deci poate fi mai scump de 100 de euro. Plus nervii sa ramai in varf de munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ce considerent se alege anvelopa spate la un exc?

Pe motocicleta pe spate este 120/100/18 iar producatorul declara 140/80/18.

Discutand despre noroi,logic ar fi(ca si anvelopele de iarna pe auto)cu cat mai ingust cu atat mai bine....insa??

Referitor la profil?O anvelopa de viteza stiu ce sa aleg,una auto stiu,dar la enduro toate au crampoane :)

Ce trebuie luat in calcul?Am observat ca anvelopele enduro au crampoanele drepte,nu sunt unisens.Doar ca unele sunt mai dese,altele mai rare etc

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ce considerent se alege anvelopa spate la un exc?

Pe motocicleta pe spate este 120/100/18 iar producatorul declara 140/80/18.

Discutand despre noroi,logic ar fi(ca si anvelopele de iarna pe auto)cu cat mai ingust cu atat mai bine....insa??

Referitor la profil?O anvelopa de viteza stiu ce sa aleg,una auto stiu,dar la enduro toate au crampoane :)

Ce trebuie luat in calcul?Am observat ca anvelopele enduro au crampoanele drepte,nu sunt unisens.Doar ca unele sunt mai dese,altele mai rare etc

 

Multumesc

bogdane..ce vrei tu e asa de greu de explicat pe scurt asa ca te trimit sa citesti topicul ..cum alegem o anvelopa "sau ceva de genu.."daca si dupa asta mai ai nelamuriri dezvoltam discutia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sfat pentru toti posesorii de KTM: inlocuiti toate suruburile KTM cu suruburi romanesti. Pana acum am avut probleme cu suruburile de la: plastice, sa, juguri, etrier fata, capac pompa de apa, capace filtre de ulei, surub aerisire antigel, prinderea axului roata fata. Orice surub care nu este super specializat merita inlocuit. De preferat cu suruburi imbus. Se cumpara la kilogram la Praktiker, Hornbach, Bricostore etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat pentru toti posesorii de KTM: inlocuiti toate suruburile KTM cu suruburi romanesti. Pana acum am avut probleme cu suruburile de la: plastice, sa, juguri, etrier fata, capac pompa de apa, capace filtre de ulei, surub aerisire antigel, prinderea axului roata fata. Orice surub care nu este super specializat merita inlocuit. De preferat cu suruburi imbus. Se cumpara la kilogram la Praktiker, Hornbach, Bricostore etc.

Ia incearca fara prelungitor la cheie sa vezi, se mai rup? :cheers:

 

Am si eu o dilema !!

Am un ktm 525 exc 2006 si la sfatul prietenilor am reglat jocul la tacheti 0,10mm admisie si 0,15mm evacuare....o fi bine....o fi rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incearca fara prelungitor la cheie sa vezi, se mai rup? :cheers:

 

Am si eu o dilema !!

Am un ktm 525 exc 2006 si la sfatul prietenilor am reglat jocul la tacheti 0,10mm admisie si 0,15mm evacuare....o fi bine....o fi rau?

ups..am acelasi motor: reglare admisie avacuare la 0,12 mm dar merg reglati daca nu ai lera de 12 si 0,10 mm amandoi..spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fata motorului,sub cilindru este un surub cu imbus care o sa iti sara in ochi avand o saiba mai groasa.De desface surubul,se scoate saiba,si se infileteaza la loc.Surubul va intra mai adanc intr-un orificiu din ambielaj.Scoti bujia,bagi o tija in cilindru si invarti usor pana aduci pistonul sus de tot,apoi infiletezi surubul miscand usor de ambielaj in ambele sensuri pana simti ca varful surubului a intrat unde trebuie.Cu atentie ca foarte usor treci de acel punct.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor,

 

in sfarsit, undeva la sfarsitul saptamanii am sa fiu fericitul posesor al unui KTM EXC 450 din cred 2004 sau totusi 2005 ptr ca are evacuarea intr-o singura teava, si nu doua ca la cele anterioare?. nu stiu exact, sunt oricum foarte bucuros de achizitie, am primit la el si kit supermoto si as vrea sa intreb aici pe cei care ies cu el pe strada ce au facut cu pornirea? nu are cheie, nimic care ar opri in prima faza pornirea acestuia. cumva intrerupatoare secrete montate? sau exista kit special oem care se poate cumpara.

mersi si sper sa ne vedem intr-o plimbare pe munte.

btw. stau in Bucuresti dar merg aproape in fiecare weekend la Breaza (Ph) sau Sarata Monteoru (Bz) :cheers:.

 

Ilie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...