ionut73 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Incearca si o sa vezi lasa sa incerce astia mai tinerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) daca vreti carnat polonez pe portocala luati de aici: http://www.youtube.com/watch?v=vcsu0WF1 Editat Februarie 3, 2009 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 super tare!!!!!! cred ca al doilea link trebuia sa fie asta dar nu s-a copiat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 am si eu o intrebare.am segmentat motorul la ktm 250 sx ieri.si maine trebuie sa incep rodajul.cum sa procedez?cate ore? in ce regim de mers?cilindrul era ok pistonul era oglinda asa ca am pus doar segment nou.compresie pe neasteptate... (cacalau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 am si eu o intrebare.am segmentat motorul la ktm 250 sx ieri.si maine trebuie sa incep rodajul.cum sa procedez?cate ore? in ce regim de mers?cilindrul era ok pistonul era oglinda asa ca am pus doar segment nou.compresie pe neasteptate... (cacalau) ridica acul din carburator o treapta, sa fie amestecul mai bogat nu folosesti mai mult de 50% din acceleratie nu ti motorul la turatii constante pe perioade lungi folosesti choke-ul (am uitat cu se numeste in romana) cand e motorul rece 5 ore de functionare sau 500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) In viitorul apropiat imi iau un KTM 250(300) 2T nou. Poate va ajutati cu ceva sfaturi pentru un rodaj corect, si ce mai credeti voi ca trebuie sa am in "vizor" la 2T. Multam! PS: Cred ca e suficient un 250 deoarece am 80 kg cu tot echipamentul pe mine:) Editat Februarie 7, 2009 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 In viitorul apropiat imi iau un KTM 250(300) 2T nou. Poate va ajutati cu ceva sfaturi pentru un rodaj corect, si ce mai credeti voi ca trebuie sa am in "vizor" la 2T.Multam! PS: Cred ca e suficient un 250 deoarece am 80 kg cu tot echipamentul pe mine:) Este suficient si 200. Crede-ma, nici nu ma gandesc sa-l schimb cu un 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului Problema s-a rezolvat.... Insa ce ar mai fi bine de stiut: Am desfacut motorul pentru o revizie completa(450 ecx) si paleta pompei de apa se invartea in gol pe axul cu came.De ce?siguranta era sarita.De ce?Canalul sigurantei nu este foarte adanc si era plin si de rugina.De aceea fierbea destul de rapid motorasul meu. Segmenti cine si cat de repede aduce? Cilindrul este intact,identic pistonul.Insa segmentii cand sunt introdusi in cilindru,distanta la imbinarea capetelor(fanta) depaseste cu mult indicatiile producatorului(0.8mm si 1 mm) Inca o chestie ciudata....in actele de italia prima inmatriculare este in luna 09.2002.EXC de 450 am constatat ca apare ca model de 2003....care e smecheria?In acte este "ktm exc,motor de 448 cmc" inmatriculat in 09.2002 Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sensv Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Inca o chestie ciudata....in actele de italia prima inmatriculare este in luna 09.2002.EXC de 450 am constatat ca apare ca model de 2003....care e smecheria?In acte este "ktm exc,motor de 448 cmc" inmatriculat in 09.2002 Cu respect, Sal ! Eu am cumparat in 2007 EXC 450R nou, de la Motomania, ''modelul 2008''. Pe talon scrie foarte frumos: Inmatriculat: august 2007 Anul fabricatiei: 2008 ) Nu e nimik anormal. Modelul este anuntat si scos la vanzare cu un an inainte, pe toate actele lui scriind anul pentru care e anuntat modelul. Mai mult decat atat: am un VW Golf model 2008, pe al carui talon scrie la fel: inmatriculat Oct 2007, anul fabricatiei 2008. Toate bune ! Editat Februarie 8, 2009 de sensv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Sal !Eu am cumparat in 2007 EXC 450R nou, de la Motomania, ''modelul 2008''. Pe talon scrie foarte frumos: Inmatriculat: august 2007 Anul fabricatiei: 2008 ) Nu e nimik anormal. Modelul este anuntat si scos la vanzare cu un an inainte, pe toate actele lui scriind anul pentru care e anuntat modelul. Mai mult decat atat: am un VW Golf model 2008, pe al carui talon scrie la fel: inmatriculat Oct 2007, anul fabricatiei 2008. Toate bune ! Se pare ca anul 2007 a fost un an de gratie pt tine. Ti-ai cumparat doua autovehicule mai mult decat noi. Keep it up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sensv Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Se pare ca anul 2007 a fost un an de gratie pt tine. Ti-ai cumparat doua autovehicule mai mult decat noi. Keep it up! E, nu chiar ... Masina e de la birou iar motorul ... nu mai spun cu ce eforturi ... Multzam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 10, 2009 Autor Share Postat Februarie 10, 2009 ptr ca lucrez in domeniul auto-moto imi permit sa raspund eu de ce apare situatia asta..toate firmele mari constructoare de masini sau moto au o luna de pauza in august (luna calendaristica 08)..pana in luna iulie modelele sunt 2007(sa zicem)incepand cu luna septembrie modelul este 2008..regula nu este universala dar asa stau lucrurile..aceeasi situatie o am si eu pe talon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi. Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003) 1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)? Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune) 2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla) Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe. Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde. Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi. Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003) 1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)? Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune) 2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla) Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe. Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde. Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... Cu respect Motoarele astea au termostat. Din considerente de marketing, cred, aceste motociclete vin fara o gramada de componente absolut utile. Cum ar fi, de exemplu, ventilatorul. Toate se pot cumpara 'aftermarket'. Bine ca dau ghidonul o data cu moto.... Deci, pt padure, musai ventilator. 100 euro. Au mai fost discutii aici despre adaptari de ventilatoare. Eu, personal am montat un ventilator de PC. Dar, in timpul asta, strang cei 100 euro. Foarte bine ca ai verificat ambreiajul. Daca e in parametrii, asta e. Si al meu cloncane cand cuplez ambreiajul. Avand in prealabil si o japoneza, am fost socat cand am auzit zgomotele alea. Sa zicem ca e zgomotul specific motoarelor de performanta europene. Exceptand BMW. Ei sunt japonezii Europei. Dar ei (BMW) nu fac motoare de performanta. In concluzie, cumpara ventilator KTM si dai drumul in padure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Nu sunt de acord ca ventilatorul este asa indispensabil, eu de doi ani de cand am 450-ul nu l-am fiert decat de 3 ori si sunt departe de a fi profesionist. 200-le in aprox 10 ture n-am reusit sa- fierb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Am o serie de intrebari,poate imi dati cateva sfaturi. Agregatul este un exc de 4 juma' din 2002(desi inclusiv in manualul de service ktm exc 450 apare incepand cu 2003) 1.Acest model suna ca un ducati(acel sunet de motor care mai are 1 minut si scoate biela afara)? Cu ambreajul tras nu se aud nici tachetii(pe care i-am reglat la 0.10) insa cu ambreajul lasat liber se aude acel zgomot metalic identic cu sunetul de ducati.Mentionez ca ambreajul l-am verificat si toate componentele sunt in standardele impuse de producator(arcuri,discuri,rulment de presiune) 2.Nu are ventilator.Dar sub rezervor am gasit niste fire care nu duc nicaieri(un set care zic eu ca ar merge la ventilator si un set care ar merge la termocupla) Problema este ca in conditiile unui traseu dificil in care parcurgi 10 m in 1 minut fierbe. Are cineva o experienta cu montat de ventilator?As pune unul din dezmembrari moto,doar sa incapa si sa il pot prinde. Termocontactul?ati montat auto?sau moto?sau musai de ktm?ati gaurit radiatorul?v-ati intercalat pe un furtun?motoarele astea au termostat?nu cred.... Cu respect 1- ambreajul - verifica daca palcutele de sinter au grosimea ceruta si daca inelele de metal nu sunt deformate de la uzura (le pui pe rand pe o foaie de sticla, daca nu stau lipite de ea le schimbi) in rest zgomotul e normal - parca se rupe in bucati. Am gasit un remediu totusi - dopuri de urechi - 5 lei setul de 4 dopuri in cutie. 2- ventilatorul personal consider ca e obligatoriu- mai ales in padure daca mergi mai incet. ventilatorul are codul de ktm - 59035041044 si costa 99 de euro, vine la kit cu termostat si toate firele necesare sa il montezi. Daca fieebi apa prea mult poti sa strici (depinde de noroc) garniturie de la pompa de apa, prin evaporarea apei din antigel depuneri pe conducte, garnituri de prin motor - deci poate fi mai scump de 100 de euro. Plus nervii sa ramai in varf de munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Va salut, Saptamana viitoare imi iau un ktm 300, asa ca am sa fiu foarte des printre portocalii. Prima mea problema: rodajul Cum se face la 2T? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 pe ce considerent se alege anvelopa spate la un exc? Pe motocicleta pe spate este 120/100/18 iar producatorul declara 140/80/18. Discutand despre noroi,logic ar fi(ca si anvelopele de iarna pe auto)cu cat mai ingust cu atat mai bine....insa?? Referitor la profil?O anvelopa de viteza stiu ce sa aleg,una auto stiu,dar la enduro toate au crampoane Ce trebuie luat in calcul?Am observat ca anvelopele enduro au crampoanele drepte,nu sunt unisens.Doar ca unele sunt mai dese,altele mai rare etc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 23, 2009 Autor Share Postat Februarie 23, 2009 pe ce considerent se alege anvelopa spate la un exc?Pe motocicleta pe spate este 120/100/18 iar producatorul declara 140/80/18. Discutand despre noroi,logic ar fi(ca si anvelopele de iarna pe auto)cu cat mai ingust cu atat mai bine....insa?? Referitor la profil?O anvelopa de viteza stiu ce sa aleg,una auto stiu,dar la enduro toate au crampoane Ce trebuie luat in calcul?Am observat ca anvelopele enduro au crampoanele drepte,nu sunt unisens.Doar ca unele sunt mai dese,altele mai rare etc Multumesc bogdane..ce vrei tu e asa de greu de explicat pe scurt asa ca te trimit sa citesti topicul ..cum alegem o anvelopa "sau ceva de genu.."daca si dupa asta mai ai nelamuriri dezvoltam discutia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Sfat pentru toti posesorii de KTM: inlocuiti toate suruburile KTM cu suruburi romanesti. Pana acum am avut probleme cu suruburile de la: plastice, sa, juguri, etrier fata, capac pompa de apa, capace filtre de ulei, surub aerisire antigel, prinderea axului roata fata. Orice surub care nu este super specializat merita inlocuit. De preferat cu suruburi imbus. Se cumpara la kilogram la Praktiker, Hornbach, Bricostore etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Sfat pentru toti posesorii de KTM: inlocuiti toate suruburile KTM cu suruburi romanesti. Pana acum am avut probleme cu suruburile de la: plastice, sa, juguri, etrier fata, capac pompa de apa, capace filtre de ulei, surub aerisire antigel, prinderea axului roata fata. Orice surub care nu este super specializat merita inlocuit. De preferat cu suruburi imbus. Se cumpara la kilogram la Praktiker, Hornbach, Bricostore etc. Ia incearca fara prelungitor la cheie sa vezi, se mai rup? Am si eu o dilema !! Am un ktm 525 exc 2006 si la sfatul prietenilor am reglat jocul la tacheti 0,10mm admisie si 0,15mm evacuare....o fi bine....o fi rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Ia incearca fara prelungitor la cheie sa vezi, se mai rup? Am si eu o dilema !! Am un ktm 525 exc 2006 si la sfatul prietenilor am reglat jocul la tacheti 0,10mm admisie si 0,15mm evacuare....o fi bine....o fi rau? ups..am acelasi motor: reglare admisie avacuare la 0,12 mm dar merg reglati daca nu ai lera de 12 si 0,10 mm amandoi..spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Asa stiam si eu,dar na...daca te iei dupa prieteni...... As mai avea o intrebare: Cum o aduc la punct cel mai bine ca m-am uitat dupa vreun semn de am inebunit si nu am gasit.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 In fata motorului,sub cilindru este un surub cu imbus care o sa iti sara in ochi avand o saiba mai groasa.De desface surubul,se scoate saiba,si se infileteaza la loc.Surubul va intra mai adanc intr-un orificiu din ambielaj.Scoti bujia,bagi o tija in cilindru si invarti usor pana aduci pistonul sus de tot,apoi infiletezi surubul miscand usor de ambielaj in ambele sensuri pana simti ca varful surubului a intrat unde trebuie.Cu atentie ca foarte usor treci de acel punct. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 salut tuturor, in sfarsit, undeva la sfarsitul saptamanii am sa fiu fericitul posesor al unui KTM EXC 450 din cred 2004 sau totusi 2005 ptr ca are evacuarea intr-o singura teava, si nu doua ca la cele anterioare?. nu stiu exact, sunt oricum foarte bucuros de achizitie, am primit la el si kit supermoto si as vrea sa intreb aici pe cei care ies cu el pe strada ce au facut cu pornirea? nu are cheie, nimic care ar opri in prima faza pornirea acestuia. cumva intrerupatoare secrete montate? sau exista kit special oem care se poate cumpara. mersi si sper sa ne vedem intr-o plimbare pe munte. btw. stau in Bucuresti dar merg aproape in fiecare weekend la Breaza (Ph) sau Sarata Monteoru (Bz) . Ilie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.