Mark81 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspunda Ce as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? Editat Martie 16, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspundaCe as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? Schimba-l cu un 450 sau un 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? ms oricum o sa incerc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspundaCe as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? sigur e o problema la motor daca la cuplul ala nu trage,al meu cu 13/52 imi rupe mainile din umeri..dar daca tu consideri ca totusi e prea moale,monteaza o linie de esapament tunning..te va ajuta mult mai mult in ture joase..cu toate ca sunt foarte sceptic..am facut o tura cu un 530 si era mult mai agresiv ca al meu si avea totul stock si raport 14/52 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta? Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... Editat Martie 17, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sher Du-o la cineva care se pricepe sa-ti regleze carburatorul. Nu are cum sa nu traga un 530 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? ms oricum o sa incerc asa Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa Editat Martie 17, 2010 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta?Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... pai este foarte clar ca trebuie sa reglezi carburatia....de ce dracu te gandesti la altceva cand asta e primul lucru care trebuie facut...mai ales ca ai simptome clare ! du-l la doctor imediat si dupa aia mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ? Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! multumesc ,Mark, Edi si Vio (seseseko) !!! asa si fac ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! Salve, zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator. Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACERBIS-6-3...sQ5fAccessories uite aici si la pret foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Sunt proaspat posesor de 250 EXC F cu kit de 350 . Am nevoie de cartea tehnica a motocicletei. Aveti o versiune electronica? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 incearca aici: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html http://ktm.at/250-EXC-F-Champions-Edition....Hash=dcbf8829e1 Fade Sunt proaspat posesor de 250 EXC F cu kit de 350 . Am nevoie de cartea tehnica a motocicletei. Aveti o versiune electronica? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Salve, Zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator. Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte. Mersi http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACERBIS-6-3...sQ5fAccessories uite aici si la pret foarte bun. L-am luat din state, rezervor de 3.4G/13L, supercoincidenta, de la acelasi vanzator postat de Alfred mai sus. Parerea mea este ca "vine" bine la radiatoare, sau nu inteleg ce vrei sa spui. Atentie, linkul dat mai sus de Alfred te duce la un rezervor de 6.3 gallon adica 24L ... nu cred ca vrei sa pui asa ceva Din ce am vazut rezervorul este aproape identic cu cel powerparts ktm (produs de Acerbis in regim OEM pentru ktm) diferentele fiind: -alb vs portocaliu/negru (albul cica in 1-2 ani se "ingalbeneste" dar sincer ma doare la baston, si-asa in timpul ăsta motoreta va fi abuzata si nu mai conteaza cum arata, plus ca pot vedea lejer de tot nivelul benzinei); -busonul nu este din ăla smecher ci clasic, simplu. Mai bine asa, zic eu, stiu 2 cazuri in care busonul "smecher" s-a desfacut singur la niste trante nasoale si a inceput sa curga benzina, noroc ca nu au luat motoretele foc ... iar in alt caz a intrat mizerie in mecanismul de deschidere a busonului "smecher" si s-au chinuit vreo ora sa-l desfaca. Asa ca mai bine simplu si eficient; -vine fara robinet, dar acesta este foarte ieftin si se gaseste pe toate gardurile (eu l-am folosit pe cel de la rezervorul initial); -pretul ... e aproape la jumatate fata de ~380 EUR cat cer nesimtitii ăia de la ktm pe el. Asa ca dpmdv alegerea e no-brainer. Editat Martie 21, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut. Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare. PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA). RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.Spor la munca sa fie rezolvarea asa de simpla ??? o sa incerc si asta merci Editat Martie 22, 2010 de koss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut.Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare. PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb vrea cineva portocaliu de 13l? sh...190 euro...usor zgariat....stare f buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salutare ,am intrat de curand in posesia unui 540 SXC din 98 ,la care am descoperit ca mai am ceva bani de bagat ,imi puteti recomanda de unde imi pot comanda piese mai accesibile ca pret ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salutare ,am intrat de curand in posesia unui 540 SXC din 98 ,la care am descoperit ca mai am ceva bani de bagat ,imi puteti recomanda de unde imi pot comanda piese mai accesibile ca pret ? Multumesc . eu iti recomand sa nu mai bagi bani in el. Si cand o sa mearga, nu o sa poti face mare lucru cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Aveti in plus o protectie de ghidon? Preferabil cu KTM........Desigur, nu o vreau gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.