Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Cu siguranta si cablurile de la borne.

Bateria de ceas n-a functionat? Oricum, demarorul ala caraia de alunga toata fauna si flora pe o raza de 5 km....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu siguranta si cablurile de la borne.

Bateria de ceas n-a functionat? Oricum, demarorul ala caraia de alunga toata fauna si flora pe o raza de 5 km....

nu a mers iti dai seama,

tot compar 2 scheme electrice (300 si 250 2009) si vad ca pe langa partea care vreau eu sa o dau jos la 250 mai apare un un CAPACITOR

am impresia ca fara asta nu o sa mearga claxonul, stie cineva exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, ma ajutati va rog cu niste raspunsuri?

 

1. are cineva codurile de filtru de ulei lung si scurt, la exc250f model 2007?

p.s. am ramas paf cand am vazut ca are doua filtre, pana acum nu am mai vazut asa ceva, la moto de strada cel putin. :))

 

2. voi cat de tare intindeti lantu, sa zicem cand sunteti cu toata greutatea pe moto? ce marja permiteti, cati cm?

 

3. aveti idee daca 7000 km la un astfel de moto e mult? in sensul ca se apropie momentul de refacut motor? pana acum toti cu care am stat de vorba ziceau de ore de functionare, de aia nu imi dau seama. (ma duc in weekend cu un prieten sa isi ia moto si nu stiu cum sa interpretez acesti 7000 km?!)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vezi in catalogul de piese

2. in manualul proprietarului (se gaseste pe net gratuit, cred ca si pe site ul ktm) gasesti exact modalitatea de a regla tenisunea in lant. Dupa ce faci de cateva ori iti dai seama la ochi

3. pt 250 as spune ca nu e putin 7000 km, eu cu 525 din 2007 aveam cam 260 ore si 6800 km cand l-am dat, iar cilindru&pistonul erau boboc. Totusi, 250 e mai chinuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vezi in catalogul de piese - nu am catalog, tocmai de aia va intreb pe voi..

2. in manualul proprietarului (se gaseste pe net gratuit, cred ca si pe site ul ktm) gasesti exact modalitatea de a regla tenisunea in lant. Dupa ce faci de cateva ori iti dai seama la ochi - ma interesa si o parere a riderilor; de multe ori nu se face ca la carte si e mai bine asa ;)

3. pt 250 as spune ca nu e putin 7000 km, eu cu 525 din 2007 aveam cam 260 ore si 6800 km cand l-am dat, iar cilindru&pistonul erau boboc. Totusi, 250 e mai chinuit. - good info, merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. vezi in catalogul de piese - nu am catalog, tocmai de aia va intreb pe voi..

2. in manualul proprietarului (se gaseste pe net gratuit, cred ca si pe site ul ktm) gasesti exact modalitatea de a regla tenisunea in lant. Dupa ce faci de cateva ori iti dai seama la ochi - ma interesa si o parere a riderilor; de multe ori nu se face ca la carte si e mai bine asa ;)

3. pt 250 as spune ca nu e putin 7000 km, eu cu 525 din 2007 aveam cam 260 ore si 6800 km cand l-am dat, iar cilindru&pistonul erau boboc. Totusi, 250 e mai chinuit. - good info, merci :)

 

la katemeu , in general le place un lantz un pic mai lasat ca sa zic asa , daca il pui sa stea mai intins tinde sa curga semeringu de la pinion destul de repede(nu stiu cum sa ma exprim :) , dar cred ca ai inteles ideea , cum a zis si Soso , se vede la ochi destul de usor )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la katemeu , in general le place un lantz un pic mai lasat ca sa zic asa , daca il pui sa stea mai intins tinde sa curga semeringu de la pinion destul de repede(nu stiu cum sa ma exprim :) , dar cred ca ai inteles ideea , cum a zis si Soso , se vede la ochi destul de usor )

exact despre asta vorbeam, merci; am inteles ideea :D

 

Catalogul:

http://piesektm.ro/index.php?route=oem/fichefinder#2007/604/2001

 

Daca alegi o alta fisa, iti arata ce vrei tu in materie de piese, inclusiv preturi aproximative.

Eu nu vad decat un singur filtru de ulei, cine ti-a spus ca sunt 2?

 

merci domnule! la R6 am catalog offline, dar asta e si mai bun :D

uite aici am vazut doua filtre, dar e posibil sa fie la alt model...ca e manual de 250/525 SX,MXC,EXC..

post-14381-0-83750500-1380091262_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza aia e dintr-un manual 2000 - 2003. Pana in 2007 au mai fost schimbari. Motoarele mai mari de 250cc au ramas cu doua filtre de ulei.

http://piesektm.ro/index.php?route=oem/fichefinder#2007/592/1927

 

Dar iti poti da seama imediat daca mobra ta are doua sau un filtru de ulei daca te uiti pur si simplu la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pilita imensa de la suspensia spate. Googleste dupa reglarea SAG-ului la dirt bikes.

da, am dat pe google inainte sa intreb aici si am gasit exact ce zici si tu; totusi, am zis sa va intreb si pe voi. :)

 

btw am cumparat un excf 250 din 2008 in weekend, pt un prieten. mi se pare ca trage o idee mai bine ca al meu (2007) dar totusi parca imi place mai mult 2007-le. ce-i drept nu l-am testat pe teren foarte accidentat si in conditii cu adevarat grele. oricum, merita toti banii motoarele astea, e distractie la puterea "plus infinit" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

Ce pareri aveti despre 525 EXC 2006-2007 ?

De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte.

 

il folosesc la ENDUROOO aproape de HARD,aproape.

Am mai avut un 250 exc din 99 .. iar acuma un 426 2003 care ma batut la maxim cu datu la carja.

Astept pareri cat mai sincere.

 

Sanatate maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .De astazi am revenit si eu pe doua roti dar de data asta am schimbat categoria la off road . Deci cum s-ar spune sunt incepator in noroaie. Portocala care probabil o sa ma dea si pe jos e o Exc 300 din 2002. Daca aveti ceva sfaturi si pareri am sa fiu prin zona sa le citesc .

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

Ce pareri aveti despre 525 EXC 2006-2007 ?

De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte.

 

il folosesc la ENDUROOO aproape de HARD,aproape.

Am mai avut un 250 exc din 99 .. iar acuma un 426 2003 care ma batut la maxim cu datu la carja.

Astept pareri cat mai sincere.

 

Sanatate maxima.

Cand te va lasa bateria (si te va lasa) si 525-ul te va bate maxim cu datul la carja.

Eu, motoarele astea mari 4T, gen 500, 450 si chiar 400, le vad bune pt Paris-Dakar sau enduro peisagistic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand te va lasa bateria (si te va lasa) si 525-ul te va bate maxim cu datul la carja.

Eu, motoarele astea mari 4T, gen 500, 450 si chiar 400, le vad bune pt Paris-Dakar sau enduro peisagistic.

 

Daca o sa imi iau 525'ul primul lucru care o sa il fac o sa ii pun la punct incarcarea sa mearga perfect, si bateria se incarca in timp ..la cateva 100 de metri am de o pornire.

 

Mai astept pareri, De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...