alesckool Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 medie de 143km/h Cred ca e un nou record mondial. Pot sa te ating? Ai dreptate... E posibil ca ceasul ala care arata orele sa fie stricat sau sa nu mai fie firul la locul lui si deci sa nu inregistreze bine. Pe de alta parte poate fi vina la kilometraj. Dar ce sa-i faci, daca atat te duce mintea pe tine, sa o tii numa in mistouri in loc sa dai un sfat ca batran endurist ce te crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Dar ce sa-i faci, daca atat te duce mintea pe tine In locul tau n-as vorbi despre asta dupa post-ul de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Pana acum am facut 215km in 1,5 ore numai in regim de rodaj. Am verificat ieri hourmeter-ul si firul era cum mi-am imaginat, adica departe de fisa de inductie. Deci nu a mai inregistrat orele. Pe bord am 290 km la o viteza medie de 55km ora (numai asfalt si forestier) deci ar trebui sa am aprox 5 ore de mers. Pana vineri apuc sa fac rodajul de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 apropo de ore de functionare... Langa etrierul de frana fata atarna mandru si falnic firul care da comanda la ceas.Este rupt.Partea cu filet este ramasa langa etrier...Se mai poate face oarece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 apropo de ore de functionare...Langa etrierul de frana fata atarna mandru si falnic firul care da comanda la ceas.Este rupt.Partea cu filet este ramasa langa etrier...Se mai poate face oarece? Pai daca ti-a mai ramas fir legat de senzorul din etrier at nu trebuie decat sa-i faci legaturile la loc sau sa-l prelungesti daca ti s-a scurtat. Si eu l-am agatat odata si s-a rupt - i-am refacut legaturile si a functionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salutare , la un motor in 4 timpi (EXC 450 din 2004) cand ar trbui sa schimb bujia ? gasesc si eu de vanzare butuc roata fata si spate ? merci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salutare , la un motor in 4 timpi (EXC 450 din 2004) cand ar trbui sa schimb bujia ? gasesc si eu de vanzare butuc roata fata si spate ? merci !!! Teoretic trebuie sa o schimbi odata la 30 ore, cel putin asa da in carte la al meu si nu cred ca e diferit la tine. Pe de alta parte daca vezi ca iti face pb care te duc cu gandul la bujie, cel mai bine e sa o dai jos si sa o verifici. Daca trebuie schimbata o schimbi, daca nu o poti lasa pe aia ca tine si mai mult de 30 de ore. Dar ii las pe altii sa spuna cum trebuie sa arate o bujie buna (vezi ca mai sunt pe undeva pe aici, explicatii despre bujii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salutare , la un motor in 4 timpi (EXC 450 din 2004) cand ar trbui sa schimb bujia ? gasesc si eu de vanzare butuc roata fata si spate ? merci !!! Da-mi un tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 O intrebare domni Ktm'isti:D Am nevoie de un piston pentru un KTM gs din 1990. Piston cu diametru de 77. Oare merge si piston de exc,sx, daca are tot aceleasi masuri? Stie cineva unde pot gasii asa ceva? Sa ma ierte soso ca am postat ceva despre gs pe un forum de exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 O intrebare domni Ktm'isti:D Am nevoie de un piston pentru un KTM gs din 1990. Piston cu diametru de 77. Oare merge si piston de exc,sx, daca are tot aceleasi masuri? Stie cineva unde pot gasii asa ceva? Sa ma ierte soso ca am postat ceva despre gs pe un forum de exc esti sigur ca e 77mm? din ce vad eu nu este nici un piston ktm cu acel diametru. am pe stoc kit de piston pentru ktm 250 gs/mx din 90 pana in 94, iar diametrul este :67.5mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 KTM 350 SX-F With the confirmation in Milan of the key data of the 350cc, including injection and linkage ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Daca o vede Teo pe asta cu cadru portocaliu nu mai doarme la noapte Altfel, suna bine - intra si ei in randul lumii cu linkage si injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 esti sigur ca e 77mm? din ce vad eu nu este nici un piston ktm cu acel diametru. am pe stoc kit de piston pentru ktm 250 gs/mx din 90 pana in 94, iar diametrul este :67.5mm E o motoreta gs de 350 din 90 cu plasticuri de exc de 2006. Din pacate, nu e a mea, e a unui prieten. O sa-l intreb inca o data daca e de 77. Eu sper sa fie cel bun de 67, pentru ca ma intereseaza si pe mine sa isi faca ktm cat mai repede, ca si eu il testez Mesaj completat E masurat, de 77 trebuie. Deci, piston de KTM GS din 1990 350cc are cineva? O alta varianta ar fi motor intreg de ktm(nu stiu daca se potriveste de exc pe cadru de gs) in 2 timpi. Cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Daca o vede Teo pe asta cu cadru portocaliu nu mai doarme la noapte Pai atunci sa-i dam linkuri catre hi-res photos: http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do...-f_350_srgb.jpg http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do...0_left_srgb.jpg http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do..._persp_srgb.jpg Dar eu nu inteleg ... de ce ai pune protectii la discurile de frana fata/spate la un motocrosser? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Dar eu nu inteleg ... de ce ai pune protectii la discurile de frana fata/spate la un motocrosser? Probabail pentru ca se mai ciocnesc intre ei. Honda a avut mereu protectie la discul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv. Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 pune-i ventilator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Nu ai inteles , motorul in mod normal fierbe extrem de greu. Acum are in schimb o problema. Daca e pompa de apa stricata cu ce ma ajuta un ventilator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 daca pompa de apa este stricata inlocuieste ce trebuie ! sau nu stii ce-i stricat ?! Mesaj completat daca pompa de apa este stricata inlocuieste ce trebuie ! sau nu stii ce-i stricat ?! daca nu stii care-i cauza incepe cu verificarea termostatului apoi pompa de apa vezi schema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? salut. un prieten a patit exact la fel cu un 525. dupa multe cautari a gasit problema, BUSONUL DE LA RADIATOR. incearca sa schimbi busonul si poate ca scapi ieftin si usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 salut. un prieten a patit exact la fel cu un 525. dupa multe cautari a gasit problema, BUSONUL DE LA RADIATOR. incearca sa schimbi busonul si poate ca scapi ieftin si usor. Poate fi! Romeo de la Rasnov mi-a zis ca asta e o cauza pentru care fierbe motorul (si al meu fierbe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cred ca ala e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Poate fi! Romeo de la Rasnov mi-a zis ca asta e o cauza pentru care fierbe motorul (si al meu fierbe ) daca tine presiune nu ar avea de ce sa fie busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 Intrebare adresata EXC-ilor de 400: In momentul asta merg cu ,,calcatura" - 13/52. Este bine pentru zona in care locuiesc (ma plimb) eu - campie. Insa si pe aici sunt destule ,,accidente de teren" la care daca le abordez cu trepta 1 nu am suficienta viteza, daca le abordez cu treapta a-2-a nu am suficienta putere. Credeti ca ar fi mai optim raportul de 12/52 ? Voi ce calcatura aveti la 400-le voastre ? daca cel din poza esti tu,atunci te sfatuiesc sa treci pe 12/52 sau(banuiesc ca mai greu)sa treci pe 450..raportul tau pare ok dar singura solutie ieftina este sa schimbi pinionul de atac..mai este o solutie cu un akrapovic care iti da mult mai multa putere in ture joase,dar atentie trebuie sa schimbi si esapamentul primar nu doar finala.. Mesaj completat Am o problema cu racirea la 200 exc, mai exact cam fierbe fara motiv.Care pot fi cauzele? Pompa de apa poate fi stricata?- nu stiu cum arata dar mi-au spus altii mai priceputi ca nu are treaba. Termostatul? Vre-o garnitura pe undeva? Ce trebuie sa probez si cum? mark probeaza daca prin radiatoare circula apa.(scoate antigelul si sufla aer cu presiune pe fiecare radiator in parte).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma mir ca nu ai putere cu a 2-a cu 13/52...am avut si eu 400 si cu a 2-a rupea in orice turatie ..inseamna ca esti mult prea greu pentru cc astia..incearca un 450/525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.