atillas Postat Iulie 18, 2009 Autor Share Postat Iulie 18, 2009 sa inteleg ca nu era doar o veste , si chiar era adevarat ca toti dealerii ktm nu mai aduc nimic pentru moment tocmai am primit un newsletter de la motomania,au inceput iar sa aduca piese asa ca so' pe nea vali.. daca totusi stie cineva pe unde am putea gasi o-ringuri ptr cilindrul ambreiaj as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 tocmai am primit un newsletter de la motomania,au inceput iar sa aduca piese asa ca so' pe nea vali.. daca totusi stie cineva pe unde am putea gasi o-ringuri ptr cilindrul ambreiaj as fi recunoscator. Mergi cu o`ringul la piese auto, au truse cu toate dimensiunile de o-ringuri, e un 1 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 cam la ce riscuri ma expun cand schimb vitezele fara a folosi ambreiajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iulie 19, 2009 Autor Share Postat Iulie 19, 2009 Mergi cu o`ringul la piese auto, au truse cu toate dimensiunile de o-ringuri, e un 1 parca sa traiti domnu 1000 de ani.. Mesaj completat cam la ce riscuri ma expun cand schimb vitezele fara a folosi ambreiajul ? eu in afara de plecatul de pe loc nu mai folosesc deloc ambreiajul(si aici ma refer la actionatul manetei)cel putin in acelerari,la decelerare folosesc maneta totusi ca sa nu bruschez roata prea rau si sa ma arunce in cap..asa ca foloseste cu toata increderea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 sa traiti domnu 1000 de ani..Mesaj completat eu in afara de plecatul de pe loc nu mai folosesc deloc ambreiajul(si aici ma refer la actionatul manetei)cel putin in acelerari,la decelerare folosesc maneta totusi ca sa nu bruschez roata prea rau si sa ma arunce in cap..asa ca foloseste cu toata increderea.. asa fac si eu si ma gandeam ca nu prea face bine cutiei de viteze . duminica cand eram la o tura am observat ca nu prea reusesc sa gasesc punctul mort cand sunt in miscare si e motorul pornit , in schimb cand e oprit intra foarte usor . asta inseamna cumva ca nu cupleaza complet ambreiajul ? care ar putea fi motivul si ce as putea face ? problema cu fiertul radiatorului cum as pute sa o rezolv ? merci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 problema cu fiertul radiatorului cum as pute sa o rezolv ? mergi mai tare Acu pe bune - spala bine radiatorul prin exterior (sa nu aiba noroi intre faguri) - baga o solutie de curatare si curata instalatia si la interior (daca motocicleta e mai veche); in trecut eu am folosit cu succes o solutie speciala de la Yacco - mergi fara protectiile de plastic din fata - vezi sa ai carburatia reglata corect (daca ai amestec prea sarac fierbe mai repede). Daca si asa fierbe treci la pasul urmator: - ventilator - recomand circuit cu comanda manuala - daca il lasi sa mearga dupa termostat o sa ramai fara baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 afecteaza cu ceva daca bag o baterie de amperaj mai mare? e mai bine sau nu este indicat sa fac asa ceva ? ce este indicat sa pun ca voltaj si amperaj pe un exc '04 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 afecteaza cu ceva daca bag o baterie de amperaj mai mare? e mai bine sau nu este indicat sa fac asa ceva ?ce este indicat sa pun ca voltaj si amperaj pe un exc '04 merci Nu vad cum ai putea sa bagi o baterie cu amperaj mai mare. De regula, daca amperajul e mai mare si bateria e mai mare. Ca dimensiuni. Si nu va intra in lacasul ei. Dpdv al tensiunii: 12 V. Asta e musai. Poate ai gasit o baterie de 6 V si curent mai mare. Dar nu e buna pt ktm. Motocicletele mai vechi erau pe 6 V. Trebuie respectata neaparat tensiunea. Daca e cu 2, 3 amperi mai mare nu e problema. Cu bagarea la pct mort cand motorul e pornit, am si eu aceeasi problema. Eu am rezolvat-o dand un spritz la acceleratie chiar in momentul cand apas pedala pt pct mort. Cam asa fac soferii de ARO si camioane vechi cand schimba vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 un manual de reparatie pentru un exc 450 din 2004 are cineva , sau stiti unde as putea gasi ? am cautat si nu am gasit merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 un manual de reparatie pentru un exc 450 din 2004 are cineva , sau stiti unde as putea gasi ? am cautat si nu am gasitmerci check this out http://www.ktm.at/450-EXC-Sixdays-Champion...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 exact de la sursa merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Cumpar cutie de viteze sau pinioanele, second hand in stare aceptabila pentru un ktm exc 250 din 2000, pentru contact: vladutz26@yahoo.com sau 0722277830 Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 http://www.ktmadventuretours.com/Last-Minu...s.102179.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaffyDuck Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) ajutor,,,, ........ma ajuta si pe mine va rog cineva,,,am umblat la surubu ala mic de la carburator si acum nu mai porneste,,,,,se uda bujia,,,si nu mai stiu cum sa il reglez,,,stie cineva cate rotatii sa dau la surub,,,sau trebuie facut alceva,,,am un ktm exc din 98. daca il fac,,jur ca nu mai umblu la ala micu ......... Editat August 5, 2009 de DaffyDuck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Salut, sunt posesorul unui Ktm EXC 520 an fabricatie 2000 si am o problema mai exact am cumparat un electroventilator nou si nu imi incape (distanta dintre radiator si rezervor este aproximativ de 4 cm iar ventilatorul este de 7 cm) plus de asta radiatorul nu are nici suporti de fixare a electroventilatorului, s-a mai intalnit careva cu o astfel de situatie? In fine, cred ca am nevoie de rezervor, are careva de vanzare ? cred ca se potriveste si de EXC 400 an 2000-2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Salut, sunt posesorul unui Ktm EXC 520 an fabricatie 2000 si am o problema mai exact am cumparat un electroventilator nou si nu imi incape (distanta dintre radiator si rezervor este aproximativ de 4 cm iar ventilatorul este de 7 cm) plus de asta radiatorul nu are nici suporti de fixare a electroventilatorului, s-a mai intalnit careva cu o astfel de situatie? In fine, cred ca am nevoie de rezervor, are careva de vanzare ? cred ca se potriveste si de EXC 400 an 2000-2001. Electroventilatorul pt exc are cam 4cm nu 7cm si se prinde direct de radiator (in 2000 de cel din dr care are din fabrica 4 gauri pt montarea electroventilatorului). Eu am cumparat un kit original si nu am putut sa-l montez la exc400 din 2001 pt ca aveam montata protectia de radiator si nu mai avea loc si el.Am renuntat la electroventilator in favoarea protectiei la cazaturi. Mai am un exc 450 din 2008 cu electroventilator si imi descarca bateria, asa ca mai mult il tin oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am pierdut busonul de la radiator (ktm exc 250 din 2000). Cred ca se potriveste si de la alte modele/ani. Are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 am tot cautat pe forum si nu am gasit nimic , un disc de frana indoit se mai poate indrepta? si daca da unde sau cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Ma poate ajuta cineva cu piesa nr. 38, din schita de mai jos ? ...... contra cost, bineanteles ! Sal! Am eu asa ceva pt k le-am skimbat pe ale mele cu ceva Protaper-uri.Trimite PM dak mai ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Am pierdut busonul de la radiator (ktm exc 250 din 2000). Cred ca se potriveste si de la alte modele/ani.Are cineva de vanzare? multumesc celor care mi-au trimis mesaj. am fost sfatuit sa iau unul de nou (mai ales ca nu-i scump, 12 euro) pentru ca daca e vechi si nu inchide bine poa sa fiarba apa. pana vine comanda de la magazin am imprumutat de la Maclaud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 am tot cautat pe forum si nu am gasit nimic , un disc de frana indoit se mai poate indrepta?si daca da unde sau cum NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 In urma cu nici o saptamana am vandut batranul EXC 520 si am achizitionat exc 450R din 2008, astept pareri pro si contra din partea voastra (mai ales de la cei ce au modelul asta)referitor la fiabilitatea motorului si la ce sa ma astept pe viitor, cu ciclistica m-am lamurit, este mult peste exc 520:). Respecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Un prieten are motorul asta (E-GS 600 LC4 din '91) care l-a cumparat cu o modificare la suportul de pinion la roata de spate. Ca sa fie mai usor sa va explic atasez scanarea de la pag. cu roata spate din parts manualul lui: Deci e vb de partea de jos a imaginii, cea cu roata. El l-a luat cu urmatoarea modificare: piesa    original       modificare #4   - rulment 6005  - rulment 6005 #6   - sig. zeger    - sig. zeger #5   - semering     - #26  - bucsa       - #5+#26 rulment 6005 Acest lucru a dus la uzura suportului #25, jocul fiind foarte mare pt rulmenti, mai ales pt rulmentul care a inlocuit semeringul si bucsa. Stiu ca ar fi mai multe metode de rezolvare, dintre ele m-am gandit la 3: 1 - solutie Loctite intre suport si rulment. 2 - suportul alezat, bucsat si apoi un rulment cu dimensiunea ext mai mica sau revenit la combinatia originala cu semering si bucsa. 3 - alt suport (de preferat sh) As fi optat pt alt suport, dar nu stiu de la care model se mai potriveste ca in anii urmatori au facut ceva modificari acolo. Au renuntat la zeger si semering si au inlocuit rulmentul 6005 cu 3205B etansat. Urmeaza ca dupamasa sa fac niste masor axul de la roata. Deci daca stiti ca se potriveste asta de la alt model spuneti-mi si mie va rog. Deasemenea m-am mai gandit si sa cumpar pt el alta roata spate simpla sau butuc, care sa aibe prinderea pinionului direct pe butuc, fara suport intermediar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Nu crezi ca e posibil sa nu stie nimeni raspunsul la intrebarea ta... sau sa nu iti poata da un sfat. De ex. eu nu am desfacut niciodata ambreiajul la ktm, deci nu cunosc chiar tot ce e acolo, prin urmare nu te pot ajuta cu nici un raspuns. Doar atat iti pot spune, la husqvarna care am avut-o inainte ambreiajul l-am desfacut de mai multe ori, din diverse motive - aia avea o bucsa din bronz asemanatoare cu asta, care insa nu avea nici un joc. Deci ii posibil ca acea bucsa a ta sa se fi uzat, altfel care ar mai fi rolul ei, ca eu nu am auzit de nici o bucsa care sa fie cu joc din fabricatie. Apropo si eu am intrebat mai sus de postul tau ceva, si nu mi-a raspuns nimeni, nici macar tu, si pt asta nu am catalogat nici un forumist... Editat Septembrie 29, 2009 de alesckool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Bai, dar pe aici nu se mai uita nimeni !? Asteptam si eu un sfat, o informatie ... dar nimic !Halal ...... si eu am o mica problema cu ambreiajul, imi agata. am schimbat tot kit-ul impreuna cu multe tipuri de ulei...la fel. intr-un final m-am gandit ca ar fi bine sa schimb si ceva piese p-acolo. una din ele a fost si acea bucsa din interiorul oalei mari. s-a micsorat jocul oalei, dar tot imi agata. acu depinde cat de mare e jocul oalei la tine. piesa m-a costat 98 lei (INNER RING WITH COLLAR) referitor la "joc"...exista un mic joc (este doar un rulment) insa trebuie sa fie foarte mic Editat Septembrie 29, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.