andrei belcic Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 SalutAm cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata Si a mea face la fel. Pare ca se ineaca, intradevar. Am dat jos carburatorul si am actionat acceleratia si, cu toate ca era murdara, pompa de sprit a aruncat un jet puternic de benzina. O sa incerc sa o suspend sa vad cum se comporta. PS Umbland pe la fire, pe sub sa, mai demult am uitat sa mufez la loc TCS (throttle control sensor) de la carburator. Am bagat vreo 2 ture asa. Nam simtit nici o diferenta. Ma intreb daca mai lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Corect. Mi-a fost lene sa confectionez o surubelnita cu care sa am acces la jiclorul de relanti. Dar asta e primul lucru ce trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Am gasit pompa din dreapta carburatorului, mi se pare ca nu functioneaza. Adica cand trag acceleratia, tija aia nu se misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am gasit pompa din dreapta carburatorului, mi se pare ca nu functioneaza.Adica cand trag acceleratia, tija aia nu se misca. ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub. exact..problema este numai din carburator..este un pic de munca dar pana la urma il reglati..faceti reglajul asta numai cand stiti ca motorul este bine incalzit si sunt macar 15 grade cu plus afara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 o intrebare pt. ce-i care au ktm modelele mai noi cele cu aripa pe spate mai lata. cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului ? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ? asa dupa ochi, fara sa incerc se pareca daca prind ca la modelele mai vechi, parca tot cu plastic cu tot se ridica cand trag de el. multumesc anticipat. SA INCEAPA ENDUREALA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspunda Ce as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? Editat Martie 16, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspundaCe as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? Schimba-l cu un 450 sau un 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? ms oricum o sa incerc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspundaCe as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? sigur e o problema la motor daca la cuplul ala nu trage,al meu cu 13/52 imi rupe mainile din umeri..dar daca tu consideri ca totusi e prea moale,monteaza o linie de esapament tunning..te va ajuta mult mai mult in ture joase..cu toate ca sunt foarte sceptic..am facut o tura cu un 530 si era mult mai agresiv ca al meu si avea totul stock si raport 14/52 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta? Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... Editat Martie 17, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sher Du-o la cineva care se pricepe sa-ti regleze carburatorul. Nu are cum sa nu traga un 530 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? ms oricum o sa incerc asa Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa Editat Martie 17, 2010 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta?Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... pai este foarte clar ca trebuie sa reglezi carburatia....de ce dracu te gandesti la altceva cand asta e primul lucru care trebuie facut...mai ales ca ai simptome clare ! du-l la doctor imediat si dupa aia mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ? Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! multumesc ,Mark, Edi si Vio (seseseko) !!! asa si fac ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! Salve, zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator. Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACERBIS-6-3...sQ5fAccessories uite aici si la pret foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Sunt proaspat posesor de 250 EXC F cu kit de 350 . Am nevoie de cartea tehnica a motocicletei. Aveti o versiune electronica? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 incearca aici: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html http://ktm.at/250-EXC-F-Champions-Edition....Hash=dcbf8829e1 Fade Sunt proaspat posesor de 250 EXC F cu kit de 350 . Am nevoie de cartea tehnica a motocicletei. Aveti o versiune electronica? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Salve, Zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator. Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte. Mersi http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ACERBIS-6-3...sQ5fAccessories uite aici si la pret foarte bun. L-am luat din state, rezervor de 3.4G/13L, supercoincidenta, de la acelasi vanzator postat de Alfred mai sus. Parerea mea este ca "vine" bine la radiatoare, sau nu inteleg ce vrei sa spui. Atentie, linkul dat mai sus de Alfred te duce la un rezervor de 6.3 gallon adica 24L ... nu cred ca vrei sa pui asa ceva Din ce am vazut rezervorul este aproape identic cu cel powerparts ktm (produs de Acerbis in regim OEM pentru ktm) diferentele fiind: -alb vs portocaliu/negru (albul cica in 1-2 ani se "ingalbeneste" dar sincer ma doare la baston, si-asa in timpul ăsta motoreta va fi abuzata si nu mai conteaza cum arata, plus ca pot vedea lejer de tot nivelul benzinei); -busonul nu este din ăla smecher ci clasic, simplu. Mai bine asa, zic eu, stiu 2 cazuri in care busonul "smecher" s-a desfacut singur la niste trante nasoale si a inceput sa curga benzina, noroc ca nu au luat motoretele foc ... iar in alt caz a intrat mizerie in mecanismul de deschidere a busonului "smecher" si s-au chinuit vreo ora sa-l desfaca. Asa ca mai bine simplu si eficient; -vine fara robinet, dar acesta este foarte ieftin si se gaseste pe toate gardurile (eu l-am folosit pe cel de la rezervorul initial); -pretul ... e aproape la jumatate fata de ~380 EUR cat cer nesimtitii ăia de la ktm pe el. Asa ca dpmdv alegerea e no-brainer. Editat Martie 21, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut. Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare. PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.