Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut

Am cumparat in toamna un Exc 520 din 2001.

Problema e ca nu sare cand accelerez, adica

daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca

si dupa vreo secunda isi revine.

Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant.

Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat.

Are cineva idee ce poate fi problema?

Multumesc

Feri

Sovata

 

Si a mea face la fel. Pare ca se ineaca, intradevar. Am dat jos carburatorul si am actionat acceleratia si, cu toate ca era murdara, pompa de sprit a aruncat un jet puternic de benzina. O sa incerc sa o suspend sa vad cum se comporta.

PS Umbland pe la fire, pe sub sa, mai demult am uitat sa mufez la loc TCS (throttle control sensor) de la carburator. Am bagat vreo 2 ture asa. Nam simtit nici o diferenta. Ma intreb daca mai lucreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.

Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:)

 

Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Mi-a fost lene sa confectionez o surubelnita cu care sa am acces la jiclorul de relanti. Dar asta e primul lucru ce trebuie facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub.

exact..problema este numai din carburator..este un pic de munca dar pana la urma il reglati..faceti reglajul asta numai cand stiti ca motorul este bine incalzit si sunt macar 15 grade cu plus afara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pt. ce-i care au ktm modelele mai noi cele cu aripa pe spate mai lata. cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului ? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ?

 

 

asa dupa ochi, fara sa incerc se pareca daca prind ca la modelele mai vechi, parca tot cu plastic cu tot se ridica cand trag de el.

 

 

multumesc anticipat.

 

SA INCEAPA ENDUREALA !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspunda

Ce as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52..

Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos?

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspunda

Ce as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52..

Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos?

 

Schimba-l cu un 450 sau un 400 :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspunda

Ce as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52..

Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos?

sigur e o problema la motor daca la cuplul ala nu trage,al meu cu 13/52 imi rupe mainile din umeri..dar daca tu consideri ca totusi e prea moale,monteaza o linie de esapament tunning..te va ajuta mult mai mult in ture joase..cu toate ca sunt foarte sceptic..am facut o tura cu un 530 si era mult mai agresiv ca al meu si avea totul stock si raport 14/52

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta?

Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... :bounce:

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ?

 

 

ms oricum o sa incerc asa

 

Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta?

Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... :bounce:

 

pai este foarte clar ca trebuie sa reglezi carburatia....de ce dracu te gandesti la altceva cand asta e primul lucru care trebuie facut...mai ales ca ai simptome clare ! du-l la doctor imediat si dupa aia mai vorbim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului?

le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ?

 

Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta.

 

multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ?

 

Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa

 

Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090

Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce:

Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090

Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic.

Succes!

s-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090

Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic.

Succes!

 

Salve,

 

zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator.

Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator.

Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte.

Mersi

 

 

L-am luat din state, rezervor de 3.4G/13L, supercoincidenta, de la acelasi vanzator postat de Alfred mai sus.

Parerea mea este ca "vine" bine la radiatoare, sau nu inteleg ce vrei sa spui.

Atentie, linkul dat mai sus de Alfred te duce la un rezervor de 6.3 gallon adica 24L ... nu cred ca vrei sa pui asa ceva :drink:

Din ce am vazut rezervorul este aproape identic cu cel powerparts ktm (produs de Acerbis in regim OEM pentru ktm) diferentele fiind:

-alb vs portocaliu/negru (albul cica in 1-2 ani se "ingalbeneste" dar sincer ma doare la baston, si-asa in timpul ăsta motoreta va fi abuzata si nu mai conteaza cum arata, plus ca pot vedea lejer de tot nivelul benzinei);

-busonul nu este din ăla smecher ci clasic, simplu. Mai bine asa, zic eu, stiu 2 cazuri in care busonul "smecher" s-a desfacut singur la niste trante nasoale si a inceput sa curga benzina, noroc ca nu au luat motoretele foc ... iar in alt caz a intrat mizerie in mecanismul de deschidere a busonului "smecher" si s-au chinuit vreo ora sa-l desfaca. Asa ca mai bine simplu si eficient;

-vine fara robinet, dar acesta este foarte ieftin si se gaseste pe toate gardurile (eu l-am folosit pe cel de la rezervorul initial);

-pretul ... e aproape la jumatate fata de ~380 EUR cat cer nesimtitii ăia de la ktm pe el.

Asa ca dpmdv alegerea e no-brainer.

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut.

Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare.

 

PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb :drink:

post-4651-1269199352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...