Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

A desfacut careva carburator de EXC (Keihin)? Eu am avut curiozitatea asta si am constatat ca, in afara de vreo 3 O-ringuri si o garnitura de carton, restul garniturilor sunt dintr-un material turnat pe loc. Intrebarea mea ar fi: din ce material sunt facute (silicon, gasket sealant rosu, negru, cauciuc natural, etc...) si de unde as putea sa fac rost de un asemenea material. Am recuperat cu grija vechile garnituri dar nu cred ca mai pot fi utilixate. Practic e un adeziv.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A desfacut careva carburator de EXC (Keihin)? Eu am avut curiozitatea asta si am constatat ca, in afara de vreo 3 O-ringuri si o garnitura de carton, restul garniturilor sunt dintr-un material turnat pe loc. Intrebarea mea ar fi: din ce material sunt facute (silicon, gasket sealant rosu, negru, cauciuc natural, etc...) si de unde as putea sa fac rost de un asemenea material. Am recuperat cu grija vechile garnituri dar nu cred ca mai pot fi utilixate. Practic e un adeziv.

Multumesc

 

tot ce exista in carburator (oring, garnitura) se vand intr-un set si costa 54 euro.

cred ca in loc sa alergi dupa bucati si sa pierzi timpul, mai bine il comanzi... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Insa eu am desfacut in doua si corpul principal. Probabil nu era necesar. Cele doua parti erau lipite cu un adeziv. Iar in interior erau niste garnituri turnate. Se vede ca initial au fost o pasta. Nu O-ringuri. Setul nu contine aceste garnituri/pasta. Eram curios daca cineva a mers atat de departe a.i. sa separe corpul principal si cum l-a montat inapoi. Eu o sa incerc cu gasket sealant rosu. Am vazut ca nu este afectat de benzina.Cat despre restul O-ringurilor, cele originale sunt in stare buna. Plus ca sunt mai ieftine aici http://www.badi.ro/Romana/produse/simering...nguri_total.htm :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva prin Bucuresti unde se poate face service la suspensia spate (PDS)?

Sau, mai exact, doar azot cine baga?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot am vazut ca vorbiti de carburatoare,

 

care dintre voi a-ti montat Jet Kit-uri? sau a-ti facut modificari la carburator?

eu tocmai mi-am achizitionat cateva mici minuni ptr carburatorul meu batranel deja.

saptamana viitoare ii fac o mica baitza, ultrasunete, solutie si astept sa imi soseasca kit-ul. ;)

 

si al doilea lucru:

de unde gasesc poc-nituri din alt material decat aluminiu, de preferat INOX-INOX. ma intereseaza sa cumpar doar cateva, nu 5000 de bucati asa cum am gasit.

 

 

Sper sa reusesc sa o pun la punct cat timp motocicleta e in repaus, sau mai spus eu: am facut o "mica" ruptura musculara (ruptura de cvadriceps - e mai dureroasa decat durerea de dinti) la ultima iesire pe zapada, dar a fost superb :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola, daca vrea cineva inaltator ghidon(28mm), si vrea sa renunte la prinderea normala sa dea un semn. Are 2 cm inaltime si este prea inalt pentru mine.

Deci vreau sa fac schimb cu ceva mai mic.

post-2296-1267004238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt. posesori de ktm 200, ce raport aveti la pinioane ? eu am cumparat motorul cu 14-48 dar tare ma bate gandul sa schimb fata pe 13 si spatele pe 50 sau cel putin fata pe 13.

 

parca la panta mai lunga, mai ales cu noroiul de acum, nu prea ii place cu raportul asta.

Editat de BGS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l asa.

Daca-l faci cum zici, va fi ok pe pietre, dar la urcai mai lungi nu o nimeresti, se inmoaie prea tare.

 

 

pai tocmai ca eu la urcari vreau sa fie mai tare. daca micsorez pe fata ii dau mai multa putere cred eu

Mesaj completat

In gașca noastra suntem 3 cu 200 pe raportul 13-48/49. Pare compromisul ideal pentru motoreta asta.

 

 

asa ma gandesc si eu ca 13-48 e compromisul ideal. 14-48 parca merge bine pe forestier, pasune ... da la o panta mai serioasa parca e prea moale mai ales pe noroiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa explic mai pe larg :o

Intr-adevar daca micsorezi pinionul, o sa capeti un cuplu mai mare sa zicem, DAR o sa scazi lungimea treptei, respectiv vei fii obligat sa abordezi urcari o idee mai lungi cu treapta 2/3, deoarece primele vor fii prea scurte. Cu a treia o sa vezi ca lesina imediat ce ai redus o idee din gaz sau a crescut panta..

De aceea eu zic ca e bun un raport mai lung de genul 14/48.

Ma rog, aici nu este regula, depinde si de stilul de mers. Pune un 13 si vezi cum te simti pe urcari si daca nu-ti place poti intodeauna sa-l pui inapoi.

Momentan am doua 200, unul cu 13/52 iar celalalt 14/45. Cu primul nu pot lua viteza suficienta inaintea unei urcari decat daca bag a 3-a iar la al doilea cu a 2-a da sa lesine pe o urcare mai solida, deci compromisul cel mai bun este undeva intre.

 

Bafta!

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare

 

am un exc 300 si folosesc 13 cu50 raport de transmisie

as vrea sa incerc 13 cu 52 foloseste cineva? un sfat mi-ar prinde bine :o

 

vreau sa schimb pt ca pe urcari mai lungi abrupte sunt cazuri in care a 2 a mi se pare lunga si mi-ar place un 1,5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa explic mai pe larg :D

Intr-adevar daca micsorezi pinionul, o sa capeti un cuplu mai mare sa zicem, DAR o sa scazi lungimea treptei, respectiv vei fii obligat sa abordezi urcari o idee mai lungi cu treapta 2/3, deoarece primele vor fii prea scurte. Cu a treia o sa vezi ca lesina imediat ce ai redus o idee din gaz sau a crescut panta..

De aceea eu zic ca e bun un raport mai lung de genul 14/48.

Ma rog, aici nu este regula, depinde si de stilul de mers. Pune un 13 si vezi cum te simti pe urcari si daca nu-ti place poti intodeauna sa-l pui inapoi.

Momentan am doua 200, unul cu 13/52 iar celalalt 14/45. Cu primul nu pot lua viteza suficienta inaintea unei urcari decat daca bag a 3-a iar la al doilea cu a 2-a da sa lesine pe o urcare mai solida, deci compromisul cel mai bun este undeva intre.

 

Bafta!

 

multumesc. intr-adevar ramane de incercat si vazut (nu-i mare scofala). oricum eu nu urc nici o panta cu prima viteza. chiar si scurte si abrupte aproape tot mereu intra 2-a asa ca 13-48 mi se pare mai potrivit pt. mine. dupa ce o sa incerc o sa ma decid. multumesc tuturor pt. sfaturi

 

BINE CA A INCEPUT SEZONUL :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un exc 300 si folosesc 13 cu50 raport de transmisie

as vrea sa incerc 13 cu 52 foloseste cineva? un sfat mi-ar prinde bine :o

 

las-i asa. o sa fie prea smucita cu 13/52. Are cuplu suficient 13/50 pentru orice fel de traseu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...