ovi200exc Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 daca si 300-le este ptr incepatori....ma las de meseria asta )) intr=adevar are cuplu in joase,dar daca esti si incepator si ai tras un pic de gaz ,sau ai prins o radacina etc...esti ca maimuta in copac.ptr 300 trebuie sa ai pregatire atat tehnic cat si fizic ... daca esti la inceput si vrei o mobra care sa te ajute sa progresezi si sa inveti,in nici un caz nu as recomanda 300-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 300 e pt 'lenesi,pt cei care prefera urcarile din cuplu si aici putem chiar introduce,paradoxal,si incepatorii. Insa,una e pe hartie si alta e in practica. M-am dat cu un 300,bun trage f tare daca te dai la el,cuplu cat casa dar cum te-ai scapat in gaz cum esti in balarii,sincer am fost rupt pe seara. Revenind la 200,trebuie alt stil de pilotaj,nu e lipsa cuplului e problema. Acuma am 200si daca e sa compar cu 300 e mult mai iertator si te invata sa mergi mai tehnic. 200 cere sa fie pilotat mai agresiv,din carburatie si transmisie faci minuni. Cu 250 nu m-am dat ,daca o sa simt ca nu face fata 200.ele o sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Repet, 300ele care il am l-am modificat ca sa ajunga asa iertator. Stock e o bestie. Eu ziceam ca merita cumparat un 300 dar trebuie neaparat modificat una alta la el. Stock, e o bestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 inca o intrebare, e diferenta mare intre exc 200 din 2009 fata de acelasi model din 2010? sau 2011? citesc articole si pe net, dar ma intereseaza si pareri de la voi. p.s. as aprecia raspunsuri avizate, de la rideri cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Toti fac hard enduro si au experienta .......... ) Editat Februarie 25, 2015 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 inca o intrebare, e diferenta mare intre exc 200 din 2009 fata de acelasi model din 2010? sau 2011? citesc articole si pe net, dar ma intereseaza si pareri de la voi. p.s. as aprecia raspunsuri avizate, de la rideri cu experienta. 2009 si 2011 E aceaisi generatie, nu o sa observi nicio diferenta in mers. Diferenta exista intre generatii 2005 si 20010 sau intre 2010 si 2015. Chiar si asa doar un rider cu experienta simte diferentele intre ele. Iar daca motoretele in cauza sunt SH nu mai conteaza anii, ci cum au fost intretinute si cati bani s-au bagat in intretinerea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Caut o finala de 200 exc dupa 2003. am eu o finala de 200 exc in stare f buna.da-mi un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 2009 si 2011 E aceaisi generatie, nu o sa observi nicio diferenta in mers. Diferenta exista intre generatii 2005 si 20010 sau intre 2010 si 2015. Chiar si asa doar un rider cu experienta simte diferentele intre ele. Iar daca motoretele in cauza sunt SH nu mai conteaza anii, ci cum au fost intretinute si cati bani s-au bagat in intretinerea lor. merci, Cazy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 poate singura diferenta ar fi suspensia care se zice ca s-a imbunatatit de la an la an,dar cred ca f putini dintre cei care ne dam in regim de hobby vom simti vreo diferenta notabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 exact...la suspensii e f important daca s-a facut service corect si daca sunt setate corect. intre timp am vazut un Husaberg te 250 din 2011, care imi face cu ochiu. eram setat pe ktm, dar....nu stiu ce sa zic. o sa ma duc sa-l vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) husabergul e 95% ktm,deci nu trebuie sa iti faci pb de reparatii,piese..etc...diferentele sunt mici si in favoarea husabergului..are suspensia fata closed cartridge (cu cartus inchis)ca cele de pe modelele six days si este o imbunatatire substantiala Editat Februarie 26, 2015 de ovi200exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 music to my ears merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Roberte,exista diferenta de la an la an!Nu neaparat mare,dar mai de detaliu,de exemplu eu mi-am luat 300 exc 2014 nou,gasca cu care ma dau au 2015 cativa dintre ei,m-am dat cu 2015,suspensia mie mie se pare ca,copiaza mai bine solul.Deci banuiesc ca e o diferenta si intre 200 din 2009-2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 merci! oricum, inca nu am reusit sa imi iau motor...mai cautam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut baieti! Zilele astea mi-am vandut enduro-ul de 125 si am zis sa fac un upgrade la 250. As fi foarte recunoscator daca mi-ati putea impartasi cateva pareri in legatura cu aceasta motocicleta. Ktm exc 250 2t 2007 http://olx.ro/oferta/ktm-exc-250-2t-2007-ID3iFc9.html Eu Am varsta de 17 ani, 1.72 inaltime si cam 70 kg. » Post actualizat in 08 Apr 2015 06:48 Si v-as ruga sa va grabiti ca am Zis ca maine merg dupa el. Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 e bun 250-ul. e fiabila, piese gasesti usor. Mergi, verifica motoreta , daca e buna, ia-o ca merita banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Soso service la suspensie am facut la 50 de ore am schimbat uleiul si semerihgurile..cam atata.La 100 de ore o sa ii schimb tot chitul si o sa ii fac niste setari mai complexe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare. Ma intereseaza o parere despre EXC 400/450. In momentul de fata am un Transalp 650 pt drumuri lungi si ma bate gandul sa imi iau ceva mai usor pt offroad. Nu intentionez sa fac hard enduro. Am urmatoarele intrebari: - E prea mult pentru primul motor enduro? - Cum se comporta in regim de strada? (ma intereseaza sa pot merge cca 100-150km pe asfalt inainte de a iesi in teren). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Merge. Si 500-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare. Ma intereseaza o parere despre EXC 400/450. In momentul de fata am un Transalp 650 pt drumuri lungi si ma bate gandul sa imi iau ceva mai usor pt offroad. Nu intentionez sa fac hard enduro. Am urmatoarele intrebari: - E prea mult pentru primul motor enduro? - Cum se comporta in regim de strada? (ma intereseaza sa pot merge cca 100-150km pe asfalt inainte de a iesi in teren). multumesc Dupa 150 de km de asfalt pe orice KTM 450, nu-ti mai arde de offroad. Nu stiu ce planuri ai de vrei sa mergi atatia km pe asfalt? Parerea mea ca nu prea se pupa. KTM 400/450 EXC e foarte capabil, dar e foarte greu. Pentru enduro e bun, pentru asfalt doar cu kit supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Dupa 150 de km de asfalt pe orice KTM 450, nu-ti mai arde de offroad. Nu stiu ce planuri ai de vrei sa mergi atatia km pe asfalt? Parerea mea ca nu prea se pupa. KTM 400/450 EXC e foarte capabil, dar e foarte greu. Pentru enduro e bun, pentru asfalt doar cu kit supermoto. Pai ar trebui sa ajung din Bucuresti pana in zona Campina/Breaza de unde voi iesi in offroad. Ideea e ca nu am platforma si cam trebuie sa merg calare pe ea pana acolo. Ma gandesc ca atunci cand spui ca e greu faci comparatie cu 250, 2t etc... fata de Transalpul meu cu siguranta e mai usor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Pai ar trebui sa ajung din Bucuresti pana in zona Campina/Breaza de unde voi iesi in offroad. Ideea e ca nu am platforma si cam trebuie sa merg calare pe ea pana acolo. Ma gandesc ca atunci cand spui ca e greu faci comparatie cu 250, 2t etc... fata de Transalpul meu cu siguranta e mai usor . Pai banii care ii dai pe benzina pentru bucuresti campina si retur iesi mai ieftin daca te combini cu 2 baieti si puneti motoarele pe o remorca. Sunt multi bucuresteni care fac enduro si te poti cupla cu ei in weekenduri, puneti 2 sau 3 motorete pe remorca si mergeti la joaca. Crede-ma nu e o solutie sa alergi pe ktm 250 de km dus intors pe motorul cu care vrei sa faci enduro doar ca sa ajungi la locul de joaca. Mai e un aspect, daca iei o tranta se poate defecta motorul si ce faci atunci? Daca nu ai remorca sau macar un amic sa te traga e nasol. Pentru inceput poti face enduro si pe langa bucuresti, am vazut ca sunt niste "gropi" unde se poate face miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Sunt multe aspecte pt care e de preferat a se evita asfaltul cu offroad-ul pe aceeasi mobra, in aceeasi tura. Dar mobra EXC, atat 4T cat si 2T, este capabila sa mearga oricat pe asfalt. A trecut de mult timpul cand se fabricau 4T fara pompa de ulei si mersul pe teren drept uza motorul prematur din cauza lipsei ungerii. Pe langa vibratii, sea tare, vant in freza, aderenta scazuta si uzat de crampoane, trebuie sa rezolvi probleme gen: haine de schimb, oglinzi rabatabile, modificari de presiune in pneuri, autonomie scazuta din cauza varsarii benzinei in teren, pierderea nr de inmatriculare in teren, etc.... P.S. Tot la remorca vei ajunge. A ta sau a prietenilor. Editat Aprilie 20, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Sunt multe aspecte pt care e de preferat a se evita asfaltul cu offroad-ul pe aceeasi mobra, in aceeasi tura. Dar mobra EXC, atat 4T cat si 2T, este capabila sa mearga oricat pe asfalt. A trecut de mult timpul cand se fabricau 4T fara pompa de ulei si mersul pe teren drept uza motorul prematur din cauza lipsei ungerii. Pe langa vibratii, sea tare, vant in freza, aderenta scazuta si uzat de crampoane, trebuie sa rezolvi probleme gen: haine de schimb, oglinzi rabatabile, modificari de presiune in pneuri, autonomie scazuta din cauza varsarii benzinei in teren, pierderea nr de inmatriculare in teren, etc.... P.S. Tot la remorca vei ajunge. A ta sau a prietenilor. Am inteles, se pare ca e greu sa gasesti mobra care sa le faca pe toate bine. Revenind la 400 EXC: cam in ce bani as gasi una in stare buna ? E prea veche una din 2000-2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 una din 2000-2003 gandeste-te ca are 11-14 ani. in primul rand e depasita tehnic foarte mult, in ramura asta diferentele sunt de la an la an, nu mai zic de 14. apoi mai este si faptul ca in anii astia a fost folosita si uzata major nu compara cu transalp sau mai stiu eu ce. adica o sa dai 1500-2000 eu pe ea si o sa mai bagi rapid(chiar daca proprietarul care ti-o vinde zice ca nu mai trebuie nici o investitie) inca 1000 eu in suspensii(care ccu siguranta au fost uzate si nimeni nu le-a facut deccat un schimb de ulei si semeringuri, putini sunt cei care schimba piesele de uzura din ele), ambreiaj (discuri, pompa, cilindru receptor), rulmenti roti, rulmenti bascula, rulmenti jug, frane(discuri, pompe). asta in conditiile in care nu te lasa nimic in motor: segmenti, supape etc, ca atunci ajungi sa o dezmembrezi. mai bine iei ceva din an mai recent de banii astia, in stare mult mai buna, beneficiezi de tehnologie avansata, alte suspensii(ca si conceptie), eventual daca este 4t iei si cu injectie si nu ai treaba. chiar daca initial dai putin pe ea , servisarea ulterioara te va duce rapid spre 3000eu. si la final tot vei avea o motocicleta veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.