Sari la conținut

Accident La Balotesti - 08.09.2007


PingyXP
 Share

Postări Recomandate

Si iata aici atasat un filmulet care face 99,% din tot ce s-a scris pe topicul asta referitor la partea tehnica a accidentului. Este o simulare 100% identica cu accidentul in cauza, uf ce rau imi pare ca nu l-am gasit mai devreme sa dau peste bot unor "priceputi"...

http://www.youtube.com/watch?v=vFH_78h9eF8...ted&search=

 

 

Si ce ar trebuie sa deducem din acest filmulet ??

 

 

ca nu se specifica cu ce viteza rula si A classe nu e mercedes E classe dinala vechi de 2 tone

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 291
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

Nu vad ce legatura are clipu asta cu Balotesti. .

 

In clip asta cu camera a pierdut-o pe contrasens si l-a omorat pe celalat biker (el pierzand doar 2 degete) din cauza ca mergea mult prea tare pentru experienta lui. .skillul lui l-a tinut doar cateva curbe, pe banda lui, dupa care s-a scapat pe contrasens. .. asta inseamna lipsa de experienta .pfffff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte naspa accidentul........vina este in totalitate soferului cu masina de manelari........probabil motociclistul merge la relantiu de avea 140km/h (asa am inteles de la antena1) ...........pt zona aceea 140 NU este o viteza mare!!!!! ce dracu, nu mai dati vina pe motociclist......nu are absolut nici o vina! campania aia cu 'eroi' trebuia sa fie pt soferi ca doar din cauza lor au loc atatea accidente!! daca ala cu masina circula regulamentar, nu se intampla asa ceva.......chiar daca motociclistul mergea cu 90 tot aceasi soarta ar fi avut!!! deci, 140 nu este o viteza mare iar cei ce au sportive stiu asta!

 

mercedesul s-a rasturnat pt ca era in viraj iar impactul a fost amplificat de greutatea pasagerilor!

 

 

Ghost esti varza tata.

Motociclistii sint niste sfinti.

Doamne fereste...nu e vina lor ca circulau cu 200 intr-o zona cu limitare 100.

PREVENIRE.....

ai auzit de cuvintul asta?

E plina Romania de cocalari care vorbesc la mobile in timp ce se kinuie sa vada si de drum.

Diferenta e ca foarte rar un cocalar moare.....dar aproape intotdeauna un motociclist cu dreptatea de partea lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa terminati cu presupunerile aberante, despre extraordinara viteza pe care o avea motociclistul, am atasat aceasta poza.....daca imi spuneti si in acest caz ca motocicleta avea peste 200............ :)

 

 

 

motorinauto2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon Radule.

 

Tu compari rigiditatea unui Fiat Tipo (sau e un Cit Saxo mai vechi?) cu un Mercedes E ? Diferenta semnificativa!

 

Nu uita ca Mercedesul a fost dat peste cap. Adica n-a fost suficient cata energie a absobit prin deformarea portierelor si sa stalpului central, a mai ajuns si cat sa dea masina peste cap.

 

In continuare raman la parerea ca pustiul tragea tare de gaz cand s-a infipt in masina.

 

 

Cand prostia vine in doza dubla ia uite ce poate sa iasa:

-prostie pt ca pustiul se credea semizeu si a sarit de la scutere pe R6 si o ardea numai in redline

-prostie pentru ca imbecilul de sofer s-a gasit sa intoarca pe linie continua. la cum se circula acolo trebuie sa fii kretin sa faci asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon Radule.

 

Tu compari rigiditatea unui Fiat Tipo (sau e un Cit Saxo mai vechi?) cu un Mercedes E ? Diferenta semnificativa!

 

Nu uita ca Mercedesul a fost dat peste cap. Adica n-a fost suficient cata energie a absobit prin deformarea portierelor si sa stalpului central, a mai ajuns si cat sa dea masina peste cap.

 

In continuare raman la parerea ca pustiul tragea tare de gaz cand s-a infipt in masina.

Cand prostia vine in doza dubla ia uite ce poate sa iasa:

-prostie pt ca pustiul se credea semizeu si a sarit de la scutere pe R6 si o ardea numai in redline

-prostie pentru ca imbecilul de sofer s-a gasit sa intoarca pe linie continua. la cum se circula acolo trebuie sa fii kretin sa faci asa ceva.

 

Subscriu. . .Iar scoatem chestia cu acul blocat la vitezometru?????? Accidentul a fost tragic ca nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa terminati cu presupunerile aberante, despre extraordinara viteza pe care o avea motociclistul, am atasat aceasta poza.....daca imi spuneti si in acest caz ca motocicleta avea peste 200............ :)

 

Nu stiu ce-i cu poza asta, dar nu cred ca este reala.

Anul trecut prin aprilie, eu, cu un KTM EXC 520 Supermoto, am fost lovit frontal de o Skoda Fabia, in Bucuresti, la IDM. Masina a intrat pe contrasens, brusc, si am percutat-o fara reactie (frina, etc...) cu vreo 60 - 70 km/h. Mi-a rupt cadrul si el nu a avut decit o zgirietura pe bara. Pot atasa poze cu cadrul si expertiza tehnica facuta de politie.

 

on-topic: Am facut naveta la Snagov doi ani si nu mi-am permis niciodata sa întorc pe linia continua acolo. La 500 de metri, se gaseste intrarea spre Ghermanesti, loc unde se poate întoarce legal. Asa ca ala cu masina are cam 95 - 98 % din vina. Pe de alta parte, nu cred ca poti sa te asiguri cum trebuie fata de o mobra care vine spre tine cu 150+, daca n-ai condus niciodata asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cam tarziu, dar vin si eu cu doua poze(oribile) de la acest accident!

 

Fratilor aveti grija ca multi prosti "este" pe drum!

 

RIP :finger: :moron: pentru cei decedati!

Edit:

 

Pozele explicite nu au loc pe acest forum public.

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

2pac, nenea! Vezi ca nu-ti da nimeni mode-> "+op" daca ai mai multe mesaje si loginuri p-acilea. Ca nu esti pa mirc. Mai subtirel cu posturile (complet) inutile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiti mai cumpatati!!!

Daca vreti sa va feriti de accidente, renuntati la vitezele astea nebunesti. Simplu!!!

Limita legala de viteza trebuie respectata si de motociclete, nu numai de masini. Ba chiar, mai demult pt motociclete era prevazuta o limita de viteza ceva mai mica decat pt masini. Cred ca nu degeaba.

Ziceti adesea ca soferii nu-s obisnuiti cu motociclistii. Cu siguranta ca multi soferi de acum incolo se vor obisnui si cu motociclistii in trafic, dar in mod cert vor exista mereu soferi neatenti, obositi, nepriceputi,... si nu numai din cauza soferilor se accidenteaza motociclistii. Daca gonesti nebuneste, oricat de bun conducator ai fi, tot se intampla la un moment dat sa ajungi intr-o situatie de accident imprevizibila, ce n-o mai poti evita tocmai datorita vitezei prea mari. Poate sa fie din cauza unui sofer imprudent, a unui pieton, a unui obstacol, a unui caine, a unei vaci, etc.

Motocicletele nu-s nici pe departe atat de periculoase cum cred unii, dar, ce e drept, spre deosebire de masina, cu motocicleta risti mai usor sa derapezi pe nisip, noroi, pete de ulei sau asfalt ud daca nu reduci din timp viteza.

Eu sunt deopotriva motociclist si sofer de masina. Cel mai mult circul cu motocicleta. Am una veche, IJ de 350ccm si din acest motiv unii ma privesc cu dispret. Dar eu tin la ea, o ingrijesc si n-as da-o pe una moderna de mare viteza, atata vreme cat merge bine si consuma mai putin de 3l/100km. Prinde maxim 120km/h, dar rareori ating 100km/h si numai pe drumurile cele mai bune si in cele mai bune conditii de trafic. In localitati merg incet si cu atentie maxima la orice intersectie. Chiar daca toti participantii la trafic sunt obligati sa fie atenti, e mai bine sa fii atent si la neatentia altora.

Ma tenteaza si pe mine viteza, dar prefer sa o las mai moale, macar si din simplul motiv ca la viteza mai mare si consumul e mai mare, la fel si uzura. Adesea aleg sa merg cu motocicleta si nu cu masina, tocmai ca sa consum mai putina benzina. Dar cu motocicletele astea ultramoderne fortate la maxim nu se consuma deloc putina benzina. Piesele se uzeaza si ele repede si sunt scumpe. Asa ca prefer IJ-ul meu vechi, pe care l-a folosit si tata 20 ani si ma va tine inca mult si bine.

Chiar daca ai motocicleta puternica, care poate sa fuga repede, e mai intelept sa o exploatezi astfel incat sa consumi cat mai putin si sa-i prelungesti cat mai mult viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, dupa atata timp, nici acum nui lasati pe cei care au plecat de lg noi sa se odihneasca? problema asta sa mai discutat. nu incpe q viteza legala...sati amintesc de cei dupa honda hornet...din plevnei..care aveau sub limita vitezei legale?? daca aveau 150 la h...ma se intampla? ia puneti si asa problema. Felicitari pentru puterea sa spirit si conservare in raport q motorul tau. esti un caz fericit. Cand tie scris sa mori, mori si mancand,...iti intra pe partea cealalta si te duci. zilele trecute am vazut un acc care ma socat..efectiv..un tir cazut intro rapa calare peste o dacie...am asistat la impact...cand ma uit in jos..se da jos din dacie..soferul..si intreaba ce sa intamplat??/ cu 22 de tone peste el a supravietuit...

ideea e..cand tie scris..tie scris...si atat. Lasati prostiile si lipsa de ocupatie sa umpleti posturi.. inteleg ca e urat afara si vremea ne tine in casa...lg al 2 lea motor pentru unii...CALCULATORUL.! SA INCHIDA CVA TOPICUL ASTA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...