vintze Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Nu e ...consider o vina comuna ....dar hai sa negandim logik !!!! omu s`a asigurat dar daca ala venea cu 200km/ h ce sa vada ce sa auda sa zicem ca avea si muzik in masina s`a uitat stanga sau drrepata ca nu stiu pe ce sens s`a intamplat si nu avazut nik....si cand a plecat bufff....sa fim seriosi si realisti eu zic ca au platit scump amandoi ba chiar si un nevinovat(pasager moto) pt prostia si inconstienta unora Dumnezeu sa ii odihneasca in pace sorry dar daca e linie continuua inseamna ca nu e vizibilitate, ceea ce inseamna ca nu avea cum sa se asigure . deci viteza bikerului nu cred ca are nici o relevanta. Pacat de ei. R.I.P. P.S. si eu sunt impotriva vitezei dar nici absurd nu sunt. In accidentul asta nu a avut viteza nici o vina. o sa ajngem sa fim vinovati ca mergem cu 80 si nu putem feri un manelist care trece pe rosu, sau care intoarce unde vrea mushchiu' lui. Si 80 e ilegala in oras, deci am fi de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LastDevil Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Acum am aflat ca soferul avea 3 luni de experienta, si ca ar fi fost primul lui motor. Aviz mare mare de tot amatorilor, care vor sa incalece de la inceput, motoare mari, sincer toti amatorii de viteza,(la incepatorii astia ma refer care vor ei sa alerge sa se simta grozav) ar fi trebuit sa fi-ti acolo...scene de mormant, n-am vazut de cand sunt, imagini dintr-un film de groaza se derulau sub ochii mei, A venit o dacie sa ridice motocicleta, n-am putut sa ma ating de fierul indoit care a luat viata a 2 oameni, sa-l urc in masina...Eram impietrit, acum am inteles ce inseamna viteza asta. O sa ma gandesc de 2 ori data viitoare cand bag mana in gaz. sper sa facem toti asta. Zona aceea nu este sa mergi cu motorul atat de turat ( sunt un incepator cu motorul ... dar am facut scoala de piloti auto iar cu masina am ceva experienta de condus) acolo unde a fost accidentul era linie dubla punctata ceea ce inseamna ca se putea trece peste ea ( NU TIN CU SOFERUL MASINII SI MA REPET ACUM - IMI IAU MOTOR ! ). El ca sofer nu avea cum sa-l vada deoarece daca venea cu aproape 14 mii de ture avea cam 200 de km la ora ceea ce este foarte mult pentru orice drum national ... plus ca la viteza aceea 2 - 3 km ii faci in ceteva secunde ... cand a iesit ala cu masina probabil s-a uitat si nu a vazut nimic sau doar o lumina care putea sa fie si un felinar la distanta aia --- NOI CA MOTOCICLISTI TREBUIE SA AVEM IN VEDERE CA SUNTEM APROAPE INVIZIBILI PE SOSEA - ceea ce inseamna ca suntem mult mai expusi la orice --- iar daca noi nu suntem atenti si la viteza cu care mergem atunci cine sa fie ???? IMI PARE NESPUS DE RAU PENTRU CA AM MAI PIERDUT NOI UN OM DAR SI MAI MULT PENTRU FAMILIIELE CELOR IMPLICATI Sa aibe Cel de Sus grija de ei si sa-i odihneasca in pace ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 200km/h = (aprox) 60m/s. Deci faci 2-3 km in (aprox) 40 de secunde. Oricum, e prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_1402 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Nu este linie punctata. Este linie continua DUBLA. In concluzie conducatorul auto nu avea voie sa iasa. Pana la intrarea spre Snagov mai erau 500m, unde putea sa intoarca legal si fara atatea riscuri. Dar 1 minut pierdut inseamna mult, iata ca a insemnat viata a trei oameni. Niciodata nu mergea cu 200 cu pasager. Editat Septembrie 10, 2007 de andrei_1402 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Nu este linie punctata. Este linie continua DUBLA. In concluzie conducatorul auto nu avea voie sa iasa. Pana la intrarea spre Snagov mai erau 500m, unde putea sa intoarca legal si fara atatea riscuri. Dar 1 minut pierdut inseamna mult, iata ca a insemnat viata a trei oameni. Niciodata nu mergea cu 200 cu pasager. Imi pare rau pentru prietenii tai. Clar soferul nu trebuia sa intoarca acolo, legea ii interzicea. Aceeasi lege nu-i permitea nici motoretistului sa mearga cu mai mult de 100Km/h. Probabil ca daca mergea cu viteza legala avea o sansa in plus sa evite, sa scape...poate. Editat Septembrie 10, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ia uitate in talon la un R6 sa vezi viteza prin constructie desteptule(270km/h), apoi sa indraznesti sa vb, nu te arunca cu ochi inainte. Iar viteza asta este testata cu pasager, asa cum si la masina este testata tot cu 4 persoane si bagaj Auzi bai inteligentule, tu crezi ca vobesc in necunostinta de cauza sau din basme cum faci tu? ia raspunde-mi la o intrebare.....REAL cati cai putere are un r6 motor stok din fabrica? din 2002 sau 2003, cam cum e asta implicat in accident? daca vrei sa susti ca are 120CP esti un prost, la fel cum susti ca o saracie de r6 ca asta implicata in accident poate ajunge la 300km/h sau 270km/h. REAL mai mult de 260km/h(cu vant din spate) nu prinde, bineinteles ca pe bord iti indica XXXkm/h. Arata cu N km mai mult doar pt a proteja prostii astia care se cred rossi, care cred ei ca sunt super motociclisti si cu ce super viteze circula ei, iar tu, 'Baiatu` cu Transalp`, daca mai si susti treaba asta clar esti un idiot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Puteti pastra un ton mai adecvat situatiei ? Macar asa... din obraz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 E posibil sa fie discontinua acolo desi de cand bat drumul asta (facut naveta o perioada si acum pe weekend), nu am vazut pe nimeni intorcand spre stanga. Cand am trecut pe-acolo, motocicleta era trasa pe partea dreapta aproape de intrarea in mini-fabrica aia rosie... Eu am insa o curiozitate, mereu pe-acolo, ori cu masina ori cu moto, eu merg cu 100 ca mi-e frica de camera aia girafa de langa fosta benzinarie.... camera aia chiar nu face nimic? Imi imaginez ca daca veneau dinspre intrarea la Snagov au trecut pe langa ea... sau camerele alea sunt doar de supraveghere si-atat, n-au si veleitati de radar? Eu mai cred ca s-au mobilizat si politia si salvarea si elicopterul pentru ca au fost initial anuntati de centrul de control de la politie, care a vazut pe camera aia... poate vorbesc prostii dar poate fi un issue. Oricum, RIP. Auzi bai inteligentule, tu crezi ca vobesc in necunostinta de cauza sau din basme cum faci tu? ia raspunde-mi la o intrebare.....REAL cati cai putere are un r6 motor stok din fabrica? din 2002 sau 2003, cam cum e asta implicat in accident? daca vrei sa susti ca are 120CP esti un prost, la fel cum susti ca o saracie de r6 ca asta implicata in accident poate ajunge la 300km/h sau 270km/h. REAL mai mult de 260km/h(cu vant din spate) nu prinde, bineinteles ca pe bord iti indica XXXkm/h. Arata cu N km mai mult doar pt a proteja prostii astia care se cred rossi, care cred ei ca sunt super motociclisti si cu ce super viteze circula ei, iar tu, 'Baiatu` cu Transalp`, daca mai si susti treaba asta clar esti un idiot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_1402 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Este linie continua sigur. Trec de cel putin 2 ori pe zi pe acolo si cunosc zona. Camera aceea este de supraveghere nu are montata aparat radar. Politia va investiga camera de supraveghere sperand ca se vede ceva de la distanta aceea. Ei se deplasau dinspre Bucresti spre Ploiesti. Nu au trecut prin dreptul ei. Va tin la curent cu informatii cat se poate de reale si exacte. Editat Septembrie 10, 2007 de andrei_1402 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Acum sa vedem daca chiar bat camerele alea la 3 km cum zic ei... Parca au fost tampiti weekendul asta toti, cand am venit in Bucuresti aseara erau in vreo 3 locuri gauri in parapetii aia pusi pe mijloc pe tot drumul Bucuresti-Ploiesti. Este linie continua sigur. Trec de cel putin 2 ori pe zi pe acolo si cunosc zona. Camera aceea este de supraveghere nu are montata aparat radar. Politia va investiga camera de supraveghere sperand ca se vede ceva de la distanta aceea. Va tin la curent cu informatii cat se poate de reale si exacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Auzi bai inteligentule, tu crezi ca vobesc in necunostinta de cauza sau din basme cum faci tu? ia raspunde-mi la o intrebare.....REAL cati cai putere are un r6 motor stok din fabrica? din 2002 sau 2003, cam cum e asta implicat in accident? daca vrei sa susti ca are 120CP esti un prost, la fel cum susti ca o saracie de r6 ca asta implicata in accident poate ajunge la 300km/h sau 270km/h. REAL mai mult de 260km/h(cu vant din spate) nu prinde, bineinteles ca pe bord iti indica XXXkm/h. Arata cu N km mai mult doar pt a proteja prostii astia care se cred rossi, care cred ei ca sunt super motociclisti si cu ce super viteze circula ei, iar tu, 'Baiatu` cu Transalp`, daca mai si susti treaba asta clar esti un idiot. hehe. corect Radu. R6 nu are si nu va avea vreodata 120CP. Vorbesc si ei in necunostinta de cauza. Daca suzuki maine declara ca au scos un K9 cu 210CP ,sa vezi discutii inteligente despre cei 210cp. Asa este cand traiesti din reviste si vorbele 'inteligentilor' de la arc. R6 2007 are 106 cp la roata. R6 2007 cu powercomander,filtru si tobe complete yosh are 109cp la roata. Cand o sa cresteti si o sa va faceti mari, si veti merge pe aceste motociclete ca atare, o sa mai descoperiti cate una alta, si ve-ti ramane minunati la cate 'NU STIATI' de fapt. stiti cum este cu R6'le la 130cp? la fel ca statiile auto din targ care produc 1000 watts. Sunteti atat de creduli ca a iau cu mainile de cap. Editat Septembrie 10, 2007 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Am vb azi cu cineva, la telefon, inmormantarea va avea loc miercuri, propun, sa ne strangem mai multi sa ii conducem pe ultimul drum pe Marian si pe pasagerul lui, sa auda pentru ultima data sunetul de care toti motociclistii ne-am indragostit si anume , zgomotul aurzitor ar tobelor, ce ziceti? Macar atat am putea sa facem pentru baieti, desigur, daca familia sau prieteni nu se supara si sunt de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) Poate, daca mai sunt si ceva soferi care sa citeasca forumul asta... RIP! Uite sa stii ca sunt... Eu sunt unul dintre ei. Nu prea am avut ocazia sa feresc motociclisti, decat foarte rar, ii stimez, sunt atent la ei, ma uit in ambele oglinzi, semnalizez schimbari de benzi, dau prioritate... Dar totusi permiteti-mi sa cred ca la 200 km/h oricine ar putea cadea in capcana, trebuie sa te asiguri de 2 ori cand faci ceva asa riscant ca o intoarcere pe un drum national... Eu cel putin asa as face... Nu incerc nici sa scuz nici sa acuz soferul mercedesului, nu am fost in situatia lui si nu stiu exact circumstantele accidentului... Pacat de ei... erau tineri... RIP... Editat Septembrie 10, 2007 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mery Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 De vina sunt cei care vand astfel de rachete incepatorilor...... nu ii intereseaza atata timp cat ei isi iau banu pe marfa lor ..... De vina este si politia .... cati dintre voi stiu k in legislatie scrie k primi 2 ani de permis nu ai voie motor mai mare de 0,32kw/kg (ceva de genu 72kw/200kg) s-a uitat vreun politist la asta ..?? DECAT DACA VREA SA TE FACA De vina este din nou politia k iti da permis dupa ce vede k sti sa faci cerculete pe motocicleta ..... Politia nu este de vina k nu da amenzi ...... am fost intr-un tur de europa cu motoru si in 4500 de km nu am vazut 5 masini de politie .... Si indraznesc sa zik k si parinti sunt de vina .... la 20 de ani ma indoiesc ca a muncit pt motoru lui .... le-a cerut parintilor 8000 de euro sa isi ia racheta .... spunandu-le parintilor k isi ia motocicleta .... PARINTI CARE HABAR NU AU .... Am niste(cuvant foarte urat) de vanzare, nu ma intereseaza de ce cumperi de la mine si cine esti, normal ca ma intereseaza sa vand..si aici, si in Germania, si unde vreti voi, toti vand cu acelasi gand. Prost esti tu, ala, care cumperi de la mine. Daca nu esti prostutz, inseamna ca realizezi in ce te bagi, in cazul de fata ma cam indoiesc. Cred ca toti stim de existenta acestei legislatii insa "din moment ce nu ne opreste nimeni sa ne intrebe de sanatate, de ce sa ne luam dupa ea?" am citat. Eu va inteleg durerea si o respect, insa, este al einspemiilea topic, cu aceleasi sute de mii de comentarii, va repetati in toate topicurile. sau nu va dati seama? trist este ca nu va asculta nimeni, poate chiar cativa dintre sfatuitori sunt acum 2m sub pamant. cine greseste , plateste. E valabil si pentru conservari, si pentru motociclisti, scuteristi, pietoni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Discutiile despre viteza nu isi mai au rostul, au avut cat au avut, erau in treapta a 6, asta este sigur. asta dovedeste faptul ca turometrul nu avea cum sa fie la 14 de ture! baiatulasta conducea decent, daca era sa se dea racing sau sa o arda pt adrenalina atunci probabil era in in a doua, maxim a treia la viteza de 140km/h cat se speculeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 voi ati observat ce slick avea pe spate? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ultimul meu post pe tema asta: Turometrul sa zicem ca nu e relevant, ca a fost lovit, a sarit, etc. Oamenii+motorul au lovit o masina de peste 1 tona in pragul si stalpul lateral, (masina nu a facut U-turn sa fie inclinata pe rotile din dreapta si asa sa se rastoarne mai usor). Forta a fost destul de mare incat sa o rastoarne peste cap, ba si s-o mai invarta. Corpurile lor (in total amandoi aveau .... sa spunem 150 kg)au intrat cu o asa forta de impact prin stalpul/portiera spate incat, impreuna cu motorul care s-a oprit in prag, l-au mutat pe sofer de pe scaun pana l-au strivit de geamul pasagerului din dreapta (iar masina nu era una ingusta). De asemenea corpurile lor au ajuns pana la geamul dreapta-spate al masinii. Nu sunt atat de bun la fizica incat sa calculez viteza, nici nu vreau sa ma hazardez incat sa spun 300. Insa avand in vedere cele de mai sus, vazute si ras-vazute in poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 pai ala era singurul loc in care putea sa rastoarne vekitura aia de mertz, in stalpul central. Ciudat este ca in acel moment in mashina se petreceau niste fortze centrifuge opuse directiei de mers a motorului, cu alte cuvinte nu ar fi trebuit sa se rastoarne.... concluzia e ca oamenii mergeau supersonic... cred ca aveau undeva pe la 180 kmh la impact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiatu` cu Transalp` Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Auzi bai inteligentule, tu crezi ca vobesc in necunostinta de cauza sau din basme cum faci tu? ia raspunde-mi la o intrebare.....REAL cati cai putere are un r6 motor stok din fabrica? din 2002 sau 2003, cam cum e asta implicat in accident? daca vrei sa susti ca are 120CP esti un prost, la fel cum susti ca o saracie de r6 ca asta implicata in accident poate ajunge la 300km/h sau 270km/h. REAL mai mult de 260km/h(cu vant din spate) nu prinde, bineinteles ca pe bord iti indica XXXkm/h. Arata cu N km mai mult doar pt a proteja prostii astia care se cred rossi, care cred ei ca sunt super motociclisti si cu ce super viteze circula ei, iar tu, 'Baiatu` cu Transalp`, daca mai si susti treaba asta clar esti un idiot. Adica cei de la YAMAHA sunt prosti iar tu esti destept, si vb frumos k nu am zis nimic de time, te las in pacea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Sir Daniel- Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 daca mai vrea cineva pozele alea, dati-mi un PM, le am si eu pe toate, le pot trimite pe e-mail! Nu sunt asa tuff cum se zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
numaibb Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 motociclistului i se spunea MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Sir Daniel- Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Mie mi se spune TT... adia... TA-TA... adica tata... ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Toti astia care cred ca a fost vina soferului sau numai vina soferului...o sa ajungeti in sectiunea asta mai devreme sau mai tirziu. Ca subiect principal. Cind esti acoperit cu cearsaful nu mai conteaza a cui e vina din pdv teoretic, legal, tehnic, moral, religios. Va oncentrati pe amanunte (nici acolo n-aveti dreptate dar n-are importanta) si pierdeti din vedere principalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Eu inteleg asa : motociclist incepator cu antecendente de vitezoman si de io-sunt-ciumeg-protectia-e-ptr-fatalai, motor puternic, viteza mare, masina care nu s-a asigurat suficient(desi aici e discutabil, sunt filmulete pe net in care va puteti da seama cat de greu este de apreciat viteza motocicletei, mai ales la impact lateral). Rezultat : 3 MORTI. Sa nu fi avut riderul nici un prieten cu capul pe umeri care sa ii zica - amice, esti incepator, las-o mai moale, R6 nu e de tine, sa nu fi avut net acasa sa vada cum sta treba cu motociclismul, cu pericolele,accidentele ? Sa nu ii fi luat in seama ? Nu stiu ...si nu imi pasa prea mult. Din momentul in care mergi pe strada, ai o responsabilitate: sa ajungi viu si nevatamat si sa nu ii afectezi pe altii. Daca mai ai si pasager, se dubleaza responsabilitatea si viata si sanatatea pasagerului TREBUIE SA FIE prioritare. Nu cred ca tine neaparat de Romania genul de accident "nu l-am vazut venind"- tot timpul se da vina pe conservarii care nu se asigura suficient, pe "ticalosii" care vor sa ne ia glanda cu conserva...in tari cu traditie in motociclism - franta,italia, germania, anglia, se intampla in continuare genul asta de accidente. Nu cred ca Politia poate face mare lucru in cazul asta - la americani incearca de vreo 20 de ani sa educe driverii in privinta motociclistilor, iar rezultatele sunt foarte slabe, nu vad de ce ar reusi la noi. Legat de vina: -scoala moto din romania care este o bataie de joc - eu nu am invatat nimic legat de securitate, franare de urgenta, tehnici de evitare, etc. Nu am invatat nici macar ca trebuie sa ma asigur intorcand capul, nimic legat de protectii. Am dat niste bani ca sa am o stampila pe un dosar, ptr niste chestii pe care le puteam invata singur la poligon. Poate daca s-ar preda niste franari de urgenta sa vezi cum te duci spre obstacol cu rotile blocate, sau cum faci stoppie involuntar si cazi in bot, poate daca s-ar preda niste poze/filmulete dure cu accidente, ar mai constientiza unii dintre noi ca de maneta de acceleratie nu se trage numai in jos, o mai lasi si asa,mai batraneste...poate nu s-ar mai dea RIP-uri asa des. -material uman prost la unii bikeri (am un cunoscut care e incepator de bani gata si vrea neaprat 'Busa, ca sa ii "dea in goarna" la 280 prin Bucuresti, deci conditiile accidentului sunt clar premeditate) Intr-un accident moto-auto, NU CONTEAZA VINA, MOTOCILISTUL SI-O FURA, FIE SI NUMAI CA E TRANTIT PE JOS.Ganditi-va la asta ! Dar acum ptr cei 3 nu mai conteaza vina -EI SUNT MORTI. Pe langa asta, cel putin 3 familii indoliate si o multime de prieteni tristi. Noi suntem vii - inca, desi unii dintre noi au RIP-urile pregatite-hai sa invatam ceva de aici :cum s-ar fi putu evita accidentul. Oare daca pasagerul s-ar fi gandit de 2 ori inainte sa se urce pe motor, ar fi scapat ? Oare daca aveau viteza mai mica traiau acum ? Oare daca in loc de r6 era ceva mai moderat ca putere scapau ? Oare daca pilotul avea experienta, l-ar fi ajutat cu ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.