Sari la conținut

Honda Cbr 1000 Rr 08'


Calin C.
 Share

Postări Recomandate

Mai ai doar de sesizat diferenta dintre parere si insulta.

Exemplu: nu-mi place Guta, dar nu sustin ca e un idiot (desi am facut 8 ani de pian si 2 de chitara).

Oricum, eu zic sa o lasam mai uror cu paralelele hiper-savante pentru ca riscam sa cadem in PENIBIL.

Ghinionul face ca in anumite situatii, in ciuda unui sustinut efort de imaginatie, de care nu duc lipsa, sa nu reusesc sa vad vreo diferenta acolo unde (coincidenta?...nesansa?...) ea nu exista.

Exemplu: nu-mi place Guta si constat simplu si la obiect ca este un idiot. Desi n-am facut 8 ani de pian si 2 de chitara. Am facut in schimb 11 sau 12 ani de pian si vreo 34 de ani de vioara. (Iarasi fara sa intru in amanunte.) Se pune?.. :moto:

P.S. Nici nu am inceput cu paralelele hiper-savante. Atunci sa te tii...:cheers:

P.P.S. Daca o sa citesc pt. a 3-a oara ca riscam sa alunecam in PENIBIL-CU-MAJUSCULE, nu o sa te mai intreb (asa cum intentionam) daca esti cumva ruda cu Silviu de forum, pt. simplul fapt ca raspunsul va veni singur la mine, sub forma de revelatie.:)

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exemplu: nu-mi place Guta si constat simplu si la obiect ca este un idiot.

[...]

Daca o sa citesc pt. a 3-a oara ca riscam sa alunecam in PENIBIL-CU-MAJUSCULE, nu o sa te mai intreb (asa cum intentionam) daca esti cumva ruda cu Silviu de forum, pt. simplul fapt ca raspunsul va veni singur la mine, sub forma de revelatie.

Intr-adevar, daca discutia incepea de la Guta nu comentam nimic pentru ca ma deranjeaza prea mult lucrurile pe care le reprezinta pentru a-l apara de dragul principiilor. Dar vorbeam de Chris Bangle daca-mi amintesc bine.

 

Avem o diferenta clara de abordare a problemei, lucru care de fapt nu ma deranjaza absolut deloc pentru ca nu suntem colegi de birou ca sa trebuiasca sa ne suportam.

Din acest punct de vedere, este inutil sa ne adresam amenintari si sa facem pe desteptii... sper ca ai inteles de ce :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, daca discutia incepea de la Guta nu comentam nimic pentru ca ma deranjeaza prea mult lucrurile pe care le reprezinta pentru a-l apara de dragul principiilor. Dar vorbeam de Chris Bangle daca-mi amintesc bine.

Man, normal ca paralela intre Guta si Bangle este fortata. (adica primul este un idiot, in timp ce al 2-lea este doar un anti-talent :P )

 

Din acest punct de vedere, este inutil sa ne adresam amenintari si sa facem pe desteptii... sper ca ai inteles de ce :D

Pai eu cred ca am inteles de ce, desi in principiu ar fi trei variante. Eu zic ca e a 2-a, sper ca ai inteles care :P

Da' amenintarea cea mare tot nu m-as abtine si as pune-o in aplicare (be affraid, Chris, be VERY affraid :burnout: ): L-as pune pe Bangle sa scrie de 100 de ori pe tabla cu creta de-aia care scirtiie rau:

"Pina si Taz ar fi desenat-o mai bine."

"Pina si Taz ar fi desenat-o mai bine."

"Pina si Taz ar fi desenat-o mai bine."

etc. :bounce:

 

Avem o diferenta clara de abordare a problemei, lucru care de fapt nu ma deranjaza absolut deloc pentru ca nu suntem colegi de birou ca sa trebuiasca sa ne suportam.

Acu' ce sa zic...: S-ar putea sa te dezamagesc in calitate de ipotetic coleg de birou si, asa, cu mai mult "stuchit la furca" decit altii, sa fiu totusi cu mult mai putin insuportabil decit ai crede.

Se poate face testu' "Carlsberg" pe la vreo intilnire la anu', ca nu moare nimeni :P

Numa' bine! :cheers:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, apreciez forma generala a coditei (dupa gustul meu e bine ca au scurtat-o putin), bascula spate cel putin arata "criminal", sper ca se si comporta la fel, apreciez compartimentul motor compactat, apreciez forma generala a rezervorului (mai putin sigla aia de pe el). Nu apreciez botul ala tesit si atitudinea... sa zicem... confuza.

Na, ca mi-am zis si io parerea.

 

 

I agree. Botul e prea tesit nush ce a fost in capul lor (cam ca un CBR F2). La fel si geamul e foarte scurt, se creaza un spatiu nefiresc foarte mare intre faruri si el (si-au lasat ei loc de un viitor update?). Am facut o simulare rapida in photoshop cu un geam mai normal in viziunea mea si carena usor profilata. Cred ca ar fi aratat mult mai bine.

Imi plac farurile ca-s agresive , in special datorita prizelor de aer care seamana cu niste cearcane. Oricum dupa ce m-am uitat la vreo 30 de poze a inceput sa-mi placa :burnout:

Cum spunea cineva pe un forum, dupa o vreme o sa ne obisnuim iar ala vechi o sa ni se para...vechi.

Versiunea cu rim stripes, geam dubble bubble si capac monopost arata chiar bine. Imaginati-va modificarile facute de mine in photoshop pe poza din brosura...cred ca ar fi iesit kick ass :cheers:

 

cbr1.jpg

 

cbr2.jpg

 

Senzationale pozele din brosura asta electronica

http://honda.co.uk/motorcycles/2008/CBR100...hure/index.html

 

Nu m-am putut abtine si am aplicat modificarea de mai sus si pe alta poza. Asta era! Acum imi place f mult CBR-ul :bounce: Poate s-or gasi niste producatori aftermarket sa faca carene custom in felu asta :P

 

 

cbr3.jpg

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o simulare rapida in photoshop cu un geam mai normal in viziunea mea si carena usor profilata. Cred ca ar fi aratat mult mai bine.

Da' stiu ca ai ochi, man. Fara caterinca. Am remarcat si eu cam acelasi lucru.

Acu' ce ai de facut e s-o iei asa, usor, de jur imprejur, pin-o schimbi pe toata. Atunci s-ar putea sa-mi placa. :burnout:

Insa....

 

Imi plac farurile ca-s agresive.

Hai, man, si tu acu'.. Parca a stranutat si i-au venit mucii inapoi pe carena de la viteza. :bounce:

Numa' oglinzile de la Desmosedici mai poa' sa fie asa hidoase si hohaelistice ca si forma... :cheers:

Ca veni vorba, a-propos, lasind la o parte oglinzile alea care-s ca NUCA IN PERETE (asta in afara de faptu' ca probabil is mai bune sa verifici daca ai matreata decit sa vezi ce-i in spate...), Desmo ala chiar arata BINE DE TOT. Forma derivata din functionalitate, nu cautata cu orice pret, ca sa fie "altfel"....Deci se poate... :P

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am putut abtine si am aplicat modificarea de mai sus si pe alta poza. Asta era! Acum imi place f mult CBR-ul :burnout: Poate s-or gasi niste producatori aftermarket sa faca carene custom in felu asta :cheers:

 

O da...arata bine...chiar super as putea spune. De ce nu trimiti pozele la Honda sa vada si ei ca era loc de mai bine? Cat despre faruri sant de acord cu tine, arata super, nu stiu de ce Taz le vede ca "muci curgand de pe carena" :bounce: . Am incercat sa preiau viziunea lui in mintea mea da nu-mi iese. In cel mai rau caz daca aduce putin a 1098.

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, certati-va cat vreti, ca eu in luna mai o sa il cumpar asa nasol cum e.

Frate, nu ne certam, ne dam si noi cu parerea de cum arata :cheers:

Sa-ti merga ca focu' si sa te bucuri de ea. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, nu ne certam, ne dam si noi cu parerea de cum arata :cheers:

Sa-ti merga ca focu' si sa te bucuri de ea. :burnout:

doamne-ajuta!

sa fim sanatosi si sa mai treaca un an cum a trecut anul asta pt mine, adica fara nici un incident!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

e singurul motor urat pana si in varianta racing. am vazut acum 2 saptamani pozele 2008 SBK AMA. greu de privit. se vede ca au economisit si au luat un designer incapabil. asta nu inseamna ca e o motocicleta rea. cu siguranta e rapida, dar nu schimba faptul ca nu se poate privi.

 

o sa apara repede kit'uri ptr facelift in fibra de sticla. cine se apuca sa le construiasca si sa le vanda, va face o avere ahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AAAAAAAAAAAAAA! :kick: :crack:

post-6177-1197908177_thumb.jpg

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POZELE SUNT POZE, difera destul de mult de realitate(unghiuri,lumini,chestii trestii)... eu zic sa asteptam sa-l vedem pe viu si dupa sa "carcotim"...

desi intr-un post anterior am zis ca-i urata...s-ar putea sa-mi retrag cuvintele dupa ce-o vad pe viu :kick:

 

PS> sunt cam ipocrit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.suferimdedesign.ro asta e boala romanului .. afara toata lumea cumpara masini combi si la noi numai sedan ..

Poate mobra aia trebuie sa aiba si alte calitati.

Here you have it:

(am informatii sigure ca o sa cistige Master Bike-u' in 2009)

post-6177-1197979397_thumb.jpg

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este totusi evident faptul ca, fata de asta, Zx-10R 2008 e chiar frumusica, mai ales pe verde. Duhard.gif

 

(Sorry, man; ca-n bancu' ala cu scorpionu': n-am rezistat.hmm3grin2orange.gif )

 

Ca sa nu termin intr-un ton pesimist, am si niste vesti noi:

La Motegi s-au facut primele teste ale modelului 2009. S-a lucrat la pozitia de pilotaj, centralizarea maselor, optimizarea evacuarii (f. important.. :kick: ) , etc.

S-a cautat mai ales obtinerea unei rigiditati maxime longitudinale si torsionale a colacului, dar care sa permita (dupa principiile "tuned flex") o miscare laterala pentru imbunatatirea feelingului pe care il are pilotul cind e pe felie.

 

 

 

Fotografie spion din buda de la Motegi:

post-6177-1197995895_thumb.jpg

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este totusi evident faptul ca, fata de asta, Zx-10R 2008 e chiar frumusica, mai ales pe verde. Duhard.gif

 

(Sorry, man; ca-n bancu' ala cu scorpionu': n-am rezistat.hmm3grin2orange.gif )

 

Ca sa nu termin intr-un ton pesimist, am si niste vesti noi:

La Motegi s-au facut primele teste ale modelului 2009. S-a lucrat la pozitia de pilotaj, centralizarea maselor, optimizarea evacuarii (f. important.. :kick: ) , etc.

S-a cautat mai ales obtinerea unei rigiditati maxime longitudinale si torsionale a colacului, dar care sa permita (dupa principiile "tuned flex") o miscare laterala pentru imbunatatirea feelingului pe care il are pilotul cind e pe felie.

Fotografie spion din buda de la Motegi:

 

 

era o chestiune de timp pina sa apara un fan Kawa...si bineinteles dupa el Kawa is the best,cine nu are Kawa is not a man...nu spun ca e frumoasa 100rr dar zx10 nici atit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...