->Bullet<- Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) Nu stiu de ce nu ma mir ca exact modelul pentru care mi-am facut programare nu era disponibil cum nu ma mir nici de faptul ca nu am fost anuntat ca nu e disponibil si ca eventual as putea incerca altceva. Hai sa o punem pe seama emotiei angajatilor HD cu prilejul acestui eveniment. A putut insa sa-si faca cineva o parere despre o mobra in 15 minute merse de la Citroen Baneasa pana la Otopeni si inapoi in tempo impus de 40-60 km/h cum am inteles ca a fost cazul? ! aqui ? raspunsul la intrebarea ta e clar : nu. ideea era insa alta.e prima data cand in Ro se face asa ceva si anume sunt aduse sub nas 25 de harleyuri pentru teste.in aceeasi zi in acceasi parcare.teste single se pot face oricand. dai un telefon...te dai/esti interesat de achizitionarea unui model...faci test ''cat vrea'''teava ta @darian.... nu stim bre nu ! tu si rockeru...trebuia sa vin sa te vad Editat Aprilie 10, 2010 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 concluzia zilei... mi-a placut tura facuta si cine stie, poate ca am sa trec de la viteza la ceva mai linistit, gen chopper. Buna idee ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Foarte tare FXDC, m-a speriat mai demult un Road King, acum am vrut sa vad cum e cu ceva "mai mic". Nu-mi venea sa cred, parca mergeam cu el de-o viata. Incantatoare senzatie. Si totusi, cu ceva antrenament, hm... Road King... poate nu mai pare asa de greu... Mesaj completat Multumesc reprezentantei HD Romania. Vreau sa subliniez buna organizare a evenimentului incepand de la inscrierea pe site pana la recuperarea carnetului lasat gaj. Felul in care stafful HD a condus coloanele moto iarasi mi-a lasa o buna impresie. Altfel amabilitate si buna voie. Subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Daca azi e vremea ok renunt la integrala mea si o sa ma dau cu un "jet" de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 * a iesit soarele! la 15:00 or sa fie fix 18 grade, vant usor (maxim 10 m/h), DN1 liber si la aeroport avioanele ne vor da prioritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_zZr_600 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Stiu ca e o chestie de obisnuinta, dar mi s-a parut tare ciudata pozitia picioarelor. Cum stai cu ele in fata . Chiar am remarcat ca majoritatea la plecare aveau tendinta sa ridice picioarele in scarite ca la japoneze sa zicem :-) si pe urma stai ca de fapt trebuie sa le duc in fata. In rest pozitia de mers este de mare efect iar sa mai confortabila nu am avut placerea. Multumesc HD si pun si eu niste poze. Restul pozelor si filmuletelor de vineri si sambata le incarc azi pe blog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 * muaaah! mi-am impachetat costumul de ploaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Multumesc HD Romania si HD Demo truck team pentru sansa oferita de a incerca o motocicleta HD! Eu am incercat Iron-ul si pot sa spun ca titulatura de Sportster este foarte bine aleasa pentru acest model. Pur si simplu are o comportare de motocicleta sport dar e usor disimulata de aspectul motocicletei, mai mult in stilul unui chopper sau de ce nu naked. Am ramas impresionat prima data de sunetul motorului, o "huruiala" placuta auzului si picioarelor (iti face un usor masaj la ralanti) dar o data cu cresterea acceleratiei vibratiile se atenueaza foarte mult. Ciudate mi s-au parut si semnalizarile, la inceput, cate una pentru fieacare parte si mi-a luat un pic de timp sa ma acomodez cu ele, dar pe urma era chiar fun sa semnalizezi cu doua degete. Oglinzile mi s-au parut inutile, nu vedeam mai nimic in ele si erau pozitionate foarte sus (io am cam 1.70 m) fara ca sa pot sa le reglez usor dupa preferintele mele adica sa vad undeva mai aproape... Cutia de viteze mi s-a parut cam zgomotoasa, poate nu stiu eu sa schimb vitezele la motorul asta...(am cam 40 k de km pe EN 500) dar motorul trage uluitor de bine intr-a doua si a treia iar la a patra si a 5-a nu se simte ca ar fi turat aiurea, ba chiar se "aseaza la drum" foarte frumos. Franele sunt dementiale, pe langa ce am eu la EN, sunt cu multe clase peste, se vad cele doua discuri de frana si iti dau o senzatie de siguranta foarte mare... Motocicleta este foarte docila, echilibrata foarte bine are putere din plin. Pot sa spun ca pentru oras este ideala, la drum lung te cam bate vantul pe ea si seaua nu prea mi s-a parut comoda (am si probleme cu spatele). Si acum poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 deciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii da oa! absolut placereeeeeeeeeee puraaaaaaaaaaaa!! is far' de cuvinte... asa ceva vreau... eu mers cu un CROSS BONES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Moaahhh....am avut paret de una din cele mai frumoase zile din viata mea...VROD, FAT BOB si Electra Glide...cu Electra nu ai ce cauta in Romanica...am fost impresionat de FAT BOB, este incredibil de manevrabil...Nota 10...normal ca nu iti poti face o parere obiectiva despre motocicleta ...dar...nu poti rata o astfel de sansa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Am schimbat Fat Boy special cu un fat Boy 'normal' si pot sa spun ca nu mi-a parut rau...Pt 15 min am putut sa ma prefac ca sunt the T... Glumesc, per total daca maine as avea suma necesarea mai mult ca sigur mi-as lua Electra desi nu ma incadrez nici pe departe in "segmentul de varsta" Fat Boy e demential dar este prea gol si te cam zboara vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 ma tot uit la poze si ma intreb: v-au obligat sa purtati vestele alea besinoase peste echipament?buahahaha.. si cu asigurarea cum a fost pina la urma? in rest,regret ca nu am ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 ma tot uit la poze si ma intreb: v-au obligat sa purtati vestele alea besinoase peste echipament?buahahaha..si cu asigurarea cum a fost pina la urma? in rest,regret ca nu am ajuns. Motoarele erau inmatriculate in Olanda (cred) si avand in vedere ca oricine , ORICINE se putea da cu orice Harley doar cu o semnatura pe un formular sumar... Vestele alea erau practic insemnul... Fara ele, datorita abramburelii create de nr mare de participanti, oricine ar fi putut lua unul din motoarele din parcare la test fara a semna sau completa nimic (Da,erau penale vestele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ahoi! Sunt si regului in firma aia precis desi e distribuitor de (HD) Eu cred-ca oamnii si-au facut treaba ca pana la urma pentru asta sunt platiti! E bine ca a-ti reusit sa realizati un vis unii dintre voi! Eu visez sa merg la asa ceva pe un INDIAN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Pt Indian-Indieni poti sa vii oricand in Bucuresti,facem cinste cu prima tura ! Pana una -alta, scuzati echipamentu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) * asa, de pozat Harley-uri si de auzit cum "canta" am mai avut ocazia, dar de calarit unul, ba! asadar, azi a fost pentru mine "The Day", adica m-am plimbat prima oara cu un motor Evo intre craci, cu mainile pe ghidon (ca deh, pasager am mai mers eu pe vreo doua, da' n-am simtit nimic, desi m-am straduit...). Iron-ul e, dupa mine, motorul care se potriveste cel mai bine cuiva care merge mai mult prin oras si care vrea sa impresioneze cu asta. ma refer la Sporster-ul Iron XL883N HDI. e nervos, face zgomot placut, atrage atentia. pentru mine e un motor cam mic. nu la cilidree ma refer, ca are destula putere si nu vreau performate sportive pe motor. dar ca dimensiuni si statura. daca ar fi sa-l compar cu Intruderul, e perfect "proportionat" dpdv tehnic, insa are un disconfort la mers pe care il simti cumva din primii km. mie asa mi s-a parut. probabil ca nu e el de vina, ci eu pozitia in sa este cam ghemuita (ptr. mine, repet), picioarele stau prea indoite, spatele la fel, capul e cam prea mult deasupra ghidonului. probabil ca optiunea cea mai buna ar fi sa iau unul si sa-l customizez, da! cred ca asta e cel mai bun lucru de facut cu un Iron. sportiv, tenace, sobru si individualist - cam asa l-as descrie. pe Intruder stau mult mai comod, are o bicicleta mai bine dimensionata/proportionata, e mai docil (avantaj? sau dimpotriva?) si un look clasic natural. Iron-ul e mai "studiat", are frane superbe(!), face sa vibreze orice suflet de chopperist care il incaleca si iti da senzatia ca ai aripi. hai sa pun si cateva poze. tks! Sorine ptr. "imortalizare" Editat Aprilie 11, 2010 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 din fericire am reusit sa testez si eu un Harley - acelasi sporster din pozele de mai sus spun din fericire pentru ca mi-am confirmat niste banuieli. parerea mea - pe scurt : mult zgomot pentru nimic. Forget harley, buy a HONDA - pe lung : am fost dezamagit de acest impostor numit Sporster. Frane pufaite, suspensie plapumioara, instabila pe viraje "scurte" , n-are nici cohones dar rage frumos de parca ar fi masina diesel. Trosc-ul cutiei de viteze m-a inspaimantat , indiferent de treapta si oricat de mult as fi strans ambreiajul. Ah sa mai adaug comenzile incomode sau poate doar diferite de ce sunt eu obisnuit - pentru stanga apesi in buton stanga si , pentru semnal dreapta apesi butonul din dreapta si da semnal dreapta. Burduful furcii nu mi se pare deloc "vintage" ci mai degraba taranesc Gusturile nu se discuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Gusturile nu se discuta ! da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 @Gix,eu ma refeream la faptul ca nu as purta vesta nici batut...poate sa fie ea si din piele,daca e galbena...bleah @Cria,ma indoiesc ca fera vre-un Evo la ride-test,eventual vreuul luat de la vre-un vizitator... @tuningboy,cred ca ai gresit locatia,tu te-ai inscris la ride test la firstbike si ai ajuns la HD... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) @Cria,ma indoiesc ca fera vre-un Evo la ride-test,eventual vreuul luat de la vre-un vizitator... * Iron-ul are motor Evolution, racit cu aer, 883 cmc. asa scrie la carte (poti sa-l vezi si-n poza) Editat Aprilie 11, 2010 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Dezamagit total de test si de motor, probabil si din cauza ca a trebuit sa merg in coloana sa merg cu a 3-a max. Nu ai cum sa vezi ce poate motorul mergand cu 50-60 km/h cel mult. Din pct meu de vedere, testul asta a fost ceva de genu hai sa ne dam mari cu motoarele noaste. Concluzie, tot nu am fost convins sa rec pe crusier, poate doar la batranete. Pana atunci sport-touring sau enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Dezamagit total de test si de motor, probabil si din cauza ca a trebuit sa merg in coloana sa merg cu a 3-a max. Nu ai cum sa vezi ce poate motorul mergand cu 50-60 km/h cel mult. Din pct meu de vedere, testul asta a fost ceva de genu hai sa ne dam mari cu motoarele noaste. Concluzie, tot nu am fost convins sa rec pe crusier, poate doar la batranete. Pana atunci sport-touring sau enduro-touring. Ai avut ghinion...eu la prima tura cu VROD am nimerit cu un conducator de grup belea ne-a spus din start ca avem voie sa iesim din coloana cand el face semn dar sa revenim poate si datorita faptului ca filmau cei de la Motomagia...a fost un tip super am ars-o frumusel nasol ca viraje nu prea aveai unde...dar la urmatoarele ture cu Fat Bob si Electra...cucu...am patit la fel ca tine....:"nu depasim vireza legala"...offf...cum naiba sa nu depasesti viteza legala cu Electra Glide????.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ai avut ghinion...eu la prima tura cu VROD am nimerit cu un conducator de grup belea ne-a spus din start ca avem voie sa iesim din coloana cand el face semn dar sa revenim poate si datorita faptului ca filmau cei de la Motomagia...a fost un tip super am ars-o frumusel nasol ca viraje nu prea aveai unde...dar la urmatoarele ture cu Fat Bob si Electra...cucu...am patit la fel ca tine....:"nu depasim vireza legala"...offf...cum naiba sa nu depasesti viteza legala cu Electra Glide????.. Formula de organizare a plimbaretilor a fost restrictiva, de aici si anumite nemultumiri legate de comportamentul motoarelor. N-ai cum sa faci o coloana de motoare ad-hoc si sa mearga totul struna. La test nimeni n-a intrebat de experienta anterioara si asa toata povara a cazut asupra celor ce struneau coloana. Eu am mers de ambele dati cu Ani(sper sa nu gafez), lidera de grup si a fost decent...Asta pana in punctul in care trebuia sa ne oprim din diverse motive de indisciplina. Ba se frana in curba ca in codru, ba se mergea in sir indian si tot asa. Unii pur si simplu n-aveau ce cauta acolo... Eu m-am dat cu un Vrod cateva ore bune acum ceva timp si doar asa am putut sa ma bucur atat de calitatile cat si de defectele lui. Cele doua Softail m-au lasat cu dorinta de mai mult. Poate asta a fost si scopul test-ride-ului Eu unu am incercat sa ma bucur cat mai mult de cele 15 minute in saua divelor americane. Toata ceata asta cu asigurarile i-a facut pe multi sa mearga crispati,pacat, au ratat fix spiritul baicului pe care erau calare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Formula de organizare a plimbaretilor a fost restrictiva, de aici si anumite nemultumiri legate de comportamentul motoarelor. N-ai cum sa faci o coloana de motoare ad-hoc si sa mearga totul struna. La test nimeni n-a intrebat de experienta anterioara si asa toata povara a cazut asupra celor ce struneau coloana. Eu am mers de ambele dati cu Ani(sper sa nu gafez), lidera de grup si a fost decent...Asta pana in punctul in care trebuia sa ne oprim din diverse motive de indisciplina. Ba se frana in curba ca in codru, ba se mergea in sir indian si tot asa. Unii pur si simplu n-aveau ce cauta acolo... Eu m-am dat cu un Vrod cateva ore bune acum ceva timp si doar asa am putut sa ma bucur atat de calitatile cat si de defectele lui. Cele doua Softail m-au lasat cu dorinta de mai mult. Poate asta a fost si scopul test-ride-ului Eu unu am incercat sa ma bucur cat mai mult de cele 15 minute in saua divelor americane. Toata ceata asta cu asigurarile i-a facut pe multi sa mearga crispati,pacat, au ratat fix spiritul baicului pe care erau calare. Perfect de acord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Pt Indian-Indieni poti sa vii oricand in Bucuresti,facem cinste cu prima tura ! Pana una -alta, scuzati echipamentu' Apoi indieni dinastia am destui si eu pe aici ! Scuze de off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.