Cap0ne Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Eh, nu ma astept sa ma tina chiar o viata parbrizul ala Cu vazutul in apropiere sunt destul de inalt incat sa cam vad peste parbriz, nu-i problem aici. Singura teama pe care o am e ca s-ar putea sa imi iau vajul generat de geam direct in casca... Trebuie sa ii mai pun si un ceva pt protejat farul nitel, ca la ultima iesire cu un amic era sa ii fac aerisire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 mai degraba cauciucuri decat parbriz sau aparatoare de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Pai in off te incurca parbrizul, atat pt faptul ca nu vezi terenul imediat in fata mobrei cat si pt ca poti da cu barba in el la un hop mai mare. Oricum, un parbriz are viata scurta in off. Sa vorbesti si cu amarâtii aia de la Dakar, ca aparent ei nu au aflat chestiile astea. » Post actualizat in 29 Oct 2014 09:41 mai degraba cauciucuri decat parbriz sau aparatoare de far Subscriu la cauciucuri dar nu exclud deloc parbrizul si nici aparatoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Cand mergi cu 140 km/h si ai nevoie de tot felul de GPS-uri si derulatoare, normal ca iti pui un parbriz. Mai degraba un fairing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Sa vorbesti si cu amarâtii aia de la Dakar, ca aparent ei nu au aflat chestiile astea. daca ne referim la enduro si nu la rally raid, de data asta andrei are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Pai in off te incurca parbrizul. Oricum, un parbriz are viata scurta in off. Nu se specifica nici enduro nici rallyraid, sau aia de la dakar sunt on. Fiind vorba de o mobra care nu e transportata cu platforma sigur un fairing/parbriz ii prinde bine, fara nici o legatura cu GPS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 mai degraba cauciucuri decat parbriz sau aparatoare de far Clar. Dar cat timp am de parcurs vreo 200+ km pe asfalt (dus) ca sa ma dau in medie vreo 50 in off, nu cred ca are rost sa imi iau niste gume mai mult de 50/50. Acum am pe ea Sahara 3. Sunt decente cat timp nu te ambitionezi la mlastini sau chestii mai extreme. Ma deranjeaza la ele doar ca se incarca destul de tare in conditii de "glazura" de noroi. Intentionez in cativa ani sa migrez spre zona de munte si atunci cu siguranta imi voi schimba alegerile in materie de gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Clar. Dar cat timp am de parcurs vreo 200+ km pe asfalt (dus) ca sa ma dau in medie vreo 50 in off, nu cred ca are rost sa imi iau niste gume mai mult de 50/50. Acum am pe ea Sahara 3. Sunt decente cat timp nu te ambitionezi la mlastini sau chestii mai extreme. Ma deranjeaza la ele doar ca se incarca destul de tare in conditii de "glazura" de noroi. Intentionez in cativa ani sa migrez spre zona de munte si atunci cu siguranta imi voi schimba alegerile in materie de gume As vrea sa te intreb ce te-a determinat sa alegi Sahara? Sau in cazul in care au fost pe mobra, ce iti place si ce-ti displace la ele. Poate gasesti o solutie care sa-ti pastreze+-urile[sau macar majoritatea] si sa mai taie din -uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 (editat) Mi s-au parut a fi unele din putinele gume reale 50/50. 690-ul vine stock cu ele. La plusuri ar fi aderenta buna pe asfalt (chiar si pe vreme mai rece), decente pe ploaie, feedback bunicel, nu foarte zgomotoase, nu zdrangane dintii in gura cu ele iar crampoanele le simti cat de cat doar la viteza f mica, durata lunguta de viata (am vreo 6000km cu ele si cred ca ma mai duc 1-2mii). Pe off sunt foarte ok pe uscat, aproape indiferent de conditii. Merg si prin noroaie mici, dar cu viteza scazuta pt ca se incarca imediat si incepe sa danseze. Idem pe iarba, neagatand f mult trebuie oricand sa fii pregatit sa readuci spatele pe trasa Sunt ok de ex si pe teren mlastinos, cu conditia sa nu iei mana din gaz. Clar nu ai ce cauta cu ele in mocirle serioase, unde ramai impotmolit dupa primii 2m. Azi am facut un Tabla butii - Lacul vulturilor. Am avut parte de detoate, inclusiv gheata, iarba cu chiciura pe ea etc. Si s-au comportat f ok. Nah, am avut nevoie totusi de ajutorul tovarasilor de vreo 2-3 ori pe niste urcari f abrupte si noroioase, unde nu prea as fi avut sanse singur » Post actualizat in 02 Nov 2014 00:17. Editat Noiembrie 1, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Cumpar roata fata de LC4 preferabil cu tot cu ax si disc de frana. Pentru modelul din 1998. PM daca stiti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Vizavi de ce ziceam mai sus legat de gume, ce recomandare ati mai avea pt un 50/50 ? Va trebui sa schimb acum in primavara spatele si as fi curios sa incerc si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Michelin T63. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 eu am mitas e09 pe spate si bridgestone tw301 pe fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Vizavi de ce ziceam mai sus legat de gume, ce recomandare ati mai avea pt un 50/50 ? Va trebui sa schimb acum in primavara spatele si as fi curios sa incerc si altceva. Pt KTM 690 Mitas C02 and C05. L.E. Vezi ca au mai multe variante. Gumele cu banda verde sunt cele mai moi, galben intermediare, rosu cele mai dure. Cred ca pt tine ar fi optime, cele cu banda rosie. Editat Februarie 1, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 C05. ? cum arata, nu l-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 ? cum arata, nu l-am gasit E pt fata. Google. C02 se incarca cu noroi iar pe asfalt e dezastru. Gama C e pt motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 dar despre c04 ce parere aveti? » Post actualizat in 02 Feb 2015 06:36C02 se incarca cu noroi iar pe asfalt e dezastru. Gama C e pt motocross. Nea Gabi se da cu c02 si e f multumit, sau cel putin asa imi zicea mie. » Post actualizat in 02 Feb 2015 06:39pe fata am folosit c17 cu dunga rosie. foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 C02 l-am avut la Tenere si C04 la EXC. Dezastruase. Total neadecvate pt tipul de mobre si pt terenul unde le-am folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 ... si C04 la EXC. Dezastruase. Total neadecvate pt tipul de mobre si pt terenul unde le-am folosit. Dezvolta putin la c04. Ce nu ti-a placut? Nu trage prin noroi sau ceva de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 http://advrider.com/forums/showthread.php?t=946704 De la postul 60 in jos. » Post actualizat in 02 Feb 2015 08:08 ? cum arata, nu l-am gasit Nici eu nu l-am gasit de cumparat. Asa ca m i-am luat C19 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Am mai spus despre experienta mea cu C02 pe Tenere (singurul cauciuc din gama C pe 17''). Aderenta ca aderenta dar principala mea nemultumire a fost ca avea crampoanele prea inalte si flexau sub greutatea mobrei. Asta facea mobra sa dea din c.u.r. atat pe asfalt cat si pe macadam sau poteci. Dupa o iesire de aproximativ 300km l-am schimbat cu gama E, care este pt vaci. Era un C02 cu dunga rosie, chipurile cu cauciuc mai tare. Pe de alta parte, pe el scria StoneKing, adica bun pt piatra, adica material moale, pt aderenta pe suprafete tari. Combinatia crampoane inalt + material moale = total ne-adecvata pt vaci. Nu stiu, o fi XR-ul mai usor si d-aia nu deranjeaza aspectul asta. C04 am avut pe EXC400. Nu am avut problemele de mai sus, chiar daca si C04 are crampoane foarte inalte. Dar, l-a enduro, indeobste ai pretentii foarte mari de la un cauciuc. Mie nu mi-a placut pt ca era varza in noroi. Crampoane prea dese, nu se descarcau. Pe mine m-a multumit un Michelin S12, tot de motocross, tot cu crampoane inalte, dar alta dispunere a lor il fac excelent in noroi. Pe de alta parte, la competitiile sub egida FIM/FRM, exista o restrictie in ceea ce priveste inaltimea crampoanelor si aici exista gama EF de la Mitas. Atat C02, C04, cat si restul cauciucelor din gama C de la Mitas sunt exclusiv pt motocross (desi dimensiunea de 130/80/17 a lui C02 nu imi dau seama pt ce a fost creata; e cam lat pt kid bikes). Sunt sigur ca pt anumite piste de motocross, C04 este excelent. La fel si C02. Eu as folosi orice tip de caiciuc de motocross, atata timp cat imi convine modelul crampoanelor, dar nu pe mobre mai grele de 130Kg. La XR si LC4, cu 150+ Kg ale lor si portiuni mari de mers pe asfalturi, clar mi-as lua cauciuce trail, cum ar fi gama E de la Mitas. Sau TKC80, Karoo, T63, etc... Aia la Paris-Dakar, cu motoarele lor de 450cc si rezervoare reduse, tot cu T63 (varianta Desert) merg, nu cu motocroasse. Mai e si limita de viteza a motocroasselor. Cu un LC4 poate iti vine sa-i dai 160km/h pe asfalt si iti zboara cauciucul. Editat Februarie 2, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Intre c02 si c04, care ti se pare mai bun la noroiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Intre c02 si c04, care ti se pare mai bun la noroiala? C04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Multam si eu baieti pt pareri. T63 chiar pare foarte interesant. Am si citit nitel despre el si cred ca mi-ar fi ok. Cred ca asta va fi urmatorul Nu m-am lamurit exact ce durata de viata ar avea pe asfalt in conditii de exploatare 50/50 si mers decent, dar presupun ca macar un 4-5000 km scot din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.