Florinskie Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Salutare, de cateva luni sunt posesorul unul KTM Lc4 din 1997 , primul motor de fapt. O mare problema am, s-a dus aprinderea. Mai exact statorul. Trebe sa recunosc ca numai la endureala l-am bagat, iar la vibratiile puternice de care e renumit, am inteles ca nu trebuie sa ma mir ca a cedat aprinderea. As indrazni sa cer sfaturi in legatura cu remedierea defectului. Poate cineva are o aprindere de vanzare. Postez si o poza facuta cu o zi inainte sa se imbolnveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Schimb Yamaha SuperTenere 750 cu KTM LC4 / ER-EGS 600 - 620. Daca are cineva vreun gand, sa dea PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Dragii mei vand rezervorul de pe motoreta mea.Are capacitate de 19L si este marca Acerbis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 si poza, scz ca am postat de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 A pus cineva genti laterale pe 690? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 e pustiu rau aici ...legat de lc4 2002 supermoto ....poate sa zica cineva ceva? cum este cu vibratiile...ce urmeaza sa cada de pe ea? ce trebuie strans si verificat mai des? ma bate gandu pe la vara sau primavara sa fac o tura mai lunga de peste 2000 km poate veniti cu niste sfaturi cu ce trebuie verificat si genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salut, am avut LC4 timp de 2ani. Nu am patit sa se desfaca singur nici macar 1 surub. si vibra, evident. Le-am marcat cu lac de unghii si cum le-am strans asa au stat, si nici Loctite nu am folosit. ------- Si pt cei cu fiabilitatea, nu am avut nici o problema cu motorul, singura 'problema' era lipsa electromotorului. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 mi s-a pus pata pe un lc4 adventure dar din cate am citit pana acuma si la ce vreau eu sal folosesc nu pare o solutie prea buna as avea de facut un drum din uk pana in ro insemnand 2500 km asfalt autostrada apoi vroiam un tur al Romaniei.ca pret este echivalent cu un transalp ...acuma nush ce sa aleg mai ales ca dupa isprava asta am sal vand oricare ar fi el ktm sau transalp dar nici nu as vrea sa surubaresc in timpu concediului si mai ales ca o mare parte va fi pe asfalt poate 30% enduro....poate ma ajutati cu un sfat chiar nu detin cunostinte despre enduro insa banuiesc ca transalpu ar fi decizia corecta dar imi face cu ochiu si ktm'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) calaresc 640 adventure de mai bine de 4 ani cred ....si.... tre sa zic ca nu-i 'onda. nu l-as schimba pentru nici o 'onda. Sa nu intelegi gresit, as vrea sa iau, dar pur si simplu nu exista ceva la "categoria" asta. este adevarat, deocamdata nu am decat ceva mai bine de 60 000 km pe 640 adventure... sunt pareri si pareri, pana la urma nu este nici o diferenta fata de 640 enduro cu exceptia rezervorului si mastii fata. Probabil este vorba si despre intretinere, mod de utilizare si altele. referitor la suruburi care "se desurubeaza" singure... e un mit. pe cuvant. nu mi s-a intamplat nici macar o singura data. aaaa...da, daca ai o cutie cu suruburi cu piulite in topcase, din 100 de buc. se desurubeaza cel putin 50 . dar (pana acum) nu de la motoreta. aaa... ca nu porneste dupa 1 luna de pauza de iarna... ca mai da ulei pe la nu's ce semering, ca vibreaza... asta este, daca nu-ti convine, ia-ti altceva. asta este. nasol tare de tot e ca nu au scos 690-ul adventure, dar asta e o nemultumire la nivel global si pur si simplu ma depaseste "explicatia" acestui fapt. sunt cateva presupuneri, dar, cea oficiala nu o stiu. as sublinia ca aceasta motoreta este una pe care ori o iubesti ori o urasti. oricum, asfalt uscat si bafta la alegere. Editat Octombrie 26, 2009 de BiG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 mi s-a pus pata pe un lc4 adventure dar din cate am citit pana acuma si la ce vreau eu sal folosesc nu pare o solutie prea buna as avea de facut un drum din uk pana in ro insemnand 2500 km asfalt autostrada apoi vroiam un tur al Romaniei.ca pret este echivalent cu un transalp ...acuma nush ce sa aleg mai ales ca dupa isprava asta am sal vand oricare ar fi el ktm sau transalp dar nici nu as vrea sa surubaresc in timpu concediului si mai ales ca o mare parte va fi pe asfalt poate 30% enduro....poate ma ajutati cu un sfat chiar nu detin cunostinte despre enduro insa banuiesc ca transalpu ar fi decizia corecta dar imi face cu ochiu si ktm'u Transalpul e mai confortabil si mai de sosea iar Lc4 e mai de coclauri. E mai distractiv ktm pe coclauri dar vad ca tu vrei multa sosea. Pentru asta e mai bun Transalpul. Chiar si pe drumuri forestiere nu vei avea mari probleme cu Transalpul Una peste alta, pentru 2500 de autostrada + un tur al Romaniei, eu zic sa-ti iei clar Transalpul. Confort mai bun, 2 cil mai buni pentru sosea si in mod normal nu prea ai ce surubari la Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 e pustiu rau aici ...legat de lc4 2002 supermoto ....poate sa zica cineva ceva? cum este cu vibratiile...ce urmeaza sa cada de pe ea? ce trebuie strans si verificat mai des? ma bate gandu pe la vara sau primavara sa fac o tura mai lunga de peste 2000 km poate veniti cu niste sfaturi cu ce trebuie verificat si genu Service'ul e mama fiabilitatii. Ai grija de motocicleta si ingrijeste-o si si ea va avea grija de tine. Aia inseamna ulei bun, verificat filtru de aer, verficat frane, furca aerisita si curatat motocicleta de fiecare cand e nevoie. In rest dai timp la pornire sa se incalzeasca si dai atata cat trebuie, unde trebuie. mi s-a pus pata pe un lc4 adventure dar din cate am citit pana acuma si la ce vreau eu sal folosesc nu pare o solutie prea buna as avea de facut un drum din uk pana in ro insemnand 2500 km asfalt autostrada apoi vroiam un tur al Romaniei.ca pret este echivalent cu un transalp ...acuma nush ce sa aleg mai ales ca dupa isprava asta am sal vand oricare ar fi el ktm sau transalp dar nici nu as vrea sa surubaresc in timpu concediului si mai ales ca o mare parte va fi pe asfalt poate 30% enduro....poate ma ajutati cu un sfat chiar nu detin cunostinte despre enduro insa banuiesc ca transalpu ar fi decizia corecta dar imi face cu ochiu si ktm'u Mergi pe mana Transalpului. KTM'ul e o motocicleta fantastica, m-am dat pe una si stiu ce e pe langa Dominator. Dar Dominatorul meu care ii tot de 650 si intr-un cilindru vibreaza mult mai putin. Si aia la un drum asa de lung pe asfalt conteaza mult. In plus si faptul ca ai 2 cilindrii conteaza mult la mersul pe asfalt. Toamna lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 va multumesc pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 schimb rezervor 19L si sa silicon confort cu cele originale,fara diferenta Mesaj completat chiar nu e nimeni care s-a saturat sa mearga din benzinarie in benzinarie ??? Mesaj completat gata,am scapat de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Readuc in "vigoare" topicul asta notand acilea ca dupa atata coiala mi-am luat in sfarsit KTM, asa cum imi doream de ceva vreme, sacrificand din nefericire DR-ul (adica l-am vandut ). Janghina habsburgica este un 620 din '97 cu rezervor Acerbis de 24? litri (asta asa ca diferenta fatza de stock). Impresii: la vechimea ei sigur nu mai are motorul in starea originala (cel putin la interne) insa acum se aude foarte bine (pentru un KTM, bineinteles), motorul e foarte placut chiar si la mers constant daca faci un pic abstractie de vibratii (deci daca te obisnuiesti, oricum nu-s chiar deranjante la drumuri scurte-medii) si e un motor foarte elastic (nu ma asteptam). Cutia precisa schimba foarte bine si fara nici un zgomt (click - click - click fara probleme). La capitolul "vana" se stie ca trage tare, "inchinje" bine. Asta chiar si cu pinion de 38 pe spate (fatza de 42 stoc sau 45 cum prefera proprietarii pt on-off). Imi place ca are personalitate. E clar ca are ceva al lui, o aroma ceva, il are pe vino incoa si nu e plictisitor si anost ca majoritatea japonezelor (si nu ma refer neaparat la performante). Mai am de lucru pe la el: - fatza aia nu e definitiva desi nu ma deranjeaza dar o sa ii pun originala (cand l-am luat avea fatza de EXC 400 si arata ca dreaq de disproportionat); - melcul vitezometrului face figuri; - ii tre' handguarduri; - cam atat deocamdata... Al doilea motiv pt care l-am luat e ca vreau sa demolez mitul lipsei de fiabilitate a KTM-ului folosind janghina asta exact la ce a fost proiectata: dual-sport - commuting - soft enduro si facandu-i servisarea ca la carte si nu "dupa ureche". Bun deci topicul asta n-o sa mai stea pierdut printre randuri cat sunt "de garda". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Autor Share Postat August 9, 2010 Al doilea motiv pt care l-am luat e ca vreau sa demolez mitul lipsei de fiabilitate a KTM-ului Culbutor schimbat la 10.000 km REALI fara sa fie chinuit motorul sub nicio forma si cu schimbul de ulei si ce mai trebuie facute la zi, cum ti se pare? Deasemenea, un alt LC4 care plange ulei pe la absolut toate garniturile la 25.000 km ti se pare ok? Iti doresc sa te duci pana pe luna si inapoi cu motoreta ta fara sa strangi macar un surub. Pe mine n-ai cum sa ma convingi. Am avut ktm si n-o sa mai am vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Iti doresc sa te duci pana pe luna si inapoi cu motoreta ta fara sa strangi macar un surub. Pe mine n-ai cum sa ma convingi. Am avut ktm si n-o sa mai am vreodata Sarumana de urare! Nu doresc totusi sa conving pe nimeni, este o chestie pe care vreau sa mi-o demonstrez mie personal, acum sa vad daca si pot. Nu ma sperie culbutori rupti, nu ma sperie "motor care plange" and so forth. Am luat-o sa ma distrez, sa ma simt eu bine iar chestia ca surubaresc, remediez probleme (de fabrica sau facute de fostii proprietari) chiar imi place, o fac cum vreau eu si o cunosc pe toata. Americanii sunt foarte multumiti de ele. De ce oare? Inca nu am raspuns la intrebarea asta. La fel de multumiti sunt si de DR-urile SE (care clar sunt fiabile, e demonstrat si parademonstrat mai ales la ei acolo unde misuna peste tot). Inca un motiv pentru care mi-am luat-o e... plictiseala. M-am plictisit de atatea japoneze, vroiam altceva. Alta senzatie, alt stil de mers, ceva surubareala mai multa eventual, mai multa implicatie personala. Nu o relatie "rece" in care dai cheie si pleci unde vrei, sobru, anost. Ceva incurajari si sfaturi? Anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Ceva incurajari si sfaturi? Anyone? Sfat 1: cand se rupe culbutorul in satul de tigani ia-o ca pe o fatalitate si lasa-i sa o duca la fier vechi Sfat 2: ghidonul ala nu e prea estetic, mai bine ar arata cu un apehanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Sfat 1: cand se rupe culbutorul in satul de tigani ia-o ca pe o fatalitate si lasa-i sa o duca la fier vechi Ah moi dar cred ca ma confunzi Yubby ce sa caut eu in satul de tzigani cand pleaca Myo acolo? Mesaj completat Sfat 2: ghidonul ala nu e prea estetic, mai bine ar arata cu un apehanger Pai n-ai vazut cate raisere are in zlbz, e total unsafe. O sa ii trantesc un Renthal anyway. dar asta cand vine Myo din "delegatie" Mesaj completat Care le are cu reglajele la suspensiile astora? Poate ma lumineaza si pe mine mai repede decat stau eu sa le banghesc. Deci sunt suspensiile tari, pe asfalt sunt super, pe curbe, etc dar pe denivelari zici ca merg cu carutza si cu suspensie rigida. Unde are reglaje? De ce invart? Mesaj completat Care le are cu reglajele la suspensiile astora? Poate ma lumineaza si pe mine mai repede decat stau eu sa le banghesc. Deci sunt suspensiile tari, pe asfalt sunt super, pe curbe, etc dar pe denivelari zici ca merg cu carutza si cu suspensie rigida. Unde are reglaje? De ce invart? Ha ha, e tare ca se vorbeste singur pe topicul asta. Puii mei, n-a avut/nu are nimeni LC4 se pare. Bun lasa ca le-am rezolvat si singur. Mesaj completat Astazi fierul habsburgic va pleca inapoi la proprietar. Impresiile finale adunate dupa aproape 1000 km impreuna or sa vina mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Astazi fierul habsburgic va pleca inapoi la proprietar. Impresiile finale adunate dupa aproape 1000 km impreuna or sa vina mai tarziu. Am sa aduc in actualitate topicul dat fiind ca avenit timpul mai rece si imi arde de ceva namol Sunt pe cale sa achizitionez un KTM LC4 pt endureala, maine ma duc sa-i fac proba. Il invit pe domnul Lupu sa-mi impartasesca si mie impresiile finale care ma gandesc ca sunt negative din moment ce a returnat motorul.Multam fain, anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Am sa aduc in actualitate topicul dat fiind ca avenit timpul mai rece si imi arde de ceva namol Sunt pe cale sa achizitionez un KTM LC4 pt endureala, maine ma duc sa-i fac proba. Il invit pe domnul Lupu sa-mi impartasesca si mie impresiile finale care ma gandesc ca sunt negative din moment ce a returnat motorul.Multam fain, anticipat. Salut! Sunt curios si eu de ce a returnat "omu" motorul, vechiului proprietar atat de subit. Eu astept sa ne impartasesti tu parerile si impresiile daca maine mergi la un test drive cu LC4-ule. Ca si orice in viata, exista plusuri si minusuri. Totul depinde de tine. De ce anume te astepti de la motorul asta si ce vri exact sa faci cu el? Maine intru pe forum sa vad ce impresii ti-ai format. Have fun, tomorow Din pacate topicul asta e destul de mort, nu se scrie ceva decat sporadic......desi cunosc destui proprietari de LC4-uri. Poate il mai reinviem. Editat Noiembrie 18, 2011 de Kirk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) ... De ce anume te astepti de la motorul asta si ce vri exact sa faci cu el? Salut.In primul rand am Muresul,padurea si coclaurii la 5 minute de mers pe jos fata de casa.Imi este mai usor sa ma arunc pe un enduro ,acum ca vine frigul, si sa ma relaxez 30 min-1 ora decat sa parcurg 100-200 km cu BMW'ul sau Suzuki(asta fiind plimbarea mea saptamanala,de intretinere, pe vreme de iarna daca nu este gheata sau zapada).Alt avantaj ar fi faptul ca este inscris asa ca pot sa ma aventurez si pana la munca cu el, chiar daca este vremea mai urata fara sa ma enervez ca stropesc carenele si stau dupa aceea sa le bibilesc cu solutii de curatat si cu ceara. Cam asta sunt cerintele mele, am sa postez maine sa-ti spun cum a fost.Multumesc pentru urari LE: Dap..azi a fost prima mea plimbare cu un KTM...si acum impresii de noob: Pro: -trage de rupe, poti sa mergi pe o roata vit 1,2,3, ma asteptam sa necesite turatii mai mare dar se simte si se aude frumos pornind de jos. -cutia de viteza -intra foarte usor, abia o atingi si gata ai schimbat viteza -mobra este foarte usoara (in comparatie cu balenele mele) -motorul simplu si accesibil Contra: -vibratii in scarite la turatii mai mari (cizmele mele Sidi nu erau tocmai adecvate pt asa ceva) dar acestea se simt la orice monocilindru. Concluzia: Am batut palma, am baut aldamasul si iaca asa am intrat si eu in lumea enduro Editat Noiembrie 19, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Acuma chiar cu a 3-a inca nu am reusit sa ma ridic pe o roata Vibratiile sunt absolut normale pt. LC4. O sa te obisnuiesti si o sa-ti si placa. Ma bucur ca ai batut palma si ai si tu acum un LC4. Timpul ne va spune daca esti multumit sau nu, de el. Noroaie placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Multam fain pt urare..ca norocul ca motorul este inscris si nu mai repet cosmarul cu celelalte 2 pe care a trebuit sa le inscriu si pt care am umblat de mi-a venit acru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Avand in vedere ca am uitat sa scriu ceea ce promisesem iata ca o fac acum. Am returnat motorul atunci fiindca proprietarul care mi-e prieten s-a rugat de mine sa i-l dau inapoi. Poate parea hilar dar asa este. Asa ca m-am conformat. A fost o experienta foarte placuta. Inafara de faptul ca mi se desfacea constant scutul motorului de la vibratii si ca mi-era cam anapoda pornirea aia la pedala pe stanga (nu are electric starter 620-ul) nu m-a deranjat altceva. Consum foarte bun, ulei nu a mancat deloc, vanoasa cat cuprinde, rezervor baban. Motorul merge si acum foarte bine la proprietar. La un moment dat vroia sa il vanda fiindca si-a ridicat un etaj la casa si avea nevoie de bani dar nu mai stiu daca il vinde sau nu. Nu era prea hotarat. @Rob_debruce: foarte frumoasa jucaria, sa o stapanesti cu placere si sa te duca unde vrei. Ai grija sa aiba mereu ulei la Full si suruburile stranse. Editat Noiembrie 23, 2011 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Am crezut ca nu ai fost multumit de el si eram curios de ce anume, mai ales ca ai experienta mai multa cu genul acesta de motoare. Multumesc frumos de urarare, intradevar este un motor foarte fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.