Sari la conținut

Teste Cu Gume,cotatii,nr De Km Parcursi!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumit de el?Comportament pe viraje,pe ploaie?Eu am facut cu un Metzeler Sportec m1 pe fata 18000km.Si inca mai merge si noul propietar.Spate am folosit Pilot Sport.Merge pe uscat,dar pe ploaie nu prea.Rezista la ceva km-cred ca maxim 13-14 mii,Z6 are un comportament ciudat la franare,dar rezista la multi km,Power s-a comportat excelent si cred ca tot 10-11mii va tine.Dunlop Sportmax d207 A ADUNAT IN 2 ZILE 4 CUIE SI NU L-AM MAI PUTUT FOLOSI DE NOU DIN PACATE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal de michelin sa nu aud..am vazut 2CT'ul in pista ..nu valoreaza absolut 2 bani ..pierdere de aderenta dupa 2 ture (adevarat ca tipul ii dadea gasss)

sunt fan metzeler Rennsport si Racetec cu care am mers foarte binicel in pista fara nici o problema.

Racetec in strada nu e prea indicat

Diablo corsa III -scumpe dar super bune.

as spune ca fac 7-8000 cu posteriorul nu mai mult, si considera ca dupa atatia km cauciucul ala a pierdut toate caracteristicile lui, deci il poti arunca.

alea cu care tu faci 15mii km sunt de lemn in comparatie cu niste cauciucuri mai sportive chiar stradale.

 

M3 probat personal si sunt f multumit ptr o utilizare stradala sportiva, aderenta in toate conditiile, merge si in pista dar dupa o perioada 7-8 ture incepe sa te avertizeze ca esti la limita. km 7000 linistit

 

urmatoarele cauciucuri care le voi testa vor fi BT 002 si dunlop GP Racer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spate am folosit Pilot Sport.Merge pe uscat,dar pe ploaie nu prea.Rezista la ceva km-cred ca maxim 13-14 mii,

13-14 mii de km spatele pe o miara? :finger: Cum naiba? Eu am scos 9600 de km din Bridgestone BT14 care sunt sport-touring si in plus pe un 600...

Acum abia mi-am luat Pirelli Diablo Corsa III. Nu sufera comparatie cu BT14, deh, alta clasa. Daca scot 5000 de km din ele o sa fiu super fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supercorsa sau power race , aderenta foarte buna dar daca dai de ud ... si in plus se consuma repede..Parerea mea ,ptr cineva care merge in mare parte pe strada 2ct`urile sunt cele mai ok , aderenta pe toate suprafetele si rezista si destul ... in 7500 km am schimbat pe spate un pilot sport (cu care venea stock) si un pilot power , acuma sunt la al 3lea , un 2ct ... fara burnout ,dar cu mult wheelie ... 2ct`ul este singurul cauciuc cu care am reusit wheelie si pe ud.

 

Pilot Sportul mi s-a parut o caramida de cauciuc , pe orice iesire de viraj imi fugea spatele chiar si cu guma incalzita bine...la 2ct , pun gazu jos si n`am nicio problema . Am prieteni care merg pe Dunlop si Bridgestone (cauciucuri cu care vin motoretele din fabrica) si sunt destul de multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit o pereche de Dunlop D208GP cam 9000 de km! se incalzesc destul de greu, iar spatele...desi cald...pe linie dreapta...are tendinta de a pierde aderenta! Pe curbe in schimb...merg brici! Se uzeaza destul de repede, dar...si asa...daca sunt incalzite bine...au aderenta buna! Acum mi-am luat tot Dunlop D208, dar...varianta noua a GP-urilor si anume D208RR! Aceeasi treaba cu pierderea aderentei pe linie dreapta! Din pacate...chiar astazi...am reusit sa iau un ca.cat de surub pe spate! :finger:((((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza cauciucurile strict pt strada.Multumesc pt linkul cu caucioace-asta este.Power cu 11000 la un r6 2005 pe spate.Da,dupa 8-10000 M1 pe fata la franare incepuse sa tzopaie la franare si era sa o proptesc odata din cauza asta.Daca Power a iesit ok,cred ca power 2ct este si mai bun.De BT056J ce stiti?Este facut doar pt Hayabusa si nu prea am vazut decat de spatele.BMW-urile de politie fac cu MEtz de mez1,3 sau 4 peste 22-25mII km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut , 2 R1, 13000km, numai pilot power.destul de satisfacut.

anul asta, 8000 chinuiti cu corsa diablo, din care primii 1500 in regim finut, motorul era in rodaj.rezistente cauciucuri, de cursa lunga.

acum experimentez bridgestone BT 015, sunt cele mai bune cu care am incaltat vreodata un motor supersport dupa parerea mea.aderenta fantastica la orice turatie, nu se incalzesc prea greu.daca e foarte rece, sunt aderente binisor. singurul dezavantaj e ca am 3700 km si ajung la semn, maxim 1000 mai pot merge cu ele. bineanteles, in forja maxima, nu plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr strada eu zic ca 2 ct sunt bune, am avut pp si am fost foarte multumit.Acum am 2ct care nu le-am folosit prea mult, dar cica astea au compozitia mai tare pe mijloc ca sa tina mai mult la mers pe strada, in parti compozitia e moalea ca inainte, ptr atunci cand tai curbele :finger:.Eu zic ca e normal sa se duca un cauciuc mai repede daca ai aderenta si mai buna.EU nu am avut probleme cu pp nici pe sosea umeda.O singura data in curba am dat gaz brusc si a dansat putin de furnd, dar si-a revenit imediat.

Editat de iurox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci 2ct ar trebui sa tina mai mult ca pp teoretic?Practic?Am vorbit azi cu un devorator de km si a facut cu Power 13-14000 si cu Pilot sport se apropie de 14000 si mai tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emilyo, la cum alergi tu cu Hayabusa, tre sa-ti faci stoc de anvelope. Cunosc posesori de Haya care au consumat un spate la doar 2 drumuri pina la mare. Asta-i defectul Hayabusei, toaca repede cauciucul de spate.Evident ca daca pui un cauciuc mai tare pierzi satisfactia acceleratiei maxime dar mai economisesti bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si pp si 2 ct.

cu power normal am facut aprox 10 mii cu spatele.am pus 2ct,iar in 2 luni(3-4 mii km) praf.plus ca mi se parea ca se incalzeste mai greu,asa ca am revenit la pilot power,de care sunt multumit,mai ales in conditii de ploaie.

mac,lasa-ne cu "in pista" ,noi mergem pe strada,si eventual PE pista.

dupa setul acesta de gume voi ramane tot la pilot power.

noroc la alegerea facuta. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci 2ct ar trebui sa tina mai mult ca pp teoretic?Practic?Am vorbit azi cu un devorator de km si a facut cu Power 13-14000 si cu Pilot sport se apropie de 14000 si mai tine.

 

Salutare,

 

Ma bag si eu in seama cu cifrele obtinute de Michelin-urile mele (absolut toate drumurile facute cu pasager+bagaje/topcase):

Primul set (cu primii 2-3000km mers mai linistit - incepator):

- spate - Pilot Power - 15.600km (mai mergea 1-2.000 insa se intepase si nu mai merita vulcanizat);

- fata - Power Race - 15.400km (am mers cu el peste limita, nu mai avea deloc rizuri);

 

Al doilea set (mers normal spre sport):

- spate - Pilot Sport - 13.300km - pe centru incepe sa se vada panza, probabil max 14.000km;

- fata - HI Sport - 13.500km - l-am luat second si mai duce vreo 2.000km sper.

 

Cred ca Power conduce detasat la aderenta uscat/umed. La primul drum cu Pilot Sport pe ploaie am abordat viraje cum eram obisnuit cu Power si am simtit cateva derapari neplacute. Si in linie dreapta pe umezeala cam aluneca in lateral de pe orice denivelare din asfalt.

Singurul dezavantaj la Power ar fi sensibilitatea la pietricele/cioburi etc. Sport pare mai rezistent la acest capitol insa cu Power apareau multe taieturi si crestaturi pe banda de rulare.

 

Power 2CT am citit in teste ca e putin in urma lui Power la aderenta pe ploaie. Oricum fiind relativ nou inca e la pret mare; eu unul clar urmatorul set voi merge pe Power, mai ales ca are un pret bunicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu 'hayabusa toaca gumele" e un basm, daca pui pilotpower normal ca in 1000 de km e la sarma, toata lumea stie ca cauciucul de hayabusa e BT 056 sau ceva de genul asta. O sa vina unii si o sa zica ca nu ai aderenta cu 056, iar basme, io am un prieten cu tlr care a dat 56-le pana la capat.

Eu am la zx12 iam pus BT 001 (predecesorul lui BT 002), dupa 12000 deabia daca se cunoaste putina uzura. Urmatorul va fi cu siguranta BT 002 hard.

Bridgestone rules daca nu ai bani de pirelli :blink: , asta a fost o gluma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal de michelin sa nu aud..am vazut 2CT'ul in pista ..nu valoreaza absolut 2 bani ..pierdere de aderenta dupa 2 ture (adevarat ca tipul ii dadea gasss)

sunt fan metzeler Rennsport si Racetec cu care am mers foarte binicel in pista fara nici o problema.

Racetec in strada nu e prea indicat

Diablo corsa III -scumpe dar super bune.

as spune ca fac 7-8000 cu posteriorul nu mai mult, si considera ca dupa atatia km cauciucul ala a pierdut toate caracteristicile lui, deci il poti arunca.

alea cu care tu faci 15mii km sunt de lemn in comparatie cu niste cauciucuri mai sportive chiar stradale.

 

M3 probat personal si sunt f multumit ptr o utilizare stradala sportiva, aderenta in toate conditiile, merge si in pista dar dupa o perioada 7-8 ture incepe sa te avertizeze ca esti la limita. km 7000 linistit

 

urmatoarele cauciucuri care le voi testa vor fi BT 002 si dunlop GP Racer

Eu am urmat sfatul lui si acum am metzeler m3 sportec. se incalzesc repede si au aderenta buna.

Am inceput sezonul cu perechea de power sport dar dupa 8000km nu prea mai erau bune. Am pus un Shinko pe spate, nu radeti, exista si un asemenea cauciuc. fara comentarii, nu umblati cu prostii......

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu raman uimit cand vad cifrele inalte pe care reusiti sa le faceti cu aceste cauciucuri..

stiu ca nu sunt tocmai ieftine ..dar la 7-8000 km cauciucul arata deja destul de urat ..si nu'mi inspira incredere, ca sa nu mai vorbim de faptul ca nu mai are aceleasi calitati ca 5000 si incepe sa alunece prin toate partile.

imi mai dau seama si de faptul ca la strazile noastre un condus foarte sportiv nu prea e posibil si poate si consumul e mult mai mic. in plus fata de afara asfaltul este mult mai putin abraziv, fiind foarte fin, lucios uneori, dar si aderenta mai putina.

e posibil ca toate astea sa duca la un consum mai mic al cauciucului, si de asta si cifre asa mari.

 

auzi tu : 15400 km cu un POWER RACE :blink: :blink: admir curajul tau

incepator fiind l'am facut praf cu zx6r in 3000km...si crede'ma ..mergeam incetisor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

racetec'ul k2 nu e omologat ptr strada, e un cauciuc ptr pista

pe strada 4000 ar trebui sa ii faci vazand ritmul mult inferio pistei. fereste'te doar de drumurile drepte la viteze foarte mari ca il termini repejor.

vezi ca e un cauciuc pe care tre sa il duci in temperatura ca sa iti dea maximul, deci tre condus foarte "allegro" altfel e inferior unui stradal bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...