Sari la conținut

Alegere Intre Cateva Modele


diana.d
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fuck-ing VFR...mare,grea,urita si se aude ca dreak...e mai misto F4... mai ales ptr o fata...

dak ziceai de vfr-ul ultimul model...hai...te credeam...dar alea veki sunt... :laugh:

incearca prin italia si ai sa gasesti F4 la bani buni...sigur sunt citiva care misuna pe aci si se ocupa de adus moto din it...

numai bine... :friends:

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mai domle sinner , nu fi si tu asa de rau , intelege macar ca dupa ce tu i terminat de insirat lista de motoare despre care tu vb cu asa de multa usurinta si de care eu nu stiu nimic ; eu ma uit cu orele pe net si incerc sa imi dau seama ce ai vrut sa zici si cum arata motoru ala .

 

multe le-am vazut doar in poze , multe desi sunt in oras nu am ocazia sa le incerc , fi serios cine isi da motoru de 900 si 140 de cai la o fata mai ales sa-l scoata din oras sa vada ce poate :friends:))))))

 

asa ca sansele mele sunt oarecum limitate atat de bani ( 4000 euro ) cat si de forta fizica ( cata crezi ca am la 52 de kile , cand ar trebui sa tin un motor care are de 4 ori greutatea mea )

 

mai sunt limitate si de cunostinte de mecanica si tehnica care sunt cam vagi si generale , asta ca sa nu zic ca nu prea ma pricep decat asa putin .

 

mai e si experienta pe motor , care e in cazul meu limitata la motoare vechi , desi este totusi mare in timp si km ( am facut un calcul , cred ca am vreo 50.000 )

 

asa ca daca nu vrei sa ma ajuti , nu te stresa sa ma iei la misto , fac si eu ce pot si cat stiu mai bine , imi pare rau ca nu am buget mai mare , ca nu am 90 de kile si forta mai multa , ca nu stiu mecanica si ca abia pot sa tin o cheie fixa destul cat sa imi schimb uleiu macar , imi pare rau si ca am o familie care e total impotriva mea si a motorului meu , nici macar prietenu nu ma prea incurajeaza si nu-l condamn dupa ce a stat cu mine o sapt in spital .

asa ca te rog eu mult de tot , lasa postul meu in pace , o sa ma descurc eu cumva nu iti fa griji , tot o sa gasesc un motor iarna asta bun pt mine , macar am ambitie si perseverenta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baetii e rai si invidiosi.

 

Ia-ti Ducati 749 / Aprilia RSV Mille :friends:

 

Acu lasand gluma, si mie cea mai indicata mi se pare CBR 600F (preferabil dupa 2000). Sau daca tot vrei 'CUPLU', un Suzuki SV650s

 

Daca tot ai motocicleta banuiesc ca ai multi amici/cunostinte cu motociclete. Incearca sa urci/mergi cu cat mai multe din modelele vizate de tine.Chiar si ca pasagera, tot e ceva, decat doar sa te uiti la ele.

 

Urca pe ele, vezi cum e pozitia, nu te uita doar la poze pe net,specificatii si vorbe goale aruncate de multi care n-au ce face.(nu fac aluzie la nimeni in mod direct).

 

1 minut pe unul din motoarele spre care te orientezi tu fac cat 10 ore de citit forumuri si vizitat pagini de web.

 

Gandeste-te daca vrei SS neaparat, cum mergi preponderent, pe unde mergi, daca mai cari si pasager, cum sunt drumurile etc.

 

Din felul cum te exprimi si cum abordezi problema eu trag concluzia ca nu prea ai ce cauta pe un motor de 1000 (mai ales in V).

 

Stick to 600, nu cred ca vei descoperi prea curand ca un 600 te lasa in 'pana' ,fie ea de cuplu/putere/viteza.

 

Just my 2c...

 

PS: N-am permis categoria A :laugh: (astept injuri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baetii e rai si invidiosi.

 

Ia-ti Ducati 749 / Aprilia RSV Mille :friends:

 

Acu lasand gluma, si mie cea mai indicata mi se pare CBR 600F (preferabil dupa 2000). Sau daca tot vrei 'CUPLU', un Suzuki SV650s

 

Daca tot ai motocicleta banuiesc ca ai multi amici/cunostinte cu motociclete. Incearca sa urci/mergi cu cat mai multe din modelele vizate de tine.Chiar si ca pasagera, tot e ceva, decat doar sa te uiti la ele.

 

Urca pe ele, vezi cum e pozitia, nu te uita doar la poze pe net,specificatii si vorbe goale aruncate de multi care n-au ce face.(nu fac aluzie la nimeni in mod direct).

 

1 minut pe unul din motoarele spre care te orientezi tu fac cat 10 ore de citit forumuri si vizitat pagini de web.

 

Gandeste-te daca vrei SS neaparat, cum mergi preponderent, pe unde mergi, daca mai cari si pasager, cum sunt drumurile etc.

 

Din felul cum te exprimi si cum abordezi problema eu trag concluzia ca nu prea ai ce cauta pe un motor de 1000 (mai ales in V).

 

Stick to 600, nu cred ca vei descoperi prea curand ca un 600 te lasa in 'pana' ,fie ea de cuplu/putere/viteza.

 

Just my 2c...

 

PS: N-am permis categoria A :laugh: (astept injuri).

aaa.. deci esti prieten cu motociclistii? lasa ca e bine si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mai am o fantezie sa testez un speed de 1000 poate un yamaha thunderrace , sau o honda cbr de 900 sau un fireblade de 900 , ceva de genu .

Dupa ce dau o tura cu una din astea o sa aleg motorul final ...

Pfui, când ma gândesc la rârâita mea, nu prea îmi vine a crede că o să îți dea cineva un Fireblade la teste... decât de pe locul din spate (care e incomod, oricum).

Cu toate acestea, succes nelimitat! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfui, când ma gândesc la rârâita mea, nu prea îmi vine a crede că o să îți dea cineva un Fireblade la teste... decât de pe locul din spate (care e incomod, oricum).

Cu toate acestea, succes nelimitat! :friends:

 

am auzit ca merge tare fireblade-ul asta al tau. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fato eu ti-am raspuns pragmatic, pt k ma seaca disctuiile lungi si aiure ain pod, in car e de fapt de vorbeste despre aceleasi lcururi dar mereu altfel.

 

scurt pe 2. NU ai nevoie de 9o de kile, nu ai nevoie de 7 ooo de euro.

Cu banii aia iei un CBR 6oo F4 din 2ooo foarte bun. perfect pt ceea ce vrei tu.

E sport turing. Adica nu iti ucide incheieturile, dar nici nu doarme pe drum. Eu cu un astfel de model am rupt cauciucuri pe pista, deci.. nu e lent trust me. (oricum pana sa invti tu sa scoti cat stie ea o sa treacea multi km) bafta

 

asa ca go for F4.

 

p.s. fata mea are un F4i, si e foarte multumita de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o curiozitate ...

mai este vreo fata detinatoare de fireblade 900 ? asta ca sa stiu si eu sunt singura dementa de pe planeta asta pe care o roade rau de tot acolo in adancu sufletului cei 130 de cai ?

 

la mine s-ar aplica lozinca " i do not drive too fast ! i fly too low :bigstar:) "

 

da poate totusi o sa l ascult pe sinner si ma multumesc cu 600 . da asta nu inseamna ca ma roade ... si inca tare .

ps: scuze pentru nebunie , pt ca probabil asta este, da asta e . mergeam la cj si e o portiune de drum drept si perfect asfaltat , treapta 6 cu suzi ... acu la linia rosie aproape , vreo 9000 ture si 170 la ora cu nasu dupa geam culcata pe motor si eu eram suparata ca nu merge mai mult .

Cand mi-am scos nasu de dupa geam am invatat ce e aia frana aerodinamica ca auzisem de ea doar pe la planorism si nu mi-a trecut prin cap ca se apica si aici .

 

Domnule Sinner , poate e mai bine ce zici tu cu 600 , eu cred ca am o problema , nu prea am notiunea de viteza si ma cam mananca rau ... macar asa o sa traiesc ceva mai mult .

 

Culmea culmilor , n-am cazut la un drum de 500 km si am picat la mine in oras la 40 la ora pe drum drept :bigstar:)))) , nu rau da am spart o carena . ( motivu a fost neacordare de prioritate )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de aceasi parere cu sinner....si yo caut ceva intre f4 sau f4i ....max 4.500 eu....sper sa gasesc ce`mi place (treb culoare ideala :bigstar:) )..... si pt tine ar fi ideal ceva de 600 ....mai mare de atata nu cred ca ti`ar venii bine ....

 

ps: oricum cu una de 600 te duci c`am la 260 km/h ...sper sa nu gresesc:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diana.d incepi sa semeni din ce in ce mai tare cu personajele alea care-si pun wallpapers cu motociclete si care viseaza la cilindree de peste 1000 si cai putere cu 3 cifre..

 

Asa, de curiozitate, ai mers pe vreo motocicleta de peste 750cc si sa-i dai peste 9-10 mii rpm?

 

Sau crezi ca un 1000cc se comporta in redline ca gs ul tau?

 

Cum spunea si sinner, discutiile astea mi se par atat de sterile.

 

Vrei ceva, testezi, incerci sa urci pe mai multe modele, mergi cu ele...pe internet nu-ti cultivi decat simtul estetic...poate, vocabularul si alte chestii, cu siguranta nu mersul pe motocicleta sau solutia care o cauti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda VFR 750 F 1997 , l-am gasit la mine in oras , e super ok pt mine . si e doar 3000 in stre ireprosabila . asta ma duc si il iau ca mi-a placut si la drum . e ceva mai lent fata de astea gen fireblade da e destul .

ps: si imi place la nebunie cum arata :bigstar:

post-22506-1192271241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am cam lamurit acum ce vrei tu la cuplul ala de fapt nu prea stii sa "folosesti" o motocicleta. Tie nu iti trebe "V" iti trebe niste km pe un motor mai puternic si sa inveti sa tragi de ea cand e cazul si nevoia. In cele mai rele cazuri patinezi un pic ambreiajul, dar solutia cea mai la indemana e sa retrogradezi o treapta, sau 2 dupa caz.

Pai nu ti'e clar? Are mana formata pe diesel (cuplu jos de tot si, datorita turbinei, nu e necesara neaparat schimbarea treptei.).

D'aia vrea d'omie, sa plece de pe loc cu a 3'a si sa nu schimbe ever. :bigstar:

la mine s-ar aplica lozinca " i do not drive too fast ! i fly too low :bigstar:) "

hai nu ne innebuni! la 4000rpm pe geseu? U crawl too (s)low!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia lasati-o ma in pace .. nu vedeti ca pana la urma isi ia tot ce o taie capu ? ce sa ne mai dam cu parerea ? e ca si cum ar fi spus:"maine imi cumpar VFR,insa la ce m-ati sfatui sa mai ma uit dupa ce o cumpar ? "

sa-l folosesti cu placere si cat mai multi kilometri cu el. si alta data daca ai o fixatie,nu mai intreba si cere sfaturi daca tot faci cum te taie capu .

"n" oameni ti-au spus ca e grea.. in fine.

vorba unuia pe aici ,mai fa kilometri pe GS-ul si apoi gandeste-te ce vrei mai bine

multa sanatate si numai bine.

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

"n" oameni ti-au spus ca e grea.. in fine.

vorba unuia pe aici ,mai fa kilometri pe GS-ul si apoi gandeste-te ce vrei mai bine

multa sanatate si numai bine.

:bigstar:

 

I agree on that.

Ai motorul de prea putin timp incat sa zici ca te-ai saturat de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"am testat o hornet de 600 zilele astea , nu e mult diferita de suzi , la fel are forta dupa 7000 ture si e ceva mai manevrabila" ... sigur nu si'a pus cineva sticker pe o mobra cu honda hornet ?.. io zic ca se simte diferenta..acum daca mergi pana in 3-4000 ture atunci poate..poate ca nu se simt 50 cai in plus. oricum mie mi se pare suficient de puternic si gs'ul depinde nu stiu cum merge al tau. al meu merge 195 si nu se vaita, si cuplu e chiar suficient :bigstar: doar ca si eu vreau mai mult ca si tine. eu am ales honda hornet destul de sigur..desi inca mi'a mai ramas obsesia cu sv 650. eu zic sa iei sv-ul este f usor cuplu f mare se tine si de vitezane de 600. nu te plictisesti de el :bigstar: e suficienta forta pt tine...sau iei vfr-ul si te chinui sa il tzii drept e alegerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am luat-o ... am fost la ala la magazin si m-am suit pe ea ( vfr ul )

mi-a zis ca daca o pot impinge afara mi-o vinde si fara sa o pornesc n-am putut oricat m-am straduit ( si am incercat din toate puterile mele ) . era un mic damb acolo , aparent usor de trecut , ca o panta de aia pt invalizi da a fost prea greu motoru .

 

asta e ... omu mi-a zis ca nu e de mine si pana la urma l-am ascultat .

imi cer scuze ca sunt o zvapaiata .... am vb si cu un forumist care are vreo 20 mii km pe fireblade si mi-a explicat ca la prosti ce si eum e cu ea . m-am lamurit si cu aia ca nu e de mine .

 

pana una alta raman cu gs ul meu si pace buna , iarna asta o sa incerc sa caut ceva la clasa 600 ( probabil honda cbr 600f1 ) ce mi-a fost recomanadata , sa mai adun bani sa iau una cat mai noua si sa imi mai bag mintile in cap .

 

acuma e drept ca daca ar avea 2 roti eu m-as urca calare si pe o locomotiva cfr , da nu m-am intrebat niciodata cum as putea conduce ...

 

ce sa zic , vizez la motoare de cand aveam 5 ani si vede-am pe altii , poate de aia , bunicu m-a dus cu ijul cu atas cand eram mica de tot si imi placea la nebunie si atunci .

 

si primul meu motor a fost un ij de 350 , cand l-am luat nu stiam sa merg decat pe bicicleta si aveam 16 ani :bigstar: , permis nici vorba . ala mi-a zis sa-l imping acasa si dupa 2 strazi am obosit si am zis ca ma urc pe el . mi-a dat o pedala peste picior de am vazut stele verzi si mi-au dat lacrimile , am bocit langa el 10 min si apoi m-am urcat iar . am mers o strada si s-a oprit ca nu deschisesem benzina . pana la urma m-am dumerit si am ajuns cu el acasa cu treapta 1 ca nu stiam sa schimb ... . am invatat sa ma dau in curte la bunici in vara aia si pe camp . ( noroc cu bunicu al de sus sa-l ierte saracu de el ca a murit , el m-a invatat , numa bine ii doresc si respect pe veci .

 

asadar eu sunt o persoana perseverenta , ambitioasa si incaptanata fara margini , cu greu ascult un sfat dat de un prieten , pana nu incerc eu nu ma las :bigstar: . scuze ca s asa de grea de cap ... da o sa va ascult pana la urma , o sa iau una de 600 , ca sa nu ma pomeniti si pe mine la rubrica rip ... .

ps: bunicu avea o vorba , zicea cam asa " draga mea , cand mergi cu motocicleta trebuie sa te grabesti incet si sa te bucuri de drum nu sa te grabesti tare ca atunci se bucura asfaltu de tine " .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu :bigstar:

aia si vreau sa fac , sa caut unul in stare f buna .

am studiat imaginile astea si am gasit ca 100 cm3 in plus la honda e mult mai mult decat am crezut eu ca este cand am vrut aia de 900 .

se pare ca ati avut dreptate de la inceput da nu mi-am dat eu seama ... ce inseamna de fapt cbr 600 .

 

e bordul de la un gs500 si de la o cbr 600 luate de pe net , doar asa ca idee , sa vad si eu cat de diferit pot arata unu langa altul .

 

deci m-am convins , cbr 600 all the way , e mai ieftin de 4000 si nu trebuie sa stric chiar toti banii , e destul de puternic , mult mai tare ca gs 500 , e mai mica si mai usor de condus ca fireblade 900 , consuma si mai putin , piese sunt garla pe net pt ea , e comuna si fiabila , ciclistica excelenta , e si destul de usoara oprita sa o pot manevra fara sa imi dau duhu acolo .

 

imi cer scuze ca am fost asa de incapatanata si am priceput asa de greu ... :bigstar:

post-22506-1192302605_thumb.jpg

post-22506-1192302614_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...