Sasa25 Postat Octombrie 23, 2007 Autor Share Postat Octombrie 23, 2007 l-ai luat din afara nu de la noi din tara, nu?! uff...mi se pare un model f bun de soft enduro pentru inceput, e usor, are ceva cp, pornire la buton...In general cu cat creste capacitatea cilindrica creste si greutatea, ma refer la motoarele enduro pur sange L-am luat de la noi, nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 l-ai luat din afara nu de la noi din tara, nu?! uff...mi se pare un model f bun de soft enduro pentru inceput, e usor, are ceva cp, pornire la buton...In general cu cat creste capacitatea cilindrica creste si greutatea, ma refer la motoarele enduro pur sange soft enduro??? cu vaca faci soft....cu drz-e faci hard daca te tzine bulanu!! Sacha stie! are xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 (editat) mai Achile mai! eu am precizat: pentru inceput! adica pentru astia ca mine, care abia invata primii pasi despre enduro! aoleu mama cu au aparut 3 posturi?!!! Editat Octombrie 23, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 nu stiu de ce vorbiti despre hardenduro...problema e ca la RO 20 oameni stie ce inseamna hardenduro...si enduro. Extreme Eduro (Hardenduro) : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article319 Enduro : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article245 hotariti daca se poate face ceva semnificativ cu un DRZ care are 120kg fara benzina. yo am vazut pe Greg cum a urcat cu un DRZ si am spus ca nu se poate..dar el e altfel...yo spun ca DRZ nu e facut pt Hard...DRZ e un bike pt trailiding, enduro de placere dar nu ganditi la concursuri sau la Extreme Enduro. E cel mai fiabil motor care am vazut yo. STAPANESTI SANATOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 9, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2007 Salutare azi am primit motoru, pun si niste poze cu el, din pacate pana la primavara n-am nici o sansa sa ies cu el pe munte. V-a fi o iarna lunga pt.mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Superb sa te duca mult sanatos si fara probleme. Anyway de ce DR-Z 400 S si E au furca normala iar DR-Z 400 SM up-side-down ? Pe teren accidentat o furca normala este mai buna decat una up-side-down sau de ce este asta prezenta doar la modelul SuperMoto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Salutare azi am primit motoru, pun si niste poze cu el, din pacate pana la primavara n-am nici o sansa sa ies cu el pe munte. V-a fi o iarna lunga pt.mine Bravo domnu'. S-o stapanesti sanatos! ps-Dupa ce faci cateva ture, poate ne impartasesti si noua impresiile tale despre suspensie. Cum ti se pare? Stiu ca exista posibilitatea de setare. Ma intereseaza mai mult furca. La ce pret ai luat moto?....daca nu sunt prea indiscret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 10, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2007 (editat) Bravo domnu'. S-o stapanesti sanatos! ps-Dupa ce faci cateva ture, poate ne impartasesti si noua impresiile tale despre suspensie. Cum ti se pare? Stiu ca exista posibilitatea de setare. Ma intereseaza mai mult furca. La ce pret ai luat moto?....daca nu sunt prea indiscret. Merci, abia astept sa inceapa sezonu urmator.Motorul a fost 5300e cu toate taxele, suspensia se poate seta. Editat Noiembrie 10, 2007 de Sasa25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 La multi KM pe coclauri dar eu zic cad dupa primul sezon o sa-ti trebuiasca ceva mai usor si mai TARE !!! Ai grija la capacul de ambreiaj(ESTE FOARTE EXPUS LA LOVITURI DE JOS IN SUS).Neaparat sa-ti comanzi skut la motor si sa-l up-gradezi ca sa protejeze capacul. Eu am patit-o cu DRZ-u de 2 ori La 525 nu era asa expus dar tot am sudat o tabla de skut. In skimb la 300 este aproape la fel de expus ca la DRZ. Uite cum am facut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 La multi KM pe coclauri dar eu zic cad dupa primul sezon o sa-ti trebuiasca ceva mai usor si mai TARE !!! Ai grija la capacul de ambreiaj(ESTE FOARTE EXPUS LA LOVITURI DE JOS IN SUS).Neaparat sa-ti comanzi skut la motor si sa-l up-gradezi ca sa protejeze capacul. Eu am patit-o cu DRZ-u de 2 ori La 525 nu era asa expus dar tot am sudat o tabla de skut. In skimb la 300 este aproape la fel de expus ca la DRZ. Uite cum am facut: Merci o sa fac aceiasi chestie si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 S-o stapanesti sanatos si sa faci cat mai multi km. fara nici cea mai mica problema !!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Bravo domnu'. S-o stapanesti sanatos! ps-Dupa ce faci cateva ture, poate ne impartasesti si noua impresiile tale despre suspensie. Cum ti se pare? Stiu ca exista posibilitatea de setare. Ma intereseaza mai mult furca. La ce pret ai luat moto?....daca nu sunt prea indiscret. multa bafta si sanatate iti doresc ca motorul o sa te duca fara probleme cateva sezoane. chiar te rog si eu sa scrii aici cateva impresii despre suspensii ca eu sunt multumit de ele dar poate sunt subiectiv. noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redrat400 Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Alegere beton! Eu am luat S-ul ca vreau si ceva strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 25, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2007 multa bafta si sanatate iti doresc ca motorul o sa te duca fara probleme cateva sezoane. chiar te rog si eu sa scrii aici cateva impresii despre suspensii ca eu sunt multumit de ele dar poate sunt subiectiv. noroc Cu DRZ-ul meu inca n-am apucat sa merg prea mult, in schimb am mers asta vara cu un DRZ ca al meu si mi-a placut foarte mult motoru, suspensia imi place mai ales ca are multe setari dar deocamdata nu o sa modific nimic, o las asa cum a venit din fabrica, trebuie doar sa o cobor mai jos ca e prea inalta pt. cei 1.70m ai mei . In rest astept cu nerabdare sa inceapa sezonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ofitzer Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Salutare!!! Super motorul... Pot sa te mai intreb si eu ceva de el?!?! Cate kg are motorul? TU ce inaltime si cate kg ai? Inaltimea am vazut ca ai scris 170... Cat consuma? Crezi ca la 190/88 sunt prea inalt sau trage mai greu?!?! Merci mult. GYGY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Salutare!!! Super motorul... Pot sa te mai intreb si eu ceva de el?!?! Cate kg are motorul? TU ce inaltime si cate kg ai? Inaltimea am vazut ca ai scris 170... Cat consuma? Crezi ca la 190/88 sunt prea inalt sau trage mai greu?!?! Merci mult. GYGY Motorul are 119kg, eu am 80 Consumul depinde cum mergi cu el si pe unde, la urcare ia mai mult Nu cred ca o sa traga greu, nu esti prea inalt e ok ca nu trebe sa mai cobori motoru ca sa iti vina bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Sasa, pana la urma, E-ul se poate inmatricula? Te-ai interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 Sasa, pana la urma, E-ul se poate inmatricula? Te-ai interesat? Da, se poate daca ii pui semnalizare se omologheaza la RAR. Inca nu sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 zi-mi si mie cateva detalii despre motorul tau cu ce cauciucuri vine din fabrica ? marca si modelul are si stop pe frana ? sau numai o pozitie ? ce acte ai primit la el ? numai factura banuiesc... cum se aude toba ? mi se pare ca ai facut o alegere super e un motor fiabil, si performant daca o inmatriculezi te rog sa scrii pe forum ce si cum ai facut multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 16, 2007 Autor Share Postat Decembrie 16, 2007 zi-mi si mie cateva detalii despre motorul tau cu ce cauciucuri vine din fabrica ? marca si modelul are si stop pe frana ? sau numai o pozitie ? ce acte ai primit la el ? numai factura banuiesc... cum se aude toba ? mi se pare ca ai facut o alegere super e un motor fiabil, si performant daca o inmatriculezi te rog sa scrii pe forum ce si cum ai facut multzam Salut, cauciucurile sunt Dunlop Sports D756 Nu are stop pe frana doar pozitie(farul sta tot timpul pornit) Am primit doar factura si garantia, carte de identitate nu pt. ca nu se poate inmatricula( e fara semnalizare), deocamdata nu am de gand sa o inmatriculez pt. ca merg doar offroad. Toba suna super fain si tareee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Salut Am in vedere varianta S pt la anul, sunt destul de convins de DRZ si creca o sa-mi vina f bine la 173cm si 98kg. Aleg insa S si nu E pt ca din nefericire nu-mi permit inca un motor pt plimbari diverse asa ca trebuie sa fac totul cu un sg fier. Sunt curios cam la ce viteza pot face croaziera linistit ? Acesta e singurul lucru care ma retine la DRZ ... am avut mai demult un Suzuki DR 650 si faceam fara pb croaziera la 100-120, mi-a fost arhisuficient, nici nu-mi trebuie mai mult. Dar oare DRZ-ul poate atat ? Stiu ca viteza de varf e mai mare de atat, insa sub 100kmh pt CROAZIERA mi s-ar parea nesatisfacator, sa merg cu 80-90 din Bucuresti in Sighet ar fi putin cam enervant, in realitate diferenta de 20-30 kmh inseamna MULT. Dar pe de alta parte e singurul fier care pt banii astia face cu adevarat dual sport, suficient de usor si de puternic, demaror, amortizoare bunicele, garda la sol ok, 18' pt spate ... poate o sa incerc si ceva competitii la incepatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) aha, foarte interesant .. dar supermoto are pinioane de viteza. S-ul vine cu 15/49 si daca l-as lua parca i-as pune 14/47 pt un feeling de mare exceptie. @sasa25: sunt curios ce pinioane are E-ul tau si cam la ce viteza face fara probleme croaziera. ps: DRZ parca e EURO II iar de la anul se zvoneste ca nu se mai inmatriculeaza decat la standarde EURO III ( .. stie cineva ceva concret ? Editat Decembrie 28, 2007 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 noi am comercializat mai multe modele de drz-400 si chiar am intrebat la rar daca se poate inmatricula(discutia a fost facuta anul trecut)si au zis baietii ca modelul E(cel de 50 de cai)nu se poate inmatricula ..nu stiu daca doar montand semnalizari pe motor este suficient ptr o omologare artizanala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Salut Am in vedere varianta S pt la anul, sunt destul de convins de DRZ si creca o sa-mi vina f bine la 173cm si 98kg. Aleg insa S si nu E pt ca din nefericire nu-mi permit inca un motor pt plimbari diverse asa ca trebuie sa fac totul cu un sg fier. Sunt curios cam la ce viteza pot face croaziera linistit ? Acesta e singurul lucru care ma retine la DRZ ... am avut mai demult un Suzuki DR 650 si faceam fara pb croaziera la 100-120, mi-a fost arhisuficient, nici nu-mi trebuie mai mult. Dar oare DRZ-ul poate atat ? Stiu ca viteza de varf e mai mare de atat, insa sub 100kmh pt CROAZIERA mi s-ar parea nesatisfacator, sa merg cu 80-90 din Bucuresti in Sighet ar fi putin cam enervant, in realitate diferenta de 20-30 kmh inseamna MULT. Dar pe de alta parte e singurul fier care pt banii astia face cu adevarat dual sport, suficient de usor si de puternic, demaror, amortizoare bunicele, garda la sol ok, 18' pt spate ... poate o sa incerc si ceva competitii la incepatori hai noroc. eu am avut 2 motociclete varianta S pe care am mers 25 000 de km (primul din 2000 actualul 2007). la drum lung viteza de 100-110 e optima pt motor si consuma putin sub 4 l\100 chiar si cu pasager. viteza maxima constructiva 140 eu am prins odata intr-o depasire 148. la 90 de km la ora iti ia sub 3.5. (motocicletele de enduro n-au aerodinamica. motoarele ar avea forta sa impinga si la viteze mai mari dar ar fi f periculos si asta-i motivul pt care constructorul nu pune 6 sau 7 viteze) prietena mea are varianta SM din 2006 si are rapoartele putin altfel dar viteza maxima construcitva e tot 140 iar la drum lung parca suporta si mai bine o viteza constanta de 110. asa ca daca mergi mult timp cu el cu viteze de peste 120 il uzezi mai repede si consumul evident creste considerabil peste 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) Ca un raspuns la nedumerirea ta ! .......... pe la mijlocul lui noiembrie, am scos VFR-u' la o tura scurta, de incalzire. Chiar cand era sa ies de pe strada, pe drumul principal, a trecut prin fata mea un DRZ din asta supermoto, cu numere de Bucuresti. Motocicleta se deplasa spre Rosiorii de Vede. Cum nu aveam nici o tinta, m-am luat imediat dupa el. L-am ajuns dupa vreo 10-12km, apoi l-am insotit pana la intrarea in Rosiorii de Vede. La ,,semnele" pe care ni' le-am facut in timpul rularii, am cazut de acord sa ne oprim la benzinaria de la intrarea in Rosiori (GIE..... pentru cine este din zona !), sa mai schimbam impresii, sa ne vedem motoarele, sa bem o cafea, sa fumam o tigare ! Tipul era din Rosiorii, dar lucra in Bucuresti. ....... in afara de asta in timp ce rulam impreuna, el mergea in fata, iar eu in spate ! Exceptand portiunile de drum din localitate in care am mers 60-70km/h, in rest am rulat, impreuna cu 130-140km/h - viteza dictata de DRZ-u' pe care eu am respectat-o ! Au existat si cateva portiuni in care sa accelerat pana la 160km/h ... in depasiri ! Dupa ce am oprit, primul lucru a fost sa imi exprim uimirea fata de motorasul omului, care dupa ce ca este monocilindru, este si de 400ccm ... merge asa de bine la drum intins ! Omul m-a asigurat ca de la Bucuresti si pana aici, asa a mers ..... 120-130km/h si asa merge in general ! Singura problema care o reprosa motorului a fost ca la aceasta viteza, motorul haleste cam 6 litrii de benzina la 100 km ! Personajul era mai tanar ca mine si din discutiile ce le-am purtat am tras concluzia ca este un ,,motociclist tanar" care pana acum sa ocupat doar de pilotaj, intretinerea motocicletei fiind un capitol ,,nerasfoit" ! Mi-am permis sa-i dau cateva sfaturi, pentru a avea mai multa grija pentru motor ! ... sfaturi pe care le-a apreciat (cred eu ?!) In concluzie ..... mi-a placut mult motorul ! Un motor pe care il poti achizitiona nou la un pret decent, intretinere ultra-usoara, performante suficiente, tinand cont ca la drum intins si eu mergeam exact cu aceeasi viteza, cand aveam LC4, insa nu aveam 400ccm ci 625ccm ! Ce nu l-am crezut pe cuvant a fost ... consumul ! Mi-a parut cam maricel ..... eu am facut compataria cu LC-ul ! In aceleasi conditii de rulare, imi lua cam 4.5...max5% ! ........... in rest cred ca este foarte fiabil si merge oriunde si oricat ! ....... DRZ-ul era din 2004 ! Bafta ! P.S. Este un motor pentru care merita sa-ti dai tot interesul ! daca era asa de paralel cu partea de service cum zici tu, si un filtru aer infundat poate fi cauza consumului mai mare.Si pe teren daca te dai mai tare cam tot in jur de 6 iti ia. Editat Decembrie 28, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.