Sari la conținut

Suzuki Drz 400 E


Postări Recomandate

l-ai luat din afara nu de la noi din tara, nu?!

uff...mi se pare un model f bun de soft enduro pentru inceput, e usor, are ceva cp, pornire la buton...In general cu cat creste capacitatea cilindrica creste si greutatea, ma refer la motoarele enduro pur sange ;)

 

L-am luat de la noi, nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

l-ai luat din afara nu de la noi din tara, nu?!

uff...mi se pare un model f bun de soft enduro pentru inceput, e usor, are ceva cp, pornire la buton...In general cu cat creste capacitatea cilindrica creste si greutatea, ma refer la motoarele enduro pur sange :blbl:

:D soft enduro??? cu vaca faci soft....cu drz-e faci hard daca te tzine bulanu!! Sacha stie! are xt ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce vorbiti despre hardenduro...problema e ca la RO 20 oameni stie ce inseamna hardenduro...si enduro.

 

Extreme Eduro (Hardenduro) : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article319

 

Enduro : http://www.mototoutterrain.com/spip.php5?article245

 

hotariti daca se poate face ceva semnificativ cu un DRZ care are 120kg fara benzina.

 

yo am vazut pe Greg cum a urcat cu un DRZ si am spus ca nu se poate..dar el e altfel...yo spun ca DRZ nu e facut pt Hard...DRZ e un bike pt trailiding, enduro de placere dar nu ganditi la concursuri sau la Extreme Enduro.

E cel mai fiabil motor care am vazut yo.

 

STAPANESTI SANATOS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare azi am primit motoru, pun si niste poze cu el, din pacate pana la primavara n-am nici o sansa sa ies cu el pe munte. V-a fi o iarna lunga pt.mine :cheers: :burnout:

post-6777-1194633533_thumb.jpg

post-6777-1194633552_thumb.jpg

post-6777-1194633572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb sa te duca mult sanatos si fara probleme.

Anyway de ce DR-Z 400 S si E au furca normala iar DR-Z 400 SM up-side-down ?

Pe teren accidentat o furca normala este mai buna decat una up-side-down sau de ce este asta prezenta doar la modelul SuperMoto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare azi am primit motoru, pun si niste poze cu el, din pacate pana la primavara n-am nici o sansa sa ies cu el pe munte. V-a fi o iarna lunga pt.mine :P :burnout:

 

 

:bounce: Bravo domnu'. S-o stapanesti sanatos! :cheers:

 

 

ps-Dupa ce faci cateva ture, poate ne impartasesti si noua impresiile tale despre suspensie. Cum ti se pare? Stiu ca exista posibilitatea de setare. Ma intereseaza mai mult furca.

La ce pret ai luat moto?....daca nu sunt prea indiscret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Bravo domnu'. S-o stapanesti sanatos! :burnout:

ps-Dupa ce faci cateva ture, poate ne impartasesti si noua impresiile tale despre suspensie. Cum ti se pare? Stiu ca exista posibilitatea de setare. Ma intereseaza mai mult furca.

La ce pret ai luat moto?....daca nu sunt prea indiscret.

 

Merci, abia astept sa inceapa sezonu urmator.Motorul a fost 5300e cu toate taxele, suspensia se poate seta.

Editat de Sasa25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi KM pe coclauri dar eu zic cad dupa primul sezon o sa-ti trebuiasca ceva mai usor si mai TARE !!!

Ai grija la capacul de ambreiaj(ESTE FOARTE EXPUS LA LOVITURI DE JOS IN SUS).Neaparat sa-ti comanzi skut la motor si sa-l up-gradezi ca sa protejeze capacul. Eu am patit-o cu DRZ-u de 2 ori :burnout:

La 525 nu era asa expus dar tot am sudat o tabla de skut. In skimb la 300 este aproape la fel de expus ca la DRZ. Uite cum am facut:

post-7883-1194718165_thumb.jpg

post-7883-1194718177_thumb.jpg

post-7883-1194718235_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi KM pe coclauri dar eu zic cad dupa primul sezon o sa-ti trebuiasca ceva mai usor si mai TARE !!!

Ai grija la capacul de ambreiaj(ESTE FOARTE EXPUS LA LOVITURI DE JOS IN SUS).Neaparat sa-ti comanzi skut la motor si sa-l up-gradezi ca sa protejeze capacul. Eu am patit-o cu DRZ-u de 2 ori :cheers:

La 525 nu era asa expus dar tot am sudat o tabla de skut. In skimb la 300 este aproape la fel de expus ca la DRZ. Uite cum am facut:

 

Merci o sa fac aceiasi chestie si eu :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:baldy: Bravo domnu'. S-o stapanesti sanatos! :finger:

ps-Dupa ce faci cateva ture, poate ne impartasesti si noua impresiile tale despre suspensie. Cum ti se pare? Stiu ca exista posibilitatea de setare. Ma intereseaza mai mult furca.

La ce pret ai luat moto?....daca nu sunt prea indiscret.

 

multa bafta si sanatate iti doresc ca motorul o sa te duca fara probleme cateva sezoane. chiar te rog si eu sa scrii aici cateva impresii despre suspensii ca eu sunt multumit de ele dar poate sunt subiectiv.

noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa bafta si sanatate iti doresc ca motorul o sa te duca fara probleme cateva sezoane. chiar te rog si eu sa scrii aici cateva impresii despre suspensii ca eu sunt multumit de ele dar poate sunt subiectiv.

noroc

 

Cu DRZ-ul meu inca n-am apucat sa merg prea mult, in schimb am mers asta vara cu un DRZ ca al meu si mi-a placut foarte mult motoru, suspensia imi place mai ales ca are multe setari dar deocamdata nu o sa modific nimic, o las asa cum a venit din fabrica, trebuie doar sa o cobor mai jos ca e prea inalta pt. cei 1.70m ai mei :baldy: . In rest astept cu nerabdare sa inceapa sezonu :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!!!

Super motorul...

 

Pot sa te mai intreb si eu ceva de el?!?!

Cate kg are motorul?

TU ce inaltime si cate kg ai? Inaltimea am vazut ca ai scris 170...

Cat consuma?

Crezi ca la 190/88 sunt prea inalt sau trage mai greu?!?!

 

Merci mult.

GYGY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!!

Super motorul...

 

Pot sa te mai intreb si eu ceva de el?!?!

Cate kg are motorul?

TU ce inaltime si cate kg ai? Inaltimea am vazut ca ai scris 170...

Cat consuma?

Crezi ca la 190/88 sunt prea inalt sau trage mai greu?!?!

 

Merci mult.

GYGY

 

Motorul are 119kg, eu am 80

Consumul depinde cum mergi cu el si pe unde, la urcare ia mai mult

Nu cred ca o sa traga greu, nu esti prea inalt e ok ca nu trebe sa mai cobori motoru ca sa iti vina bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sasa, pana la urma, E-ul se poate inmatricula? Te-ai interesat?

 

Da, se poate daca ii pui semnalizare se omologheaza la RAR. Inca nu sunt sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-mi si mie cateva detalii despre motorul tau

 

cu ce cauciucuri vine din fabrica ? marca si modelul

are si stop pe frana ? sau numai o pozitie ?

ce acte ai primit la el ? numai factura banuiesc...

cum se aude toba ?

 

 

mi se pare ca ai facut o alegere super

e un motor fiabil, si performant

 

daca o inmatriculezi te rog sa scrii pe forum ce si cum ai facut

 

 

multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-mi si mie cateva detalii despre motorul tau

 

cu ce cauciucuri vine din fabrica ? marca si modelul

are si stop pe frana ? sau numai o pozitie ?

ce acte ai primit la el ? numai factura banuiesc...

cum se aude toba ?

mi se pare ca ai facut o alegere super

e un motor fiabil, si performant

 

daca o inmatriculezi te rog sa scrii pe forum ce si cum ai facut

multzam

 

Salut, cauciucurile sunt Dunlop Sports D756

Nu are stop pe frana doar pozitie(farul sta tot timpul pornit)

Am primit doar factura si garantia, carte de identitate nu pt. ca nu se poate inmatricula( e fara semnalizare), deocamdata nu am de gand sa o inmatriculez pt. ca merg doar offroad.

Toba suna super fain si tareee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

Am in vedere varianta S pt la anul, sunt destul de convins de DRZ si creca o sa-mi vina f bine la 173cm si 98kg. Aleg insa S si nu E pt ca din nefericire nu-mi permit inca un motor pt plimbari diverse asa ca trebuie sa fac totul cu un sg fier.

Sunt curios cam la ce viteza pot face croaziera linistit ? Acesta e singurul lucru care ma retine la DRZ ... am avut mai demult un Suzuki DR 650 si faceam fara pb croaziera la 100-120, mi-a fost arhisuficient, nici nu-mi trebuie mai mult. Dar oare DRZ-ul poate atat ? Stiu ca viteza de varf e mai mare de atat, insa sub 100kmh pt CROAZIERA mi s-ar parea nesatisfacator, sa merg cu 80-90 din Bucuresti in Sighet ar fi putin cam enervant, in realitate diferenta de 20-30 kmh inseamna MULT.

Dar pe de alta parte e singurul fier care pt banii astia face cu adevarat dual sport, suficient de usor si de puternic, demaror, amortizoare bunicele, garda la sol ok, 18' pt spate ... poate o sa incerc si ceva competitii la incepatori :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am in vedere varianta S pt la anul, sunt destul de convins de DRZ si creca o sa-mi vina f bine la 173cm si 98kg. Aleg insa S si nu E pt ca din nefericire nu-mi permit inca un motor pt plimbari diverse asa ca trebuie sa fac totul cu un sg fier.

Sunt curios cam la ce viteza pot face croaziera linistit ? Acesta e singurul lucru care ma retine la DRZ ... am avut mai demult un Suzuki DR 650 si faceam fara pb croaziera la 100-120, mi-a fost arhisuficient, nici nu-mi trebuie mai mult. Dar oare DRZ-ul poate atat ? Stiu ca viteza de varf e mai mare de atat, insa sub 100kmh pt CROAZIERA mi s-ar parea nesatisfacator, sa merg cu 80-90 din Bucuresti in Sighet ar fi putin cam enervant, in realitate diferenta de 20-30 kmh inseamna MULT.

Dar pe de alta parte e singurul fier care pt banii astia face cu adevarat dual sport, suficient de usor si de puternic, demaror, amortizoare bunicele, garda la sol ok, 18' pt spate ... poate o sa incerc si ceva competitii la incepatori :crack:

 

Ca un raspuns la nedumerirea ta ! .......... pe la mijlocul lui noiembrie, am scos VFR-u' la o tura scurta, de incalzire. Chiar cand era sa ies de pe strada, pe drumul principal, a trecut prin fata mea un DRZ din asta supermoto, cu numere de Bucuresti. Motocicleta se deplasa spre Rosiorii de Vede. Cum nu aveam nici o tinta, m-am luat imediat dupa el. L-am ajuns dupa vreo 10-12km, apoi l-am insotit pana la intrarea in Rosiorii de Vede. La ,,semnele" pe care ni' le-am facut in timpul rularii, am cazut de acord sa ne oprim la benzinaria de la intrarea in Rosiori (GIE..... pentru cine este din zona !), sa mai schimbam impresii, sa ne vedem motoarele, sa bem o cafea, sa fumam o tigare ! Tipul era din Rosiorii, dar lucra in Bucuresti.

....... in afara de asta in timp ce rulam impreuna, el mergea in fata, iar eu in spate ! Exceptand portiunile de drum din localitate in care am mers 60-70km/h, in rest am rulat, impreuna cu 130-140km/h - viteza dictata de DRZ-u' pe care eu am respectat-o ! Au existat si cateva portiuni in care sa accelerat pana la 160km/h ... in depasiri !

Dupa ce am oprit, primul lucru a fost sa imi exprim uimirea fata de motorasul omului, care dupa ce ca este monocilindru, este si de 400ccm ... merge asa de bine la drum intins ! Omul m-a asigurat ca de la Bucuresti si pana aici, asa a mers ..... 120-130km/h si asa merge in general ! Singura problema care o reprosa motorului a fost ca la aceasta viteza, motorul haleste cam 6 litrii de benzina la 100 km ! Personajul era mai tanar ca mine si din discutiile ce le-am purtat am tras concluzia ca este un ,,motociclist tanar" care pana acum sa ocupat doar de pilotaj, intretinerea motocicletei fiind un capitol ,,nerasfoit" ! Mi-am permis sa-i dau cateva sfaturi, pentru a avea mai multa grija pentru motor ! ... sfaturi pe care le-a apreciat (cred eu ?!)

 

In concluzie ..... mi-a placut mult motorul ! Un motor pe care il poti achizitiona nou la un pret decent, intretinere ultra-usoara, performante suficiente, tinand cont ca la drum intins si eu mergeam exact cu aceeasi viteza, cand aveam LC4, insa nu aveam 400ccm ci 625ccm !

Ce nu l-am crezut pe cuvant a fost ... consumul ! Mi-a parut cam maricel ..... eu am facut compataria cu LC-ul ! In aceleasi conditii de rulare, imi lua cam 4.5...max5% ! ........... in rest cred ca este foarte fiabil si merge oriunde si oricat !

 

....... DRZ-ul era din 2004 !

 

Bafta ! :crack:

 

P.S. Este un motor pentru care merita sa-ti dai tot interesul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, foarte interesant .. dar supermoto are pinioane de viteza. S-ul vine cu 15/49 si daca l-as lua parca i-as pune 14/47 pt un feeling de mare exceptie.

@sasa25: sunt curios ce pinioane are E-ul tau si cam la ce viteza face fara probleme croaziera.

 

ps: DRZ parca e EURO II iar de la anul se zvoneste ca nu se mai inmatriculeaza decat la standarde EURO III :crack:( .. stie cineva ceva concret ?

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi am comercializat mai multe modele de drz-400 si chiar am intrebat la rar daca se poate inmatricula(discutia a fost facuta anul trecut)si au zis baietii ca modelul E(cel de 50 de cai)nu se poate inmatricula ..nu stiu daca doar montand semnalizari pe motor este suficient ptr o omologare artizanala..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, foarte interesant .. dar supermoto are pinioane de viteza. S-ul vine cu 15/49 si daca l-as lua parca i-as pune 14/47 pt un feeling de mare exceptie.

@sasa25: sunt curios ce pinioane are E-ul tau si cam la ce viteza face fara probleme croaziera.

 

ps: DRZ parca e EURO II iar de la anul se zvoneste ca nu se mai inmatriculeaza decat la standarde EURO III :crack:( .. stie cineva ceva concret ?

 

Mai bine cumperi modelul enduro ce se poate inmatricula, apoi dupa inmatriculare ,,il dezbraci" de obiectele in plus ! ... cu toate ca nu prea sunt multe !

Oricum la un enduro non-competitional, nu deranjeaza 1-2kg in plus !

 

:crack:

 

P.S. Din cate stiu eu, EURO III inseamna deja injectie, asa ca ......... Nu prea imi vine sa cred acel zvon !

 

--- Mesaj completat în 28 Dec 2007 12:12 -------------

noi am comercializat mai multe modele de drz-400 si chiar am intrebat la rar daca se poate inmatricula(discutia a fost facuta anul trecut)si au zis baietii ca modelul E(cel de 50 de cai)nu se poate inmatricula ..nu stiu daca doar montand semnalizari pe motor este suficient ptr o omologare artizanala..

 

Apropo's de ce spui tu ....... am un tovaras care are un KTM 250 2t, de prin '90-'92, nu sunt prea sigur de an, dar este un model mai vechi! A mers cu el la R.A.R. aici la noi in Alexandria, iar ,,specialistii" de acolo i-au zis ca este de 50ccm, asa ca sa mearga la primarie sa-si ia placute din alea galbene, de scuter ! :crack: Si exact asta a facut ! Acum se plimba ca shmecheru' cu ,,scuterul" prin oras, ca de ...... e' inmatriculat ! Nu se leaga nimeni de el ! :crack:

 

Am impresia ca in tara asta se poate face orice ! ............ din pacate !

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...