Sari la conținut

Postări Recomandate

Vanzatorul se duce adm financiara, completeaza doua formulare, plateste 4 RON, lasa exemplarul verde al Contractului de V-C, si se alege cu stampila pe Fisa de Inmatriculare + doua exemplare originale a Certif de Atestare Fiscala. Unul il pastreaza, celalalt il preda Cumpar impreuna cu exemplarul alb si roz al Contractului de V-C, Cartea de Identitate vehicul, Fisa de Inmatriculare (cu viza de ne-sechestru, jos in dreapta), Certif de Inmatriculare Vehicul (cu mentiunea Instrainat catre.....la data..... semnat: Vanzator). Acum, cu toate aceste acte, Cumparatorul trebuie sa inmatriculeze vehiculul in termen de 30 zile.

 

 

Da, asa ar fi trebuit sa se intample... dar traim in romania... :finger: Vanzatorul a primit certificatul intr-un singur exemplar, care a fost oprit de politie cand a radiat motorul. Mai am o sansa pt k a apucat sa faca o copie dupa certificat. Sper sa accepte asa.

 

 

eu am o problema: vitele de la sibiu nu au vrut sa imi dea certificat de neurmarire fiscala.de fix o saptamana sun de 3-4 ori zilnic sa cer asta, imi spun ca ei nu dau asa ceva.Acum astept sa imi vina fisa de inmatriculare c stampila de la FISC ...

 

Eu am fost cu fisa de inmatriculare cu stampila de la fisc dar nu au acceptat. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o mare prb se schima legile astae ceva de speriat :cheers:

 

datele problemei sunt urmatoarele :

 

eu sunt din bucuresti

motorul este inmatriculat in orasul calarasi are acte noi are aplicat pe carte abtipildul acela de la rar ca s-a facut identificarea , are nr noi , am luat motorul de la proprietarul din acte

 

ce pasi trebuiesc facuti ptr inmatricularea motorului in bucuresti ????

va rog vreau detaliati toti pasii sa nu ma trezesc ca imi cere nu stiu ce nazdravanie si sa nu am .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu azi am fost sa inmatriculez motoru, si mi-a zis ca trebuie sa ii aduc un act prin care sa dovedesc ca motorul a venit transportat in RO...

Daca il impingeam, ce draq mai zicea???

 

Si eu am patit la fel la Bucuresti.

I-am potolit dandu-le o copie dupa certificatul de inmatriculare al masinii care a adus-o in tara.

Vezi ca in declaratia vamala la intrarea in RO exista o rubrica in care gasesti numarul masinii/remorcii care a adus-o.

Succes si spune-mi daca a mers asa si la tine ca le-am luat frica!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe informatii de nu mai inteleg nimic.

deci daca imi aduc un motor din germania si vreau sa il inmatriculez in romania, pt a putea circula cu el imi trebuie urmatoarele acte:

 

Carte de Identitate si doua copii xerox

-Fisa de inmatriculare cu viza de la Administratia Financiara

-Act de proprietate (contract de vanzare-cumparare, factura)

-Tichet cu Inspectia Tehnica Periodica valabila si nota de identificare R.A.R.

-Copie R.C.A.

-Copie B.I. sau C.I.

-Cerere de inmatriculare

-Taxa de inmatriculare (Administratia Financiara)

-Taxa Certificat de Inmatriculare (B.C.R. sau C.E.C.)

-Dosar

 

Pentru cele aduse din exteriorul tarii:

-Acte de provenienta in original

-Declaratie vamala legalizata si o copie xerox

 

?? si cat costa toate acestea?!

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! :ok:

As avea si eu niste intrebari si va rog frumos, daca se poate, sa imi raspundeti si mie.

Vreau si eu sa imi cumpar un motor Kawasaki ZX6R din strainatate (Germania)... anul de fabricatie esti 2003. Baiatul de la care il cumpar mi-l aduce pana la granita. De acolo ce trebe sa fac ?

De ce acte am nevoie si cam la ce suma sa ma astept pentru toate taxele ?! :banana: Va multumesc. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine problema e urmatoarea:

 

Leasingul e pe numele unui prieten(la Braila) si a expirat, iar motocicleta este la Bucuresti.Trebuie sa ajung la Braila cu motocicleta pentru a-i face RAR-ul, ITP-ul si a o inmatricula.Cum pot eu sa ajung la Braila cu ea daca eu am leasingul expirat?

 

Pot cumva sa ma duc pe jos la Braila, fac vanzare-cumparare, obtin numere rosii(desi nu am facut RAR-ul sau ITP-ul), apoi vin cu numerele la Bucuresti, le montez, si plec fuguta cu ea la Braila pt RAR si ITP?

 

In concluzie : cum circul eu cu ea pentru RAR si ITP(necesare inmatricularii) daca mi-au expirat numerele?

 

Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci faci vanzare-cumparare (vezi treaba cu leasigul ca nu stiu daca nu cumva trebuie ca societatea respectiva sa-i elibereze lui sau tie o factura). mergi unde ai tu domiciliu cu actele si-ti iei numere rosii. RAR si ITP il faci unde locuiesti tu ca viitor proprietar. bafta!

Editat de moroiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa inmaticulez si eu un motor. Am toate actele (brief-ul, contract de vanzare -cumparare intre italian si intermediar, certificatul de inmatriculare anulat, contractul de v-c intre mine si intermediar), dar toate sunt in italiana. Trebuie facute traduceri inainte de a ajunge la RAR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci faci vanzare-cumparare (vezi treaba cu leasigul ca nu stiu daca nu cumva trebuie ca societatea respectiva sa-i elibereze lui sau tie o factura). mergi unde ai tu domiciliu cu actele si-ti iei numere rosii. RAR si ITP il faci unde locuiesti tu ca viitor proprietar. bafta!

 

Mersi pt raspuns dar din cate stiu eu, din decembrie nu se mai dau numere rosii.Ce naiba ii fac?O duc pe trailer la RAR pt identificare? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa inmaticulez si eu un motor. Am toate actele (brief-ul, contract de vanzare -cumparare intre italian si intermediar, certificatul de inmatriculare anulat, contractul de v-c intre mine si intermediar), dar toate sunt in italiana. Trebuie facute traduceri inainte de a ajunge la RAR?

 

Salut !

Bineinteles, trebuie sa faci traducerea tuturor actelor la un traducator legalizat, dupa care le legalizezi la un notar.

Si dupa aceea vei merge la R.A.R., unde in urma verificarilor iti vor face cartea de identitate.

 

Odata cu livrarea motocicletei , motocicleta ar trebui sa vina cu urmatoarele acte

================================================

1 Contract vanzare - cumparare intre vanzatorul motocicletei si intermediar

2 Dovada intrarii in tara a transportului/motocicletei

3Certificatul de proprietate al motocicletei

4 Cartea de identitate (anulata)

5 Factura fiscala + chitanta aferenta ( in cazul in care s-a facut contract pers fizica - pers fizica contractul intre el si tine)

6 Contract vanzare cumparare intre tine si intermediar (daca motorul a fost adus printr-un intermediar)

================================================

 

Dupa ridicarea motocicletei/acte pasul 1 este programarea RAR unde aveti nevoie actele de mai sus (sincer nu mai stiu ce mi-a oprit la RAR din cele de mai sus dar un lucru este clar FACETI COPII la tot ce aveti sa nu aveti surprize), o taxa in val de 203 RON care se plateste la fata locului + BI/CI . Programarile ptr Bucuresti se fac la numerele 021/270.36.91, 021/270.36.89 int 234 daca nu ma inel (Str. Bârsei nr.1, com. Voluntari )

 

Dupa RAR veti primi certificatul de autenticitate , o foita ITP si noua carte de identitate .

 

Pasul urmator : Fisa imatriculare

 

Fisa se face in fata la chioscurile de la Udriste . pe langa fisa mai trebuie facuta o cerere de imatriculare + asigurare 85.50 RON asiban (cea mai ieftina )

 

Dupa ce s-a facut fisa trebuie sa te duci cu ea la administratia financiara ptr a lua stampila pe ea si dea asemenea sa-ti declari motoru ( termen max ptr declarare 1 luna! altfel iti furi amenda 2-7 mil or so)

 

Ptr a obtine stampila de la admin. financiara ai nevoie de urmatoarele :

- copie buletin

- copie factura sau contract vanzare cumparare

- declaratia care ti-o dau ei

La sfarsit or sa-ti dea fisa stampilata + o declaratie de impunere automobile ( mai exact taxa anuala * 20 RON (atat am platit eu) )

 

Dupa obtinerea stampilei te duci la CEC unde platesti taxa talon 30 RON + taxa fisa imatriculare 26 RON

 

Ultimul pas Udriste ai nevoie de urmatoarele :

 

- primul pas te duci la casierie sa achiti taxa de numere ( preferentiale daca este cazul 32,5 RON )

dupa , ptr dosar ai nevoie de

 

- carte identitate moto

- fisa imatriculare

- cererea

-copie asigurare

- chitanta cu taxa talon + taxa fisa imatriculare

- copie buletin

- copie carte identitate moto

- contract vanzare cumparare

- copie factura ( daca ai luat motoru de la pers juri)

- act intrare in tara

- carte identitate veche

- certificat proprietate

- certificatul de autenticitate de la rar cat si ITP-ul

 

 

Vreau sa inmaticulez si eu un motor. Am toate actele (brief-ul, contract de vanzare -cumparare intre italian si intermediar, certificatul de inmatriculare anulat, contractul de v-c intre mine si intermediar), dar toate sunt in italiana. Trebuie facute traduceri inainte de a ajunge la RAR?

 

Sau asta:

 

http://www.prefecturabucuresti.ro/eKontent...to/index.html#1

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Bineinteles, trebuie sa faci traducerea tuturor actelor la un traducator legalizat, dupa care le legalizezi la un notar.

Si dupa aceea vei merge la R.A.R., unde in urma verificarilor iti vor face cartea de identitate.

 

Odata cu livrarea motocicletei , motocicleta ar trebui sa vina cu urmatoarele acte

================================================

1 Contract vanzare - cumparare intre vanzatorul motocicletei si intermediar

2 Dovada intrarii in tara a transportului/motocicletei

3Certificatul de proprietate al motocicletei

4 Cartea de identitate (anulata)

5 Factura fiscala + chitanta aferenta ( in cazul in care s-a facut contract pers fizica - pers fizica contractul intre el si tine)

6 Contract vanzare cumparare intre tine si intermediar (daca motorul a fost adus printr-un intermediar)

================================================

 

Dupa ridicarea motocicletei/acte pasul 1 este programarea RAR unde aveti nevoie actele de mai sus (sincer nu mai stiu ce mi-a oprit la RAR din cele de mai sus dar un lucru este clar FACETI COPII la tot ce aveti sa nu aveti surprize), o taxa in val de 203 RON care se plateste la fata locului + BI/CI . Programarile ptr Bucuresti se fac la numerele 021/270.36.91, 021/270.36.89 int 234 daca nu ma inel (Str. Bârsei nr.1, com. Voluntari )

 

Dupa RAR veti primi certificatul de autenticitate , o foita ITP si noua carte de identitate .

 

Pasul urmator : Fisa imatriculare

 

Fisa se face in fata la chioscurile de la Udriste . pe langa fisa mai trebuie facuta o cerere de imatriculare + asigurare 85.50 RON asiban (cea mai ieftina )

 

Dupa ce s-a facut fisa trebuie sa te duci cu ea la administratia financiara ptr a lua stampila pe ea si dea asemenea sa-ti declari motoru ( termen max ptr declarare 1 luna! altfel iti furi amenda 2-7 mil or so)

 

Ptr a obtine stampila de la admin. financiara ai nevoie de urmatoarele :

- copie buletin

- copie factura sau contract vanzare cumparare

- declaratia care ti-o dau ei

La sfarsit or sa-ti dea fisa stampilata + o declaratie de impunere automobile ( mai exact taxa anuala * 20 RON (atat am platit eu) )

 

Dupa obtinerea stampilei te duci la CEC unde platesti taxa talon 30 RON + taxa fisa imatriculare 26 RON

 

Ultimul pas Udriste ai nevoie de urmatoarele :

 

- primul pas te duci la casierie sa achiti taxa de numere ( preferentiale daca este cazul 32,5 RON )

dupa , ptr dosar ai nevoie de

 

- carte identitate moto

- fisa imatriculare

- cererea

-copie asigurare

- chitanta cu taxa talon + taxa fisa imatriculare

- copie buletin

- copie carte identitate moto

- contract vanzare cumparare

- copie factura ( daca ai luat motoru de la pers juri)

- act intrare in tara

- carte identitate veche

- certificat proprietate

- certificatul de autenticitate de la rar cat si ITP-ul

 

Am lasat azi actele le politie in Timisoara si corectiile la parcursul de mai sus sunt urmatoarele:

 

- poti sa faci traducerea legalizata dupa RAR

- nu trebuie "act intrare in tara"

- taxa anuala (impozitul) se poate plati doar de a doua zi incolo dupa ce mergi la primarie

- taxa imatriculare 26 RON am platit-o tot la primarie

- fara numere preferentiale am platit la politie 7,5 ron

 

In rest ii beton. Nu imi pare rau pentru experienta.

 

Ma astept sa primesc inapoi Talon + CIV + Contract de vanzare cumparare + numere. O sa va spun pe marti sau miercuri ce exact am primit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms geticwolf. Maine merg la traduceri si luni dimineata merg sa-mi iau portia de nervi si sa-mi duc pana la limite rabdarea stand la randurile de la RAR. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator (in bere)

Pe scurt : am cumparat FZR 400 primul moto :banana: ,la service am aflat ca este de 600 si ca seriile la motor sunt lipite (poxipol) iar pe cadru pansonate (banuiesc nu din fabrica) propieterul insista sa radieze moto si eu vreau dar in conditiile astea trec identificarea la rar???? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator (in bere)

Pe scurt : am cumparat FZR 400 primul moto :drink: ,la service am aflat ca este de 600 si ca seriile la motor sunt lipite (poxipol) iar pe cadru pansonate (banuiesc nu din fabrica) propieterul insista sa radieze moto si eu vreau dar in conditiile astea trec identificarea la rar???? :ok:

 

1:

Daca e de 600 inseamna caa proprietarul i-a schimbat motorul (nu e cel original) si in acest caz, pt ca n l-a schimbat cu acelasi tip pt care a fost proiectat motorul, va trebui sa-ti dea actele de omologare (altfrl risti sa-l radieze si apoi sa-ti ceara la rar sa-l omologezi - nu sunt sanse prea mari sa-ti dea omologarea) DECI: daca nu are proprietarul deja facuta omologarea sau macar o cerere (deja aprobata de rar) facuta de el catre rar ca vrea sa-si schimbe motorul cu exact acest motor (care il are in prezent pe motocicleta) nu se va putea trece de rar (ca sa nu mai vb de inmatriculare).

 

2: :finger: :bounce:

Seriiile de la motor daca nu sunt originale (ne-originale = poansonate fara acordul rar, lipite, decupate, scrijelite, nelizibile, etc) sau nu sunt poansonate legal de catre rar (sa aiba o hartie eliberata de rar in care sa ateste poansonarea de catre rar) din nou nu vei putea trece de rar si nu vei avea cum sa-l imatriculezi.

 

3:

In aceste conditii singurul mod de afi sigur de posibilitatea imatricularii (chiar daaca iti prezinta toate actele necesare, specificate mai sus, pt modificarile facute) pt ca exista posibilitate ca ce-i de la rar sa-ti faca mutre chiar daca exista aceste acte, e bine sa te duci cu proprietarul, inainte de a face radierea, la rar si sa ceara identifcarea motocicletei aflate in posesia sa (se poate face la cerera proprietarului oricnd doreste acesta) iar daca iese bine tu o sa ti-o poti imatricula .

 

PS: si eu mi-am luat motor si am facut identificarea inainte de a fi radiata motocicleta si a trebuit la rar sa imi poansoneze cadrul pt ca "desteptii" aia din fabrica au dat la doua motociclete acelasi nr de cadru (serie de sasiu) dar serii diferite de motor (mi-au zis chiar ei dupa ce am asteptat 4 ore sa dea o mie de telefoane sa se asigure ca nu i-a fost schimbat motorul fara autorizatie rar sau nu e furata).

 

Bafta multa !!!

Asfalt uscat!!! :finger: :)

Editat de mironalexa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a picat identificarea si vrei neaparat aceasta motociclata exista 2 solutii:

 

Solutia 1: Sa-l pui pe proprietar sa faca o cerere de schimbare a motorului din motive tehnice ( a celui din acte), dupa ce va da rarul aprobarea pozitiva a cererii te duci la notar si faci cu el un contract de imprumut (in care il imprumuti cu un motor de 400 cu acte in regula special pt tipul de motocicleta detinuta), apoi cumperi motorul nou de 400 special pt acel tip de motocicleta cu toate actele in regula, apoi depui cererea aprobat impreuna cu actele motorului nou cumparat la rar, dupa ce isi dau acordul scris si aproba inlocuirea, inlocuiesti motorul actual cu cel nou cumparat s te duci din nou la rar pt identificare, abia dupa ce atrecut aceasta identificare poti sa lasi pe proprietar sa radieze motocicleta apoi tu o inscrii iar in acest moment declari incheiat contractul de imprumut pe care l-ai incheiat mai devreme (contractul acesta se face ca sa nu te fure proprietarul deoarece este posibil atata timp cat el isi face initial acte pe acest motor la rar), de aici totul degurge normal.

 

Solutia 2: Proprietarul si tu, va duceti la un notariat si incheiati un "comtract de comodat pe viata" (nu de inchiriere, vanzare sau donatie), princare:

Tu te obligi sa: platesti toate taxele, impozipele, asigurarile, inspectiile tehnice, sau alte dari necesare circulatiei pe drumurile publice legate de motocicleta in cauza, platesti orice amenda sau contraventie si sa-ti asumi intreaga responsabilitate a acestora cat si in caz de distrugere partiala sau integrala, furt, accident, ai toata responsabilitatea in cazul defectiunilor aparute si te obligi sa le remediezi din finantare proprie, ai dreprul de a rezilia contractul cu preaviz de 30 zile scris

Proprietarul se obliga: sa renunte in totalitate la toate beneficiile care pot decurge din asigurarile obiectului in cauza, se obliga sa nu comodeze, inchirieze, vanda, doneze motocicleta sub nici o forma si in nici un caz, nu poate rezilia acest contract sub nici o forma si in nici un caz, este exonerat de plata oricarei taxe sau inpozit cat si de costurile de intretinere al motocicletei, se obliga a-ti da prin prezentul contract dreptul tie de a putea realiza contracte referitoare la motocicleta ca unic benefciar, furnizor, comodator, comodant, inchiriaor, chirias, vanzator si renunta la toate drepturile de pe urma acestora, nu are dreptul de a cere justificari in legatura cu nici o decizie luata de tine in legatura cu motocicleta, iti da dreptul de a realiza service, modificari si orice alte ajustari ri reparatii aduse motocicletei, iti da dreptul de a vinde piese si componente ale motocicletei in intregime sau partial.....etc

(am incercat sa trec ceea ce mi s-a parut mai important nu am stat sa le sctiu exact asa cum se scriu in contract) dupa ce se incheie acest contract motocicleta ramane pe numele proprietarului dar tu poti sa o folosesti fara restrictii - e la fel ca un act de vanzare- cumparare numai ca acesta dintai nu necesita radiere si reinmatriculare

 

Bafta orice ai alege!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 x, multumesc ,merci et. Asta da sfat profesional :bounce:

daca pot sa te ajut cu orice din domeniul constructi amenajeri sau legat de cele doua nu ezita

E-mail mapamond_construct@yahoo.com

Oricum sunt dator vandut daca vreodata ai timp liber si chef sunama 0742013590

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mie mi s-a terminat leasingul si trebuie sa o inmatriculez dar am inteles ca trebe mers la RAR (pe remorca :bounce:, ca nu am numere valide)

Cu ce documente ma duc la RAR pt identificare(cam asa se numeste)?Trebuie sa imi fac programare de dinainte?Mi se face si ITP-ul chiar daca eu am ITP valabil pana in 08?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mie mi s-a terminat leasingul si trebuie sa o inmatriculez dar am inteles ca trebe mers la RAR (pe remorca :), ca nu am numere valide)

Cu ce documente ma duc la RAR pt identificare(cam asa se numeste)?Trebuie sa imi fac programare de dinainte?Mi se face si ITP-ul chiar daca eu am ITP valabil pana in 08?

 

 

ITP -ul daca e valabil nu trebuie sa-l mai faci.

Identificarea nu necesita programare, dar sa stii ca o sa astepti ceva acolo (cateva ore bune)

Documentele sunt urmatoarele:

- certificatul de imatriculare vechi (cel pt nr provizorii)

- cartea de identitate

- contractul de vanzare cumparare (asta sa fii sigur - nu cred ca ti-l cer dar am auzit cazuri)

- adeverinta prin care se atesta ca ai terminat de platit contavaluarea acesteia sau o alta hartie doveditoare (pt a atesta ca este proprietatea ta

- acolo vei plati o taxa de identificare

- si orice alt act care apartine motocicletei inclusiv asigurare valabila

 

Sper ca n-am omis nimic

pt a fi sigur intra pe site-ul rar-ului si acolo o sa-ti dea toate actele necesare si iti explica si procedura

 

 

 

pt. "neo": cu placere, sper sa reusesti si sa-ti iasa bine tranzactia !!!!!

 

Bafta! Asfalt uscat! :bounce:

Editat de mironalexa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: sal ,RIF ,IMI POTI DA UN NR DE TEL SI EU SUNT DIN TM ,AM LUAT O MOTOCICLETA ADUSA DIN ITALIA CU ACTELE E OK DAR LA FIRMELE DE INMATRICULARE IMI CER 7 PANA LA 8 MILIOANE SA O INMATRICULEZE,SI AS MERGE PERSONAL SA REZOLV DACA IES MAI IEFTIN

MMERSI ANTICIPAT :) :drink:

 

Ti-am raspuns pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP -ul daca e valabil nu trebuie sa-l mai faci.

Identificarea nu necesita programare, dar sa stii ca o sa astepti ceva acolo (cateva ore bune)

Documentele sunt urmatoarele:

- certificatul de imatriculare vechi (cel pt nr provizorii)

- cartea de identitate

- contractul de vanzare cumparare (asta sa fii sigur - nu cred ca ti-l cer dar am auzit cazuri)

- adeverinta prin care se atesta ca ai terminat de platit contavaluarea acesteia sau o alta hartie doveditoare (pt a atesta ca este proprietatea ta

- acolo vei plati o taxa de identificare

- si orice alt act care apartine motocicletei inclusiv asigurare valabila

 

Sper ca n-am omis nimic

pt a fi sigur intra pe site-ul rar-ului si acolo o sa-ti dea toate actele necesare si iti explica si procedura

pt. "neo": cu placere, sper sa reusesti si sa-ti iasa bine tranzactia !!!!!

 

Bafta! Asfalt uscat! :)

 

mironalexa, mi-e cam frica sa nu se uite si la ea (adiq un nou ITP, am auzit cazuri..pentru a preintampina cazurile cand cumparatorul si-a luat "teapa"), chiar inainte cu vreo 2 pagini spunea cineva ceva de genul asta.

Mersi mult si asfalt uscat! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg nimic ai dracului te duci la udriste si pleci cu dureri de cap problema este urmatoare :

 

merg la administratia financiara sa o inscriu pe numele meu platesc impozit pasul 1

 

 

 

am programat moto la rar ptr miercuri .... acolo am inteles taxa este de 70-80 ron pasul 2

 

 

30 ron taxa certificat de inmatriculare platesc la cec pasul 2

 

acum intrebarea de baraj cica e o taxa de inscriere aia ziceau ca 52 ron alti zic ca e 26 care se plateste la cec ..... cit dracului e de fapt ???

 

motorul e un ij 56 din 60 ....350 cm 3

 

 

numar preferential 49 ron la ei la udriste

 

intrebare ??

pasii sunt corecti ??

cit e taxa de inscriere ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...