Sari la conținut

Postări Recomandate

Am reusit sa o inmatriculez incredibil :kick:. NU a fost chiar asa de speriat, vineri am fost la rar unde mi-am facut inspectia si cartea de identitate, am platuit 205 ron. AM ridicat cartea Luni si am fost, mi-am facut actele necesare pt politie 20 RON si mi-am luat asigurarea pe 6 luni 100 RON. Marti am aterizat la administatia financiara unde am platit impozitul 21 Ron si taxa de inmatriculare 26 Ron...apoi am mers la notar unde am dat o declaratie pe propria raspundere cum am adus motorul in tara alti 20 Ron si am platit la CEC taxa de talon 30 Ron si azi am fost la politie sa depun dosarul si am mai platit 32 Ron pentru numere preferentiale...BV-82-COX hehehe si cam asta a fost toata cheltuiala.

Nu m-a intrebat nimeni de tva desi motocicleta e luata de la un intermediar (parc de motoare second din Olanda)...singura traducere a fost dupa factura si a trebuit la administratia financiara, la politie nu mi s-a cerut nici o traducere...

cam asta a fost...sa ne vedem cu bine pe drumuri :crack:

 

si o poza cu bestia...

post-2851-1175079194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Notar? pentru ce? muamah ce mai gasesc si gaborii astia nene!?!

 

Pai nu aveam numarul vechi ca a ramas in Olanda cand am radiat-o de acolo, asa ca a trebuit sa dau o declaratie pe propria raspundere in care sa detailez cum am adus motorul in tara, adika ...cu ce masina si am atasat si o copie dupa certificatul de inmatriculare al dubei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. initial si mie mi-au cerut, da m-am dus peste cateva ore la alt ghiseu la un politist mai tanar care a inteles ca la radiere se lasa numarul acolo, mi-a cerut traducerea de pe cartea de identitate italiana unde scria ca a fost radiat pentru export si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cartea verde separat nu stiu cat costa..da se da cand faci asigurarea..RCA..si aia costa intre 700 si 900 mii...depinde unde o faci...la bcr e mai ieftina (daca nu cea mai ieftina chiar).

cat despre proceduri..ce sa zic...daca stii ce treb facut in 2 zile maxim ai rezolvat ...eu personal intr-o zi am depus dosarul, cu tot cu mers la RAR...(da m-am mai plimbat inainte ca nu stiam de unde sa incep...pana la urma m-am dus cu toate actele motocicletei la o gagica de la udriste, de pe la un birou de asigurari, i-am dat 50 de mii, i-am pus dosarul in brate si mi-a facut ea copii si mi le-a aranjat fiecare unde trebuie duse cu biletel pe ele...)..

in mare...pasii sunt urmatorii:

1. faci programare la RAR

2. mergi la taxe si impozite..in sectorul de care apartii..si platesti impozitul pt moto (la mine-sectorul 3- era program pana 16:30)

3. platesti taxele pt inmatriculare si certificat inmatriculare la CEC- una e 300 mii , una 280

4. iti faci asigurarea (la care primesti si cartea verde..ce te interesa pe tine)... pe preferat s-o faci dupa ce mergi la rar

5. cu dosarul si nr. motocicletei in brate mergi la politie sa le depui

Dupa ce ai depus dosarul mai astepti 48 de ore sa-ti dea noul talon si numarul.

Asta-i tot...sper ca-ti va fi de ajutor povestirea mea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, Dumnezo sa-ti deie raiu'.

Sa inteleg ca cu asigurarea RCA pot umbla prin Europa - cum am auzit- sau tre' sa platesc carea verde?

Aici platesc 900E/an si deja mi-au capsat doua puncte de pe permis. Ca eu prostu' l-am schimbat in ala franzuzesc (arata ca a lu' tata: roz)- cea mai mare prostie!

Mersi!

Editat de pinionunebun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dosarul pt politie pt inmatriculare trebuie si RCA, dar eu am inca numerele de leasing.

Fac RCA pe numere de leasing sau cum?Trebuie sa mai fac un RCA dup-aia pt numerele finale?

Care e procedura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te duci frumos la asigurator si il rogi sa nu iti treaca numarul de inmatriculare ....si ai rezolvat problema. Dupa ce iti da numarul treci pe la asigurator sa ti-l treaca si gata. Eu asa am facut si nu am avut nici o problema. bafta :cheers:

Editat de Ducati_RIder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va povestesc prin ce am trecut pentru a inmatricula un motor adus din italia:

-Am avut la ea urmatoarele acte: carte de indentitate din Italia cu stampila de la ei ca este anulata, titlu de proprietate al tipului de la care am luat-o si un contract intre mine si el de vanzare cumparare (contract facut in Romania ,in limba italiana, de catre cei care au adus motorul)

- Sun si fac programare la RAR, acolo nici o problema imi iese CIV-ul, Certificat de autenticitate si ITP - cost 205 RON + spaga 50 RON ( a sunt cineva le cel de la RAR si ia spus ca vin asa ca am dat si spaga, cred ca a folosit doar ca nu a intors motoreta cu fundul in sus si ca au iesit mai repede actele, adica o ora si jumate de asteptat)

- Batut la masina Fisa de inmatriculare si cerere de inmatriculare la un chiosc de langa Udriste - 11 RON

- Platit la CEC taxa certificat de inmatriculare 30 RON si taxa inmatriculare 26 RON (pt. motorete)

- Asigurare pe 6 luni 60 RON - BCR Asigurari

- Mers la Circa Financiara pentru viza de impozit pe fisa de inmatriculare - acolo mi-au cerut traducere legalizata dupa contractul de vanzare cumparare. Facut si asta: Legalizare 18 RON, traducere 25 RON.

Mai trebuie timbru fiscal de 1 leu pt fiecare copie atasata documentelor pe care le cer adica dupa legalizare si traducere, dupa buletin, fisa de inmatriculare, contract de vanzare cumparare si mai trebuie completata o fisa cu datele motorului.

In sfarsit am obtinut si viza de la ei dupa vreo 3 drumuri.

- Inapoi la Udriste: Numar preferential 32,5 RON

- La inmatriculari dupa ce am atasat toate piesele la dosar imi da cu el in cap ca motorul nu are numar de italia sa il predau la ei. Le explic ca a fost radiat acolo deci nu are de unde sa aibe numar. Pe chestia asta imi spune ca trebe sa fac o declaratie notariala prin care sa declar ca motorul a intrat in tara la data de.... fiind transportat de vehiculul cu numarul.....prin punctul de frontiera .......Fac si chestia asta care a costat 24 RON.

Deci dosarul cupride acum urmatoarele:

- Actele din Italia

- Certificat de autenticitate

- ITP-ul

- CIV-ul

- Copie CIV

- Copie buletin

- Chitate plata taxe certificat inmatriculare, taxa inmatriculare (original)

- Copie asugurare

- Cerere inmatriculare

- Fisa de inmatriculare cu viza de la Circa Financiara

- Declaratia notariala

- Chitanta plata placuta inmatriculare

Acum urmeaza sa duc dosarul la Udriste. Sper sa fie totul OK.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am citit la timp acest topic si m-au intors de la politie ca nu am avut actul de transport al motocicletei.

In fine. O sa fac o declaratie la notar ca am adus motocicleta in duba .

Omul de la inmatriculari mi-a spus ca vrea o copie dupa talonul masinii si aceasta declaratie.

Dar in biletel (adica chiar pe fisa de inmatriculare) a scris copie dupa CI .

Am nimerit unul nasol acolo si sigur daca ma duc cu copie dupa talon imi zice ca trebuia dupa CI :cheers: .

Voua cum v-a mers ?

 

Notarul face declaratia el ?

Trebuie sa fie si proprietarul dubei ? Daca duba e pe firma ?

Chestii intalnite .

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia sunt cam incompetenti la inmatriculari acolo. Si eu am depus dosaru azi (mai exact actele, ca nu a fost nevoie de nici un dosar), si am dat de un tanar chel la ghiseu care s-a cam panicat cand a vazut ca e import Italia. Dupa ce a cautat prin cele nu mai mult nici mai putin de 30 si ceva de pagini :peace: (ca deh m-am dus cu tot ce aveam prin casa peste el acolo, sa nu ma trimita inapoi dupa copii sau alte alea) si-a dat seama ca mai am nevoie de o foaie anexata la cea care dovedeste cu ce a fost adus motorul in tara. Eu m-am panicat si am inceput sa zbier la el, si uite asa in timp ce tot vociferam eu pe acolo asta tup s-a ridicat si a fugit pe o usa din spatele ghiseului cu tot cu acte. Eu stupefiat m-am intors spre colegu lui si am inceput sa zbier la ala. Omu ceva mai in varsta s-a gandit sa nu se puna cu prostu (eu) ca are mintea odihnita, si a iesit dupa chelios. S-au intors amandoi vorbind despre foaia aia de transport si cheliosul vizibil afectat de incidentul cu pricina a capsat repede foile sub privirile colegului mai in varsta si pe un ton degajat (cum se negociaza cu sinucigasii sa coboare de pe stalp) mi-a spus sa vin dupa numere pe marti. :cheers:

 

Motor adus din Italia prin Italia Motors, acte pentru dosar si nu numai:

- chitanta placute (32,5 RON cu numar preferential) - ti-o da inapoi gaboru

- act de vanzare-cumparare din Italia (tradus si legalizat la notar, ai nevoie de el la Administratia Financiara, gaboru de la inmatriculari a avut nevoie decat de copia dupa original in Italiana)

- certificatu de proprietate al motocicletei (din Italia) in original

- CMR copie (actul prin care arati cu ce a fost adus motorul din Italia)

- inca o foaie in original care vine impreuna cu actul de proprietate si pe care este inclusa si radierea motocicletei.

- copie dupa RCA

- copie dupa certificatul de autenticitate de la RAR

- chitanta taxa talon (la CEC)

- chitanta taxa inmatriculare (la CEC)

- copie dupa factura fiscala si chitanta care tine loc de contract de vanzare cumparare intre tine si Italia Motors, adica cei care ti-au adus motoru in tara

- copie buletin, fisa de inmatriculare pe care ti-o completeaza astia pe dactilografie, o cerere de inmatriculare pe care o ceri pe acolo pe la xerox sau poti sa o scrii de mana, si inca ceva la Adm Financiara, nu mai imi aduc aminte acum :D .

Ar mai fi niste chestii dar nu mai stiu exact acum, oricum sper sa ajute astea de mai sus daca nu le gasiti complete prin alta parte.

Acum, ca sume stau cam asa lucrurile:

- taxa de inmatriculare + taxa de talon = 80 si ceva de RON

- taxa de placute cu numar preferential = 32,5

- RAR + ITP: nu stiu ce taxe pe acolo 210 RON (obligatorii), spaga la fete sa se miste mai repede 100 RON, spaga la omu care verifica seriile si face poze sa te bagi in fata ca deh ai motor si toti au masini 50 RON, spaga la prieten sa dea la omu din interior sa te bage la RAR pe Grivita unde nu accepta motoare si sa nu te mai duci la mama draku 30-40 RON. RAR-ul si ITP-ul au durat o ora, asa ca au meritat banii dati.

- tradus si legalizat act de o pagina din Italiana in Romana: 55 RON (la urgenta, a durat o ora)

- alte nimicuri: copii, fise etc : maxim 50 RON

So, ca sa te hotarasti azi sa-ti inmatriculezi motocicleta si poimaine sa ai dosaru la politie trebuie sa dai cam: 600 RON sau 400-600 in functie de cum se descurca fiecare. Dar la cum stau lucrurile in Romania mai bine dau un ban in plus si-mi rezolv treaba in 2-3 zile decat sa dau mai putin si sa pierd timpu aiurea stand dupa cei care dau un ban in plus.

Si dupa toti banii cheltuiti si toata alergatura se intampla sa-ti puna capac un chelios chiar pe ultima suta de metrii, acum ati inteles de ce am vrut sa-i lustruiesc chelia cu bocancu. Bine ca s-a rezolvat macar si marti ma duc sa-mi iau numaru :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... sunt cam distrusi ... in fine .

 

Ce am platit eu diferit au fost taxele la CEC .

Trebuie specificat ca vrei taxa de inmatriculare si talon de Moto . Si iti ofera o reducere considerabila :

26 ron - taxa inmatriculare

30 ron - taxa talon

 

In rest cam cum ai spus tu . La circa si acolo e dupa cum nimeri. Unii vor tradus unii nu .

 

Mai fac declaratia la notar si mai imi incerc maine norocu.

 

Success.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-au primit si mie dosarul ! :bounce:

Multumesc mult sisoie pentru sfaturi ! :cheers:

Am avut aceeasi problema ca si sisoie ... nu mi-au primit CMR-ul(actul de transport) la Udriste (pentru ca nu avea seria motorului trecuta acolo), asa ca , am facut o declaratie la notar cum ca motorul a venit prin firma de transport cutare , cu masina cutare , nr. cutare (motorul a fost adus din Italia )... o aberatie de altfel , adica eu le duc copia dupa CMR-ul bun ,cu care a intrat motoru' in tara si nu e buna si primesc ca fiind buna , aceasta declaratie facuta de mine la notar ( practic poti sa pui orice date in aceea declaratie ca oricum nu verifica nici dracu').

Oricum , ideea e ca am rezolvat azi problema si miercuri ma duc sa-mi iau numaru' si talonu'... actele necesare sunt cele care le-a pus si sisoie un pic mai sus ...

Daca aveti intrebari , nelamuriri legate de aceasta minunata birocratie de care ne lovim in astfel de situatii , va stau la dispozitie .

Va doresc cozi cat mai mici si functionari cat mai amabili la ghisee ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema ca toata lumea de aici: am cumparat un motor din Tg. Mures de la cineva ...motorul este adus din Germania am actul de vanzare cumparare si actele la el pe acte scrie in germana si scrie asa:Fahrzeuggrief o carticica mare si una mica in care sunt scrise seria cadrului , a motorului si mai multe schestii in germana contractul de vanzare cumparare este in limba germana ce treb sa fac de acum in colo sa inmatriculez motorul pe numele meu si care este ordinea ???VA ROG FRUMOS AJUTATI-MA SI PE MINE :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum procedez cand ajung in Vama la Nadlac, motorul vine pe roti inmatriculat cu numere provizorii din Germania,ce acte tre sa fac in vama pt intrarea motorului in tara? Banuiesc ca actele astea o sa-mi trebuiasca la dosarul de inmatriculare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru informatii sisoie, sa fii sigur ca ai facut un bine multora, inclusiv mie, care urmeaza sa plec in Italia dupa un motor (inca nu stiu ce va fi, cel mai probabil R6 sau ZX6R).

Bafta si multumim inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema ca toata lumea de aici: am cumparat un motor din Tg. Mures de la cineva ...motorul este adus din Germania am actul de vanzare cumparare si actele la el pe acte scrie in germana si scrie asa:Fahrzeuggrief o carticica mare si una mica in care sunt scrise seria cadrului , a motorului si mai multe schestii in germana contractul de vanzare cumparare este in limba germana ce treb sa fac de acum in colo sa inmatriculez motorul pe numele meu si care este ordinea ???VA ROG FRUMOS AJUTATI-MA SI PE MINE :ok:

 

bon

in primul rand

 

te duci traduci toate alea din germana in romana si le legalizezi (costa 100 roni).

(la politie iti va trebui contract vanzare cumparare si brief-ul (carte verde) in traducere si in original)

 

te duci si faci rar+itp+identificare (costa 200 roni)

astia iti dau : talon de itp + certificat de autenticitate + cartea de identificare a motorului

 

te duci la un birou de copiat acte (in general le gasesti pe langa politie)

astia or sa-ti faca cererea de inmatriculare + asigurarea obliagorie (daca nu ei atunci altii) + eventualel copii dupa buletin si ce iti mai trebuie (100 lei)

 

te duci la cec si platesti taxa de certificat (30 lei)

 

te duci la primarie si platesti impozit+taxa de inmatriculare (70 de lei+ 26 de lei)

aici iti trebuie:

Copie dupa cartea de identitate (aia de la rar)

Cererea de inmatriculare in original

Copie dupa contractul de vanzare cumparare (o copie dupa traducere)

Copie dupa contractul de vanzare cumparare intre tine si tert (daca pe contractul din germana nu scrie numele tau)

Copie dupa buletin

Dosar cu sina

(cred ca asta e tot)

 

dupa aia la politie

 

ai: Dosar cu sina

Copie dupa buletin

Copie dupa asigurare

Traducerea si originalu la contractu de vanzare

Contractul intre tine si tert (daca pe ala in germana nu apare numele tau)

Traducerea si originalu la cartea verde

Certificatu de autenticitate

Cartea de identitate

Chitanta de la CEC

Chitanta de la Primarie

ITP-ul

Cererea de inmatriculare

10 lei daca nu vrei numar preferetnial

36 de lei daca vrei numar preferential.

(sper sa nu fi uitat ceva)

 

----------------------

Depinde de oras si daca vrei numere prederentiale sau nu asta tine intre 2 zile si 2 saptamani

 

eu prima zi mi-am dus actele si a doua zi mi-am luat numarul si actele

 

mie act de transport nu mi-a cerut (probabil pentru ca in lege nu scrie ca trebe)

is nici nu mi se pare normal sa-mi ceara (e radiata din germanaia)

Editat de werewolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: salut! peste 2 zile plec in italia sa imi iau un motor si ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea spune exact cu ce acte sa vin de acolo ca sa nu am surprize la inmatriculare. ms mult!! :cheers:

Salut!

Trebuie sa o radiezi!

"Carta di proprieta" cu mentiunea ca a fost radiata pentru export.

" certificato di immatricolazione" deasemenea cu mentiunea de radiere pentru export.

contract de vanzare cumparare intre tine si cel care vinde motocicleta, daca este persoana fizica, iar daca este firma factura!

Am sa incerc sa vad daca mai am formularul, il poti face pe un calculator si il tragi la imprimanta!

CONTRATTO_DI_COMPRAVENDITA.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal....am cumparat o yamaha din anglia...la ei nu se fac contracte de vinzare - cumparare... ci cartea care o are vinzatoru o rupe in 2 buc in care scrie ca a vinduto ( una la el,una la mine) dupe care bucata lui o trimite la politie, in termen de 2 sapt. politia face carte pe numele meu pe care o trimite prin posta pe care o am..asa simplu e la ei :hug: ...intrebare : ca sa o inscriu in RO (carte,talon,numere) mai treb acte vamale sau vreo hirtie aberanta a birocratie rom ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legata de motocicletele cumparate din Italia. Am un prieten italian care lucreaza in RO si are acte romanesti (nu cetatenie, ceva acte ... nu stiu exact). Are o motocicleta adusa in tara inscrisa in italia proprietate personala dar care nu este productie EU, este un suzuki. A adus-o probabil cu ceva TIR de la firma la care lucreaza, sau posibil sa fi venit pe ea, nu sunt sigur ca are acte de transport, dar poate se pot face... problema e, daca as dori sa o cumpar, actele s-ar putea face si aici in Romania? Sau trebuie el sa-si faca toate actele de radiere etc ... in Italia ?

THKS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...