adiloiu Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Am si eu o mare problema. Am citit pe forum despre acel fir roz care daca il tai rezolv problema. Problema mea este ca nu am doar 5 fire care merg laCDI. In total sunt opt fire si sunt doua roz ceea ce ma cam baga in ceata. daca ma poate ajuta cineva cu aceasta dilema ii sunt recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDonDragon Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Am si eu o mare problema. Am citit pe forum despre acel fir roz care daca il tai rezolv problema. Problema mea este ca nu am doar 5 fire care merg laCDI. In total sunt opt fire si sunt doua roz ceea ce ma cam baga in ceata. daca ma poate ajuta cineva cu aceasta dilema ii sunt recunoscator. Nu esti singurul caruia nu i se pupa una cu alta.... Mie imi ziceau astia ca am limitator nu stiu unde si ca la baterie gasesc un fir verde.....si inca 3 fire si daca il tai pe ala verde scap de acea limitare......dar la baterie nu sunt decat firele de la borne si....atat Ca sa nu mai zic ca nu am nici un tablou cu sigurantza....sau cel putin nu stiu eu unde l-au ascuns astia Si probleme continua !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 si eu am tot kymco super 8.de unde l-am cumparat au spus ca am jiglerul mic si imi trebuie unul mai mare.eu m-am uitat si il am de 80,luni cred ca ma duc sa dau comanda de unul mai mare(il intreb pe mecanic cat de mare sa fie).chestia cu jiglerul am vazut-o si pe net la alt scuter care avea de 76 si ii punea de 90.la carburator nu are limitare(verificat de mecanic).mai ramane la variator,toba si cdi.la toba nu cred ca are,din cate am inteles eu scuterele in 4t de 50 nu au limitare la toba.la variator nu m-am bagat, probabil la revizia de 3000 o sa ma uit.si mai ramane cdi.dap si aici apar cele 2 fire roz.daca ma voi apuca sa umblu pe la acele 2 fire si voi avea rezultate iti voi spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) Daca ai cumparat scuterul nou din romania,dute la reprezentanta sati de'a chitu de delimitare gratuit si mai platesti cat iti cere mecanicu sati schimbe piesele. Cat ia delimitat? In general la kymco se schimba o piesa la variator. ps:nu umbla la cdi sau la instalatia electrica daca nu sti sigur ce faci,kymco are cdi foarte sensibil(se arde imediat daca pui ceva in scurt) si nu se potriveste(cdi) de la o alta marca. Editat Octombrie 28, 2007 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare_cristy Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Am inteles de undeva de pe net ca ar fi in cdi un fir care iese si intra la loc (face un loop). Cica asta ar fi limitarea din cdi. Nu stiu sigur, vorbesc si eu din auzite . Merita incercat sa tai firul ala si daca nu se simte nimic il lipesti la loc, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Si daca, dupa ce il lipesti la loc nu mai porneste? Nu prea e bine sa-ti bagi nasu' in electronica daca nu te pricepi si daca nu stii exact ce faci. Si daca e luat din Ro si daca nu e bine sa se duca la o reprezentanta Kimco sa intrebe mai exact cum e limitat modelul sau. Ca pot fi multe limitari: toba, variator, carburator(ori jiglor mai mic ori clapeta de acceleratie nu se deschide la max) CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 am vb cu mecanicu de jigler si mi-a dat de 88(jigler mai mare unda bujia).maine cred ca am sa-l montez si am sa va spun diferentele.eu am taiat cele 2 fire roz si imi ia 59(la bord) fata de 50(tot la bord). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Si eu am taiat la Sukida firul roz, am observat ca statea putin mai turat dar in acelasi timp am observat ca dupa 2 zile mia murit bateria ) pt ca la modelul meu acel fir roz era de la incarcare asa ca iam dat cu izolir si acum e ca nou si tot ca inainte tot 95km/h fuge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiloiu Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 am vb cu mecanicu de jigler si mi-a dat de 88(jigler mai mare unda bujia).maine cred ca am sa-l montez si am sa va spun diferentele.eu am taiat cele 2 fire roz si imi ia 59(la bord) fata de 50(tot la bord). Scooterul meu cand l-am cumparat mergea numai cu 30km/h,deoarece locuiesc in danemarca si aici au cateva legi tampite. Limitarea la 30 era facuta printr-o saiba in variator pe care am scoso afara imediat. Am disfacut si carburatorul si am gasit tot un jiglor de 80 pe care am sa il schimb si eu curand cu unul de 88. Am sa incerc si eu sa tai acele doua fire de la CDI poate prind si eu mai multa viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiloiu Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Salutare. Sa stiti ca am taiat acele doua fire roz de la cdi iar acum motorul se tureaza mai tare iar acum prin 62km/h (la bord). Se pare ca aceasta e limitarea din cdi. Acum ramane ca schimb acel jiglor pe care inca nu l-am gasit de cumparat. In februarie am sa imi iau si o toba sport si atunci am sa va spun care sunt rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudi_034 Postat August 23 Share Postat August 23 On 12/5/2007 at 11:30 PM, adiloiu said: Salutare. Sa stiti ca am taiat acele doua fire roz de la cdi iar acum motorul se tureaza mai tare iar acum prin 62km/h (la bord). Se pare ca aceasta e limitarea din cdi. Acum ramane ca schimb acel jiglor pe care inca nu l-am gasit de cumparat. In februarie am sa imi iau si o toba sport si atunci am sa va spun care sunt rezultatele. Salut am si eu un kymco super 8 si nu stiu unde are limitatorul si am la cdi cele doua fire roz cum fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 23 Share Postat August 23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian Postat August 24 Share Postat August 24 Acum 14 ore, Tudi_034 a spus: Salut am si eu un kymco super 8 si nu stiu unde are limitatorul si am la cdi cele doua fire roz cum fac? Daca te-ai uita la data postarii pe care ai citat-o,ai vedea ca e de acum 17 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudi_034 Postat August 24 Share Postat August 24 6 hours ago, Kristian said: Daca te-ai uita la data postarii pe care ai citat-o,ai vedea ca e de acum 17 ani... stiu dar vreau sa stiu daca le tai se scoate sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian Postat August 24 Share Postat August 24 Daca stiai,de ce l-ai mai citat? Pune mouse-ul pe @adiloiu si ai sa vezi ca nu a mai intrat pe forum din 1 august 2008. Apropo,stii sa folosesti semnele de punctuatie sau sunt asa,facultative? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat August 24 Share Postat August 24 Acum 1 oră, Tudi_034 a spus: stiu dar vreau sa stiu daca le tai se scoate sau nu Poți să le tai liniștit. Chiar daca prin această operațiune nu rezolvi problema ta, ușurezi scuterul și asta ajută la top speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat August 24 Share Postat August 24 Acum 1 oră, Tudi_034 a spus: stiu dar vreau sa stiu daca le tai se scoate sau nu Daca nu merge, pune si niste benzina si cateva chibrituri. Sigur ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.