XorX Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Are cineva idee ce implica schimbarea evacuarii la o moto cu injectie + catalizator? Moto in cauza e o Honda Shadow Spirit care are injectie si comp. cu sonda lambda in tobe. Merge sa pun o evacuare fara catalizator? Ce se intimpa atunci cu sonda, si cum va controla calc-ul aprinderea/injectia? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 vei avea eroare si bun consum mai mare daca evacuarea aftermarket nu e cu catalizator chiar daca pastrezi sonda lambda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 .. nasol... ca la honda o toba fara catalizator si sonda, doar metalul este 1168Euro + TVA.. incredibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Are cineva idee ce implica schimbarea evacuarii la o moto cu injectie + catalizator? Moto in cauza e o Honda Shadow Spirit care are injectie si comp. cu sonda lambda in tobe. Merge sa pun o evacuare fara catalizator? Ce se intimpa atunci cu sonda, si cum va controla calc-ul aprinderea/injectia? merci Si pe mine ma batea un gand dupa ce iese din garantie,dar cred ca stau linistit nu vreau sa-i creasca consumul sau alte alea. Ar trebui sa intrebi un mecanic din service-ul Honda,ei ar trebui sa stie cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Evacuarile after-market "destepte" au mufa pt sonda lambda si nu iti va da nici o eroare in PC-ul de bord. Uite de exemplu aici -> http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...990/DT-2403.pdf si aici -> http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...IM-2403-ITA.pdf Sunt fix pt modelul Shadow Spirit. http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...0/FC-2403_1.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Eu am o toba aftemarket care are o degajare pt sonda lambda desi eu nu am sonda la modelul din anul respectiv.Consumul meu s-a modificat destul de mult fata de una de serie,dar si motorul se pare ca respira mai bine.Totusi prea multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 consumul s-a modificat in sus presupun... Daca e asa.. cred ca ramin la astea stock chiar daca e usor lovita. Si asa consuma 6,5-7 in oras, si mi se pare cam mult (Viraga de 125 minca 3,5-4 probabil ca d'asta sunt socat )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Consumul este dictat si de reglaje (chiar daca ai injectie) si de amestecul aer/benzina. La mine dupa ce am schimbat evacuarile cu unele sport am umblat si in setarile PC-ului de bord pt reglaj iar consumul nu s-a marit decat cu max 500ml/100km in conditiile in care trag de ea de nebun. Daca as seta pe power consumul mi-ar creste cu 1-2 L, din ce am studiat pe forumurile dedicate modelului. Emylyo are o evacuare schimbata complet, sistemul lui fiind 4-2-1 in loc de 4-2-1-2 si astfel are doar o finala in loc de doua. COmbinat si cu (probabil) lipsa unui reglaj pe economic si lasat pe power (implicit consum de benzina mai mare) a condus la faza actuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 am inteles, nu e nici un risc sa pun ceva custom.. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Asa e Thomas.Unde pot face niste reglaje cu adevarat profesionale?Oricum am destula putere ca sa ma intereseze daca mai pierd din power ceva.Consumul este totusi mult prea mare,exagerat as zice.Herghelia cere si crede-ma ca la 9000km e cam plina de naravasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Emi, depinde ce inseamna consum mare. E un monstru oricum, ai filtru schimbat, evacuarea... Deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 In oras 10-12,in afara mers regulamentar 6,5-7,mers sportiv 8-10.Daca iti pui mintea cu ea si cu viata in oras sare si de 12.La mers constant 260 arata 9,8 .Nu am reusit sa trec de 160 km cu un plin.Cred ca nu imi ajunge plinul sa fac tot A2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 consumul s-a modificat in sus presupun... Daca e asa.. cred ca ramin la astea stock chiar daca e usor lovita. Si asa consuma 6,5-7 in oras, si mi se pare cam mult (Viraga de 125 minca 3,5-4 probabil ca d'asta sunt socat )) Motorul cu cat e mai mic cu atat consuma mai mult ca tre sa tragi de el. Ex:scuter=1,5-2%la 49 cp.nu e f mare la tine 6,5-7%la 1100 cmc. Emilyo mie imi lua TLR-ul intre 5,5%la 160 pe A2 si 9% in oras cand era frig la doar 135 CP,tobe originale si foarte usor cu gazu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 In oras 10-12,in afara mers regulamentar 6,5-7,mers sportiv 8-10.Daca iti pui mintea cu ea si cu viata in oras sare si de 12.La mers constant 260 arata 9,8 .Nu am reusit sa trec de 160 km cu un plin.Cred ca nu imi ajunge plinul sa fac tot A2. Emylyo, ai power comander? Daca ai, da-i din butoanele de reglaj manual in jos pina cind aprinzi ultimul led de la 0 in jos. Ata inseamna -10%. La a mea chiar consuma cu 10% mai putin in oras, adica cit consuma cu originalele. Cu reglajul PW din default starea lui este pe 0, poti sa-i dai manual in sus sau in jos cu 10% benzina. Afara nu conteaza, consumul e cam acelasi, dar wheelie face si de la 4000 de ture (fara ambreiaj). Efectiv, nu pot face liniute cu ea deoarece nu mai poate sta pe 2 roti, trebuie sa trec pe a 2-a. Cu evacuarea originala se ridica pe o roata dupa 5000de ture, doar din gaz. Nu e lauda de sine, ideea e ca daca i-ti iei sistem complet trebuie si PW, sau viceversa, daca i-ti iei PW, degeaba fara sist. complet de evacuare. Preturi? Gasiti mult sub 1000de euro, 600-$700usd pret final pe eBay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 ITI TREBuie Power C daca ai sonda lambda si renunti la ea.Cred ca e de vina mana grea,greutatea cu tot cu subsemnatul,evacuarea si filtrul permsiv care cere zeama!La s-o sa pape ca de aia e Hayabusa!Ma mai intrebam eu de ce o casca buna lua aer in ea.Defectul era tot de la mine.Mergeam numai pe autoband fireste si...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 atata timp cat nu schimbi pozitia sondei lambda (ma refer la distanta de la chiuloasa la pozitia ei actuala),poti sa folosesti orice evacuare,chiar si o teava goala.important este sa nu o elimini si sa nu o apropii de chiuloasa pentru ca va trimite la calculator alte informatii.oricum daca renunti la catalizator si toba finala motoreta ta o sa zboare. succces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Am un BMW k1200rs,cu sonda pe galerii,acolo unde se imbina toate 4 apoi urmeaza un mare plaman cu catalizator in el si apoi finala.eu vreau sa desfiintez catalizatorul si sa schimb si finala de serie cu altceva.Ce ziceti?Oricum o sa incerc asa ca va anunt ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 20, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2007 merci de raspunsuri. Din pacate, cu vremea asta de afara, abia la primavara mai merita sa ma ocup de ea... acum sta cumimnte la... iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 scoti sonda lambda si in mufa ei pui un senzor care "pacaleste" sistemul... in rest fara probleme de consum sau altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 despre asta e vorba, bingo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 22, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2007 pai... pacaleste si mersul.. in varianta asta.. pentru ce sa-ti mai iei injectie si sonda, si calc daca pui o chestie care face ca tot sistemul de reglaj in bucla sa fie fix.. Nu cred ca asta e solutia, sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 pai... pacaleste si mersul.. in varianta asta.. pentru ce sa-ti mai iei injectie si sonda, si calc daca pui o chestie care face ca tot sistemul de reglaj in bucla sa fie fix.. Nu cred ca asta e solutia, sincer pai... poate ca tu esti mai destept ca aia de la dynojet,cobra,etc.. si nu iti cumperi injectie si sonda,cumperi motocicleta care are alimentarea pe injectie si implicit sonda lambda...nu mai desfacem firul in patru ce inseamna carburator sau injectie...asa ca, dak vrei sa iti skimbi esapamentul ei au gasit o solutie ieftina si fara probleme ptr injectie...good day... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.