Sari la conținut

Schimbare Evacuare


XorX
 Share

Postări Recomandate

Are cineva idee ce implica schimbarea evacuarii la o moto cu injectie + catalizator?

Moto in cauza e o Honda Shadow Spirit care are injectie si comp. cu sonda lambda in tobe. Merge sa pun o evacuare fara catalizator? Ce se intimpa atunci cu sonda, si cum va controla calc-ul aprinderea/injectia?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee ce implica schimbarea evacuarii la o moto cu injectie + catalizator?

Moto in cauza e o Honda Shadow Spirit care are injectie si comp. cu sonda lambda in tobe. Merge sa pun o evacuare fara catalizator? Ce se intimpa atunci cu sonda, si cum va controla calc-ul aprinderea/injectia?

 

merci

Si pe mine ma batea un gand dupa ce iese din garantie,dar cred ca stau linistit nu vreau sa-i creasca consumul sau alte alea.

Ar trebui sa intrebi un mecanic din service-ul Honda,ei ar trebui sa stie cel mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarile after-market "destepte" au mufa pt sonda lambda si nu iti va da nici o eroare in PC-ul de bord. Uite de exemplu aici -> http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...990/DT-2403.pdf

si aici -> http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...IM-2403-ITA.pdf

Sunt fix pt modelul Shadow Spirit.

 

http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...0/FC-2403_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o toba aftemarket care are o degajare pt sonda lambda desi eu nu am sonda la modelul din anul respectiv.Consumul meu s-a modificat destul de mult fata de una de serie,dar si motorul se pare ca respira mai bine.Totusi prea multi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul s-a modificat in sus presupun...

Daca e asa.. cred ca ramin la astea stock chiar daca e usor lovita. Si asa consuma 6,5-7 in oras, si mi se pare cam mult (Viraga de 125 minca 3,5-4 probabil ca d'asta sunt socat :burnout:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul este dictat si de reglaje (chiar daca ai injectie) si de amestecul aer/benzina. La mine dupa ce am schimbat evacuarile cu unele sport am umblat si in setarile PC-ului de bord pt reglaj iar consumul nu s-a marit decat cu max 500ml/100km in conditiile in care trag de ea de nebun. Daca as seta pe power consumul mi-ar creste cu 1-2 L, din ce am studiat pe forumurile dedicate modelului.

 

Emylyo are o evacuare schimbata complet, sistemul lui fiind 4-2-1 in loc de 4-2-1-2 si astfel are doar o finala in loc de doua. COmbinat si cu (probabil) lipsa unui reglaj pe economic si lasat pe power (implicit consum de benzina mai mare) a condus la faza actuala :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Thomas.Unde pot face niste reglaje cu adevarat profesionale?Oricum am destula putere ca sa ma intereseze daca mai pierd din power ceva.Consumul este totusi mult prea mare,exagerat as zice.Herghelia cere si crede-ma ca la 9000km e cam plina de naravasi. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras 10-12,in afara mers regulamentar 6,5-7,mers sportiv 8-10.Daca iti pui mintea cu ea si cu viata in oras sare si de 12.La mers constant 260 arata 9,8 .Nu am reusit sa trec de 160 km cu un plin.Cred ca nu imi ajunge plinul sa fac tot A2. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul s-a modificat in sus presupun...

Daca e asa.. cred ca ramin la astea stock chiar daca e usor lovita. Si asa consuma 6,5-7 in oras, si mi se pare cam mult (Viraga de 125 minca 3,5-4 probabil ca d'asta sunt socat :cheers:))

Motorul cu cat e mai mic cu atat consuma mai mult ca tre sa tragi de el.

Ex:scuter=1,5-2%la 49 cp.nu e f mare la tine 6,5-7%la 1100 cmc. :burnout:

 

Emilyo mie imi lua TLR-ul intre 5,5%la 160 pe A2 si 9% in oras cand era frig la doar 135 CP,tobe originale si foarte usor cu gazu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras 10-12,in afara mers regulamentar 6,5-7,mers sportiv 8-10.Daca iti pui mintea cu ea si cu viata in oras sare si de 12.La mers constant 260 arata 9,8 .Nu am reusit sa trec de 160 km cu un plin.Cred ca nu imi ajunge plinul sa fac tot A2. :)

 

Emylyo, ai power comander? Daca ai, da-i din butoanele de reglaj manual in jos pina cind aprinzi ultimul led de la 0 in jos. Ata inseamna -10%. La a mea chiar consuma cu 10% mai putin in oras, adica cit consuma cu originalele. Cu reglajul PW din default starea lui este pe 0, poti sa-i dai manual in sus sau in jos cu 10% benzina. Afara nu conteaza, consumul e cam acelasi, dar wheelie face si de la 4000 de ture (fara ambreiaj). Efectiv, nu pot face liniute cu ea deoarece nu mai poate sta pe 2 roti, trebuie sa trec pe a 2-a. Cu evacuarea originala se ridica pe o roata dupa 5000de ture, doar din gaz. Nu e lauda de sine, ideea e ca daca i-ti iei sistem complet trebuie si PW, sau viceversa, daca i-ti iei PW, degeaba fara sist. complet de evacuare. Preturi? Gasiti mult sub 1000de euro, 600-$700usd pret final pe eBay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITI TREBuie Power C daca ai sonda lambda si renunti la ea.Cred ca e de vina mana grea,greutatea cu tot cu subsemnatul,evacuarea si filtrul permsiv care cere zeama!La s-o sa pape ca de aia e Hayabusa!Ma mai intrebam eu de ce o casca buna lua aer in ea.Defectul era tot de la mine.Mergeam numai pe autoband fireste si...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata timp cat nu schimbi pozitia sondei lambda (ma refer la distanta de la chiuloasa la pozitia ei actuala),poti sa folosesti orice evacuare,chiar si o teava goala.important este sa nu o elimini si sa nu o apropii de chiuloasa pentru ca va trimite la calculator alte informatii.oricum daca renunti la catalizator si toba finala motoreta ta o sa zboare. succces :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un BMW k1200rs,cu sonda pe galerii,acolo unde se imbina toate 4 apoi urmeaza un mare plaman cu catalizator in el si apoi finala.eu vreau sa desfiintez catalizatorul si sa schimb si finala de serie cu altceva.Ce ziceti?Oricum o sa incerc asa ca va anunt ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... pacaleste si mersul.. in varianta asta.. pentru ce sa-ti mai iei injectie si sonda, si calc daca pui o chestie care face ca tot sistemul de reglaj in bucla sa fie fix..

Nu cred ca asta e solutia, sincer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... pacaleste si mersul.. in varianta asta.. pentru ce sa-ti mai iei injectie si sonda, si calc daca pui o chestie care face ca tot sistemul de reglaj in bucla sa fie fix..

Nu cred ca asta e solutia, sincer

 

pai... poate ca tu esti mai destept ca aia de la dynojet,cobra,etc..

si nu iti cumperi injectie si sonda,cumperi motocicleta care are alimentarea pe injectie si implicit sonda lambda...nu mai desfacem firul in patru ce inseamna carburator sau injectie...asa ca, dak vrei sa iti skimbi esapamentul ei au gasit o solutie ieftina si fara probleme ptr injectie...good day...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...