SnapShot Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Mda, BMW si-a redenumit seriile. F au devenit bicilindri, iar monocilindrele sunt acum noua serie G (G650X, G450X). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) Deci am asistat la transformarea unui mono enduro de 650 intr-un bi de 800 "road-oriented". Ce ar fi sa scoata suzuki o hayabusa in 3 cilindri gen triumph tiger ? Editat Noiembrie 7, 2007 de susu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Deci am asistat la transformarea unui mono enduro de 650 intr-un bi de 800 "road-oriented". Ce ar fi sa scoata suzuki o hayabusa in 3 cilindri gen triumph tiger ? Dah eventual cu suspensii WP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) Deci am asistat la transformarea unui mono enduro de 650 intr-un bi de 800 "road-oriented". Ce ar fi sa scoata suzuki o hayabusa in 3 cilindri gen triumph tiger ? Mono-ul de 650 EXISTA si este ENDURO. El se numeste G 650 XCHALLENGE!!! Vechiul f 650 gs era mono dar nu si enduro, era tot "road-oriented". Mai exact, vechiul f 650 gs s-a transformat in g 650 xchallenge iar f 800 gs este o noua motocicleta. Editat Noiembrie 8, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Tinand cont ca nu este un concept nou in lumea enduro, de fapt a rally-raidurilor, 2 cilindri in linie a avut si Supertenere... care la vremea ei facea furori la Dakar, s-ar putea sa vedem cat de curand varianta de curse, bazata pe platforma acestui model. Si cum rezultatele din curse se reflecta direct in vanzari, banuiesc ca va fi un model de succes... doar e un BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 85 cai in 2 cilindri cu cuplu! la 178 kg, ganditi-vă ca asta chiar umple nisa dintre 650-si 750-ele puturoase si grele si 1000 -ele si mai grele , eu zic ca e o categorie de care piata moto avea nevoie!!! Evident ca mi-as cumpara asa ceva (după test, bineinteles). Din pacate pretul cred ca va fi mare. S-a stabilit ceva oficial, aveti idee cât costă? Nu stiu dacă ni-l vom putea permite foarte poponeataând, poate peste câtiva ani...sau in leasing...dar oricum e motocicleta de care as avea nevoie. Sper sa aibă cuplu la turatii joase, desi e pe injectie, nu ca motorul ala de rahat de la F 650 Dakar de care te rogi sa o ia din loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 La prima vedere - sa ma pis pe ea. 16 l rezervor ? ce consumare? Rezervorul nu mai e central sub sea, e in spate fatza de kuru calaretului Sincer dakarul si gs simplu, mai aless dakaru e adventure bike si allrounder ideal cu putere si demaraj decente, consum mic si fiabilitate mare. Pot merge cu 2 persoane oriunde, etc. Nu cred ca am nevoie de demaraj sub 4,9 s sau topspeed peste 170 la o mobra de genul asta. Pacat ca nu mai exista f650 gs/dakar - erau mobre misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Tinand cont ca nu este un concept nou in lumea enduro, de fapt a rally-raidurilor, 2 cilindri in linie a avut si Supertenere... care la vremea ei facea furori la Dakar, s-ar putea sa vedem cat de curand varianta de curse, bazata pe platforma acestui model. Si cum rezultatele din curse se reflecta direct in vanzari, banuiesc ca va fi un model de succes... doar e un BMW Nici o sansa sa faci motor de curse din asta. Motorul e prea greu si prea complicat. Supertenere facea treaba acum 20 de ani ca ala era nivelul cazanelor de atunci. Insa acum s-a schimbat mult treaba. Motoarele de curse sunt usoare, puternice si fiabile. Poate din G-uri sa scoata ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 In loc de putin aspect de GS ... nu prea are alte chestii... unde e sistemu de amortizare fata de pe GS!? unde e cardanu...?!?!... Mai mic, mai ieftin , mai prost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Nici o sansa sa faci motor de curse din asta. Motorul e prea greu si prea complicat. Supertenere facea treaba acum 20 de ani ca ala era nivelul cazanelor de atunci. Insa acum s-a schimbat mult treaba. Motoarele de curse sunt usoare, puternice si fiabile. Poate din G-uri sa scoata ceva ... Daca vor, in mod cert din G-uri se poate scoate ceva de competitie. --- Mesaj completat în 08 Nov 2007 19:26 ------------- In loc de putin aspect de GS ... nu prea are alte chestii... unde e sistemu de amortizare fata de pe GS!? unde e cardanu...?!?!... Mai mic, mai ieftin , mai prost! N-ai inteles. F-ul 800 inlocuieste F-ul 650 si nu GS-ul 1200 In cazul asta: mai mare, mai scump, mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Daca vor, in mod cert din G-uri se poate scoate ceva de competitie. Stii cum e ... daca vrei scoti ceva de competitie din orice ... problema e cu ce costuri. Eu am vazut in Anglia un F650 pregatit pentru Dakar. Bijuterie! Dar mai avea doar motorul si cutia de BMW Ca idee, uite aici ce trebuie ca sa faci un motor de rally diintr-un F650 - 8000 Lire, multa munca si iese misto http://www.touratech.com/shops/008/product...a4dc701e12a6320 Doar ca fapt divers - din kitul asta, suspensiile WP, ghidonul magura si jentile Excel vin standard pe amaratul de LC4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Stii cum e ... daca vrei scoti ceva de competitie din orice ... problema e cu ce costuri. Eu am vazut in Anglia un F650 pregatit pentru Dakar. Bijuterie! Dar mai avea doar motorul si cutia de BMW Ca idee, uite aici ce trebuie ca sa faci un motor de rally diintr-un F650 - 8000 Lire, multa munca si iese misto http://www.touratech.com/shops/008/product...a4dc701e12a6320 Doar ca fapt divers - din kitul asta, suspensiile WP, ghidonul magura si jentile Excel vin standard pe amaratul de LC4 Absolut corect ceea ce zici. Dar parca noul G imi lasa impresia ca este ceva mai performant fata de batranul F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Absolut corect ceea ce zici. Dar parca noul G imi lasa impresia ca este ceva mai performant fata de batranul F te pisi de la distanta, nu are radiatorul protejat deloc. in plus decat sa dai banii pe un f650 nou in 2cilindri si are 800cc defapt si mai face si 9000E mai bine iau naiba un vstorm de maxim 6000. La niciuna nu am vazut burta prea protejata Sa nu mai vb ca dealeru din romania nu are piese pe stoc si de multe ori nici consumabile (ulei de furca, garnituri de praf, chestii din astea complicate) - tre sa astepti o saptamana pentru orice si nici nu ai alternative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Dar parca noul G imi lasa impresia ca este ceva mai performant fata de batranul F In mod sigur o sa fie mai vioaie in teren decat batranul F. Ramane de vazut cum tine la trante. Daca poti sa dai cu ea de toti peretii jumatate din cat dai cu un LC4 deja e foarte bine pentru BMW. Interesant de vazut ce va fiu si cu noul G450. E o motocicleta construita de la zero. La fel, ramane de vazut cat de fiabila poate fi in exploatarea in curse de enduro. La prima vedere eu observ (din poze) 2 probleme: - motorul e foarte expus. Nu vad ce scut ar putea sa inventeze sa-l protejexe ca lumea. Ca diferenta, uitati-va cum e protejat de cadru motorul de pe KTM 450. Ganditi-va ce-ar pati pe un traseu ca cel din poza, sau ca Erzberg, sau ca Gheorghieni In plus, daca fac un scut prea mare, vor avea probleme mari de racire. - cotul de la toba e prea expus. - radiatoarele mi se par prea mici si ascunse (din poze). vad ca au gandit o aripa fata cu fante de venitlatie (ca la modelele vechi de enduro racite pe aer). Insa fantele alea se umplu de noroi in prima suta de metri a uni curse pe ploaie. Asteptam cu interes sa vedem primul 450 in teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 G450X nu prea-i construit de la 0. E 'good old-fashioned' Husky. Atata doar ca emblemele-s alb-albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 G450X nu prea-i construit de la 0. E 'good old-fashioned' Husky. Atata doar ca emblemele-s alb-albastre. Eu nu vad nimic comun intre motocicletele astea. Dar, daca ai mai multe informatii in afara de ce se vede in poze .... zi-ne si noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Absolut corect ceea ce zici. Dar parca noul G imi lasa impresia ca este ceva mai performant fata de batranul F te pisi de la distanta, nu are radiatorul protejat deloc. in plus decat sa dai banii pe un f650 nou in 2cilindri si are 800cc defapt si mai face si 9000E mai bine iau naiba un vstorm de maxim 6000. La niciuna nu am vazut burta prea protejata Sa nu mai vb ca dealeru din romania nu are piese pe stoc si de multe ori nici consumabile (ulei de furca, garnituri de praf, chestii din astea complicate) - tre sa astepti o saptamana pentru orice si nici nu ai alternative. Aici era vorba de GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG..........o cu totul alta motocicleta --- Mesaj completat în 09 Nov 2007 12:05 ------------- - motorul e foarte expus. Nu vad ce scut ar putea sa inventeze sa-l protejexe ca lumea. Ca diferenta, uitati-va cum e protejat de cadru motorul de pe KTM 450. Ganditi-va ce-ar pati pe un traseu ca cel din poza, sau ca Erzberg, sau ca Gheorghieni In plus, daca fac un scut prea mare, vor avea probleme mari de racire. O remarca: vad ca cei de la KTM au gandit la fel cand au facut noul lc4iar acest nou model pare foarte "inclinat" spre competitie --- Mesaj completat în 09 Nov 2007 12:19 -------------clar n-are cadru sub motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 n-are mah nici o legatura LC4 cu nici un fel de competitie. De unde ti-a venit? Si oricum e muuult mai bine protejat motorul la LC4 decat la g 450. Singurul motor de competitie derivat din noul LC4 (690) e motorul de rally. Care, cu mici probleme inerente unui model nou, a dovedit deja ca e un demn urmas al lui 660. Anyway ... comparatia era intre G450 si EXCR 450 ... ca astea se bat. Si la EXCR e f bine protejat motoru iar la G 450 e deranj mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 n-are mah nici o legatura LC4 cu nici un fel de competitie. De unde ti-a venit? Si oricum e muuult mai bine protejat motorul la LC4 decat la g 450. Singurul motor de competitie derivat din noul LC4 (690) e motorul de rally. Care, cu mici probleme inerente unui model nou, a dovedit deja ca e un demn urmas al lui 660. Anyway ... comparatia era intre G450 si EXCR 450 ... ca astea se bat. Si la EXCR e f bine protejat motoru iar la G 450 e deranj mare. Bine bre Hai sa asteptam niste teste facute de astia mai "invatatii" de pe la revistele de specialitate, si atunci 'om mai dezbate putin subiectul Oricum, BMW-ul e la inceput de drum vizavi de motocicletele enduro. Poate mai au de invatat. Ceea ce este foarte clar, este ca acum directia lor este HP (high performance). Personal le acord tot creditul. BMW-ul stie sa faca motociclete cum putini stiu. Daca BMW-ul va reusi sa scoata motociclete care sa atinga performantele ktm-urilor dar in plus sa aiba fiabilitatea specifica motocicletelor BMW, KTM-ul va avea mari batai de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 sigur ca aici doar ne dam cu parerea pe poze ... si off topic . Ramane de vazut daca o sa faca treaba sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Eu nu vad nimic comun intre motocicletele astea. Dar, daca ai mai multe informatii in afara de ce se vede in poze .... zi-ne si noua! Principala asemanare e ca amandoua au fost proiectate/construite de Husqvarna. Principala diferenta consta in faptul ca TE450 a fost creata cand Husqvarna facea parte din Cagiva, iar G450X a fost prezentata dupa cumpararea de catre BMW (e posibil ca modelul sa fi fost 'clocit' cu ceva timp inainte de anunturile oficiale, pentru a castiga timp). Se poate spune ca BMW isi urmeaza mai vechea traditie de a cumpara serviciile altor companii (vezi Aprilia); in acest caz insa, au decis sa cumpere si compania impreuna cu serviciile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Principala asemanare e ca amandoua au fost proiectate/construite de Husqvarna. Principala diferenta consta in faptul ca TE450 a fost creata cand Husqvarna facea parte din Cagiva, iar G450X a fost prezentata dupa cumpararea de catre BMW (e posibil ca modelul sa fi fost 'clocit' cu ceva timp inainte de anunturile oficiale, pentru a castiga timp). Se poate spune ca BMW isi urmeaza mai vechea traditie de a cumpara serviciile altor companii (vezi Aprilia); in acest caz insa, au decis sa cumpere si compania impreuna cu serviciile. My friend, logica ta imi scapa foarte tare ... Ai spus ca noul G450 e un husky cu stickere albastre, te-am rugat sa ne dai mai multe detalii care sa-ti sustina afirmatia si acum ne spui ca sunt la fel pentru ca BMW a cumparat Husqvarna Poate e ca tine si e doar un Husky albastru, insa ca sa te credem ar trebui sa mai cauti argumente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Asa, si cum e cu F800GS-ul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Asa, si cum e cu F800GS-ul asta? Pai cum sa fie Bizoane? O mariti pe mititica, il insori pe domnu' Doyle si-ti iei nevasta de 800. E destul de simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Asa, si cum e cu F800GS-ul asta? cred ca nu o sa vand dakaru ani buni de acum incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.