goul Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Se poate scoate STV,se verifica,regleaza injectia,se elimina PAIR valve, si eu zic ca nu o sa mai spui ca nu trage zx14... Sunt curios daca al tau pierde ulei pe la capacul de la axele cu came....este o problema a lor.... Da domnule doctor, am in partea dreapta mai jos ulei . Nu pica sau ceva dar e mereu uns acolo Sa nu se inteleaga gresit. Are putere destula ,mai multa decat pot eu folosi . In ture joase i-ar trebui un raspuns mai prompt. Stiu ca se poate rezolva ,asta ar fi un prim pas pentru mine ,un fel de tuning . Stiu ca se poate merge si mai departe ,,am vazut si lucrarea la zzr pe site. Foarte frumos a iesit. Mi-au placut cele doua ventilatoare mari . Daca e ceva mai intreb pe privat . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Cu placere! Ai raspuns pe PM.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 In ture joase i-ar trebui un raspuns mai prompt. Nu ai de ce sa stai acolo. se elimina PAIR valve Nu cred ca o sa aiba mai mult cuplu la 2000 de ture daca e presiune mai mare in airbox... La toate la care am eliminat nu s-a simtit efectul asta. Dar... cine stie, sunt si eu subiectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Nu stau in 2000 ! E vorba de plaja 1000-6000 overall. Se poate imbunatati,atâta tot , dar deja știți asta . Eu sunt doar ala care "vrea si el " . In ture inalte inca ne imprietenim , am zis , ba chiar e limitat in 1 , 2 si 6 . Deci mica modificare s-ar potrivi cumva natural acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Obligatoriu faci modificarea asta pe Dyno. Asta daca lasi agregatul pe mana unui specialist cu instalatia la indemana ca sa incerce (macar) sa scoata o curba de cuplu/putere cat mai satisfacatoare. Parerea mea. Singurul dyno din bucuresti este la United. Nu stau in 2000 ! E vorba de plaja 1000-6000 overall. Se poate imbunatati,atâta tot , dar deja știți asta . Eu sunt doar ala care "vrea si el " . In ture inalte inca ne imprietenim , am zis , ba chiar e limitat in 1 , 2 si 6 . Deci mica modificare s-ar potrivi cumva natural acum. O foaie spate cu doi-trei dinti mai mare sau un pinion fata de 16 dinti (de proba) cred ca ar fi cea mai simpla si ieftina incercare de a scoate mai mult cuplu din plaja aia de turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Mie nu-mi plac "limitarile de care vorbesti tu,in felul cum le descrii nu seamana cu ceea ce trebuie sa fie. Eu cred ca ai o problema pe injectie! Legat de pinioane Cesar...daca cunosteai bine modelul ai fi stiut ca sunt 1 sau doi producatori in lume care fac pinioane dedicate modelului ,si alea cu un dinte in plus...nu 3! PC5 cu autotune nu mai nevoie de Dyno... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Stiu ca nu e frumos sa ma bag intre specialisti cand eu nu ma pricep, dar ma pasioneaza modelul si am citit mult pe tema lui. Cea mai simpla modificare pentru modelul stock 2006-2007 este cea care am spus-o mai devreme, am google-it putin si iata ce fac baietii. http://www.zxforums.com/forums/zx-14-forum/7500-flies-out-picture-guide.html Odata scoase "chestiile" alea se ajunge aproape la curba de livrare a puterii a unui model 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 8, 2012 Admin Share Postat Octombrie 8, 2012 Cum bre, pentru tine kg in plus la masa motocicletei inseamna manevrabilitate mai buna? Poate o sa ramai mirat, dar iti dau un exemplu in sensul asta, K1200LT care are 400 kg se innoada mai bine pe viraje decit FJR1300 sau 1200GT, care au 100 kg mai putin! Le-am incercat si stiu ce spun. Nu intodeauna greutatea afecteaza manevrabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Legat de pinioane Cesar...daca cunosteai bine modelul ai fi stiut ca sunt 1 sau doi producatori in lume care fac pinioane dedicate modelului ,si alea cu un dinte in plus...nu 3! O foaie spate cu doi-trei dinti mai mare sau un pinion fata de 16 dinti (de proba) cred ca ar fi cea mai simpla si ieftina incercare de a scoate mai mult cuplu din plaja aia de turatii. "Sau" inseamna ori-ori Adica pinion fata de 16 daca foaie nu se face. la 16/41 urci la raport de transmisie 2,56 fata de 2,58 cat ar fi la 17/43 care "nu se exista". Am pinion de 16 dinti in dulap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sincer nu stiam ca e putin mai deosebita motoretuta asta. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sincer nu stiam ca e putin mai deosebita motoretuta asta. Merci de info. Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=FbfasHEwx3E http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2012-kawasaki-zzr1400-review/19900.html Eu cred ca pentru strada si pentru putinele curbe stranse de la noi din tara e destul de agil, daca stii sa-l folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Așa cred si eu , mai ales traind aici in sud Plus ca are multe de oferit si descoperit totodata , ceea ce nu poate fi decât fun. Se vede si in clip ce si cum in mâinile potrivite . Plus ca nenea il avea doar in test. Subiectiv clipul , dar na suntem aici pe topic Dar chiar așa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 O intrebare pt posesori sau fosti posesori. Al meu este limitat intr-a 6 -a la 8k.Cred ca si pe tr1 si 2 pe la 10500-11.000.Merge cu top speed de doar 240. Cum o pot scoate ? La Kawasaki ,sau poate TNG ma poate ajuta>? Am auzit lucruri bune despre el. Asa cum ti-am spus atunci cand ti-am dat-o, singura problema tehnica pe care am avut-o cu ea, a fost infundarea pompei de benzina. Motocicleta nu este limitata, probabil a inceput sa se stranga din nou mizerie, si nu mai are debit. Orice alta defectiune de ordin electic sau electronic iti este semnalizata pe bord. Incearca sa mergi la cineva sa ti-o curete temeinic (atat sorbul, cat si supapele interioare). La United o sa-ti spuna sa iei alta pompa, desi cea actuala nu are nimic defect, e doar infundata. Sa vezi dupa aceea putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Asa cum ti-am spus atunci cand ti-am dat-o, singura problema tehnica pe care am avut-o cu ea, a fost infundarea pompei de benzina. Motocicleta nu este limitata, probabil a inceput sa se stranga din nou mizerie, si nu mai are debit. Orice alta defectiune de ordin electic sau electronic iti este semnalizata pe bord. Incearca sa mergi la cineva sa ti-o curete temeinic (atat sorbul, cat si supapele interioare). La United o sa-ti spuna sa iei alta pompa, desi cea actuala nu are nimic defect, e doar infundata. Sa vezi dupa aceea putere... Parca am spus ca nu-mi plac "limitarile"de care vorbea baiatul! Am banuit de la inceput ca este ceva neregula acolo,numai asa se poate explica parerea cuiva care cumpara un zx14 sau o Hayabusa,si dupa ce se da prima data cu ea spune ca.....este limitata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 ea. In ture era normal sa nu mă duc din prima . Pentru mine cand la 8k ture in tr 6 se opresc acele este tot limitare. De orice ordin ar fi aceasta. O sa vin cu ea sa ne uitam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ce imi place review-ul... De cate ori citesc revieuri de hyperbike, devine tot mai clar ca urmatorul motor trebuie sa fie un 1400 sau o busa. Daca am rezistat 1000km/zi pe 954 sunt sigur ca merge si pe astea. Renunti la agilitatea extrema ce o are o sportiva de 200kg dar plaja de putere la 4000-7000 folosita pe strada este de pe alta lume Sunt sigur ca problemele acelea se rezolva usor. Delimitarea la ture mici e operatie de cateva ore. Limitarea la turatii mari pare mai serioasa dar merita incercat inlocuira pompei. In orice caz, da un telefon la tng ca nu am vazut un comment negativ la adresa lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vyxL6DaW_jc&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 E orice numai agila nu. E un exercitiu de putere, destul de reusit. Buba e ca in continuare Busa ramane favorita. Vrei sa intorci priviri, sa rupi tot pe 400 m si sa te bucuri de putere majoritar in linie dreapta? Bafta. Eu, daca as avea de ales, as alege oricand un 10 in detrimentul unui 14. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 E orice numai agila nu. E un exercitiu de putere, destul de reusit. Buba e ca in continuare Busa ramane favorita. Vrei sa intorci priviri, sa rupi tot pe 400 m si sa te bucuri de putere majoritar in linie dreapta? Bafta. Eu, daca as avea de ales, as alege oricand un 10 in detrimentul unui 14. Daca ai nevoie de mai multa agilitate si rapiditate pe curbe eu zic ca locul tau este pe circuit. Ma mai dau cu un XX din cand in cand, atat de rar simt ca mi-ar trebui sa fi fost mai usoara pe curbe incat aproape ca ma pot obisnui cu ea mai la batranete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Week-end'ul trecut am vazut si eu pe pielea mea ce face lipsa ABS-ului. Mi-a alunecat spatele in curbele alea de la Stalpu si fiind liber contrasensul (viraj la dreapta) am preferat sa ies larg decat sa aplec motocicleta; era si'al dreacu de ud pe jos. Am intrat, asa, lejereanu' in curba si, mai ca era sa nu mai ies Daca intalneam vreo masina pe contrasens eram nevoit sa aplec moto destul de mult si dreaq stie ce consecinte ar fi rezultat. Fara ABS nu mai discut. Cand o sa am chef sa-mi rup gatul il voi dezactiva, insa, cand nu ma grabesc si n-am chef de alergat, prefer sa am optiunea de a nu-mi rupe gatul, din greseala. Daca nu mananca astia (prea mult) rahat prin review'uri, ZZR1400 2012 pare a fi motocicleta ideala ptr. mine. Exista modelul asta expus pe undeva prin Bucuresti la vreo reprezentanta? Editat Noiembrie 1, 2012 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 @gixu, pana nu apare busa noua cu cilindree marita, iti recomand sa revizitezi testele comparative. 2012-le e mult mai user friendly si mult mai rapida ca busa. Are ambreiajul mult mai usor de folosit. Pana anul acesta era clar ca Busa era deasupra. Pacat ca trb sa ma multumesc cu citit si vizionat ca tare as face niste teste personal. Busa 2008 m-a impresionat foarte mult atat cu AGILITATEA de care dispune mult mai multa decat ai nevoie cat si cu smoothnessul exagerat cu care dezvolta putere la turatii mici. un 1400 2012 nu am apucat sa calaresc dar pot spera Pe drumuri publice motoarele astea cred ca sunt cele mai ok. Poti poliza genunchii cu ele, poti accelera mult mai usor decat cu orice sportiva care nu a fost modificata la greu, au o agresivitate care nu o poti ignora (cu toate ca nu is frumoase deloc) dar ai loc si pt o pasagera si ai rezervor care iti permite mai mult de 250 km daca nu exagerezi. Pentru forja stradala si circuit ai variante mult mai bune. Pentru touring comod ai variante mult mai bune. Compromis mai bun intre forja si touring nu cred ca gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 ..... Daca nu mananca astia (prea mult) rahat prin review'uri, ZZR1400 2012 pare a fi motocicleta ideala ptr. mine. Exista modelul asta expus pe undeva prin Bucuresti la vreo reprezentanta? Nu au modelul 2012, exista unul 2006 de vanzare SH la United in Pipera, poti sa stai pe el doar ca sa-ti faci o idee de geometrie. Dar zice-se ca s-a modificat usor si geometria, probabil unghiul furcii mai pronunat ca sa se puna mai usor pe curbe, cat si saua e modificata - asta noua ar fi mai confortabila dar si mai ingusta langa rezervor. @gixu, pana nu apare busa noua cu cilindree marita, iti recomand sa revizitezi testele comparative. 2012-le e mult mai user friendly si mult mai rapida ca busa. Are ambreiajul mult mai usor de folosit. Pana anul acesta era clar ca Busa era deasupra. Pacat ca trb sa ma multumesc cu citit si vizionat ca tare as face niste teste personal. Busa 2008 m-a impresionat foarte mult atat cu AGILITATEA de care dispune mult mai multa decat ai nevoie cat si cu smoothnessul exagerat cu care dezvolta putere la turatii mici. un 1400 2012 nu am apucat sa calaresc dar pot spera Pe drumuri publice motoarele astea cred ca sunt cele mai ok. Poti poliza genunchii cu ele, poti accelera mult mai usor decat cu orice sportiva care nu a fost modificata la greu, au o agresivitate care nu o poti ignora (cu toate ca nu is frumoase deloc) dar ai loc si pt o pasagera si ai rezervor care iti permite mai mult de 250 km daca nu exagerezi. Pentru forja stradala si circuit ai variante mult mai bune. Pentru touring comod ai variante mult mai bune. Compromis mai bun intre forja si touring nu cred ca gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 M-am urcat pe cel de la United si-mi place pozitia si feeling'ul... Este insa o diferenta mare intre cele doua modele. vedem... la15000 eur, le vine cam greu sa il aduca doar ptr. display! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Daca tot esti convins ca vrei una, arunca 300 eu pe fereastra si da o fuga pana la vecinii cu apa calda din vest, inchiriaza una o zi (150-170 eu) si asa poate te lipesti si de o oferta de nerefuzat. Un dealer din Germania poate oferi mult mai multe avantaje decat mini dealer-ul United de la noi. Nu uita ca a inceput sezonul...reducerilor. Revenind la partea cu "mobra confortabila, agila, puternica", pt asta exista GTR-ul. ZZR este un culturist creat in special pt linii drepte. Nu ai nevoie de 200 cp si un ampatament urias pt a face o Cheia. Sincer, genul asta de mobre sunt pt drag si orgoliu. Asta cu "nu incap pe motor" este valabila rar, la fel ca si aia cu "nu trage". Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.