TNG Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Asa cum ti-am spus atunci cand ti-am dat-o, singura problema tehnica pe care am avut-o cu ea, a fost infundarea pompei de benzina. Motocicleta nu este limitata, probabil a inceput sa se stranga din nou mizerie, si nu mai are debit. Orice alta defectiune de ordin electic sau electronic iti este semnalizata pe bord. Incearca sa mergi la cineva sa ti-o curete temeinic (atat sorbul, cat si supapele interioare). La United o sa-ti spuna sa iei alta pompa, desi cea actuala nu are nimic defect, e doar infundata. Sa vezi dupa aceea putere... Parca am spus ca nu-mi plac "limitarile"de care vorbea baiatul! Am banuit de la inceput ca este ceva neregula acolo,numai asa se poate explica parerea cuiva care cumpara un zx14 sau o Hayabusa,si dupa ce se da prima data cu ea spune ca.....este limitata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 ea. In ture era normal sa nu mă duc din prima . Pentru mine cand la 8k ture in tr 6 se opresc acele este tot limitare. De orice ordin ar fi aceasta. O sa vin cu ea sa ne uitam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ce imi place review-ul... De cate ori citesc revieuri de hyperbike, devine tot mai clar ca urmatorul motor trebuie sa fie un 1400 sau o busa. Daca am rezistat 1000km/zi pe 954 sunt sigur ca merge si pe astea. Renunti la agilitatea extrema ce o are o sportiva de 200kg dar plaja de putere la 4000-7000 folosita pe strada este de pe alta lume Sunt sigur ca problemele acelea se rezolva usor. Delimitarea la ture mici e operatie de cateva ore. Limitarea la turatii mari pare mai serioasa dar merita incercat inlocuira pompei. In orice caz, da un telefon la tng ca nu am vazut un comment negativ la adresa lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vyxL6DaW_jc&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 E orice numai agila nu. E un exercitiu de putere, destul de reusit. Buba e ca in continuare Busa ramane favorita. Vrei sa intorci priviri, sa rupi tot pe 400 m si sa te bucuri de putere majoritar in linie dreapta? Bafta. Eu, daca as avea de ales, as alege oricand un 10 in detrimentul unui 14. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 E orice numai agila nu. E un exercitiu de putere, destul de reusit. Buba e ca in continuare Busa ramane favorita. Vrei sa intorci priviri, sa rupi tot pe 400 m si sa te bucuri de putere majoritar in linie dreapta? Bafta. Eu, daca as avea de ales, as alege oricand un 10 in detrimentul unui 14. Daca ai nevoie de mai multa agilitate si rapiditate pe curbe eu zic ca locul tau este pe circuit. Ma mai dau cu un XX din cand in cand, atat de rar simt ca mi-ar trebui sa fi fost mai usoara pe curbe incat aproape ca ma pot obisnui cu ea mai la batranete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Week-end'ul trecut am vazut si eu pe pielea mea ce face lipsa ABS-ului. Mi-a alunecat spatele in curbele alea de la Stalpu si fiind liber contrasensul (viraj la dreapta) am preferat sa ies larg decat sa aplec motocicleta; era si'al dreacu de ud pe jos. Am intrat, asa, lejereanu' in curba si, mai ca era sa nu mai ies Daca intalneam vreo masina pe contrasens eram nevoit sa aplec moto destul de mult si dreaq stie ce consecinte ar fi rezultat. Fara ABS nu mai discut. Cand o sa am chef sa-mi rup gatul il voi dezactiva, insa, cand nu ma grabesc si n-am chef de alergat, prefer sa am optiunea de a nu-mi rupe gatul, din greseala. Daca nu mananca astia (prea mult) rahat prin review'uri, ZZR1400 2012 pare a fi motocicleta ideala ptr. mine. Exista modelul asta expus pe undeva prin Bucuresti la vreo reprezentanta? Editat Noiembrie 1, 2012 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 @gixu, pana nu apare busa noua cu cilindree marita, iti recomand sa revizitezi testele comparative. 2012-le e mult mai user friendly si mult mai rapida ca busa. Are ambreiajul mult mai usor de folosit. Pana anul acesta era clar ca Busa era deasupra. Pacat ca trb sa ma multumesc cu citit si vizionat ca tare as face niste teste personal. Busa 2008 m-a impresionat foarte mult atat cu AGILITATEA de care dispune mult mai multa decat ai nevoie cat si cu smoothnessul exagerat cu care dezvolta putere la turatii mici. un 1400 2012 nu am apucat sa calaresc dar pot spera Pe drumuri publice motoarele astea cred ca sunt cele mai ok. Poti poliza genunchii cu ele, poti accelera mult mai usor decat cu orice sportiva care nu a fost modificata la greu, au o agresivitate care nu o poti ignora (cu toate ca nu is frumoase deloc) dar ai loc si pt o pasagera si ai rezervor care iti permite mai mult de 250 km daca nu exagerezi. Pentru forja stradala si circuit ai variante mult mai bune. Pentru touring comod ai variante mult mai bune. Compromis mai bun intre forja si touring nu cred ca gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 ..... Daca nu mananca astia (prea mult) rahat prin review'uri, ZZR1400 2012 pare a fi motocicleta ideala ptr. mine. Exista modelul asta expus pe undeva prin Bucuresti la vreo reprezentanta? Nu au modelul 2012, exista unul 2006 de vanzare SH la United in Pipera, poti sa stai pe el doar ca sa-ti faci o idee de geometrie. Dar zice-se ca s-a modificat usor si geometria, probabil unghiul furcii mai pronunat ca sa se puna mai usor pe curbe, cat si saua e modificata - asta noua ar fi mai confortabila dar si mai ingusta langa rezervor. @gixu, pana nu apare busa noua cu cilindree marita, iti recomand sa revizitezi testele comparative. 2012-le e mult mai user friendly si mult mai rapida ca busa. Are ambreiajul mult mai usor de folosit. Pana anul acesta era clar ca Busa era deasupra. Pacat ca trb sa ma multumesc cu citit si vizionat ca tare as face niste teste personal. Busa 2008 m-a impresionat foarte mult atat cu AGILITATEA de care dispune mult mai multa decat ai nevoie cat si cu smoothnessul exagerat cu care dezvolta putere la turatii mici. un 1400 2012 nu am apucat sa calaresc dar pot spera Pe drumuri publice motoarele astea cred ca sunt cele mai ok. Poti poliza genunchii cu ele, poti accelera mult mai usor decat cu orice sportiva care nu a fost modificata la greu, au o agresivitate care nu o poti ignora (cu toate ca nu is frumoase deloc) dar ai loc si pt o pasagera si ai rezervor care iti permite mai mult de 250 km daca nu exagerezi. Pentru forja stradala si circuit ai variante mult mai bune. Pentru touring comod ai variante mult mai bune. Compromis mai bun intre forja si touring nu cred ca gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 M-am urcat pe cel de la United si-mi place pozitia si feeling'ul... Este insa o diferenta mare intre cele doua modele. vedem... la15000 eur, le vine cam greu sa il aduca doar ptr. display! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Daca tot esti convins ca vrei una, arunca 300 eu pe fereastra si da o fuga pana la vecinii cu apa calda din vest, inchiriaza una o zi (150-170 eu) si asa poate te lipesti si de o oferta de nerefuzat. Un dealer din Germania poate oferi mult mai multe avantaje decat mini dealer-ul United de la noi. Nu uita ca a inceput sezonul...reducerilor. Revenind la partea cu "mobra confortabila, agila, puternica", pt asta exista GTR-ul. ZZR este un culturist creat in special pt linii drepte. Nu ai nevoie de 200 cp si un ampatament urias pt a face o Cheia. Sincer, genul asta de mobre sunt pt drag si orgoliu. Asta cu "nu incap pe motor" este valabila rar, la fel ca si aia cu "nu trage". Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Nu sunt fosti posesori de zx12r pe aici ? Ma gandesc sa achizitionez unul incepand de la anul, si mi-ar prinde bine niste sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 4, 2012 Admin Share Postat Noiembrie 4, 2012 /index.php?/topic/38652-kawasaki-zx12r/page__hl__zx12r Trmitie un PM celor care au avut-o si cere info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 @ gixu Este adevărat in unele cazuri ceea ce zici, sau chiar in majoritatea ! Așa e , este cumpărat pentru drag de mulți , un muscle al lumii moto . Dar asta se aplica in general . Nu e chiar o mobra de aruncat crede-mă cum am zis mai sus, face f bine partea de sport touring . Cum ai zis, ai prefera un 10 . Si mie imi plac, recunosc, dar ce te faci cu el la peste 600 de km pe zi ? Ce fci cu media de 10 la consum in touring ? Sunt mai multe aspecte de care trebuie sa tii cont cand faci alegerea. Sport touring este diferit de supersport . Cu 10 mergi doar tare , daca mă intrebi pe mine , doar atat știe! 14 știe si touring , știe si sport in regim de 6.2 la suta! Nu folosesc toți caii mereu , nici la un 600 nu o faci , dar caii aia in plus creează un confort! Cheia? Mă face si un naked! Nu poți folosi puterea aia acolo , transpiri destul pe franare sa opresti Am dat edit, am scris mai mult dar nu a fost salvat nimic! Nu mai scriu nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Revenind la partea cu "mobra confortabila, agila, puternica", pt asta exista GTR-ul. ZZR este un culturist creat in special pt linii drepte. Nu ai nevoie de 200 cp si un ampatament urias pt a face o Cheia. Sincer, genul asta de mobre sunt pt drag si orgoliu. Asta cu "nu incap pe motor" este valabila rar, la fel ca si aia cu "nu trage". Spor! Pai daca o luam asa, 350 cmc e prea superbike pentru sosele. Ai dreptate cu GTR1400 si din cauza asta am mentionat mai sus ca ZZR-ul sau Busa sunt compromisuri intre GTR1400 si ZX10-R. Adica eu nu prea am ce face cu un superbike in Romania si nu ma apuc de facut iesiri pe circuite in strainatate. Asta ar fi ideal dar nu am reusit nici cu 954 si nu cred ca situatia se va schimba in curand. ZZR-ul imi poate oferi un pic din lumea curbelor (mult mai mult decat GTR) si un pic din lumea touringului (mult mai mult decat ZX) E un mare pacat ca americanii au cimentat imaginea de straight line rocket si out of the crate drag bike la aceste doua motoare care stiu sa faca mult mai multe decat 400m/10sec. Dar asta e cultura lor si acolo au avut succes mai mare cele doua modele deci bascule bling bling de 1m lungime, turbine, gume spate de 240 si suspensii lasate sunt norma. Eu imi doresc mai mult un "gentleman's superbike" Astea se incadreaza perfect, cel putin din cate am vazut pe busa k8. Era frumos sa scoata si Honda un urmas direct XX-ului, 1200le curent nu prea are tangente cu Blackbirdul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 mie un actual posesor de Busa model 2008 mi-a spus ca ciclistica e mai user-friendly la ZX14 decat la Busa, in sensul ca a avut impresia ca se manevreaza mai usor. Am facut si eu schimb si da, asa este, ambele motoare au aceleasi greutati, dimensiuni etc, totusi feeling-ul pe fiecare dintre ele este foarte, foarte diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Termenul de sport touring are toate explicatiile pentru cine il citeste corect. Agilitate ?da,si in noimebrie Pt mai mult exista circuit ,are dreptate Niko. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) mie un actual posesor de Busa model 2008 mi-a spus ca ciclistica e mai user-friendly la ZX14 decat la Busa, in sensul ca a avut impresia ca se manevreaza mai usor. Am facut si eu schimb si da, asa este, ambele motoare au aceleasi greutati, dimensiuni etc, totusi feeling-ul pe fiecare dintre ele este foarte, foarte diferit. Corect! Am avut busa 2008,(acum am 2007) am mers si pe zx14 si asa este: Zx14 se manevreaza mai usor la virajele stranse datorita dimensiunilor mai mari ale ghidonului sicentru de greutate mai jos. Editat Noiembrie 6, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 oricum ambele modele sunt scule supreme, daca e sa ma intrebati pe mine, ma doare la coor ca ZX14 are X cai peste Busa, asta te ajuta doar pe la liniute prietenesti, in rest, cel putin personal, la mine au contat decisiv 2 chestii la decizia de shopping (pentru ca prin 2008 ambele scule costau noi cam la fel, cu diferenta ca ZX14 era nitel mai scump): 1 - ABS si 2 - look. Daca a doua e o treaba subiectiva, prima chiar m-a interesat, ca sunt animale mari si grele si e mai bine sa ai, decat sa nu ai ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) oricum ambele modele sunt scule supreme, daca e sa ma intrebati pe mine, ma doare la coor ca ZX14 are X cai peste Busa, asta te ajuta doar pe la liniute prietenesti, in rest, cel putin personal, la mine au contat decisiv 2 chestii la decizia de shopping (pentru ca prin 2008 ambele scule costau noi cam la fel, cu diferenta ca ZX14 era nitel mai scump): 1 - ABS si 2 - look. Daca a doua e o treaba subiectiva, prima chiar m-a interesat, ca sunt animale mari si grele si e mai bine sa ai, decat sa nu ai ABS. Pai pune si Busa acum etriere Brembo si ABS in sfarsit, poate eterna problema a franelor mai slabe la Busa se va rezolva de anul viitor. Din ce am citit diferenta in favoarea lui ZX14 ar fi la confort, ca se sta mai bine pe ea si ca motorul e mai fin, nu vibreaza ca cel al Busei, deci mai potrivita pentru touring. Editat Noiembrie 14, 2012 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 A avut vreunu' sau a mers vreunu' (a mers insemna 1000km) cu blackbird si cu zzr1400 sa faca o compartie? Eu mi-am vandut mobra (xx-ul) de care am am fost nu multumit, ci foarte multumit. Acum vreau sa-mi iau zzr1400 (modelu' vechi). La DIMENSIUNI (L/l/W) si GREUTATE SUNT IDENTICE; asta insemna ca sunt LA FEL ca ciclistica. Din pacate nu am cum sa merg cu unul, si in 10 km nu-ti dai semana de nimic... Pt ca suspensia e reglabila insemna ca e oleca mai sportiva, de ex la xx nu ai nici un fel de reglaj pentru fata. Am fost multumit de sportvitatea xx-lui, cu toate ca multi zic ca nu poti sa dai forje cu xx-ul, eu am dat, am facut concedii cu nevasta, am avut top-case si genti laterale (nevasta a stat ca "in" goldwing). Asta ma face sa cred ca am descoperit compromisul ideal : xx-ul. Oare zzr1400 e evolutia lu' xx? zzr1400 trebuia sa numesca Honda Blackird1400 ? Cu toate ca clasa sport-touring (mare) a inceput la zzr1100, dupa care s-a facut blackbird ...busa e alceva. Busa bate prea mult spre sport, am mers cu modelul vechi(nu mult)..dar .. daca vrei hayabusa mai bine cumperi o sportiva de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Blackbird Rake 25°, Trail 99 mm, WB 1490mm 1400 Rake 23°, Trail 94 mm, WB 1461mm Scuze de anecdotele gen wikipedia dar cred ca nu poti numi ZZR1400 tocmai XX1400. De acord cu tine, natura motorului nu o vei cunoaste complet la un test ride de 10km. Dar 10km cred ca vor fi de ajuns sa te lamuresti ca este o diferenta sensibila fata de XX. Spor la cautari si cumparari, vorba luli carutaru: e scula suprema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 (editat) Blackbird Rake 25°, Trail 99 mm, WB 1490mm1400 Rake 23°, Trail 94 mm, WB 1461mm Scuze de anecdotele gen wikipedia dar cred ca nu poti numi ZZR1400 tocmai XX1400. De acord cu tine, natura motorului nu o vei cunoaste complet la un test ride de 10km. Dar 10km cred ca vor fi de ajuns sa te lamuresti ca este o diferenta sensibila fata de XX. Spor la cautari si cumparari, vorba luli carutaru: e scula suprema. Ma-ai trimis la "studiu" si am facut o comparatie (dupa wiki:) ms Concluzia mea vis a vis de sportivitatatea zzr-ul comparativ cu busa si xx-ul e alta Rake, Trail 23 degrees 1 zzr veche Rake, Trail 24.0 ° 2 r1 2006 Rake, Trail 24.2°, 3.8 in (97 mm) 3 busa veche Rake, Trail 25°, 99 mm (3.9 in) 4 xx tot ala Arata ca ZZr-ul e mai sportiv ca r1. ..sau ma insel. Asta daca vb strict de unghiul asta. Wheelbase 1,415 mm (55.7 in) 1 r1 2006 Wheelbase 1,461 mm 2 zzr veche Wheelbase 1,485 mm 3 busa veche Wheelbase 1,490 mm 4 xx tot ala Distanta intre roti (intre axe). Cu cat e mai scurta insemna ca e mai sportiva. Strict la cifrele astea, se intelege ca zzr-ul e mai sportiv ca busa. Editat Ianuarie 11, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Sa te bucuri de el si fara incidente! Sper ca este verde...mi-a placut foarte tare cum arata cu acea culoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Sa ai noroc de motor. Casca sper ca o vrei numai pentru iesiri scurte ca nu te vad bine cu un 1400 si plete de predator fluturand pe autostrada. Poti sa faci chiar tu casca aceea. Ai nevoie de o casca veche si ceva maruntisuri. Tutoriale sunt destule si pe youtube. Radare sa ai. PS: POZEEEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.