0ctav Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 pari destul de matur....nu prea inteleg de ce vrei casca aia!!! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) merci,am sa ma bucur de el la fel de mult cum m-am bucurat din 2005 de cand mi-am acizitionat ZZR-eul de 1100,care functioneaza fara nicio problema,tinand cont ca are 17 ani de cand a fost construit si folosit.este verde,da,green team.astept sa inceapa sezonul sa-i pot face inscrierea in circulatie si rodajul,dupa cum spuneam.incidente NU am de gand sa fac,indiferent unde voi merge cu el.voi merge numai pe distante lungi,la fel cum am procedat si cu cel de 1100. p.s. vreau sa-mi comand o casca de " Predator" facuta la comanda,si pe culoarea moto.stie cineva unde se pot comanda si cat de rezistente sunt acele casti?...... arata cam asa.... casca aia merge cu o sportiva (veche de obicei) cu carene de circuit si cu gume touring sh; sau la unu de 20 de ani ce sta pe o roata... pe bulevarde. in ambele cazuri cu tobe tunate(sau de firma), si musai in oras la ore de varf. Editat Februarie 10, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salutare, eu am bagat trotineta la vanzare,cu doi copii s-a dus timpul de mers cu motoreta,deci daca stiti pe cineva interesat /index.php?/topic/692535-zzr-1400/ O zi buna va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 casca aia merge cu o sportiva (veche de obicei) cu carene de circuit si cu gume touring sh; sau la unu de 20 de ani ce sta pe o roata... pe bulevarde. in ambele cazuri cu tobe tunate(sau de firma), si musai in oras la ore de varf. Scuze ! Fiecare cu "casca " masii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) merci,am sa ma bucur de el la fel de mult cum m-am bucurat din 2005 de cand mi-am acizitionat ZZR-eul de 1100,care functioneaza fara nicio problema,tinand cont ca are 17 ani de cand a fost construit si folosit.este verde,da,green team.astept sa inceapa sezonul sa-i pot face inscrierea in circulatie si rodajul,dupa cum spuneam.incidente NU am de gand sa fac,indiferent unde voi merge cu el.voi merge numai pe distante lungi,la fel cum am procedat si cu cel de 1100. p.s. vreau sa-mi comand o casca de " Predator" facuta la comanda,si pe culoarea moto.stie cineva unde se pot comanda si cat de rezistente sunt acele casti?...... arata cam asa.... sunt sigur ca o poti comanda de aici, ba chiar o poti si personaliza contra cost, sau poate vrei o varianta din carbon... http://www.nlo-moto.ru/en Editat Martie 27, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Nu stiu cati mai sunt cu ZZR, si dintre aceia cati sunt amatori de touring. Eu am vandut-o pe a mea, dar, pentru cine doreste, am placa metalica din spatele seii, cu toate accesoriile pentru montaj topcase. Cine e interesat sa dea mail la mihneavlad@yahoo.com Inca am placa metalica originala din spatele seii, accesoriu indispensabil pentru cine vrea top case. Este noua, cu toate accesoriile pentru montaj. De asemeni, poate isi doreste careva un confort sporit pentru posterior, am saua originala de GTR, ca noua. Am inteles ca se potriveste de la una la cealalta. Mergi fluierand cu cea de GTR fata de ZZR. Sa zicem ca le-as da la jumatate de pret, adica 70 euro suportul si 200 euro saua. Inca am placa metalica originala din spatele seii, accesoriu indispensabil pentru cine vrea top case. Este noua, cu toate accesoriile pentru montaj. De asemeni, poate isi doreste careva un confort sporit pentru posterior, am saua originala de GTR, ca noua. Am inteles ca se potriveste de la una la cealalta. Mergi fluierand cu cea de GTR fata de ZZR. Sa zicem ca le-as da la jumatate de pret, adica 70 euro suportul si 200 euro saua. Link catre pagina producatorului cu placa metalica: http://www.kawasaki.de/Accessory/Details/3404AC0F997?model=ZZR1400&modelYear=2007 Editat Aprilie 18, 2013 de textex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ca sa mai resuscitez topicul putin revin cu ceva vesti despre al meu ZZR. Moto are acum 43000 de km si merge brici. Inainte mergea bine acum e ce trebuie. Am trecut pe la George TNG acum ceva timp pentru o serie de operatiuni de la curatare temeinica moto in sine + partea de injectie- pana la scos STV. Cred ca sunt destul de obiectiv in ceea il priveste pe George pt ca nu il cunosteam ,dar spun si aici ca sunt foarte multumit de cum a lucrat la motocicleta . Pompa de injectie era infundata bine cu mizerie dar in mare parte cu ceva rugina instalata in rezervor ,care era deja acolo de cand am cumparat-o. Am citit si ca pozitia rezervorului care se prelungeste mult sub sa influenteaza aparitia. Fostul proprietar a ingrijit moto super bine,am mai zis si alta data (textex),asta se vede in starea generala a motocicletei,dar asta cu rugina e o treaba complicata. Eu imi tine tot timpul rezervorul full peste iarna. Odata cu scoaterea STV(secondary throttle valve) - clapete puse din fabrica controlate de Ecu . Cu ajutorul lor puterea livrata in orice treapta pana in 6000RPM era de 60% . Cred ca acelasi lucru se intampla si in tr 6 pe top speed unde la 240KM/h se opreau acele. Aceaste clapete au fost scoase . Motorul trage un pic mai bine intre 1500-3000 ,si sesizabil mai bine intre 3500-6000. Curatarea injectiei + adaugarea unui filtru sport Pipercross au facut si ele o diferenta. Inductia chiar se aude in special la viteze mai mici,sau atunci o aud eu ca e mai liniste . Motorul trage tare si rotund pe toata plaja de turatie de jos pana in redline,cu cuplu mare intre 7000-10000. ( asta il simt eu ,nu sunt cifrele din reviste). Limitarea in top speed a disparut si ea . Am ajuns doar in 280 pe drumul de Gr, care se mai si termina. Toate lichidele puse au fost Belray. Toarce si se simte bine cu uleiul ales . Cel de racire face o treaba buna ,dar fara mari diferente . Alte impresii din folosire mai sunt: Minusuri- e mult spus minus-dar eu asa le percep desi unele vin standard datorita dimensiunilor si anume: nu te poti tine cu ss pe curbe mai stranse . Pe cele mai largi e altceva daca pilotul de pe RR-ZZ-SS nu e meserias . Are o nota mare de sport pe curbele mai largi ,dar suficient si pe cele stranse ,insa mai cu grija la gaz. Franele sunt excelente. la viteze mari ofera un feedback si o oprire incredibil/incredibila. La viteze mici si in general in oras trebuie avut grija la franari datorita greutatii . Eu nu am ABS, si sunt multumit asa, insa fara trebuie avut grija la viteze mici si la obstacole bruste. Eu am dat-o in ziua 3 la cumparare pe jos . fata blocata pe ploaie. Mare atentie ,nu vreti sa stiti cat costa plasticele la Kwa. Deci franele pe plus ,pilotul pe minus;)Eu nu am avut nici macar frane radiale inainte Anvelopele PR3 ,excelente in primul an ,uzura buna ,dar acum nu se mai lipsesc la fel. Pe curbe de viteza imi topaie ,in special fata ,si nu imi da incredere. Pe ploaie inca excelente. Daca trag de gaz mai bine in tr 2 la 4000 de ture imi danseaza spatele .O sa incerc cand le schimb ceva un pic mai lipicios sau mai sport ,desi e foarte posibil sa le termine repede,dar voi incerca. Se incinde in oras si consuma 9-10 la ore de varf. Nu merg cu el in oras decat f rar (aici imi este dor de un naked) . Puterea si usurinta cu care atinge viteza e un deliciu si nu ma pot satura de asta. Desi m-am obisnuit cu ea in mare parte ,ma uimeste la fiecare iesire caracterul de racheta si tot descopar lucruri bune in utilizare. Imi place is viteza ,recunosc( dar cui nu ii place:)). Am scris aici tot cu gandul la moto , intotdeauna mi-au placut review-urile utilizatorilor ,facute mai cu inima, ori mai tehnic. Sper ca sunt in continuare persoane care le citesc cu placere .pentru mine face parte din fenomen. Poate reusim in viitoarul apropiat o intalnire ZZR -2007-2012;) Si o poza cu vacuta din ultimul drum in Thassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simon Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Urmaresc de ceva vreme cam ce se spune despre acest tip de motocicleta si pot sa spun ca este foarte util topicul. Am fost fan de la aparitie in 2006, eu avand la vremea aceea un zzr 400, a fost dragoste la prima vedere dar constient ca pretul este mult peste ce as putea eu sa strang asa ca am asteptat primele aparitii la dealer-ii de second. Dezamagirea a fost destul de mare caci pretul era la revanzare extrem de ridicat..... nici acum nu este foarte mic dar oricum mult mai accesibil decat acum cativa ani. Drept urmare am reusit anul acesta sa-mi achizitionez motocicleta la care visez de aproape 7 ani. Ca si Goul in postul de mai sus am avut norocul sa o iau de la un posesor pasionat care a avut mare grija de ea si acum merg pe drumurile patriei (si sper curand si dincolo de granite dupa ce ne imprietenim la catarama) si descopar ca majoritatea celor spuse in acest topic despre aceasta motocicleta sunt adevarate (pastrand proportiile subiectivismului fiecaruia ce tine exclusiv de preferintele fiecaruia) Sunt de acord 100% cu observatiile lui Goul despre cum se comporta la drum drept pentru care nu are rost sa le repet, cand o sa am ceva de spus nou o sa revin cat despre intalnirea aceea...nu ar fi rau de loc, eu ma bag. Asfalt uscat sa aveti ..... sau nu, important este sa nu aveti parte de incidente neplacute M-am gandit sa pun o poza cu evacuarea de la zzr-ul meu poate va inspira Ca plus am scazut greutatea metocicletei cu aproape 10kg, ca minus zgomotul este un pic cam mare pentru touring chiar si cu silentiatorul pus (problema rezolvata cu dopuri de urechi). Nu va inchipuiti ca urla foarte tare dar dupa vreo 200 de km incepi sa te resimti totusi....deci aviz amatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Mi-am luat si eu o jucarie din asta scumpa In cei 3500 de km cati am facut cu ea, nu pot spune ca suntem foarte apropiati, mai dureaza ceva pana suntem prieteni. Oricum mi-am luat din asta sa o tin ....nu sa o dau dupa un an, asa ca avem timp. Dupa honda blackbird doar franele ma enerveaza, nu sunt asa sigur pe ele cu toate ca le simti...plm, aici mai trebuie antrenament, si cum muntii sunt departe de mine o sa dureze. Intalnire?....oho..... ma anunt primul, PUN SI DATA: primul weekend din septembrie, locatie SIGHISOARA. E bine? Cine vine si din ce zone?; asta sa ne cuplam pe drum. Eu, de exemlu, ma pot cupla cu bucurestenii, la Ploiesti, la Urziceni, depinde de traseul stabilit. Editat August 7, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Mi-am luat si eu o jucarie din asta scumpa In cei 3500 de km cati am facut cu ea, nu pot spune ca suntem foarte apropiati, mai dureaza ceva pana suntem prieteni. Oricum mi-am luat din asta sa o tin ....nu sa o dau dupa un an, asa ca avem timp. Dupa honda blackbird doar franele ma enerveaza, nu sunt asa sigur pe ele cu toate ca le simti...plm, aici mai trebuie antrenament, si cum muntii sunt departe de mine o sa dureze. Intalnire?....oho..... ma anunt primul, PUN SI DATA: primul weekend din septembrie, locatie SIGHISOARA. E bine? Cine vine si din ce zone?; asta sa ne cuplam pe drum. Eu, de exemlu, ma pot cupla cu bucurestenii, la Ploiesti, la Urziceni, depinde de traseul stabilit. salut,diferenta mare intre xx1100 si zzr1400? salut,diferenta mare intre xx1100 si zzr1400? http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=36286 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) salut,diferenta mare intre xx1100 si zzr1400? Da!!!! 6.000 de iuro. Sa dai banii astia ...ori tb sa fi tampit (cazul meu) ori sa ai bani cacalau. Diferente la ghidonat: - stai un pic mai in maini, nu e suparator la drum - simti mai bine fata pe curbe -franele..aici e aici... orice frane independente sunt greau de gestionat dupa ce ai mers pe xx - pasagerul sta la fel de bine ca pe xx - diferenta la accelerare este ...dar as da pe ea 500 de iuro, sa zic -nu-mi pare rau ca am dat o caciula de bani pe zzr, ...doar asa ma linistesc vo' cativa ani. Nu mai stau cu gandul la mobre. Editat August 8, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 +computer bord + design mai placut in fav. zx14 ...xx e rasuflat rau din acest punct de vedere ,nu mai scriem 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Da!!!! 6.000 de iuro. Sa dai banii astia ...ori tb sa fi tampit (cazul meu) ori sa ai bani cacalau. Diferente la ghidonat: - stai un pic mai in maini, nu e suparator la drum - simti mai bine fata pe curbe -franele..aici e aici... orice frane independente sunt greau de gestionat dupa ce ai mers pe xx - pasagerul sta la fel de bine ca pe xx - diferenta la accelerare este ...dar as da pe ea 500 de iuro, sa zic -nu-mi pare rau ca am dat o caciula de bani pe zzr, ...doar asa ma linistesc vo' cativa ani. Nu mai stau cu gandul la mobre. Tu ai mers pe motociclete sport? Pe miare de exemplu? Mi se pare ciudat sa zici ca franele independente sunt greu de gestionat odata ce ai mers pe XX. Da, franeaza foarte bine, e un sistem foarte performant mai ales pentru anii ei, poti sa-i pui si placute de lemn si tot franeaza. Dar are limitarile lui sistemul. Si anume la stilul de mers. Faptul ca iti franeaza ambele roti te impiedica sa intri in curbe cu suspensia mai apasata pe fata si sa faci trail-braking cu frana fata in viraj, pentru ca daca faci asta sistemul de pe XX iti apasa motocicleta in ambele suspensii si ti-o lipeste de sol. Singura sansa la a pilota un XX in sistem mai agresiv este sa mergi fluent si sa te inclini la limita ei (care nu e prea mare, imediat atingi cu scaritele stock) sau sa franezi tare inainte de viraj, te inscrii pe viraj si iesi pe acceleratie cat mai devreme si cat mai tare. Dar e mult mai usor de pilotat cu frane independente. In schimb daca ai de pus o frana sanatoasa, cand strangi tare frana la XX zici ca ai aruncat ancora. P.S N-am mers cu niciun ZZR1400, sunt tare surios, mai ales modelul asta 2012 poate o sa-l am si eu mai la pensie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 este foarte reusit zzr`ul are si un design unic ,impunator, foarte frumos ,motorul excelent nu ca celelalte sportive pana`n 2008 cu probleme dintre cele mai diverse , rezistent ,TANC! nu cred ca se poate pune problema de a compara zzr`ul cu xx`ul ,sunt ani lumina intre ele nu stiu cat se simte greutatea zzr`ului @ drum felicitari pt achizitie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Tu ai mers pe motociclete sport? Pe miare de exemplu? Mi se pare ciudat sa zici ca franele independente sunt greu de gestionat odata ce ai mers pe XX. Da, franeaza foarte bine, e un sistem foarte performant mai ales pentru anii ei, poti sa-i pui si placute de lemn si tot franeaza. Dar are limitarile lui sistemul. Si anume la stilul de mers. Faptul ca iti franeaza ambele roti te impiedica sa intri in curbe cu suspensia mai apasata pe fata si sa faci trail-braking cu frana fata in viraj, pentru ca daca faci asta sistemul de pe XX iti apasa motocicleta in ambele suspensii si ti-o lipeste de sol. Singura sansa la a pilota un XX in sistem mai agresiv este sa mergi fluent si sa te inclini la limita ei (care nu e prea mare, imediat atingi cu scaritele stock) sau sa franezi tare inainte de viraj, te inscrii pe viraj si iesi pe acceleratie cat mai devreme si cat mai tare. Dar e mult mai usor de pilotat cu frane independente. In schimb daca ai de pus o frana sanatoasa, cand strangi tare frana la XX zici ca ai aruncat ancora. P.S N-am mers cu niciun ZZR1400, sunt tare surios, mai ales modelul asta 2012 poate o sa-l am si eu mai la pensie! N-am mers pe sportive "diloc" nu stiu ce e alea. Cand mergm tare cu xx -ul bagam frane inainte de viraj fara frica si pe urma pac ..curba si gaz..am fiert lichidul de 3 ori (a iesit lichid pe la "tas bast-ul" ala de la etrierul spate,nu cred ca am cum sa fac asta la zzr), asta a fost si un motiv pt care l-am dat. M-au lasat franele la o "intrecere" cu un bulgar pe langa Burgas ...era sa ies in decor...brr @cmd tot aud cliseul asta "diferenta de tehnologie, invechit". Parerea mea e ca nu e nici o diferenta de tehnologie sau eu stiu ce intre xx si zzr (ala vechi fara abs). In afara de injectie ce mai e? Cifrele zic ca la ciclistica, unghiuri, alea alea...plm...mie nu-mi pare mare diferenta. Editat August 8, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Zx14R- open class streetbike of 2013 http://www.cycleworld.com/ten_best_bikes/ten-best-bikes-2013/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Niko, pentru o mobra mare, franele combinate sau Abs-ul sunt lucruri mari. Incearca sa te dai cu o Busa sau cu un ZZR in acelasi fel in care te dai cu XX-ul. Trailbrakingu' nu se pupa cu strada, locul pentru care au fost gandite jucariile. In alta ordine de idei, si eu am ramas cu F-ul pe Siriu fara frana spate, sau, ma rog, partial (tot CBS). In privinta sporului cu care trage mobra, conteaza f mult si gabaritul solicitantului. In pozele puse de tine din Grecia, XX-ul mai avea putin si facea pana. Normal ca o sa atinga cu scaritele la prima adiere de vant lateral. Eu merg din buza in buza cu F-ul meu, o mobra arhaica pe langa XX, ca sa nu mai vb de ZZR si, pana acum, n-am atins niciodata cu scaritele... @Free Fly : Pacat ca n-ai ajuns in vara pe Tihuta, eram curios sa vad cum se comporta cea mai aclamata mobra a momentului comparativ cu autobuzul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Niko, pentru o mobra mare, franele combinate sau Abs-ul sunt lucruri mari. Incearca sa te dai cu o Busa sau cu un ZZR in acelasi fel in care te dai cu XX-ul. Trailbrakingu' nu se pupa cu strada, locul pentru care au fost gandite jucariile. In alta ordine de idei, si eu am ramas cu F-ul pe Siriu fara frana spate, sau, ma rog, partial (tot CBS). In privinta sporului cu care trage mobra, conteaza f mult si gabaritul solicitantului. In pozele puse de tine din Grecia, XX-ul mai avea putin si facea pana. Normal ca o sa atinga cu scaritele la prima adiere de vant lateral. Eu merg din buza in buza cu F-ul meu, o mobra arhaica pe langa XX, ca sa nu mai vb de ZZR si, pana acum, n-am atins niciodata cu scaritele... @Free Fly : Pacat ca n-ai ajuns in vara pe Tihuta, eram curios sa vad cum se comporta cea mai aclamata mobra a momentului comparativ cu autobuzul meu. Sa duci cauciucurile pana la margine pe strada pe curbe stranse gen acele de par de pe Cheia e nimica toata, asta nu inseamna ca te dai tare si ca te apleci mult. Si ai dreptate, poate cerem prea mult de la niste mobre care au fost gandite sa fie comode si sa te dai cu ele pe strada. Faza e ca ii vezi mereu pe astia cand le testeaza ca merg inclinati,scotand scantei cu scaritele pe jos. Si asa te tenteaza sa faci si tu la fel, fara sa mai tii cont ca mobra totusi nu a fost gandita pentru asa ceva decat in mana unuia care chiar se pricepe si mai mult de show. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Sa duci cauciucurile pana la margine pe strada pe curbe stranse gen acele de par de pe Cheia e nimica toata, asta nu inseamna ca te dai tare si ca te apleci mult. In sfarsit cineva a remintit ca abordarea unui viraj cu viteza cea mai mare nu presupune (neaparat) si cel mai mare unghi de inclinare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Sa duci cauciucurile pana la margine pe strada pe curbe stranse gen acele de par de pe Cheia e nimica toata, asta nu inseamna ca te dai tare si ca te apleci mult. Si ai dreptate, poate cerem prea mult de la niste mobre care au fost gandite sa fie comode si sa te dai cu ele pe strada. Faza e ca ii vezi mereu pe astia cand le testeaza ca merg inclinati,scotand scantei cu scaritele pe jos. Si asa te tenteaza sa faci si tu la fel, fara sa mai tii cont ca mobra totusi nu a fost gandita pentru asa ceva decat in mana unuia care chiar se pricepe si mai mult de show. Eu vorbeam de viraje cum sunt pe Siriu. Pentru orice motor mare acele de par sunt o corvoada, viteza mica, unghi de inclinare mare (daca), poti oricand sa faci buf. La faza cu scaritele ti-am raspuns doar la nemultumirea ta vizavi de unghiul de inclinare. Atunci cand merg pe strada imi impun anumite limite si mai tot timpul imi las o rezerva destul de generoasa "in caz ca". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) Tu ai mers pe motociclete sport? Pe miare de exemplu? Mi se pare ciudat sa zici ca franele independente sunt greu de gestionat odata ce ai mers pe XX. Da, franeaza foarte bine, e un sistem foarte performant mai ales pentru anii ei, poti sa-i pui si placute de lemn si tot franeaza. Dar are limitarile lui sistemul. Si anume la stilul de mers. Faptul ca iti franeaza ambele roti te impiedica sa intri in curbe cu suspensia mai apasata pe fata si sa faci trail-braking cu frana fata in viraj, pentru ca daca faci asta sistemul de pe XX iti apasa motocicleta in ambele suspensii si ti-o lipeste de sol. Singura sansa la a pilota un XX in sistem mai agresiv este sa mergi fluent si sa te inclini la limita ei (care nu e prea mare, imediat atingi cu scaritele stock) sau sa franezi tare inainte de viraj, te inscrii pe viraj si iesi pe acceleratie cat mai devreme si cat mai tare. Dar e mult mai usor de pilotat cu frane independente. CBS-ul de la Honda sau K-ACT-ul de la Kawasaki sunt si acum folosite dar pe motocicletele touring, in principiu cele cu greutate mare, in combinatie cu sistemul ABS, si a fost facut pentru a avea o franare echilibrata. O motocicleta grea pe o franare brutala e destul de dificil de manevrat, iar activarea franei spate practic asigura o mai mare stabilitate a motocicletei. E mai usor de pilotat cu frane independente dar o motocicleta sport care bate la 200 de kg. ZZR-ul si acum si Hayabusa au ABS-ul care pe o franare brutala si un asfalt denivelat te ajuta sa nu blochezi fata mai ales ca vorbim de motociclete de peste 240 de kg. Eu zic ca trail-braking poti sa faci si cu XX-ul numai trasa va fi mai larga tocmai din cauza franei spate, asta e si inconvenientul la un mers mai agresiv. Asa cum zicea si Gixu au fost gandite pentru altceva nu pentru mersul agresiv pe strada, ca mai poti face un track-day fara sa scoti super timpi e alta mancare de peste. Dar acum sa fim seriosi daca vrei sa mergi pe circuit nu iti iei una din motocicletele astea. Aia cu a lua un viraj cu viteza ridicata fara sa inclini mult motocicleta nu cred ca o poti face (poate sa exploatezi ambele sensuri de mers). Una e sa iei un viraj cu 100 km/h, alta e sa iei acelasi viraj cu 150km/h sau mai mult; e clar ca trebuie sa inclini motocicleta mult mai mult; intradevar pozitia poate fi una touring. Mie mi se pare ciudata cursa asta de a produce cea mai rapida motocicleta de strada in conditiile in care tendinta celor din U.E. e sa limiteze puterea (e.x. Franta 100 CP). Un proiect interesant, daca iti place foarte mult motocicleta pe care o ai; link-ul aici http://dr-ergal.blogspot.ro/search?updated-min=2008-01-01T00:00:00+01:00&updated-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=8 Editat August 10, 2013 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Blade-XX...Ciudata combinatie. Motocicletele hiper-sport vor fi produse in continuare indiferent de legislatie. Se va ajunge, asa cum se intampla in unele tari cu apa calda, la situatia in care motorul are o putere trecuta si alta in realitate sau, varianta clasica, inmatricularea motorului intr-o tara mai "libera". Ca idee, mi-am cumparat motor de acasa (si o sa-mi cumpar in continuare) deoarece in Germania asigurarea este uriasa. Eu, cu 75 procente, urma sa platesc pentru cei 135 cai ai F-ului aproape 400 euro. Un amic ,posesor de Busa, plateste cu 30 procente aproape 300 euro pe sezon (martie-octombrie) 50 euro asigurarea si 10 euro impozitul pentru un an suna f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Salutare, Scuze ca pic in discutie neanuntat, recent mi-a fost livrata bestia iar asigurarea full ma duce undeva la 1100 £/an (UK) iar dupa primul an scade undeva la 500 £/an. Pentru un hiperbike, mi se pare rezonabil. As fi interesat sa stiu daca mai sunt ceva rezidenti in UK cu cilindree similara (Hayabusa, xjr, etc) si cat ii costa asigurarea in primul an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 facute ieri, pe Valea Oltului, pe o vreme splendida pentru motoretizm (26 grade +) Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simon Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Salutare! O intrebare: ce cauciucuri folositi pentru touring? ca a mea a "papat" pe paine un pirelli diablo la un drum de 2500km Bucuresti-Atena-Bucuresti si am in plan drumuri mai lungi. E adevarat ca nu era cauciucul nou dar la plecare am verificat starea si avea destula "carne" si nu ma asteptam sa ajung la panza asa repede.....As aprecia ceva sfaturi....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.