Sari la conținut

Dakar 2008


Postări Recomandate

Situatia e oricum foarte aiurea avand in vedere cati bani se vor pierde atat de partea organizatorilor, cat si de partea concurentilor. Din cate stiu eu si anul trecut au fost anulate doua etape desfasurate in Mauritania (parca, scz daca am scris gresit), din cauza unor amenintari de rapire facute de anumite triburi.

Sa speram ca sponsorii ne vor sustine anul viitor si nu vor da inapoi dupa esecul din acest an.

In 2009 Dakar trebuie sa revina si sa reinoade sirul editiilor si sper k in 2009 sa se inscrie cel putin tot atatia romani k in 2008.

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 259
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceasta idee e cu 2 taisuri, avand in vedere ca trebuie pregatit un traseu cu adevarat uimitor pentru participanti, pentru a face un show pe masura. Apoi asteptarile sunt destul de mari de la niste oameni care aveau de gand sa concureze la un concurs ce se desfasoare de ani de zile...

E vorba de faptul ca noi nu avem experienta celor care organizeaza Dakarul, chiar daca concursul nu e organizat de noi direct ci de ASO, dar vom avea si noi o contributie majora...

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta idee e cu 2 taisuri, avand in vedere ca trebuie pregatit un traseu cu adevarat uimitor pentru participanti, pentru a face un show pe masura. Apoi asteptarile sunt destul de mari de la niste oameni care aveau de gand sa concureze la un concurs ce se desfasoare de ani de zile...

E vorba de faptul ca noi nu avem experienta celor care organizeaza Dakarul. Si sa facem un astfel de concurs doar de dragul de a face ceva, nu prea e bine...

 

Eu cred ca deja exsita trasee si pentru Ungaria, si pentru Romania si pentru Bulgaria...etc...Ma indoiesc ca ASO a stat degeaba toti anii astia.Probabil au baietii aia un dosar cu fiecare tara.Am mai postat un link in care se spunea ca din 2010 Dakaru porneste din Budapesta.

 

 

Si Mauritania are experienta...nu organizeaza Romania treaba. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit si eu un comentariu... de fapt continui ceva spus de ionutz mai devreme.

 

Vina este in totalitate a organizatorilor (deh, management tipic frantuzesc). Amenintarile din Mauritania nu sunt doar de acum. Si in vara au existat ceva probleme acolo. Trebuiau sa fie pregatiti cu "planul B". Cred ca ar fi costat mai putin decat anularea si in plus ar fi punctat la capitolul imagine si organizare. Sa nu uitam ca in trecut traseul raliului nici nu trecea prin Mauritania. Sunt convins ca se putea organiza o "varianta de backup", dar s-a mizat prea mult pe asigurarile celor din guvernul (sau poate bananierul) Mauritaniei.

 

Nu imi pare rau de echipele de uzina, pentru ei era doar "another day in the office". Imi pare rau de cei care au primit cu lacrimi aceasta veste, cei care poate au strans bani toata viata pentru acest vis, cei care au venit pentru aventura si mirajul Dakarului. In cateva ore visul lor s-a spulberat. Nu sunt convins ca cei mai multi dintre ei au zis "las' ca venim la anul".

 

Oricum ai intoarce-o Dakarul a inceput sa devina o "ciorba reincalzita"... categoric, e nevoie de o schimbare.

 

PS1 Asteptam amenintarile cocalarilor din RO ca sa se suspende si posibila cursa din 2010 :bigstar:

PS2 I ride a Husky :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu asa e, nu noi organizam toata treaba, insa avem un aport destul de mare si noi.

In plus de la ganduri la fapte e un pas destul de mare :bigstar:

Sa speram totusi ca va iesi foarte bine, macar asa concurentii vor simti 30% ca nu s-au chinuit degeaba pentru acest concurs. Cat despre restul de 70%...dezamagirea e prea mare sa nu mai participi la un asemenea concurs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE o tot dau cu teroristii,cu americanii,rusii,alqaida,mai stiu eu cine........este vorba de niste banditi care sunt infometati si primitivi,indoctrinati de religia lor.mauritania este o tara saraca si dezorganizata si acesti asa zisi teroristi nu sunt altceva decat produsul saraciei si al haosului.faptul ca lumea ii numeste teroriti este prea mult ptr ca ei nu sunt diferiti de cei din bulgaria cere opreau nu cu mult timp in urma masinile si amenintau cu pistolul soferii ptr ai jefuii(chestie autentica),sau de cei din albania unde umbla cu akm-ul pe strada la purtator si unde orice om are acasa unul asa ca poate ii trebuie,cine stie...........si uni chiar il folosesc.asa ca teroristi ii numeste occidentul ptr a atrage atentia asupra problemelor lor politice.pot si justifica....un terorist are niste revendicari politice si de obicei nu omoara prizonierii decat ptr a face o demonstratie de forta sau atunci cand nu le sunt indeplinite cererile...problema este ca mauritania este o tara maro...adica de cacao.ar mai fi o problema.faptul ca franta s a simtit lezata si pe buna dreptate ptr ca banditii(teroristii) le-au omorat conationalii si dupa toate astea franta acum le baga niste bani mauritanilor in buzunar cu DAKARUL,asa ca s-au suparat si au oprit treaba.asa face o natiune mare ca franta,america,italie ,etc......daca erau romani uitau repede..romania uita de concetatenii ei......noi nu suntem o natiune mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"According to the information I received from my friends and Hungarian colleagues, ASO (Amaury Sport Organisation), are considering organising a competition in May to run through Hungary and Romania,"

 

http://eurosport.yahoo.com/08012008/58/dak...considered.html

 

 

Sa ne fereasca sfintu' de asa ceva, a facut destul rau si numai romaniacs-ul ! Eu unul nu-s curios sa ma simt ca-n Austria sau alte tari "civilizate", e mai fain liber!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne fereasca sfintu' de asa ceva, a facut destul rau si numai romaniacs-ul ! Eu unul nu-s curios sa ma simt ca-n Austria sau alte tari "civilizate", e mai fain liber!

 

scuze... sunt putin nedumerit... :lol: ce rau a facut romaniacs-ul?... :bigstar:

 

toti cei ce au legatura cu romaniacs-ul respecta populatia cu care intra in contact (raportat la enduro), problemele noastre legate de fenomenul antienduro porneste de la papagalii si figurantii care "se dau la enduro" prin sate si "dau tare" cand trec pe langa localnici si carute, sau pe langa vre-o masina care merge incep pe macadam....asta este problema... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce legatura are romaniacsul cu dakarul dar in fine..la noi problema este impartita,exista extremisti de fiecare parte.uni zic ca motoarele de enduro strica mediul,adevarat in oarecare masura,dar asta este nu trebuie sa fim ipocriti,mediul il strica bossi care taie padurile,hotii de lemne,fabricile si exploatarile de tot felul,il strica manelisti la gratare.am un mare of pe subiectul asta si pot da multe exemple.oieritul abuziv strica iarba pe locum saivanului timp de 5 ani.am fost in primavara cu schiurile pr valea alba in bucegi si era plin de peturi....pe acolo teoretic umbla numai oamenii muntelui,cei care urasc enduristi si care se bat cu pumnul in piept ca ei protejaza muntele,motoarele nu urca acolo....in concluzie eu zic ca orice om care iubeste natura poate sa se bucure de ea chiar si pe motocicleta.sunt sate de tigani unde iti iei sticle in cap daca treci si este preferabil sa treci fff tare si eventual pe o roata ca sa nu apuce sa te loveasca cu ceva,cei care au patit asta pot confirma asta.........este vb de oameni si de civilizatie......tiganii nu sunt ecologisti cu siguranta si tot urasc motoristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama, mama!!! .... am vazut acum pe eurosport rezumatul din 1994. orioli a castigat in fata lui arcarons cu 1min si 13 secunde dupa 3 saptamani si 13,000km!!!!!!!!!!!! :bigstar:

 

PS: Asta e frumusetea raidului. Anul trecut la etapa in CN de la BV a fost o distanta de 6 sec intre primii 2 motociclisti (Somodean si Lutas) dupa 450km de speciale!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce legatura are romaniacsul cu dakarul dar in fine..la noi problema este impartita,exista extremisti de fiecare parte.uni zic ca motoarele de enduro strica mediul,adevarat in oarecare masura,dar asta este nu trebuie sa fim ipocriti,mediul il strica bossi care taie padurile,hotii de lemne,fabricile si exploatarile de tot felul,il strica manelisti la gratare.am un mare of pe subiectul asta si pot da multe exemple.oieritul abuziv strica iarba pe locum saivanului timp de 5 ani.am fost in primavara cu schiurile pr valea alba in bucegi si era plin de peturi....pe acolo teoretic umbla numai oamenii muntelui,cei care urasc enduristi si care se bat cu pumnul in piept ca ei protejaza muntele,motoarele nu urca acolo....in concluzie eu zic ca orice om care iubeste natura poate sa se bucure de ea chiar si pe motocicleta.sunt sate de tigani unde iti iei sticle in cap daca treci si este preferabil sa treci fff tare si eventual pe o roata ca sa nu apuce sa te loveasca cu ceva,cei care au patit asta pot confirma asta.........este vb de oameni si de civilizatie......tiganii nu sunt ecologisti cu siguranta si tot urasc motoristi

 

foarte corect !!!!!!!!!!!!! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca americanii nu intrau in razboi si daca nemtii nu intrau in Rusia acum vorbeam nemteste....o fi fost bine...rau...

 

Musulmanii au 14 secole de religie....Cam asa eram si noi la 14 secole de crestinism....cruciade, prozelitism, inchizitie...

 

Off-topic la off-topic da' nu pot sa nu zic ca noi nu eram deloc asa la 14 secole de crestinism - "dark age"-rii :bigstar: din vest erau cu cruciadele si inchizitia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: Intrebare de tampit: ...... exista limita de viteza la cursa Dakar ?

 

,,Nu aruncati cu pietre !" :P

 

nu exista. Au avut o tentativa sa puna limita la moto la 150km/h acum un an sau 2, insa au renuntat. E limita doar prin zone populate, in rest .... gaz! Au limitat insa viteza prin faptul ca peste 450cmc nu ai voie decat cu monocilindru. Cred ca 660/690-urile de la KTM pot prinde aproape de 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost limite si la moto si la camioane.

se murea prea gratis

anul trecut

anul asta a fost o cu totul alta limita: 0 km/h pentru toata lumea. toata lumea pe remorci si vira acasa! credeam ca numai noi stim sa facem d-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost limite si la moto si la camioane.

se murea prea gratis

anul trecut

anul asta a fost o cu totul alta limita: 0 km/h pentru toata lumea. toata lumea pe remorci si vira acasa! credeam ca numai noi stim sa facem d-astea.

 

poate gasesti un loc unde scrie de limita la moto. Eu stiu sigur cal a moto s-a anuntat anul trecut cu cateva zile inainte de start ca s-a scos limita pe care o anuntasera pentru prima data.

pe la camioane s-ar putea sa mai fie ceva restrictii in anumite zone dar la auto nu e nici o restrictie de viteza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit si eu un comentariu... de fapt continui ceva spus de ionutz mai devreme.

 

Vina este in totalitate a organizatorilor (deh, management tipic frantuzesc). Amenintarile din Mauritania nu sunt doar de acum. Si in vara au existat ceva probleme acolo. Trebuiau sa fie pregatiti cu "planul B". Cred ca ar fi costat mai putin decat anularea si in plus ar fi punctat la capitolul imagine si organizare. Sa nu uitam ca in trecut traseul raliului nici nu trecea prin Mauritania. Sunt convins ca se putea organiza o "varianta de backup", dar s-a mizat prea mult pe asigurarile celor din guvernul (sau poate bananierul) Mauritaniei.

 

Nu imi pare rau de echipele de uzina, pentru ei era doar "another day in the office". Imi pare rau de cei care au primit cu lacrimi aceasta veste, cei care poate au strans bani toata viata pentru acest vis, cei care au venit pentru aventura si mirajul Dakarului. In cateva ore visul lor s-a spulberat. Nu sunt convins ca cei mai multi dintre ei au zis "las' ca venim la anul".

 

Oricum ai intoarce-o Dakarul a inceput sa devina o "ciorba reincalzita"... categoric, e nevoie de o schimbare.

 

PS1 Asteptam amenintarile cocalarilor din RO ca sa se suspende si posibila cursa din 2010 :bigstar:

PS2 I ride a Husky :P

 

Vreau sa reactionezi la comentariul tau,apropo de management "tipic frantuzesc "care lasa de inteles ca noi francezii am fi prost de management.

Una:nu cred ca exista in lumea intreaga o organizatie ca "ASO" care se ocupa de turul Frantei si Paris Dakar si multe altele.

 

Wec-ul e manageriat de ABC.COM tot frantuzesc,

 

campionatul Enduro Cross din Statele Unite e manageriat tot de un francez.

 

Nici o tara na facut pentru sportul mecanic decat Franta 24Heure Du Mans, le Bol D'or etc.

.

In ce priveste solutia la "planul B" daca te uiti pe harta .Africa de Nord e o mare mare-mare dezert cel mai mari din lume.

Daca am fi vrut un grup de teroristi ca Al qaeda era sa dinamiteze Dakar-ul,nu lar fi impiedicat nici o granita nici un vames sa se aduca din Mauritania pina in Niger,Mali sau oricare din tarile vecine.

 

In ce priveste"ciorba de incalzit" sunt de acord cu tine.

 

Pacat pentru piloti privati care sau chinuit sa stringa bani si care au visat un an intreg.

Parerea mea e ca Paris dakar fara Africa nu va mai fi paris dakar si ca nar mai fi final pe malul lacului Roz.

 

consider ca Paris dakar a murit la sfarsitul anilor '80,cind marele constructor auto si moto sau folosit de acest eveniment pentru promovarea lor.

Ma mai interesam la paridacar,doar sa urmaresc clasamentele unor prieteni care participa.

 

Asemenea tip de concurs sunt facute pentru spatii mari dezertic si nu ar avea nici un farmec in Europa(Romnia,Ungaria,Ucraina).

 

Nu cred ca Romaniacs a adus vreun rau Romaniei din potriva a ajutat Enduro sa se dezvolte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alaturi de participantii "full-time" la Paris-Dakar, in fiecare an au fost si ceilalti care doar s-au pregatit pentru anii urmatori sau care doar au insotit raliul ca spectatori sau corespondenti de presa independenti, majoritatea la fel de pasionati de aventura si rally-raid ca si participantii.

 

Anul asta se pare ca toti au ramas fara evenimentul principal dar, multi dintre ei au trecut totusi in Maroc pentru antrenamente sau doar pentru placerea de a conduce off-road.

 

Duminica, 6 ianuarie de pe ferry-ul care face legatura intre Algeciras si Ceuta/Sebta:

 

post-8360-1199875670_thumb.jpg post-8360-1199875685_thumb.jpg

 

post-8360-1199875698_thumb.jpg post-8360-1199875714_thumb.jpg

 

post-8360-1199875732_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alaturi de participantii "full-time" la Paris-Dakar, in fiecare an au fost si ceilalti care doar s-au pregatit pentru anii urmatori sau care doar au insotit raliul ca spectatori sau corespondenti de presa independenti, majoritatea la fel de pasionati de aventura si rally-raid ca si participantii.

 

Sunt si 6 romani cu 3 masini de teren care planuiau sa insoteasca dakarul. Cursa s-a anulat, dar ei au plecat in Afgrica. Luni am vorbit cu ei. Erau in maroc si spuneau ca e plin marocul de astfel de turisti cu 4x4 sau motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista. Au avut o tentativa sa puna limita la moto la 150km/h acum un an sau 2, insa au renuntat. E limita doar prin zone populate, in rest .... gaz! Au limitat insa viteza prin faptul ca peste 450cmc nu ai voie decat cu monocilindru. Cred ca 660/690-urile de la KTM pot prinde aproape de 200.

in 2001 sau 2002 daca tin bine minte viteza de top cu un 660 rally a ajuns la 210 km/h...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stire Mediafax:

 

"SANTIAGO / 14:06, 10.01.2008

 

Guvernul din Chile a anunțat, miercuri, că este dispus să găzduiască Raliul Dakar, anulat în acest an, fără să excludă varianta unei organizări în comun cu Argentina, o altă candidată care Âşi-a manifestat dorința în acest sens."

 

"Cel mai important este ce va decide organizatorul francez (Amaury Sport Organisation - ASO). În ceea ce ne priveÂşte, pregătim o propunere oficială", a precizat Oscar Santelices, directorul Biroului național chilian de Turism.

 

Santelices nu a exclus varianta unei candidaturi comune cu Argentina, țară împreună cu care Chile organizează raliul Patagonia-Atacama.

 

"Nu excludem varianta de a lua legătura cu autoritățile argentiniene, dar încă nu am făcut acest lucru. Cea care decide unde se va lua startul Âşi unde va fi sosirea este ASO. Primul obiectiv este de a muta cursa în America de Sud", a precizat Oscar Santelices.

Pe de altă parte, presa spaniolă scrie că în acest an ar putea fi organizată o cursă asemănătoare care să treacă prin Ungaria, România Âşi chiar țări din fosta Uniune Sovietică.

 

 

ÂŞtirea a fost publicată pe terminalul MEDIAFAX în data 10.01.2008 la ora 13:42

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...