Sari la conținut

Dakar 2008


Postări Recomandate

:wink: da ,dar atunci ar fi frumos sa facem ceva pentru aceasta cauza nobila..adica si vorbim cu mai multa lume din tara adica enduristi si sa le pregatim o primire de vis, ce ziceti? sa organizam ceva pe tema asta..astept propuneri...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 258
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

* trist..., cred ca asa o lovitura nu a mai primit lumea off-roadului de cand e ea.

 

Oricum, sper ca vom primii ...ceva compensatii cand incepe sezonul :wink: Tara asta intruneste toate conditiile de parcurs enduro, pe 2 sau 4 roti, asa ca nu m-as mira sa avem si competiti serioase aici. Doamne-ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REMEMBER DAKAR...

Anul acesta traim din amintiri... Dar amintiri dragi noua.

 

A trebuit sa treaca peste un sfert de secol pentru ca in paginile de legenda ale celui mai teribil rallye-raid din lume - Dakar - sa apara tricolorul romanesc.

Nu cred ca exista in lume pasionat al vietii pe doua roti motorizate care sa nu vibreze la gandul participarii la aceasta competitie extraordinara. Este adevarat ca de la vorba la fapta este o cale atat de lunga si rigorile impuse de supermaratonul african nu pot fi depasite doar printr-un exercitiu de vointa. Determinarea este o calitate obligatorie, dar nu suficienta.

Posibilitatile materiale, pregatirea fizica de exceptie, sustinerea unei echipe tehnice corespunzatoare impreuna cu o pasiune fara margini pentru ceea ce denumim intr-un cuvant motocicleta fac diferenta intre a dori si a reusi.

Poate ca nu este intamplator - pentru toate cate se petrec astazi in tara noastra - ca aceasta reusita de exceptie nu a fost patronata de nici un for diriguitor, ea fiind pur si simplu o realizare particulara.

Asta nu scuza, evident, faptul ca oamenii care sunt abilitati sa organizeze si sa sprijine astfel de competitii nu au contribuit la aceasta actiune de prestigiu. Convingerea noastra sincera este ca si acum exista persoane in Ministerul Sporturilor care habar nu au despre ce este vorba.

Suntem dezamagiti si de modul cum au reactionat mass-media.

Cu foarte rare exceptii, nu s-a publicat aproape nimic despre echipa romaneasca plecata sa se ia la tranta cu infernul. Putem sa facem o foarte scurta trecere in revista a celor care s-au implicat emotional, dar, din pacate, despre oportunismul si analfabetismul intru moto al majoritatii fratilor nostri de ginta gazetareasca am putea sa umplem pagini intregi... Dupa razboi, multi viteji s-au aratat, in special dintre aceia care sunt gata sa rastalmaceasca evenimentul, mai ales cand el are si o aura de senzational.

Din fericire totusi, au existat cativa reporteri inimosi care au insotit echipa pana in Spania, pe linia de plecare. Lor li se adauga miile de pasionati care au accesat site-ul www.motociclism.ro si omul de suflet care a strans toate aceste pagini emotionante intre copertele unui album pe care i l-a daruit la intoarcerea in tara celui mai motociclist dintre noi - Romeo Dunca.

Prieteni, sa nu va fie cu suparare! Lasati-ma sa il consider asa macar acum, cand, dupa mai bine de 25 de ani, un roman participa pentru prima data si ajunge la Dakar!

Pe buna dreptate, pentru noi el este un invingator!

Romanul izbeste cu caciula de pamant de ciuda, dar si de hotarare. Cand l-am vazut pe Romeo dand cu casca de nisip, am fost convins ca, daca tehnica nu il va trada, imensa lui ambitie il va purta pana la Dakar. Si asa a fost!

Dupa care, acest tanc de om vine acasa si ne spune noua, tuturor, cum este sa joci totul pe o singura carte, sa te bati cu indarjire mii de kilometri si sa invingi. Sa poti intra in legenda cu propriile puteri, pentru ca asa vrei tu si sa nu mai doresti niciodata acest lucru. Si toate, demonstrate cu o modestie fara seaman. Aceasta este lectia de normalitate! Pentru ca masura lucrurilor firesti o dau faptele exceptionale. Pentru ca in zilele noastre, cand orgoliile se umfla mai ceva ca un balon de sapun si cand ambitia se alatura arareori cu munca si realizarile, avem, in sfarsit, unul de-al nostru care, luandu-se in fiecare clipa de piept cu moartea, ajunge calare la Dakar, dupa o cursa infernala de 9.000 km!

Nobletea spiritului si a inimii, atunci cand nu este mostenita din familie, se poate dobandi totusi. “Per aspera ad astra” este dictonul antic calauzitor pentru generatii intregi de cutezatori care au privit dincolo de mirifica linie a zarii. Suntem, fara indoiala, plamaditi din noroi, dar si din pulbere de stele...

Mandra elita a barbatiei absolute, cavalerii au invins timpul calari pe armasarii lor nazdravani cu stea in frunte...

 

Sarut mana, cavalere Romeo Dunca!

Sa traiesti, baciule Zsolt Szilveszter!

Tot iainte cu darzenie, Many Gynes !

Cinste si Onoare, Marcel Butuza sau oricare va fi de acum inainte numele tau - cutezatorule !

 

Un salut de muschetar roman plin de admiratie intregii echipe cu tricolor rosu, galben si albastru.

Dan Nastase

 

post-882-1200567157_thumb.jpg post-882-1200570768_thumb.jpg post-882-1200569998_thumb.jpg post-882-1200570382_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Competitii serioase avem deja! Vezi Romaniacs

 

* Anul asta mi-am propus sa vin, ca sa ma conving :laugh:

Am accesat recent "coltul enduristilor, ...o pasiune a mea asconsa ma cheama spre munti. Probabil o sa ne vedem in salbaticie, Romaniacs :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REMEMBER DAKAR...

Anul acesta traim din amintiri... Dar amintiri dragi noua.

 

A trebuit sa treaca peste un sfert de secol pentru ca in paginile de legenda ale celui mai teribil rallye-raid din lume - Dakar - sa apara tricolorul romanesc.

Nu cred ca exista in lume pasionat al vietii pe doua roti motorizate care sa nu vibreze la gandul participarii la aceasta competitie extraordinara. Este adevarat ca de la vorba la fapta este o cale atat de lunga si rigorile impuse de supermaratonul african nu pot fi depasite doar printr-un exercitiu de vointa. Determinarea este o calitate obligatorie, dar nu suficienta.

Posibilitatile materiale, pregatirea fizica de exceptie, sustinerea unei echipe tehnice corespunzatoare impreuna cu o pasiune fara margini pentru ceea ce denumim intr-un cuvant motocicleta fac diferenta intre a dori si a reusi.

Poate ca nu este intamplator - pentru toate cate se petrec astazi in tara noastra - ca aceasta reusita de exceptie nu a fost patronata de nici un for diriguitor, ea fiind pur si simplu o realizare particulara.

Asta nu scuza, evident, faptul ca oamenii care sunt abilitati sa organizeze si sa sprijine astfel de competitii nu au contribuit la aceasta actiune de prestigiu. Convingerea noastra sincera este ca si acum exista persoane in Ministerul Sporturilor care habar nu au despre ce este vorba.

Suntem dezamagiti si de modul cum au reactionat mass-media.

Cu foarte rare exceptii, nu s-a publicat aproape nimic despre echipa romaneasca plecata sa se ia la tranta cu infernul. Putem sa facem o foarte scurta trecere in revista a celor care s-au implicat emotional, dar, din pacate, despre oportunismul si analfabetismul intru moto al majoritatii fratilor nostri de ginta gazetareasca am putea sa umplem pagini intregi... Dupa razboi, multi viteji s-au aratat, in special dintre aceia care sunt gata sa rastalmaceasca evenimentul, mai ales cand el are si o aura de senzational.

Din fericire totusi, au existat cativa reporteri inimosi care au insotit echipa pana in Spania, pe linia de plecare. Lor li se adauga miile de pasionati care au accesat site-ul www.motociclism.ro si omul de suflet care a strans toate aceste pagini emotionante intre copertele unui album pe care i l-a daruit la intoarcerea in tara celui mai motociclist dintre noi - Romeo Dunca.

Prieteni, sa nu va fie cu suparare! Lasati-ma sa il consider asa macar acum, cand, dupa mai bine de 25 de ani, un roman participa pentru prima data si ajunge la Dakar!

Pe buna dreptate, pentru noi el este un invingator!

Romanul izbeste cu caciula de pamant de ciuda, dar si de hotarare. Cand l-am vazut pe Romeo dand cu casca de nisip, am fost convins ca, daca tehnica nu il va trada, imensa lui ambitie il va purta pana la Dakar. Si asa a fost!

Dupa care, acest tanc de om vine acasa si ne spune noua, tuturor, cum este sa joci totul pe o singura carte, sa te bati cu indarjire mii de kilometri si sa invingi. Sa poti intra in legenda cu propriile puteri, pentru ca asa vrei tu si sa nu mai doresti niciodata acest lucru. Si toate, demonstrate cu o modestie fara seaman. Aceasta este lectia de normalitate! Pentru ca masura lucrurilor firesti o dau faptele exceptionale. Pentru ca in zilele noastre, cand orgoliile se umfla mai ceva ca un balon de sapun si cand ambitia se alatura arareori cu munca si realizarile, avem, in sfarsit, unul de-al nostru care, luandu-se in fiecare clipa de piept cu moartea, ajunge calare la Dakar, dupa o cursa infernala de 9.000 km!

Nobletea spiritului si a inimii, atunci cand nu este mostenita din familie, se poate dobandi totusi. “Per aspera ad astra” este dictonul antic calauzitor pentru generatii intregi de cutezatori care au privit dincolo de mirifica linie a zarii. Suntem, fara indoiala, plamaditi din noroi, dar si din pulbere de stele...

Mandra elita a barbatiei absolute, cavalerii au invins timpul calari pe armasarii lor nazdravani cu stea in frunte...

 

Sarut mana, cavalere Romeo Dunca!

Sa traiesti, baciule Zsolt Szilveszter!

Tot iainte cu darzenie, Many Gynes !

Cinste si Onoare, Marcel Butuza sau oricare va fi de acum inainte numele tau - cutezatorule !

 

Un salut de muschetar roman plin de admiratie intregii echipe cu tricolor rosu, galben si albastru.

Dan Nastase

 

AMIN !

 

ps: a inregistrat cineva emisiunile de pe Eurosport despre Dakar ? tare mi-ar place sa le (re)vad dar nu am avut inspiratia sa le trag :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar ,media romaneasca este de-a dreptul analfabeta ( sa ma exprim asa )in ceea ce priveste motociclismul in general ( si ramura enduro -motocross in special ) ,eu unul m-am saturat sa vad numai fotbal peste tot si analfabeti cu bani ,care au uitat demult de pasiune si daruire .

Cat despre emisiunile retrospective referitoare la Dakar (de pe Eurosport) ,mi-au provocat niste nervi de nedescris, am fost gata sa turbez - niciodata nu le-au dat la ora care era trecuta pe teletext sau in program ,drept pentru care mi-am descarcat fara numar, emisiuni despre Dakar de pe net si am fost satisfacut ,macar mi-am facut o idee despre ce inseamna ...

Numai bine tuturor !!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: a inregistrat cineva emisiunile de pe Eurosport despre Dakar ? tare mi-ar place sa le (re)vad dar nu am avut inspiratia sa le trag

Le iau eu acum, da mi pm sau pe yahoo id covacica vedem cum facem

 

 

--- Mesaj completat în 18 Jan 2008 01:11 -------------
patru episoade erau ? pt doritori pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..no numa-ncet ,nu va bateti..nush cum sa facem ca de trimis pe mail nu merg ca is multe si ocupa f mult spatiu si pe mess la fel..am vreo 25 de cd-uri facute pana in prezent...daca reusesc sa rezolv cu cineva sa mi le comprime in mai multe sau cateva dvd-uri o sa facem cumva sa ajunga si la voi..ok?...pana atunci daca stiti voi vreo solutie mai buna astept ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca vi in fiecare weekend in cluj atunci da un tzar sau ceva si ne intelegem 0740310477 Raul sau piti_biker cum ma stie multa lume..sau id de mess la fel ca nick-ul de pe forum piti_biker... :laugh:

 

--- Mesaj completat în 21 Jan 2008 23:00 -------------
:blink: ..salut baieti ,nu stiti s-sa dat ultima retrospectiva a dakarului ca am stat pana la 2 noaptea si nu am vazut numic..

 

--- Mesaj completat în 23 Jan 2008 22:00 -------------
deci nu stie nimeni nimic? ce sa intamplat...

Editat de piti_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la Dakar, se pare ca deja exista o alternativa!

 

http://www.transorientale.com/

 

e un rally raid maraton, cam de aceeasi anvergura cu a Dakarului, desfasurat de la St Petersburg la Pekin. e prima editie, e organizat de doi francezi (nu stiu sigur daca au legatura cu Dakar sau ASO) dar pare foarte interesant. strabate Rusia, Kazakstan si China. Stiu ca e greu sa treci peste aproape 30 de ani de Dakar cu toata gloria lor dar cine stie ce se poate intampla in timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la Dakar, se pare ca deja exista o alternativa!

 

http://www.transorientale.com/

 

e un rally raid maraton, cam de aceeasi anvergura cu a Dakarului, desfasurat de la St Petersburg la Pekin. e prima editie, e organizat de doi francezi (nu stiu sigur daca au legatura cu Dakar sau ASO) dar pare foarte interesant. strabate Rusia, Kazakstan si China. Stiu ca e greu sa treci peste aproape 30 de ani de Dakar cu toata gloria lor dar cine stie ce se poate intampla in timp...

Foarte interesanta...Vreo idee la cost?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam de heroes legend dar nu prea ii vad pe Despres si Coma participand la asa ceva...

 

pai heroes legend e cursa de regularitate, nu rally. Adica e pentru oameni cu ceva bani si cu ceva pofta de aventura dar fara tehnica prea mare. E un fel de plimbare mai organizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...