ketemeu Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Este foarte interesant cum evolueaza KTM AG... Enjoy: http://www.ktm-x-bow.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Este foarte interesant cum evolueaza KTM AG... Enjoy: http://www.ktm-x-bow.com/ grozav fieru..pardon carbonu..din cate am inteles inca nu are omologare ptr ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 grozav fieru..pardon carbonu..din cate am inteles inca nu are omologare ptr ro un rahat pe patru roti. KTM n-are ce face si-si dilueaza brandu cu astfel de proiecte fantoma. Motocicleta are 2 roti nu 4 si x-bowul asta e un nonsens total pt Brandu portocaliu din punctu meu de vedere. E ca si cum Audi s-ar apuca de construi asa peste noapte motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 proiectul e pornit de vreo 3 ani, de cand au inceput baietii sa-si schimbe actiuni intre ei. in spate e o dorinta de cooperare in vederea acoperirilor pietelor incomode. unii vor europa, altii nord america. ca si produs, inca o mobra de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 10, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2007 Aceiasi senzatie am avut-o si eu, ca brandul KTM va avea de pierdut de pe urma gandirii "hai mai lungim pelteaua". Oricum sper ca lucrul asta sa nu ii faca sa acorde mai putina atentie capitolului care i-a consacrat. Ar fi pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 un rahat pe patru roti. KTM n-are ce face si-si dilueaza brandu cu astfel de proiecte fantoma. Motocicleta are 2 roti nu 4 si x-bowul asta e un nonsens total pt Brandu portocaliu din punctu meu de vedere. E ca si cum Audi s-ar apuca de construi asa peste noapte motociclete cred ca esti prea dur cu crossbow..oricum nu este un proiect fantoma..este un produs complet nou care s-a vandut inca de la inceput excelent..iar ktm ag este intr-o continua dezvoltare si au o politica de marketing de invidiat..nici o alta firma producatoare de motociclete nu are un catalog asa mare de accesorii si extrase.. ps...iti poti imagina ce motociclete ar face aia de la audi daca ar fi la aceleasi standarde cu masinile..uite-te in gradina bmw e exact aceeasi situatie iar daca ne uitam la asiatice..honda si suzuki construiesc si masini... asa ca sa nu te mire la cifra de afaceri pe care o au sa inceapa sa fabrice si masini de serie..portocalii sub sigla "ktm sportvehicles" ..eu personal mi-as cumpara fara discutie ptr ca sunt fan brandului ktm.. --- Mesaj completat în 10 Nov 2007 12:22 ------------- Aceiasi senzatie am avut-o si eu, ca brandul KTM va avea de pierdut de pe urma gandirii "hai mai lungim pelteaua". Oricum sper ca lucrul asta sa nu ii faca sa acorde mai putina atentie capitolului care i-a consacrat. Ar fi pacat. nici poveste...sunt departamente diferite care se ocupa de moto si colaborari..asa au inceput sa livreze motoare diferite ptr atv-uri,snowmobile etc...si au incercat si constructia de vehicule sport..este un segment de piata total nou ..iar de pierdut nu au ce ..x-bow se vinde excelent,nu fac fata la comenzi..asa ca nu se pot intampla decat lucruri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Parca ai coborît din paginile de P.R. KTM ... lucrezi acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 fac ce e intelept sa faca o companie cu un brand pe val -> calca acceleratia - se deschid catre noi piete si noi surse de profit. Piata de off road e limitata. Daca le-a mers, au folosit succesul ca sa faca motoare de strada. Si nu ma mira daca vor face masini. Ar fi fost super stupizi sa faca numai motoare de enduro. Acum 5-6 ani nu s-ar fi gandit nici draq ca KTM vor castiga in clasele mici din MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 La KTM intervine interesul financiar si reclama, ca...deh' acum or fie mai cunoscuti daca au facut o conserva. N-or sa sa mai pastreze traditia, si imaginea lor va fi alta. Acum ceva timp cand auzeam KTM ma duceam imediat cu gandul la " Offroad " acum...nu mai e asa. Cu toate ca in materie de Offroad tot KTM e regele si asa va ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 (editat) Avand in vedere ca fabrica KTM a trecut printr-un faliment, pe care sigur nu l-au uitat, fiecare pas facut de ei e foarte bine gandit. Iar pentru x-bow numai laude, l-am vazut live si iti pica fata, masina aia e ready to race in fiecare fibra. Daca as avea bugetul , l-as avea deja in curte. In momentul lansarii, s-au vandut 500 de bucati pe perioada targului. Cam greu de difinit traditia firmei KTM dupa ce produse fac - parca au avut si scootere si mopeduri. Traditie la KTM (de cand au revenit din faliment) este "ready to race" - iar x-bow fix asta e . X-bow este o masina pentru o nisa putin cunoscuta pe plaiuri mioritice. Saptamana asta au lansat la Milano si modelul superbike RC8 - un vitezan pur sange cu care o sa apara KTM si prin alte concursuri decat off road si moto gp clasele mici. KTM e pe val. exista un motto foarte bun pentru ei ; bate fierul pana e cald. Editat Noiembrie 10, 2007 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 (editat) daca asta-i politica de dezvoltare, atunci sa le dorim succes si sa ii uram sa ajunga cu propulsorul portocaliu sa infiga steguletul KTM pe...luna. incetul cu incetul se fabrica otetul succese nebanuite! Editat Noiembrie 10, 2007 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 daca asta-i politica de dezvoltare, atunci sa le dorim succes si sa ii uram sa ajunga cu propulsorul portocaliu sa infiga steguletul KTM pe...luna. incetul cu incetul se fabrica otetul succese nebanuite! comentati aiurea-n tramvai. E chiar misto scula. vulpea la struguri, baieti,.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 comentati aiurea-n tramvai. E chiar misto scula. vulpea la struguri, baieti,.... tot "aiurea-n tramvai" n-a spus nimeni ca nu-i misto scula, ba din contra. somn usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 tot "aiurea-n tramvai" n-a spus nimeni ca nu-i misto scula, ba din contra. somn usor! omule, nu la tine ma refeream, scuze. se simt ceilalti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Parca ai coborît din paginile de P.R. KTM ... lucrezi acolo ? :P sa dea dumnezeu..pana atunci sunt un consumator fidel de ktm (de la motoare la suzete trecand ptin tot ce e portocaliu)...oricum crossbow-ul mi l-as dori fara doar si poate langa exc-uri...incep sa fac curat in garaj sa am unde sa il parchez nu se stie ce "cado"imi aduce mosu(dar parca vad ca iar imi aduce sosete) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Deci mie personal mi se pare extraordinara mashinuta, si acum sa si argumentez. Avand in vedere ca are doar 700kg si 240 cai e tot ce ai nevoie pe un circut, adica functionraza tot pe "ideea", "Ready 2 race" si pretul de 45mii euro e infim pt asha o mashiuta, cand te gandesti ca lotus elise are aprox 900 kg si 200 cai si se cere cam acelash pret daca nu maimult nu stiu exact, plus un motor de ford care... e ford . Inafara de asta pe mine personal mult mai mult ma "excita" fibra de carbon fata de fibra de sticla. Alt ex: avem porsche carrera gt are 605 cai si 1600 kg din cate tin eu minte daca facem un calcul reiese 378 cai/tona iar la x bow 342 cai/tona, de pret nu are rost sa discutam, iar ariel atom e o ghena zic eu "death trap" Desre motor, eu am am avut un TT 1,8 225 cai f mult mi a placut, l am chinuit cat am putut, nu a vrut sa cedeze, si cel mai important argument, mashinuta arata demential ! --- Mesaj completat în 21 Nov 2007 00:35 -------------Si apropo de traditii si alte abureli, sa nu uitam ca pe Porsche, Cayenne-u l-a scos din faliment, deshii nu mi place deloc mashina ma bucur ca datorita ei mai exista 911 in aceeas forma, cu motoru-n portbagaj, respectand traditia sa speram ca datorita X-bow u lui KTM o sa aiba mai mult bani pt cercetare sa fie cat mai ushoare exc urile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Deci mie personal mi se pare extraordinara mashinuta, si acum sa si argumentez. Avand in vedere ca are doar 700kg si 240 cai e tot ce ai nevoie pe un circut, adica functionraza tot pe "ideea", "Ready 2 race" si pretul de 45mii euro e infim pt asha o mashiuta, cand te gandesti ca lotus elise are aprox 900 kg si 200 cai si se cere cam acelash pret daca nu maimult nu stiu exact, plus un motor de ford care... e ford . Inafara de asta pe mine personal mult mai mult ma "excita" fibra de carbon fata de fibra de sticla. Alt ex: avem porsche carrera gt are 605 cai si 1600 kg din cate tin eu minte daca facem un calcul reiese 378 cai/tona iar la x bow 342 cai/tona, de pret nu are rost sa discutam, iar ariel atom e o ghena zic eu "death trap" Desre motor, eu am am avut un TT 1,8 225 cai f mult mi a placut, l am chinuit cat am putut, nu a vrut sa cedeze, si cel mai important argument, mashinuta arata demential ! <small>--- Mesaj completat în 21 Nov 2007 00:35 -------------</small><br/>Si apropo de traditii si alte abureli, sa nu uitam ca pe Porsche, Cayenne-u l-a scos din faliment, deshii nu mi place deloc mashina ma bucur ca datorita ei mai exista 911 in aceeas forma, cu motoru-n portbagaj, respectand traditia sa speram ca datorita X-bow u lui KTM o sa aiba mai mult bani pt cercetare sa fie cat mai ushoare exc urile noastre. sa traiesti fratioare si welcome to the jungle..sa dea Domnu sa ajunga exc -urile de 80 kg si fiabile ca dr-u de 350.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.