ram Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 180hp,134nm,165kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) mere la tara ca la orash nu se vede de blocuri Editat Noiembrie 12, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Din pacate a citit fisa tehnica si departamenul de vanzari, si a facut un pret pe masura. Pentru muritori exista 1098 "simplu". Poate mai scade un pic pretul la anu, ca tare ma bate gandul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Din pacate a citit fisa tehnica si departamenul de vanzari, si a facut un pret pe masura. Pentru muritori exista 1098 "simplu". Poate mai scade un pic pretul la anu, ca tare ma bate gandul. Si ce crezi chiar merita pretul de 30.000-35.000 mii de Eur ? Sau e doar de imagine, mai exclusivist asa ? Si acum vezi replyul standard : Cu banii astia iti iei un K7 si il prepari bine de tot, si tot nu ajungi la suma asta Oricum 180 Cai un V2 la 165 kg pare rau de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Si ce crezi chiar merita pretul de 30.000-35.000 mii de Eur ? Normal ca nu, si daca da - sigur nu pentru mine. La banii astia nu mai e motor de end-user, e un motor de competitie care se cumpara din bugetul echipei, nu din salariu. Eu in schimb auzisem de ceva de genu 1098 (simplu, fara s, r si alte litere dintr-astea reising) la 13-14 K€. Ceea ce pare o afacere buna avand in vedere ca primesti discuri de 330, etrieri monobloc, suspensii full reglabile cu telescoape acoperite cu nitrura de titaniu, un sasiu super usor si un motor de tractor. IL VREAU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 1098 simplu e aproximativ 18.000e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 1098 simplu e aproximativ 18.000e Da, la Ducati Romania (care se pare ca primeste de la Ducati Italia niste conditii de toata jena). Daytona Twins reusesc sa il importe mult mai ieftin, si cei de la Ducati stiu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 nu stiu daca merita sau nu sa cumperi nebunia asta. zic doar ca e pacat ca cei care dau banii pe asa bombe nu au timpul suficient sa se bucure de asa masinarie. cand iti permiti sa cumperi asa ceva sigur nu ai timp sa te dai cu ea cum ar trebui, oricat de mult iti doresti. sau poate o sa castig la loto 4 din 69, sau cum era ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Da, la Ducati Romania (care se pare ca primeste de la Ducati Italia niste conditii de toata jena). Daytona Twins reusesc sa il importe mult mai ieftin, si cei de la Ducati stiu asta. Ducati Romania este un proiect austro-ungar. Cum si Harley n-a putut veni decat prin Ungaria se pare. Spre deosebire de Ducati, la Harley preturile par insa foarte OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 sunt prea mult bani ptr un motor de genul pentru a fi scos prin gropile mioritice ..mai ales daca urmeaza sa il parchezi la bar ca sa dea bine la piXde .. daca ar fi sa il scoti pe pista saptamanal, unde sa folosesti macar 40% potentialul lui ..ar avea cat de cat sens vazand ca e o motocicleta greu de exploatat, destinata cat de cat expertilor. cu siguranta e motocicleta de top, de batut atat in SBK cat si in Superstock, unde deja pe hartie a omorat concurenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 ORibil...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Marooni Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Guys... nu poti sa compari un Ducati cu k7... aveti un pic de bun simt... 1098 are tehnologie in el cat toate japonezele la un loc dar si pret pe masura... 18k ala simplu... Eu am mers cu un 1098S si e de vis... acceleratie de zici ca te trage cu Mig-ul... perfect echilibrat... butoane multe si afisaje ca la PlayStation... dar daca e pentru bucuresti... o sa ii chinuie nitel pe proprietari... e foarte brutal si nu e atat de usor de tinut in frau... zici k are o singura roata... cum atingi acceleratia cum o ia in sus... cat priveste r-ul ... are setari rigide, racing, e monopost din fabrica si nu se poate comanda altfel... iar bugetul de intretinere e probabil cat ala de publicitate .... da e marfa rau motorul... de cand l-am vazut in showroom suspin sper sa reusesc sa imi iau un s, negru la primavara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Guys... nu poti sa compari un Ducati cu k7... aveti un pic de bun simt... 1098 are tehnologie in el cat toate japonezele la un loc dar si pret pe masura... 18k ala simplu... Eu am mers cu un 1098S si e de vis... acceleratie de zici ca te trage cu Mig-ul... perfect echilibrat... butoane multe si afisaje ca la PlayStation... Cred ca esti tu un pic cam entuziasmat de acest Ducati. Sa nu exageram totusi. Ai mers cu Migul cumva La Ducati platesti mai mult pentru brandul lor. Sau tu crezi ca tehnologia din el e direct proportionala cu pretul. Oare ce tehnologie o avea motoru ala de 180.000 euro, ceva din anul 2100? Personal am auzit ceva povesti urate despre multe modele Ducati (monster, multistrada, 996), de la diversi indivizi inclusiv mecanici cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 anul asta mondialul SUPERSTOCK ..adica motociclete de serie putin preparate (NU SBK), l'a castigat DUCATI 1098 cu Nicolo Canepa.. nu vbiti rau de un motor care a ingenunchiat concurenta cu multi cai in plus. ducati de serie vine cu 135 cai la roata in timp ce un R1 si K7 au 160-161 cai la roata .. hmmmm v'am facut sa cadeti pe ganduri ehh? ducatiurile nu mai sunt cele de pe timpuri care aveau atatea probleme, s'au diminuit timpii de service cat si costurile. sincer nu am banii necesari, altfel imi cumparam fara doar si poate un 848 daca nu 1098'ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 o singura obiectie am mac: ai scris diminuit gresit. cred ca 1098-ul nu are ce cauta pe strazi, livreaza cuplul ala prea mare prea agresiv pt o utilizare civila. 848-ul mai merge. oricum e adevarat ce zice si cannibalu', si anume ca pretul nu reflecta numai calitatea ci se duce si pe brandul Ducati, o motoreta V2 sportiva de nisa. acum na, tre sa manance si gura lor ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Pentru toti ce cred ca Ducati face miliarde: Gross margin for 2006 amounted to Euro 72.7 million or 23.9% of revenues versus Euro 47.3 million or 15.3% in 2005. The consistent increase is due to an improved product mix, fewer amortizations and the extraordinary devaluation in 2005. EBITDA was Euro 27 million or 8.9% of revenues compared to a negative EBITDA in 2005 of Euro 0.3 million. The increase is due to the improved bike mix and to extraordinary accruals in 2005. The operating result (EBIT) was positive at Euro 4.8 million versus a loss of euro 33.6 million the previous year, thanks to the improved EBITDA and lower accruals. EBT was negative at Euro 1.6 million versus a loss of Euro 41 million the previous year, thanks to the improved operating result and reduced financial charges. Net result was negative at Euro 8.5 million compared to a loss of Euro 41.5 million the previous year and includes the accrual of deferred taxes. The Board of Directors also approved the project of the financial statements of Ducati Motor Holding S.p.A., a stand-alone company, which registered a net loss on December 31, 2006 of Euro 20.0 million and a net equity of Euro 195.5 million. Pretul mai mare de la Ducati este explicabil prin seriile mult mai mici decat ale concurentilor japonezi. Cheltuielile cu marketingul si cu echipele de curse trebuie sa se vada undeva, dar din fericire o parte din dezvoltri se regasesc in productie. Oricum se pare ca Ducati va iesi din datorii curand. 1098, 848, noul Monster, Hypermotard si se zvonea la un moment dat ca vor sa se apuce si de bling bling (cere America - prima piata Ducati in lume) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Personal am auzit ceva povesti urate despre multe modele Ducati (monster, multistrada, 996), de la diversi indivizi inclusiv mecanici cu experienta. Eu am un Monster luat nou in 2005 si in afara de filtre si ulei nu i-am facut nici macar o presiune in pneuri in doi ani jumate. Si motoru alearga pe circuit, nu a iernat niciodata si nici nu va ierna, si este supus in mod constant la diverse acrobatii urbane de la sarit borduri la stoppie-uri. Upgrade-urile nu se pun, am piesele originale in garaj in stare perfecta. Cat despre mecanici, sunt destul de sigur ca nu le place Ducati in conditiile in care pentru a schimba curelele de distributie si regla injectia au nevoie de scule de 5000 de euro. Si daca si-au bagat totusi nasul probabil ca le-au facut varza. Asa ca daca vrei pareri de la mecanici "cu experienta" vorbeste cu cei de la Daytona sau de la noul service Ducati. Asa ca ai zis-o bine... ai auzit povesti. Din cate rapciugi de jape care de abia se tarasc voi vedeti doar Ducati-urile ca avand probleme, probabil pentru ca pretul per cal putere e mai mare. Ati devenit obositori, sa dea dreaq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) Din cate rapciugi de jape care de abia se tarasc voi vedeti doar Ducati-urile ca avand probleme, probabil pentru ca pretul per cal putere e mai mare. Ati devenit obositori, sa dea dreaq. Ei hai ca ai luat-o prea personal. Rapciugi de jape, scule de 5000 de euro, mecanici Daytona sa nu exageram doar de dragul conversatiei . Relax man, sunt convins ca motorul tau e super ok. Nu ma include in nici o masa anti-ducati pentru ca nu sunt. Eu incercam sa temperez putin un super entuziasmat care mai avea putin si ridica o statuie lu 1098 Editat Noiembrie 22, 2007 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 mecanicii daytona se refera la daytona twins, fosta reprezentanta ducati bucuresti nu la ce te gandesti tu. pistolare, monsterele nu au treaba cu modelele sport de la ducati care sunt mult mai putin fiabile. tot probleme la electrica si la sportive ducati, ca si la monstere, dar mult mai grave: gen cazut/ars centraline in timp record si altele asemanatoare. dar banuiesc ca stii si tu foarte bine. asta e situatia: ducati sta slab la partea electrica, la mecanica nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Este cel mai reusit motor in 2007. A batut toate recordurile pe circuite. Este cel mai usor la clasa sbk. Toti baietii din tara care se pricep si merg la curse il lauda! Merita toti banii pentru cine vrea sa-l folosesca la curse. Faza ca e prea scump nu-si are locul aici. Ce e scump? Cumparati toate acele extra de pe el pentru o japoneza si faceti calcul. Se iese mai mult. Cine nu stie nu intelege. Calcul simplu la 749R la care lumea urla ca e scump si slab si nu merita: Suspensie full Ohlins nici nu are sens sa dau pret. Amortizor vibratii Ohlins la fel. Frane Brembo full... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 e o motocicleta buna.... sa vedem la anul lupta diontre titatnii italieni... ducati vs mv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 la superstock ..cred ca vor castiga cei de la ducati, la fel cum au facut si in 2007 cu Canepa. considerati ca in 2008 vor partecipa cu 1098R ..deci 1198cmc fata de anul 2007. motocicleta este un spectacol, pacat de pretul exagerat. in state costa mult mai putin ca in europa ..deh ..americanii nu'si dau jos chilotii precum o fac europenii ptr a o lua in funduletz de la vanzatori cu preturile superumflate. bine zicea sebi mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Americanii vand volume pe care care europenii nu le pot strange prea curand. E politica producatorului si nu a vanzatorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 poate nu ai inteles ca la preturile la care vand in europa in america nu ar vinde nici un motor. aici ne'au invatat prost si nu e in interesul lor sa ne dezobisnuiasca. un suzu nou acolo il iei la 10-11mii $, la noi dai 11-13mii € diferenta e mare. tine cont ca motoarele europene vandute in america mai au si taxe incluse, vazand ca sunt importate in america, si tot costa mult mai putin, ptr simplul fapt ca americanul nu e prost. poate pare, dar nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 daca ti-as povesti de export incentives si tax policies nu crezi ca am excede cadrul acestui forum? Preturile nu sunt mici in America pentru ca e Joe destept ci pentru ca bataia pe volume intre producatori e foarte mare. Nu au 20% TVA, pe langa pretul de eticheta apar sales tax, preparation fee, dealer fee, etc care ridica cu o mie - o mie si ceva eticheta atarnata pe motor. costurile de transport, chirii, utilitati sunt neglijabile vs. cele de pe batranul continent iar dealerii in general au teritorii foarte mari. Orice este mai ieftin in State si va ramane asa forever, oricum ii cumpara China in cativa ani de destepti ce sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.