univet Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 M-am suit pe ea la EICMA Milano. KTM-ul Adventure (690-ul) - care are de fapt cilindree mai mica si 10 cai in plus - tre' sa fie foarte atent. S-a creat imagine de invincibilitate la raliul Dakar. Si o imagine de racing in enduro si supermoto...Mai are de lucrat la fiabilitate. Si in zonele pretabile la Adventure raid cam asta se mananca...Poate ca o varianta depotentata, mai fiabila s-ar preta mai bine la noul LC4 Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) Eu zic ca e frumoasa rau, da` rau-rau de tot. Am scris despre ea pe forum la nici 5 minute dupa lansarea oficiala. Insa oricat de infocat suporter al modelului Tenere as fi, nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar face o asemenea motocicleta in Asia Centrala. Iau in calcul benzina de acolo versus injectia si catalizatorul Tenerei. P.S. 1. - Nu sunt un bun cunoscator al modului cum functioneaza injectia, sondele si catalizatorul, asa ca, daca am gresit, corectati-ma iar daca exista o modalitate de a fenta motorul acesta (sau oricare altul similar ca si constructie) cu benzina de 80, feel free to share. P.S. 2. - Astept cu nerabdare oportunitatea de a vedea si eu aceasta motocicleta live. Poate o Yamaha Budapesta, ceva de genul. Editat Noiembrie 11, 2007 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 Teoretic o injectie se poate regla sa mearga cu o benzina la care carburatorul nici nu ar porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 estetic numai : nu ma atrage.. e prea moderna. prea colturoasa. poate asta e trendul, nu spun nu, dar e urata (parere personala) nu imi dau cu parerea despre motor. ceea ce presimt e ca o sa imi investec banii intr-o africa dupa 2000 (cand o sa am banii) sau un bmw mai vechiut ca de nou nu am bani .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saphira Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 frumoasa e duamne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 P.S. 1. - Nu sunt un bun cunoscator al modului cum functioneaza injectia, sondele si catalizatorul, asa ca, daca am gresit, corectati-ma iar daca exista o modalitate de a fenta motorul acesta (sau oricare altul similar ca si constructie) cu benzina de 80, feel free to share. Si mie imi place de numa. Cred ca un compromis super intre enduro si touring. Referitor la P.S. 1 -ul tau, daca stie cineva raspunsul tehnic corect cu explicatii, as fi si eu interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 frumoasa foc.....daca apare si supertenere cred ca face praf si pe bmw si orice concurenta.... frumoasa si domnisoara cu pantaloni albi din prima poza ......cum ti se pare , univet, masiva? e cam ca xtz660 fabricata in anii '90? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 roti 21 si 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 13, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2007 Roti pe 21 si 18 - clasic la categorie. Plastice dure protectie buna, finisaje potrivite categoriei adica normal-bune fara a exagera E cel putin la fel de inalt ca Adventure-ul de la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Aici http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs scrie ca roata spate e de 17 (parca si-n poze se vede ca-i sensibil mai mica decat aia din fata)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Roti pe 21 si 18 - clasic la categorie. Plastice dure protectie buna, finisaje potrivite categoriei adica normal-bune fara a exagera E cel putin la fel de inalt ca Adventure-ul de la KTM. De aratata arata bine, dar oare cum se descurca. Astept ceva teste sa vedem asta, dar desigur astept si Adventure-le 690 din 2008-2009 depinde vand vor vrea portocalii sa faca lansarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Aici http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs scrie ca roata spate e de 17 (parca si-n poze se vede ca-i sensibil mai mica decat aia din fata)... Cat o sa coste la noi? Eu nu am gasit lista de accesorii ... as fi curios ce se poate pune la cumparare, nu after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 frumoasa tare de tot jucaria sunt chiar curios sa vad ce modificari si imbunatatziri au bagat pe ea....cum sta cu greutatea si manevrabilitatea...de cum arata jos palaria slava Domnului ca se mai gandesc si japonezi sa mai faca un enduro in toata regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 Cam italienii l-au conceput... Yamaha Italia e foarte tare. Motorul e 660 clasic made in Japan. Si e pus pe multe motoare, inclusiv pe Aprilia, si alte motociclete si atv-uri Yamaha. E un motor cuplos, linistit si fiabil, cam nepotrivit la enduro cu pompa de apa siiuata jos si cam vulnerabila. Fiind pe injectie se pot face insa multe cu el in sensul reglajelor. Iar pe Tenere e si destul de bine protejat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manon_ Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Eu cred ca o sa faca furori printre iubitorii de Adventure de distante mai mici si medii. Si mai cred ca ar fi o treaba neterminata pentru Yamaha sa nu faca si un Super Tenere... adica daca tot si-au bagat nasul intr-un segment de piata ar fi pacat sa nu mearga pana la capat. Vizionare placuta! http://www.youtube.com/watch?v=lhyJKnBV7wc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Cam italienii l-au conceput... Yamaha Italia e foarte tare. Motorul e 660 clasic made in Japan. Si e pus pe multe motoare, inclusiv pe Aprilia, si alte motociclete si atv-uri Yamaha. E un motor cuplos, linistit si fiabil, cam nepotrivit la enduro cu pompa de apa siiuata jos si cam vulnerabila. Fiind pe injectie se pot face insa multe cu el in sensul reglajelor. Iar pe Tenere e si destul de bine protejat. daca zici ca e cel putin la fel de mare ca ala ...cum ii zice , ktm 690 adventure , inseamna ca e mortala.....chiar , cit ar putea sa coste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uncle Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 astept sa fac un test-drive, dar sunt f hotarat sa o iau arata f frumos pretul ar trebuie sa nu depaseasca vreo 8-9 mii euro... zic si io ... traiasca lizingu' --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 17:09 -------------accesorii tenere 2008 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...amp;R=EPI-94721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 -SUPERBA- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 bah, o sa radeti dar imi place si mie. Pare foarte subtirica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 bah, o sa radeti dar imi place si mie. Pare foarte subtirica. De ce sa radem bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 E interesanta, de fapt un XT660 cu alta echipare, respectiv doua discuri pe fata in loc de unul, saua mai sus cu 3cm decat la R, rezervorul marit de la 15 la 22l, cursa telescopului fata intre X si R la 21cm, garda la sol marita cu 3cm fata de R, mi se pare ca vine in standard cu protectia la motor si coburi, totul la nici 7000 eur. Sigur e un motor valabil, intrebarea e daca merita sa o iei pe asta noua sau un XT660R sau X de afara cu 10-15 mii de kilometri la jumate pretul. Eu am ales varianta la mana a doua cu 10 mii la bord si-s foarte multumit. E cel mai distractiv de condus motor din cate am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 E interesanta, de fapt un XT660 cu alta echipare, respectiv doua discuri pe fata in loc de unul, saua mai sus cu 3cm decat la R, rezervorul marit de la 15 la 22l, cursa telescopului fata intre X si R la 21cm, garda la sol marita cu 3cm fata de R, mi se pare ca vine in standard cu protectia la motor si coburi, totul la nici 7000 eur. Sigur e un motor valabil, intrebarea e daca merita sa o iei pe asta noua sau un XT660R sau X de afara cu 10-15 mii de kilometri la jumate pretul. Eu am ales varianta la mana a doua cu 10 mii la bord si-s foarte multumit. E cel mai distractiv de condus motor din cate am avut. Foarte interesant ce ai spus, mai ales comparatia intre noul Tenere si XT660. IN alte vremuri erau diferente mai semnificatie (in primul rand diferenta de racire) dar acum nu prea sunt cine stie ce (exceptand designul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 O lovitura magistrala data de Yamaha . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redrat400 Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 De luat in seama. Sunt curios cat o sa coste? Dar totusi daca m-as lasa maine de off road cred ca as mai astepta un pic "bebelusul" lui africa twin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) fantastica motocicleta are cineva vreo idee cam cat consuma motocicleta? la 80-90 km/h? Editat Iunie 20, 2008 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.