Sari la conținut

Noul Tenere 660 De La Yamaha


Postări Recomandate

M-am suit pe ea la EICMA Milano.

KTM-ul Adventure (690-ul) - care are de fapt cilindree mai mica si 10 cai in plus - tre' sa fie foarte atent. S-a creat imagine de invincibilitate la raliul Dakar. Si o imagine de racing in enduro si supermoto...Mai are de lucrat la fiabilitate. Si in zonele pretabile la Adventure raid cam asta se mananca...Poate ca o varianta depotentata, mai fiabila s-ar preta mai bine la noul LC4 Adventure.

post-2175-1194810862_thumb.jpg

post-2175-1194810894_thumb.jpg

post-2175-1194810916_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu zic ca e frumoasa rau, da` rau-rau de tot.

Am scris despre ea pe forum la nici 5 minute dupa lansarea oficiala.

Insa oricat de infocat suporter al modelului Tenere as fi, nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar face o asemenea motocicleta in Asia Centrala. Iau in calcul benzina de acolo versus injectia si catalizatorul Tenerei.

 

 

P.S. 1. - Nu sunt un bun cunoscator al modului cum functioneaza injectia, sondele si catalizatorul, asa ca, daca am gresit, corectati-ma iar daca exista o modalitate de a fenta motorul acesta (sau oricare altul similar ca si constructie) cu benzina de 80, feel free to share.

P.S. 2. - Astept cu nerabdare oportunitatea de a vedea si eu aceasta motocicleta live. Poate o Yamaha Budapesta, ceva de genul.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic o injectie se poate regla sa mearga cu o benzina la care carburatorul nici nu ar porni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

estetic numai : nu ma atrage.. e prea moderna. prea colturoasa. poate asta e trendul, nu spun nu, dar e urata (parere personala)

nu imi dau cu parerea despre motor.

ceea ce presimt e ca o sa imi investec banii intr-o africa dupa 2000 (cand o sa am banii) sau un bmw mai vechiut ca de nou nu am bani ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. 1. - Nu sunt un bun cunoscator al modului cum functioneaza injectia, sondele si catalizatorul, asa ca, daca am gresit, corectati-ma iar daca exista o modalitate de a fenta motorul acesta (sau oricare altul similar ca si constructie) cu benzina de 80, feel free to share.

 

 

Si mie imi place de numa. Cred ca un compromis super intre enduro si touring.

 

Referitor la P.S. 1 -ul tau, daca stie cineva raspunsul tehnic corect cu explicatii, as fi si eu interesat :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roti pe 21 si 18 - clasic la categorie.

Plastice dure protectie buna, finisaje potrivite categoriei adica normal-bune fara a exagera

E cel putin la fel de inalt ca Adventure-ul de la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roti pe 21 si 18 - clasic la categorie.

Plastice dure protectie buna, finisaje potrivite categoriei adica normal-bune fara a exagera

E cel putin la fel de inalt ca Adventure-ul de la KTM.

De aratata arata bine, dar oare cum se descurca. Astept ceva teste sa vedem asta, dar desigur astept si Adventure-le 690 din 2008-2009 depinde vand vor vrea portocalii sa faca lansarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa tare de tot jucaria sunt chiar curios sa vad ce modificari si imbunatatziri au bagat pe ea....cum sta cu greutatea si manevrabilitatea...de cum arata jos palaria slava Domnului ca se mai gandesc si japonezi sa mai faca un enduro in toata regula :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam italienii l-au conceput... Yamaha Italia e foarte tare. Motorul e 660 clasic made in Japan. Si e pus pe multe motoare, inclusiv pe Aprilia, si alte motociclete si atv-uri Yamaha. E un motor cuplos, linistit si fiabil, cam nepotrivit la enduro cu pompa de apa siiuata jos si cam vulnerabila. Fiind pe injectie se pot face insa multe cu el in sensul reglajelor. Iar pe Tenere e si destul de bine protejat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca o sa faca furori printre iubitorii de Adventure de distante mai mici si medii. :)

Si mai cred ca ar fi o treaba neterminata pentru Yamaha sa nu faca si un Super Tenere... adica daca tot si-au bagat nasul intr-un segment de piata ar fi pacat sa nu mearga pana la capat.

 

Vizionare placuta!

 

http://www.youtube.com/watch?v=lhyJKnBV7wc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam italienii l-au conceput... Yamaha Italia e foarte tare. Motorul e 660 clasic made in Japan. Si e pus pe multe motoare, inclusiv pe Aprilia, si alte motociclete si atv-uri Yamaha. E un motor cuplos, linistit si fiabil, cam nepotrivit la enduro cu pompa de apa siiuata jos si cam vulnerabila. Fiind pe injectie se pot face insa multe cu el in sensul reglajelor. Iar pe Tenere e si destul de bine protejat.

:) daca zici ca e cel putin la fel de mare ca ala ...cum ii zice , ktm 690 adventure , inseamna ca e mortala.....chiar , cit ar putea sa coste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept sa fac un test-drive, dar sunt f hotarat sa o iau :hug:

 

arata f frumos :)

 

pretul ar trebuie sa nu depaseasca vreo 8-9 mii euro... zic si io ... traiasca lizingu' :D

 

--- Mesaj completat în 16 Nov 2007 17:09 -------------
accesorii tenere 2008

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...amp;R=EPI-94721

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesanta, de fapt un XT660 cu alta echipare, respectiv doua discuri pe fata in loc de unul, saua mai sus cu 3cm decat la R, rezervorul marit de la 15 la 22l, cursa telescopului fata intre X si R la 21cm, garda la sol marita cu 3cm fata de R, mi se pare ca vine in standard cu protectia la motor si coburi, totul la nici 7000 eur.

Sigur e un motor valabil, intrebarea e daca merita sa o iei pe asta noua sau un XT660R sau X de afara cu 10-15 mii de kilometri la jumate pretul. Eu am ales varianta la mana a doua cu 10 mii la bord si-s foarte multumit. E cel mai distractiv de condus motor din cate am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesanta, de fapt un XT660 cu alta echipare, respectiv doua discuri pe fata in loc de unul, saua mai sus cu 3cm decat la R, rezervorul marit de la 15 la 22l, cursa telescopului fata intre X si R la 21cm, garda la sol marita cu 3cm fata de R, mi se pare ca vine in standard cu protectia la motor si coburi, totul la nici 7000 eur.

Sigur e un motor valabil, intrebarea e daca merita sa o iei pe asta noua sau un XT660R sau X de afara cu 10-15 mii de kilometri la jumate pretul. Eu am ales varianta la mana a doua cu 10 mii la bord si-s foarte multumit. E cel mai distractiv de condus motor din cate am avut.

 

 

Foarte interesant ce ai spus, mai ales comparatia intre noul Tenere si XT660. IN alte vremuri erau diferente mai semnificatie (in primul rand diferenta de racire) dar acum nu prea sunt cine stie ce (exceptand designul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...