Grimstone Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) Va propun o chestie tare interesasnta: Stiti de avansul centrifugal al mz-urilor?? Care e o super chestie facuta de nemti?? Ei eu am inlucuit avansul ala centrifugal cu un avans reglat electronic de un minicalculator controlat cu un soft de pe un laptop care regleaza curba de avans in functie de turatie si temperatura motorului.......si pe de asupra la motoarele in 2 cilindri ajustezi curbele pentru fiecare cilindru in parte (a se tine seama cam cit de greu se regleaza nepra) ..... cea ce se mai cheama si TCI sau CDI. In fine v-ar interesa asa ceva la IJ, NEPRA, URAL, VOSHOD, MZ, JAWA, etc .............? Editat Noiembrie 21, 2007 de Grimstone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 pe mine m-ar interesa. Cat costa ? ce microcontroler foloseshti? PIC16fxx sau Atmel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Reglajul digital al avansului e un proiect foarte bun si practic pentru comuniste, insa din experienta mea proprie, am obtinut rezultate mult mai spectaculoase prin simpla inlocuire a camei cu un senzor hall, pastrand chiar avansul centrifugal original de pe motocicleta (simsonul are un platou centrifugal foarte performant, ala de nepra e o porcarie, cam on/off lucreaza, iar alea in 2 timpi n-au auzit de avans variabil). Problema la 2 timpi insa este ca daca-i faci avans variabil, nu mai are limitare in turatie si nu cred ca rezista materialele la peste 4000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Reglajul digital al avansului e un proiect foarte bun si practic pentru comuniste, insa din experienta mea proprie, am obtinut rezultate mult mai spectaculoase prin simpla inlocuire a camei cu un senzor hall, pastrand chiar avansul centrifugal original de pe motocicleta (simsonul are un platou centrifugal foarte performant, ala de nepra e o porcarie, cam on/off lucreaza, iar alea in 2 timpi n-au auzit de avans variabil). Problema la 2 timpi insa este ca daca-i faci avans variabil, nu mai are limitare in turatie si nu cred ca rezista materialele la peste 4000 de ture. Ba da, IFA BK 350 are avans centrifugal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 chestia e ca pentru dnepr/ural exista mai multe variante de aprindere electronica consacrate, pentru motoarele 2T nu stiu dar cred ca exista. preturile variaza intre 100 si 200 (si peste) euro. deci daca nu este mai ieftin si daca trebuie sa te plimbi cu laptopul in spate nu cred ca este o necesitate stringenta. chestia merita insa tot respectul si aprecierea, sper sa fie o aprindere fiabila atat economic cat si tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 daca s-ar creea ceva la preturi romanesti ar fi super... costul pieselor si ceva manopera. Numai sa nu se urmareasca inbogatirea pe baza asta ca atunci ar fi degeaba (adica preturi mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Va propun o chestie tare interesasnta: Stiti de avansul centrifugal al mz-urilor?? Care e o super chestie facuta de nemti?? Ei eu am inlucuit avansul ala centrifugal cu un avans reglat electronic de un minicalculator controlat cu un soft de pe un laptop care regleaza curba de avans in functie de turatie si temperatura motorului.......si pe de asupra la motoarele in 2 cilindri ajustezi curbele pentru fiecare cilindru in parte (a se tine seama cam cit de greu se regleaza nepra) ..... cea ce se mai cheama si TCI sau CDI. In fine v-ar interesa asa ceva la IJ, NEPRA, URAL, VOSHOD, MZ, JAWA, etc .............? ti-o fi iesit tie dar nu ai cateva notiuni de baza cdi - e un soi de aprindere tci - e alt soi de aprindere ele difera ca si modalitate de dare a scanteii, ambele pot folosi aavans programabil google dupa amandoua daca nu inlocuiesti platinilee nu obtii mari rezultate p.s. si ij 49 avea avans variabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Unele etz-uri au aprindere electronica. Al meu avea, si in 2 ani, nu a avum nici o problema. Nu stiu cat ajuta la putere, dar te scapa de problema platinei la comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Reglajul digital al avansului e un proiect foarte bun si practic pentru comuniste, insa din experienta mea proprie, am obtinut rezultate mult mai spectaculoase prin simpla inlocuire a camei cu un senzor hall, pastrand chiar avansul centrifugal original de pe motocicleta (simsonul are un platou centrifugal foarte performant, ala de nepra e o porcarie, cam on/off lucreaza, iar alea in 2 timpi n-au auzit de avans variabil). Problema la 2 timpi insa este ca daca-i faci avans variabil, nu mai are limitare in turatie si nu cred ca rezista materialele la peste 4000 de ture. limitarea de turatie este data aproape exclusiv de ferestre si de tobe la 2t. cu un avans variabil nu poti sa depasesti turatia maxima cu mai mult de 500-600 de ture in schimb banda de putere va fi mult mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Va propun o chestie tare interesasnta: Stiti de avansul centrifugal al mz-urilor?? Care e o super chestie facuta de nemti?? Ei eu am inlucuit avansul ala centrifugal cu un avans reglat electronic de un minicalculator controlat cu un soft de pe un laptop care regleaza curba de avans in functie de turatie si temperatura motorului.......si pe de asupra la motoarele in 2 cilindri ajustezi curbele pentru fiecare cilindru in parte (a se tine seama cam cit de greu se regleaza nepra) ..... cea ce se mai cheama si TCI sau CDI. In fine v-ar interesa asa ceva la IJ, NEPRA, URAL, VOSHOD, MZ, JAWA, etc .............? ... zici ca ai facut asa ceva!!? ce anume, ce reglezi si dupa ce cum stabilesti tu diagrama avansului (curba de care zici), cum ai masurato? pe ce motor ai testat si ce rzultate ai obtinut? fa si tu niste foto. Bun! si de ce laptop exista deja aprindere de fabrica cu microprocesor si toate combinatiile necesare pt adaptare, iar la livrare primesti si un CD cu programele pt diferite tipuri de motoare, functie de turatie, compresie etc. Mai mult poti face si diagnosticare pe acet sistem. In fine solutia asta fiind cred mai economica... revin sa postez site-ul unde am vazut aceasta chestie (daca-l mai gasesc) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 cu laptop-ul sau orice alt pc setezi curba de avans si atata tot, asta a vrut sa spuna. nu umbli cu pc-ul dupa tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Noiembrie 23, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2007 Deci pentru cel ce a zis ca CDI e ceva si TCI e altceva arte dreptate: CDI - Capacitor Discharged Ignition La comanda se descarca un conjdensator ce produce la bujie o scinteie undeva la 35.000 40.000 Volti Bobina de inductie are o rezistenta mica si nu este tinuta alimentata toto timpul ca la TCI si functioneaza ca un amplificator de curent TCI - Tranzistor Controlled Ignition Bobina e alimentata tot timpul si descarcarea se face la voltaj mai mic Pentru ceilalti ce au pus intrebari: Am testat montajul pe MZ ES250/1 si toarce mai fromus decit oricind si are o forta de te sperii - pe care oricum o avea. consumul se reduce. Curba de avans se stabileste din specificatiile producatorului. Se mai iau in calcul bineinteles uzura cilindrilor, temperatura motorului si ca orice mecanic dupa cum suna si trage motorul. Montajul se regleaza definitiv dupa citeva teste de strada. Montajul vine cu CD de instalare pentru calculator, soft de control si cablu de date Preturi nu pot da deocamdata dar va zic ca nu e o chestie artizanala e o chestie facuta industrial. O sa revin sa va dau un site unde o sa gasiti si documentatii si poze. Deocamdata incerc sa apara in Romania la niste preturi Rominesti. Oricum vor fi disponibile atit CDI-uri dar si TCI-uri pentru orice motoare in 2T si 4T in 1,2 sau 4 cilindri. (deci se vor putea pune si pe masini.) Deasemenea variante pentru 6V sau 12V Multa bafta si asfalt uscat iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/j...nt-ignition.asp nu cumva este asta???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Noiembrie 23, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2007 Aia e. Numai ca ca sa o comande cineva il costa enorm transportul si mai trebuie multe chestii ca sa o faci sa merga. Incerc sa le aduc pentru RO la preturi de RO. Si sa asigur si asistenta tehnica necesara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 foarte tare daca vii cu preturi bune. orice motor poate beneficia de o aprindere cu senzor motivul pt care mobrele noastre au aprindere asa rudimentara e ca asta clasica se poate repara oriunde. prin anii 60 erau distante mari intre orase, putine masini pe strada si 0 telefoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Aia e. Numai ca ca sa o comande cineva il costa enorm transportul si mai trebuie multe chestii ca sa o faci sa merga. Incerc sa le aduc pentru RO la preturi de RO. Si sa asigur si asistenta tehnica necesara la un moment dat shi eu am cochetat cu ideea de a cumpara asha ceva....le-am trimis nishte mailuri shi au zis ca mi-o pot trimite in romanica la pretzul de pe site + 30EURO transportul.....Daca tu potzi sa aduci aprinderi din astea la un pretz rezonabil pe mine ma tenteaza ideea de a cumpara una pentru batranul si obositul meu nipran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Am testat montajul pe MZ ES250/1 si toarce mai fromus decit oricind si are o forta de te sperii - pe care oricum o avea. consumul se reduce. atunci e bun si ptr. ES-ul meu... Astept si eu vesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 (editat) Deci pb ca o sa le aduc la pret final client undeva pe la pretul lor de pe site sau undeva +5 +10 Euro maxim cu tot cu TVA. (cel putin asa sper.) Sunt in discutii cu diversi curieri sa vad cu cine o sa fac importul. Mai vb. Editat Noiembrie 24, 2007 de Grimstone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Puteti comanda TCI-urile sau CDI-urile la office@adaptcom.ro. Daca aveti nevoie de detalii sau sfaturi legate de ce fel de montaj s-ar potrivi cel mai bine pe motocicleta voastra nu ezitati sa ma contactati. Preturile sunt cele afisate pe www.imfsoft.com si pe voi nu va costa nic in plus. (deci scapati de transport) - mai mult in luna decembrie luati modulele la pretul lor de pe site -5 euro si transportul pina la usa la voi il asigur eu prin curierat rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 e tare sistemul. ma intereseaza. eventual, ceva instructiuni de instalare (e nevoie de specialist in instalare?). vreau si eu pt ETZ 250. (daca nu il vand pana atunci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) e tare sistemul. ma intereseaza. eventual, ceva instructiuni de instalare (e nevoie de specialist in instalare?). vreau si eu pt ETZ 250. (daca nu il vand pana atunci ) Astept un mesaj pe office@adaptcom.ro. Instructiuni de instalare in limba romina Nu e nevoie de specialist ca sa il montezi daca esti oleaca indeminatic cu surubelnita. Avansul se regleaza foarte usor. La tine se potriveste urmatorul montaj: http://www.imfsoft.com/hardware/products/j...nt-ignition.asp Editat Decembrie 8, 2007 de Grimstone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 da' pentru o nipra, la nipra, cat e dom'le pt o nipra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Astept un mesaj pe office@adaptcom.ro. Ai mesaj de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Se poate monta si la un MZ rt 125 pe 6v?, si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 Se poate monta si la un MZ rt 125 pe 6v?, si cat costa? Ai un personal messege de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.