ovisey Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Scuze, am postat asta si pe "Mobra", dar am primit doar un raspuns, sper ca aici sa intre mai multi, chiar nu stiu ce sa fac: OK. Sa incep cu inceputul, acu vreo 2 saptamani am primit un Hoinar de la o colega, doar sa se scape de el, ea l-a mostenit de la sotul ei si nu mai are chef sa plateasca impozit degeaba, deci l-am dus eu acasa, l-am spalat ca avea praful de o palma pe el ca nu a fost pornit de vreo 8 ani, l-am curatat cat de cat si am incercat sa-l pornesc si surpriza, pe la a 7 pedala a pornit. In rest in afara de vreo 3 spite rupte si anvelopa spate si camera care tre inlocuite e OK, arata chiar super si din cate mi-am dat eu seama si functioneaza bine. Luni am primit si "actele" respectiv certificatul de mostenitor, copie dupa buletin si talon vechi din 87. Azi am discutat cu cineva care se ocupa de inmatriculari si mi-a zis ca ma va costa aprox 450-500 lei inmatricularea (taxa de inmatriculare, ceva amenda canu a facut inscrierea in 30 de zile de la decesul sotului, impozit restant, asigurare, timbre, numar...etc), sau pot renunta la inmatriculare, o radiez (cu costuri mult mai mici) si circul cu ea pe coclauri. Problema e ca nici nu stau prea bine cu banii ca numai ce am platit 800 pentru inmatricularea unui virago 535 si nu stiu chiar daca merita sa o inmatriculez sau nu, am inteles ca daca o radiez nu prea mai sunt sanse sa o inscriu mai tarziu, pe de alta parte am si o IFA BK 350 in detalii mici mici in pod si sper sa gasesc grup conic sa o scot si pe aia de la murat, siaia are talon vechi, deci alte cheltuieli (in afara de piese). Bun, acuma, va rog sa va dati cu parerea, ce sa fac?, merita sa inmatriculez Hoinarul sau nu? Mersi, Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Scuze, am postat asta si pe "Mobra", dar am primit doar un raspuns, sper ca aici sa intre mai multi, chiar nu stiu ce sa fac: OK. Sa incep cu inceputul, acu vreo 2 saptamani am primit un Hoinar de la o colega, doar sa se scape de el, ea l-a mostenit de la sotul ei si nu mai are chef sa plateasca impozit degeaba, deci l-am dus eu acasa, l-am spalat ca avea praful de o palma pe el ca nu a fost pornit de vreo 8 ani, l-am curatat cat de cat si am incercat sa-l pornesc si surpriza, pe la a 7 pedala a pornit. In rest in afara de vreo 3 spite rupte si anvelopa spate si camera care tre inlocuite e OK, arata chiar super si din cate mi-am dat eu seama si functioneaza bine. Luni am primit si "actele" respectiv certificatul de mostenitor, copie dupa buletin si talon vechi din 87. Azi am discutat cu cineva care se ocupa de inmatriculari si mi-a zis ca ma va costa aprox 450-500 lei inmatricularea (taxa de inmatriculare, ceva amenda canu a facut inscrierea in 30 de zile de la decesul sotului, impozit restant, asigurare, timbre, numar...etc), sau pot renunta la inmatriculare, o radiez (cu costuri mult mai mici) si circul cu ea pe coclauri. Problema e ca nici nu stau prea bine cu banii ca numai ce am platit 800 pentru inmatricularea unui virago 535 si nu stiu chiar daca merita sa o inmatriculez sau nu, am inteles ca daca o radiez nu prea mai sunt sanse sa o inscriu mai tarziu, pe de alta parte am si o IFA BK 350 in detalii mici mici in pod si sper sa gasesc grup conic sa o scot si pe aia de la murat, siaia are talon vechi, deci alte cheltuieli (in afara de piese). Bun, acuma, va rog sa va dati cu parerea, ce sa fac?, merita sa inmatriculez Hoinarul sau nu? Mersi, Asfalt uscat Daca nu ai motor inmatriculat atunci inmatriculeaza-l Sfatu'/parerea(meu/mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 degeaba il inmatriculezi... ca oricum nu ai ce face cu el in trafic... vorbeste cu proprietara si ii platesti tu inpozitul cu conditia sa ramana pe numele ei... daca te intelegi bine cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 degeaba il inmatriculezi... ca oricum nu ai ce face cu el in trafic... vorbeste cu proprietara si ii platesti tu inpozitul cu conditia sa ramana pe numele ei... daca te intelegi bine cu ea pai are numere vechi asha ca de circulat nu poate sa circule nici cu actele vechi.oricum ar trebui radiat si scos numere noi[cu tot ceea ce inseamna asta].pe de alta parte am vazut eu Hoinar cu numere de primarie si tipul circula bine mersi fara ca macar sa aiba carnet categ. A sau A1.la oras e oricum mai bun decat un scuter[parerea mea]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 pai are numere vechi asha ca de circulat nu poate sa circule nici cu actele vechi.oricum ar trebui radiat si scos numere noi[cu tot ceea ce inseamna asta].pe de alta parte am vazut eu Hoinar cu numere de primarie si tipul circula bine mersi fara ca macar sa aiba carnet categ. A sau A1.la oras e oricum mai bun decat un scuter[parerea mea]. eu am vaz o mobra cu numere de moped... probabil in oras e mai bun ca un scuter, dar omul are deja virago... nu cred ca se merita... si la drum lung nu ai ce cauta cu el ca mori de plictiseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Hoinarul se incadreaza mai nou in categoria ciclomotoarelor. Pe de alta parte nu vad avantajul pe care il are in oras Hoinarul fata de Virago. Tu esti singurul in masura sa zica daca merita sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Pune-o pe strada, actele nu cred ca depaseasca 300 ron cu asigurarea platita pe 6 luni. Si eu am o mobra S50 pe care am desfacut-o bucati iar in primavara sper sa fie gata de drum. Evident o sa incerc sa o inmatriculez la primarie pentru ca actele pe care le am sunt cam ciudate. Ar trebui sa incerci mai intai sa o inscrii la primarie, la urma urmei este de 50 CC, actele acolo or sa fie in jur de 2 mil. Oricum ai face, eu sunt pentru strada (clar este mai buna ca un scuter...te urci cu ea pe trotuare mai usor, este mai ingusta, mai usoara si consuma putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Pune-o pe strada, actele nu cred ca depaseasca 300 ron cu asigurarea platita pe 6 luni. Si eu am o mobra S50 pe care am desfacut-o bucati iar in primavara sper sa fie gata de drum. Evident o sa incerc sa o inmatriculez la primarie pentru ca actele pe care le am sunt cam ciudate. Ar trebui sa incerci mai intai sa o inscrii la primarie, la urma urmei este de 50 CC, actele acolo or sa fie in jur de 2 mil. Oricum ai face, eu sunt pentru strada (clar este mai buna ca un scuter...te urci cu ea pe trotuare mai usor, este mai ingusta, mai usoara si consuma putin). eu am inmatriculat un scuter (nu avea nici un act) cu 120 lei am inclus in pret taxa de la notar pt contract de vanzare cumparare facut de ochii lumii (50 lei) si taxa la primarie (70 lei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 sa ma bag si eu! ciclomotor= sub 50cmc si sa nu depaseasca constructiv viteza de ...50 ! hoinaru' in acte cat are ?...vreo 70-80 km/h....sau a semnat careva la RAR ca e ciclomotor? E am si scuter...in oras e mai comod ca orice motoreta - fara ambreiaj, fara mestecatul in schimbatorul de viteze, semnale mai bune ca pe hoinar, ulei separat, pornire la buton, am roti pe 13 ...si sare bordurile usor, am scos limitatoarele si in oras sau drumuri de pana la 10-15 km ma tin de un rebel de 125, consuma cat un hoinar, da' ceva mai mult ca rebelul.... Asta e parerea mea! Si am condus cam de toate...nu va luati de varsta! sunt motoare care se iau doar pentru pasiune....si hoinarul de care zici cred ca merita adus in "legalitate". Eu tin partea motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) sa ma bag si eu! ciclomotor= sub 50cmc si sa nu depaseasca constructiv viteza de ...50 ! hoinaru' in acte cat are ?...vreo 70-80 km/h....sau a semnat careva la RAR ca e ciclomotor? E am si scuter...in oras e mai comod ca orice motoreta - fara ambreiaj, fara mestecatul in schimbatorul de viteze, semnale mai bune ca pe hoinar, ulei separat, pornire la buton, am roti pe 13 ...si sare bordurile usor, am scos limitatoarele si in oras sau drumuri de pana la 10-15 km ma tin de un rebel de 125, consuma cat un hoinar, da' ceva mai mult ca rebelul.... Asta e parerea mea! Si am condus cam de toate...nu va luati de varsta! sunt motoare care se iau doar pentru pasiune....si hoinarul de care zici cred ca merita adus in "legalitate". Eu tin partea motoretei hoinarul are sub 50 cmc... am auzit de 48,5, si cu viteza... eu cand am inmatriculat acel scuter nu l-a vazut nimeni... doar ce am trecut eu acolo in declaratie: culoare, kg, serii, etc si crede-ma ca trecea peste 70 Editat Noiembrie 22, 2007 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Nu mai da up, daca vrei posturi fa ca mine acum. Deh mai am vreo 3-4 si fac 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut, nu stiu la ce-mi foloseste daca am numar mare de posturi, am UP-uit topic-urile care ma intereseaza, ca daca trec de prima pagina, nu prea se mai uita multa lume la ele (parerea mea) si mai vreau sa discutam pe temele respective, nu stiu, poate s-au mai discutat problemele respective, sunt mai nou pe forum. Mersi, Asfalt uscat si iarna scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 totul depinde de ce vrei sa faci motorul? unde vrei sa mergi cu el? solutii sunt pentru fiecare varianta. tu decizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 (editat) Am avut Hoinar timp de 3 ani si mi-a placut.Singurul inconvenient er ca daca il coxai tare trebuia sa schimbi cam des cate ceva la el.De doi ani i-am luat unul fiului meu,l-am modificat grupa mare de l-am facut cross si il forjeaza pe coclauri unde face fata,cu conditia de mai sus.Parerea mea e ca trebuie inmatriculat si pus la treaba.Daca nu dami-l mie sa il am pentru piese. Referitor la grupul conic daca nu gasesti nicicum poete sa ti-l faca cineva.Eu am avut un ax din cutia de viteze la un MZ 125 rupt si m-i l-a facut cineva la o intreprindere din zona,asa ca se poate. Editat Decembrie 17, 2007 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 poate ca acum motoreta functioneaza dar iti garantez ca in primii 500 de km. se va defecta. ai piese de schimb? ai priceperea sa o repari? oare merita? fara suparare,eu nu asi baga un leu in ia. intra-devar pe mobra si hoinar am invatat sa conducem dar asta a fost demult. traim alte vremuri. nu merita sa investesti in ea. 4pistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Nu mai da up, daca vrei posturi fa ca mine acum. Deh mai am vreo 3-4 si fac 2000. ai implinit 2054... @ovisey: daca speri ca motoreta sa mearga bine in oras si orasu nu-i aglomerat merita din plin...manevrabilitate, consum mai mic decat viraga, si segmentarea pe la 2000 de km, segmentare care te costa maxim 3-400 de mii daca orasu e aglomerat, ia-ti gandul ca il fierbi intr-a-ntaia grav, si mai bine il dai la schimb pe o mobra, care e geniala la uzura de oras si mers in trafic aglomerat(datorita turbinei o tii intr-a-ntaia pana iti creste barba, neavand nevoie de racire pe aer asa grava precum hoinarul, care e si supraturat)... eu mi-am facut rost de o mobra varza cu acte pe nr vechi cu care sper sa obtin o inregistrare de la primarie pe numele proprietarului decedat pt bucale este perfecta, si nu ma doare sufletul ca o bag prin toate bordurile sau ca fierb motoru la viteze mici si turatii mari recomand hoinaru ala pt pajisti si coclau pt ca e destul de naravas si te distrezi la un cross de weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Parerea mea este urmatoarea : avand in vedere ca nu se mai fabrica piese , ca segmentii se schimba relativ des , ca daca mergi mai mult in oras trebuie sa cureti mai des toba , ca mai ai si alt motor , ca nu prea ai spatiu de garare , ca trebuie sa investesti niste bani pe care nu prea ii ai , eu zic sa o dai . Daca vei face calculul de RON/Km la cat vei investi si cat vei circula cred ca vei ajunge la aceeasi optiune . Am avut MOBRA cu motor de HOINAR , asa cum am mai scris prin topice , mi-a placut , am amintiri frumoase , dar erau alte timpuri cand se gaseau piese . Eu am avut bicicleta cu motor , si dupa ce am luat MOBRA , am vazut ca in oras circulam tot cu bicicleta clasica si mai rar cand trebuia sa merg mai mult prin oras mergeam cu MOBRA , cu bicicleta cu motor nu mai circulam , asa ca am vandut-o . Cred ca va fi aceeasi situatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 nu merita bagati banii in hoinar. nici macar aluminiul din care e facut motorul nu e bun. daca strangi suruburile mai tare duci la toate filetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Orice surub daca il strangi la brand f--e filetul din aluminiu. Pt situatii de genul asta s-au inventat cuplul de strangere si cheia dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Eu am avut hoinar si mobra..e super motorul..Hoinarul e mai bun decat Mobra S50 in oras, are 5 viteze si prinzi viteza mai mare in oras, nu incurci traficul... In rest eu am dat la fier vechi o mobra in stare de functionare din cauza lipsei pieselor de schimb si lipsei unui cumparator serios si pt. a evita incurcaturile cu actele.. Nici daca o dai gratis nu poti sa scapi de ea daca e pe numele tau!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 nu merita bagati banii in hoinar. nici macar aluminiul din care e facut motorul nu e bun. daca strangi suruburile mai tare duci la toate filetul m-am exrimat eu gresit , daca le strangi normal si cu simt de raspundere se duce filetul , pentru ca e un aluminiu foarte casant. e mult mai bun aluminiul de la mobra. cea mai buna combinatie este motor de mobra si set + aprindere de hoinar . oricum nu prea apuci sa-i dai a 5-ea prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.