insider Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 SSSS mersi pt informatii, stiam oricum de site ul ala, si deja il 'sondasem'. Eu cerusem niste pareri pertinente de la POSESORI. Altfel scrie intr-un review si altfel iti scrie un posesor, vroiam sa combin raspunsurile.. AK_Raptor nu a venit decat cu intentia sa ma atace , sa ma faca in toate felurile, sa ma judece si sa ma trimita pe google, de parca as fi cerut fisa tehnica de la TLR sau RSV. Si da, vreau sa incep pe asa ceva, RSV sau TL sau VTR sau la ce-mi cade cu tronc. Vroiam K1200R dar nu imi permit, asa ca o sa incep pe RSV. Pe alt topic ma certam cu alt individ care spunea ca poti incepe pe ce motor doresti,poti urmari acolo sirul discutiei, acu tu vii si-mi spui ca-s kamikaze ca vreau RSV... Oricum apreciez copy & paste ul tau, dar nu si atitudinea tipica vis a vis de viitorii incepatori. Respect & shit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Vroiam K1200R dar nu imi permit, asa ca o sa incep pe RSV. Lol, here we go again. Numai ce a murit un incepator pe RSV si in plus cum se pupa alegerile tale exotice cu lipsa de bani n-am sa inteleg niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Lol, here we go again. Numai ce a murit un incepator pe RSV si in plus cum se pupa alegerile tale exotice cu lipsa de bani n-am sa inteleg niciodata. Nu vad ce-i asa exotic la un RSV din 2001... Bine cand nu-i ai (banii), si un CBR din 93 poate fi exotic... K1200 intr-adevar, e exotic... Cat despre incepatorul cu RSV care a murit..n-am ce comenta, nu are rost sa dau cu RIPU in stilul clasic, se moare pe orice motor pana la urma urmei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Se moare pe orice motor, se moare si in masina de 5 stele, se moare si stand in casa, asta nu inseamna ca poti sa-ti iei orice motor pentru ca oricum nu conteaza. Sansele difera enorm. Daca aplici "logica" cu "poti sa mori si daca iti pica o caramida in cap" ajungi repede la concluzia ca poti sa mergi cu 300 din prima zi echipat doar in chiloti ca daca ti-e dat sa mori oricum mori, iar daca nu nu. Iar despre RSV si alegerea exotica, compara pretul unui RSV cu al unui SV650 din acelasi an, nr de km, stare, etc, si apoi uita-te cat costa si intretinerea, piesele, cauciucurile samd. In cazul tau faptul ca nu ai bani e chiar un noroc, te-a pazit pana acum de niste alegeri de-a dreptul sinucigase. Esti atat de disperat sa fii altfel incat esti dispus sa-ti risti viata pentru asta. Foarte trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Nu sunt disperat sa fiu altfel, dar nu neg ca-mi displace sa ma amestec in turma de CBR uri etc....(glumesc) Se pare ca lipsa de bani nu ma va mai pazi prea mult... \/ peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttymo Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Ce toba sport recomandati pentru un SV 650 s ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 nu neg ca-mi displace sa ma amestec in turma de CBR uri etc... Dar sa pare ca nu te deranjeaza deloc sa te amesteci in turma de incepatori care vor rachete intercontinentale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Dar sa pare ca nu te deranjeaza deloc sa te amesteci in turma de incepatori care vor rachete intercontinentale. Hai men, nu exagera, RSV e un motor puternic, poate fi si brutal (mai ales la frana de motor,ca sa nu zic de acceleratie), dar nu as merge atat de departe sa o numesc racheta intercontinentala. E o motocicleta manevrabila (din cate am auzit), nu e grea , e V2, are personalitate, look,design. poate cu fiabilitatea nu poate rivaliza cu honda si setul sau de CBR uri sau cu alte marci japoneze...dar asta depinde de unde o iei,cum a fost intretinuta si cum o vei intretine... Repet, faza cu CBR urile e pur o gluma, ca sa nu se ințepe vreun posesor de CBR:) Restepca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Nu sunt disperat sa fiu altfel, dar nu neg ca-mi displace sa ma amestec in turma de CBR uri etc....(glumesc) Se pare ca lipsa de bani nu ma va mai pazi prea mult... \/ peace Incearca un SP1. PS Carnet ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) Nu vreau VTR. Nu sunt eu de SP-uri...nu ma dau pe circuit.. (INCA) PS. N-am:) Editat Aprilie 12, 2008 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 nu as merge atat de departe sa o numesc racheta intercontinentala. La 140 de cai si 107Nm e cam amarata pentru un incepator de talia ta, da poate poti sa-i pui un turbo ceva sa se miste cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 TU nu sti sa mergi in picioare bine si visezi la circuite(cica inca nu ma dau) Esti convins ca esti in stare sa controlezi 1000cm? Nici macar permis si vrei 1000:| de experienta nici nu mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 @Silenti: 140 cai are aia din 2008,eu vreau ceva din 2001. @alexutzzz: sunt ferm convins ca sunt in stare sa controlez 1000cc, alte intrebari incuietoare? Si da, din moment ce-mi doresc motor sport,visez ca sa ajung sa ma dau si pe un circuit, sau ar trebui sa visez doar la bulevarde umezite de fetite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Ce toba sport recomandati pentru un SV 650 s ? am auzit un leovince sbk pus pe un SV , se auzea foarte fain (tare si adanc ). pacat ca in tara nu prea am vazut tobe sh pt acest tip de motor, cred ca cea mai buna solutie e sa scoti filtrele si astfel o sa ai si toba zgomotoasa si si omologata, daca se leaga garcea de tine iar daca nu va suna cum te-ai asteptat iei una sport tre sa fac si io asta, cu sunetul stock ma simt ca pe tractor pe motor @insider: si SV-ul are personalitate cand am luat Sv-ul daca ma straduiam 1 pic puteam sa iau RSV sau VTR-F, dar nu ai ce face cu atata putere daca nu o poti controla calumea. Peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttymo Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Aveam o dilema ! ... ce sa fie ? ce sa fie? CBR 600 F3 (din '95) sau SV 650 S (din 2000) ... SV o sa fie ! Mersi pentru ajutor PEPSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 npc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 @insider: si SV-ul are personalitate cand am luat Sv-ul daca ma straduiam 1 pic puteam sa iau RSV sau VTR-F, dar nu ai ce face cu atata putere daca nu o poti controla calumea. Peace Ai luat o decizie inteleapta cu SV ul, eu insa uneori cad prada 'pasiunii' si nu pot judeca limpede ,imi place prea mult RSV ul dintre toate V2 urile. Daca ar fi dupa mine mi-as lua 749, care e mai demential (si mai 'linistit' ca rsv ul), dar culmea, e mai scump:) Sau macar un 748,dar care la fel, prea scump pt ce ofera. Eh, motoare exotice pt tara noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 se cam ia lumea de tine insider... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 se cam ia lumea de tine insider... Ce sa-i faci, daca unii s-au plictisit de motoare sau de monitoare.... Nu poti fi iubit de toti:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 sunt ferm convins ca sunt in stare sa controlez 1000cc Daca tu esti ferm convins noi in schimb avem o dilema. Sa radem sau sa plangem? Oricum eu plec de aici inainte sa ajungi la mv agusta si desmosedici rr ca deja ma macina invidia, motocicleta mea imaginara e un suzuki drz 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Daca tu esti ferm convins noi in schimb avem o dilema. Sa radem sau sa plangem? Oricum eu plec de aici inainte sa ajungi la mv agusta si desmosedici rr ca deja ma macina invidia, motocicleta mea imaginara e un suzuki drz 400 Care "voi"? Esti purtatorul de cuvant al forumului? MV Agusta nu-mi place iar desmosedici RR e prea puternic pt un incepator Dar eu am incredere in mine, deci la urma urmei...as putea calari si un Desmo RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 sa lasam faptele sa vorbeasca... nu vorbele. asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 @insider, motociclismul inseamna mai multe etape.....atata tot..asta incearca o gramada de lume sa te faca sa intelegi. nu poti calari din prima o motocicleta mare la acelasi stadarde cu unul care a mai calarit 6 motoare pana a ajuns la un motor mare, nu o sa poti sa tii pasul niciodata. Nu stiu pe ce motoare ai mai mers, ce ai mai calarit, insa roaga pe cva cu experienta sa te dea q un motor care iti doresti u cel mai mult sa vezi daca dupaia mai ai aceeasi parere. Nam citit toate paginile sa stiu ce motor iti place si care nu, insa mi-am dat seama cam care e treaba paici:)). Chiar crezi ca toti sunt tampiti si vorbesc sa-si raceasca gura degeaba? Studiaza rubricile accidente si incepatori bine de tot...sunt cateva imagini mai mult decat cutremuratoare. Mult succes !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 (editat) Nu sunt un pustan de 18 ani care vrea sa futa mai des cu ajutorul motorului, am si eu 26 de ani, vreau motor de 2 ani incoace, e mai greu cu banii (ca pt oricine din tara asta). Vreau sa-mi iau RSV pt ca asta-mi place, ma cunosc, sunt capabil sa fac fata unui asemenea motor. Daca o sa-mi iau si n-o sa fiu capabil, asta este, viata e complicata. Sunt perfect constient, ca la inceput, voi merge ca o 'femeie' cu rsv ul,dar am timp sa ma perfectionez, nu am insinuat ca voi tine pasul la inceput cu altii care au schimbat X motoare, nu asta mi-e telul. La inceput mergi ca ...orice incepator, precaut etc. Si nu am facut pe nimeni tampit aici, nu-mi place sa jignesc gratuit.. Sfaturile sunt binevenite mereu, dar nu si apostrofarile de 2 lei sau morala clasica... Tu cred ca ai sarit de la scooter la VTR, daca nu ma insel, sau in fine, de pe ceva de 50cc...deci nici tu nu ti-ai urmat sfaturile:) Unii au mai multa inclinatie inspre motociclism,altii mai putin... Poate eu am mai multa inclinatie decat au avut la inceput altii care intre timp au schimbat 6 motoare, nu se stie pana nu incerci,nu? LE: Si nu inteleg de ce ma tot fute toata lumea cu permisul. Daca am bani de motor, nu cred ca o sa stau in 100 euro sau cat dracu e scoala aia de moto. Mai multi pumni mi-as da cu permisul in buzunar, nevand ce sa 'calaresc' De parca bucata aia de plastic separa taberele.. Editat Aprilie 14, 2008 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Poate eu am mai multa inclinatie decat au avut la inceput altii care intre timp au schimbat 6 motoare, Buhahaha, cat de cliche. Toti incepatorii care vor rachete se cred ei cu 3 oua. Iti spune unul care chiar a dovedit ca are inclinatie mai multa decat majoritatea pe 2 roti: fara experienta de ani de zile si zeci de mii de km si muuult circuit inclinatia e egala cu zero. Si eu am gresit incepand pe un motor de 100CP (dracu stie cati mai avea dupa 10 ani de folosinta) si 60Nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.