TUDOR_BIKER Postat Iulie 7, 2005 Share Postat Iulie 7, 2005 Si eu tot cu mobra am inceput am avut cele mai multe experiente cu ea, , cate piese nam schimbat pe la ea, pana iam prins de drag si am facut-o de teren, si asa o ramas. O mai am si astazi care e interesat, motoru ii merge bine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 ce imi place mobra din poza asa as vrea si eu una... la motor ai facut ceva/? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 am nevoie si eu de o mobra sau un motor de mobra care are ceva informatii datimi si mie un mail dau o bere versace_v12power@yahoo.com 177219[/snapback] Vezi ca am gasit pe aici pe forum un motor la 1 milion- Ivan Pedala, 0253/233333, 0745839379 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 se tureaza... Ma gandesc ca ar putea fi simeringul de pe partea cu aprinderea That's the point! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Alta intrebare:cum se desface blocul(carcasa cutiei de viteze) in doua?care pinioane trebuie scoase?cel de pe arbore se poate scoate dar cel de la ambreaj(adica carcasa aia) nu se poate.Si trebuie sa desfac si clichetul? 187818[/snapback] Scotzi carcasa de aer, extragi carcasa magnetoului, platoul cu bobine, carcasa ambreiajului, desfaci piulitza din capul axului demaror shi scotzi "tobitza", scotzi pedala, desfaci shuruburile de prindere a semicarterelor shi gata. Sunt diverse chichitze la remontare (pe ce parte pui pinioanele pe mitraliera, cum montezi axul demaror- tre' rotit 1 pic de el la montaj, cum aranjezi arculetzele de la cliket shi piesa cu "nas" care intra pe caneluri in capul axului demaror...) Eu cred ca am pus pe dos pinionul de vit. 1 shi nu intra, tre' sa desfac din nou ca ma enerveaza sa plec cu a 2-a.... Bai oricum cu mobreanu' meu dau rushini la toate putzele cretze de fac pe shmecherii prin Buc. cu scutere sau cu replici de-alea de 50 cm3 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 salut la totzi. pentru moment sunt nou....si pe acest site si ca motociclist ( na la 18 ani...). CAm asa sta treaba la mine....mi'am luat acu 1 saptamana o mobra...am desfacut'o bucatzele. Arata...ca o baba...o baba urata. Sper ca in max 2 saptamani sa o termin si sa fa arat...frumoasa din padurea adormita sper ca o sa va placa si voua cum am facut'o...singur!!! si mai ajutatzi'ma si voi cu ceva....nu ma preas pricem la partea cu cablaraia....e prea mult pt mine..ciao Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 tot cu MOBRA am inceput si eu ma alergat garda de 3 ori fuge mobra daca sti ce sai faci am alezat cilindru lam facut de 68 am schimbat carburatoru ca nu facea fata la alimentare am avut si mini mobra destul de docile si nu am avut probleme de nici un fel cu ele Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 si chiar nu s epricepe nici un inpatimit a mobrei la partea electrica?? eu am schimbat toata instalatzie...toate cablurile....si nu prea mai stiu sa pun inapoi cateva fire. ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!! o schema ceva.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Ce carburator ai pus pe mobra Kombat? In afara de alezaj ce i-ai mai facut? Iuliane, eu am cartea cu schema electrica insa nu am scaner acasa asa ca o sa imi fac timp si o scanez dar deocamdata sunt foarte ocupat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 si chiar nu s epricepe nici un inpatimit a mobrei la partea electrica?? eu am schimbat toata instalatzie...toate cablurile....si nu prea mai stiu sa pun inapoi cateva fire. ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!! o schema ceva.. 202450[/snapback] Ce Mobra e? De-aia veche cu bascula pe fatza shi acumulator, sau noua cu telescoape? Schemele difera..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 alecs....daca o sa ai 5 min libere...te rog eu fa rost de un scaner ca sa imi trimitzi schemele. mihai...din cate am vazut eu la a mea nu are nici un fel de bascula pe fatza...are 2 telescoape care ma streseaza caci curge din ele uleiu. poate din cauza ca am umblat eu oleaka la ele(daca's curios...).dar mi'ai fi si tu de un foarte mare ajutor daca m'ai ajuta cu schema pentru ea. si inca ceva mai vreau...cum pot sa fac rtost de o emblema de la mobra? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus23 Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Si eu am inceput cu o mobra primita de la unchiul meu pe cand aveam eu vreo 15-16 de ani. Dupa ce m-am dat o tura nu m-am mai putut dezlipii de ,,batrana doamna" care a fost si prima pentru mine. Si cum bine se stie prima n-o uiti nicioadata asa este si la mine. Mobra va ramane intodeauna undeva intr-un loc special. La fel si mecanica am invatat tot pe ,,dansa". Cele mai multe probleme aveam cu arcu de care se plange toata lumea si cu placutele alea multe de la ambreaj. Dar nu renuntam si stiam ca nu muncesc degeaba. A fost frumos ce mai. Acuma saracutza zace pe undeva in sopru ca a ramas fara piston (s-au spart secmentii si s-a ciobit), fara secmenti si cred ca si cilindrul s-a zgariat. Din pacate nu mai gasesc piese ca de nu o faceam daca nu de altceva atunci de dragul vremurilor trecute. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Sper sa iti fie de ajutor si te astept pe la Buzau dupa ce o pui pe roti Alex Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 Alecs, ce-ai ciuntit-o asha? Iat-o in intreaga ei splendoare: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 elecs mersi mult dar am o mica problema....stii...mi'ar fi de un enorm folos si cealalta bucata din schema. nu tsiu care a fost motivu de nu ai putut sa o scanezi pe toata. oricum...itzi multzumesc pt jumatatea asta si....sper sa iau mai intai carnetu...aricum....azi am terminat'o cu vopsitu. Maine...maine o sa fioe o zi lunga si placuta... o asamblez la loc( o sa fie oleaka cam grelutz). ciaou si nu uita alecs....1/2 de chema Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 alecs...mersi mult pt intreaka schema.. itzi raman dator cu o naveta de bere. Nu credeam ca o sa mai gasesc pe undeva schema. CE modificari as putea sa fac la motorul ei? dar sa n u ma costea rpea mult ca...momentan is super falid..totzi banii i'am bagat in ea si...sincer...nu imi pare deloc rau. stiu sigur ca o sa fie unika in iasi si ca model si pentru vopseaua pe care o are acuma sper sa ma rasplateasca pt tot ce i'am facut si sa porneasca . nu stiu din ce cauza inainte mi se una bujia Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 (editat) alecs...mersi mult pt intreaka schema.. Nu ca m'ash fi suparat, da' ai incurcat borkanele Io tzi-am dat-o'ntreaga De baut dau eu, ca nu mai sunt "padawan", acum sunt "road captain" Editat Iulie 15, 2005 de mihaiachi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 scuze ca am incurcat borcanele da r ce sa'i fac daca m'am incurcat in atatea scheme. oricum....nu stiu exact care e faza...ori e schema gresita(adika nu corespunde modelului meu), ori cel de la care am luat'o a facut cateva modificari. oricum...sa va arat o mica diferetza la cutia in care sta faru.. pt a fi mai sigur....trimit si o fotografie cu modelu' mobrei mele.( sa nu credetzi ca asta e a mea pt ca nu e asa:D) .acuma...nui stiu ce sa mai cred Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 Schema e de la Mobra din poza. Ce ai desenat tu e cam elucubrant.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 nu e de la motocilceta din poza. Motocicleta din poza seamana cu a mea adika e acelasi model. acuma...nu stiu...e posibil sa fi facut celalalt proprietar niste modificari pe la ea...dar oricum... e destul de ciudat la mine. pe spate nu am decat un bek nu pozitzie...nu semnalizari...nu lampa vitezometru... adika am vitezometr,faru,si 2 beculetze fara fire(unu ros si unu albastru. Ala albastru presupun ca e de la far pt ca are desenat un far pe el) si inca ceva de la motoru meu ies 4 fire care nu le vad nicaieri pe schema...sau poate nu o intzeleg eu destul de bine. nu stiu ce sa mai fac... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 nu e de la motocilceta din poza. Vezi ca asta e MOTORETA nu MOTOCICLETA!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 16, 2005 Share Postat Iulie 16, 2005 dcsan20...mersi ..stiam ca e motoreta dar...e lipsit de importantza lucrur asta. Azi am incepur sa o montez soi nu intzeleg un lucru(pt ca sunt abia la inceput)unde anume e magnetou??? sunt firele alea care ies din motor?? pt ca eu mai am ceva la cutia in care sta farul care seamana cu un "tabou electric" m'am incurcat tare la electrica ajutor!!!!!!!!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 17, 2005 Share Postat Iulie 17, 2005 Cred ca la Mobra este cea mai simpla instalatie electrica posibila. Da Magnetoul este un generator de curent cre scoate de la 6 la 30 de V curent alternativ in impulsuri. Nici eu nu prea sunt tare la electrica dar pot sa-ti spun asa: Din magnetou ies intradevar 4 fire pentru ca sunt 4 bobine inauntru Doua cate doua cu infasurari diferite. Doua mari Una pentru aprindere,una pentru far, doua mici una pentru stop pe frana una pentru pozitie (care nu stiu de ce si nici nu prea ma intereseaza functioneaza numai cand functioneaza si farul desi sunt total independente una de cealalta)Culorile ar trebui sa fie cam asa: rosu =aprindere,galben=far,alb=pozitie,gri=stop pe frana. De aici incolo e de bun simt adica citez un mare mecanic in viata : " Firul rosu la firul negru si tre sa mearga" Succes. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Iulie 17, 2005 Share Postat Iulie 17, 2005 în "78 mi-am tras prima Mobra (6400Lei) sincer sa fiu, înainte nici cu curu nu ma uitam la ele ... întîmplarea a facut sa apara la cursuri, un coleg cu o chestie d'asta si ... atît a fost cred c-ale mele am avut fo 3-4 si sa nu mai vorbim de cîte am reparat, vopsit, tunat = modificat, etc. drumuri? cacalau maria ta ... Poiana la ordinea zile, la mare nu mai tin minte, Buc. - R. Vîlcea - Sibiu - Transfagarasan - C. Arges - Buc. si cel mai misto tur: Buc. - R. Vîlcea - Sibiu- O. Secuiesc. - M. Ciuc - Lacul Rosu - Brasov - Trei Brazi - Buc. dar contrabanda cu benzina ati facut? Modificari: GRUPA MARE aripa fata taiata, jambele îmbracate într-o teava cromata, sus jos si burduful prins cu coliere (tot cromate, normal) spite fata-spate din electrozi de 6 de Inox far de Kraz cu bec de 24V (schimbasem bobinajul la magneto (sa nu ma-ntrebati cîte spire si ce grosime, ca nu mai stiu) ... aveam lumina mai tare ca Daciile, era o placere sa merg noaptea iar prietenii cu motociclete adevarate mergeau în spatele meu ghidon cu tot cu manete, Tomasselli (mîndria mea) si oglinzi de MZ ETZ la fel si semnalizatoarele (care nu functionau sau mai bine zis, sporadic) pe spate aveam janta de Minsk cu guma cu tot si aripa de CZ-u de fata sa reprofilata si îmbracata cu dermatina, asa puteai sa rezisti la drumuri de peste 6-7 ore (aici nu putem discuta de Kilometri ) de modificarile la motor va povestesc alta data ca acu' nu mai am loc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 17, 2005 Share Postat Iulie 17, 2005 DCSAN20 mersi f mult pt explicatzie. imi sunt de un f mare ajutor dar....eu la carcasa de la far mai am 2 beculetze care sunt in ordinea urmartoare: 1. rosu care e un fel de stop pe frana(adika in cazu in care apas frana pe spate se aprinde) si 1. care e albastru si ...nifica faza lunga???(este asa ceva la mobra?) astea nu stiu unde kakat sa le mai pun. se vede clar faptu ca astea 2 au fost puse de fosdtu proprietar. a si inca ceva...vreau sa pun semnalizare pe spate si fazta pe astea unde le mai leg????? datzi'mi va rog un raspuns ....mersi mult inca odata pt totzi cei care ma ajuta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate