Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ceva deosebit ar fi daca ar fi TS250, ca TS125 sunt un pic mai dese, desi cilindrul ala e minim de 175 sau 250. neinmatriculata(aacte vechi?) la 1000E - A lui hufo e de vanzare cu 1200E, TS250 cu acte vechi, restaurat si tot nu sare nimeni, dupa stiinta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am lispsit din peisaj pentru ca nu am reusit sa pornesc motorul nici pana in ziua de azi. Am regal avansul, da scanteie la 3 mm inainte ca pistonul sa ajunga la pmi, distanta platinei este de 0.30mm, am desfacut carburatorul si l-am curatat, bujia este buna, are scanteie buna, filtrul de aer curat, baterie buna.

 

Am o intrebare: cu bujia scoasa, daca tin degetul la gaura bujiei si dau la pedala, dupa 5-6-7 pedale ar trebui sa am benzina pe deget?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am lispsit din peisaj pentru ca nu am reusit sa pornesc motorul nici pana in ziua de azi. Am regal avansul, da scanteie la 3 mm inainte ca pistonul sa ajunga la pmi, distanta platinei este de 0.30mm, am desfacut carburatorul si l-am curatat, bujia este buna, are scanteie buna, filtrul de aer curat, baterie buna.

- completeaza profilul ca tot uit despre ce motocicleta vorbim(RT) - mai conteaza tipul daca vorbim de avans.

- carbul l-ai si reglat? Nivel plutitor.

- socul functioneaza?

 

Am o intrebare: cu bujia scoasa, daca tin degetul la gaura bujiei si dau la pedala, dupa 5-6-7 pedale ar trebui sa am benzina pe deget?

Irelevant.

Spune mai bine daca ai benzina sau nu pe bujie, daca simti sau nu benzina nearsa la evacuare, daca ai cate un rateu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- completeaza profilul ca tot uit despre ce motocicleta vorbim(RT) - mai conteaza tipul daca vorbim de avans.

- carbul l-ai si reglat? Nivel plutitor.

- socul functioneaza?

 

 

Irelevant.

Spune mai bine daca ai benzina sau nu pe bujie, daca simti sau nu benzina nearsa la evacuare, daca ai cate un rateu.

 

Este vorba despre un MZ ES 175.

 

Caruratorul nu este cel original, este de la un atv 150cc in 4 timpi.

http://i45.tinypic.com/5015ja.jpg

http://i49.tinypic.com/sz7cxx.jpg

 

Motocicleta a pornit de mai multe ori cu acest carburator (la prima pedala). Surubul de la cama mi-a sarit in timp ce motorul mergea foarte bine, deci carburatorul era reglat bine. De atunci nu am atins carburatorul, teoretic trebuie sa fie regalt bine. Astazi doar l-am desfacut si spalat (nu exista jicloare infundate).

Socul functioneaza, are doar 3 pozitii: aer maxim, jumatate si aer inchis.

Pe filetul bujiei se vede benzina, insa pe electrod este aproape insesizabila. Pe la evacuare iese benzina (exact de unde pleaca toba din chiuloasa). Cuiul de deozaj l-am pus in toate pozitile si nimic. Acum l-am lasta in pozitia in care inainte motorul mergea.

 

Am lasta motocicleta 2 zile cu bujia scoasa si pistonul undeva pe la jumatatea cursei in ideea de a se evapora benzina in exces.

 

Motorul nu da nici macar un semn de viata.

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ar functiona sa aerisesti motorul...

adica :dai jos carburatorul, cu aer comprimat nu mai mult de 1 sau 1,5 atm impingi aer in motor , iar in acelasi timp incerci sa dai la pedala .In felul acesta ar trebui sa scoti benzina din carter mai usor.... daca in carter ai benzina .

Ai incercat sa dai rotorul jos ? nu cumva pana este forfecata, rotoru este defazat de la locul lui si din cauza asta nu da scinteie cind trebuie ?

Pare ca benzineste indeajuns , scinteieste indeajuns ...dar cind trebuie ? :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba despre un MZ ES 175.

 

Caruratorul nu este cel original, este de la un atv 150cc in 4 timpi.

http://i45.tinypic.com/5015ja.jpg

http://i49.tinypic.com/sz7cxx.jpg

 

Motocicleta a pornit de mai multe ori cu acest carburator (la prima pedala). Surubul de la cama mi-a sarit in timp ce motorul mergea foarte bine, deci carburatorul era reglat bine. De atunci nu am atins carburatorul, teoretic trebuie sa fie regalt bine. Astazi doar l-am desfacut si spalat (nu exista jicloare infundate).

Socul functioneaza, are doar 3 pozitii: aer maxim, jumatate si aer inchis.

Pe filetul bujiei se vede benzina, insa pe electrod este aproape insesizabila. Pe la evacuare iese benzina (exact de unde pleaca toba din chiuloasa). Cuiul de deozaj l-am pus in toate pozitile si nimic. Acum l-am lasta in pozitia in care inainte motorul mergea.

 

Am lasta motocicleta 2 zile cu bujia scoasa si pistonul undeva pe la jumatatea cursei in ideea de a se evapora benzina in exces.

 

Motorul nu da nici macar un semn de viata.

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

 

vezi ca nu ai pus bine avansul centrifugal , da-l jos si pe spatele acestuia sant 2 semne care trebuie sa se alinieze , acolo ai gresit .

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am lispsit din peisaj pentru ca nu am reusit sa pornesc motorul nici pana in ziua de azi. Am regal avansul, da scanteie la 3 mm inainte ca pistonul sa ajunga la pmi, distanta platinei este de 0.30mm, am desfacut carburatorul si l-am curatat, bujia este buna, are scanteie buna, filtrul de aer curat, baterie buna.

 

Am o intrebare: cu bujia scoasa, daca tin degetul la gaura bujiei si dau la pedala, dupa 5-6-7 pedale ar trebui sa am benzina pe deget?

Salutare!

Am lispsit din peisaj pentru ca nu am reusit sa pornesc motorul nici pana in ziua de azi. Am regal avansul, da scanteie la 3 mm inainte ca pistonul sa ajunga la pmi, distanta platinei este de 0.30mm, am desfacut carburatorul si l-am curatat, bujia este buna, are scanteie buna, filtrul de aer curat, baterie buna.

 

Am o intrebare: cu bujia scoasa, daca tin degetul la gaura bujiei si dau la pedala, dupa 5-6-7 pedale ar trebui sa am benzina pe deget?

 

avansul se regleaza la PMS nu PMI adica superior nu inferior sper ca nu asta e problema . Si daca bujia da scanteie nu inseamna ca e buna, incearca una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ti-a sarit surubul de cama si cu blocator de filet????

 

cotul si toba in general trebuie sa etanseze perfect, altfel nu ai toata puterea. Totusi de pornit ar trebui sa porneasca.

 

Vezi ca ai si un carter acolo, benzina in exces acolo nu o evapori pe gaura de bujie. Dar in 99% din cazuri e suficient, cu bujia pusa, robinetul de benzina inchis si pe ignition=off, sa te impinga cineva cateva zeci de metri ca sa ventilezi si carterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am reusit sa pornesc cateva secunde motorul si a fost de ajuns cat sa-l accelerez de 3 ori si sa imi sara din nou surubul. Blocatorul parca nici nu a fost acolo.

 

Am dat jos cama si am observat ca avansul centrifugal (http://i45.tinypic.com/2ceswfq.jpg), daca asa se numeste aceasta piesa, e indoit (mai precis acel platou). Oare si asta influenteaza desfiletarea?

 

Pe de alta parte m-am uitat atent la carbunii de la rotor si am observat ca se misca sus-jos (aproximtiv jumatate de mm) in timp ce rotorul se invarte. Probabil, dupa cum a spus si owene, exista o abatere de la axialitate la rotor. Cum fac sa centrez / corectez acea abatere ?

 

Avansul centrifugal deformat poate sa provoace in aceasi masura desfiletarea?

 

Multumesc pentru ajutor !

Editat de zacu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am reusit sa pornesc cateva secunde motorul si a fost de ajuns cat sa-l accelerez de 3 ori si sa imi sara din nou surubul. Blocatorul parca nici nu a fost acolo.

 

Am dat jos cama si am observat ca avansul centrifugal (http://i45.tinypic.com/2ceswfq.jpg), daca asa se numeste aceasta piesa, e indoit (mai precis acel platou). Oare si asta influenteaza desfiletarea?

 

Pe de alta parte m-am uitat atent la carbunii de la rotor si am observat ca se misca sus-jos (aproximtiv jumatate de mm) in timp ce rotorul se invarte. Probabil, dupa cum a spus si owene, exista o abatere de la axialitate la rotor. Cum fac sa centrez / corectez acea abatere ?

 

Avansul centrifugal deformat poate sa provoace in aceasi masura desfiletarea?

 

Multumesc pentru ajutor !

 

Sincer tu cam ce crezi ?

in ceea ce priveste carbunii (sau periile )nu ar trebui sa iti influenteze pornire, a da incarcarea , excitarea dar aia e altceva din alt film.

cauta un alt avans sau incearca sa il mesteresti pe cel indoit , ai mare grija si la arcuri (acele sarme mici )

 

Pana la urma nu e motor cu reactie , e motor in 2 t mai simplu nu se poate.daca ai joc mare gandeste-te la alt ambielaj.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In primul rand vreau sa va multumesc mult pentru sfaturile acordate pana acum !

 

Problema cu surubul de la cama care sarea, sper ca este rezolvata (cel putin partial). Nu vreau sa ma pronunt inca, deoarece motorul a mers decat pret de cateva minute, insa surubul nu a dat semne sa se defaca. Se pare ca problema era generata de avansul centrifugal care era indoit. Am incercat sa-l indrept asa cum am putut (motiv pentru care spun ca pb e partial rezolvata) si vad ca ceva roade au aparut. Repet, nu sunt inca 100% sigur, voi fi abia dupa ce motorul va merge ceva mai mult timp.

 

Pe de alta parte, acum intampin alta problema. Motorul nu vrea sa pornesca normal. Spun "normal" pentru ca imi porneste (la prima pedala) doar daca pun cativa stropi de benzina in capul pistonului. Porneste si trebuie sa o tin accelerata cam 1 minut si apoi tine si ralantiul. Dupa ce se incalzeste motorul putin porneste si fara sa-i pun benzina pe piston. Insa cum s-a racit, nu vrea sa o mai ia.

 

Am desfacut carburatorul de 2 ori si l-am spalat/curatat, bujia este noua, bateria incarcata, filtrul de aer curat. Avansul nu este regalt perfect (da scanteie cam la 2 mm inainte de PMS), dar ma gandesc ca si cu avansul asa macar ar trebui sa dea semne de viata, insa nu face nici macar o explozie. Avansul este regalt asa pentru ca nu am reusit mai bine de atat. Plus ca, zilele trecute era reglat la 3mm inainte de PMS si tot nu pornea (deci nu avansul este vinovat).

 

Carburatorul este de ATV 150cc, in 4 timpi :

http://i45.tinypic.com/5015ja.jpg

http://i49.tinypic.com/sz7cxx.jpg

 

Va multumesc anticipat!

Editat de zacu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza pornirii poate fi carburatorul, incearca cu altul. Eu am patit-o cu alt moto.

 

Salut!

Carburatorul e nou, nu am mers cu motocicleta nici 5 km...nu ar trebui sa fie stricat. La fel si segmentii, sunt noi, nu au nici ei 5 km de mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi, nu mai posta frate poze, ca sare comunitatea ca nu ai pus poze cu bunica si tanti Marghiola si alte caterinci din astea finute.

Nu frate, am pus poze cu tatal meu care inca ma insoteste pe doua roti la aproape79 de ani. Pentru mine este deajuns ASTA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...