aurelian_mz_rt125 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 salut iti dau eu un motor de atv linhai 275cmc , functional , necesita carburator, pretul de lista undeva la peste 500 euro. sta degeaba de ceva vreme. astept poze cu motocicleta si poate iti completezi si locatia la profil sa vedem cat de convenabil e si drumul pana la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 vand motor mz 125 fara piston si semiluna sau il dezmembrez are aprindere de 12 v ambielajul nu are joc in rulmenti.. pret negociabilPM sau la nr de tel 0728190850 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 vand motor mz 125 fara piston si semiluna sau il dezmembrez are aprindere de 12 v ambielajul nu are joc in rulmenti.. pret negociabil PM sau la nr de tel 0728190850 ce mz 125? ETZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 ce mz 125? ETZ? nu e de RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Are cineva un Dinam functional pentru Rt3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Are cineva un Dinam functional pentru Rt3? Cind ti-am oferit motorul de rt3 cu dinam cu tot......tu Batman,Batman. Acu-i tarziu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Are cineva un Dinam functional pentru Rt3? Dacă e același ca la ES, am dinamuri câte vrei. Vino cu o basculantă să le iei și ți le donez pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Dacă e același ca la ES, am dinamuri câte vrei. Vino cu o basculantă să le iei și ți le donez pe toate. este aproximativ acelasi. O sa se modifice pozitia platinei . O sa fie oarecum in jos, pt ca nu se mai potriveste platoul la bolturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Statorul nui la fel de la RT la ES. Rotorul in schimb se potriveste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Schimbare de plan! Dinamul e bun! Problema e la releul de incarcare ce vine in cutiuta neagra! Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Nu ştiu dacă e secţiunea potrivită să prezint aici un MZ restaurat sau trebuia să deschid alt topic. Dacă e greşit, rog moderatorii să şteargă postul. Mai jos doresc să vă delectez, sper eu. cu o bijuterie restaurată în decursul a câteva zile. Moptocicleta a fost cumpărată prin 20-25 martie 2013 şi s-a ajuns la rezultatul de mai jos în 8 iunie, lucrat doar la sfârşit de săptămână. Mai este puţin de lucru la ea în sensul că nu au sosit încă din Germania rama de la ceasul original de kilometraj şi întrerupătorul de lumini de pe ghidon. Actualul ceas e de formă. Motorul funcţionează excelent, porneşte apăsată pedala cu mâna şi nu scoate fum practic deloc. Sper să treacă de RAR la înmatriculare Editat Iunie 18, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 . Sper să treacă de RAR la înmatriculare N-ar avea motive. La RAR trebuie se uită la aspect, anvelope, serii, lumini și frâne. 1. Fără cuvinte la aspect, pentru care te felicit. Se pot lega de faptul că n-are decât o oglindă și n-are semnalizări, dar te vei duce cu poze și vei demonstra că nu le-a avut din fabrică. 2. E posibil să te oblige să pui coliere metalice la joncțiunile furtunului de benzină cu robinetul, filtrul și ștuțul carburatorului. 3. Frâna față n-o să țină pe standul lor, dar le explici că n-o să țină în veci din cauza tipului de suspensie. La frânarea pe față, suspensia față de tip Earles descarcă roata, motocicleta se ridică de bot și presiunea roții pe asfalt scade. Ca să treacă testul de frâne, e posibil să te roage să apeși pe motocicletă, pe aripa din față și pe portbagaj. Baftă și bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Nu ştiu dacă e secţiunea potrivită să prezint aici un MZ restaurat sau trebuia să deschid alt topic. Dacă e greşit, rog moderatorii să şteargă postul. Mai jos doresc să vă delectez, sper eu. cu o bijuterie restaurată în decursul a câteva zile. Moptocicleta a fost cumpărată prin 20-25 martie 2013 şi s-a ajuns la rezultatul de mai jos în 8 iunie, lucrat doar la sfârşit de săptămână. Mai este puţin de lucru la ea în sensul că nu au sosit încă din Germania rama de la ceasul original de kilometraj şi întrerupătorul de lumini de pe ghidon. Actualul ceas e de formă. Motorul funcţionează excelent, porneşte apăsată pedala cu mâna şi nu scoate fum practic deloc. Sper să treacă de RAR la înmatriculare Felicitari pentru restaurare. Ma bucura sa vad cum creste numarul impatimitilor de MZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Îmi cer scuze pentru omisiune. Motocicleta nu-mi aparţine ci este a unui prieten din Valea lui Mihai (Bihor) şi care se descurcă mai greu cu limba română. Referitor la testul RAR -era o glumă. Sunt sigur că va trece de verificare deoarece este exact la aceleaşi capacităţi cum era când era nouă şi în plus oricui place un vehicul bine restaurat. Editat Iunie 19, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 3. Frâna față n-o să țină pe standul lor, dar le explici că n-o să țină în veci din cauza tipului de suspensie. La frânarea pe față, suspensia față de tip Earles descarcă roata, motocicleta se ridică de bot și presiunea roții pe asfalt scade. Ca să treacă testul de frâne, e posibil să te roage să apeși pe motocicletă, pe aripa din față și pe portbagaj. sau pune tot roata de spate sa nu se mai chinuie asa am patit eu la planeta, a pus fata fiind pe disc a iesit bine, cand a pus spatele si a blocat roata l-a aruncat de pe stand, si a pus tot fata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Gabi si Edi, am pus aici pozele promise. Pot fi copiate de toata lumea, pana la data de 8 Iulie. www.wetransfer.com/downloads/7711d2250f1d65fbb617b58e5927d1b520130624125310/56b16a12c5cfaa4964ebdf129d89720220130624125310/28e097 Poze facute de ceilalti participanti, gasiti pe forumul MZ Brothers: http://mzbrothers.fr.yuku.com/topic/746#.UchLFpxI81Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Şi de la mine trei poze de la dus, două de la întors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Aia neatasata e a lui Ninel? In alta ordine de idei, caut aripa fata de ETZ (sau TS), preferabil vopsita, nu cromata, sau macar piesa de tabla cu care se prinde pe jambe. Editat Iunie 29, 2013 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Aia neatasata e a lui Ninel? nu , nu este a lui Ninel este a lui RED BANDIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Domnilor, Am nevoie de releul de incarcare ce vine montat in cutia electrica! Măcar pentru proba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Vrei sa renunti la magnetoul de mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Nu! e pentru alt Rt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Aia neatasata e a lui Ninel? In alta ordine de idei, caut aripa fata de ETZ (sau TS), preferabil vopsita, nu cromata, sau macar piesa de tabla cu care se prinde pe jambe. Nu, este a mea , Ninel a vandut-o acum 2-3 luni unui domn tot din Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 cine are carbuni (perii) de dinam de mz es 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.