Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca e pe 6v, e fix la fel ca releul regulator de trabant! Si d.alea se gasesc! ;)

Si imi puteti spune un magazin online sau de unde din alta parte se poate cumpara, ca de ieri am intrat in posesia MZ-ului si vreau sa il pun pe picioare, ca trebuie sa ajung cu el la RAR sa ii fac cartea si verificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si imi puteti spune un magazin online sau de unde din alta parte se poate cumpara, ca de ieri am intrat in posesia MZ-ului si vreau sa il pun pe picioare, ca trebuie sa ajung cu el la RAR sa ii fac cartea si verificarea.

incearca aici : www.piese-mz.net,poate gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am un MZ 250 din 1961 pe care nu-l mai pornisem din 2009. Acum i-am cumpărat baterie, l-am pornit, dar becul de la încărcare rămânea aprins permanent, așa că am început să umblu pe la dinam si releu și am cam încurcat firele, de nu-i mai dau de cap. Am cumpărat și un releu nou electronic pe care aș vrea să îl montez. Vă rog să mă ajutați cu o schemă completă și cât se poate de explicită, fiecare fir unde se leagă atât la dinam, cât și la releu, poate voi reuși să-l pun la punct. I-am cumpărat și acea rezistență despre care am citit aici că nu mai este necesară cu releul electronic.

Vă mulțumesc!

Cu respect, Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am un MZ 250 din 1961 pe care nu-l mai pornisem din 2009. Acum i-am cumpărat baterie, l-am pornit, dar becul de la încărcare rămânea aprins permanent, așa că am început să umblu pe la dinam si releu și am cam încurcat firele, de nu-i mai dau de cap. Am cumpărat și un releu nou electronic pe care aș vrea să îl montez. Vă rog să mă ajutați cu o schemă completă și cât se poate de explicită, fiecare fir unde se leagă atât la dinam, cât și la releu, poate voi reuși să-l pun la punct. I-am cumpărat și acea rezistență despre care am citit aici că nu mai este necesară cu releul electronic.

Vă mulțumesc!

Cu respect, Florin

post-45076-0-70772500-1403386617_thumb.jpg poate te ajuta schema asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am un MZ 250 din 1961 pe care nu-l mai pornisem din 2009. Acum i-am cumpărat baterie, l-am pornit, dar becul de la încărcare rămânea aprins permanent, așa că am început să umblu pe la dinam si releu și am cam încurcat firele, de nu-i mai dau de cap. Am cumpărat și un releu nou electronic pe care aș vrea să îl montez. Vă rog să mă ajutați cu o schemă completă și cât se poate de explicită, fiecare fir unde se leagă atât la dinam, cât și la releu, poate voi reuși să-l pun la punct. I-am cumpărat și acea rezistență despre care am citit aici că nu mai este necesară cu releul electronic.

Vă mulțumesc!

Cu respect, Florin

 

...parca ramasese stabilit ca ma suni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de joia trecuta sunt posesorul unui MZ ES 250 din '61 si fiind prima mea moto in 2 timpi nu stiu nimic despre ea.

Adica cat ulei 2T se pune in rezervor? Se pune o anumita cantitate la litrul de benzina sau la plinul facut? Exista o marca mai buna de ulei pe care o recomandati sau merge orice ulei 2T?

M-ar interesa o carte tehnica pt ea (chiar si contracost) pt ca am cate ceva de schimbat dar stiu doar teoretic ce trebuie schimbat nu si cum arata sau unde este montat.

Deasemenea nu ii functioneaza farul si nu stiu cum sa dau sticla jos ca sa verific becul.

Multumesc pt sfaturile voastre dar pana o pun pe picioare sa merg cu ea la RAR sa ii fac inspectia si cartea de identitate va mai stresez pe aici. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult tuturor pentru ajutor! Azi am încercat din nou, dar nu am reușit... Atașez câteva poze, poate mă puteți lămuri:

post-67306-0-49053000-1403546087_thumb.jpg

post-67306-0-45606600-1403546107_thumb.jpg

post-67306-0-96343700-1403546128_thumb.jpg

post-67306-0-30273100-1403546185_thumb.jpg

post-67306-0-85609300-1403546205_thumb.jpg

Nu sunt sigur că firele sunt legate unde trebuie. Având în vedere că releul vechi arată cam rău, luați în calcul montarea celui nou.

Vă mulțumesc!

post-67306-0-80006700-1403546422_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de joia trecuta sunt posesorul unui MZ ES 250 din '61 si fiind prima mea moto in 2 timpi nu stiu nimic despre ea.

Adica cat ulei 2T se pune in rezervor? Se pune o anumita cantitate la litrul de benzina sau la plinul facut? Exista o marca mai buna de ulei pe care o recomandati sau merge orice ulei 2T?

M-ar interesa o carte tehnica pt ea (chiar si contracost) pt ca am cate ceva de schimbat dar stiu doar teoretic ce trebuie schimbat nu si cum arata sau unde este montat.

Deasemenea nu ii functioneaza farul si nu stiu cum sa dau sticla jos ca sa verific becul.

Multumesc pt sfaturile voastre dar pana o pun pe picioare sa merg cu ea la RAR sa ii fac inspectia si cartea de identitate va mai stresez pe aici. :)

 

 

Eheee... 2 T - ul un motor frumos. in special cel de Mz care este lucrat ca o bijuterie. Merita sa inveti despre el.

» Post actualizat in 23 Jun 2014 18:10

Mulțumesc mult tuturor pentru ajutor! Azi am încercat din nou, dar nu am reușit... Atașez câteva poze, poate mă puteți lămuri:

attachicon.gif2014-06-23 19.27.15.jpg

attachicon.gif2014-06-23 19.25.37.jpg

attachicon.gif2014-06-23 19.26.25.jpg

attachicon.gif2014-06-23 19.27.40.jpg

attachicon.gif2014-06-23 19.28.10.jpg

Nu sunt sigur că firele sunt legate unde trebuie. Având în vedere că releul vechi arată cam rău, luați în calcul montarea celui nou.

Vă mulțumesc!

 

 

 

/index.php?/topic/692907-sa-explicam-aici/page-3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce valori trebuie sa aiba bateria? 6 V cu cati amperi? Cea pe care o am acum are 6V / 4,5 A.Este ok asa sau trebuie una cu amperaj mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

As avea eu mare nevoie de un releu. Daca mai e valabil, vorbim diseara, acum nu sunt acasa si ma descurc greu pe tableta.

Multumesc!

Florin

Are cineva nevoi de un releu de mz es? Daca da am sa pun mai tarziu niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce valori trebuie sa aiba bateria? 6 V cu cati amperi? Cea pe care o am acum are 6V / 4,5 A.Este ok asa sau trebuie una cu amperaj mai mare?

Bateria „nominală” de ES avea 8 Ah. Totuși, cea pe care o ai este de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti mai trebuie? am unul dar are suportul de la scarita stanga rupt


» Post actualizat in 24 Jun 2014 17:49

poate cineva sa ma lumineze: unde gasesc chedere pentru ES 250/0 ? (inclusiv cele de la caroseria spate). In afara de Germania ca acolo am gasit si singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si revin si eu cu intrebarea cat ulei de amestec se pune in rezervor?

Se calculeaza la litru de benzina sau la un "plin"?

25 ml de ulei la un litru de benzina, 1 litru de ulei la 25 litri de benzina.Cum vrei.Asa scrie in cartea tehnica.Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 ml de ulei la un litru de benzina, 1 litru de ulei la 25 litri de benzina.Cum vrei.Asa scrie in cartea tehnica.Cu respect

 

Asa scrie la carte. Corect! Insa trebuie tinut cont ca aceea carte a fost scrisa acum 50 - 60 de ani cand uleiurile nu erau cele de acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 ml de ulei la un litru de benzina, 1 litru de ulei la 25 litri de benzina.Cum vrei.Asa scrie in cartea tehnica.Cu respect

Nu se prea loveste ce spui, daca pui 25 ml la litru la 25 litri nu prea da 1 litru de ulei. Grea matematica.

Amestecul corect dupa carte este 1l la 25 litri benzina deci 40 ml la 1 litru benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ oanceamihai, cadru de 250/0 am eu, dar are suportul de la scarita stanga pilot rupt si sudat Am si embleme rezervor. Daca te intereseaza pm.


» Post actualizat in 25 Jun 2014 05:06

Ca veni vorba am si un cadru de 175 cu aceeasi problema la scarita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, in carte scria raportul de 1/25, dar benzina era cu plumb iar uleiurile erau altfel rafinate. Pana nu demult foloseam ulei Prista pe care era specificat si recomandat un raport de 1/50. Raportul de 1/25 la comuniste afuma bujiile, ai scurgeri pe toba, si nu poti face un reglaj corect al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa scrie la carte. Corect! Insa trebuie tinut cont ca aceea carte a fost scrisa acum 50 - 60 de ani cand uleiurile nu erau cele de acum.

Da,corect.Plus ca nici benzina nu mai este aceiasi.Spre exemplu in carte scrie ca trebuie pusa benzina cu cifra octanica 70-75 :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg că la 4T, dacă acum 13 ani trebuia pus 4 litri de ulei în motor, dar de calitate inferioară, acum pot pune doar 3,5 litri, pentru că este superior ca specificații și unge mai bine?! Consider că și la 2T contează cantitatea, iar pe deasupra, un ulei mai bun nu va mai ancrasa bujia, nu va mai scoate atâta fum și nu vor mai fi scurgeri pe evacuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...