paterrafail Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Daca e pe 6v, e fix la fel ca releul regulator de trabant! Si d.alea se gasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Daca e pe 6v, e fix la fel ca releul regulator de trabant! Si d.alea se gasesc! Si imi puteti spune un magazin online sau de unde din alta parte se poate cumpara, ca de ieri am intrat in posesia MZ-ului si vreau sa il pun pe picioare, ca trebuie sa ajung cu el la RAR sa ii fac cartea si verificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Si imi puteti spune un magazin online sau de unde din alta parte se poate cumpara, ca de ieri am intrat in posesia MZ-ului si vreau sa il pun pe picioare, ca trebuie sa ajung cu el la RAR sa ii fac cartea si verificarea. incearca aici : www.piese-mz.net,poate gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Va salut! Am un MZ 250 din 1961 pe care nu-l mai pornisem din 2009. Acum i-am cumpărat baterie, l-am pornit, dar becul de la încărcare rămânea aprins permanent, așa că am început să umblu pe la dinam si releu și am cam încurcat firele, de nu-i mai dau de cap. Am cumpărat și un releu nou electronic pe care aș vrea să îl montez. Vă rog să mă ajutați cu o schemă completă și cât se poate de explicită, fiecare fir unde se leagă atât la dinam, cât și la releu, poate voi reuși să-l pun la punct. I-am cumpărat și acea rezistență despre care am citit aici că nu mai este necesară cu releul electronic. Vă mulțumesc! Cu respect, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Va salut! Am un MZ 250 din 1961 pe care nu-l mai pornisem din 2009. Acum i-am cumpărat baterie, l-am pornit, dar becul de la încărcare rămânea aprins permanent, așa că am început să umblu pe la dinam si releu și am cam încurcat firele, de nu-i mai dau de cap. Am cumpărat și un releu nou electronic pe care aș vrea să îl montez. Vă rog să mă ajutați cu o schemă completă și cât se poate de explicită, fiecare fir unde se leagă atât la dinam, cât și la releu, poate voi reuși să-l pun la punct. I-am cumpărat și acea rezistență despre care am citit aici că nu mai este necesară cu releul electronic. Vă mulțumesc! Cu respect, Florin poate te ajuta schema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Va salut! Am un MZ 250 din 1961 pe care nu-l mai pornisem din 2009. Acum i-am cumpărat baterie, l-am pornit, dar becul de la încărcare rămânea aprins permanent, așa că am început să umblu pe la dinam si releu și am cam încurcat firele, de nu-i mai dau de cap. Am cumpărat și un releu nou electronic pe care aș vrea să îl montez. Vă rog să mă ajutați cu o schemă completă și cât se poate de explicită, fiecare fir unde se leagă atât la dinam, cât și la releu, poate voi reuși să-l pun la punct. I-am cumpărat și acea rezistență despre care am citit aici că nu mai este necesară cu releul electronic. Vă mulțumesc! Cu respect, Florin ...parca ramasese stabilit ca ma suni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Asta este schema cu care a venit releul meu. Se gaseste pe net si in engleza. Dar legaturile sunt destul de clare din schema nu iti trebuie germana sa intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Salut!se poate pune atasul de nipru la un mz es 175???? Editat Iunie 23, 2014 de _cristi_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salutare, de joia trecuta sunt posesorul unui MZ ES 250 din '61 si fiind prima mea moto in 2 timpi nu stiu nimic despre ea. Adica cat ulei 2T se pune in rezervor? Se pune o anumita cantitate la litrul de benzina sau la plinul facut? Exista o marca mai buna de ulei pe care o recomandati sau merge orice ulei 2T? M-ar interesa o carte tehnica pt ea (chiar si contracost) pt ca am cate ceva de schimbat dar stiu doar teoretic ce trebuie schimbat nu si cum arata sau unde este montat. Deasemenea nu ii functioneaza farul si nu stiu cum sa dau sticla jos ca sa verific becul. Multumesc pt sfaturile voastre dar pana o pun pe picioare sa merg cu ea la RAR sa ii fac inspectia si cartea de identitate va mai stresez pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Mulțumesc mult tuturor pentru ajutor! Azi am încercat din nou, dar nu am reușit... Atașez câteva poze, poate mă puteți lămuri: Nu sunt sigur că firele sunt legate unde trebuie. Având în vedere că releul vechi arată cam rău, luați în calcul montarea celui nou. Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Salutare, de joia trecuta sunt posesorul unui MZ ES 250 din '61 si fiind prima mea moto in 2 timpi nu stiu nimic despre ea. Adica cat ulei 2T se pune in rezervor? Se pune o anumita cantitate la litrul de benzina sau la plinul facut? Exista o marca mai buna de ulei pe care o recomandati sau merge orice ulei 2T? M-ar interesa o carte tehnica pt ea (chiar si contracost) pt ca am cate ceva de schimbat dar stiu doar teoretic ce trebuie schimbat nu si cum arata sau unde este montat. Deasemenea nu ii functioneaza farul si nu stiu cum sa dau sticla jos ca sa verific becul. Multumesc pt sfaturile voastre dar pana o pun pe picioare sa merg cu ea la RAR sa ii fac inspectia si cartea de identitate va mai stresez pe aici. Eheee... 2 T - ul un motor frumos. in special cel de Mz care este lucrat ca o bijuterie. Merita sa inveti despre el. » Post actualizat in 23 Jun 2014 18:10 Mulțumesc mult tuturor pentru ajutor! Azi am încercat din nou, dar nu am reușit... Atașez câteva poze, poate mă puteți lămuri: 2014-06-23 19.27.15.jpg 2014-06-23 19.25.37.jpg 2014-06-23 19.26.25.jpg 2014-06-23 19.27.40.jpg 2014-06-23 19.28.10.jpg Nu sunt sigur că firele sunt legate unde trebuie. Având în vedere că releul vechi arată cam rău, luați în calcul montarea celui nou. Vă mulțumesc! /index.php?/topic/692907-sa-explicam-aici/page-3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) Are cineva nevoi de un releu de mz es? Daca da am sa pun mai tarziu niste poze. Editat Iunie 24, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Ce valori trebuie sa aiba bateria? 6 V cu cati amperi? Cea pe care o am acum are 6V / 4,5 A.Este ok asa sau trebuie una cu amperaj mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salut! As avea eu mare nevoie de un releu. Daca mai e valabil, vorbim diseara, acum nu sunt acasa si ma descurc greu pe tableta. Multumesc! Florin Are cineva nevoi de un releu de mz es? Daca da am sa pun mai tarziu niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Ce valori trebuie sa aiba bateria? 6 V cu cati amperi? Cea pe care o am acum are 6V / 4,5 A.Este ok asa sau trebuie una cu amperaj mai mare? Bateria „nominală” de ES avea 8 Ah. Totuși, cea pe care o ai este de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 iti mai trebuie? am unul dar are suportul de la scarita stanga rupt » Post actualizat in 24 Jun 2014 17:49poate cineva sa ma lumineze: unde gasesc chedere pentru ES 250/0 ? (inclusiv cele de la caroseria spate). In afara de Germania ca acolo am gasit si singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Si revin si eu cu intrebarea cat ulei de amestec se pune in rezervor? Se calculeaza la litru de benzina sau la un "plin"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 intre 15 si 25 de ml de ulei la litrul de gaz. Preferabil ulei de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Si revin si eu cu intrebarea cat ulei de amestec se pune in rezervor? Se calculeaza la litru de benzina sau la un "plin"? 25 ml de ulei la un litru de benzina, 1 litru de ulei la 25 litri de benzina.Cum vrei.Asa scrie in cartea tehnica.Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 25 ml de ulei la un litru de benzina, 1 litru de ulei la 25 litri de benzina.Cum vrei.Asa scrie in cartea tehnica.Cu respect Asa scrie la carte. Corect! Insa trebuie tinut cont ca aceea carte a fost scrisa acum 50 - 60 de ani cand uleiurile nu erau cele de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poetu2007 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 25 ml de ulei la un litru de benzina, 1 litru de ulei la 25 litri de benzina.Cum vrei.Asa scrie in cartea tehnica.Cu respect Nu se prea loveste ce spui, daca pui 25 ml la litru la 25 litri nu prea da 1 litru de ulei. Grea matematica. Amestecul corect dupa carte este 1l la 25 litri benzina deci 40 ml la 1 litru benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 @ oanceamihai, cadru de 250/0 am eu, dar are suportul de la scarita stanga pilot rupt si sudat Am si embleme rezervor. Daca te intereseaza pm. » Post actualizat in 25 Jun 2014 05:06Ca veni vorba am si un cadru de 175 cu aceeasi problema la scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Intradevar, in carte scria raportul de 1/25, dar benzina era cu plumb iar uleiurile erau altfel rafinate. Pana nu demult foloseam ulei Prista pe care era specificat si recomandat un raport de 1/50. Raportul de 1/25 la comuniste afuma bujiile, ai scurgeri pe toba, si nu poti face un reglaj corect al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Asa scrie la carte. Corect! Insa trebuie tinut cont ca aceea carte a fost scrisa acum 50 - 60 de ani cand uleiurile nu erau cele de acum. Da,corect.Plus ca nici benzina nu mai este aceiasi.Spre exemplu in carte scrie ca trebuie pusa benzina cu cifra octanica 70-75 ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Să înțeleg că la 4T, dacă acum 13 ani trebuia pus 4 litri de ulei în motor, dar de calitate inferioară, acum pot pune doar 3,5 litri, pentru că este superior ca specificații și unge mai bine?! Consider că și la 2T contează cantitatea, iar pe deasupra, un ulei mai bun nu va mai ancrasa bujia, nu va mai scoate atâta fum și nu vor mai fi scurgeri pe evacuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.