owene Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Ce monitorizare... Nu stiu cum sunt celelalte, dar stiu ca ambielejul ETZ-ului nu prea tine la forje; deci grija mare in posturi( cum zicea cpt.Pironcu in armata). tine tine, chiar bine. Doar ca trebuie sa fie de calitate. Sau bineinteles original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Ce monitorizare... Am o gaură între două cursuri Âşi cum n-am ce face, vă supun atenției Top Ten al celor mai înverÂşunați useri, pe mărci de "comuniste". 1. Mobra 2. MZ 3. IJ 4. Jawa 5. Simson 6. Dnepr 7. Voshod 8. CZ Festivitatea de premiere va avea loc în fața Parlamentului României, la o dată care nu se va comunica ulterior. Owene, AÂş fi curios Âşi ar fi interesant de Âştiut câte motociclete din cele 8 tipuri sunt înmatriculate Âşi se merge cu ele. ÂŞi cum tu eÂşti un specialist al voturilor online, n-ai putea face un fel de recensământ al "comunistelor"? Mă gândesc că ai putea face cum ai făcut cu votarea la Întrunirea de comuniste 2011, un tabel în care fiecare user să-Âşi pună numele, tipul motocicletei, an fabricație Âşi nr. de înmatriculare (eventual o poză). Editat Octombrie 27, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Nu cred ca are rost. putem taia linistiti deja din top-ten: la MZ putem taia: judas(vandut), alexandru1771(vandut), cicloburu(neinmatriculat :-) ) Sunt multe altele care le vad mergand si habar nu am de proprietari, nu intra pe net; Parerea mea e ca cel mai bun recensamant e la intalnirea de comuniste sau de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 am uitat de 9. Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Nu cred ca are rost. putem taia linistiti deja din top-ten: la MZ putem taia: judas(vandut), alexandru1771(vandut), cicloburu(neinmatriculat :-) ) Sunt multe altele care le vad mergand si habar nu am de proprietari, nu intra pe net; Parerea mea e ca cel mai bun recensamant e la intalnirea de comuniste sau de marca. cicloburu, înmatriculat B 90 BKP, scrie și la profil! Demontat, DA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Am o gaură între două cursuri Âşi cum n-am ce face, vă supun atenției Top Ten al celor mai înverÂşunați useri, pe mărci de "comuniste". Festivitatea de premiere va avea loc în fața Parlamentului României, la o dată care nu se va comunica ulterior. Owene, AÂş fi curios Âşi ar fi interesant de Âştiut câte motociclete din cele 8 tipuri sunt înmatriculate Âşi se merge cu ele. ÂŞi cum tu eÂşti un specialist al voturilor online, n-ai putea face un fel de recensământ al "comunistelor"? Mă gândesc că ai putea face cum ai făcut cu votarea la Întrunirea de comuniste 2011, un tabel în care fiecare user să-Âşi pună numele, tipul motocicletei, an fabricație Âşi nr. de înmatriculare (eventual o poză). .......... doar 1300 km cu CZ anul asta ( mers legal cu asig. si ITP.....si putin extra asig. ) ........restul.... aproape 10.000 cu Suzuki SV 650( care inca ma mai plimba usor prin Cluj....camin - facultate si ceva oras).+ 1000Km Cagiva Raptor 650. si cam de atat a fost benzina ! Am amintit de celelalte 2 ca sa nu se creada ca doar atat am stat calare.....eh ! creaza dependenta !....si nu exista vaccin. @ Iudas a trecut la CZ 175 Sport....asa a zis la intrunirea de la Hunedoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) insa semeringurile vreau neaparat . Nu mi-ai dat dimensiunile Âşi eu mă duc azi la magazin. Astea sunt? Editat Octombrie 28, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 cicloburu, înmatriculat B 90 BKP, scrie și la profil! Demontat, DA! Salut textul era "câte motociclete din cele 8 tipuri sunt înmatriculate Âşi se merge cu ele." am gresit. Dar tot te-am taiat de pe lista :-) Da' si eu trebuie sa ma tai temporar de pe lista, ca am motorul dat jos, tocmai il asamblez dupa o schimbare de tot felul prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Da Feri, sînt de acord cu tăierea din listă, am specificat doar că e înmatriculat, am actele pe numele meu Âşi sper să reuÂşesc să-mi găsesc timp și resurse pentru a-l readuce pe șosea... E primul meu motor și chiar nu-mi doresc să ajungă la fier vechi sau pe mîna cine știe cui! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Unii se gindesc la ele cu nostalgie , io tocmai l-am scos pe al meu la o plimbare mica de incalzire prin cartier si pe cimp asa dor mi so facut si de o plimbarica mai mare macar pina la Ruse in Bulgaria dar din pacate nu mai am ITP si asigurare ... si inca asteapta saracu o pereche de gume noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Vorbind de nostalgie, rt-ul meu e in camera la mine Azi i montez instalatia electrica si maruntisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Nu mi-ai dat dimensiunile Âşi eu mă duc azi la magazin. Astea sunt? Domnu DAN ,nu stiu dimenisunile. poate reusesc maine sa il desfac si o sa sa postez dimensiunile exacte. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Am reusit sa termin partea electrica pe RT, mai am de aranjat cablajul , poze am sa pun la final. Ce imi apasa acuma sufletul e pompa de aer. Imi poate cineva pune o poza cu o pompa de mz rt , e la fel cu pompa de la es? Am cumparat acu ceva vreme o pompa de MZ(asa sustinea vanzatorul) da am dubii mari ca m-am lasat pacalit si ca mi-a vandut o pompa de mobra,desii nui 100% identica cu pompa de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Am reusit sa termin partea electrica pe RT, mai am de aranjat cablajul , poze am sa pun la final. Ce imi apasa acuma sufletul e pompa de aer. Imi poate cineva pune o poza cu o pompa de mz rt , e la fel cu pompa de la es? Am cumparat acu ceva vreme o pompa de MZ(asa sustinea vanzatorul) da am dubii mari ca m-am lasat pacalit si ca mi-a vandut o pompa de mobra,desii nui 100% identica cu pompa de mobra Asteptam pozele.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Nu găsesc pe site-ul ost2rad.de chederul de cauciuc pentru aripa față de MZ. Vă rog, dl Petcu Dan sau Red Bandit, să-mi arătați unde îl găsesc! Mulțumesc! Pe site sunt trei tipuri de pahare pentru amortizoare, de care trebuie să-mi cumpăr? Am înțeles că semeringuri se pot comanda și de la Ploiești, deci pentru recondiționarea amortizoarelor trebuie să-mi cumpăr doar paharele exterioare? De bucșe unde îmi fac rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Nu găsesc pe site-ul ost2rad.de chederul de cauciuc pentru aripa față de MZ. Vă rog, dl Petcu Dan sau Red Bandit, să-mi arătați unde îl găsesc! Mulțumesc! Tastează codurile în căsuța "Suche" (1321, 650 și 651) pentru kedere. Eu am pus la Panțer din cel lat bej, Banditul tot lat dar negru, la Red Bull și la MZ-ul lui Corcodel am pus din cel îngust de 5 mm (gri la Red Bull, negru la Corcodel). Din cel îngust am pus și între codiță și aripa spate, și la capacele laterale. În principiu kederul lat se pune între gâtul de lup și rezervor că de aia îi zice Gummi - Keder flach Scheinwerfer ES, dar merge pus și la aripa față, numai că se așează mai greu la curbe. Cel îngust merge brici. Pe site sunt trei tipuri de pahare pentru amortizoare, de care trebuie să-mi cumpăr? Am înțeles că semeringuri se pot comanda și de la Ploiești, deci pentru recondiționarea amortizoarelor trebuie să-mi cumpăr doar paharele exterioare? De bucșe unde îmi fac rost? Inelele de etanșare sunt 10x19x7 se găsesc peste tot la magazinele specializate dar dacă faci comandă de pahare, ia-le din Germania. Codurile sunt 2197, 1060 pentru pahare și 1374 pentru bucșe. Bucșile din bascule sunt astea Editat Octombrie 30, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Tastează codurile în căsuța "Suche" (1321, 650 și 651) pentru kedere. Eu am pus la Panțer din cel lat bej, Banditul tot lat dar negru, la Red Bull și la MZ-ul lui Corcodel am pus din cel îngust de 5 mm (gri la Red Bull, negru la Corcodel). Din cel îngust am pus și între codiță și aripa spate, și la capacele laterale. În principiu kederul lat se pune între gâtul de lup și rezervor că de aia îi zice Gummi - Keder flach Scheinwerfer ES, dar merge pus și la aripa față, numai că se așează mai greu la curbe. Cel îngust merge brici. Inelele de etanșare sunt 10x19x7 se găsesc peste tot la magazinele specializate dar dacă faci comandă de pahare, ia-le din Germania. Codurile sunt 2197, 1060 pentru pahare și 1374 pentru bucșe. Bucșile din bascule sunt astea Mulțumesc mult pentru răspunsul punctual și detaliat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Mulțumesc mult pentru răspunsul punctual și detaliat! Oricând, cu plăcere îmi pun la dispoziție cunoștințele, care este, pentru a ajuta oameni pasionați. Editat Octombrie 31, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Inchegam de o comanda in Germania cat de curand. Am liste peste liste deschise..... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Inchegam de o comanda in Germania cat de curand. Am liste peste liste deschise..... . Salut, Si eu sunt interesat de piese de MZ RT 125. Pot sa ma alaturi si eu voua in comanda de piese? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Salutare 2 informatii, ca stiu ca e necaz mare la ambele in tara asta: Am reconditionat 3 ambielaje de MZ ETZ (unul doar centrat - 10 lei, 2 schimbat biela+ centrat - 60lei bucata) undeva in Baia Mare; Nu stiu exact unde, am facut treaba printr-un prieten; Nenea respectiv face treaba buna, face si pentru KTM-uri, iar instalatia de masurare este optica, cu prisme si alte lasere, nu foloseste ceasuri comparatoare. Le-a facut la 2 sutimi. Nu lucreaza la rece, incalzeste cu autogenul cat si exact unde trebuie, in ordine precisa sa nu afecteze cementari si rulmenti. Am alezat-honuit 2 cilindri de MZ ETZ in Ghimbav(BV) la AUTORAD SRL, initial nu puteau baga cilindrul ca e mare, dar au facut un adaptor :-) si au facut treaba buna. 5 sutimi de clearance le-am cerut, atat au facut. 80lei/cilindru, te duci cu cilindrul si pistonul. Eu acum asamblez blocul si depinde de vreme cand pot incepe rodajul, deci nu pot spune inca ce calitate percep eu, dar am avut doar referinte excelente din ambele parti. Numa' bine. revin: pot sa dau locatia exacta pt Ghimbav si pt Baia Mare cred ca pot obtine legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) Am intrat în șpan până-n gât cu DDR-istele astea. Uitați-vă ce am eu în portbagaj. Dintr-un ax de schimbător de viteze de MZ, am făcut unul pentru Simson, că cel original era pizdit și pedala sudată. Și aproape am terminat cutia de viteze. Alte mici amănunte, mâine ... Editat Noiembrie 1, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Am intrat în șpan până-n gât cu DDR-istele astea. Uitați-vă ce am eu în portbagaj. Dintr-un ax de schimbător de viteze de MZ, am făcut unul pentru Simson, că cel original era pizdit și pedala sudată. Și aproape am terminat cutia de viteze. Alte mici amănunte, mâine ... frumos si chiar asteptam de multa vreme ceva poze cu lucrarile la simson,dupa cum sa observat mai sint si alti egoisti...care cica le nimeresc la simson si se cred cei mai tari la simson..am mai observat ca tot presoanele in cauza.. nu au incercat sa ajute pe nimeni care cerea o parere despre anumite probleme la simson..asteptam reactia lor..dar degeaba ca stiam ca nu se intimpla nimic..in fine e treba lor si a simsonurile lor... asteptam cum decurg lucrarile la simson..poate mai compeltez si eu cu ceva foto ca de o saptamina bag la simsone de nebun..sper sa nu se supere careva ca mai vin si eu cu cite o poza sau o parere tot respectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 stiti cumva unde pot gasi 2 sei pentru MZ ES 250? nu ma intereseaza starea tapiteriei prea mult, doar sa fie complete. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Am intrat în șpan până-n gât cu DDR-istele astea. Uitați-vă ce am eu în portbagaj. Dintr-un ax de schimbător de viteze de MZ, am făcut unul pentru Simson, că cel original era pizdit și pedala sudată. Și aproape am terminat cutia de viteze. Alte mici amănunte, mâine ... hmm...să înțeleg că Simsonul se află în locul unde a prins contur Âşi Red-Bull nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.