Auxois350 Postat Martie 16, 2005 Share Postat Martie 16, 2005 Am si eu o problema cu Dnepra.Subit a inceput sa scoata fum. Cred ca e cea mai lunga motocicleta din Piatra Neamt. Merge impecabil, dar fumega si nu e normal pt. un 4T. De la ce ar putea fi? (exceptand de segmentii, sau supapele, ghidurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 16, 2005 Share Postat Martie 16, 2005 banuiesc ca ai vrut sa postezi la "Coltul Comunistelor".... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Martie 16, 2005 Share Postat Martie 16, 2005 Am si eu o problema cu Dnepra.Subit a inceput sa scoata fum. Cred ca e cea mai lunga motocicleta din Piatra Neamt. Merge impecabil, dar fumega si nu e normal pt. un 4T. De la ce ar putea fi? (exceptand de segmentii, sau supapele, ghidurile) culoarea fumului este cea mai importanta in cazul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 16, 2005 Share Postat Martie 16, 2005 Poate e modificat choper? Oricum nu mai conteaza. Ce culoare are fumul? Daca e alb e de ulei ,daca e negru e de la benzina (Carburi) Dac e o culoare amestecata poti sa incepi sa cauti piese pt. RK la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Martie 17, 2005 Autor Share Postat Martie 17, 2005 Fumul e de culoare albastra..........ceva cam ca la 2T Intradevar mesaju am vrut sa-l postez in Coltul Comunistelor, dar sunt si comuniste chopperizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 17, 2005 Share Postat Martie 17, 2005 dak are in el pese de la tunaru asteaptate la orice!! tot asa imi facea si mie inainte sa zboare segm de piston..tot de la tunaru luasem pese....rodaj 5.000 km,ulei sintetic k tot am pus pese noi ziceam io si speram la o vara fara proble..da de unde k vara aia nu am circulat deloc.... nu e nici o problema pt un incepator sa stea putin pe dreapta dapt mine kre pe an fuck km 17000-20000 pe putin ..nu stiu cum sa zic sa intelegi mai bine ..am cam suferit ma gindesc la saracu demostene si deja stiu ce-l asteapta asa k mai pe scurt din alta parte le iei si mult mai ieftin si net superioare celor... succes, drum uscat si cit mai multi km in(pe)sa!!pa manu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Martie 18, 2005 Share Postat Martie 18, 2005 Eu am segmenti cromati Sunt de calitate... Semeringurile si rulmentii sunt straini. De restul nu garantez ca deh... Dar o sa incerc sa fac totul cat mai bine in speranta ca ce-i bine facut are sanse mai mari sa te tina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 18, 2005 Share Postat Martie 18, 2005 Chiar asa de proaste sunt piesele la Cristi? Oricum cred ca nu are nici o vina ca doar nu le face el in garaj ,singura vina este ca nu le da inapoi in garantie de unde le ia (cred). Eu il stiu de mult si mie mi se pare un tip OK ma ajutat cu altele nu cu piese de rusesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2005 Share Postat Martie 18, 2005 Bah Cristi e super baiat. Eu am avut un magnetiu de minsk de la el care nu a mers din prima, am mers inapoi la el si mi-a dat alternative: vrei banii sau vrei altu? si bineinteles ca am vrut altul pe care il am acum si merge super bine pe ijul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Martie 22, 2005 Autor Share Postat Martie 22, 2005 Am rezolvat-o. Era o tampenie de prostie. Capacul de la chiulasa din partea dreapta era plin de ulei....lucru anormal. Gaura pe care se scurge uleiul de la culbutori inapoi in baie era infundata, si uleiul in loc sa se intoarca in baie, ajungea pe evacuare. Dupa ce am curatat-o cu un electrod, nu mai scoate deloc fum. Asadar nu Piesele sund de vina ci uleiul. Habarnam ce ulei are in motor pt ca abia am luat-o, dar cred ca un ulei cam nasol. La schimb vreau sa-i pun Aral 15w 40, ce parere aveti? e bun de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 daca ai avut belele din astea mai bine desfaci tot si speli jegul din motor, ca nu se stie ce mai e infundat sau unde se mai infunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 Sau ianinte sa-i schimbi uleiul pui un litru de motorina si mergi un pic cu el sa-l spele si pe urma schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 nu prea e recomandat sa bagi motorina in motor nici motor-flush, sau cum ii zice... la motoarele mai vechi (auto) sau astea rusesti (moto) risti sa curga apoi ulei pe la toate "incheieturile" la motoarele auto se practica ceva in genul: se scoate uleiul vechi, se pune niste ulei mai fluid/ieftin, se da cateva ture, si apoi se schimba cu uleiul care va ramane in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 nu prea e recomandat sa bagi motorina in motornici motor-flush, sau cum ii zice... la motoarele mai vechi (auto) sau astea rusesti (moto) risti sa curga apoi ulei pe la toate "incheieturile" la motoarele auto se practica ceva in genul: se scoate uleiul vechi, se pune niste ulei mai fluid/ieftin, se da cateva ture, si apoi se schimba cu uleiul care va ramane in motor Exact Cea mai buna spalare se face cu ulei ieftin. Il folosesti cateva zeci de km dupa care schimbi filtrul si pui ulei bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 De ce credeti ca asta Euro 3 are alte proprietati . Ulei curge oricum daca ai semeringurile naspa sau nu etanseaza bine pe la capace .Si dupa aia sa pui un ulei ieftin sa-l cureti bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Martie 27, 2005 Autor Share Postat Martie 27, 2005 Pai asa am si facut. Am bagat un schimb de Lubrifin, am facut cateva ture in jurul blocului, si dupa aia am pus Aral. Dar sa mai pish in el de Aral, ca l-au shmenuit si pe asta. In Dacie de asta am avut si era bun, dar de anu trecut si pana acum, de cand am renuntat l-a masina vad ca au inceput sa-l faca pe vapor. S-a facut ca apa...si a inceput sa-mi clipeasca becul pe bord, cand am dat jos uleiul, era ca apa.....i-am luat iar un schimb de Lubrifin, de care avea ea cand am luat-o si merge de zici ca e in 4 pistoane. Recomandati-mi un ulei de care ati mai folosit si e bun..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 La motoarele de dacie ai in jur de 80 grade in motor. La racire pe aer motorul se incinge mult mai tare si daca un ulei nu e facut sa reziste la temperatura atunci se distruge ff repede. El poate sa fie un ulei exceleint in motoare mai reci, dar in alea fierbinti sa clacheze. In oltcit puneam hexol 15w40 la bidon alb, destul de ieftin si rezista 2500 km de forja cu schimbat peste 5000 ture(fata de bp de exemplu care la 1000 km era varza rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 Apropo de ulei.Recomandatzi-mi si mie un ulei de amestec bun.Nu conteaza pretzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 Castrol GTX Magnatec sau Castrol GTX + , cu un aditiv de ulei pus in el.Si cu motorina nu ai frica .Sa stii ca uleiul prost dar nou nu inmoaie jegurile doar le aduna mai bine pe cand motorina le topeste acum nu tre sa mergi trei zile cu ea in motor ci numai cat sa se inmoaie jegul. Au mai fost niste discutii aici cu Duralube ca nu-i bun in motor cu carter comun cu cutia de viteze pe motiv ca patineaza ambreiajul dar dupa ce am pus am constatat ca merge mai bine schimba mai usor si nici nu se mai incinge asa tare in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 Eu folosesc la nepra ulei 20w50, k e mai gros si nu pisa f tare pe la incheieturi, cind se incinge (asta mi-au spus-o si mie altii mai vechi. nu am verificat teoria cu alte uleiuri mai subtiri!). Oricum Valvoline 20w50 il schimb la 15mii, dar pe parcurs mai completez oricum ce s-a pierdut pe ici pe colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 27, 2005 Share Postat Martie 27, 2005 pune-i Mobil 10-40 semi sintetic si-ti garantez k nu pisa pa nicaieri. ...si poti sa-l incingi cit vrai k tot rotund mere mot...k de e bun uleiu si nu se rupe filmu d ulei..he he. sau sinetic dak te tin buzunarele dar mai inainte etanseaza-l bine cu silicon(gasket dinala rosu sau negru k da mai bine la motor....fara garniturile elea de hirtie numai silicon si n-o sa curga....dak pui garniturile de hirtie cu silicon pe ele iar curge..zic din experienta)si sa vezi apoi diferenta de mers si de fiabilitate si scapa de aprinderea aia nenorocita pe platina k si aia distruge motoru... orice electronik,CDI de kre vrai tu numa scapa de platina!!!!!!!!!!!!!!!! da un mail dak vrai ceva documentatzie:manu_dah@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.