Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pot primul?

 

Un cafe adevarat din epoca lor de glorie.L-am gasit de vanzare pe mobile.

Aici:--> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

post-7907-1197657139_thumb.jpg post-7907-1197657151_thumb.jpg

 

post-7907-1197657176_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Mai jos un caf facut din CB750:

 

post-7907-1197701787_thumb.jpg

 

Link:-> http://www.cb750cafe.com/

 

 

P.S.-Ar fi bine daca pe acest topic s-ar discuta de Cafe Racere la propriu,ca motociclete istorice,mod de viata,etc si nu s-ar aduce in discutie asa zisele cafe racer de fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, cam era cazul sa se vorbeasca si despre asa ceva, adica cafe racers. M-am gindit de ceva vreme, la un asemenea topic, dar n-am stiut unde sa-l pun.

 

Anyway, intii cred ca-i cazul sa definim cafe racers, daca nu-i cu bai: http://en.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9_racer .

 

Istoria cestor motociclete este strins legata de Ton-Up Boys britanici, ulterior numiti Rockers, din anii '50-'60, de perioada de glorie a Ace Cafe London si de Rock'n'Roll.

 

"Doing the Ton" insemna a merge cu viteza de 100 de mile pe ora, iar depasirea ei era "Ton-Up". De aici si denumirea de Ton-Up Boys, cu toate ca au mai existat si girls.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rockers

 

 

--- Mesaj completat în 15 Dec 2007 10:20 -------------

 

P.S.-Ar fi bine daca pe acest topic s-ar discuta de Cafe Racere la propriu,ca motociclete istorice,mod de viata,etc si nu s-ar aduce in discutie asa zisele cafe racer de fabrica.

 

 

Sint de acord cu prima parte, dar ar fi util sa pomenim si de factory cafe racers, pt. a intelege mai bine fenomenul si fascinatia lor, care, dupa cite vezi, influenteaza inca producatorii de motociclete.

 

Sau despre oamenii ce construiesc, in garaje, cafe racers si pasiunea lor, pt. ele. Sau...

 

 

 

 

 

 

 

post-28543-1197706624_thumb.jpg post-28543-1197706638_thumb.jpg post-28543-1197706647_thumb.jpg post-28543-1197706657_thumb.jpg

 

post-28543-1197706666_thumb.jpg post-28543-1197706683_thumb.jpg post-28543-1197706695_thumb.jpg post-28543-1197706704_thumb.jpg

 

post-28543-1197706715_thumb.jpg post-28543-1197706726_thumb.jpg post-28543-1197706734_thumb.jpg post-28543-1197706745_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, cam era cazul sa se vorbeasca si despre asa ceva, adica cafe racers. M-am gindit de ceva vreme, la un asemenea topic, dar n-am stiut unde sa-l pun.

 

Anyway, intii cred ca-i cazul sa definim cafe racers, daca nu-i cu bai: http://en.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9_racer .

 

Istoria cestor motociclete este strins legata de Ton-Up Boys britanici, ulterior numiti Rockers, din anii '50-'60, de perioada de glorie a Ace Cafe London si de Rock'n'Roll.

 

"Doing the Ton" insemna a merge cu viteza de 100 de mile pe ora, iar depasirea ei era "Ton-Up". De aici si denumirea de Ton-Up Boys, cu toate ca au mai existat si girls.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rockers

 

A se citi punctul doi din Wiki la explicatie Cafe Racer vs Chopper.

 

Buna explicatie legata de Ton Up. Acest lucru practic explica popularitatea Cafe Racers.Fapt foarte interesant: unii rockeri din anii `50 explicau in interviuri luate in zilele noastre felul cum au definit Cafe-urile ca aspect in acea epoca. Daca ne uitam bine la aceste motociclete ,acestea arata exact ca motocicletele de curse din perioada,insa fara carene.Ghidoane brat coborate pe furca intre juguri,de multe ori chiar deasupra jugului inferior,frana fata supradimensinata,pe tamburi, cu ventilare fortata,exact ca in curse,rezervorul alungit,aplatizat,cu locas pentru genunchi pentru aerodinamica sporita,facut din aluminiu si de multe ori lasat nevopsit pentru a usura motocicleta.O alta particularitate specifica curselor este scaunul,devenit specific si Cafe-urilor,monoloc cu baz dreapta si cu codita scurta aerodinamica,care se termina chiar la jumatatea aripii spate. De multe ori tobele de esapament se inlocuiau cu simple galerii si se renunta total la aripa fata.De obicei aceste motociclete aveau instrumente de bord necesare Ton Up. Furcile de fata erau de multe ori intarite cu dublu arc pe interior cat si pe exterior.Cel mai important lucru de menionat despre cafe-uri este faptul ca erau foarte manevrabile. Legat de carene.La inceputul anilor `70,cand moda cafe incepea sa piarda din popularitate,au aparut si cafe-urile cu semicarena sau carena completa.Exemplu mai jos.

 

 

 

 

Bestial! :kick: --> post-7907-1197708058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O carte, pe care o consider foarte utila: "Rockers!" by Johhny Stuart.

 

 

post-28543-1197708175_thumb.jpg

 

 

De gasit aici: http://www.amazon.de/Rockers-Kings-Road-Tr...8255&sr=1-1

 

--- Mesaj completat în 15 Dec 2007 10:51 -------------
http://www.caferacer.net/

 

 

 

Pina si peste balta, la americani, nu se poate fara putin Ton-Up:

 

http://www.tonup.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cel mai cool si mai reusit Cafe Racer, din punctul meu de vedere (usor de stiut de ce), este Triumph Thruxton:

 

 

post-17131-1199372307_thumb.jpg post-17131-1199372319_thumb.jpg post-17131-1199372330_thumb.jpg post-17131-1199372343_thumb.jpg

 

 

Toata gama Triumph, bazata pe modelul Bonneville, incepind cu anul 2008, trece de la carburator la injectie. Chestia misto e ca designerii au facut injectia asemeni celor 2 carburatoare, de pina acum.

 

 

http://www.triumph.co.uk/

 

 

 

O alta chestie misto, pe 2008, din care s-ar putea scoate ceva Cafe Racer-uri faine, e si Moto Guzzi V7 Classic:

 

 

post-17131-1199372990_thumb.jpg post-17131-1199373002_thumb.jpg post-17131-1199373011_thumb.jpg

 

 

Pacat ca se bazeaza, ca motorizare, pe Breva de 750, cu doar 50 CP si nu, de exemplu, pe Griso 850, sau chiar Griso 8V.

Editat de roadkill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto ca se scrie prin reviste, pe tema asta.

 

Doar o precizare, generala: se scrie Cafe, nu CafĂŠ. Fara accent pe "e". Cafe Racer...that is.

 

 

Ah, scoruri, comparatii... Comparatia e jignitoare. Nightster-ul n-are nici o sansa, de a se apropia de Bonneville. Sportster-ul, in general, n-a avut vreodata o sansa, nici chiar 1200-le. O vad pe sosele...

Am mers si pe Sportster (nu Nightster, ce-i drept, dar 1200), si pe Bonneville...si am luat o decizie. Am luat-o ca un fan Harley, pina in acel moment. Doar ca sa fie clar. De ce am luat-o? Mergeti pe un Triumph si osa va fie clar.

 

Si acum sa vezi ce s-or mai supara unii!

 

 

Sorry de deviatie.

Editat de roadkill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati e mai mult decit misto si merge de dai pe spate. La fel si noul Norton, doar ca viitorul lui pare sa fie mai mult ca sigur pecetluit negativ.

 

Acum v-o 3-4 ani, parca, au incercat unii, prin Detroit, sa faca ceva, cumparind drepturi asupra numelui Vincent. Au inceput cu chestii misto, cum am citit prin reviste, ce aminteau de Black Lightning.

 

http://www.vincentmotors.com/

 

 

post-17131-1199436276_thumb.jpg post-17131-1199436284_thumb.jpg post-17131-1199436293_thumb.jpg post-17131-1199436306_thumb.jpg post-17131-1199436313_thumb.jpg

Editat de roadkill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a fost prezentat la SMAEB acum 2 ani noul Ducati Sport 1000 am salivat 3 zile la el! m-am tot suit pe el...parca eram un copil care nu mai vazuse motocicleta! :crack: iti da o senzatie foarte misto cand te sui pe el!

 

cat despre Norton....ce sa mai zic....arata extraordinar! Tot cam acum 2 ani a aparut un articol despre el in revista MotoLife! Atunci chiar erau optimist ca va intra in productie de serie!

 

--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 10:50 -------------
Roadkill...Vincent-ul arata bine dar...parca este cam...lung, dar aici ma refer strict la varianta sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a fost prezentat la SMAEB acum 2 ani noul Ducati Sport 1000 am salivat 3 zile la el! m-am tot suit pe el...parca eram un copil care nu mai vazuse motocicleta! :crack: iti da o senzatie foarte misto cand te sui pe el!

 

cat despre Norton....ce sa mai zic....arata extraordinar! Tot cam acum 2 ani a aparut un articol despre el in revista MotoLife! Atunci chiar erau optimist ca va intra in productie de serie!

 

 

Eu inca mai sper, ca Norton-ul va intra in productie de serie... chiar daca sub "protectorat" american :crack:

 

Cit despre Ducati: te inteleg perfect. Toti devenim copii, in asemenea situatii. :crack:

 

 

Cind a aparut Triumph Thruxton, eu fiind posesor de Bonneville, cum ziceam, ce l-am mai tocat marunt la cap, pe dealer-ul local... saracul! Ca inca nu s-au livrat Thruxton-urile peste tot, la toti dealer-ii.

Intr-un final a primit si el, primul Thruxton, ca model de prezentare. L-am frecat, in continuare, la cap si m-a lasat sa fac o tura de proba cu el, cu toate ca nu era inca inmatriculat cum se cuvine, pentru asa ceva. Adica ne-am riscat putin amindoi, dar n-ai ce-i face, cu clienti ca mine. :crack: I-a ars un numar oarecare in spate si m-a lasat sa-mi fac damblaua.

Am zis ca-mi achit, mai intai, Bonnie-ul si dup-aia vedem de altceva.

 

Oare ce motor urmeaza anul asta? :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 11:32 -------------</small><br/>Pina si Harley se gindesc, din nou, la ceva Cafe Racer:

 

/index.php?showtopic=161480

 

 

Nu de alta, da' "boala" asta sa-i fi "infectat" si pe cei din patria chopper-elor si cruiser-elor:

 

http://www.tonup.com/

 

http://www.britironrebels.com/about.htm

 

http://de.youtube.com/watch?v=ORvzWA_qOyI

 

http://de.youtube.com/watch?v=zbe7e9Vx0SU&...feature=related

 

 

OK, mai fac americanii si chopper-e, din Limey Bikes, dar le-o iert... :crack:

 

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 11:37 -------------</small><br/>

 

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 10:50 -------------</small><br/>Roadkill...Vincent-ul arata bine dar...parca este cam...lung, dar aici ma refer strict la varianta sport

 

 

E cam lung, ce-i drept. Nu m-ar deranja, banuiesc, pentru ca nici eu nu sint prea micut si chiar atit de lung nu e, dupa ce am citit prin reviste si cataloage. Putin mai lung , decit Cafe Racer-ele "obisnuite", dar, sustineau publicatiile pomenite, la fel de manevrabil. :crack:

 

 

 

Inca un link "simpatic": http://www.hooliganfilm.com/

 

http://www.hooliganfilm.com/hooligan_allframes.html

Editat de roadkill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roadkill...cand ne onorezi cu prezenta in RO??? Nu de alta dar....voiam sa organizam o petrecere tematica! :crack:

 

 

Hahaaaaa... am crezut ca a uitat lumea.

 

Vin cind ma lasa "biznisul"...

 

Intilnirea tematica e in lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahaaaaa... am crezut ca a uitat lumea.

 

 

Cum sa uiti asa ceva? :crack: O sa fie muzica....costume...proiectii din perioada anilor 50-60...din perioada actuala....Ace Cafe! Chiar sunt curios cati posesori de triumph bonneville sau thruxton sunt in Bucuresti sau in RO!

 

--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 12:43 -------------
apropo de Ducati...

post-4849-1199443356_thumb.jpg

post-4849-1199443362_thumb.jpg

post-4849-1199443367_thumb.jpg

post-4849-1199443374_thumb.jpg

post-4849-1199443379_thumb.jpg

post-4849-1199443384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa uiti asa ceva? :crack: O sa fie muzica....costume...proiectii din perioada anilor 50-60...din perioada actuala....Ace Cafe! Chiar sunt curios cati posesori de triumph bonneville sau thruxton sunt in Bucuresti sau in RO!

 

Am inteles ca nu exista dealer oficial Triumph, in Romania. Nu stiu citi posesori de englezoaice clasice pot fi...

 

Intilnirea cred ca va fi undeva inceput de septembrie. Mai sint destule de rezolvat, dar anunt din timp, cum sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata ideea Cafe Racer nu poate fi privita separat de fenomenul britanic, numit initial Ton-Up Boys, ulterior Rockers:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rocker_%28subculture%29

 

...sau de faimosul Ace Cafe London:

 

http://www.ace-cafe-london.com/

 

...asa cum nu poate fi privita separat de fenomenul Rock 'n' Roll, initial numit Rockabilly, adica inainte de a fi fost acceptat de media si de a intra in mainstream:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rockabilly

 

 

 

/index.php?showtopic=124710

 

 

--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 13:32 -------------

 

 

Cool. Pe site-ul Triumph nu sta nimic despre Romania... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca nu-i misto, dar intre a importa motoare si a fi dealer oficial e o diferenta. E bine ca, totusi, o face cineva, indiferent cum.

 

Sa nu deviem... daca nu-i cu bai.

 

Cica, o creatie a lu' Nea Goldammer:

 

 

post-17131-1199449949_thumb.jpg post-17131-1199449962_thumb.jpg

 

http://www.goldammercycle.com/hispeed/main.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stephoane, nu-ti mai aminti ca s-ar putea sa vezi pe aicea curand o sora de-a ei. :crack:

uite tema de gandire pt mine

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1359491

 

Barna...:crack:

 

mi-am adus aminte de ceva:

 

/index.php?...153799&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...