Blackrider Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 va invit sa postati aici,cu decenta, despre cafe-racer-e..... B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
easybiker Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Pot primul? Un cafe adevarat din epoca lor de glorie.L-am gasit de vanzare pe mobile. Aici:--> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 Mai jos un caf facut din CB750: Link:-> http://www.cb750cafe.com/ P.S.-Ar fi bine daca pe acest topic s-ar discuta de Cafe Racere la propriu,ca motociclete istorice,mod de viata,etc si nu s-ar aduce in discutie asa zisele cafe racer de fabrica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIII Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Bai, cam era cazul sa se vorbeasca si despre asa ceva, adica cafe racers. M-am gindit de ceva vreme, la un asemenea topic, dar n-am stiut unde sa-l pun. Anyway, intii cred ca-i cazul sa definim cafe racers, daca nu-i cu bai: http://en.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9_racer . Istoria cestor motociclete este strins legata de Ton-Up Boys britanici, ulterior numiti Rockers, din anii '50-'60, de perioada de glorie a Ace Cafe London si de Rock'n'Roll. "Doing the Ton" insemna a merge cu viteza de 100 de mile pe ora, iar depasirea ei era "Ton-Up". De aici si denumirea de Ton-Up Boys, cu toate ca au mai existat si girls. http://en.wikipedia.org/wiki/Rockers --- Mesaj completat în 15 Dec 2007 10:20 ------------- P.S.-Ar fi bine daca pe acest topic s-ar discuta de Cafe Racere la propriu,ca motociclete istorice,mod de viata,etc si nu s-ar aduce in discutie asa zisele cafe racer de fabrica. Sint de acord cu prima parte, dar ar fi util sa pomenim si de factory cafe racers, pt. a intelege mai bine fenomenul si fascinatia lor, care, dupa cite vezi, influenteaza inca producatorii de motociclete. Sau despre oamenii ce construiesc, in garaje, cafe racers si pasiunea lor, pt. ele. Sau... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
easybiker Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Bai, cam era cazul sa se vorbeasca si despre asa ceva, adica cafe racers. M-am gindit de ceva vreme, la un asemenea topic, dar n-am stiut unde sa-l pun. Anyway, intii cred ca-i cazul sa definim cafe racers, daca nu-i cu bai: http://en.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9_racer . Istoria cestor motociclete este strins legata de Ton-Up Boys britanici, ulterior numiti Rockers, din anii '50-'60, de perioada de glorie a Ace Cafe London si de Rock'n'Roll. "Doing the Ton" insemna a merge cu viteza de 100 de mile pe ora, iar depasirea ei era "Ton-Up". De aici si denumirea de Ton-Up Boys, cu toate ca au mai existat si girls. http://en.wikipedia.org/wiki/Rockers A se citi punctul doi din Wiki la explicatie Cafe Racer vs Chopper. Buna explicatie legata de Ton Up. Acest lucru practic explica popularitatea Cafe Racers.Fapt foarte interesant: unii rockeri din anii `50 explicau in interviuri luate in zilele noastre felul cum au definit Cafe-urile ca aspect in acea epoca. Daca ne uitam bine la aceste motociclete ,acestea arata exact ca motocicletele de curse din perioada,insa fara carene.Ghidoane brat coborate pe furca intre juguri,de multe ori chiar deasupra jugului inferior,frana fata supradimensinata,pe tamburi, cu ventilare fortata,exact ca in curse,rezervorul alungit,aplatizat,cu locas pentru genunchi pentru aerodinamica sporita,facut din aluminiu si de multe ori lasat nevopsit pentru a usura motocicleta.O alta particularitate specifica curselor este scaunul,devenit specific si Cafe-urilor,monoloc cu baz dreapta si cu codita scurta aerodinamica,care se termina chiar la jumatatea aripii spate. De multe ori tobele de esapament se inlocuiau cu simple galerii si se renunta total la aripa fata.De obicei aceste motociclete aveau instrumente de bord necesare Ton Up. Furcile de fata erau de multe ori intarite cu dublu arc pe interior cat si pe exterior.Cel mai important lucru de menionat despre cafe-uri este faptul ca erau foarte manevrabile. Legat de carene.La inceputul anilor `70,cand moda cafe incepea sa piarda din popularitate,au aparut si cafe-urile cu semicarena sau carena completa.Exemplu mai jos. Bestial! --> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIII Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 O carte, pe care o consider foarte utila: "Rockers!" by Johhny Stuart. De gasit aici: http://www.amazon.de/Rockers-Kings-Road-Tr...8255&sr=1-1 --- Mesaj completat în 15 Dec 2007 10:51 -------------http://www.caferacer.net/ Pina si peste balta, la americani, nu se poate fara putin Ton-Up: http://www.tonup.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 (edited) Cel mai cool si mai reusit Cafe Racer, din punctul meu de vedere (usor de stiut de ce), este Triumph Thruxton: Toata gama Triumph, bazata pe modelul Bonneville, incepind cu anul 2008, trece de la carburator la injectie. Chestia misto e ca designerii au facut injectia asemeni celor 2 carburatoare, de pina acum. http://www.triumph.co.uk/ O alta chestie misto, pe 2008, din care s-ar putea scoate ceva Cafe Racer-uri faine, e si Moto Guzzi V7 Classic: Pacat ca se bazeaza, ca motorizare, pe Breva de 750, cu doar 50 CP si nu, de exemplu, pe Griso 850, sau chiar Griso 8V. Edited January 3, 2008 by roadkill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Friz's R 32 Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 ultimul nr. al revistei motociclismo are un articol pe aceasta tema: @roadkill: tot acolo un test comparativ cu noul bonneville (pe injectie) vs. HD nighster. scor 2-1 pt. bonneville . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 (edited) Misto ca se scrie prin reviste, pe tema asta. Doar o precizare, generala: se scrie Cafe, nu CafĂŠ. Fara accent pe "e". Cafe Racer...that is. Ah, scoruri, comparatii... Comparatia e jignitoare. Nightster-ul n-are nici o sansa, de a se apropia de Bonneville. Sportster-ul, in general, n-a avut vreodata o sansa, nici chiar 1200-le. O vad pe sosele... Am mers si pe Sportster (nu Nightster, ce-i drept, dar 1200), si pe Bonneville...si am luat o decizie. Am luat-o ca un fan Harley, pina in acel moment. Doar ca sa fie clar. De ce am luat-o? Mergeti pe un Triumph si osa va fie clar. Si acum sa vezi ce s-or mai supara unii! Sorry de deviatie. Edited January 3, 2008 by roadkill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Dar de Ducati Sport 1000...ce ziceti??? --- Mesaj completat în 04 Jan 2008 09:32 -------------sau de...noul norton commando???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 (edited) Ducati e mai mult decit misto si merge de dai pe spate. La fel si noul Norton, doar ca viitorul lui pare sa fie mai mult ca sigur pecetluit negativ. Acum v-o 3-4 ani, parca, au incercat unii, prin Detroit, sa faca ceva, cumparind drepturi asupra numelui Vincent. Au inceput cu chestii misto, cum am citit prin reviste, ce aminteau de Black Lightning. http://www.vincentmotors.com/ Edited January 4, 2008 by roadkill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 cand a fost prezentat la SMAEB acum 2 ani noul Ducati Sport 1000 am salivat 3 zile la el! m-am tot suit pe el...parca eram un copil care nu mai vazuse motocicleta! iti da o senzatie foarte misto cand te sui pe el! cat despre Norton....ce sa mai zic....arata extraordinar! Tot cam acum 2 ani a aparut un articol despre el in revista MotoLife! Atunci chiar erau optimist ca va intra in productie de serie! --- Mesaj completat în 04 Jan 2008 10:50 -------------Roadkill...Vincent-ul arata bine dar...parca este cam...lung, dar aici ma refer strict la varianta sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 (edited) cand a fost prezentat la SMAEB acum 2 ani noul Ducati Sport 1000 am salivat 3 zile la el! m-am tot suit pe el...parca eram un copil care nu mai vazuse motocicleta! iti da o senzatie foarte misto cand te sui pe el! cat despre Norton....ce sa mai zic....arata extraordinar! Tot cam acum 2 ani a aparut un articol despre el in revista MotoLife! Atunci chiar erau optimist ca va intra in productie de serie! Eu inca mai sper, ca Norton-ul va intra in productie de serie... chiar daca sub "protectorat" american Cit despre Ducati: te inteleg perfect. Toti devenim copii, in asemenea situatii. Cind a aparut Triumph Thruxton, eu fiind posesor de Bonneville, cum ziceam, ce l-am mai tocat marunt la cap, pe dealer-ul local... saracul! Ca inca nu s-au livrat Thruxton-urile peste tot, la toti dealer-ii. Intr-un final a primit si el, primul Thruxton, ca model de prezentare. L-am frecat, in continuare, la cap si m-a lasat sa fac o tura de proba cu el, cu toate ca nu era inca inmatriculat cum se cuvine, pentru asa ceva. Adica ne-am riscat putin amindoi, dar n-ai ce-i face, cu clienti ca mine. I-a ars un numar oarecare in spate si m-a lasat sa-mi fac damblaua. Am zis ca-mi achit, mai intai, Bonnie-ul si dup-aia vedem de altceva. Oare ce motor urmeaza anul asta? <small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 11:32 -------------</small><br/>Pina si Harley se gindesc, din nou, la ceva Cafe Racer: /index.php?showtopic=161480 Nu de alta, da' "boala" asta sa-i fi "infectat" si pe cei din patria chopper-elor si cruiser-elor: http://www.tonup.com/ http://www.britironrebels.com/about.htm http://de.youtube.com/watch?v=ORvzWA_qOyI http://de.youtube.com/watch?v=zbe7e9Vx0SU&...feature=related OK, mai fac americanii si chopper-e, din Limey Bikes, dar le-o iert... <small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 11:37 -------------</small><br/> <small>--- Mesaj completat în 04 Jan 2008 10:50 -------------</small><br/>Roadkill...Vincent-ul arata bine dar...parca este cam...lung, dar aici ma refer strict la varianta sport E cam lung, ce-i drept. Nu m-ar deranja, banuiesc, pentru ca nici eu nu sint prea micut si chiar atit de lung nu e, dupa ce am citit prin reviste si cataloage. Putin mai lung , decit Cafe Racer-ele "obisnuite", dar, sustineau publicatiile pomenite, la fel de manevrabil. Inca un link "simpatic": http://www.hooliganfilm.com/ http://www.hooliganfilm.com/hooligan_allframes.html Edited January 4, 2008 by roadkill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Roadkill...cand ne onorezi cu prezenta in RO??? Nu de alta dar....voiam sa organizam o petrecere tematica! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Roadkill...cand ne onorezi cu prezenta in RO??? Nu de alta dar....voiam sa organizam o petrecere tematica! Hahaaaaa... am crezut ca a uitat lumea. Vin cind ma lasa "biznisul"... Intilnirea tematica e in lucru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Hahaaaaa... am crezut ca a uitat lumea. Cum sa uiti asa ceva? O sa fie muzica....costume...proiectii din perioada anilor 50-60...din perioada actuala....Ace Cafe! Chiar sunt curios cati posesori de triumph bonneville sau thruxton sunt in Bucuresti sau in RO! --- Mesaj completat în 04 Jan 2008 12:43 -------------apropo de Ducati... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Cum sa uiti asa ceva? O sa fie muzica....costume...proiectii din perioada anilor 50-60...din perioada actuala....Ace Cafe! Chiar sunt curios cati posesori de triumph bonneville sau thruxton sunt in Bucuresti sau in RO! Am inteles ca nu exista dealer oficial Triumph, in Romania. Nu stiu citi posesori de englezoaice clasice pot fi... Intilnirea cred ca va fi undeva inceput de septembrie. Mai sint destule de rezolvat, dar anunt din timp, cum sta treaba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Cateva Honde! Sau firma spaniola Bultaco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Friz's R 32 Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Am inteles ca nu exista dealer oficial Triumph, in Romania. avem : http://www.motoland.ro/node Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Toata ideea Cafe Racer nu poate fi privita separat de fenomenul britanic, numit initial Ton-Up Boys, ulterior Rockers: http://en.wikipedia.org/wiki/Rocker_%28subculture%29 ...sau de faimosul Ace Cafe London: http://www.ace-cafe-london.com/ ...asa cum nu poate fi privita separat de fenomenul Rock 'n' Roll, initial numit Rockabilly, adica inainte de a fi fost acceptat de media si de a intra in mainstream: http://en.wikipedia.org/wiki/Rockabilly /index.php?showtopic=124710 --- Mesaj completat în 04 Jan 2008 13:32 ------------- avem : http://www.motoland.ro/node Cool. Pe site-ul Triumph nu sta nimic despre Romania... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Aveti dreptate...Silviu de la Motoland importa de anul trecut Triumph! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roadkill_Himself Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Nu zic ca nu-i misto, dar intre a importa motoare si a fi dealer oficial e o diferenta. E bine ca, totusi, o face cineva, indiferent cum. Sa nu deviem... daca nu-i cu bai. Cica, o creatie a lu' Nea Goldammer: http://www.goldammercycle.com/hispeed/main.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 dar...de asta ce ziceti??? suzuki bandit 400 limited edition! fosta mea motoreta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barna Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 http://sameerkumar.blogspot.com/2007/07/fr...r-goodwood.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephon Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Barna... mi-am adus aminte de ceva: /index.php?...153799&st=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdesert Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 stephoane, nu-ti mai aminti ca s-ar putea sa vezi pe aicea curand o sora de-a ei. uite tema de gandire pt mine http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1359491 Barna... mi-am adus aminte de ceva: /index.php?...153799&st=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.