Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

Azi am montat motorul (cele doua cartere), maine pun pistoanele si daca-i gata si chiulasa nu ma las pana nu-l urc cu totul pe cadru. Am montat etrierii si am confectinat o prindere pentru farul pe care-l aveam in dotare. Acu 15 minute am intrat in casa si inca sunt casatorit ceea ce e bine insa sunt cu adevarat curios sa aflu cat timp voi mai putea deschide usa casei cu cheia din dotare...

 

Poze cu motorul meu varianta 2.0 (cu surubul frant scos dintr-insul)

post-70651-0-93524800-1363904362_thumb.jpg

post-70651-0-44629000-1363904385_thumb.jpg

post-70651-0-24987100-1363904411_thumb.jpg

 

si cu etrierii

 

post-70651-0-31983200-1363904436_thumb.jpg

post-70651-0-81468500-1363904465_thumb.jpg

 

Abia astept ziua de maine...

 

Asfalt...nu prea merge cu ce e afara...

 

Numa bine

 

 



ai asamblat etrierii?

Salut Frate,

 

Victorie! Da, nene. I-am legat de numa' numa' cu exceptia banjo bolt-ului din stanga pe care vreau sa-l inlocuiesc cu switch-ul de frana.. Mi-am cam prins urechile in rahaturile alea de garnituri ciudate insa le-am dat de capat pana la urma. Acu' sa vezi ce frumoasa arata live, nu pozata cu trompeta aia de camera de pe telefonul din dotare. Ma gandeam sa-i rasucesc prinderea farului sa vad cum arata cu el nitel mai jos...ma gandesc c-o sa arate putin mai agresiva...inca nu e hotarata treaba si daca stau stramb si judec drept, farul e ultima mea problema. Acu ma-nfurii si-mi iau unul cu LED-uri...

Zici ca "fairing-ul" ala negru o face naspa? Mi-e zau ca-mi place cum arata si parca parca... Noaptea e un sfetnic bun.

 

Pe maine, bro'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

incepe sa prinda formaaaaaaaaaaa....

si critica acuma ca de laude la final.

personal nu-s de acord cu furcile rosii. mai ales ca spatele si cadrul sunt negre. parca te-ai chinuit prea mult, plus ca ia din farmecul aripii fata care trebuia sa fie "cireasa"

farul imi place ca nu e cromat si imi mai place cum ai mentinut tema aurie - etrieri, suport far, manete

imi plac rotile negre.

siiiii...observ in departare rezervorul de lichid de frana tot.....rosu. c'mon. si suportii la semighidoane. parerea mea e ca te-ai intins mult cu rosu. mult prea mult, mai ales ca e o culoare care sare in ochi.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Critica nu ma sperie si nici nu ma supara asa ca shoot away my friend. Nuanta de rosu Ferrari folosita pe tank, la furci, pe articulatii semighidoane si pe aripa are un rol important in intreg pentru ca restul motocicletei e negru-mat si stai asa ca inca n-am pus motorul pe ea ca s-o faca si mai masiva...ca sa nu mai zic de sea care are la randul ei doua nuante de negru..."in viu" arata mai bine si chiar ar mai cere un accent de rosu pe undeva...Treci pe la mine s-o vezi live si ai sa te convingi. Nu stiu daca ramane gas-tankul asta asa ca trebuia sa ma adaptez la doua scenarii: ramane tankul ala ruginit si atunci ii scot aripa si ramane rosu pe jambe si pe articulatiile semighidoanelor, conditie in care Politia Romana ar fi fost multumita ca are rosu pe undeva ca-n actele de origine sau ramane asa cum o vezi acu'..:) Apoi, inca n-am epuizat trucurile pe care le am in maneca...Stai s-o vezi gata. O sa fie un pic mai altfel... Oricum, mersi mult pentru aprecieri si pentru critica deopotriva pentru ca numai asa-ti poti pastra echilibrul in tot ceea ce intreprinzi si vorba lui Gustave Flaubert: “Trebuie sa fii corupt pana-n maduva oaselor sau sa ai o inima cu adevarat imensa ca sa-ti placa chiar orice (fara sa critici)"

 

Azi trec pe la chiulasa sa vad "cum stam". Sper sa fie gata pana la 5-6 pm ca s-o salt pe motor. Rock'n'Roll, baby!

 

Pe mai tarziu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ma asociez si eu parerii ca furca nu trebuia sa fie rosie :-)

Aripa rosie trebuie sa fie centrul atentiei iar furca merge neagra ca sa nu distraga privirea.

Dar, vorba ceea, de gustibus et coloribus non est disputandum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Cu ajutorul prietenului meu de suferinta azi am pus pistoanele la locul lor si am dat o fuga pana la chiulasa sa vad daca-i gata...Si nu era gata. Abia maine la 10-11 o ridic de la tuning. Altminteri toate-s bune si la fel; polisez intr-una la suruburi de ma apuca damblaua. Nu termin cu unul ca dau de altul care se cere la randu-i dezmierdat pe polizor si ia-o de la capat. Cum pun o piesa pe motor, cum hop, apar cel putin doua suruburi care se cer lustruite ca la carte si fara sa ma laud, cred c-am ajuns un mic expert in asa ceva. Nu tin minte sa mai fi frecat asa de mult de cel putin peste un sfert de veac, si ma refer aici la perioada deplina a pubertatii mele cand practic campasem in baia familiei, loc din care am mai iesit doar cand mi-au crescut barba si mustata de i-am si speriat pe ai mei, dar asta-i o poveste de talk-show de noapte labeunu tv care nu se cere dezbatuta aici si acum...

 

Azi am dat ochii pentru prima oara cu dusmanul meu. Montasem pistoanele si Dan, amicul meu studia "avansul" motorului cautand sa-l aseze la semn moment cand din senin am dat ochii cu EL...un manunchi de fire electrice care se stropseau la mine ca o matza incoltita de dulai, fire care ieseau zbanghii din "delcoul" mobrei mele refuzand sa "ne spuna" cum pana mea se cereau asezate in peisaj... Ne-am masurat reciproc din priviri si pentru moment n-am pornit ostilitatile...pentru moment. Parca vad ca intr-un viitor nu prea indepartat, noi doi ne vom confrunta: eu si electrica mobrei. Nu suport partea asta insa n-am de ales si o sa-ncerc sa-i dau de capat intr-un fel sau altul. Deocamdata e 1-0 pentru mine la meciul de azi pentru ca am dibuit repede cum naiba veneau dansele pe motor dar sa vedem etapele viitoare.

 

Am desfacut linia de carburatoare si primul dintre ele e daja spalat la ultrasonice, suflat, golit de maruntaie si pana luni va fi vopsit si pus motz la loc pe "linia" de pe care l-am dat jos.

 

Pe maine mes amis.



Salutare,

 

Am mai vopsit cateva mici piese care vin puse pe motor maine si am inceput sa ma documentez serios legat de carburatoare...wow...am capiat instantaneu cand am vazut ca nu-i chiar ca o plimbare prin parc chestia cu carburatoarele...una la mana, niciunul dintre cele patru nu mai avea membrana de deasupra, piesa care nu se mai gaseste usor. Doi la mana, carburatoarele tip Keihin VB (cel putin asa sustine un tip american care are si o pagina dedicata carburatiei in general) sunt destul de greu de reparat daca n-ai cunostinte temeinice in domeniu si in al treilea rand, acelasi tip nu recomanda deloc polisarea, sablarea sau vopsirea corpurilor lor din "n" motive iar linia mea e varza de urata ce e...Sa ma ca# in el de noroc daca nu-mi vine sa-mi dau cu cusma de pamant si sa urlu la cer ca lupii. Ce pana mea, da' chiar nimic nu-mi iese din prima fara sa ma strofoc??? Trec la plan B si sparg pusculita copiilor ca nu mai am chef de visat cai verzi pe pereti. O bag in ma-sa de linie de carburatoare si-mi iau unele noi ca sa nu ma doara capul. Vine coletul, desfac cutia, scot linia, o montez pe mobra, pun ceasurile pentru un reglaj-doua si pa si pusi...totu' cu manusi si fara dolor de cabesa.

 

Maine urc motorul pe capra si abia astept sa-l vad cum sta. S-a mai zgariat pe ici pe colo la tipu' cu chiulasele insa nu poti face omleta fara sa spargi ouale, nu? O sa-l finisez dupa ce-l spal si-l degresez, apoi ii dau o cheie si gata-i vopseaua. I-am transmis lui Darian ca marti, ready or not, ridic seaua de la el asa ca marti o sa stiu mai exact cand naiba termin cu partea mecanica si de surubarit ca-n rest ma dedic numa' electricii.

 

Pe maine, baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nu-i bai cu carburile. Cheama un profesionist, stai langa el sa vezi cum ii merg mainutele si dupa te prinzi. Sau daca zici ca sunt varza, cauta pe ebay, nu se poate sa nu gasesti,si inca ceva... citeste aici ceva legat de membrane /index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ . Nu sunt sigur ca vei gasi solutia, dar corneliu parca rezolvase.

 

PS: darian o mai lungeste uneori, nu cred ca din cauza lui, insa treaba o face 110% calumea, asadar eu zic sa mai strangi un pic din dinti si o sa vezi ce calumea iese. O sa il cinstesti dupa! :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohayōgozaimasu Banzay San,

Mersi pentru linkurile alea, frate! Mi-a mai revenit inima la loc. Chiar n-am habar de ce ma-sa nu-mi ieseau si nemtii aia la cautarea pe Google ca de n-am tastat in toate felurile cuvintele cheie si tot numa' de americani si de olandezi dadeam... Din cele cinci repere pe care le cautam am gasit patru ceea ce nu e rau deloc, adica kit-ul principal de garnituri si jet-uri, membrana de jos cu arc (Carb Pump Diaphragm), plug-ul din cauciuc si un alt jet, ramanand sa dibuiesc pe undeva o membrana care sade in partea superioara a carburatorului (Air Cut Off Valve), aceeasi pe care neamtul de la care am cumparat mobreta probabil ca a tot mermelit-o ca pana la capat s-o scoata de pe toata linia ca nu-i mai dadea de cap...Posibil c-a scos-o ca-l incurca la amestecul de carburant cu aer si decat sa tina trei cu si un carburator fara le-a scos pe toate ca sa mearga uniform. Cu exceptia membranei cauzatoare de dureri de cap, pe restul am sa le si comand azi asa ca-ti raman indatorat pentru ajutorul acordat in privinta acestui subiect.

Asa cum mentionam si ieri, azi urc motorul pe capra si-mi frec palmele de bucurie, nu alta. Pentru ca e greu de numa' numa' o sa-l mut de pe banc pe un carucior cu roti pe care asez in prealabil un stand-acordeon, am sa dau jos bascula de pe cadru, ridic motocicleta cu totul si vin cu ea la motor in loc sa vin cu motorul la dansa...e mai sigur asa; nu zgarii nici cadrul si nici motorul. In decursul acestor sase luni am pus motorul pe cadru de doua ori si cum de tot atatea ori am incercat sa-l montez venind firesc cu motorul la cadru, fara nicio exceptie, de fiecare data atingeam uratel de tot ansamblul; de data asta am sa procedez invers sperand c-o sa fie mai bine...zic eu. Puteam s-o fac inca de sambata insa presupunea sa-mi aman pentru inca doua ore intalnirea din oras cu nevasta iar asta nu se cadea deloc, si mai mult de atat, as fi lucrat sub tensiune iar atunci cand lucrezi astfel esti predispus intr-o proportie mai mare la accidente, lucru pe care-l evit acum. N-are sens s-o dau in bara acu', cand sunt atat de aproape de final.
Saptamana asta, care se anunta destul de urata pana vineri as zice eu, o sa fie una interesanta pentru mine deoarece trebuie sa-mi vina capacele laterale de la vopsitor, o sa mai duc doua piese la vopsit (ultimele), mai vine inca colet cu piese din UK iar pe celelalte doua, venite din USA o sa le ridic azi asa ca o sa am de lucru, nu ma plang. De acum incolo orice pun pe motocicleta ramane bun pus si asta-mi da o energie pozitiva. Dealtfel, s-au imputinat piesele de care ma tot loveam prin atelier si asta o simt imediat ce ma rotesc de jur-imprejurul standului amplificandu-mi senzatia ca sunt aproape gata, nevenindu-mi totodata sa cred ca a putut dura atat de mult...Totusi, parca nu sunt chiar atat de multe piese pe cat credeam odata insa daca ma uit in urma la cate s-au cumparat si prin cate dureri de cap am trecut cu fiecare-n parte imediat ma repliez si reevaluez situatia concluzionand ca au fost incredibil de multe pentru un obiect atat de restrans fizic. Sotia mea ma intreba ieri sau alaltaieri daca pot "exploda" intr-un desen Cafe-ul meu, ilustrand astfel sutele de piese achizitionate, unele la propriu cat un ac de siguranta, si/sau modificate, astfel incat lumea sa poata estima volumul de munca depus...ar fi o idee chiar misto insa in mod cert e un "proiect de iarna", cand chiar n-ai ce face pe acasa... Ceea ce va pot spune sigur e ca n-a ramas niciun milimetru din motocicleta aia neatins de mine, neverificat, neschimbat daca se cerea, nevopsit si nerestaurat daca se putea si fara sa mananc cacao, azi ma pot lauda ca recunosc cam orice garnitura simering si o-ring peste care dau daca-i de Honda CB750; putine au mai ramas alea care ma trimit la carte sau pe net pentru a le identifica... Singurele garnituri pe care nu le-am putut memora au fost cele de la scaunele supapelor, si asta pentru ca Dan, prietenul meu, le-a rechizitionat in graba de teama ca pun mana pe ele si ca le zapacesc in maldarul de garnituri si piese aduse in atelier. :) Tot el se face vinovat si de faptul ca acum lustruiesc la suruburi de m-a luat Benga, din exact acelasi motiv: ca intru-n ele si le ametesc de nu mai da de ele. Pur si simplu le-a ascuns de mine. Inainte chiar ma miram ca sunt atat de putine bucurandu-ma in acelasi timp, ca acum, la final, sa ma las luat prin surprindere de o avalansa de microsuruburi, suruburi si piulite care cu toatele se cer lustruite ca la carte ceea ce nu-i fost tocmai placut...Dar odata ce pun mana pe ele arata giugiuc, n-am ce zice, ca noi. Le trec prin polizorul cu discuri din pasla cu pasta abraziva, apoi cu pasta mirror, iar alea care au profil concav sunt bagate in bormasina si frecate c-o pasta din Jermanica pana sclipesc ca diamantele. Unele-mi ies atat de bine incat dupa un timp, daca dau de ele, stau si ma-ntreb cum naiba de le-am scos asa sau daca le-am cumparat de noi...

Hai ca m-am luat cu vorba...acu fug la atelier ca-i inceput de saptamana si trebuie sa repornesc motoarele...

Numa bine, men. Pe mai tarziu...

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICE !!!

 

Felicitari pt. proiect, si mai ales pt. faptul ca pui pret mai mult pe fapte decat pe vorbe.

O sa ma bag si eu in seama pe aici , caci tocmai m-am apucat si eu de transformat o Yamaha XJ 550 in Cafe Racer.

Ce pot sa iti/sa spun e ca proiescul meu va fi diametral opus, asa ca sper intr-o razboire pe cinste a proiectelor.

Dar, avand in vedere ca tocmai am inceput sunt milenii in urma si la cat am de lucru nu am de ce sa ma grabesc.

Insa o sa incerc tematic sa merg pe simplu si eficient , ca nu ma dau banii afara din casa.

Si o sa aduc ceva noutati ideii , dar fara a afecta stilul CAFE in sine.

 

P.S. daca trec prin Bucuresti poate prindem o cafea, cel putin cu Triumph-urile, caci al meu Cafe mai are de stat la mesterit mult si bine.

post-6052-0-70434000-1364194262_thumb.jpgpost-6052-0-98716200-1364194279_thumb.jpgpost-6052-0-50995800-1364194305_thumb.jpgpost-6052-0-58978500-1364194232_thumb.jpg

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICE !!!

 

Felicitari pt. proiect, si mai ales pt. faptul ca pui pret mai mult pe fapte decat pe vorbe.

O sa ma bag si eu in seama pe aici , caci tocmai m-am apucat si eu de transformat o Yamaha XJ 550 in Cafe Racer.

Ce pot sa iti/sa spun e ca proiescul meu va fi diametral opus, asa ca sper intr-o razboire pe cinste a proiectelor.

Dar, avand in vedere ca tocmai am inceput sunt milenii in urma si la cat am de lucru nu am de ce sa ma grabesc.

Insa o sa incerc tematic sa merg pe simplu si eficient , ca nu ma dau banii afara din casa.

Si o sa aduc ceva noutati ideii , dar fara a afecta stilul CAFE in sine.

 

P.S. daca trec prin Bucuresti poate prindem o cafea, cel putin cu Triumph-urile, caci al meu Cafe mai are de stat la mesterit mult si bine.

attachicon.gifDSC_0068.jpgattachicon.gifDSC_0047.jpgattachicon.gifDSC_0049.jpgattachicon.gifDSC_0051.jpg

Bine ai venit in Clubul Cafe!

 

Inainte de toate vreau sa-ti multumesc atat pentru cel spuse de tine cat si pentru filmuletul ala pe care l-am sorbit cu nesat si, marturisesc, c-o usoara invidie. Ai cojones nu gluma sa umbli teleleu prin viroagele si vagaunile alea fara sa-ti pese de nimic. Mi-a placut si faza cu strungul cand ati "doftoricit" pinionul care probabil se fisurase, nu?...respect pentru mainile pricepute si muncite ale strungarului!. Jos palaria pentru tip si mare noroc ati mai avut c-ati dat de el c-altminteri se ducea naibii toata distractia. Frumooos de tot. Felicitari!

 

Cat despre Cafe, da-i bice cu proiectul ca te mai ajutam si noi, care cu ce poate. Bunaoara, uite, Banzay m-a scos din "handel" (materia organica, nu compozitorul :) ) cu link-ul cu carburatoarele, si asta-i doar una din multele maini de ajutor intinse de fratii nostri, cafegii, ajutoare care mi-au fost date cu generozitate si fara vreun scop anume ascuns sau ceva de genul asta, altul decat finalizarea proiectului in care m-am bagat pana-n gat si pe care trebuie sa-l duc la capat. Asta-i cel mai recent ajutor primit si in consecinta, primul care-mi vine-n minte; au fost mult mai multe, te asigur... Cu cat mai multe, cu atat mai bine!

 

Sa ne vedem la o cafea? Oricand treci pe aciulea, da un buzdugan in usa si ne vedem...poate treci pe la atelier sa vezi cum merge proiectul...

Bafta cat cuprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in Clubul Cafe!

 

Inainte de toate vreau sa-ti multumesc atat pentru cel spuse de tine cat si pentru filmuletul ala pe care l-am sorbit cu nesat si, marturisesc, c-o usoara invidie. Ai cojones nu gluma sa umbli teleleu prin viroagele si vagaunile alea fara sa-ti pese de nimic. Mi-a placut si faza cu strungul cand ati "doftoricit" pinionul care probabil se fisurase, nu?...respect pentru mainile pricepute si muncite ale strungarului!. Jos palaria pentru tip si mare noroc ati mai avut c-ati dat de el c-altminteri se ducea naibii toata distractia. Frumooos de tot. Felicitari!

 

Cat despre Cafe, da-i bice cu proiectul ca te mai ajutam si noi, care cu ce poate. Bunaoara, uite, Banzay m-a scos din "handel" (materia organica, nu compozitorul :) ) cu link-ul cu carburatoarele, si asta-i doar una din multele maini de ajutor intinse de fratii nostri, cafegii, ajutoare care mi-au fost date cu generozitate si fara vreun scop anume ascuns sau ceva de genul asta, altul decat finalizarea proiectului in care m-am bagat pana-n gat si pe care trebuie sa-l duc la capat. Asta-i cel mai recent ajutor primit si in consecinta, primul care-mi vine-n minte; au fost mult mai multe, te asigur... Cu cat mai multe, cu atat mai bine!

 

Sa ne vedem la o cafea? Oricand treci pe aciulea, da un buzdugan in usa si ne vedem...poate treci pe la atelier sa vezi cum merge proiectul...

Bafta cat cuprinde!

Multumesc si eu de primirea calduroasa.

Pinionul nu era fisurat, ci era tocit rau ... Ideea e ca prietenul meu Dan (cu Dominatorul) , bucurestean de altfel, a luat din Tg.Mures Honda asta si a doua zi noi am si plecat in calatorie cu ea.

Ca dupa inca doua zile sa constatam ca placutele frana fata, discul si pinionul de atac erau praf. Am revenit in Tg.Mures la acel strungar si a doua zi cu placute, disc si pinion nou ne-am continuat aventura.

 

Cu siguranta am o gramada de intrebari, dar vor veni la timpul lor.

Azi am lucrat toata ziua la lampasul de pe spate si cred ca a iesit belea :pics:

 

P.S. EssadBey lasa-mi si mie pe PM un mail sau un nr. de tel.

 

post-6052-0-61064100-1364238369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr. House: “I don’t trust patients because everyone lies.”

 

Aseara tarziu am reusit sa facem transplantu' de "inima" iar acum pacientu' zace-n pat la reanimare sub o atenta monitorizare. Ca sa nu ma abat de la rutina zilnica inceputa acum mai bine de o saptamana, si ieri am lustruit suruburi si piulite cu duiumul; am lustruit pana si inlocuitorul surubului rupt in carter pe care l-am ridicat ieri de la reprezentanta Honda, surub care intr-adevar era identic din punct de vedere al cotelor cu cel rupt insa muuuult mai nasol fabricat...p!$#@ ma-sii, pe cat de atent lucrate sunt suruburile originale fabricate in 1979 pe atat de "basite" sunt astea fabricate acum, in 2013. Cert si bizar totodata (pentru mine) a fost ca ieri tineam in mana singurul surub de 118mm Mx8 cu cap de 10mm vandut prin reteaua europeana Honda!!!... Cum naiba e cu putinta, n-am habar. Asta spune multe despre noua filosofie a timpurilor noastre aplicata prin retelele Service ale tuturor dealerilor din lume; Cand mi s-a calat motorul Land Roverului la 155000 de km nici macar n-au simulat ca vor sa-l repare cumva ci s-au repezit sa comande unul nou, gata fabricat undeva si mi l-au pus in carca fara drept de apel... S-a ciupit o garnitura? Schimbam toata pompa cu tot cu garnituri si cu anexe! De ce sa cheltuiesti 1 Euro pe o amarata de garnitura cand poti da cu sutele de Euro pe fereastra? Trebe' sa mananca si gurile noastre, nu?

Ma rog, iar divaghez...intorcandu-ma la oaia mea, azi (ce surpriza!) o sa lustruiesc din nou...am sa spal rezervorul de benzina de diversele impuritati care s-au ciuciulit prin el, o sa montez "fuel petcock-u" :) sau cum ma-sa s-o mai numi robinetul ala de benzina, caut sa-i confectionez o garnitura capacului de deasupra si il pun deoparte pentru ca incep "operatiunea monstrul", adica trec la electrica...Bleah!...Teama mea vis-a-vis de subiectul in discutie e patetica, stiu, insa nu prea am de ales. Ma straduiesc sa-l inteleg si parca in loc sa ies la lumina, ma tot afund in jungla voltilor, wattilor, amperilor si miliamperilor incurcandu-ma din ce in ce mai mult in liane..cel putin asa vad eu, metaforic vorbind, subiectul asta. Oricum, pana nu-mi mai ramane altceva de facut inca nu ma panichez insa ...soon my friend, soon, I shall meet the Dark Side of the Force!

 

poze cu pacientu'

 

post-70651-0-68213700-1364278960_thumb.jpg

post-70651-0-53818900-1364279015_thumb.jpg

post-70651-0-39957500-1364279060_thumb.jpg

 

PS

 

Jingle bells/ Jingle bells/ Jingle all the wayyyyyy!!!!

Voi unde sarbatoriti Craciunu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Santa Cafe ...tocma' furcile alea rosii ma dau gata pe mine. Mor dupe dansele! Juri ca-s craci de gagica Pin-Up atata-s de sexi de-mi si vine sa le mangai cateodata dar pana acum m-am abtinut pentru ca le matuiam. Intamplarea face ca tocmai azi mi-am comandat polish 3M asa ca de maine-ncolo nu mai pot garanta pentru siguranta lor. :)

Mi-am luat niste teme pentru acasa asa ca diseara am sa vopsesc suruburile care vin pe laterale. La vreme si vremuri de cacao, treaba de cacao. Cand am ajuns azi la atelier si am zarit tava aia uriasa cu suruburi asezata cuminte langa polizor mi s-a ridicat parul pe spinare si mi-am infipt adanc mainile in buzunare in semn de fronda. Mi-e o lehamite de lustruit ca de antibiotic injectabil, nu alta, dar ce sa-i faci? Se pare ca sunt chiar bun la asta asa ca harul asta trebuie exploatat ca altminteri e un mare pacat.

In rest, nimic spectaculos...Toate-s vechi si noua-s toate.

Pe mai tarziu



"Totu-i bine cand se termina cu bine" vorba batranului Bill...Nu Clinton, ci Shakespeare. Clinton, zice-se l-ar fi parafrazat pe Titanul literaturii engleze rostind urmatoarele: "Totu-i bine cand termin cu bine, dar foarte rau ca raman niscaiva stropi"...da' io tind sa cred ca-i mai mult o legenda urbana.

 

Am ridicat capacele laterale, le-am pus pe motor si zic ca arata binisor...parerea mea...in doua ore canibalizez cealalta mobra, pe soru-sa, o dezbrac de galerii si-i fac un drive test cu tobele montate ca sa vad si io cum arata la final. Fara sea, desigur...seaua, eh, inca nu-i gata. Intotdeauna mi-a placut sa acord credit celorlalti insa in cazul seii creditul se cam apropie de limita. Nu de tot...mai e putin.

 

Fara s-o mai lungesc...poze:

post-70651-0-19898800-1364477051_thumb.jpg

post-70651-0-32535200-1364477056_thumb.jpg

post-70651-0-08273300-1364477062_thumb.jpg

post-70651-0-80849400-1364477066_thumb.jpg

post-70651-0-71509200-1364477072_thumb.jpg

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lookin' good! Ma poti lamuri care e faza cu contactul? Cum il legi, de unde l-ai luat? Ma gandesc la diverse misculatiuni, dar chestia asta mi-a dat cu rest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii,

Nâțț!...Furcile raman rosii ca sangele eroilor martiri varsat pentru intregirea neamului si a Patriei mele!!!!!!!!!!!!...si pentru ca-s sexy foc. :)

 

Lookin' good! Ma poti lamuri care e faza cu contactul? Cum il legi, de unde l-ai luat? Ma gandesc la diverse misculatiuni, dar chestia asta mi-a dat cu rest.

Mersi Man,

 

Contactul e cel original insa e mutat de pe top tree pe suportul de baterie pentru ca daca tot am dat jos bordul ala infernal de mare nu se cadea sa las o maciuca intre doua ceasuri mici :) Tot ansamblul ar fi aratat ca un mic dejun englezesc: doua oua si un carnat. O sa ma lungesc putin cu firele ca trebuie duse la ceasul cu martori insa nu-i bai mare. In principiu, tu poti monta contactul unde vrea muschii tai...bunaoara, Vulcan 900 are contactul chiar sub buca stanga si nu deranjeaza cu nimic. Triumph-ul T100 il are pus pe stanga, pe furca...nu stiam unde naiba sa bag daravela aia uriasa si i-am gasit un loc perfect. Cand treci pe la mine?

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, scuze, nu am exprimat prea bine ce voiam sa intreb. adica vad ca tu ai 3 pozitii pe smecheria aia: off, on, p. eu am numai 2. sa invarti electromotorul, lasi botonul rosu pe maneta din dreapta, sau p-ul de pe contact e cu revenire (ca la masina) si invarte electromotorul? eu vreau ceva cu 3 pozitii, ultima cu revenire, sa invart electromotorul si nu prea stiu de unde gasesc asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update

 

Acum ca am ajuns acasa si c-am infulecat in zece minute pranzul si cina laolalta, pot sedimenta in liniste si pace intamplarile de peste zi la o tigara si la un English Tea cu "yes, only milk please", ambele fara filtru...

 

Linia veche de carburatoare Keihin VB e de nefolosit in noua configuratie (filtre-con K&N si finalele Megaphone) asa ca din lipsa de alte optiuni azi mi-am cumparat o linie noua Keihin CR31, linie mult mai potrivita pentru mobra mea. De peste o saptamana vorbesc la telefon cu diversi specialisti in carburatoare (din tara si din UK) si tot atat mi-a luat sa inteleg de ce trebuie sa sparg pusculita copiilor pentru a le-nlocui... Asta e. Sunt chiar curios sa le vad la treaba. Pana sa ma lovesc de carburatoare eu am crezut sincer ca sunt doar niste "chestii", anexe prin care trece carburantul in lunga sa calatorie catre motorul care este piesa centrala, adevaratul Sef in toata povestea dar se pare ca m-am cam inselat. Fara carburatoarele potrivite te poti uita linistit la mobra ca la un bibelou. Mikuni, Keihin, Amal, CV (constant velocity), CR (constant ratio), VB (pana mea, p-asta inca nu l-am dibuit) FCR si altele sunt firme producatoare si abrevieri pline de insemnatate care reflecta in mod hotarator performantele unui motor...Curse de strada sau plimbare de duminica? Navetist de Bucuresti sau calator de drum lung, european? Durere de cap, nu alta.

Tot azi m-am intalnit si cu electricianul care urmeaza sa ma ajute si care mi-a trasat calea pe care trebuie s-o urmez asa ca incepand din seara asta o sa caut pe net mufe, solutii de izolat, cleme, clemute, paftale si alte asemenea rahaturi plictisitoare asa ca am sa trec repede peste subiectul asta.

 

Asa cum aminteam mai devreme, urma sa canibalizez celalalt CB si sa-i scot galeriile; ei bine am facut-o...desigur ca nu putea fi usor pentru ca daca era usor, nu era vorba de mine; galeriile respective sunt sudate de finale asa ca nu numai ca m-au obligat sa le tai in punctul de sudura, ele ma silesc sa le completez cate 70mm pentru a putea monta finalele noi. Sunt supernaspa de zgariate, ruginite cat cuprinde asa ca se cer restaurate serios inainte de orice gand de montare. Alte drumuri, alta distractie, alti bani... Dar daca nu era asa m-as fi plictisit teribil in astea sase luni.

Maine sunt curios ce mai descopar.

 

Numa bine, Fratilor.

 

 

Good evening Miss Moneypenny

 

Ling in liniste si pace un pahar de Jack cu muuuulta gheata si sparg arahide sarate. Toata ziua mi-am petrecut-o la birou unde am desenat niste rahaturi migaloase in Photoshop si-n Illustrator si mi-am ros unghiile de nervi ca n-ajung la atelier. Singura alinare e ca am primit un ausweis de la nevasta asa ca pentru maine mi-am propus sa curat galeriile in vederea vopsirii cu spray termic pentru ca n-am chef sa dau bani aiurea pe o cromare inutila in conditiile in care oricum urmeaza sa badijonez tevile cu fibra pana la finale. Mi-am facut o lista partiala cu cele trebuincioase electricii si cred ca am gasit site-ul potrivit pentru proiectul meu pentru ca e plin de chestii misto o data la mana, si pentru ca le trimit si peste hotarele lor...e din UK, of course, de unde pana mea sa fie de altundeva? Voua nu vi s-a acrit naibii sa cautati ceva, orice, nu conteaza si oriunde intrati sa vi se raspunda ca nu le au si ca poate le gasiti in spate la Obor? Ei bine, magazinul asta e in spatele lui The British Obor si mai exact: Granville House, 11 Cross Street, Tenbury Wells, Worce... Worces...ter ...shire... Worcestershire, WR15 8EF, UK. :) link-ul lor e: http://www.autoelectricsupplies.co.uk/home

Curg balele nu alta cand ma uit la piesele alea de juri ca-s tipe-n ciorapi cu banda...sa mor. Cum p!$&@ ma-sii sa nu faci treba misto cand ai toate alea la dispozitie? I-auzi brau': Bucur Obor...?!? ...sau culmea, cica e unu', nea Ilie, un mos care trece pe la ateliere cu conectori si alte alea dupa el si daca n-are ce cauti, se ocupa dansul si face rost de orice...if you know what I mean... Marfa!... mi s-a cam aplecat de stilul asta de lucru. Who the fuck is Nea Ilie???

 

M-a cam perpelit Jack asta... am pofta de un film cu James Bond, unu' d'ala vechi ticsit cu tipe tzatoase cu nume gen "Alotta Fagina", "Humpalot" sau "Plenty", gagici care daca nu stau cuminti si nu fac gigea si-o mai si fura Oltenian Style de la Mr. Bond... asta inainte sa moara of course. Oricum toate mor cu exceptia ultimei, tipa cu care ramane pana la urmatorul episod...Ala barbat!... poate ca o sa visez frumos la noapte... Cheers mate!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...arata bine tevile cu banda din aia. Dar...am vazut ca mult se plangeau de tevi, in timp cica se cam degradau. Dupa parerea mea, cel mai rezstent ar fi sa le duci la sablat+vopsit (sau ceramizat sau ce se face) si deabia dupa daca vrei sa le mai imbraci. Ar mai fi cica si varianta cu dat cu spray pe banda aia, dupa montaj (link) . Adevarul o fi undeva la mijloc...de spus e usor, dar cand aduni cheluielile...te apuci de cap si iti vine sa il dai de pereti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad. daca faci comanda la aia cu electronicele ia-mi si mie cate 10 bucati din fiecare model de japoneze si sa`mi zici cum facem cu banutii.Daca da caldura imi spui unde te gasesc dupamiaza dupa horele 16:00 si vin calare. daca nu da un cont ceva si tii trimit asa ... si raman dator si cu o bere. noroc si spor in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Iau si asa ceva dar inainte de toate sa-mi zici ce e aia o "japoneza", nu de alta, dar nu-mi propun sa fiu acuzat de trafic de carne vie... :) Da-mi un cod de piesa sau o denumire ca sa ma pot orienta si eu printre reperele alea...Nu vreau sa-i cer: "please, throw on top of everything a couple of Japanese Girls to sweeten the deal. Twins will do, thank you!"... :) Am mai zis ca sunt varza cu termenii tehnici, daramite cu argoul...Stiu ce vreau, cand am nevoie de cate ceva studiez ca sa stiu ce fac, dar sa ma tai si nu alta daca stiu cum se numesc piesele... ba-i sprocket ba-i pinion, ba-i crankcase ba-i carter, ba-i top tree ba-i jug...pana mea, sunt confuzat de n-ai idee insa stiu ca daca vreau ceva apai pun degetul, scot plasticul si ma descurc onorabil in toate limbile. Asta mi-aduce aminte de o comanda uriasa de haleala de care m-am ocupat personal in Grecia, pe o plaja; eram un grup mare cu multi copii si nu erau doi la rand care vroiau acelasi lucru iar vanzatoarea din toneta nu parlea nicio limba straina. Vazand ca n-o scot la capat nici cu engleza, franceza, araba sau cu putina germana pe care o mai stiu am pus mana pe o hartie si pe un creion si de nu i-am desenat vaca, porcul, gaina, painea si altele de am lasat-o cu gura cascata...am desenat pana si cartofii prajiti pentru ca tipa aia se incapatana sa nu ma lase sa pun degetul pe panou ca sa-i arat ce dracu vroiam. "Ne"..."deca" ... Daca mai zaboveam nitel pe langa toneta aia zau ca incepeam sa ganguresc in greaca, nu alta, atat eram de disperat. Nicaieri n-am mai vazut oameni atat de putin expresivi in limbajul trupului ca sa-i pot citi sau le interpreta intentiile. Tipa era o pruna uscata, cu voce dogita care turuia frate de te durea capul dar de miscat, nu misca niciun deget nene. Ori m-a luat la misto, ori era o capra batrana si incapatanata pe care o durea-n fix in pix de turisti...

 

Numa bine



Data Stelara 30 Martie 2013 dupa nasterea Gagiului...

 

Azi am sablat doar doua din cele sase piese care compun galeriile de evacuare pentru ca n-am avut parte de curent electric pentru mai bine de doua ore cat am stat la atelier. Enervat de situatie intr-o doara mi-am aruncat ochii pe fereastra si cand am zarit mandretea de sooare care ranjea la mine am scos totul din prize, am inchis sandramaua si am tirat-o pe mobra ca din pusca. Wow, cat de bine a fost! Mi-am surprins copiii si sotia care luau masa in oras iar apoi ne-am indreptat in coloana spre casa...asta inseamna ca luni plec spre atelier pe doua roti! Ihaaaa! Rock'n'Roll, baby! Azi a fost cumva o defilare organizata de motociclisti prin oras? Cu ce ocazie? Mi-ar fi placut sa vin si eu insa nu mai era chip sa-mi las familia aiurea la masa doar ca eu s-o zgudui teleleu pe strazi. Cred c-a fost misto, nu?

 

Pe maine.

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad. daca faci comanda la aia cu electronicele ia-mi si mie cate 10 bucati din fiecare model de japoneze si sa`mi zici cum facem cu banutii.Daca da caldura imi spui unde te gasesc dupamiaza dupa horele 16:00 si vin calare. daca nu da un cont ceva si tii trimit asa ... si raman dator si cu o bere. noroc si spor in continuare!

am uitat sa bolduiesc si sa ii dau culoare la link. nu cred ca se cheama asa dar avand in vedere ca vin din japonia. e vorba despre acei conectori in forma de glont. pe site sunt trecuti fix asa JAPANESE BULLETS(3.9MM DIA. BULLET). Daca ai sa apesi pe el o sa vezi la ce ma refer. Vreau doar din pagina aia cate 10 bucati de fiecare.

ie si codurile la fiecare: 031301x10buc

031302x10buc

031303x10buc

031304x10buc

031305x10buc

031306x10buc

 

PS: am sa-ti dau 2 beri ca te-am pus sa-ti pierzi timpu scriind aciulea :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule! Asa ceva gasesti la louis daca nu ma insel. Kronaumoto defapt. Japan stecker parca se numesc. Da o fuga pana la ei ca sunt la unirii!

 

haide bre imi strici aci metoda da e vedea cafe`ul in carne si oase. :-L

Glumesc. O sa ma duc sa ma uit sapt asta, daca nu cumva o fi dat comanda essad. merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good evening Gentle Knights,

 

Azi a fost o zi superba din punctul meu de vedere. Am plecat de acasa pe mobreta mea si pe drum m-am trezit ca visez ca nu ma mai opresc si ca ma toooot duuuuc haiduc in lume pana raman fara benzina in rezervor...m-am speriat serios de gandul asta am si cu prima ocazie am virat stanga la Doi Cocosi si tzup spre atelier cu un mare sentiment de culpabilitate in suflet vis-a-vis de familia mea pe care o ador dealtfel...Wow!...Ce naiba m-o fi apucat, nu stiu! Odata ajuns la atelier am scos chopperul amicului meu cu gandul sa-l spal insa daca tot i-am dat o cheie nu m-am abtinut si am dat o tura prin oras cu el...m-am conversat pe drum cu un proprietar de Harley Sportster si am mers side by side cativa km buni apoi ne-am despartit super prieteni...Inebunesc de placere cand vad asa camaraderie intre motociclisti. Inarmat cu aripi mai mari si cu forte proaspete m-am intors la atelier, loc unde am reluat lucrul pe care-l lasasem neterminat sambata: adica am sablat restul de galerii pana mi-a iesit pe nas. O ora mai tarziu le-am sters c-o carpa umeda, le-am tratat atent cu diluant ca sa le curat de unsoare si le-am vopsit cu spray-ul ceramic special pentru galerii...Wow! Arata de parca-s din martipan alb, nu alta. Acum au textura de ceramica mata alb-laptoasa de-ti vine sa le mangai tot non-stop. Ramificatiile "Y" care trebuiau prelungite cu 70mm ca sa poata fi incaltate cu noile finale au fost incheiate absolut intamplator in jurul orei 6pm...Ametit de vaporii spray-ului am iesit sa vizitez un vecin de atelier pe care l-am intrebat intr-o doara daca are ceva tevi de 38-42mm cu carne de 2mm; imi zice ca se uita prin "biblioteca sa" si dispare pentru zece minute...unde mai pui ca se-ntoarce la mine c-o teava de 42mm cu carne de 3mm... EVRIKA! o teava care indeplinea intocmai cerintele mele! Am taiat doua bucati de 70mm, le-am curatat cu peria de flex, le-am pilit capetele frumusel apoi le-am sudat cu TIG-ul in doar cateva minute. Au iesit atat de misto ca-mi pleznea inima-n mine de mandrie ca eu le-am facut cu manutele mele! Afacere serioasa TIG-ul ala, fara misto! TIG-ul nu sudeaza metalele...incorporeaza fizic bucatile de metal. E uimitor cum functioneaza!

Maine le sablez capetele proaspat sudate, le vopsesc si pe ele apoi ma reped cu dansele acasa pentru ca urmeaza un cooking time 1-1 cu Gordon Ramsay: galerii suculente la cuptor. Familia mea o sa fie iarasi in extaz!

 

Abia astept sa vina ziua de maine!

 

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...