Sari la conținut

Postări Recomandate

Ouch!...Stai asea sa-mi scot cutitul infipt miseleste intre omoplati... Las' ca-ti ia si tie mintile una si apoi o sa vezi cum e sa fii insurat...:) Acu' ce-ti pasa? Ti se falfaie!...Mai vorbim noi peste cinci ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

OF:

@GoodKat: bancu e inspirat din fapte reale?

@EssadBey: vezi daca te-ai grabit. iti faci acuma mandra perfecta. Si cand tipa la tine o sa o rogi sa mai tipe. De restu ce sa mai vb. Nu e capricioasa, doar ca tre sa o mangai din cand in cand si sa ii mai dai si ei de-ale gurii. :crack:

OT: pt ca iubiti femei cu inima de fier na de va mai clatiti ochii

https://vimeo.com/45921081

https://vimeo.com/53129614

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca solutie de urgenta, pentru acele stripe-uri de cauciuc cu o parte adeziva, poti sa folosesti purfix. Nu cel de burete ordinar... Exista la magazinele de bricolaj, mai mari sau mai mici, din acela de cauciuc, care se pune la usile de metal. Are un adeziv foarte bun si profile diferite: "P", "D", "U", poate sa fie simplu sau dublu lat. ;)

Bafta!

Editat de Haotika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara domnilor cafegii,

 

Aproape c-am terminat seaua; am tuns, spalat, coafat, si stropsit cu gel partea de sus a seii iar pentru maine am de montat prinderile. Greu, domle', greu!. Greu cu creatia...Mai un baros, mai un deget strivit, mai un flex si asa mai departe...si trece timpul asta de numa', numa'. Si cand ti-e si tie Lumea asta mai draga, tar telefonu' "sa nu uiti s-o iei pe aia mica de la scoala pentru ca la 7 mergem la teatru"... Teatru-mi trebuie mie acu cand ard in focurile creatiei??? Inghit in sec, las sculele jos si ma spal de zor...am un gust de metal in gura inca de ieri si nu mai trece cu nimic, indiferent cu ce m-as spala pe dinti...nu cred ca trec printr-un detector de metale in aeroport fara sa-mi pun in cap toata brigada antitero :) Noroc ca nu merg la teatru peste hotare.

Iaca ce mi-a iesit azi din maini...

post-70651-0-57804100-1360856792_thumb.jpg

post-70651-0-12912000-1360856781_thumb.jpg

post-70651-0-37496900-1360856812_thumb.jpg

Sper ca Redneck Welder sa nu ma pice la examenul de sudura pentru ca abia acu' incep sa ma deprind si eu cu TIG-ul si promit ca o sa ma straduiesc mai mult pe viitor...poate iau un 5 la teza si trec...:)

 

N-am gasit pe nicaieri blocuri antivibratie din cauciuc...Sper sa gasesc pe la 3M daca dau de un furnizor dotat cu marfa pe stoc.

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihihi, sper ca te pricepi mai bine cu flexu :)

 

mai ai pana la 5, mai creste amperaju ~10% si mai putin adaos. (pui mult trebuie sa dai mult cu flexu :)

si curata marginile ~2cm cu un disc lamelar inainte sa te apuci sa sudezi, tabla e acoperita de un strat de oxid

Editat de bec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hauleu!!!

 

Sa traiti Dom' Profesor, pot trece c-o sacosica pe la Dvs, pe la Cancelarie? Poate ma treceti si pe mine ca na, am aproape 40 si inca n-am termenat scoala generala... :) E chiar asa de rau??? Bucuresti. Afara ploua si bate vantu'. Sudura rezista. Da' chiar e teapana!..Am inteles; nu merge cu sacosa...bine, maresc amperaju cu 10%... Sa Traiti Dom' Sef!!! Asa o sa fac! Ay Ay Skipper: curat marginea cu flexul 2cm...hmmm...food for thought...iar nu dorm la noapte

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ay mamasita!.. Que es esso? Dios creo a los extraterrestres? Nunca voy olvidarte esso imagen!!! No puedo creer! Esse hombre nero era su padre...gata! m-ai omorat in mod oficial! toarna benzina pe mine si da-mi foc, nu-mi mai pasa...iar nu dorm la noapte, asta e sigur. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna cafegii, sint nou in domeniu si mai nou proaspat posesor de Thunderbird Legend.

Studiez intens problema si am planuri mari, orice sfat si indrumare e bine venita.

Am postat pe alt topic la chopperisti si chiar ma intrebam, chiar nu e nici un posesor de Hinckley clasic in Bucuresti ?

Mi-ar face mare placere sa bem o cafea odata si sa ne cunoastem personal .

Xtima,

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un far gen LSL Clubman pe unde as putea gasi si eu, ceva asemanator ca forma si diametrul sticlei? :)

http://jenksbolts.motoevolution.co.uk/bolts/images/730KL02SW%20mLi.jpg

 

Cumva am mai intrebat o data acelasi lucru sau eram pe alt topic? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna cafegii, sint nou in domeniu si mai nou proaspat posesor de Thunderbird Legend.

Studiez intens problema si am planuri mari, orice sfat si indrumare e bine venita.

 

Bine ai venit printre noi si felicitari pentru gusturile alese... :) Unui Cafe ii sade bine cand are pe dansul scris cu litere mari Triumph caci, deh, are un pedegree bun...da' nici cu japonezele nu mi-e prea rusine pentru ca prin ele s-a nascut o noua specie de motocicleta si anume cea de supermoto. Ironic e ca acum "cafegii" din intreaga lume aduc omagii perioadei de glorie a gonetei nebune intre cafenele folosindu-se tocmai de platformele care s-au facut vinovate de "macelul" industriei moto britanice...Daca nici asta nu-i Justitie Poetica atunci nu stiu care mai e.

 

Daca-i Triumph e greu s-o dai rasol. Ai optiuni cacalau pe piata UK si SUA iar de piese pentru dansa bani sa ai ca de rest n-ai de ce sa te ingrijesti.

De beut un cafecito, oricand... Dam o strigare pe pagina si ne scoatem mobrele la plimbare, la soare, la un cico, cu totii ca sa socializam si noi cum trebuie...Aici cu totii suntem Frati insa putini dintre noi ne-am si vazut la fata. :)

 

Numa bine

 

Un far gen LSL Clubman pe unde as putea gasi si eu, ceva asemanator ca forma si diametrul sticlei? :)

http://jenksbolts.motoevolution.co.uk/bolts/images/730KL02SW%20mLi.jpg

 

Cumva am mai intrebat o data acelasi lucru sau eram pe alt topic? :D

Konbanwa Adidas,

 

:) Tot aici ai postat intrebarea despre far...eu am ceva in genul ala insa are prinderea pe un singur surub dedesubt si a fost cumparat de la nemti. M-a costat in jur de 60 euro si e negru mat ca-n poza. Vrei sa ma interesez la Munchen de unul?

 

Un far gen LSL Clubman pe unde as putea gasi si eu, ceva asemanator ca forma si diametrul sticlei? :)

http://jenksbolts.motoevolution.co.uk/bolts/images/730KL02SW%20mLi.jpg

 

Cumva am mai intrebat o data acelasi lucru sau eram pe alt topic? :D

http://triumph-online.co.uk/brit-style-clubman-cafe-racer-headlight-black-blackblack-bezel-19517-p.asp L-am gasit! Asta e, nu?

 

Neata,

 

Mi-a mai revenit sufletul dupa ce m-a trantit la examenu' de sudura Profu' Redneck Welder (sa traiesti Master!). M-a ambitionat sa incerc mai mult, mai bine, mai sus, mai tare, mai mare, mai groasa si cu amperaju' cat mai ridicat :) Nu dezarmam ci ne aruncam ca turbatii in valtoarea bataliei acolo unde prafu' de pe maidan e mai ridicat ca sa aratam ca nu ne temem de provocari. Azi pun in picioare papucii aia de soi ales Xian-Xian, trelingu' de intalniri ala albu' transparent din fash, tricou'-mulaciune negru inscriptionat "Versaise" cu auriu pe piept, ochelarii mei belea Dyor, umplu buzunarele cu seminte, intr-unu' cu sare si-ntr-altu' fara sare (depinde de starea sufleteasca in care ma aflu), iau cu doua maini cruciulita mea de aur de 400 gr. care sta deasupra patului pe care o sarut ca inainte de batalie si o atarn patruns la gat, retusez ansamblul c-un aer multumit si cu nitel de gel si ies in mahala sa-mi sparg dujmanu'... ori termin seaua azi ori...luni sau marti :)

 

Pe mai tarziu

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bine ai venit printre noi si felicitari pentru gusturile alese... :) Unui Cafe ii sade bine cand are pe dansul scris cu litere mari Triumph caci, deh, are un pedegree bun...da' nici cu japonezele nu mi-e prea rusine pentru ca prin ele s-a nascut o noua specie de motocicleta si anume cea de supermoto. Ironic e ca acum "cafegii" din intreaga lume aduc omagii perioadei de glorie a gonetei nebune intre cafenele folosindu-se tocmai de platformele care s-au facut vinovate de "macelul" industriei moto britanice...Daca nici asta nu-i Justitie Poetica atunci nu stiu care mai e.

 

Daca-i Triumph e greu s-o dai rasol. Ai optiuni cacalau pe piata UK si SUA iar de piese pentru dansa bani sa ai ca de rest n-ai de ce sa te ingrijesti.

De beut un cafecito, oricand... Dam o strigare pe pagina si ne scoatem mobrele la plimbare, la soare, la un cico, cu totii ca sa socializam si noi cum trebuie...Aici cu totii suntem Frati insa putini dintre noi ne-am si vazut la fata. :)

 

multumiri de raspuns, exista deci si alti posesori de Triumph classic in grup ?

 

 

 

multumiri de raspuns, exista deci si alti posesori de Triumph classic in grup ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Mi-am ridicat pachetul cu sigurante achizitionate din USA de la Eastern Beaver Company si am descoperit ca numele firmei e justificat doar pe jumatate; e "eastern" intr-adevar, da' poate doar fata de Romania, ca de USA e muult mai "western"...atat de western incat are un iz puternic de sushi, sau cel putin asa mi-a comunicat vamesul care m-a taxat cu 100 de Roni pentru coletu' din Japonia, bani pe care i-am platit fara sa cartesc nedumerit si curios sa aflu ce naiba am primit. L-am deschis, erau sigurantele, am ridicat din umeri si am plecat...cu motorul! Yeah! Ce misto a fost azi! M-am fatait cu el pe cel mai lung si intortocheat traseu doar pentru a ma pacali ca deja e primavara.

 

M-am apucat de sea si am mai sudat putin la ea urmand sfaturile lui Redneck Welder si a avut dreptate; amperii odata mariti cu 10% au facut o treaba mai buna insa cand am terminat cu seaua am descoperit ca se torsionase tabla la unul din capete asa ca mai bine de doua ore am tot ciocanit la ea pana am detensionat-o. Cum naiba se sudeaza o tabla de 1,5mm fara s-o deformezi? Ca s-o dreg a trebuit sa-i trosnesc doua puncte de sudura pe care o sa le refac la final.

 

Am incheiat contraaripa si e gata de chituit si vopsit. Tot azi am gandit si desenat piesele cu ajutorul carora voi prinde semnalele si stopurile iar luni sunt gata, odata cu seaua Insha'Allah!

 

Pe mai tarziu

post-70651-0-12277300-1360954749_thumb.jpg

post-70651-0-31370500-1360954780_thumb.jpg

post-70651-0-52022800-1360954814_thumb.jpg

post-70651-0-95140900-1360954838_thumb.jpg

post-70651-0-23342000-1360954866_thumb.jpg

post-70651-0-17542800-1360954892_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice! Ma bucur ca iti merge bine! Si eu am cam pus-o pe pozitie, am montat niste plastice pe spate, am terminat de vopsit tot cadrul, inclusiv partea care se demonta, am facut schimbul de ulei si filtru. Chestia e ca am dat peste surubul care tinea masa pe motor si interesant e ca e f lung si nu iese din cauza cilindrului, asa ca ramane masa originala, cu cablul un pic topit exteriorul (asta era motivul pt care am umblat acolo) si am tras 2 tuburi termocontractile deasupra. In plus, am gasit un fir (din 5) intrerupt de la senzorul hall (parca asa ii zice), il rezolv maine. Ca de obicei treaba pe fuga, radeau colegii de mine ca munceam la camasa si pantaloni de stofa la motor :alcy: Maine sper sa montez toata electrica pe pozitie, senzori, relee, etc. Cand sunt acasa zic ca il modific, cand il vad la fata locului(am si 2 poze langa locul unde lucrez la el, una cu un cb750 cafe si una cu vf-ul original), ma cam uit la el si zic sa il fac original...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

I feel you man! Si eu lucrez numai in hainele de strada pentru ca n-am timp de pierdut cu schimbatul in salopeta. Te invidiez ca te poti ocupa si de matzaraiele mobrei...eu urasc partea electrica pentru ca pur si simplu n-o pricep si mi-e frica sa nu dau foc naibii motocicletei tocma' dupa ce am terminat de montat piesele noi pe dansa. Ideea mea revolutionara e sa intind firele aproximativ cum au fost, sa identific toate mufele cu functiile lor apoi sa le mut dupa caz, dupa ce tai izolatia si scurtez firele....eventual inlocuit si mufele daca sunt nasoale. Asta e planul...de aici si pana la realizare e drum lung si cale nebatatorita. Da' deloc!

Man, tu te apropii de final dupa cum se arata istorisirea ta! Ce a mai ramas de facut la tine? Ai seaua, poate semighidoanele si...alte cateva nimicuri, ca de gros te-ai ocupat deja. Mi-am adus aminte de un prieten care are vopsitorie auto, conventionala, nu electrostatica si ma gandesc sa duc mobreta la el...cel putin o sa am controlul calitatii si al numarului de piese care se vopsesc fara ca ele sa se piarda pe traseu, asa cum a patit fratele nostru care si-a vopsit bijuteria la Motosoft; unde mai pui ca Darian mi-a zis ca bulangiul de vopsitor l-a mai si umplut de respect pe clientul patit, aici pe forum, asa, mai romaneste, ca doar clientu-i de vina, bata-l-ar Domnu' de nesimtit ca dupa ce i-a dat bani mai are si pretentii sa i se vopseasca bine carenele.

Acu o juma de ora mi-am luat burdufurile de pe furca sau cum naiba le zice, niste panza de invelit teava de esapament cu insertii din titan si o vopsea termica rosie ca irlandezele expuse la soare in Grecia si m-am oprit pentru ca finantele mele zac epuizate la podea cu limbile scoase. Pana mea, mi s-a-nmuiat cardu' de la atatea plati afara, una mai rotunda si mai rubiconda ca alta si sincer, nu ma asteptam sa fie un sport atat de costisitor insa daca am apucat sa baletez, apoi baletez pana "canta doamna cea grasa". Ar mai fi cate ceva de luat insa imping termenul achizitiilor pana mai intr-o Joi... Mai pune si matalica niste poze ca sa ne desfatam si noi cu nuduri orientale. Na, a mea e pozata numa sub fuste dupa cum vezi...:)

bafta cu proiectul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu prea am stat de poze, a intrat mizeria cu tot cu manusi, si deabia am facut una neclara cu telefonul. Maine iau camera si vedem daca iese ceva :)

 

Eu mai am de facut...destule. Chiar daca 90% arata ca in ultima poza pusa de mine, ce am facut nu prea se vede, insa am inaintat cu proiectul. Am prins si amortizorul spate si si-a schimbat un pic alara, s-a mai micsorat garda la sol un pic, am scos cricul central ca ma incomoda in cel mai enervant mod (asa pot sa imi reglez si eu schimbatorul calumea). Am pierdut ieri ceva timp cu amarata de roata fata, nu intra si nu intra, nervi, oboseala. Asa ca am luat o pauza de un sandwich pe la 2 si cand esti linistit se pare ca iti vin idei si am rezolvat-o, incurcasem 2 distantiere. Seaua trebuie sa o retapitez si remodelez. Darian ar fi alegerea cea mai buna, mai ales ca am mai lucrat si am fost multumit, insa am vaga impresie ca e cam ocupat :) Astept sa am si tdm-ul gata sa am cu ce ma da si dupa trimit si saua. Dupa sa, vreau sa trag o electroliza la rezervor. Dupa, trebuie vopsit. Asta daca ma decid sa o fac 'shiny'. Daca nu, ii trag niste smirghel fin cat sa o matuiesc un pic si sa imi ramana niste urme. Trebuie sa mai montez carburatoarele, sa iau niste oringuri amarate, dar nu stiu cum se face ca in timpul zilei nu ajung in zona aia, ci ajung numai dupa ce se da stingerea. Trebuie sa mai ridic de la garaj o gramada de piese...printre care si semighidoanele mentionate de tine, niste chei, inclusiv cheia pt. strans surubul triplei de la furca.

 

Si ca ziceam ca am facut schimbul de ulei, aveam si bateria incarcata asa ca am invartit putin motorul si vreau sa zic ca mi-a placut zgomotul ala infundat de motor mare care se invarte... Am avut noroc ca mare parte din ce trebuia facut la ea am facut si verificat pe parcursul anului trecut, sa aleg ce e mai bun dintre rezerve (mai am 2 roti, o furca, etrieri, lant, bascula, cate ceva pe la electrica etc) iar acum a ramas doar sa o 'golesc' de tot si sa iau cadrul la mana sa il verific si pe el iar acum urmeaza re-ansamblatul, uns cabluri, am reusit sa salvez lantul (tinut in motorina vreo 4 luni - s-au adunat niste mizerii pe fundul vasului...).

 

Acuma ce sa zic... de mic am fost asa. dezembram jucariile sa vad cum si de ce merg si dupa le ansamblam la loc (unele). Acum am crescut, au crescut si jucariile pe langa noi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Unii dintre noi sunt insurati omule! Pieri Satana, pieri!!! Ptui-ptui-ptui! Ia sa mai bat niste matanii...



Update la dupa-amiaza asta,


Surprinzator da' azi am primit ausweiss sa ma duc la atelier, propunere care a fost imbratisata cu urale, lacrimi si strangeri in brate afectuoase, manifestari primite cu zambete de intelegere de catre sotia mea, zana mea, frumoasa mea, printesa mea... :) na' c-am dat-o pe muzica hause...

Am ajuns la atelier si mi-am scos parleala cu varf si indesat: Am frezat cu flexul toate cele 15 "urechi" sudate pe cadru, am dat cate un punct de contrasudura fiecareia in parte, am sudat piulite pe 8 dintre ele pentru a putea desface si inchide la loc capacele laterale fara batai de cap, apoi m-am aruncat lacom pe foile din aluminiu pe care le aveam dosite prin atelier ca sa-mi confectionez prinderea semnalelor si suportul de stopuri si numar, piese pe care le-am confectionat in doua ore dupa desenele intocmite ieri. La incheiere am frezat toate micile defecte pe care le mai vedeam si de luni ma dedic in intregime seii! A fost o zi atat de misto ca-mi vine sa si trantesc un dans irlandez de zile mari!

post-70651-0-52094600-1361032582_thumb.jpg

post-70651-0-74001200-1361032609_thumb.jpg

post-70651-0-20049000-1361032638_thumb.jpg

post-70651-0-47388700-1361032667_thumb.jpg

post-70651-0-29385400-1361032696_thumb.jpg

 

Pe luni... Numa bine

 


Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meserie stopurile!

Cred ca a fost ceva in aer astazi...si iubita mea a venit cu mine sa vada motocicletul, am primit si permisie de am lucrat pana acum si chiar am fost si invoit de la un botez de maine...deci surubarim in continuare :)

 

Azi am rezolvat firele alea dezlipite, le-am invelit frumos in banda termocontractibila sau cum ii zice, deci nu ar trebui sa mai am probleme acolo. Dupa, am reusit sa imi intind lucrurile pe jumatate din suprafata care imi era dedicata. Si uitandu-ma printre fiare, vad...etrierii si imi aduc aminte ca nu prea avea frane ultima oara. Ca sa vezi de ce, toate pistoanele blocate. Da' blocate mama lor de fiare. Cele din fata le-am deblocat cu ajutorul compresorului, chiar daca deabia merge, am scos pistoanele le-am curatat frumos si sunt functionale 100%. Spatele in schimb...deabia am deblocat un pistonas. Si asta din cauza compresorului stricat pe jumatate de dobitocii mei colegi si nu reuseam sa scot o presiune calumea. Sper ca il rezolv maine la garaj cu compresorul meu, imi iau si cheile sa strang piulita de la ghidon si ...ma indrept usor spre ultimele doua sute de metri. Ultima suta va fi carburatorul si filtrul de aer de cumparat.

 

Sa aveti spor la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult pentru aprecierile facute la adresa stopurilor. Le visam cu ochii deschisi inca din momentul achizitiei si abia asteptam clipa in care le voi monta pe mobra.

 

Da, man, azi chiar ca a fost ceva in aer de ne-au lasat sa mesterim la fiare. Hmmm...suspect, nu? :) Da' cui ii pasa cand in schimb omu' cinstit are parte de quality time cu mocicletu' lui? Noi sa fim sanatosi!

 

Avansezi la Cafe-ul tau in pasi de Salsa Cubana, fara tagada. Intrebare: oare nu-i intelept sa folosesti un kit de reparatii etrieri cand ai belele d'astea la frane? Bine, esti mai pregatit ca mine intr-ale motocicletelor si banuiesc ca stii ce faci... Pe mine ma obsedeaza gandul ca daca voi sari de "tona" cu Cafe-ul meu ultimul meu gand va fi costul unei garnituri fasaite la frane pe care n-am schimbat-o din comoditate...dar asta sunt eu. Mai panicard. D-aia tin mortis sa schimb tot ce e cauciuc si rulment pe mobreta mea veche de 34 ani: din teama.

Carburatoarele sunt ultimele si pe lista mea. Am desfacut unul dintre ele si am vazut ca e varza bine...are niste site fleasca, rupte, terminate si nu numai alea...piese pe care nu le-am gasit pe nicaieri... cand le-am cautat pe net nici aia din Olanda nu le aveau deloc ceea ce e ingrijorator pentru ca aia in general au cam de toate. Daca nu gasesc pe nicaieri sa repar linia de carburatoare cred ca va trebui sa las balta ideea de a le reconditiona si ca o ultima optiune o sa le cumpar naibii de noi, dar sper sa n-ajung acolo pentru ca ele sunt orice numa' ieftine, nu.

 

Ce ai hotarat legat de sea si de tank? Pui carena pe mobret? Eu tot schimb combinatiile de vopsea la fiecare 24 de ore...e complicat...dupa mine e cel mai complicat aspect din toata transformarea...

 

Uf ce te invidiez ca si maine lucrezi la fiare. Spor la munca si Doamne Ajuta!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca s-a facut lisinte aci` ...

Daca munceste lumea :) Dar...intodeauna se gaseste timp si pt. fiare.

 

@Essad: Mersi de urari... dar dupa atatea zile lucrate in sir, deja incep sa obosesc si scade si moralul... Parca nici lucrurile nu merg cum trebuie; franele nu reusesc sa le aerisesc calumea, ambreiajul la fel si nu e primul sistem de franare demontat, electrica am cam montat tot, dar ma suparau niste cabluri si alte mici nimicuri din astea. Ziceai de kiturile alea de reparatie: cel mai sigur e sa le schimbi, insa la mine un curgeau, dupa ce le-am curatat culisau usor asa ca nu le-am mai schimbat. Nu e vorba ca sunt mai pregatit, sunt la stadiul de vesnic amator, nu am timp si nici cheful necesar sa mai imi complic viata cu mai multa mecanica. Sunt la un nivel cat de cat de baza sa zicem vis-a-vis de intretinerea vehicului, dar cu mai multa inima si interes decat un mecanic wanna-be. Da...si sa vorbim de look acum, am inceput sa montez suportul carenei. Incerc sa fac o micuta smecherie, sa o fac aproape 100% ca iesita din fabrica, probabil minus vopseaua, ca nu mai am rabdare si poate il dau si incerc ... un cb750 :) Mda, e ciudat cum se schimba visele din copilarie cand te afli fata in fata cu realitatea si in plus se mai schimba si perceptiile de ordin estetic iar 750F-ul l-am vrut de mult, dar parca nu ma mai atrage asa tare...Imi iese treaba, e ok, nu, trecem si ciopartim VF-ul. Ne gandim si las vreo 2 zile si creierul sa 'molfaie' eventualele tampenii care nu stiu cum intra prin cutia craniana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good evening Cafe Society,

 

Azi a fost o zi plina, fratilor. Am confectionat alte doua capace laterale pentru zona bateriei pentru ca am avut ocazia de a zari, absolut din intamplare, pe net, exact ultima mea varianta si m-am ingrozit de cat de batranicioasa parea motocicleta echipata asa... Pur si simplu m-am scarbit pe loc si am revenit asupra primei idei referitoare la zona respectiva, idee de capac care-mi trecuse prin cap acum 3 luni si al carui sablon zacea pe rafturile mele. Umplerea acelui triunghi cu doua table croite exact pe masura, asa simple, nu dau bine...dar deloc, nene. N-au volum, n-au factorul X, n-au nimic...arata nasol rau. Asa ca zis si facut, mi-am suflecat manecile si m-am apucat de confectionat noile capace din rezerva mea strategica de tabla din aluminiu si dupa lupte seculare care au durat trei ore le-am dat gata. Apoi le-am sablat, gaurit si instalat. Am facut usoare corectii pieselor confectionate sambata, le-am sablat si pe ele apoi le-am montat pe cadru ca sa pot croi contraaripa in acord cu ele...Am facut doua incizii de 3x 50mm pentru a putea strecura suportul de semnale prin contraaripa iar maine finisez si coada, apoi o sablez ca s-o pregatesc si pe dansa de vopsit. Seaua...ah, cati nervi mi-a facut seaua asta!...seaua, asa cum si banuiam inca de vineri, maine va fi gata. Abia astept s-o termin ca sa dau cu dansa de pamant ca tare mult necaz mi-a pricinuit subiectul in cauza...:)...glumesc, desigur. Ma arunc pe geam daca pateste ceva nenorocita aia de sea. Ca s-o ranforsez, s-o fixez pe cadru si s-o intepenesc in prinderi a trebuit sa-mi scot seaua de la Triumph ca s-o studiez indeaproape, apoi sa-i adaptez prinderi similare conceptului meu si n-a fost usor. Am conceput trei tipuri de piese pentru prindere si o armatura care are menirea de a preveni deformarea la presiunea pasagerilor. Doar lipsa de material m-a oprit sa le confectionez chiar eu asa c-a trebuit sa ies cu miloaga la un tip care prelucreaza diverse din fier si care are un stoc mare de materiale. Ala, ca o primadona care se respecta, are un program pe care eu trebuie sa-l respect intocmai altminteri imi inchide usa-n nas, asa ca, sarumana' Conasule, cum doresti matale asa sa fie! Maine dimineata, Nu-i nicio problema! Ba e o problema, 'tu-ti C#$u' ma-tii de viata. De cinci luni astept momentul asta si iata-ma intarziat cu inc-o zi. Dau tarcoale mocicletului ca un rechin in recif care a amusinat o picatura de sange care e pe aproape, stiind ca nu mai am mult parca-mi ies din minti cand imi vad rabdarea pusa la incercare la modul asta sadic...Maine chiar ca e gata chit c-o sa stau pana la rasaritul soarelui de miercuri. Deci, marti e gata!..daca n-ai dormit nu se pune, nu?

cam asea o sa arate undeva "in a galaxy not far, far away"

post-70651-0-46497600-1361223523_thumb.jpg

post-70651-0-35667300-1361223558_thumb.jpg

post-70651-0-84741100-1361223595_thumb.jpg

 

Abia astept sa le umplu de vopsea...:)

 

Numa bine, Fine Gentlemen



vad ca s-a facut lisinte aci` ... hmmm hai ca "mai am" gasit ceva pe net mumos ... de inspiratie asa

https://vimeo.com/59677177

 

Salut,

Misto rau clipul asta. Nu ma pot compara nici de departe cu tipul ala daramite cu background-ul lui, om care a mancat motociclete de inca din frageda pruncie, insa rezonez tare mult cu el pentru ca asa-mi place si mie sa lucrez, singur. Da tata, asa se face; singur, fara sa te "cuta" la "fap" nimeni de ce faci aia, de ce faci ailalta, de ce nu asa etc. Cand intru in atelier sunt eu fata-n fata cu gandurile mele intr-o vesnica confruntare, cam ca-ntr-un "mexican standoff"..:)))... se sta cu pistoalele scoase din teaca si care pe care... scapa cine poate, cine-i mai iute-n deget. Asa se creeaza, frate. Inspirational clip! Marfa.

Numa bine, man.



...dar parca nu ma mai atrage asa tare...Imi iese treaba, e ok, nu, trecem si ciopartim VF-ul. Ne gandim si las vreo 2 zile si creierul sa 'molfaie' eventualele tampenii care nu stiu cum intra prin cutia craniana.

Banzay San,

 

Nu dezarma, frate! Stiu cum e sa te apuce deznadejdea ca esti intr-o eroare ba cu una, ba cu alta si sa-ti cam piara cheful. Am trecut prin doua faze de genul asta de cand lucrez la Cafe-ul meu, momente cand ma-ntrebam daca n-am gresit amarnic apucandu-ma de proiectul asta dificil, ca mi-am stricat motocicleta aiurea, ca n-o sa-mi iasa nimic misto ba dimpotriva etc... Si ca un facut cineva, ori de pe forum, ori intr-o discutie aiurea purtata la o cafea si mult tutun, fara sa-si dea seama, arunca gazolina pe "focul" meu launtric si totul parca prindea aripi din nou. Nu uita ca un Cafe veritabil e o motocicleta de serie, oricare ar fi aceea, nu conteaza, desfacuta si reinterpretata in intregime dupa ideile tale, in garajul tau, asa ca nu exista criterii dupa care sa te judece careva daca ceea ce-ai facut tu e frumos sau nu... Sunt cateva repere universal acceptate ca fiind ale unui veritabil Cafe, repere pe care trebuie sa le inserezi in proiect insa si ele la randul lor sunt destul de vagi asa ca e loc de originalitate cat cuprinde. Un rezervor batut aiurea in garajul tau e de doua ori mai pretios si mai Cafe decat unul batut impecabil pe la nu stiu cine ce vedeta in tablarit. In Anglia am zarit cafe-uri care aveau cutii de Coca-Cola legate cu "soricei" de cadru, cutii in care erau bagate niste bucatele de furtun pentru condens, sau ceva de genul asta, nu stiu exact pentru ce si n-aratau rau chiar deloc. Erau cafe-uri veritabile de la mamicuta lor de acasa, zgariate si patinate de vreme si nimeni n-avea ceva de zis, altceva inafara de complimente desigur. Keep it simple, keep it going!

Tine-ne si pe noi la curent cu proiectul tau. Bafta si spor la munca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Pisica San,

 

Vase de expansiune pentru antigel??? Super tare! Intr-adevar, mare dreptate mai ai; improvizatia este o arta in sine iar mobrele alea erau intr-adevar niste obiecte atat de frumoase incat nu stiai la care sa te mai uiti mai intai. Am pe undeva niste poze cu Cafe-urile vazute dar si cu un scuter al "inamicilor", al asa-zisilor "MODS", o trotineta-aratare de culoare albastru-WC (banuiesc ca stii cam cum arata nuanta aia de culoare) pe care am numarat nu mai putin de 18 faruri si tot atatea oglinzi retrovizoare...si ca tacamul sa fie complet, la spate avea o antena flexibila uriasa pe care culisa o codita de iepure prinsa-ntr-un inel... :). Eram cu totii in zona Chelsea-Kensington in fata unui restaurant asteptand sa ni se elibereze o masa si trece trompeta aia pe langa noi, moment in care am crezut ca halucinez, nu alta. Avea un halou de lumina in fata de jurai ca au venit aia mici si verzi cu trei degete la o mana sa ne ceara prietenia....cand colo, ET se opreste la 15 metri de noi si dupa ce face doua-trei manevre mandre, baga cu spatele intre doua masini. Am cazut pe jos de ras! 18 faruri si 18 oglinzi retrovizoare! Ala care le-a prins era chiar un artist in asa ceva pentru ca erau simetric asezate si atent dispuse in cerc. Intors in tara descopar pe net un documentar despre Cafe-uri in care un MOD ne povesteste cat de mandru era de scuterul lui cu j-de mii de faruri si abia atunci mi-am dat seama ca de fapt eu vazusem, nu o extravaganta de-a unui nebun oarecare, ci un obiect incarcat, pe langa faruri si oglinzi, si cu o istorie strans legata de Cafe Racing...

 

Azi ajung la vopsitor!



Salutare baeti de baeti,

 

Am fost la Posta sa-mi ridic un "colet" venit din UK si nu era ceea ce sparam sa fie, adica piesele alea multe si marunte pe care mizam, printre altele, sa-mi leg rotile de mobret ci un "plic mare", adicatelea, un plic mai dolofan, ambalaj in care era dubla comanda "push/pull" de la Venhill. Ma rog, e binevenita din moment ce-am si achitat-o, nu? Vine cu doua "rotite" (sau cum ma-sa le-or chema) din aluminiu pe care prinzi cablurile de acceleratie; una dintre ele face mai rapida acceleratia (in comparatie cu cea standard) cu 25% iar cealalta cu 40%...Acu', n-am habar care dintre ele e cea mai cea insa amandoua sunt primite cu mare drag si...ce sa zic, bogdaproste. N-am crezut ca seaua o sa fie piesa care ma da cu capu' de pereti intr-atat incat sa ma uit dezarmat ca bou' la poarta noua la cum ma-sa s-o prind mai simplu si mai eficient. Poate ca tot stand pe langa mociclet m-am plafonat si am nevoie de o perspectiva "out-of-the-box", diferita si avizata. Prinderea originala era constitutita dintr-o balama pe-o parte si o nuca cu cheie pe cealalta parte; bagai cheia si ridicai seaua, aranjament practic in versiunea de strada insa complet grobian si de neacceptat in versiunea Cafe. cadrul nu e pregatit pentru o alta prindere asa ca a trebuit sa inventez ceva suficient de simplu incat sa nu fiu nevoit sa scot o trusa-ntreaga de scule ca sa dau jos seaua. Ce naiba, mai mult de un inbus sau de-o cheie de 10 n-ar trebui sa ai nevoie, nu?... si nici sa scoti contraaripa, capacele laterale, cricul, bateria si stiu eu mai ce ca sa ridici nenorocitul aia de scaun... Stau cu cadrul gata de dus la vopsit si ma zvarcolesc in ceasu' mortii cum dracu' s-o rezolv... Ia sa-mi fac o cafea ca poate-mi trece prin cap vreo idee...

 

post-70651-0-62398200-1361354604_thumb.jpg

 

pe mai tarziu

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...