Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

CB-ul asteapta sa ma vindec la mana dreapta iar vestea buna e ca de o luna de zile pot strange cat de cat pumnul si astfel ca peste putin timp cu siguranta il va astepta inaugurarea. Nu puteam ridica un creion daramite sa tin in mana un flex. Piesele asteapta cumintele de luni de zile sa le montez iar buba mobrei a fost identificata asa ca... Intai il termin apoi ma apuc de babaciunea nou achizitionata.

Am mana fracturata in 11 puncte iar doua oase lipsesc de la apel pentru ca pur si simplu s-au lichefiat la impact. Triumph-ul a fost ranit si eu salivez la fratii de pe motoare care au si inceput sa bantuie soselele de unii singuri... Dar nu pentru multa vreme. Sper

 

Asfalt uscat si fara taximetristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa aud ca va e mai bine, atat tie cat si motocicletei. Pana la urma care a fost buba ei electrica?

Multa sanatate si asfalt uscat si tie cat mai curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Masa defectuoasa. Sasiul vopsit in camp electrostatic cu un strat gros de grund si de vopsea a fost atat de bine izolat incat punctele lui de masa, date de fabricant, cele cateva nu multe, in parte fusesera aproape anulate. Saraca-si dadea silinta, se straduia sa faca fata situatiei cum putea dar la un moment dat se satura si-mi pocnea cand CDI-urile, cand bobinele cand amandoua laolalta. Solutia este sa-i sudez doua urechi de suportul de sea de care sa leg cat mai multe fire de masa. Atat. Urasc electrica din tot sufletul!

In doua saptamani ma intorc la atelier full time si ma pun pe treaba asa cum faceam odinioara.

 

Bafta si safe ride my friend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Man,

 

Bravo! `Da-ne si noua niste muzica V50 ca sa se bucure si simturile noastre. Numai matale, ha? Uf! Las' ca-mi vine si mie babuta proaspat agatata de pe strasse si atunci, pe loc si-n vazul lumii o s-o dragalesc asea cum nici tataie Fritz n-a facut-o-n, '38 cand ierea dansa fata mare. Oho! Cand oi gadila-o eu la bujie o sa tremure toata de o sa-i sara toate camesile de pe piston cat ii cerul de inalt... Numa' sa termin cu kakaolu-ul in care m-am varat de voie, de nevoie si hop inapoi la atelier.

 

Bafta cu proiectul!

 

Safe ride my brother in arms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ouch! Wow!...mmmmm...bhaaaleeee la guraaa.. Mumoasa gagicuta, n-am ce zice, dar parca mi-ar fi tare mila sa cafeinez un bijou ca ala din... de cand sa fie? 50-60? Frumos insa ma doare nitel inima. Triumph, BSA, Norton, astea conform cutumei insulare se cereau perpelite "pentru ca cafe racers" dar sa transformi un BMW Rfoaie verde impecabil precum cel din poza este oarecum neobisnuit...sunt convins ca tocmai abaterea de la regula a starnit artistul acesta considerand-o drept o mare provocare asa ca nu-l judec. Bravissimo, maestro!



@Essad - hua. n-ai mai dat un semn, ti-am trimis mailuri, poze (aproape pornoache :) ) si nimic domne.

Coobra ma man,

 

Mea Culpa fratre insa n-am fost chiar deloc in apele mele in ultima vreme...cam din septembrie 13 orele 17:55, dar cine sta sa socoteasca la minut, si 54 de secunde, arza-l-ar focu' pe nemernicul ala care mai intai mi-a facut-o apoi a tulit-o ca un "putzoi cu vageaina". Am fost transat de doua ori pana acu si ma asteapta o a treia sedinta insa ma jur ca nu se apropie niminea cu bisturiul de mine pana nu apuc sa trag mai intai o tura, hai doua, cu mobreta reparata asa ca-mi tin amandoi pumnii stransi. Ma rog, unul si 1/2 din celalalt ca sa fiu mai corect.

Poate ne vedem curand pe la un cico ceva.

 

Bafta

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Essad, foarte faina Honda, am avut si eu de gand sa fac la un moment dat un CB250,dar dupa mult timp de gandire am renuntat la idee pentru ca motorul era prea mic si nu merita sa-l fac si sa-l am ca (singurul) motor personal. Momentan am un semi proiect de restaurare si facelift la o Africa Twin (motorul actual, pe care sa zicem ca-mi fac mana: sablat si revopsit cadru, curatat si polisat motoru; chestii necesare si cand voi incepe proiectul pentru cafe), iar cand termin cu el am in plan sa imi fac si un Cafe, poate se pot scoate si bani din chestia asta (nu sa te imbogatesti,dar cat sa gastigi o paine cinstita). Sunt curios de cealalta pe care o mai ai (cea pe care ziceai ca o faci in paralel, cu rezervorul aerografiat), de asemenea sunt curios daca a vandut cineva vreun cafe pe la noi am vazut un CB750 superb pe mercador, mai era pe bikeshop un XS850 (tricilindrul) foarte fain facut.

Sper sa te faci bine cat mai repede si sa imi faci o vizita la poalele Tampei cu una din Cafe-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am avut si eu de gand sa fac la un moment dat un CB250,dar dupa mult timp de gandire am renuntat la idee pentru ca motorul era prea mic si nu merita sa-l fac si sa-l am ca (singurul) motor personal.

 

Salutare man,

 

MUltumesc mult pentru aprecierile facute la adresa proiectului meu de suflet... CB-ul meu a fost restaurat in intregime, de la A la Z, sau cum zice un prieten bun de-al meu, a fost reconstruit in jurul unei saibe gasite in tarana. :) Cam asa a si fost. Intregul proiect a constituit o manusa aruncata mie insumi pentru a-mi demonstra ca pot. Apoi a intervenit accidentul care aproape ca m-a ologit pentru restul vietii. Azi, un frate motociclist care m-a recunoscut in oras si cu care am schimbat cateva impresii mi-a spus ca incidentul s-a datorat necunoasterii in proportie de 100% a motocicleteti pe care o calarisem deja mai bine de 12000 de km pana la momentul ala nefericit. Ce sa zic, poate ca are dreptate. Niciodata nu poti fi sigur sau suicient de pregatit pentru astfel de momente in viata. Dar hai sa vorbim despre proiectul tau.

 

Suntem in 2014 si ne despart deja trei anotimpuri de urmatorul an deci, ca sa ma exprim mai altfel, Cafe-ul nu mai e ce a fost candva. Undeva, in lumea larga bag mana in foc ca sunt cateva firme mari care pregatesc sa lanseze pe piata niste bolizi cu niste caracteristici tehnice venite parca din alta dimensiune daca e sa cantarim lucrurile corect, caracteristici de neimaginat in 1950 asa ca de ce ne-ar mai pasa, nu? Deci argumentul ca CB-ul tau are doar 250cm3 n-ar trebui sa constituie un impediment. Ar fi neobisnuit? Da. Asa e, insa in mod cert nu de neacceptat. Construiesti un Cafe pentru ca vrei sa fi altfel. Nu vrei sa atingi 100km/h intre doi stalpi de iluminat sau 300+ pe autostrada in mai putin de 500 de metri ci vrei "sa retraiesti" vremuri netraite vreodata de tine, alergand "tona" pur si simplu de amorul nostalgiei. De ce colectionam ceasuri vechi de buzunar? Pentru ca sunt mai bune decat suratele lor supercalifragilistice reglate dupa ceasurile atomice din Elvetia, SUA sau Germania, pe care le gasim azi in vitrinele magazinelor de lux? Nu, sigur ca nu. Le colectionam si le purtam pentru ca ne aduc aminte de cine am fost candva si astfel, prin comparatie, reusim sa ne redescoperim pe noi insine. Asta e opinia mea. CB 250 Cafe? Fa-o! Daca este singura ta motocicleta, ei bine, asta ar fi o mica problema. Cafe-ul nu este o mobra confortabila, ti-o zic cu mana pe suflet. Pregateste-te sa fi urat de catre dosul tau, de catre ficatul si rinichii proprii, de catre articulatiile tale superintinse etc...Toate te vor ura la maxim, asta este o certitudine. Cafe-ul este un spirit, o idee, un stil de viata, poate chiar o vocatie insa toate astea vin cu-n pret pe care ar fi bine sa te pregatesti sa-l platesti. Un Cafe nu se construieste cu mintea limpede. Un cafe se construieste cu inima si atunci toate ti se vor parea o bagatela. Parerea mea este sa-ti urmezi inima.

 

Bafta, asfalt uscat si drumuri fara taximetristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback, dar se pare ca m-am exprimat gresit in postul anterior, AM AVUT CB250 pe care m-am gandit sa-l fac, dar am renuntat pentru ca imi doream o motocicleta mai mare si mai puternica si care sa duca bine 2 persoane si bagaje (am ajuns la Africa Twin spre fericirea mea); nu pot avea un cafe ca singura motocicleta. Pentru cafeul pe care-l am in gand, stiu ce vreau sa "fie" si cum vreau sa arate,iar motocicleta donatoare va fi probabil un CB750, Xj650 (cel pe cardan) sau GS850, depinde ce gasesc intr-un pret ok.

 

P.S. Momentan imi fac mana pe Africana :alcy: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=39&t=379&sid=170a626ddfbe7b9887445a079368929f

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei neaparat un cafe sau ceva de la care sa incepi, uite ce am gasit recent pe net!

https://www.facebook.com/adu.adadu/posts/10202442989689043

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xs400-din-1984-563788.html

 

Preturile mi se par rezonabile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Mihai, dar prefer ceva stock si mare, peste 5-600cc pentru ca si la o posibila vanzare e mai atractiv ceva mare, cat despre achizitie, planul e sa incep sa caut prin toamna, atunci am observat ca e si oferta mai bogata,iar preturile incept sa scada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pun si eu niste poze de la o motocicleta cafe-racer? multumesc

 

Un R45 cafe-racer, ce ziceti?

super slim doamna! cu toate cai boxer-ita!

e misto !

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare cafengii incerc si eu 2 proiecte cafe racer si in 2-3 vin cu poze.

 

In curand pun si poze de la 2 cafe racere la care lucrez

 

Mobra a fost desfacuta bucata cu bucata sablata si vopsita. Multe parti sunt vopsite in camp electrostatic.sper sa va placa sa fiu sincer e un proiect inceput cu un buget limitat si in care am vrut sa il implic pe fiul meu de 3 ani care m-a ajutat mai mult pe partea de motivatie :) de genul "tati cand e gata mototica" bugetul propus a fost de 1500 de euro de care am sarit imediat din cauza multor componente facute manual de exemplu codita facuta manual de un prieten la roata engleza pe care a lucrat 3-4 sapt pana a avut forma dorita de mine marti pun seaua pe ea si va fi o surpriza placuta... Sper. Suportul de baterie e gata doar trebuie vopsit. As avea nevoie si de ceva sugestii in ce priveste farul si semnalele. Fiind un racer am intentia sa concurez in raliurile de epoca din europa (mai mult simbolic) odata cu copiii am incetat sa merg pe pista.

 

Astept criticile voastre cu placere! Si va provoc si pe voi sa va puneti in aplicatie ideeile. Cel mai mult am avut de furca cu firea mea lasatoare dar vreau cu aceste 2 proiecte sa imi arat ca ma pot schimba si pot duce la bun sfarsit un lucru de care ma apuc.

post-70908-0-06356600-1397334861_thumb.jpg

post-70908-0-94272900-1397334935_thumb.jpg

post-70908-0-30790000-1397334968_thumb.jpg

post-70908-0-41772400-1397336223_thumb.jpg

Editat de Pop Raul Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...