Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, ce motociclete de 125 ar fi bune pentru un cafe racer?

http://olx.ro/oferta/vand-yamaha-sr-125-ID1VXVF.html#01bb80e16f

post-43386-0-00763700-1401885402_thumb.jpg

 

 

/index.php?/topic/707088-suzuki-tu125x-de-vanzare/

post-43386-0-48549400-1401885467_thumb.jpg

Sau iei una gata facuta de aici :http://www.skyteammotorcycles.com/motorcycle-range/ace125/

post-43386-0-22058300-1401886101_thumb.png

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Primul Razboi Mondial si al Doilea Razboi Mondial n-au pornit din senin pentru ca oamenilor li s-a nazarit ca li s-a urat cu binele. Printre miriadele de motive formatoare de idei gresite si potential declansatoare de stari belicoase cataclismice vom gasi doua mai putin obisnuite: Felix Mendelssohn Bartholdi (3 februarie, 1809, Hamburg – 4 noiembrie, 1847, Leipzig), compozitor german de origine evreiasca si Alfred Dreyfus (n.9 octombrie 1859 - d.12 iulie 1935), capitan in armata franceza.

Felix Mendelssohn Bartholdi s-a nascut intr-un ghetto. Bine, pentru tinerii de azi termenul de ghetto are semnificatii diferite. Nu, nu s-a nascut intr-un cartier rau famat ci intr-unul populat in intregime, in mod voluntar, numai cu evrei. La "incurajarea blanda" autoritatilor de la vremea respectiva, toti cetatenii evrei au fost siliti sa-si germanizeze numele pentru a se putea face un recensamant ca la carte. Ai fi tentat sa crezi ca lucrurile s-au desfasurat firesc insa n-a fost chiar asa. Daca doreai un nume respectabil bagai mana adanc in buzunar, plateai si te alegeai c-un "Friedrich"...daca nu, cine crezi tu ca se numea "Katz" (pisica), "Sechsfinger" (sase degete), "Dreifuss" (trei picioare)- si retineti numele ca nu-i intamplator- "Einstein" (o piatra), "Stein" (piatra), hmm? Ideea e ca atat "glumita" asta a functionarilor responsabili cu recensamantul precum si zgarcenia unora dintre cei chestionati la recensamant, cum avea sa dovedeasca si istoria cateva decade mai tarziu, avea sa-i coste serios pe evrei pentru ca astfel au fost identificati mult mai usor de catre nazisti. Sa ne-ntoarcem la Mendelsson. Tatal sau era bancher, Abraham Mendelssohn iar bunicul lui filosoful Moses Mendelssohn. In 1811, intreaga familie, crestinata catolic intre timp, se muta la Berlin, tot intr-un ghetto, de teama represaliilor franceze deoarece banca lui Abraham sparsese Blocada Comerciala impusa de Napoleon, actiune care salvat intr-o oarecare masura comertul Britanic. Mediul in care a crescut tanarul Felix, desi in ghetto, n-a fost unul religios ci dimpotriva, unul profund intelectual. Tarziu, spre disperarea familiei sale Felix alege sa locuiasca in afara ghettoului si sa urmeze o cariera in muzica, domeniu in care sclipea inca de mic copil. Parintii sai, natural, n-au fost prea incantati de alegerea sa insa n-au prea avut ce face si au acceptat. Tatal sau, insa, a avut o singura rugaminte la fiul sau cel rebel, si anume ca cel putin in public, acesta sa renunte la numele de mijloc, adica la Mendelssohn si sa se semneze Felix. M. Bartholdi. Cum era si de asteptat, fiul sau a refuzat categoric si de aici incepem adevarata istorisire.

 

E de la sine inteles ca daca inca de la 16 ani Mendlessohn tinea concerte, acesta pe cand avea 27 era o persoana publica extrem de cunoscuta si o autoritate in domeniul muzical, autoritate la care mai tinerii sai contemporani cu aspiratii in muzica tindeau sa-i intre in gratii. Printre ei si Wagner.

Desi cu doar patru ani mai tanar ca Mendelsson, Wagner cauta cu pasiune sa-i intre in gratiile maestrului Bartholdi care interpreta in saloanele marilor capete incoronate ale Europei insa n-a reusit ce-si propusese sub nicio forma. I-a trimis lucrari peste lucrari, printre care si "Olandezul Zburator" insa Mendelssohn nu s-a chinuit sa-i raspunda niciodata alimentandu-i astfel frustrarile mai tanarului sau fan, frustrari care s-au transformat in ura, iar ura sa in discurs, iar discursul sau s-a transformat in ideologie antisemita, dovada ca intre dragoste si ura granita-i extrem de subtire... Wagner critica in ziarele vremii ca in muzica lui Mendelssohn se ascunde un "evreism" de mare clasa si ca nimic nu-i mai respingator si mai non-german in muzica decat "lipsa de culoare si de forta"...

 

Dreifuss... in 1890, Alfred Dreyfus, capitan in armata franceza (de origine iudeo-germanica din regiunea Alsaciana - Dreifuss) este acuzat de spionaj in favoarea Germaniei si tarat prin tribunale mai bine de 10 ani. Procesul sau a divizat societatea franceza in pro si contra Dreyfus ca intr-un final sa se descopere ca la originile tradarii sa se afle un altul, tot militar de cariera. Dreyfus este exonerat de acuzatii si reinstalat confortabil in cadrul armatei, loc in care prinde Primul Razboi Mondial... Afacerea Dreyfus l-a maniat peste masura pe Teodor Herzl, jurnalist Austro-Ungar si unul dintre fondatorii miscarii Sioniste (nationalist-evreiesti) care scrie in 1896 cartea "Der Judenstaat", lucrare in care pomeneste despre infiintarea unui stat liber si independent al natiunii lui Israel... Mendelssohn, Wagner, Dreyfus si Hertzl... un patrulater super interesant, nu?... In acele clipe, fara voia lor, un mic bulgaras de zapada se formeaza si o ia incetisor la vale...

 

Ma cam plictisesc, nu? :) Azi ce mama mea credeti c-o sa fac? Exact ce am facut si ieri: frec. Frec motorul pana-l apuca pandaliile si, din cand in cand ma duc dupa colete care pica pe ici, pe colo...

 

Asfalt uscat



Zwanzigste Tag

 

Ich bin un car de nervi pentru ca n-am primit inca vesti de la niciunul dintre medicii de familie...Nici de la care cel la care am cafe-ul si nici de la cel cu BMW-ul. Sarbatori legale lipseau tarii asteia ca in rest avea de toate. Cum ambalez motoarele sa ma inscriu la decolare, cum mi se comunica din turnul de control ca trebuie sa trag frana de mana ca vine, ba Sfanta Vineri, ba Sfantul Ilie, ba Sfantul Scaun asa ca pun'te pe Sfantu Asteapta....Ieri am fost retinut cu treaba la birou, loc unde am ramas ostatic pana pe la 8 seara asa ca (spre disperarea mea) nu m-am putut duce nici macar pentru o amarata de ora la atelier sa mai avansez nitel cu restauratul motorului. Ieri am ramas la birou pana m-am achitat de obligatiile fata de firma si azi ma duc la atelier pentru ca am un morman de foi de smirghel care se cer frecate duios de corpul de aluminiu al motorului... It's good to be the King, ha? Frumoasa expresie, Mel Brooks sa traiasca... :) ... Mi-e sila de partea asta cu frecatul aiurea de motor, in special cand incheietura mainii drepte inevitabil ma doare de ma tavalesc la sfarsitul zilei insa schizofrenicul din mine nu-mi da pace si ma obliga sa-mi duc misiunea pana la sfarsit. I-am eliminat toate imperfectiunile pe care le avea inca de la nasterea sa din matrita de nisip, apoi i-am oblojit aproape toate cicatricele dobandite in cei 76 de ani de existenta, i-am tras un botox de zile mari cu smirghel grit 80 si grit 240 iar acu trec la grit 600, 800, 1000, 1200, 2000, insa trecerile astea sunt mult mai usoare pentru ca greul a fost trecut cu brio cu primele doua care au fost de-a dreptul CRI-MI-NA-LE!... Au ramas cateva cicatrici pe care n-am puterea sa le elimin sub nicio forma deoarece sunt adanci si trebuie oblojite prin sudura si sa fiu sincer nici nu prea vreau; dupa mine, ranile alea ii dau panaș, stil, clasa, istorie...asa ca raman.

Piesele curg incetisor ca apa la robinetul stricat si ma scot din pepeni. Mi-ar fi placut sa vina odata toate ca sa termin cu balciul dar asta e situatia si ii fac fata cu demnitate, zic eu. Ieri mi-a venit "moțoflenderul" din capul schimbatorului de viteze desi asteptam cu sufletul la gura 34 de piese mici si mai mari, garnituri etc. L-am privit descumpanit, l-am ridicat in dreptul ferestrei ca sa-l examinez mai atent apoi am ridicat din umeri si i-am facut vant in coburul Triumph-ului ca sa-l duc la atelier. "Koi"-ul ala mic m-a costat 16 Euro cu tot cu shipping. Mda... Azi poate sunt mai norocos si primesc ceva mai consistent.

De plictiseala am sa fac lista tuturor suruburilor, piulitelor si saibelor de care am nevoie si o sa incep vanatoarea lor pe net pentru ca ce am primit io pe mobra ori arata naspa rau si nu mai pot fi recuperate, ori sunt dintr-o alta poveste si nu bat cu originalele de niciun fel.

Farul... farul pare ca e original desi am avut indoieli cat cuprinde inca de la inceputul proiectului. Deunazi am vizionat un clip pe "IUTUB" cu un rusnac care ne povestea cate-n luna si-n stele, in chirilica desigur, despre BMW lui тридцать пять si ce vaz io in capu' mobrei lui? Printre altele, un far ca al meu. Era un BMW R35 wehrmacht version, cu optiuni deluxe ca, par example, sea imbracata in piele de profesor cu nume non german, multiple cruciulite la ghidon din oase de rus capturat la portile Stalingradului si multe alte asemenea minunatii stil einz-zwei-rococco, atat de specifice perioadei. Iar asta mi-a amintit de un banc funny:

 

1940. Berlin. Intr-o pivnita stau ascunsi de teama nazistilor in jur de 30 de evrei. La un moment dat se aud batai puternice in usa.

-Cine e? Intreaba intr-un final unul dintre ascunsi

-Oameni buni! raspunde cineva de dincolo de usa

-Pai...si cati sunteti? ...nu de alta, dar Oy! aici e inghesuiala mare! striga unul dintre cei ascunsi

....se asterne un moment de tacere apoi se aude raspunsul de dincolo de usa: Fünf !!!

 

Sinistru, dar funny... Hai ca ma duc la frecat.

 

Pe mai tarziu.

Asfalt uscat



De ce am ales sa iubesc motocicleta? Inca de cand eram un mucos de 5-6 ani, obisnuiam sa ma zgaiesc pe geamul tramvaiului cu mare respect la cei care aveau curajul nebunesc de a se deplasa pe masinariile alea fantastice cu doua roti si visam ca intr-o buna zi o sa pot face si eu acelasi lucru. Si ca incepand din aceeasi sfanta zi, eu voi fi la fel de frumos si de barbat ca Gigi, vecinul a carui gard era lipit de al meu. Gigi era un tip bine, la vreo 25 de ani, inalt si bine facut, cu alura de actor de filme politiste americane, brunet, cu barbia voluntara si c-un chip patratos in mijlocul caruia trona o mandrete de mustata deasa si frumos conturata, incadrata de doi favoriti stufosi. Era finele decadei 7, secolul trecut si, deh, dupa standardele vremii Gigi era un tip cool. Era neinsurat si nici n-avea de ce pentru ca era foarte cautat de gagici. Dupa mine, Gigi era cel mai fericit om de pe planeta iar eu urma sa fiu ca el. El n-avea masina, sau cel putin nu stiu eu sa fi avut vreuna pentru ca vesnic il vedeam plecand si venind acasa cu o motocicleta, o Mobra neagra, nou-nouta, pe care o ingrijea cel putin de doua ori pe saptamana spaland-o meticulos pana sclipea in soare. Spaland-o, am zis? Vorbesc prostii. Mangaind-o mai ceva ca pe o femeie, iar eu il asistam cu religiozitate, descult si in chiloti, cu jegul de trei degete intins pana la genunchi intinzandu-i ba galetusa cu apa, ba buretul, iar cand ma ruga sa-i dau drumul la cismeaua din curte, lasam totul din maini si alergam ca nebunul sa-i fac pe plac. La final, dupa ce-o stergea bine c-o carpa, drept rasplata ma ridica si ma aseza pe mobra si ma lasa sa ma joc de-a motociclistul cateva clipe. Stateam intins pe rezervor cu mainile imprastiate pe ghidon si cu degetele de la picioare rasfirate in toate zarile visand ca sunt ca el. Era un delir!. Nu ratam niciuna din sedinte. Era ritualul nostru, al barbatilor bine, pentru ca vedeti voi, intovarasindu-ma cu vecinul meu, noi imparteam totul ca de la egal la egal; faima, glorie si barbatie...asta pana ma striga mama sa vin urgent acasa.

De ce am ales sa va povestesc toate astea? De doua zile ma tot gandesc de ce iubesc atat de mult motocicletele si caut cu inversunare raspunsul la intrebarea asta pentru ca pur si simplu nu-mi da pace. Inima incepe sa-mi bata cu bucurie in piept imediat ce incepe ritualul plecarii la drum; bag cheia in contact, asez casca pe cap apoi o leg, trag manusile pe maini, incalec seaua si pornesc bestia iar la simplul auz al motorului care se trezeste la viata simt ca odata cu el am inviat si eu. De fiecare data cand plec la drum cu motocicleta simt aceeasi uriasa fericire si de drogul asta nu ma mai satur pentru ca noi, oamenii, nu-i asa, suntem predestinati sa cautam fericirea de la nasterea noastra iar cautarea se incheie numai odata cu trecerea in nefiinta.

Vineri dimineata pornesc inspre atelier. Nu la prima ora, pentru ca doream sa evit legiunile de mamici psihopate sau pe intarziatii care se lupta sa ajunga la timp la servici, ci plec pe la ora zece fara ceva. Drumul era relativ gol, soarele ardea placut iar asfaltul curat ca-n palma asa ca nu aveam motive sa ma ingrijorez de nimic. Acum rulez pe banda a doua a strazii savurand din plin frumusetea diminetii planuindu-mi ziua iar in clipa urmatoare ma trezesc azvarlit in cosmarul oricarui motociclist ... O masina tasneste ca dementa din spatele meu, de undeva ca venita din cer, alege sa-mi rateze milimetric coburul stang al Triumph-ului (cel putin asa am perceput eu depasirea sa) trece pe langa mine infiorator de aproape, imi taie calea la mustata, ajunge pentru o secunda-doua in fata mea iar intr-un final trece pe banda intai si dispare printre celelalte masini. Soferul masinii aleia gonea de parca viata sa ar fi depins de asta. Este foarte greu de descris ce flash-back-uri am trait in milisecundele alea cand, pentru o clipa, mi-am zis ca am pus-o. N-aveam viteza mica, dar nici exagerat de mare. Rulam cu 70-80 km/h iar de ce e in stare viteza asta sunt deja informat pentru ca inca mai trag ponoasele. Era suficient sa ciupeasca frana si eu ajungeam instantaneu pe bancheta lui din spate. Am retrait toate durerile pricinuite de accidentul patit anul trecut, de lunile de nesomn si de operatiile indurate...Am retrait spaimele de a muri scurt si fara de noima din pricina altuia, fara glorie, intr-o banala zi ca oricare alta data de bunul Dzeu. Viata mi-a fost pusa chezasie absolut gratuit. Si, culmea culmilor, iarasi, intr-o zi de 13 ca si-n Septembrie trecut. Mi-am luat niste pietricele in gura, niste praf in ochi apoi s-a asternut linistea. In acele clipe am crezut ca asta mi-a fost Marea Calatorie si ca urmeaza socotelile cu Al de Sus insa 50m mai incolo, credinta mi-a fost inlocuita de o puternica sete de sange care pe loc mi-a si devenit Religie. Fac la stanga la primul semafor si ce-mi dau ochilor sa vada? Aceeasi masina care facand alte doua depasiri de groaza agoniza ca balena esuata intr-un mare ambuteiaj. Sprinturile ei erau scurte dar suficient de demente cat sa alunge celelalte masini in stanga si-n dreapta tot asa cum vaca alunga mustele fluturandu-si coada in toate directiile. Tasnesc din spate, depasesc cu rapiditate pe toti cei din fata mea, blochez calea masinii, cobor de pe mobra, apoi plin de ura si fara calcule savante facute in prealabil ma indrept inspre sofer caruia incep si-i .......................................... Apoi, descarcat de furie il injur de toti Dzeii, de familie incepand de la facerea Lumii incoa, ma urc pe motor si plec fericit ca mi-am facut dreptate. Embrionului de Asasin i se administrase o lectie pe care n-o va uita prea curand. La inceput am fost mandru insa mandria a lasat treptat locul regretelor si acum ma simt rusinat de n-aveti idee. N-a fost deloc civilizat iar acela nu sunt eu. Nu pot fi eu. Eu stiam ca sunt pustiul de acum 35 de ani care, simplu, visa sa fie fericit pe doua roti.

 

 

Achtundzwanzigsten Tag...

 

Joi i-am vizitat pe cei in grija carora am lasat BMW-ul la aliniat rotile si indreptat sasiul si am inspectat evolutia proiectului. Nu m-au dat pe spate, e drept, insa la rugamintile mele au promis ca se urgenteaza treaba si ca vor termina repejor ceea ce s-au angajat sa faca, inclusiv sa-mi cromeza piesele si sa-mi vopseasca ceea ce e de vopsit. A fost o vizita multumitoare, per ansamblu. Apoi m-am intors la atelier si am continuat sa fac ceea ce promisesem mai demult, adica sa frec motorul pana-i dau sangele prin pori si incep sa ma apropii de rezultatul cautat.

Luni seara poate ispravesc cu dansul si pun niscaiva poze p-aciulea.

 

Asfalt uscat si numai bine tuturora.

 

 

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Man,

 

BMW-ul? Frec la el. Piesele date la cromat sunt gata acusica...in "decat" 3 saptamani si jur ca nu mi-am smuls parul de pe cap cand mi s-a dat vestea cea mare. Karma are planuri mari cu nervii mei asa ca n-am ce-i face si-mi ridic palaria in fata dansei in semn de mare si adanc respect. Restul de piese date la calat, indreptat, ciocanit, chituit si vopsit vor fi gata in 10 zile... Hei, dar am vesti de la cafecito! Azi am primit telefonul mult asteptat de la chirurg care m-a anuntat ca maine trebuie sa-i duc catgut, mufe si alte alea pentru ca s-a prins de ce nu voia dansa sa porneasca in niciun chip asa ca, in ciuda vestilor de mai inainte, din cand in cand mai fac riduri si de la zambete, ce ma-sa ei de treaba...

 

Am senzatia ca mi-am usurat motorul de 1 kg de material la cat am frecat la dansul si inca mai am pe ici, pe colo ca deh, era zbarcit rau din turnare, era lovit binisor pe colea, era ciupit de cei 76 de ani de viata...na, avea de toate pe el si eu i-am tras un botox cu smirghelul de zici ca-i fecioara, nu alta. Singura piesa care ma face sa ma cutremur de spaima la perspectiva unei frectii este chiulasa care nene, are la volume de-ti ridica parul pe cap. Dupa mine, frecatul chiulasei e un "material didactic" extraordinar de bun pentru cineva care a primit 10 ani cu executare pentru ca iti stimuleaza lent simturile tactile si in tot acest timp te indeamna serios la meditatie. Hmm, oare ce-o fi facand Becali? I wonder....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt momentan acasa dar maine o sa pun poze mai multe. Faza tare e ca toate piesele sunt facute de mana din tabla curbata prin metode clasice...

» Post actualizat in 23 Jun 2014 13:15

Una din fata

» Post actualizat in 23 Jun 2014 13:16

Pe aripa.fata si prindere am lucrat o saptamana... Tot am facut de la o bucqta de tabla si o bara...

post-70908-0-94681700-1403529265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua Fratilor cafegii,

 

Luna asta trec paraul lui 40 si ma rascoleste o neliniste indescriptibila. Gata. Intru in targetul statisticilor conform carora in primii cinci ani ai decadei patru esti mai expus la infarcturi in timpul somnului mai mult ca oricand iar drept bonus, prostata se va supune unei verificari tehnice temeinice la fiecare sase luni, cam ca la taxiuri. Cand schimbi prefixul lui 3 cu 4 realizezi ca ai mai multa viata in spate de cat in fata si te gandesti serios la calitatea celei care va sa vina, nu de alta dar trebuie sa compensezi cumva, nu? Pentru unii, 40 inseamna batranetea tineretii dar pentru dei alesi, putini, nu multi, 40 inseamna tineretea batranetii si deci, un nou inceput. Vazut cu ochi maturi, mai bun, mai intens si mai plin de recompense...Sper sa fie asa.

Ma rog, nu pot garanta ca si-n cazul meu va fi asa dar de partea cu recompensa, ca sa fiu sigur, m-am ocupat personal recompensandu-ma cu varf si indesat: mi-am achizitionat un BMW R nine T. Oi avea io parul si barba albite prematur, partial de varsta dar ce "p!$da ma-sii", macar sa fie asortate la ceva cool, nu? Ce cool? Subzero cool!

Ca in cazul fiecarei achizitii facute pana acu, nimic n-a fost premeditat. A fost o consecinta a alinierii astrilor celesti. Doream sa-mi marchez trecerea in umbra tineretii cu ceva special insa n-aveam nici cea mai mica idee cu ce anume. Sa fie un duet cu gemene roscate? Sa ating soarele ca Icar si sa-mi organizez un echipaj de rame de 3 + 1, gemene roscate si cu sotia laolalta intr-un team working desantat? Era periculos. Super periculos. Apoi mi-a trecut prin cap sa ma uit pe mobile. Si da-i si cauta obsesia mea de atatia ani, un Norton Commando 850...si am gasit. Am gasit numai exemplare umblate serios pe ici pe colo, pe la partile esentiale si asta mi-a taiat serios entuziasmul. Singurul exemplar misto si neatins l-am gasit undeva mai sus de Scotia, pe o insula aliniata cu Finlanda, la mama dracului...Apoi, cui trimiti banii asa pe NV? Pe nevazute e super riscant si iaca cum ma perpelea inima intr-un mare fel...apoi, zic eu in barba, parca m-as juca nitel c-un Harley Sportster, un 48 mai degraba, sa-l modific nitel... asa ca m-am aruncat in sea si fuga la Harley... Odata ajuns acolo, dezamagire; nimic pe stoc, parca vreo doua, insa naspa rau, scumpe si pline de crom iar cand am intrebat de second-hand-uri mi s-a dat cu ioc. Frustrat si deprimat ca orice nativ in luna lui Iulie m-am aruncat la loc in sea si da-i inainte inspre United Motors hotarat sa intreb de un Scrambler sau de un Thruxton, oricare ar fi ele pe stoc insa cum am pornit intr-acolo, hop pe dreapta si BMW. Trag la BMW sa-l salut pe un fratior de-al meu si sa ma urc din curiozitate pe un R nine T ca sa vaz si io cum e pe dansul. Cand am ajuns acolo, R nine T de ride test era plecat la naiba asa c-am ramas cu buza umflata si daca ot n-aveam ce sa fac ma pun pe gargara cu Fratili de acolo. Si cum vorbeam noi de cat de cautat e modelul in cauza, de cat de greu se livreaza, de cat de bun e, brusc mi-au venit piticii pe creier si i-am zis sa-mi dea pe loc o proforma pentru cafeul lor ca daca tot e asa de laudat vreu si eu unul... si asa a fost. Nimic premeditat...

 

Azi, mustrat de constiinta ca am facut asa o nebunie, mi-am luat casca si tira la BMW hotarat sa fac un ride test pe achizitie, ca sa vad si eu cum e. Total anapoda, stiu, insa asa functionez eu. Mi-au dat cheile si mi-au urat Godspeed. Fratilor, R nine T is THE SHIT!!! Nu ma mai dadeam jos de pe ea. E unfuckinbelievable!!!! Franele fata sunt extrem de puternice asa ca trebuie sa te joci cu ele c-un deget, progresiv iar cele de picior sunt, pana mea, mai bune ca alea de pe fata lui Bonnie a mea... Motorul are un cuplu incredibil, o tinuta impecabila la drum, extrem de elastic in oras, in special cu a 4-a...iar cat despre viteze, are 6. Intotdeauna mi-am dorit o a 6-a viteza pe Bonnie iar BMW-ul a oferit-o. Rulam cu 140 la ora si nu simteam nimic deranjant in piept. Pe asta nu stiu cum ma-sa au rezolvat-o cei de la BMW insa functioneaza perfect. Puteam sa-i dau si 160 si tot nu ma simteam stingherit sau speriat ca zbor de pe capra... Prin comparatie, Bonnie la 120 face de zici ca decoleaza iar la 140 esti mort dar n-o stii inca. La drum lung am testat-o cu brio asa ca m-am decis s-o verific si-n oras. In oras, ce sa zic, e incredibila. Are sound puternic din fabrica asa ca te aud toti, raspunde la maneta ca o racheta iar de strecut printre masini, desi are cilindrii aia bulbucati, se strecoara ca oricare alta. Desigur, cu atentie, insa nimic deranjant. Claxon puternic, sunet la tobe puternic, seaua confortabila, suspensia tare insa nu te rupe de sale ca Bonnie, iar imagine de ansamblu...wow! WOW este cuvantul. Am "ratat" de trei ori intrarea la BMW pentru ca nu ma mai dadeam dat jos de pe capra...Iar cand m-am dat jos prima intrebare a fost "pe cine trebuie sa sug ca s-o primesc mai repede?" GAY all the way! Mai gay ca Liberace si ca Harvey Milk la un loc. Asta e, lasam dracu tabara hetero si ma faceam Uber Gay in secunda doi numa' s-o am acu, pe loc dar n-a fost sa fie. Norocul meu a fost ca mai toti erau in pauza de masa.

 

Acu zambesc si astept....

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari de achizitie....ideea este misto cu acest model ...dar pe mine unul ma dezamagit....calitatea materialelor folosite sunt sub asteptari ...iar pretul este mult prea mare ptr ce ofera....nu contest performantele tehnice frane, cuplu etc.... nu neg ca nu mi ar placea sa o am dar dezamagiarea tot ramane.....bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... doar nu puteai sa spui ca e naspa dupa ce ai luat-o

:-)

 

Salut,

 

:))))) Adevarat, insa nu era deranj mare pentru c-o pot vinde urgent la cata cerere e pe piata. Am vazut una cu 1000 km facuti si c-o mie de euro mai scumpa, care s-a dat pe mobile.de pronto. Insa nu va fi cazul aici pentru ca in realitate mi s-a parut incredibila. Lasa plasticul ieftin sau accesoriile scumpe, inima si sasiul fac ansamblul perfect. Unde mai pui ca e o platforma care permite orice nazbatie de customizare.

 

Asfalt uscat frate

» Post actualizat in 11 Jul 2014 16:47

Felicitari de achizitie....ideea este misto cu acest model ...dar pe mine unul ma dezamagit....calitatea materialelor folosite sunt sub asteptari ...iar pretul este mult prea mare ptr ce ofera....nu contest performantele tehnice frane, cuplu etc.... nu neg ca nu mi ar placea sa o am dar dezamagiarea tot ramane.....bafta

Salut Man,

 

Multumesc mult pentru urare. Materiale "cheap" pe alocuri? Corect! Insa restul e beton. Sasiul, motorul si franele sunt beton si asta conteaza cel mai mult. Daca-i inlocuiesc farul cu unul mai altfel, ceasul cu unul ca de avion de lupta, aripa fata cu una custom etc etc, obtin cu totul altceva. E versatila ca design. Eu la asta m-am uitat. La cum o sa arate peste 5 ani. Nu e o mobra de colectie, ca T100 al meu ca s-o protejez ca pe ochii din cap, ci una de toata ziua... Pretul...mda...dezamagitor de mare insa venind de la Harley mi s-a parut chiar rezonabila. Sa vezi acolo Dyna cu 18000... crom si mult spanac...

 

Apoi, o data face omul 40...

 

Multa bafta Frate si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul farul mia placut cel mai mult ca piesa la acel motor....dar bordul , ghidonul etc...ma au dezamagit....si cumva ma oftic ca puteau sa dea mai multa atentie detaliilor avand in vedere motivul ptr care l au scos si conceptul in sine.....dar intr adevar asa cum zici si tu este o baza buna ptr un custom si daca ai de gand sa faci asta nu iti doresc decat spor la joaca....:)))......

 

Legat de harley asa este mai mult marketing si lauda decat produsul in sine si asta vb de modelele de 2,3 ani incoace....dar pana la urma asta e directia in care merge lumea moto din pacate ...noroc ca avem optiunea custom....bafta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S.o stapanesti sanatos ! Este ceva sa.ti iei masina sau motocicleta noua, sa sti ca este neumblata, nereparata, necazuta. Sa.i faci multe poze cand va veni !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S.o stapanesti sanatos ! Este ceva sa.ti iei masina sau motocicleta noua, sa sti ca este neumblata, nereparata, necazuta. Sa.i faci multe poze cand va veni !

 

Merci mult Man,

 

O s-o pozez din toate unghiurile, promit! I-am luat coada cafe, manere incalzite, protectii capace cilindri, pad-uri din cauciuc pentru rezervor si... alarma :) In plus, acum cochetez si cu ideea de a-i pune un cover la far.

 

post-70651-0-49174200-1405114781_thumb.jpg

 

Numai bine Man

» Post actualizat in 15 Jul 2014 10:35

Salutari calde Fratiei

 

Ieri, daca tot eram prin vecinataturi, intru la BMW sa intreb daca totusi nu-mi pot trimite capra mai devreme de ultima saptamana a lui August si iaca cum ma asez in scaunul de la biroul de vanzari punand aceeasi intrebare.

"Chiar nu se poate livra mai repede, sa zicem in prima saptamana a lui August, sau "macar" pe 19 Iulie, de ziua mea?"... intreb eu cu un aer serios...

Tipul de la vanzari imi raspunde: "Da, vinerea ce tocmai a trecut"...

Eu crezand c-a intrat in joc ma uit la el senin ca o dimineata de vara si-i zic: "perfect!. Dati-mi factura s-o achit"

El zice: " Stati asa s-o printez"

Eu, c-o fata damblagita rau de raspunsul lui ii zic: "vorbiti serios?"

El: "da"..

Eu, printre doua infarcturi, intind mana dupa hartie total interzis si-i zic: "pai, sa v-o achit, deci..."

 

Fratele Coobra a tras tare si a incercat sa-mi faca o surpriza aducand-o de la mama dracu, prin tertipuri numaid e el stiute, si cat p-aci sa-i iasa insa, deh, destinul, ce sa-i faci, i-a jucat un renghi iar mie mi-a ruinat o surpriza de proportii.

Nu-i bai, acum numar orele pan-o ridic. E cheala, fara niciun accesoriu insa ele sunt pe drum si nu-mi fac griji... 40, baga-v-as, na ca intru-n voi cu stil...

 

Daruiesc tuturor fratilor cate un strop din fericirea mea si tot imi ramane de o samanta...

 

Asfalt uscat

» Post actualizat in 16 Jul 2014 16:46

Buna ziua Fratie...

 

Va prezint o pustoiaca: Fraulein Brunhilde

 

post-70651-0-77138700-1405529187_thumb.jpg

 

post-70651-0-16658800-1405529192_thumb.jpg

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Frate,

 

Mersi mult! Am mari sperante c-o s-o stapanesc sanatos insa niciodata nu poti fi sigur, nu? Dar sa lasam astea; in pozele de mai sus e cheala insa nu va fi asa pentru multa vreme pentru ca accesoriile sunt pe drum..:)... Abia ce i-am pus 30km si ca sa vezi, ce ghinion domle', sunt silit sa parcurg 300 km ca sa se "lase" franele si anvelopele iar apoi o sa "trag tare" sa-i fac cei 1000 ca sa scap de revizie. Musai! Acum am scuze sa dispar nitel din peisaj. E total diferita de blanda mea britanica si ma cam infricoseaza nitel cu spumele pe care le face la gura imediat cum ma ating de acceleratie; cum inca nu mi-au venit pad-urile din cauciuc pentru rezervor eu tin picioarele usor desfacute ca sa nu-l zgarii si daca-mi scapa incheietura bulita in acceleratie, moama ce mai maraie si se zbate ca un armasar neimblanzit. Wow! E o experienta in sine. Desigur, pentru cei obisnuiti cu vitezanele toate astea sunt o nimica toata insa pentru mine e ceva nemaitrait pana acu. Englezii ar descrie-o ca fiind "raw", neprelucrata, bruta, neslefuita etc si asa si este. In principiu, R nine T este un motor mare cu 110 cai in herghelie, asezat pe un cadru cu doua roti construind astfel un ansamblu caruia, doar ca sa poti dormi cat de cat linistit, i-au tras o frana incredibil de puternica pe fata si una cu ABS, mai blanda, pe spate. Atat. Si restul e tacere ar zice Shakespeare dar nu e asa. Restul e ce vrea muschii tai. O poti customiza in fel si chip dupa cum te taie capul, buzunarul sau legea asa ca restul poate fi minunat. Am vrut o motocicleta fiabila, performanta si contemporana cu IPad-ul sau IPhone-ul dar care sa evoce in acelasi timp si perioada romantica a anilor 50, atat de draga noua, cafegiilor iar BMW, intr-un mod absolut surprinzator, a izbutit sa mi le ofere pe toate. N-a fost chiar o plimbare prin parc din punct de vedere financiar insa acum ca m-am urcat pe ea, eu zic c-a meritat cu varf si indesat.

 

Asfalt uscat si concediu placut, man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Carcasa farului de la BMW-ul R35 este un Bosch EAS 170 (nu siu daca gaura martorului este originala). Kilometrajul, din fotografia postata de tine, este unul rusesc, de la M72 (eventual trimite alte foto pe PM sau posteaza aici, unele mai luminoase, sa vad mai bine). Nu da 200 de euro pe un tahometru la nemtalai, rezolvam mai ieftin (mult mai ieftin).

Seria motor/sasiu o putem verifica sa ne spuna daca e model civil sau militar.

Iar cauciurile cu banda alba nu existau pe R35 in anii 40 (dar na, chestie de gusturi).

 

In rest, da-i inainte, te asteptam cu babaciunea la intalnirile Retromobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guten Abend

 

Lucrurile incep sa se aseze, incet, la locul cuvenit. Mai lent decat anticipasem cu ceva timp in urma insa cum nimic si nimeni pe lumea asta nu se desfasoara dupa vrerea sa fara sa tina cont de Marele Arhitect, cum si banuiti deja, nici eu nu fac exceptie. Iar mai "tinerica" mea nemtoaica cu atat mai mult. De trei zile incoace car componente de R35 dinspre vopsit inspre atelierul meu si dinspre atelierul meu inspre vopsit si cromat intr-un du-te vino nebun dar justificat; ba nu e bine vopsita o aripa, ba nu e gata nus'ce piesa cromata, ba au uitat sa-mi dea ceva. Se simte in "mojo-ul" lucrarii ca se apropie concediul si ca oamenii mai au un pic si clacheaza. Ei bine, o sa le mai dau cateva motive in plus. Maine ma voi duce cu alte jalbe infipte-n sulita. Dar asta e mersul lumii pe la noi, nu? Desfac din ambalajele superprotectoare mai bine de 38 de piese (date la cromat si vopsit) iar din opt date la vopsit, patru arata ca sula lui Hector, doua cromate ca perusul flocait al Elenei din Troia si una sau doua ca calcaiul lui Ahile. Si cu aceste scurte referiri la Iliada am sa ma opresc din comentarii. Am facut toate aceste evaluari savante numai dupa ce, din pura intamplare, am desfacut doua pachetele gresite, fapt care m-a silit sa le desfac de urgenta pe toate celelalte si bina am facut. Acum dregem busuiocul. C'est la vie.

 

Maine "foot" un pin-stripe pe rezervor si (partial) pe aripile bmw-ului si am sa astept doua-trei zile ca sa le dau timp celor cu vopsitul sa mi le retuseze pe cele pe care le livrez maine. Apoi le duc la lacuit pe toate.

 

Deocamdata, un teaser....

 

post-70651-0-49087700-1406066342_thumb.jpg

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...