EssadBey Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Buna seara domnilor cafegii, Aproape c-am terminat seaua; am tuns, spalat, coafat, si stropsit cu gel partea de sus a seii iar pentru maine am de montat prinderile. Greu, domle', greu!. Greu cu creatia...Mai un baros, mai un deget strivit, mai un flex si asa mai departe...si trece timpul asta de numa', numa'. Si cand ti-e si tie Lumea asta mai draga, tar telefonu' "sa nu uiti s-o iei pe aia mica de la scoala pentru ca la 7 mergem la teatru"... Teatru-mi trebuie mie acu cand ard in focurile creatiei??? Inghit in sec, las sculele jos si ma spal de zor...am un gust de metal in gura inca de ieri si nu mai trece cu nimic, indiferent cu ce m-as spala pe dinti...nu cred ca trec printr-un detector de metale in aeroport fara sa-mi pun in cap toata brigada antitero Noroc ca nu merg la teatru peste hotare. Iaca ce mi-a iesit azi din maini... Sper ca Redneck Welder sa nu ma pice la examenul de sudura pentru ca abia acu' incep sa ma deprind si eu cu TIG-ul si promit ca o sa ma straduiesc mai mult pe viitor...poate iau un 5 la teza si trec... N-am gasit pe nicaieri blocuri antivibratie din cauciuc...Sper sa gasesc pe la 3M daca dau de un furnizor dotat cu marfa pe stoc. Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Hauleu!!! Sa traiti Dom' Profesor, pot trece c-o sacosica pe la Dvs, pe la Cancelarie? Poate ma treceti si pe mine ca na, am aproape 40 si inca n-am termenat scoala generala... E chiar asa de rau??? Bucuresti. Afara ploua si bate vantu'. Sudura rezista. Da' chiar e teapana!..Am inteles; nu merge cu sacosa...bine, maresc amperaju cu 10%... Sa Traiti Dom' Sef!!! Asa o sa fac! Ay Ay Skipper: curat marginea cu flexul 2cm...hmmm...food for thought...iar nu dorm la noapte Editat Februarie 14, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ay mamasita!.. Que es esso? Dios creo a los extraterrestres? Nunca voy olvidarte esso imagen!!! No puedo creer! Esse hombre nero era su padre...gata! m-ai omorat in mod oficial! toarna benzina pe mine si da-mi foc, nu-mi mai pasa...iar nu dorm la noapte, asta e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Seara buna cafegii, sint nou in domeniu si mai nou proaspat posesor de Thunderbird Legend. Studiez intens problema si am planuri mari, orice sfat si indrumare e bine venita. Am postat pe alt topic la chopperisti si chiar ma intrebam, chiar nu e nici un posesor de Hinckley clasic in Bucuresti ? Mi-ar face mare placere sa bem o cafea odata si sa ne cunoastem personal . Xtima, Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Un far gen LSL Clubman pe unde as putea gasi si eu, ceva asemanator ca forma si diametrul sticlei? http://jenksbolts.motoevolution.co.uk/bolts/images/730KL02SW%20mLi.jpg Cumva am mai intrebat o data acelasi lucru sau eram pe alt topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Seara buna cafegii, sint nou in domeniu si mai nou proaspat posesor de Thunderbird Legend. Studiez intens problema si am planuri mari, orice sfat si indrumare e bine venita. Bine ai venit printre noi si felicitari pentru gusturile alese... Unui Cafe ii sade bine cand are pe dansul scris cu litere mari Triumph caci, deh, are un pedegree bun...da' nici cu japonezele nu mi-e prea rusine pentru ca prin ele s-a nascut o noua specie de motocicleta si anume cea de supermoto. Ironic e ca acum "cafegii" din intreaga lume aduc omagii perioadei de glorie a gonetei nebune intre cafenele folosindu-se tocmai de platformele care s-au facut vinovate de "macelul" industriei moto britanice...Daca nici asta nu-i Justitie Poetica atunci nu stiu care mai e. Daca-i Triumph e greu s-o dai rasol. Ai optiuni cacalau pe piata UK si SUA iar de piese pentru dansa bani sa ai ca de rest n-ai de ce sa te ingrijesti. De beut un cafecito, oricand... Dam o strigare pe pagina si ne scoatem mobrele la plimbare, la soare, la un cico, cu totii ca sa socializam si noi cum trebuie...Aici cu totii suntem Frati insa putini dintre noi ne-am si vazut la fata. Numa bine Un far gen LSL Clubman pe unde as putea gasi si eu, ceva asemanator ca forma si diametrul sticlei? http://jenksbolts.motoevolution.co.uk/bolts/images/730KL02SW%20mLi.jpg Cumva am mai intrebat o data acelasi lucru sau eram pe alt topic? Konbanwa Adidas, Tot aici ai postat intrebarea despre far...eu am ceva in genul ala insa are prinderea pe un singur surub dedesubt si a fost cumparat de la nemti. M-a costat in jur de 60 euro si e negru mat ca-n poza. Vrei sa ma interesez la Munchen de unul? Un far gen LSL Clubman pe unde as putea gasi si eu, ceva asemanator ca forma si diametrul sticlei? http://jenksbolts.motoevolution.co.uk/bolts/images/730KL02SW%20mLi.jpg Cumva am mai intrebat o data acelasi lucru sau eram pe alt topic? http://triumph-online.co.uk/brit-style-clubman-cafe-racer-headlight-black-blackblack-bezel-19517-p.asp L-am gasit! Asta e, nu? Neata, Mi-a mai revenit sufletul dupa ce m-a trantit la examenu' de sudura Profu' Redneck Welder (sa traiesti Master!). M-a ambitionat sa incerc mai mult, mai bine, mai sus, mai tare, mai mare, mai groasa si cu amperaju' cat mai ridicat Nu dezarmam ci ne aruncam ca turbatii in valtoarea bataliei acolo unde prafu' de pe maidan e mai ridicat ca sa aratam ca nu ne temem de provocari. Azi pun in picioare papucii aia de soi ales Xian-Xian, trelingu' de intalniri ala albu' transparent din fash, tricou'-mulaciune negru inscriptionat "Versaise" cu auriu pe piept, ochelarii mei belea Dyor, umplu buzunarele cu seminte, intr-unu' cu sare si-ntr-altu' fara sare (depinde de starea sufleteasca in care ma aflu), iau cu doua maini cruciulita mea de aur de 400 gr. care sta deasupra patului pe care o sarut ca inainte de batalie si o atarn patruns la gat, retusez ansamblul c-un aer multumit si cu nitel de gel si ies in mahala sa-mi sparg dujmanu'... ori termin seaua azi ori...luni sau marti Pe mai tarziu Editat Februarie 15, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Bine ai venit printre noi si felicitari pentru gusturile alese... Unui Cafe ii sade bine cand are pe dansul scris cu litere mari Triumph caci, deh, are un pedegree bun...da' nici cu japonezele nu mi-e prea rusine pentru ca prin ele s-a nascut o noua specie de motocicleta si anume cea de supermoto. Ironic e ca acum "cafegii" din intreaga lume aduc omagii perioadei de glorie a gonetei nebune intre cafenele folosindu-se tocmai de platformele care s-au facut vinovate de "macelul" industriei moto britanice...Daca nici asta nu-i Justitie Poetica atunci nu stiu care mai e. Daca-i Triumph e greu s-o dai rasol. Ai optiuni cacalau pe piata UK si SUA iar de piese pentru dansa bani sa ai ca de rest n-ai de ce sa te ingrijesti. De beut un cafecito, oricand... Dam o strigare pe pagina si ne scoatem mobrele la plimbare, la soare, la un cico, cu totii ca sa socializam si noi cum trebuie...Aici cu totii suntem Frati insa putini dintre noi ne-am si vazut la fata. multumiri de raspuns, exista deci si alti posesori de Triumph classic in grup ? multumiri de raspuns, exista deci si alti posesori de Triumph classic in grup ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Buna seara, Mi-am ridicat pachetul cu sigurante achizitionate din USA de la Eastern Beaver Company si am descoperit ca numele firmei e justificat doar pe jumatate; e "eastern" intr-adevar, da' poate doar fata de Romania, ca de USA e muult mai "western"...atat de western incat are un iz puternic de sushi, sau cel putin asa mi-a comunicat vamesul care m-a taxat cu 100 de Roni pentru coletu' din Japonia, bani pe care i-am platit fara sa cartesc nedumerit si curios sa aflu ce naiba am primit. L-am deschis, erau sigurantele, am ridicat din umeri si am plecat...cu motorul! Yeah! Ce misto a fost azi! M-am fatait cu el pe cel mai lung si intortocheat traseu doar pentru a ma pacali ca deja e primavara. M-am apucat de sea si am mai sudat putin la ea urmand sfaturile lui Redneck Welder si a avut dreptate; amperii odata mariti cu 10% au facut o treaba mai buna insa cand am terminat cu seaua am descoperit ca se torsionase tabla la unul din capete asa ca mai bine de doua ore am tot ciocanit la ea pana am detensionat-o. Cum naiba se sudeaza o tabla de 1,5mm fara s-o deformezi? Ca s-o dreg a trebuit sa-i trosnesc doua puncte de sudura pe care o sa le refac la final. Am incheiat contraaripa si e gata de chituit si vopsit. Tot azi am gandit si desenat piesele cu ajutorul carora voi prinde semnalele si stopurile iar luni sunt gata, odata cu seaua Insha'Allah! Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nice! Ma bucur ca iti merge bine! Si eu am cam pus-o pe pozitie, am montat niste plastice pe spate, am terminat de vopsit tot cadrul, inclusiv partea care se demonta, am facut schimbul de ulei si filtru. Chestia e ca am dat peste surubul care tinea masa pe motor si interesant e ca e f lung si nu iese din cauza cilindrului, asa ca ramane masa originala, cu cablul un pic topit exteriorul (asta era motivul pt care am umblat acolo) si am tras 2 tuburi termocontractile deasupra. In plus, am gasit un fir (din 5) intrerupt de la senzorul hall (parca asa ii zice), il rezolv maine. Ca de obicei treaba pe fuga, radeau colegii de mine ca munceam la camasa si pantaloni de stofa la motor Maine sper sa montez toata electrica pe pozitie, senzori, relee, etc. Cand sunt acasa zic ca il modific, cand il vad la fata locului(am si 2 poze langa locul unde lucrez la el, una cu un cb750 cafe si una cu vf-ul original), ma cam uit la el si zic sa il fac original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Salut, I feel you man! Si eu lucrez numai in hainele de strada pentru ca n-am timp de pierdut cu schimbatul in salopeta. Te invidiez ca te poti ocupa si de matzaraiele mobrei...eu urasc partea electrica pentru ca pur si simplu n-o pricep si mi-e frica sa nu dau foc naibii motocicletei tocma' dupa ce am terminat de montat piesele noi pe dansa. Ideea mea revolutionara e sa intind firele aproximativ cum au fost, sa identific toate mufele cu functiile lor apoi sa le mut dupa caz, dupa ce tai izolatia si scurtez firele....eventual inlocuit si mufele daca sunt nasoale. Asta e planul...de aici si pana la realizare e drum lung si cale nebatatorita. Da' deloc! Man, tu te apropii de final dupa cum se arata istorisirea ta! Ce a mai ramas de facut la tine? Ai seaua, poate semighidoanele si...alte cateva nimicuri, ca de gros te-ai ocupat deja. Mi-am adus aminte de un prieten care are vopsitorie auto, conventionala, nu electrostatica si ma gandesc sa duc mobreta la el...cel putin o sa am controlul calitatii si al numarului de piese care se vopsesc fara ca ele sa se piarda pe traseu, asa cum a patit fratele nostru care si-a vopsit bijuteria la Motosoft; unde mai pui ca Darian mi-a zis ca bulangiul de vopsitor l-a mai si umplut de respect pe clientul patit, aici pe forum, asa, mai romaneste, ca doar clientu-i de vina, bata-l-ar Domnu' de nesimtit ca dupa ce i-a dat bani mai are si pretentii sa i se vopseasca bine carenele. Acu o juma de ora mi-am luat burdufurile de pe furca sau cum naiba le zice, niste panza de invelit teava de esapament cu insertii din titan si o vopsea termica rosie ca irlandezele expuse la soare in Grecia si m-am oprit pentru ca finantele mele zac epuizate la podea cu limbile scoase. Pana mea, mi s-a-nmuiat cardu' de la atatea plati afara, una mai rotunda si mai rubiconda ca alta si sincer, nu ma asteptam sa fie un sport atat de costisitor insa daca am apucat sa baletez, apoi baletez pana "canta doamna cea grasa". Ar mai fi cate ceva de luat insa imping termenul achizitiilor pana mai intr-o Joi... Mai pune si matalica niste poze ca sa ne desfatam si noi cu nuduri orientale. Na, a mea e pozata numa sub fuste dupa cum vezi... bafta cu proiectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Sincer nu prea am stat de poze, a intrat mizeria cu tot cu manusi, si deabia am facut una neclara cu telefonul. Maine iau camera si vedem daca iese ceva Eu mai am de facut...destule. Chiar daca 90% arata ca in ultima poza pusa de mine, ce am facut nu prea se vede, insa am inaintat cu proiectul. Am prins si amortizorul spate si si-a schimbat un pic alara, s-a mai micsorat garda la sol un pic, am scos cricul central ca ma incomoda in cel mai enervant mod (asa pot sa imi reglez si eu schimbatorul calumea). Am pierdut ieri ceva timp cu amarata de roata fata, nu intra si nu intra, nervi, oboseala. Asa ca am luat o pauza de un sandwich pe la 2 si cand esti linistit se pare ca iti vin idei si am rezolvat-o, incurcasem 2 distantiere. Seaua trebuie sa o retapitez si remodelez. Darian ar fi alegerea cea mai buna, mai ales ca am mai lucrat si am fost multumit, insa am vaga impresie ca e cam ocupat Astept sa am si tdm-ul gata sa am cu ce ma da si dupa trimit si saua. Dupa sa, vreau sa trag o electroliza la rezervor. Dupa, trebuie vopsit. Asta daca ma decid sa o fac 'shiny'. Daca nu, ii trag niste smirghel fin cat sa o matuiesc un pic si sa imi ramana niste urme. Trebuie sa mai montez carburatoarele, sa iau niste oringuri amarate, dar nu stiu cum se face ca in timpul zilei nu ajung in zona aia, ci ajung numai dupa ce se da stingerea. Trebuie sa mai ridic de la garaj o gramada de piese...printre care si semighidoanele mentionate de tine, niste chei, inclusiv cheia pt. strans surubul triplei de la furca. Si ca ziceam ca am facut schimbul de ulei, aveam si bateria incarcata asa ca am invartit putin motorul si vreau sa zic ca mi-a placut zgomotul ala infundat de motor mare care se invarte... Am avut noroc ca mare parte din ce trebuia facut la ea am facut si verificat pe parcursul anului trecut, sa aleg ce e mai bun dintre rezerve (mai am 2 roti, o furca, etrieri, lant, bascula, cate ceva pe la electrica etc) iar acum a ramas doar sa o 'golesc' de tot si sa iau cadrul la mana sa il verific si pe el iar acum urmeaza re-ansamblatul, uns cabluri, am reusit sa salvez lantul (tinut in motorina vreo 4 luni - s-au adunat niste mizerii pe fundul vasului...). Acuma ce sa zic... de mic am fost asa. dezembram jucariile sa vad cum si de ce merg si dupa le ansamblam la loc (unele). Acum am crescut, au crescut si jucariile pe langa noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 care vrea sa o alerge de domnisoara asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Unii dintre noi sunt insurati omule! Pieri Satana, pieri!!! Ptui-ptui-ptui! Ia sa mai bat niste matanii... Update la dupa-amiaza asta, Surprinzator da' azi am primit ausweiss sa ma duc la atelier, propunere care a fost imbratisata cu urale, lacrimi si strangeri in brate afectuoase, manifestari primite cu zambete de intelegere de catre sotia mea, zana mea, frumoasa mea, printesa mea... na' c-am dat-o pe muzica hause... Am ajuns la atelier si mi-am scos parleala cu varf si indesat: Am frezat cu flexul toate cele 15 "urechi" sudate pe cadru, am dat cate un punct de contrasudura fiecareia in parte, am sudat piulite pe 8 dintre ele pentru a putea desface si inchide la loc capacele laterale fara batai de cap, apoi m-am aruncat lacom pe foile din aluminiu pe care le aveam dosite prin atelier ca sa-mi confectionez prinderea semnalelor si suportul de stopuri si numar, piese pe care le-am confectionat in doua ore dupa desenele intocmite ieri. La incheiere am frezat toate micile defecte pe care le mai vedeam si de luni ma dedic in intregime seii! A fost o zi atat de misto ca-mi vine sa si trantesc un dans irlandez de zile mari! Pe luni... Numa bine Editat Februarie 16, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Meserie stopurile! Cred ca a fost ceva in aer astazi...si iubita mea a venit cu mine sa vada motocicletul, am primit si permisie de am lucrat pana acum si chiar am fost si invoit de la un botez de maine...deci surubarim in continuare Azi am rezolvat firele alea dezlipite, le-am invelit frumos in banda termocontractibila sau cum ii zice, deci nu ar trebui sa mai am probleme acolo. Dupa, am reusit sa imi intind lucrurile pe jumatate din suprafata care imi era dedicata. Si uitandu-ma printre fiare, vad...etrierii si imi aduc aminte ca nu prea avea frane ultima oara. Ca sa vezi de ce, toate pistoanele blocate. Da' blocate mama lor de fiare. Cele din fata le-am deblocat cu ajutorul compresorului, chiar daca deabia merge, am scos pistoanele le-am curatat frumos si sunt functionale 100%. Spatele in schimb...deabia am deblocat un pistonas. Si asta din cauza compresorului stricat pe jumatate de dobitocii mei colegi si nu reuseam sa scot o presiune calumea. Sper ca il rezolv maine la garaj cu compresorul meu, imi iau si cheile sa strang piulita de la ghidon si ...ma indrept usor spre ultimele doua sute de metri. Ultima suta va fi carburatorul si filtrul de aer de cumparat. Sa aveti spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Mersi mult pentru aprecierile facute la adresa stopurilor. Le visam cu ochii deschisi inca din momentul achizitiei si abia asteptam clipa in care le voi monta pe mobra. Da, man, azi chiar ca a fost ceva in aer de ne-au lasat sa mesterim la fiare. Hmmm...suspect, nu? Da' cui ii pasa cand in schimb omu' cinstit are parte de quality time cu mocicletu' lui? Noi sa fim sanatosi! Avansezi la Cafe-ul tau in pasi de Salsa Cubana, fara tagada. Intrebare: oare nu-i intelept sa folosesti un kit de reparatii etrieri cand ai belele d'astea la frane? Bine, esti mai pregatit ca mine intr-ale motocicletelor si banuiesc ca stii ce faci... Pe mine ma obsedeaza gandul ca daca voi sari de "tona" cu Cafe-ul meu ultimul meu gand va fi costul unei garnituri fasaite la frane pe care n-am schimbat-o din comoditate...dar asta sunt eu. Mai panicard. D-aia tin mortis sa schimb tot ce e cauciuc si rulment pe mobreta mea veche de 34 ani: din teama. Carburatoarele sunt ultimele si pe lista mea. Am desfacut unul dintre ele si am vazut ca e varza bine...are niste site fleasca, rupte, terminate si nu numai alea...piese pe care nu le-am gasit pe nicaieri... cand le-am cautat pe net nici aia din Olanda nu le aveau deloc ceea ce e ingrijorator pentru ca aia in general au cam de toate. Daca nu gasesc pe nicaieri sa repar linia de carburatoare cred ca va trebui sa las balta ideea de a le reconditiona si ca o ultima optiune o sa le cumpar naibii de noi, dar sper sa n-ajung acolo pentru ca ele sunt orice numa' ieftine, nu. Ce ai hotarat legat de sea si de tank? Pui carena pe mobret? Eu tot schimb combinatiile de vopsea la fiecare 24 de ore...e complicat...dupa mine e cel mai complicat aspect din toata transformarea... Uf ce te invidiez ca si maine lucrezi la fiare. Spor la munca si Doamne Ajuta! Editat Februarie 16, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) vad ca s-a facut lisinte aci` ... hmmm hai ca "mai am" gasit ceva pe net mumos ... de inspiratie asa https://vimeo.com/59677177 Editat Februarie 18, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 vad ca s-a facut lisinte aci` ... Daca munceste lumea Dar...intodeauna se gaseste timp si pt. fiare. @Essad: Mersi de urari... dar dupa atatea zile lucrate in sir, deja incep sa obosesc si scade si moralul... Parca nici lucrurile nu merg cum trebuie; franele nu reusesc sa le aerisesc calumea, ambreiajul la fel si nu e primul sistem de franare demontat, electrica am cam montat tot, dar ma suparau niste cabluri si alte mici nimicuri din astea. Ziceai de kiturile alea de reparatie: cel mai sigur e sa le schimbi, insa la mine un curgeau, dupa ce le-am curatat culisau usor asa ca nu le-am mai schimbat. Nu e vorba ca sunt mai pregatit, sunt la stadiul de vesnic amator, nu am timp si nici cheful necesar sa mai imi complic viata cu mai multa mecanica. Sunt la un nivel cat de cat de baza sa zicem vis-a-vis de intretinerea vehicului, dar cu mai multa inima si interes decat un mecanic wanna-be. Da...si sa vorbim de look acum, am inceput sa montez suportul carenei. Incerc sa fac o micuta smecherie, sa o fac aproape 100% ca iesita din fabrica, probabil minus vopseaua, ca nu mai am rabdare si poate il dau si incerc ... un cb750 Mda, e ciudat cum se schimba visele din copilarie cand te afli fata in fata cu realitatea si in plus se mai schimba si perceptiile de ordin estetic iar 750F-ul l-am vrut de mult, dar parca nu ma mai atrage asa tare...Imi iese treaba, e ok, nu, trecem si ciopartim VF-ul. Ne gandim si las vreo 2 zile si creierul sa 'molfaie' eventualele tampenii care nu stiu cum intra prin cutia craniana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Good evening Cafe Society, Azi a fost o zi plina, fratilor. Am confectionat alte doua capace laterale pentru zona bateriei pentru ca am avut ocazia de a zari, absolut din intamplare, pe net, exact ultima mea varianta si m-am ingrozit de cat de batranicioasa parea motocicleta echipata asa... Pur si simplu m-am scarbit pe loc si am revenit asupra primei idei referitoare la zona respectiva, idee de capac care-mi trecuse prin cap acum 3 luni si al carui sablon zacea pe rafturile mele. Umplerea acelui triunghi cu doua table croite exact pe masura, asa simple, nu dau bine...dar deloc, nene. N-au volum, n-au factorul X, n-au nimic...arata nasol rau. Asa ca zis si facut, mi-am suflecat manecile si m-am apucat de confectionat noile capace din rezerva mea strategica de tabla din aluminiu si dupa lupte seculare care au durat trei ore le-am dat gata. Apoi le-am sablat, gaurit si instalat. Am facut usoare corectii pieselor confectionate sambata, le-am sablat si pe ele apoi le-am montat pe cadru ca sa pot croi contraaripa in acord cu ele...Am facut doua incizii de 3x 50mm pentru a putea strecura suportul de semnale prin contraaripa iar maine finisez si coada, apoi o sablez ca s-o pregatesc si pe dansa de vopsit. Seaua...ah, cati nervi mi-a facut seaua asta!...seaua, asa cum si banuiam inca de vineri, maine va fi gata. Abia astept s-o termin ca sa dau cu dansa de pamant ca tare mult necaz mi-a pricinuit subiectul in cauza......glumesc, desigur. Ma arunc pe geam daca pateste ceva nenorocita aia de sea. Ca s-o ranforsez, s-o fixez pe cadru si s-o intepenesc in prinderi a trebuit sa-mi scot seaua de la Triumph ca s-o studiez indeaproape, apoi sa-i adaptez prinderi similare conceptului meu si n-a fost usor. Am conceput trei tipuri de piese pentru prindere si o armatura care are menirea de a preveni deformarea la presiunea pasagerilor. Doar lipsa de material m-a oprit sa le confectionez chiar eu asa c-a trebuit sa ies cu miloaga la un tip care prelucreaza diverse din fier si care are un stoc mare de materiale. Ala, ca o primadona care se respecta, are un program pe care eu trebuie sa-l respect intocmai altminteri imi inchide usa-n nas, asa ca, sarumana' Conasule, cum doresti matale asa sa fie! Maine dimineata, Nu-i nicio problema! Ba e o problema, 'tu-ti C#$u' ma-tii de viata. De cinci luni astept momentul asta si iata-ma intarziat cu inc-o zi. Dau tarcoale mocicletului ca un rechin in recif care a amusinat o picatura de sange care e pe aproape, stiind ca nu mai am mult parca-mi ies din minti cand imi vad rabdarea pusa la incercare la modul asta sadic...Maine chiar ca e gata chit c-o sa stau pana la rasaritul soarelui de miercuri. Deci, marti e gata!..daca n-ai dormit nu se pune, nu? cam asea o sa arate undeva "in a galaxy not far, far away" Abia astept sa le umplu de vopsea... Numa bine, Fine Gentlemen vad ca s-a facut lisinte aci` ... hmmm hai ca "mai am" gasit ceva pe net mumos ... de inspiratie asa https://vimeo.com/59677177 Salut, Misto rau clipul asta. Nu ma pot compara nici de departe cu tipul ala daramite cu background-ul lui, om care a mancat motociclete de inca din frageda pruncie, insa rezonez tare mult cu el pentru ca asa-mi place si mie sa lucrez, singur. Da tata, asa se face; singur, fara sa te "cuta" la "fap" nimeni de ce faci aia, de ce faci ailalta, de ce nu asa etc. Cand intru in atelier sunt eu fata-n fata cu gandurile mele intr-o vesnica confruntare, cam ca-ntr-un "mexican standoff"..))... se sta cu pistoalele scoase din teaca si care pe care... scapa cine poate, cine-i mai iute-n deget. Asa se creeaza, frate. Inspirational clip! Marfa. Numa bine, man. ...dar parca nu ma mai atrage asa tare...Imi iese treaba, e ok, nu, trecem si ciopartim VF-ul. Ne gandim si las vreo 2 zile si creierul sa 'molfaie' eventualele tampenii care nu stiu cum intra prin cutia craniana. Banzay San, Nu dezarma, frate! Stiu cum e sa te apuce deznadejdea ca esti intr-o eroare ba cu una, ba cu alta si sa-ti cam piara cheful. Am trecut prin doua faze de genul asta de cand lucrez la Cafe-ul meu, momente cand ma-ntrebam daca n-am gresit amarnic apucandu-ma de proiectul asta dificil, ca mi-am stricat motocicleta aiurea, ca n-o sa-mi iasa nimic misto ba dimpotriva etc... Si ca un facut cineva, ori de pe forum, ori intr-o discutie aiurea purtata la o cafea si mult tutun, fara sa-si dea seama, arunca gazolina pe "focul" meu launtric si totul parca prindea aripi din nou. Nu uita ca un Cafe veritabil e o motocicleta de serie, oricare ar fi aceea, nu conteaza, desfacuta si reinterpretata in intregime dupa ideile tale, in garajul tau, asa ca nu exista criterii dupa care sa te judece careva daca ceea ce-ai facut tu e frumos sau nu... Sunt cateva repere universal acceptate ca fiind ale unui veritabil Cafe, repere pe care trebuie sa le inserezi in proiect insa si ele la randul lor sunt destul de vagi asa ca e loc de originalitate cat cuprinde. Un rezervor batut aiurea in garajul tau e de doua ori mai pretios si mai Cafe decat unul batut impecabil pe la nu stiu cine ce vedeta in tablarit. In Anglia am zarit cafe-uri care aveau cutii de Coca-Cola legate cu "soricei" de cadru, cutii in care erau bagate niste bucatele de furtun pentru condens, sau ceva de genul asta, nu stiu exact pentru ce si n-aratau rau chiar deloc. Erau cafe-uri veritabile de la mamicuta lor de acasa, zgariate si patinate de vreme si nimeni n-avea ceva de zis, altceva inafara de complimente desigur. Keep it simple, keep it going! Tine-ne si pe noi la curent cu proiectul tau. Bafta si spor la munca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 de ce kilu meu nu pot sa vad clipu de pe vimeo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Salut Pisica San, Vase de expansiune pentru antigel??? Super tare! Intr-adevar, mare dreptate mai ai; improvizatia este o arta in sine iar mobrele alea erau intr-adevar niste obiecte atat de frumoase incat nu stiai la care sa te mai uiti mai intai. Am pe undeva niste poze cu Cafe-urile vazute dar si cu un scuter al "inamicilor", al asa-zisilor "MODS", o trotineta-aratare de culoare albastru-WC (banuiesc ca stii cam cum arata nuanta aia de culoare) pe care am numarat nu mai putin de 18 faruri si tot atatea oglinzi retrovizoare...si ca tacamul sa fie complet, la spate avea o antena flexibila uriasa pe care culisa o codita de iepure prinsa-ntr-un inel... . Eram cu totii in zona Chelsea-Kensington in fata unui restaurant asteptand sa ni se elibereze o masa si trece trompeta aia pe langa noi, moment in care am crezut ca halucinez, nu alta. Avea un halou de lumina in fata de jurai ca au venit aia mici si verzi cu trei degete la o mana sa ne ceara prietenia....cand colo, ET se opreste la 15 metri de noi si dupa ce face doua-trei manevre mandre, baga cu spatele intre doua masini. Am cazut pe jos de ras! 18 faruri si 18 oglinzi retrovizoare! Ala care le-a prins era chiar un artist in asa ceva pentru ca erau simetric asezate si atent dispuse in cerc. Intors in tara descopar pe net un documentar despre Cafe-uri in care un MOD ne povesteste cat de mandru era de scuterul lui cu j-de mii de faruri si abia atunci mi-am dat seama ca de fapt eu vazusem, nu o extravaganta de-a unui nebun oarecare, ci un obiect incarcat, pe langa faruri si oglinzi, si cu o istorie strans legata de Cafe Racing... Azi ajung la vopsitor! Salutare baeti de baeti, Am fost la Posta sa-mi ridic un "colet" venit din UK si nu era ceea ce sparam sa fie, adica piesele alea multe si marunte pe care mizam, printre altele, sa-mi leg rotile de mobret ci un "plic mare", adicatelea, un plic mai dolofan, ambalaj in care era dubla comanda "push/pull" de la Venhill. Ma rog, e binevenita din moment ce-am si achitat-o, nu? Vine cu doua "rotite" (sau cum ma-sa le-or chema) din aluminiu pe care prinzi cablurile de acceleratie; una dintre ele face mai rapida acceleratia (in comparatie cu cea standard) cu 25% iar cealalta cu 40%...Acu', n-am habar care dintre ele e cea mai cea insa amandoua sunt primite cu mare drag si...ce sa zic, bogdaproste. N-am crezut ca seaua o sa fie piesa care ma da cu capu' de pereti intr-atat incat sa ma uit dezarmat ca bou' la poarta noua la cum ma-sa s-o prind mai simplu si mai eficient. Poate ca tot stand pe langa mociclet m-am plafonat si am nevoie de o perspectiva "out-of-the-box", diferita si avizata. Prinderea originala era constitutita dintr-o balama pe-o parte si o nuca cu cheie pe cealalta parte; bagai cheia si ridicai seaua, aranjament practic in versiunea de strada insa complet grobian si de neacceptat in versiunea Cafe. cadrul nu e pregatit pentru o alta prindere asa ca a trebuit sa inventez ceva suficient de simplu incat sa nu fiu nevoit sa scot o trusa-ntreaga de scule ca sa dau jos seaua. Ce naiba, mai mult de un inbus sau de-o cheie de 10 n-ar trebui sa ai nevoie, nu?... si nici sa scoti contraaripa, capacele laterale, cricul, bateria si stiu eu mai ce ca sa ridici nenorocitul aia de scaun... Stau cu cadrul gata de dus la vopsit si ma zvarcolesc in ceasu' mortii cum dracu' s-o rezolv... Ia sa-mi fac o cafea ca poate-mi trece prin cap vreo idee... pe mai tarziu Editat Februarie 20, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Vezi ca acceleratiile rapide se folosesc pe circuit. Sa nu dai de belea cu ea pe strada, sa iei o groapa si sa accelerezi blana. Defapt aia nu e acceleratie, e ON/OFF gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Vezi ca acceleratiile rapide se folosesc pe circuit. Sa nu dai de belea cu ea pe strada, sa iei o groapa si sa accelerezi blana. Defapt aia nu e acceleratie, e ON/OFF gaz Salut, Rock'n'roll baby! Misto! ...deci trebuie sa-mi trag un CASCO baban la ea... nu-i bai, am "clanson" si-l avertizez pe ala din fata ca motociclistu' din spate, adica io, urmeaza sa-l invite la un Cafe... ce daca-i in portbagaj? tot cafe e, nu? E superfinisata piesa aia de la englezi, pe bune, e chiar o placere s-o atingi si s-o joci in lacas. E un obiect de calitate lucrat cu simtul raspunderii. Ca sa stau mai linistit fac un compromis si am sa montez acceleratia cu rotita aia care mareste raspunsul cu doar 25% mai mult...apoi mai vedem noi... Legat de sea se pare c-a rasarit soarele si pe strada mea pana la capat. Am avut dreptate cand ziceam ca tot stand pe langa motor m-am blocat intr-o solutie din care nu mai ieseam neam, nici cu mama cafelelor. Efectiv parca-mi epuizasem toata imaginatia si ma dedeam de ceasu' mortii cautand s-o rezolv neaparat azi, cu orice pret ...Ei bine, n-am rezolvat-o azi desi de dimineata asa parea. Avea un mare joc lateral, atat in fata cat si-n spate si chiar daca prindeam spatele in surub, cum si planificasem initial, partea din fata tot mai juca. Apoi, ca sa prind partea din spate in surub, trebuia sa carotez contraaripa ca sa-i fac un capac cu balama prin care sa bagi un inbus sa desfaci seaua si tra-la-la tot asa... Era neelegant, neconstructiv si de neacceptat asa ca "back to square one" si tot asa pana mi-a trecut prin cap sa-l chem pe mosulica ala care m-a tot ajutat cu tabla...si da-i si cere-i sfatul si din vorba-n vorba aflu ca a lucrat in proiectare in mecanica fina. Haules Baules! I-auzi brau', pai de ce nu zici nene asa? Si iaca cum vine c-o solutie atat de simpla si de eleganta incat mi-a umplut sufletul de caldura, nu alta. O sa-mi confectioneze un pinten pe arc, un soi de mecanism gen tragaci de arma, fin si discret care va culisa odata cu seaua cand o montezi pe mobra si care odata ce ajunge in locul special ales, gravitational el va cadea in acel spatiu blocand-o ajutat nitel si de arc. Apoi cand vrei s-o scoti, actionezi o parghie invizibila la prima vedere si pintenul se va ridica eliberand seaua pe care o poti trage inapoi libera ca pasarea cerului. Imi venea sa-l pup nu alta! I-am dus cadrul si seaua la atelier si maine-i gata, da' chiar gata, asa ca cel mai sigur vineri umplu tot portbagajul cu piese, zbor catre vopsitor si incepe numaratoarea inversa. CB-urile, cel putin modelele de dupa 70 (mobre asupra carora ma pot exprima cat de cat) au fost gandite cu sea pe balama iar cadrul in consecinta e destul de umplut de diverse altele, piese si intarituri care nu-ti prea mai lasa loc de inventii fara sa bagi flexul adanc in problema iar cum eu numai asta nu doream sa fac, m-am cam blocat odata ajuns la capitolul scaun... Lesson learned! Abia astept sa vad rezultatul. Sper sa iasa din prima. Numa bine fratilor! Update: Azi am dus primele piese la vopsit. Maine pleaca si restul...asa sper. De plecat, pleaca insa nu stiu daca pleaca toate. Maine termin de sablat contraaripa, mai verific nitel seaua de defecte si daca e ceva ce-mi sare-n ochi rectific, apoi pleaca si dansa val-vartej odata cu frame-ul la vopsit. Ma simt ca puscariasul care a petrecut 20 de ani la racoare caruia i se ofera un free pass in cel mai exclusivist bordel...sau ca un copil de ziua lui caruia i se da liber la jucarii intr-un supermagazin de gen...asa e mai bine? adica grozav si pus pe fapte mari. Daca piesele odata intoarse de la vopsit or sa se si sincronizeze cu pachetoiul meu de garnituri, simeringuri, o-ringuri si rulmenti care e pe vine din UK, ei bine, acea sfanta data calendaristica chiar ca va fi marcata cu rosu si considerata drept ziua-n care puscariasului i s-a dat liber in magazinul cu jucarii si a copilului caruia i s-a oferit un platouas c-o blonda, bruneta si-o roscata, pe gratis, toata noaptea...hmm...ceva nu-i in regula aici... Dar sa lasam destinul sa-si impleteasca linistit itele-i complicate si sa-mbratisam momentul asa cum ni se serveste el sub nas de cand lumea si pamantul: abrupt si vesnic surprinzator. Azi totul s-a legat si cine sunt eu sa ma impotrivesc? Pe maine, Fine Cafe Society Editat Februarie 20, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanu. Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Vad ca ti se aliniaza astrele maestre cafengiu! Felicitari si spor la munca! Astept cu nerabdare pozele finale....si opera lui Darian(cat te-a costat?)! Pana atunci sa multumim ascendentelor ..descendentelor, planetelor stelelor si lunilor...dar mai ales soarelui! Bonne chance! Fanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salutare iubitori de cafe, Am sablat contraaripa si am participat cu sfaturi inutile si cu "âhâ-uri" inteligente la conceperea mecanismului seii si acum am certitudinea ca maine dupe 12 sunt deja in drum spre vopsitor...ma rog, n-am fost chiar atat de imbecil... am tacut istet si am vorbit cat sa salut si sa nu par mitocan insa am bagat la cap cu lacomie toate ideile ca sa-nvat doar pentru ca data viitoare sa nu ma trezesc in mijlocul aceleasi probleme. Eu zic ca e absolut natural sa ma-npotmolesc la unele provocari pentru ca discutam despre un prototip iar firesc ar fi fost sa-l pastrez si sa confectionez o alta sea in locul celei la care s-a tot lucrat in ultimele zile dar nu mai am timp acum. Data viitoare, la celelalt Cafe. La Darian ajung dupa ce vopsesc seat-pan-ul, adica foarte curand, pentru ca mi-e si jena sa-l duc asa cum e el acum, cu toate punctele de sudura la vedere si cu zgarieturi peste zgarieturi. O sa fie frumoasa, zic eu, si trainica in mod sigur. Chiar prea trainica as putea zice...Iarasi, sa nu uitam ca e un prototip. Ma intreb si va intreb daca exista un soi de spray care odata aplicat capata un aspect de cauciuc sau ceva de genul asta pentru ca tare folositor mi-ar mai fi in general...am sa caut pe net. Englezii mi-au dat de veste ca doua din multitudinea de garnituri comandate si asteptate or sa soseasca dupa o luna din Japonia asa ca le-am dat cu flit si le-am zis sa-mi puna pachetul ala mai tout de suite, iar alea doua repere, cand or veni, sa le puna intr-un plic si sa mi-l trimita atunci. Eu nu sunt dispus sa astept o luna cu toate imprastiate pe aici ca-mi pierd mintile. Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Eu ma cam apropii de sfarsitul ansamblarii. Mi-am prins urechile la carbelitor, cu tot cu schimbat oringuri, tot curge. E un carburator care, dupa parerea unor posesori, cel mai bine trebuie lasat pe mana unui...ceasornicar Mai incerc si zilele viitoare, dupa care vad ce fac mai departe; pana una alta iese si tdm-ul de la servisat si mi-am schimbat cauciucurile si la bicicleta, asa ca iau pauza de la surubarit o vreme. Problema la moto ar mai fi si electrica in exces, relee, fire, alte chestii care nu prea stiu cum sa le ascund daca ii fac o transformare spre ceva mai simplu si necarenat. PS: poza cu nenorocitul: Editat Februarie 21, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.