EssadBey Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) Asta e un proiect englezesc de Cafe, scos dintr-un BMW, pe care mi l-a trimis un amic de peste Canalul Manecii...mistocuta rau mobreta... Pe mai tarziu.. Buna dimineata, Proiectul lancezeste de peste doua zile pentru ca de orice m-as apuca nu pot incheia din lipsa de piese. Am un pachet ratacit in meandrele Postei Romane inca din data de 25 Februarie (dupa spusele expeditorului), alte doua pachete din UK, unul plecat dupa celalalt la interval de o zi inca de acum o saptamana, care se tot lasa asteptate de luni incoace si inca unul tot din UK, plecat abia ieri dupa mailul de confirmare primit dis de dimineata... Fiecare sfant pachet in parte contine, printre alte piese de importanta secundara, cate o piesa "dureroasa" ca de exemplu pistoanele de la etrierii frana fata fara de care nu pot incheia fata sau cele doua garnituri mici cat un bob de cafea care-mi tin motorul deschis...Cam asa stau lucrurile si-n cazul echipamentului electric sau al vopsitului...da, mai am de vopsit doua elemente si se lasa asteptate de ceva vreme...Nu mai zic de levierul de frana fata care "la spartul targului" descopar ca desi e misto si scump rau de tot, dansul are si niscaiva lipsuri: n-are lacas pentru switch de frana; de pus frana, pui frana, nu zic nu, da' stie-n pana mea si ala din spate??? De aprins se va aprinde ceva da' va fi cu siguranta o lumanare pentru fraier pentru ca nimeni nu va realiza ca opresti, din lipsa de stop aprins, nu? Hoochie mama...treci la treaba si inventeaza ceva elegant la levier...ma trec transpiratiile deja... Ma omoara detaliile astea!...La electrica inca dau din colt in colt pentru ca nu m-am dumirit de lista completa de inventar ca sa comand tot odata si sa scap de povara pachetelor asa ca ma mai asteapta cel putin inca o sedinta porno cu Posta Romana si tremur de placere la gandul asta... Nu-mi ramane decat sa frec suruburile... O, mi-am amintit: ieri mi-a venit unul din cei doi robineti de rezervor comandati (apropos, iaca inca un pachet care tre' sa vina...USA...p!$#@ ma-sii) iar o ora mai tarziu mi-a picat un colet pe care-l asteptam cu interes: un dispozitiv de curatat cu ultrasunete. Baeti, scutura ala rugina de pe suruburi intr-un mare fel! M-am jucat cu el mai bine de doua ore si am facut bec un pumn de suruburi cu rugina pe ele de numa' numa'...L-am luat special pentru carburatoare ca sa le curat in toate gaurile, tat, tat, tat, de jur-imprejur si sunt tare mandru de achizitia facuta pentru ca-si face treaba "biniditat". Bagi piesele in cuva umpluta cu apa, dai drumu' la bazaitoare si astepti intre zece minute si nu mai mult de o ora. Poti repeta sedinta la nesfarsit cu pauze, pana curata tot jegul de pe piesa. Nu tu frectii, nu tu zgarieturi de la perie, nu tu dureri in degete si-n brate...doar apesi un buton si gata! Poti sa-l ajuti cu putin detergent, cu otet sau cu un solvent non inflamabil da' nu-i musai; depinde de cat de afectata-i piesa de rugina sau si de rugina... Acu stau cu ochii-n geam ca mosii dupa postasul cu pensia asteptand coletele alea si injur de mama focului ca ala de mana caii trasurii pe bulivar... si vremea-i de cacao asa ca nu-mi prea da mana sa ies cu mobra la plimbare; cine dracu' vrea o tranteala pe asfaltul rece intr-o zi fara soare? Ne auzim mai tarziu. Asfalt uscat Editat Martie 14, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 salut, cat te a costat aparatul de curatat cu ultrasunete si de pe ce sait l ai comandat,poze ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) salut, cat te a costat aparatul de curatat cu ultrasunete si de pe ce sait l ai comandat,poze ceva. Salut, Cauta-l pe ebay.co.uk la "ultrasound cleaning" devices si pretul porneste de la 150 si ceva de GBP plus speze transport si ajunge la cateva mii de lire sterline, in jur de 4000 si ceva...poate chiar ceva mai mult, depinde de aplicatie si dimensiuni... Merita investitia. Vezi pe youtube ce face dracovenia aia de curatat si ai sa te convingi cu ochii tai... Asfalt uscat poze pun mai tarziu...am uitat sa pomenesc de asta in postarea de mai sus... Numa bine! erata: ultrasound se va citi ultrasonic...p!$#@ ma-sii de editor incompetent...acu il dau afara de nu se vede! Urgent telegram Salut.Stop.Azi am frecat menta big style.Stop.Piesele n-au venit.Stop.!@#@$$$#UPS#@!DHL!!!Posta Romana &*(()@*@^TNT^@%!! in dosurile alea mari azi, maine si-n vecii vecilor amin!.Stop.Nici seaua mea nu e inca gata. Stop.Coletul ratacit a ramas in continuare ratacit.Stop.Lua-v-as @#!$!#@$$!#!#!#!#!!!!!**&&^^!&*((!&!!))) Postei Romane cu tot.Stop.Privesc cu speranta catre ziua de maine.Stop.!$@#!$@%!^!&*(!*&!^%!@(!)!)))!(!*!&^%@$ in curieratul vostru rapid, cu cratimele de rigoare, desigur.Stop.Sa ma @%#^@%#&@*()_(&@^% la micul dejun, brunch, pranz, 5 o'clock si cina de vagabonzi ce sunteti.Stop.Fratilor, daca Moartea vrea sa vina la mine, sper sa foloseasca serviciile parnaiasilor astia de Curieri.Stop.Murphy zice ca si maine e o zi de la Bunul Dzeu.Stop.Asfalt uscat!.Stop. End transmission.................... - "Whose motorcycle is this?" - "It's not a motorcycle, baby, it's a chopper." - "Whose chopper is this?" - "It's Zed's." - "Whose Zed?" - "Zed's dead, baby, Zed's dead." Maine incep sa pun motorul la loc; piesa cu piesa si garnitura cu garnitura pana-l inchid...ma rog, sper ca garniturile alea mici cat unghia si nevenite inca sa nu fie de jos de undeva...sincer, nici n-am idee de unde ma-sa sunt alea insa cui ii mai pasa? Maine inchid motorul...Chiulasa e lasata inca de azi la reglat supapele si de ridicat o ridic marti sau miercuri...boboc! Daca o ridic miercuri, tot miercuri ii pun si capacul chiulasei si ales bules! Vad eu cum ma descurc de zambucurile alea de garnituri... Miercuri vin si coletele mele si stiu asta pentru i-am calarit pe englezi pana s-au interesat la UPS iar cand am aflat m-am tuflit atat de tare incat nici n-am mai avut nervi sa ma cert cu ei...Asta e mersul Lumii, ce sa-i faci? So close and yet so far... Azi am frecat la suruburi de mi se face sila numai cand ma gandesc la ele...bleah...le-am bagat la ultrasonice, le-am frecat cu sticla, le-am frecat cu creme speciale si, Doamne, cat am mai frecat la ele ca sa le scot giugiuc si tot n-am incheiat subiectul... maine inca mai am de lucru la ele. Pana maine, numa' bine Fratilor! Buna seara, Azi m-am apucat de motor asa ca mi-am continuat rutina cu suruburile... Am curatat si pistoanele daca tot aveam bancul plin de chestii, nu c-as fi avut nevoie de ele acum insa am facut-o ca sa mai scap de piesele alea de care ma tot impiedic prin atelier. Am montat cuzinetii de palier, transmisia si restul de piese ramanand ca pe luni sau marti sa pun chiulasa pe dansul si apoi hop cu el pe cadru. Garniturile lipsa care-mi dadeau emotii au fost inlocuite cu altele exact pe aceeasi masura, luate de mine de la Wemoto inca de prin Noiembrie, piese de care uitasem ca le aveam asa ca va imaginati ce bucurie pe mine cand am dat de ele. Motorul inca nu-i gata insa am tras cateva poze asa cum se prezinta dansul acum... Pe luni... Asfalt uscat! Azi e zi de doliu in atelierul meu; am rupt un surub in carter. Am setat dinamometrica pe valorile scrise-n carte, am verificat si paraverificat sa nu cumva sa fi gresit si da-i inainte cu tupeu. Strang unul...tzac, tzac...strang doi...tzac tzac...strang trei....trosc si nati-o rupta ca ti-am dres-o...Ce naiba sa-i mai faci? Am desfacut motorul la loc si l-am trimis de urgenta la doctor sa-i scoata srapnelul din rana si am dat fuga la Honda sa-i comand un altul care vine abia joi...Ptui, bata-l-ar cu levieru' indoit pe la dos sa-l bata de surub vagabont ca mi-a taiat aripile de numa' numa' asa ca incepand de azi am sa beu...si am sa tot beu cu intrerupere miercuri cand ajung piesele de la engleji...apoi continui sa beu de suparare pana ma suna sa-mi iau tinicheaua de la doctor...apoi ma las de beut si-mi vad mai departe de viata. Numa' cine nu incearca nu greseste, nu?... Pe mai tarziu...si Afalt Uscat! Buna seara, Scuze de greselile de ortografie din postarea de mai sus insa nu prea mai sunt in apele mele de cand cu surubul ala trosnit in carter. M-am dat de ceasul mortii sa-mping lucrurile in directia dorita, si in ritmul meu, insa inca odata constat ca nu te poti pune de-a curmezisul mersului firesc al Universului. Daca faci pipi impotriva vantului e mai mult ca sigur ca te vei stropi pe bombeuri ne zic intelept stramosii si n-ar strica sa-i mai si ascult din cand in cand. Instinctul meu imi dicta sa cumpar, pe langa toate garniturile, o-ringurile si simeringurile alea, si suruburile, insa ratiunea a intervenit la mijloc cu autoritate si m-a oprit din cheltuiala spunandu-mi ca e o prostie, ca ce naiba, doar sunt fiare nu cauciucuri obosite...miercuri vin (cu greu, nene) piesele plecate de mai bine de zece zile din UK iar din pacate suruburile nu se vor numara printre dansele, asa ca voi fi fortat sa le strang tot pe alea vechi, cu o mana pe cheia dinamometrica in timp ce cu cealalta mana probabil ca o sa strang la piept o Biblie... Daca mai plezneste unul o sa albesc de tot!. Ca un Tango Argentinian, nu alta...cam asa evolueaza proiectul meu; rafale violente de pasi inainte, o pauza lunga si erotica, trei-patru pasi inapoi, o rasucire ferm controlata, un crac sexy intre picioarele lui, o fandare c-o semi-rasucire lenta pe spate, o pipaiala atent studiata aplicata stiintific formelor dansei, trei patru inclinari de cap in directii opuse celor ale partenerului urmate de o alta rafala de pasi intr-o directie surprinzatoare cu-n tempo usor diferit....Ei bine, Cafe-ul meu e undeva in zona pauzei erotice de care pomeneam mai inainte. Cum apare o schimbare de situatie va anunt...Vive La Resistance! Asfalt uscat Salut, Ia uite ce-am descoperit azi: Cool, ha? Astept coletele care tre' sa-mi pice azi... Numa bine Editat Martie 14, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 hmm ... foarte interesant si cred ca ar fi extrem de utila la casa omului, dar ma gandesc ca s-ar putea la moto sa nu fie foarte bun, ca din moment ce se intareste la caldura sunt curios cum ar reactiona la temperaturile din motor. ma gandesc sa nu se crape sau sa imbatraneasca din cauza caldurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 ai asamblat etrierii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Salutare, Azi am montat motorul (cele doua cartere), maine pun pistoanele si daca-i gata si chiulasa nu ma las pana nu-l urc cu totul pe cadru. Am montat etrierii si am confectinat o prindere pentru farul pe care-l aveam in dotare. Acu 15 minute am intrat in casa si inca sunt casatorit ceea ce e bine insa sunt cu adevarat curios sa aflu cat timp voi mai putea deschide usa casei cu cheia din dotare... Poze cu motorul meu varianta 2.0 (cu surubul frant scos dintr-insul) si cu etrierii Abia astept ziua de maine... Asfalt...nu prea merge cu ce e afara... Numa bine ai asamblat etrierii? Salut Frate, Victorie! Da, nene. I-am legat de numa' numa' cu exceptia banjo bolt-ului din stanga pe care vreau sa-l inlocuiesc cu switch-ul de frana.. Mi-am cam prins urechile in rahaturile alea de garnituri ciudate insa le-am dat de capat pana la urma. Acu' sa vezi ce frumoasa arata live, nu pozata cu trompeta aia de camera de pe telefonul din dotare. Ma gandeam sa-i rasucesc prinderea farului sa vad cum arata cu el nitel mai jos...ma gandesc c-o sa arate putin mai agresiva...inca nu e hotarata treaba si daca stau stramb si judec drept, farul e ultima mea problema. Acu ma-nfurii si-mi iau unul cu LED-uri... Zici ca "fairing-ul" ala negru o face naspa? Mi-e zau ca-mi place cum arata si parca parca... Noaptea e un sfetnic bun. Pe maine, bro' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 incepe sa prinda formaaaaaaaaaaa.... si critica acuma ca de laude la final. personal nu-s de acord cu furcile rosii. mai ales ca spatele si cadrul sunt negre. parca te-ai chinuit prea mult, plus ca ia din farmecul aripii fata care trebuia sa fie "cireasa" farul imi place ca nu e cromat si imi mai place cum ai mentinut tema aurie - etrieri, suport far, manete imi plac rotile negre. siiiii...observ in departare rezervorul de lichid de frana tot.....rosu. c'mon. si suportii la semighidoane. parerea mea e ca te-ai intins mult cu rosu. mult prea mult, mai ales ca e o culoare care sare in ochi. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut, Critica nu ma sperie si nici nu ma supara asa ca shoot away my friend. Nuanta de rosu Ferrari folosita pe tank, la furci, pe articulatii semighidoane si pe aripa are un rol important in intreg pentru ca restul motocicletei e negru-mat si stai asa ca inca n-am pus motorul pe ea ca s-o faca si mai masiva...ca sa nu mai zic de sea care are la randul ei doua nuante de negru..."in viu" arata mai bine si chiar ar mai cere un accent de rosu pe undeva...Treci pe la mine s-o vezi live si ai sa te convingi. Nu stiu daca ramane gas-tankul asta asa ca trebuia sa ma adaptez la doua scenarii: ramane tankul ala ruginit si atunci ii scot aripa si ramane rosu pe jambe si pe articulatiile semighidoanelor, conditie in care Politia Romana ar fi fost multumita ca are rosu pe undeva ca-n actele de origine sau ramane asa cum o vezi acu'.. Apoi, inca n-am epuizat trucurile pe care le am in maneca...Stai s-o vezi gata. O sa fie un pic mai altfel... Oricum, mersi mult pentru aprecieri si pentru critica deopotriva pentru ca numai asa-ti poti pastra echilibrul in tot ceea ce intreprinzi si vorba lui Gustave Flaubert: “Trebuie sa fii corupt pana-n maduva oaselor sau sa ai o inima cu adevarat imensa ca sa-ti placa chiar orice (fara sa critici)" Azi trec pe la chiulasa sa vad "cum stam". Sper sa fie gata pana la 5-6 pm ca s-o salt pe motor. Rock'n'Roll, baby! Pe mai tarziu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Trebuie sa ma asociez si eu parerii ca furca nu trebuia sa fie rosie :-) Aripa rosie trebuie sa fie centrul atentiei iar furca merge neagra ca sa nu distraga privirea. Dar, vorba ceea, de gustibus et coloribus non est disputandum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Buna dimineata, Cu ajutorul prietenului meu de suferinta azi am pus pistoanele la locul lor si am dat o fuga pana la chiulasa sa vad daca-i gata...Si nu era gata. Abia maine la 10-11 o ridic de la tuning. Altminteri toate-s bune si la fel; polisez intr-una la suruburi de ma apuca damblaua. Nu termin cu unul ca dau de altul care se cere la randu-i dezmierdat pe polizor si ia-o de la capat. Cum pun o piesa pe motor, cum hop, apar cel putin doua suruburi care se cer lustruite ca la carte si fara sa ma laud, cred c-am ajuns un mic expert in asa ceva. Nu tin minte sa mai fi frecat asa de mult de cel putin peste un sfert de veac, si ma refer aici la perioada deplina a pubertatii mele cand practic campasem in baia familiei, loc din care am mai iesit doar cand mi-au crescut barba si mustata de i-am si speriat pe ai mei, dar asta-i o poveste de talk-show de noapte labeunu tv care nu se cere dezbatuta aici si acum... Azi am dat ochii pentru prima oara cu dusmanul meu. Montasem pistoanele si Dan, amicul meu studia "avansul" motorului cautand sa-l aseze la semn moment cand din senin am dat ochii cu EL...un manunchi de fire electrice care se stropseau la mine ca o matza incoltita de dulai, fire care ieseau zbanghii din "delcoul" mobrei mele refuzand sa "ne spuna" cum pana mea se cereau asezate in peisaj... Ne-am masurat reciproc din priviri si pentru moment n-am pornit ostilitatile...pentru moment. Parca vad ca intr-un viitor nu prea indepartat, noi doi ne vom confrunta: eu si electrica mobrei. Nu suport partea asta insa n-am de ales si o sa-ncerc sa-i dau de capat intr-un fel sau altul. Deocamdata e 1-0 pentru mine la meciul de azi pentru ca am dibuit repede cum naiba veneau dansele pe motor dar sa vedem etapele viitoare. Am desfacut linia de carburatoare si primul dintre ele e daja spalat la ultrasonice, suflat, golit de maruntaie si pana luni va fi vopsit si pus motz la loc pe "linia" de pe care l-am dat jos. Pe maine mes amis. Salutare, Am mai vopsit cateva mici piese care vin puse pe motor maine si am inceput sa ma documentez serios legat de carburatoare...wow...am capiat instantaneu cand am vazut ca nu-i chiar ca o plimbare prin parc chestia cu carburatoarele...una la mana, niciunul dintre cele patru nu mai avea membrana de deasupra, piesa care nu se mai gaseste usor. Doi la mana, carburatoarele tip Keihin VB (cel putin asa sustine un tip american care are si o pagina dedicata carburatiei in general) sunt destul de greu de reparat daca n-ai cunostinte temeinice in domeniu si in al treilea rand, acelasi tip nu recomanda deloc polisarea, sablarea sau vopsirea corpurilor lor din "n" motive iar linia mea e varza de urata ce e...Sa ma ca# in el de noroc daca nu-mi vine sa-mi dau cu cusma de pamant si sa urlu la cer ca lupii. Ce pana mea, da' chiar nimic nu-mi iese din prima fara sa ma strofoc??? Trec la plan B si sparg pusculita copiilor ca nu mai am chef de visat cai verzi pe pereti. O bag in ma-sa de linie de carburatoare si-mi iau unele noi ca sa nu ma doara capul. Vine coletul, desfac cutia, scot linia, o montez pe mobra, pun ceasurile pentru un reglaj-doua si pa si pusi...totu' cu manusi si fara dolor de cabesa. Maine urc motorul pe capra si abia astept sa-l vad cum sta. S-a mai zgariat pe ici pe colo la tipu' cu chiulasele insa nu poti face omleta fara sa spargi ouale, nu? O sa-l finisez dupa ce-l spal si-l degresez, apoi ii dau o cheie si gata-i vopseaua. I-am transmis lui Darian ca marti, ready or not, ridic seaua de la el asa ca marti o sa stiu mai exact cand naiba termin cu partea mecanica si de surubarit ca-n rest ma dedic numa' electricii. Pe maine, baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 (editat) Eh, nu-i bai cu carburile. Cheama un profesionist, stai langa el sa vezi cum ii merg mainutele si dupa te prinzi. Sau daca zici ca sunt varza, cauta pe ebay, nu se poate sa nu gasesti,si inca ceva... citeste aici ceva legat de membrane /index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ . Nu sunt sigur ca vei gasi solutia, dar corneliu parca rezolvase. PS: darian o mai lungeste uneori, nu cred ca din cauza lui, insa treaba o face 110% calumea, asadar eu zic sa mai strangi un pic din dinti si o sa vezi ce calumea iese. O sa il cinstesti dupa! Editat Martie 24, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Ohayōgozaimasu Banzay San, Mersi pentru linkurile alea, frate! Mi-a mai revenit inima la loc. Chiar n-am habar de ce ma-sa nu-mi ieseau si nemtii aia la cautarea pe Google ca de n-am tastat in toate felurile cuvintele cheie si tot numa' de americani si de olandezi dadeam... Din cele cinci repere pe care le cautam am gasit patru ceea ce nu e rau deloc, adica kit-ul principal de garnituri si jet-uri, membrana de jos cu arc (Carb Pump Diaphragm), plug-ul din cauciuc si un alt jet, ramanand sa dibuiesc pe undeva o membrana care sade in partea superioara a carburatorului (Air Cut Off Valve), aceeasi pe care neamtul de la care am cumparat mobreta probabil ca a tot mermelit-o ca pana la capat s-o scoata de pe toata linia ca nu-i mai dadea de cap...Posibil c-a scos-o ca-l incurca la amestecul de carburant cu aer si decat sa tina trei cu si un carburator fara le-a scos pe toate ca sa mearga uniform. Cu exceptia membranei cauzatoare de dureri de cap, pe restul am sa le si comand azi asa ca-ti raman indatorat pentru ajutorul acordat in privinta acestui subiect. Asa cum mentionam si ieri, azi urc motorul pe capra si-mi frec palmele de bucurie, nu alta. Pentru ca e greu de numa' numa' o sa-l mut de pe banc pe un carucior cu roti pe care asez in prealabil un stand-acordeon, am sa dau jos bascula de pe cadru, ridic motocicleta cu totul si vin cu ea la motor in loc sa vin cu motorul la dansa...e mai sigur asa; nu zgarii nici cadrul si nici motorul. In decursul acestor sase luni am pus motorul pe cadru de doua ori si cum de tot atatea ori am incercat sa-l montez venind firesc cu motorul la cadru, fara nicio exceptie, de fiecare data atingeam uratel de tot ansamblul; de data asta am sa procedez invers sperand c-o sa fie mai bine...zic eu. Puteam s-o fac inca de sambata insa presupunea sa-mi aman pentru inca doua ore intalnirea din oras cu nevasta iar asta nu se cadea deloc, si mai mult de atat, as fi lucrat sub tensiune iar atunci cand lucrezi astfel esti predispus intr-o proportie mai mare la accidente, lucru pe care-l evit acum. N-are sens s-o dau in bara acu', cand sunt atat de aproape de final.Saptamana asta, care se anunta destul de urata pana vineri as zice eu, o sa fie una interesanta pentru mine deoarece trebuie sa-mi vina capacele laterale de la vopsitor, o sa mai duc doua piese la vopsit (ultimele), mai vine inca colet cu piese din UK iar pe celelalte doua, venite din USA o sa le ridic azi asa ca o sa am de lucru, nu ma plang. De acum incolo orice pun pe motocicleta ramane bun pus si asta-mi da o energie pozitiva. Dealtfel, s-au imputinat piesele de care ma tot loveam prin atelier si asta o simt imediat ce ma rotesc de jur-imprejurul standului amplificandu-mi senzatia ca sunt aproape gata, nevenindu-mi totodata sa cred ca a putut dura atat de mult...Totusi, parca nu sunt chiar atat de multe piese pe cat credeam odata insa daca ma uit in urma la cate s-au cumparat si prin cate dureri de cap am trecut cu fiecare-n parte imediat ma repliez si reevaluez situatia concluzionand ca au fost incredibil de multe pentru un obiect atat de restrans fizic. Sotia mea ma intreba ieri sau alaltaieri daca pot "exploda" intr-un desen Cafe-ul meu, ilustrand astfel sutele de piese achizitionate, unele la propriu cat un ac de siguranta, si/sau modificate, astfel incat lumea sa poata estima volumul de munca depus...ar fi o idee chiar misto insa in mod cert e un "proiect de iarna", cand chiar n-ai ce face pe acasa... Ceea ce va pot spune sigur e ca n-a ramas niciun milimetru din motocicleta aia neatins de mine, neverificat, neschimbat daca se cerea, nevopsit si nerestaurat daca se putea si fara sa mananc cacao, azi ma pot lauda ca recunosc cam orice garnitura simering si o-ring peste care dau daca-i de Honda CB750; putine au mai ramas alea care ma trimit la carte sau pe net pentru a le identifica... Singurele garnituri pe care nu le-am putut memora au fost cele de la scaunele supapelor, si asta pentru ca Dan, prietenul meu, le-a rechizitionat in graba de teama ca pun mana pe ele si ca le zapacesc in maldarul de garnituri si piese aduse in atelier. Tot el se face vinovat si de faptul ca acum lustruiesc la suruburi de m-a luat Benga, din exact acelasi motiv: ca intru-n ele si le ametesc de nu mai da de ele. Pur si simplu le-a ascuns de mine. Inainte chiar ma miram ca sunt atat de putine bucurandu-ma in acelasi timp, ca acum, la final, sa ma las luat prin surprindere de o avalansa de microsuruburi, suruburi si piulite care cu toatele se cer lustruite ca la carte ceea ce nu-i fost tocmai placut...Dar odata ce pun mana pe ele arata giugiuc, n-am ce zice, ca noi. Le trec prin polizorul cu discuri din pasla cu pasta abraziva, apoi cu pasta mirror, iar alea care au profil concav sunt bagate in bormasina si frecate c-o pasta din Jermanica pana sclipesc ca diamantele. Unele-mi ies atat de bine incat dupa un timp, daca dau de ele, stau si ma-ntreb cum naiba de le-am scos asa sau daca le-am cumparat de noi... Hai ca m-am luat cu vorba...acu fug la atelier ca-i inceput de saptamana si trebuie sa repornesc motoarele... Numa bine, men. Pe mai tarziu... Editat Martie 25, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) NICE !!! Felicitari pt. proiect, si mai ales pt. faptul ca pui pret mai mult pe fapte decat pe vorbe. O sa ma bag si eu in seama pe aici , caci tocmai m-am apucat si eu de transformat o Yamaha XJ 550 in Cafe Racer. Ce pot sa iti/sa spun e ca proiescul meu va fi diametral opus, asa ca sper intr-o razboire pe cinste a proiectelor. Dar, avand in vedere ca tocmai am inceput sunt milenii in urma si la cat am de lucru nu am de ce sa ma grabesc. Insa o sa incerc tematic sa merg pe simplu si eficient , ca nu ma dau banii afara din casa. Si o sa aduc ceva noutati ideii , dar fara a afecta stilul CAFE in sine. P.S. daca trec prin Bucuresti poate prindem o cafea, cel putin cu Triumph-urile, caci al meu Cafe mai are de stat la mesterit mult si bine. Editat Martie 25, 2013 de sadik69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 NICE !!! Felicitari pt. proiect, si mai ales pt. faptul ca pui pret mai mult pe fapte decat pe vorbe. O sa ma bag si eu in seama pe aici , caci tocmai m-am apucat si eu de transformat o Yamaha XJ 550 in Cafe Racer. Ce pot sa iti/sa spun e ca proiescul meu va fi diametral opus, asa ca sper intr-o razboire pe cinste a proiectelor. Dar, avand in vedere ca tocmai am inceput sunt milenii in urma si la cat am de lucru nu am de ce sa ma grabesc. Insa o sa incerc tematic sa merg pe simplu si eficient , ca nu ma dau banii afara din casa. Si o sa aduc ceva noutati ideii , dar fara a afecta stilul CAFE in sine. P.S. daca trec prin Bucuresti poate prindem o cafea, cel putin cu Triumph-urile, caci al meu Cafe mai are de stat la mesterit mult si bine. DSC_0068.jpgDSC_0047.jpgDSC_0049.jpgDSC_0051.jpg Bine ai venit in Clubul Cafe! Inainte de toate vreau sa-ti multumesc atat pentru cel spuse de tine cat si pentru filmuletul ala pe care l-am sorbit cu nesat si, marturisesc, c-o usoara invidie. Ai cojones nu gluma sa umbli teleleu prin viroagele si vagaunile alea fara sa-ti pese de nimic. Mi-a placut si faza cu strungul cand ati "doftoricit" pinionul care probabil se fisurase, nu?...respect pentru mainile pricepute si muncite ale strungarului!. Jos palaria pentru tip si mare noroc ati mai avut c-ati dat de el c-altminteri se ducea naibii toata distractia. Frumooos de tot. Felicitari! Cat despre Cafe, da-i bice cu proiectul ca te mai ajutam si noi, care cu ce poate. Bunaoara, uite, Banzay m-a scos din "handel" (materia organica, nu compozitorul ) cu link-ul cu carburatoarele, si asta-i doar una din multele maini de ajutor intinse de fratii nostri, cafegii, ajutoare care mi-au fost date cu generozitate si fara vreun scop anume ascuns sau ceva de genul asta, altul decat finalizarea proiectului in care m-am bagat pana-n gat si pe care trebuie sa-l duc la capat. Asta-i cel mai recent ajutor primit si in consecinta, primul care-mi vine-n minte; au fost mult mai multe, te asigur... Cu cat mai multe, cu atat mai bine! Sa ne vedem la o cafea? Oricand treci pe aciulea, da un buzdugan in usa si ne vedem...poate treci pe la atelier sa vezi cum merge proiectul... Bafta cat cuprinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Bine ai venit in Clubul Cafe! Inainte de toate vreau sa-ti multumesc atat pentru cel spuse de tine cat si pentru filmuletul ala pe care l-am sorbit cu nesat si, marturisesc, c-o usoara invidie. Ai cojones nu gluma sa umbli teleleu prin viroagele si vagaunile alea fara sa-ti pese de nimic. Mi-a placut si faza cu strungul cand ati "doftoricit" pinionul care probabil se fisurase, nu?...respect pentru mainile pricepute si muncite ale strungarului!. Jos palaria pentru tip si mare noroc ati mai avut c-ati dat de el c-altminteri se ducea naibii toata distractia. Frumooos de tot. Felicitari! Cat despre Cafe, da-i bice cu proiectul ca te mai ajutam si noi, care cu ce poate. Bunaoara, uite, Banzay m-a scos din "handel" (materia organica, nu compozitorul ) cu link-ul cu carburatoarele, si asta-i doar una din multele maini de ajutor intinse de fratii nostri, cafegii, ajutoare care mi-au fost date cu generozitate si fara vreun scop anume ascuns sau ceva de genul asta, altul decat finalizarea proiectului in care m-am bagat pana-n gat si pe care trebuie sa-l duc la capat. Asta-i cel mai recent ajutor primit si in consecinta, primul care-mi vine-n minte; au fost mult mai multe, te asigur... Cu cat mai multe, cu atat mai bine! Sa ne vedem la o cafea? Oricand treci pe aciulea, da un buzdugan in usa si ne vedem...poate treci pe la atelier sa vezi cum merge proiectul... Bafta cat cuprinde! Multumesc si eu de primirea calduroasa. Pinionul nu era fisurat, ci era tocit rau ... Ideea e ca prietenul meu Dan (cu Dominatorul) , bucurestean de altfel, a luat din Tg.Mures Honda asta si a doua zi noi am si plecat in calatorie cu ea. Ca dupa inca doua zile sa constatam ca placutele frana fata, discul si pinionul de atac erau praf. Am revenit in Tg.Mures la acel strungar si a doua zi cu placute, disc si pinion nou ne-am continuat aventura. Cu siguranta am o gramada de intrebari, dar vor veni la timpul lor. Azi am lucrat toata ziua la lampasul de pe spate si cred ca a iesit belea P.S. EssadBey lasa-mi si mie pe PM un mail sau un nr. de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Dr. House: “I don’t trust patients because everyone lies.” Aseara tarziu am reusit sa facem transplantu' de "inima" iar acum pacientu' zace-n pat la reanimare sub o atenta monitorizare. Ca sa nu ma abat de la rutina zilnica inceputa acum mai bine de o saptamana, si ieri am lustruit suruburi si piulite cu duiumul; am lustruit pana si inlocuitorul surubului rupt in carter pe care l-am ridicat ieri de la reprezentanta Honda, surub care intr-adevar era identic din punct de vedere al cotelor cu cel rupt insa muuuult mai nasol fabricat...p!$#@ ma-sii, pe cat de atent lucrate sunt suruburile originale fabricate in 1979 pe atat de "basite" sunt astea fabricate acum, in 2013. Cert si bizar totodata (pentru mine) a fost ca ieri tineam in mana singurul surub de 118mm Mx8 cu cap de 10mm vandut prin reteaua europeana Honda!!!... Cum naiba e cu putinta, n-am habar. Asta spune multe despre noua filosofie a timpurilor noastre aplicata prin retelele Service ale tuturor dealerilor din lume; Cand mi s-a calat motorul Land Roverului la 155000 de km nici macar n-au simulat ca vor sa-l repare cumva ci s-au repezit sa comande unul nou, gata fabricat undeva si mi l-au pus in carca fara drept de apel... S-a ciupit o garnitura? Schimbam toata pompa cu tot cu garnituri si cu anexe! De ce sa cheltuiesti 1 Euro pe o amarata de garnitura cand poti da cu sutele de Euro pe fereastra? Trebe' sa mananca si gurile noastre, nu? Ma rog, iar divaghez...intorcandu-ma la oaia mea, azi (ce surpriza!) o sa lustruiesc din nou...am sa spal rezervorul de benzina de diversele impuritati care s-au ciuciulit prin el, o sa montez "fuel petcock-u" sau cum ma-sa s-o mai numi robinetul ala de benzina, caut sa-i confectionez o garnitura capacului de deasupra si il pun deoparte pentru ca incep "operatiunea monstrul", adica trec la electrica...Bleah!...Teama mea vis-a-vis de subiectul in discutie e patetica, stiu, insa nu prea am de ales. Ma straduiesc sa-l inteleg si parca in loc sa ies la lumina, ma tot afund in jungla voltilor, wattilor, amperilor si miliamperilor incurcandu-ma din ce in ce mai mult in liane..cel putin asa vad eu, metaforic vorbind, subiectul asta. Oricum, pana nu-mi mai ramane altceva de facut inca nu ma panichez insa ...soon my friend, soon, I shall meet the Dark Side of the Force! poze cu pacientu' PS Jingle bells/ Jingle bells/ Jingle all the wayyyyyy!!!! Voi unde sarbatoriti Craciunu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 ma tu-i faci mobra lu' mos cracila. daia ai facut-o asa rosie )) in alta ordine de idei.....imi mentin parerea legata de furci. so ugly. in schimb imi place dunga alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Santa Cafe ...tocma' furcile alea rosii ma dau gata pe mine. Mor dupe dansele! Juri ca-s craci de gagica Pin-Up atata-s de sexi de-mi si vine sa le mangai cateodata dar pana acum m-am abtinut pentru ca le matuiam. Intamplarea face ca tocmai azi mi-am comandat polish 3M asa ca de maine-ncolo nu mai pot garanta pentru siguranta lor. Mi-am luat niste teme pentru acasa asa ca diseara am sa vopsesc suruburile care vin pe laterale. La vreme si vremuri de cacao, treaba de cacao. Cand am ajuns azi la atelier si am zarit tava aia uriasa cu suruburi asezata cuminte langa polizor mi s-a ridicat parul pe spinare si mi-am infipt adanc mainile in buzunare in semn de fronda. Mi-e o lehamite de lustruit ca de antibiotic injectabil, nu alta, dar ce sa-i faci? Se pare ca sunt chiar bun la asta asa ca harul asta trebuie exploatat ca altminteri e un mare pacat. In rest, nimic spectaculos...Toate-s vechi si noua-s toate. Pe mai tarziu "Totu-i bine cand se termina cu bine" vorba batranului Bill...Nu Clinton, ci Shakespeare. Clinton, zice-se l-ar fi parafrazat pe Titanul literaturii engleze rostind urmatoarele: "Totu-i bine cand termin cu bine, dar foarte rau ca raman niscaiva stropi"...da' io tind sa cred ca-i mai mult o legenda urbana. Am ridicat capacele laterale, le-am pus pe motor si zic ca arata binisor...parerea mea...in doua ore canibalizez cealalta mobra, pe soru-sa, o dezbrac de galerii si-i fac un drive test cu tobele montate ca sa vad si io cum arata la final. Fara sea, desigur...seaua, eh, inca nu-i gata. Intotdeauna mi-a placut sa acord credit celorlalti insa in cazul seii creditul se cam apropie de limita. Nu de tot...mai e putin. Fara s-o mai lungesc...poze: Pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Lookin' good! Ma poti lamuri care e faza cu contactul? Cum il legi, de unde l-ai luat? Ma gandesc la diverse misculatiuni, dar chestia asta mi-a dat cu rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii, furcile rosii,furcile rosii, furcile rosii, Nâțț!...Furcile raman rosii ca sangele eroilor martiri varsat pentru intregirea neamului si a Patriei mele!!!!!!!!!!!!...si pentru ca-s sexy foc. Lookin' good! Ma poti lamuri care e faza cu contactul? Cum il legi, de unde l-ai luat? Ma gandesc la diverse misculatiuni, dar chestia asta mi-a dat cu rest. Mersi Man, Contactul e cel original insa e mutat de pe top tree pe suportul de baterie pentru ca daca tot am dat jos bordul ala infernal de mare nu se cadea sa las o maciuca intre doua ceasuri mici Tot ansamblul ar fi aratat ca un mic dejun englezesc: doua oua si un carnat. O sa ma lungesc putin cu firele ca trebuie duse la ceasul cu martori insa nu-i bai mare. In principiu, tu poti monta contactul unde vrea muschii tai...bunaoara, Vulcan 900 are contactul chiar sub buca stanga si nu deranjeaza cu nimic. Triumph-ul T100 il are pus pe stanga, pe furca...nu stiam unde naiba sa bag daravela aia uriasa si i-am gasit un loc perfect. Cand treci pe la mine? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 da, scuze, nu am exprimat prea bine ce voiam sa intreb. adica vad ca tu ai 3 pozitii pe smecheria aia: off, on, p. eu am numai 2. sa invarti electromotorul, lasi botonul rosu pe maneta din dreapta, sau p-ul de pe contact e cu revenire (ca la masina) si invarte electromotorul? eu vreau ceva cu 3 pozitii, ultima cu revenire, sa invart electromotorul si nu prea stiu de unde gasesc asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Update Acum ca am ajuns acasa si c-am infulecat in zece minute pranzul si cina laolalta, pot sedimenta in liniste si pace intamplarile de peste zi la o tigara si la un English Tea cu "yes, only milk please", ambele fara filtru... Linia veche de carburatoare Keihin VB e de nefolosit in noua configuratie (filtre-con K&N si finalele Megaphone) asa ca din lipsa de alte optiuni azi mi-am cumparat o linie noua Keihin CR31, linie mult mai potrivita pentru mobra mea. De peste o saptamana vorbesc la telefon cu diversi specialisti in carburatoare (din tara si din UK) si tot atat mi-a luat sa inteleg de ce trebuie sa sparg pusculita copiilor pentru a le-nlocui... Asta e. Sunt chiar curios sa le vad la treaba. Pana sa ma lovesc de carburatoare eu am crezut sincer ca sunt doar niste "chestii", anexe prin care trece carburantul in lunga sa calatorie catre motorul care este piesa centrala, adevaratul Sef in toata povestea dar se pare ca m-am cam inselat. Fara carburatoarele potrivite te poti uita linistit la mobra ca la un bibelou. Mikuni, Keihin, Amal, CV (constant velocity), CR (constant ratio), VB (pana mea, p-asta inca nu l-am dibuit) FCR si altele sunt firme producatoare si abrevieri pline de insemnatate care reflecta in mod hotarator performantele unui motor...Curse de strada sau plimbare de duminica? Navetist de Bucuresti sau calator de drum lung, european? Durere de cap, nu alta. Tot azi m-am intalnit si cu electricianul care urmeaza sa ma ajute si care mi-a trasat calea pe care trebuie s-o urmez asa ca incepand din seara asta o sa caut pe net mufe, solutii de izolat, cleme, clemute, paftale si alte asemenea rahaturi plictisitoare asa ca am sa trec repede peste subiectul asta. Asa cum aminteam mai devreme, urma sa canibalizez celalalt CB si sa-i scot galeriile; ei bine am facut-o...desigur ca nu putea fi usor pentru ca daca era usor, nu era vorba de mine; galeriile respective sunt sudate de finale asa ca nu numai ca m-au obligat sa le tai in punctul de sudura, ele ma silesc sa le completez cate 70mm pentru a putea monta finalele noi. Sunt supernaspa de zgariate, ruginite cat cuprinde asa ca se cer restaurate serios inainte de orice gand de montare. Alte drumuri, alta distractie, alti bani... Dar daca nu era asa m-as fi plictisit teribil in astea sase luni. Maine sunt curios ce mai descopar. Numa bine, Fratilor. Good evening Miss Moneypenny Ling in liniste si pace un pahar de Jack cu muuuulta gheata si sparg arahide sarate. Toata ziua mi-am petrecut-o la birou unde am desenat niste rahaturi migaloase in Photoshop si-n Illustrator si mi-am ros unghiile de nervi ca n-ajung la atelier. Singura alinare e ca am primit un ausweis de la nevasta asa ca pentru maine mi-am propus sa curat galeriile in vederea vopsirii cu spray termic pentru ca n-am chef sa dau bani aiurea pe o cromare inutila in conditiile in care oricum urmeaza sa badijonez tevile cu fibra pana la finale. Mi-am facut o lista partiala cu cele trebuincioase electricii si cred ca am gasit site-ul potrivit pentru proiectul meu pentru ca e plin de chestii misto o data la mana, si pentru ca le trimit si peste hotarele lor...e din UK, of course, de unde pana mea sa fie de altundeva? Voua nu vi s-a acrit naibii sa cautati ceva, orice, nu conteaza si oriunde intrati sa vi se raspunda ca nu le au si ca poate le gasiti in spate la Obor? Ei bine, magazinul asta e in spatele lui The British Obor si mai exact: Granville House, 11 Cross Street, Tenbury Wells, Worce... Worces...ter ...shire... Worcestershire, WR15 8EF, UK. link-ul lor e: http://www.autoelectricsupplies.co.uk/home Curg balele nu alta cand ma uit la piesele alea de juri ca-s tipe-n ciorapi cu banda...sa mor. Cum p!$&@ ma-sii sa nu faci treba misto cand ai toate alea la dispozitie? I-auzi brau': Bucur Obor...?!? ...sau culmea, cica e unu', nea Ilie, un mos care trece pe la ateliere cu conectori si alte alea dupa el si daca n-are ce cauti, se ocupa dansul si face rost de orice...if you know what I mean... Marfa!... mi s-a cam aplecat de stilul asta de lucru. Who the fuck is Nea Ilie??? M-a cam perpelit Jack asta... am pofta de un film cu James Bond, unu' d'ala vechi ticsit cu tipe tzatoase cu nume gen "Alotta Fagina", "Humpalot" sau "Plenty", gagici care daca nu stau cuminti si nu fac gigea si-o mai si fura Oltenian Style de la Mr. Bond... asta inainte sa moara of course. Oricum toate mor cu exceptia ultimei, tipa cu care ramane pana la urmatorul episod...Ala barbat!... poate ca o sa visez frumos la noapte... Cheers mate! Editat Martie 29, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Hm...arata bine tevile cu banda din aia. Dar...am vazut ca mult se plangeau de tevi, in timp cica se cam degradau. Dupa parerea mea, cel mai rezstent ar fi sa le duci la sablat+vopsit (sau ceramizat sau ce se face) si deabia dupa daca vrei sa le mai imbraci. Ar mai fi cica si varianta cu dat cu spray pe banda aia, dupa montaj (link) . Adevarul o fi undeva la mijloc...de spus e usor, dar cand aduni cheluielile...te apuci de cap si iti vine sa il dai de pereti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 essad. daca faci comanda la aia cu electronicele ia-mi si mie cate 10 bucati din fiecare model de japoneze si sa`mi zici cum facem cu banutii.Daca da caldura imi spui unde te gasesc dupamiaza dupa horele 16:00 si vin calare. daca nu da un cont ceva si tii trimit asa ... si raman dator si cu o bere. noroc si spor in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.