Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

Tare BMW-ul asta! Ma fascineaza ideea ca pe artist l-a durut fix in p...apadie de detalii precum modelarea seii pe linia cadrului sau de infatisare in general, desi referitor la ultima observatie am o usoara senzatie ca ma-nsel...s-ar putea sa-i fi pasat chiar mai mult decat am crede insa si-a mascat destul de abil intentia. Ce sa mai, i-a iesit o bestie infricosatoare... chiar si cand sta cuminte parcata si acoperita cu-n strat de praf, tot impune respect.

 

Asfalt uscat

 

 

"Apa, apa, apa,

Yeah la la la la la la la

La la la la la la la,

La la la la la la la.

........................................

O-mbrăţişaaareeee, o sărutareeeee...."

 

 

N-am reusit sa vopsesc motorul din motive lesne de-nteles: 8 Martie. Toate femeile (dar nici cu barbatii nu mi-a fost prea rusine) se tot agitau ca vezi Doamne e ZIUA FEMEII, 8 martie, ziua celei mai gingase dintre fapturi, sarbatoare c-o traditie care vine inca din vremea grecilor antici etc...am in minte cateva exemplare de gingasie feminina care aproape ca ma obliga sa bag in gura cu viteza o juma' de lamaie numa' ca sa nu vomit pe covor... Singurul individ care a avut nebunia sa zica pe Guerrilla FM ca un pic de corectie aplicata gingasiei nu-i chiar o drama, oricum, nu sunt sigur ca asta a vrut sa spuna tipu' ala dar asta s-a-nteles, a fost linsat pe toate mediile de socializare, urcat pe rug si incendiat ca un eretic adevarat ce e in uralele descreierate ale tuturor ascultatorilor postului respectiv, condamnat la viata vesnica in Iad in lava si pucioasa de mi se si facuse mila de omul ala... Sunt impotriva violentei in general si cu precadere impotriva celei indreptate asupra femeilor pentru ca-n opinia mea recurgerea la metodele punitive fizice e apanajul oratorilor de slaba calitate, a celor care n-au argumentele la ei...insa nu se cade sa judeci lucrurile in pripa si doar in alb si negru, pentru ca in viata mea, scurta sau lunga, nu conteaza, am cunoscut si cazuri de "intruchipari ale gingasiei" care-si pocneau cu palmele, isteric, proprii copii in plina strada. Cand priveam micutii aia cu mutrisoarele lor deja inrosite ca focul de la atatea lovituri, descumpanite si scufundate-n tristete cum isi acceptau situatia grabindu-si pasii pe langa tartori ma umpleam de furie si in cateva randuri am si intervenit, facandu-le mai mult ca sigur un defavor... femeile alea parca s-ar cere batute bine, nu? ..zic si io...da' ce faceti cu chibritul ala aprins??? Wow, ce morman urias de lemne vad in fata ochilor! Facem un gratar??? De cand se pune benzina pe gratar? N-o sa stricam carnea de mititei? ...:)

 

Diseara pun mastile pe piese, maine vopsesc motorul iar luni il calesc in cuptor. O ora de cafecito si gargara apoi ...cling!...gata cu motoru', hop cu el in portbagaj si fuga la atelier. Cred ca pana vineri il montez aproape de tot , nu pe tot cum mi-as dori pentru ca-mi lipsesc cateva garnituri si o patina...vad eu cum ma misc...improvizez...

 

Poate ne auzim mai tarziu...

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu dau A-ul decat cand ajung acasa....In Franta pot sa merg cu 125cc cu B-ul daca are minim 2ani! De aici si schimbarea de la 500 la 125! Vroiam ceva info si/sau sugestii despre 125cc in general( toate modelele )! Tinand cont ma cam grabesc(stiu nu e bine)...as vrea sa ma orientez rpd si in max 2 sapt sa o cumpar! Am in buzunar 1500 de euro!

 

Am 1.,77 /70 kg/ conditie normala(not skinny not fat)/0 km pe 2 roti! Cojones de plimbare...tot ce-i peste 140-150 ma sperie...si nu vreau sa stiu cum e la 200....

Imi trebuie URGENT niste sfaturi de achizitie....al ce sa ma uit...sau vreun frate motorist pe langa geneva cu multa bunavointa!

 

 

PS: Proiectul ramane in picioare...doar ca pana atunci o sa ma dau cu drujba! NECESITATE....altfel nu fac bani! :(

 

Va multumesc!

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata am impresia ca lumea nu citeste postarile...ci doar raspunde....

125 OBLIGATORIU>>Nu pot merge cu 500...cu permis B!! Doar 125 cc daca permisul B are cel putin 2 ani!!!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Neata,

 

De la 11:00 PM pana acu' zece minute am vopsit trei din cele mari patru piese care constituie motorul. Maine mai am o piesa si gata cu vopsitul. Luni direct la calit cu ele. Pana atunci insa, ma duc la culcare ca sunt Zombie.

 

Noapte buna



Nu te nerva hombre, eu ma refeream pentru cand vei lua A-ul. Cauta Sachs Roadster 125.

Salut frate,

 

In Franta ai voie pe autostrada cu 125cc?? Poate doar pe "judetenele" lor...ma rog...Man, tu poti construi o carena de la zero sau ai nevoie de o "baza" de la care sa pleci? Am niscaiva idei care nu-mi dau pace si vreau sa ma consult cu tine.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok! cu alea de 49cc nu ai voie pe autoroute!

2002 Honda CG125 pareri?

Yamaha YBR ? sau e mica si as sta inghesuit?

 

sachs-ul mi l-a mai recomandat cineva...la cat de in gaura is....crek asta o sa fie...

 

PS: cand tre sa fii la munca la ora asta, da nu ai cum ajunge si stai in pat....iti vine sa-ti cumperi si un cal:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bonjourica Fratilor,

 

Acu' am belit si io ochii si ma simt de parca m-a trosnit unu cu paru' in cosu' pieptului...Norc ca a venit naibii caldura ca altminteri ma baga-n mormant vopsitul asta. Pana la iarna-mi fac io o cabina "a la carte" si scap de Fukishima pentru intotdeauna. Deci, unde eram? A!...Am vopsit trei piese mari din patru si in juma de ora ma voi arunca cu urlete de lupta pe ultima dintre ele cu tomahawk-u' invartosat gata sa-i iau scalpul. Le-am examinat indeaproape pe cele vacsuite azi noapte si n-a fost rau deloc ca deh, le-am fasait din toate unghiurile pentru ca mi se rupea-n paispe ca eram afara-n curte, supravegheat de la distanta respectabila doar de cateaua mea care-mi arunca priviri nedumerite...

 

Maine dupa ce ma-ntorc de la calit cu piesele motorului dau o fuga si pe la prietenul meu la care am vopsit tank-ul ca sa-i duc suportii care tin scaritele si tobele de esapament pentru ca am niste planuri mari pentru dansele. Una peste alta lucrurile incep sa se lege iar rezultatul final se anunta multumitor, cu mici regrete, desigur...dar ce sa-i faci? e primul proiect de natura asta pentru subsemnatul... Las' ca ma fac io mare...

 

Pe mai tarziu cu poze...

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre Essad, ridica te rog receptorul cela sau da-mi un semnal cu fum ori o telegrama. Cu ce te pot ajuta eu te ajut. Nu sunt maestru dar ma pricep catusi de putin. Spune-mi te rog, la ce carena te-ai gandit sa construiesti?

 

On: Cum si pe mine m-a luat febra asta cu cafe-urile...bine al meu nu e unul autentic nici pe departe dar ii dau o alura asa...mai moderna de cafe racer, si vorba ceea, cafe racer fara improvizatie nu este cafe racer, va prezint tentativa mea de windshield. L-am facut dintr-o aripa rupta de CB1000R (nu am furat-o de la clienti, daca la asta va ganditi :crack:) si am vopsit-o ieri cu niste spray-uri ramase, in pauza de uscare a fibrei pe niste carene ale clientelei.

Cool maître! Cu cat mai multi, cu atat mai bine! N-am receptie la telefon pentru ca mi-a cazut repetitorul de la Vodafone si nu mai beneficiez nici de GPRS-u' ala obosit daramite de 3G sau Doamne Fereste 4G... Ma poti suna dar de vorbit nu pot vorbi...deh, in reclama lor aia tineau nunta din varful muntelui dar eu, aici colea langa Bucuresti nu pot schimba o vorba fara repetitor de semnal...

Am terminat cu motorul si sunt in extaz total! Abia astept sa-l calesc la cuptor si vruuuuum, pun totul la loc. Am comandat pistonasele de frana pentru ca alea vechi aveau niste superciupituri de rugina-n ele si nu mai mergeau folosite neam...Saptamana asta o sa curga curierii pe la mine cu tot felul de bunataturi si delicatese comandate inca de mai acu o saptamana si-mi frec mainile de bucurie pentru ca ador sentimentul ala de Craciun cand rupi hartia ca sa deschizi cutiile de cadouri...moama, ma inebunesc dupa asta... :)... Electrica-mi mai da batai de cap dar ma tratez si de asta cat de curand pentru ca m-a plesnit peste ochi un tupeu fantastic, domle'... M-am infuriat pe subiect si l-am apucat de ciuf ca sa-l privesc mai atent in ochi si, pe loc, m-am decis ca ce P!$&@ ma-sii, am ridicat doua case ca sa ma lovesc de un cacaolu de electrica?... Ori eu, ori dansa, electrica... Daca maine ma suna Darian ca-i gata seaua o sa fac tumbe-n aer de bucurie.

 

Rock'n'Roll Baby!

 

Poze

post-70651-0-24501200-1362931207_thumb.jpg

post-70651-0-12143900-1362931323_thumb.jpg

post-70651-0-03151200-1362931246_thumb.jpg

post-70651-0-05231300-1362931284_thumb.jpg

 

Buna seara,

 

Am calit motorul si maine ma apuc de montat la el imediat dupa ce lustruiesc suruburile...

 

Asfalt uscat

 

'Neata Boys,

 

Ieri am calit motorul intr-un cuptor-container, incinta care era incalzita cu un injector care ardea uleiuri uzate... si cum mi-am facut de lucru non-stop pe langa containerul ala de parca l-ar fi ajutat cu ceva, dupa doua-trei ore, probabil de la expunerea prelungita la noxe, m-am ales c-o migrena de zile mari care m-a lasat abia pe la 2 dimineata. Anyfuck, am scapat de subiectul vopsit motor si acum mi-a mai ramas doar sa-l pun la loc. Insa daca totul ar fi atat de usor, n-ar mai fi vorba de mine, nu? Ca sa-l pun la loc trebuie sa confectionez patru brate reglabile pentru suportul meu universal de motoare pana-n 350kg, suport care e intr-atat de universal incat se potriveste pe toate motoarele, mai putin pe al meu, fireste. Dar ce e asta pe langa celelalte provocari de care am avut parte pana acum? Fix o frectie! De trei saptamani tot vorbesc cu tipul ala care m-a tot ajutat cu sculele rugandu-l sa nu ma uite si sa-mi rezolve bratele alea insa acesta de fiecare data mi-a raspuns cu aceeasi privire plina de repros care parca spunea: "te rog, ai senzatia ca nu stiu cat de mult le vrei? O sa le ai numaidecat asa ca nu ma mai bate la cap!"...Ei bine, la fel cum Soarele rasare dupa ce Luna apune sau tot asa cum nasterea e inevitabil urmata de moarte, respectand cu strictete cutumele romanesti, tipul a reusit sa ma amane pana a uitat de mine iar acu' am sa-i bat din nou la usa cautand sa-l asigur ca nu e chiar atat de grav ca nu m-a rezolvat in timp util si ca pana la capat, intr-o oarecare masura e chiar vina mea...de fapt, daca stau stramb si cuget drept realizez ca de fapt sunt singurul raspunzator pentru toata situatia si am sa-i cer iertare..:) Asta e, nu? Daca intocmesc pe hartie o lista cu toate cele trebuincioase unui atelier complet autonom, care sa te scuteasca de nevoia de a apela la "ajutorul" altora pai sigur mi-as pierde mintile cand as trage linia doar sub numarul de scule; stati asa, sa ne-ntelegem, nu vorbesc de sumele de bani pentru ca daca privesc din perspectiva investitiilor in Euro probabil ca mi-as trece flexul peste vene...sau mai intai sa mi le las sa creasca urmand ca mai apoi sa le tai? Ca tot vorbiram de scule, tocma' ce le-am batut cu unghia-n geam unora de prin Germania, asa, ca sa-i deranjez si io c-o intrebare daca au ceva scule second-hand uitate prin depozit, prafuite...zece minute mai tarziu dau de un site care le vindea sculele, chiar si pe alea second-hand si-mi pica maselele cand citesc exact sub utilajul cautat de mine o serie numerica impresionanta despre care nu stiam sigur sa ma pronunt daca-i cod de bare sau pret...si, nota bene, era vorba de o scula din 1978 reconditionata de aceeasi firma producatoare...asa ca ma repliez urgent si trec pronto la PLAN G:

Pentru neinitiati, Planul G este cel mai vechi truc din carte...cum care carte? Vorbesc de "Arta Razboiului" scrisa de Sun-Tzu in secolul al 6-lea care spune clar in alb si negru: "cand n-ai bani de scule noi, ia-ti vechi caci sunt la fel de bune; cand n-ai bani nici de scule vechi, ia-ti altele, si mai vechi; cand n-ai bani nici de alea, "go vintage" c-un ciocan si o nicovala pentru ca altminteri iti cam expira optiunile si vei fi nevoit sa capitulezi"...Frumoase si intelepte vorbe! Am s-o apuc pe calea super-vintage spre deliciul cititoarelor de Vogue sau Cosmopolitan...

 

Ne auzim mai tarziu pentru ca trebuie sa plec la treaba.

 

再见 zài jian...Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-70651-0-66275600-1363187186_thumb.jpg

 

Asta e un proiect englezesc de Cafe, scos dintr-un BMW, pe care mi l-a trimis un amic de peste Canalul Manecii...mistocuta rau mobreta...

 

Pe mai tarziu..



Buna dimineata,

 

Proiectul lancezeste de peste doua zile pentru ca de orice m-as apuca nu pot incheia din lipsa de piese. Am un pachet ratacit in meandrele Postei Romane inca din data de 25 Februarie (dupa spusele expeditorului), alte doua pachete din UK, unul plecat dupa celalalt la interval de o zi inca de acum o saptamana, care se tot lasa asteptate de luni incoace si inca unul tot din UK, plecat abia ieri dupa mailul de confirmare primit dis de dimineata... Fiecare sfant pachet in parte contine, printre alte piese de importanta secundara, cate o piesa "dureroasa" ca de exemplu pistoanele de la etrierii frana fata fara de care nu pot incheia fata sau cele doua garnituri mici cat un bob de cafea care-mi tin motorul deschis...Cam asa stau lucrurile si-n cazul echipamentului electric sau al vopsitului...da, mai am de vopsit doua elemente si se lasa asteptate de ceva vreme...Nu mai zic de levierul de frana fata care "la spartul targului" descopar ca desi e misto si scump rau de tot, dansul are si niscaiva lipsuri: n-are lacas pentru switch de frana; de pus frana, pui frana, nu zic nu, da' stie-n pana mea si ala din spate??? De aprins se va aprinde ceva da' va fi cu siguranta o lumanare pentru fraier pentru ca nimeni nu va realiza ca opresti, din lipsa de stop aprins, nu? Hoochie mama...treci la treaba si inventeaza ceva elegant la levier...ma trec transpiratiile deja... Ma omoara detaliile astea!...La electrica inca dau din colt in colt pentru ca nu m-am dumirit de lista completa de inventar ca sa comand tot odata si sa scap de povara pachetelor asa ca ma mai asteapta cel putin inca o sedinta porno cu Posta Romana si tremur de placere la gandul asta... Nu-mi ramane decat sa frec suruburile...

O, mi-am amintit: ieri mi-a venit unul din cei doi robineti de rezervor comandati (apropos, iaca inca un pachet care tre' sa vina...USA...p!$#@ ma-sii) iar o ora mai tarziu mi-a picat un colet pe care-l asteptam cu interes: un dispozitiv de curatat cu ultrasunete. Baeti, scutura ala rugina de pe suruburi intr-un mare fel! M-am jucat cu el mai bine de doua ore si am facut bec un pumn de suruburi cu rugina pe ele de numa' numa'...L-am luat special pentru carburatoare ca sa le curat in toate gaurile, tat, tat, tat, de jur-imprejur si sunt tare mandru de achizitia facuta pentru ca-si face treaba "biniditat". Bagi piesele in cuva umpluta cu apa, dai drumu' la bazaitoare si astepti intre zece minute si nu mai mult de o ora. Poti repeta sedinta la nesfarsit cu pauze, pana curata tot jegul de pe piesa. Nu tu frectii, nu tu zgarieturi de la perie, nu tu dureri in degete si-n brate...doar apesi un buton si gata! Poti sa-l ajuti cu putin detergent, cu otet sau cu un solvent non inflamabil da' nu-i musai; depinde de cat de afectata-i piesa de rugina sau si de rugina...

 

Acu stau cu ochii-n geam ca mosii dupa postasul cu pensia asteptand coletele alea si injur de mama focului ca ala de mana caii trasurii pe bulivar... si vremea-i de cacao asa ca nu-mi prea da mana sa ies cu mobra la plimbare; cine dracu' vrea o tranteala pe asfaltul rece intr-o zi fara soare?

 

Ne auzim mai tarziu.

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cat te a costat aparatul de curatat cu ultrasunete si de pe ce sait l ai comandat,poze ceva.

Salut,

 

Cauta-l pe ebay.co.uk la "ultrasound cleaning" devices si pretul porneste de la 150 si ceva de GBP plus speze transport si ajunge la cateva mii de lire sterline, in jur de 4000 si ceva...poate chiar ceva mai mult, depinde de aplicatie si dimensiuni... Merita investitia. Vezi pe youtube ce face dracovenia aia de curatat si ai sa te convingi cu ochii tai...

 

Asfalt uscat

 

poze pun mai tarziu...am uitat sa pomenesc de asta in postarea de mai sus...

 

Numa bine!

 

erata: ultrasound se va citi ultrasonic...p!$#@ ma-sii de editor incompetent...acu il dau afara de nu se vede!

 

Urgent telegram

 

Salut.Stop.Azi am frecat menta big style.Stop.Piesele n-au venit.Stop.!@#@$$$#UPS#@!DHL!!!Posta Romana &*(()@*@^TNT^@%!! in dosurile alea mari azi, maine si-n vecii vecilor amin!.Stop.Nici seaua mea nu e inca gata. Stop.Coletul ratacit a ramas in continuare ratacit.Stop.Lua-v-as @#!$!#@$$!#!#!#!#!!!!!**&&^^!&*((!&!!))) Postei Romane cu tot.Stop.Privesc cu speranta catre ziua de maine.Stop.!$@#!$@%!^!&*(!*&!^%!@(!)!)))!(!*!&^%@$ in curieratul vostru rapid, cu cratimele de rigoare, desigur.Stop.Sa ma @%#^@%#&@*()_(&@^% la micul dejun, brunch, pranz, 5 o'clock si cina de vagabonzi ce sunteti.Stop.Fratilor, daca Moartea vrea sa vina la mine, sper sa foloseasca serviciile parnaiasilor astia de Curieri.Stop.Murphy zice ca si maine e o zi de la Bunul Dzeu.Stop.Asfalt uscat!.Stop.

 

End transmission....................

 

- "Whose motorcycle is this?"

- "It's not a motorcycle, baby, it's a chopper."

- "Whose chopper is this?"

- "It's Zed's."

- "Whose Zed?"

- "Zed's dead, baby, Zed's dead."

 

Maine incep sa pun motorul la loc; piesa cu piesa si garnitura cu garnitura pana-l inchid...ma rog, sper ca garniturile alea mici cat unghia si nevenite inca sa nu fie de jos de undeva...sincer, nici n-am idee de unde ma-sa sunt alea insa cui ii mai pasa? Maine inchid motorul...Chiulasa e lasata inca de azi la reglat supapele si de ridicat o ridic marti sau miercuri...boboc! Daca o ridic miercuri, tot miercuri ii pun si capacul chiulasei si ales bules! Vad eu cum ma descurc de zambucurile alea de garnituri... Miercuri vin si coletele mele si stiu asta pentru i-am calarit pe englezi pana s-au interesat la UPS iar cand am aflat m-am tuflit atat de tare incat nici n-am mai avut nervi sa ma cert cu ei...Asta e mersul Lumii, ce sa-i faci? So close and yet so far...

Azi am frecat la suruburi de mi se face sila numai cand ma gandesc la ele...bleah...le-am bagat la ultrasonice, le-am frecat cu sticla, le-am frecat cu creme speciale si, Doamne, cat am mai frecat la ele ca sa le scot giugiuc si tot n-am incheiat subiectul... maine inca mai am de lucru la ele.

 

Pana maine, numa' bine Fratilor!

 

Buna seara,

 

Azi m-am apucat de motor asa ca mi-am continuat rutina cu suruburile... Am curatat si pistoanele daca tot aveam bancul plin de chestii, nu c-as fi avut nevoie de ele acum insa am facut-o ca sa mai scap de piesele alea de care ma tot impiedic prin atelier. Am montat cuzinetii de palier, transmisia si restul de piese ramanand ca pe luni sau marti sa pun chiulasa pe dansul si apoi hop cu el pe cadru. Garniturile lipsa care-mi dadeau emotii au fost inlocuite cu altele exact pe aceeasi masura, luate de mine de la Wemoto inca de prin Noiembrie, piese de care uitasem ca le aveam asa ca va imaginati ce bucurie pe mine cand am dat de ele. Motorul inca nu-i gata insa am tras cateva poze asa cum se prezinta dansul acum...

post-70651-0-01279700-1363468918_thumb.jpg

post-70651-0-47172700-1363468946_thumb.jpg

post-70651-0-97457000-1363468974_thumb.jpg

post-70651-0-58672000-1363469005_thumb.jpg

post-70651-0-44690600-1363469037_thumb.jpg

post-70651-0-26397900-1363469072_thumb.jpg

 

Pe luni...

 

Asfalt uscat!

 

 

 

Azi e zi de doliu in atelierul meu; am rupt un surub in carter. Am setat dinamometrica pe valorile scrise-n carte, am verificat si paraverificat sa nu cumva sa fi gresit si da-i inainte cu tupeu. Strang unul...tzac, tzac...strang doi...tzac tzac...strang trei....trosc si nati-o rupta ca ti-am dres-o...Ce naiba sa-i mai faci? Am desfacut motorul la loc si l-am trimis de urgenta la doctor sa-i scoata srapnelul din rana si am dat fuga la Honda sa-i comand un altul care vine abia joi...Ptui, bata-l-ar cu levieru' indoit pe la dos sa-l bata de surub vagabont ca mi-a taiat aripile de numa' numa' asa ca incepand de azi am sa beu...si am sa tot beu cu intrerupere miercuri cand ajung piesele de la engleji...apoi continui sa beu de suparare pana ma suna sa-mi iau tinicheaua de la doctor...apoi ma las de beut si-mi vad mai departe de viata. Numa' cine nu incearca nu greseste, nu?...

 

Pe mai tarziu...si Afalt Uscat!

 

Buna seara,

 

Scuze de greselile de ortografie din postarea de mai sus insa nu prea mai sunt in apele mele de cand cu surubul ala trosnit in carter. M-am dat de ceasul mortii sa-mping lucrurile in directia dorita, si in ritmul meu, insa inca odata constat ca nu te poti pune de-a curmezisul mersului firesc al Universului. Daca faci pipi impotriva vantului e mai mult ca sigur ca te vei stropi pe bombeuri ne zic intelept stramosii si n-ar strica sa-i mai si ascult din cand in cand. Instinctul meu imi dicta sa cumpar, pe langa toate garniturile, o-ringurile si simeringurile alea, si suruburile, insa ratiunea a intervenit la mijloc cu autoritate si m-a oprit din cheltuiala spunandu-mi ca e o prostie, ca ce naiba, doar sunt fiare nu cauciucuri obosite...miercuri vin (cu greu, nene) piesele plecate de mai bine de zece zile din UK iar din pacate suruburile nu se vor numara printre dansele, asa ca voi fi fortat sa le strang tot pe alea vechi, cu o mana pe cheia dinamometrica in timp ce cu cealalta mana probabil ca o sa strang la piept o Biblie... Daca mai plezneste unul o sa albesc de tot!. Ca un Tango Argentinian, nu alta...cam asa evolueaza proiectul meu; rafale violente de pasi inainte, o pauza lunga si erotica, trei-patru pasi inapoi, o rasucire ferm controlata, un crac sexy intre picioarele lui, o fandare c-o semi-rasucire lenta pe spate, o pipaiala atent studiata aplicata stiintific formelor dansei, trei patru inclinari de cap in directii opuse celor ale partenerului urmate de o alta rafala de pasi intr-o directie surprinzatoare cu-n tempo usor diferit....Ei bine, Cafe-ul meu e undeva in zona pauzei erotice de care pomeneam mai inainte. :)

 

Cum apare o schimbare de situatie va anunt...Vive La Resistance!

 

Asfalt uscat

 

Salut,

 

Ia uite ce-am descoperit azi:

 

 

Cool, ha?

 

Astept coletele care tre' sa-mi pice azi...

Numa bine

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm ... foarte interesant si cred ca ar fi extrem de utila la casa omului, dar ma gandesc ca s-ar putea la moto sa nu fie foarte bun, ca din moment ce se intareste la caldura sunt curios cum ar reactiona la temperaturile din motor. ma gandesc sa nu se crape sau sa imbatraneasca din cauza caldurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi am montat motorul (cele doua cartere), maine pun pistoanele si daca-i gata si chiulasa nu ma las pana nu-l urc cu totul pe cadru. Am montat etrierii si am confectinat o prindere pentru farul pe care-l aveam in dotare. Acu 15 minute am intrat in casa si inca sunt casatorit ceea ce e bine insa sunt cu adevarat curios sa aflu cat timp voi mai putea deschide usa casei cu cheia din dotare...

 

Poze cu motorul meu varianta 2.0 (cu surubul frant scos dintr-insul)

post-70651-0-93524800-1363904362_thumb.jpg

post-70651-0-44629000-1363904385_thumb.jpg

post-70651-0-24987100-1363904411_thumb.jpg

 

si cu etrierii

 

post-70651-0-31983200-1363904436_thumb.jpg

post-70651-0-81468500-1363904465_thumb.jpg

 

Abia astept ziua de maine...

 

Asfalt...nu prea merge cu ce e afara...

 

Numa bine

 

 



ai asamblat etrierii?

Salut Frate,

 

Victorie! Da, nene. I-am legat de numa' numa' cu exceptia banjo bolt-ului din stanga pe care vreau sa-l inlocuiesc cu switch-ul de frana.. Mi-am cam prins urechile in rahaturile alea de garnituri ciudate insa le-am dat de capat pana la urma. Acu' sa vezi ce frumoasa arata live, nu pozata cu trompeta aia de camera de pe telefonul din dotare. Ma gandeam sa-i rasucesc prinderea farului sa vad cum arata cu el nitel mai jos...ma gandesc c-o sa arate putin mai agresiva...inca nu e hotarata treaba si daca stau stramb si judec drept, farul e ultima mea problema. Acu ma-nfurii si-mi iau unul cu LED-uri...

Zici ca "fairing-ul" ala negru o face naspa? Mi-e zau ca-mi place cum arata si parca parca... Noaptea e un sfetnic bun.

 

Pe maine, bro'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepe sa prinda formaaaaaaaaaaa....

si critica acuma ca de laude la final.

personal nu-s de acord cu furcile rosii. mai ales ca spatele si cadrul sunt negre. parca te-ai chinuit prea mult, plus ca ia din farmecul aripii fata care trebuia sa fie "cireasa"

farul imi place ca nu e cromat si imi mai place cum ai mentinut tema aurie - etrieri, suport far, manete

imi plac rotile negre.

siiiii...observ in departare rezervorul de lichid de frana tot.....rosu. c'mon. si suportii la semighidoane. parerea mea e ca te-ai intins mult cu rosu. mult prea mult, mai ales ca e o culoare care sare in ochi.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Critica nu ma sperie si nici nu ma supara asa ca shoot away my friend. Nuanta de rosu Ferrari folosita pe tank, la furci, pe articulatii semighidoane si pe aripa are un rol important in intreg pentru ca restul motocicletei e negru-mat si stai asa ca inca n-am pus motorul pe ea ca s-o faca si mai masiva...ca sa nu mai zic de sea care are la randul ei doua nuante de negru..."in viu" arata mai bine si chiar ar mai cere un accent de rosu pe undeva...Treci pe la mine s-o vezi live si ai sa te convingi. Nu stiu daca ramane gas-tankul asta asa ca trebuia sa ma adaptez la doua scenarii: ramane tankul ala ruginit si atunci ii scot aripa si ramane rosu pe jambe si pe articulatiile semighidoanelor, conditie in care Politia Romana ar fi fost multumita ca are rosu pe undeva ca-n actele de origine sau ramane asa cum o vezi acu'..:) Apoi, inca n-am epuizat trucurile pe care le am in maneca...Stai s-o vezi gata. O sa fie un pic mai altfel... Oricum, mersi mult pentru aprecieri si pentru critica deopotriva pentru ca numai asa-ti poti pastra echilibrul in tot ceea ce intreprinzi si vorba lui Gustave Flaubert: “Trebuie sa fii corupt pana-n maduva oaselor sau sa ai o inima cu adevarat imensa ca sa-ti placa chiar orice (fara sa critici)"

 

Azi trec pe la chiulasa sa vad "cum stam". Sper sa fie gata pana la 5-6 pm ca s-o salt pe motor. Rock'n'Roll, baby!

 

Pe mai tarziu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ma asociez si eu parerii ca furca nu trebuia sa fie rosie :-)

Aripa rosie trebuie sa fie centrul atentiei iar furca merge neagra ca sa nu distraga privirea.

Dar, vorba ceea, de gustibus et coloribus non est disputandum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Cu ajutorul prietenului meu de suferinta azi am pus pistoanele la locul lor si am dat o fuga pana la chiulasa sa vad daca-i gata...Si nu era gata. Abia maine la 10-11 o ridic de la tuning. Altminteri toate-s bune si la fel; polisez intr-una la suruburi de ma apuca damblaua. Nu termin cu unul ca dau de altul care se cere la randu-i dezmierdat pe polizor si ia-o de la capat. Cum pun o piesa pe motor, cum hop, apar cel putin doua suruburi care se cer lustruite ca la carte si fara sa ma laud, cred c-am ajuns un mic expert in asa ceva. Nu tin minte sa mai fi frecat asa de mult de cel putin peste un sfert de veac, si ma refer aici la perioada deplina a pubertatii mele cand practic campasem in baia familiei, loc din care am mai iesit doar cand mi-au crescut barba si mustata de i-am si speriat pe ai mei, dar asta-i o poveste de talk-show de noapte labeunu tv care nu se cere dezbatuta aici si acum...

 

Azi am dat ochii pentru prima oara cu dusmanul meu. Montasem pistoanele si Dan, amicul meu studia "avansul" motorului cautand sa-l aseze la semn moment cand din senin am dat ochii cu EL...un manunchi de fire electrice care se stropseau la mine ca o matza incoltita de dulai, fire care ieseau zbanghii din "delcoul" mobrei mele refuzand sa "ne spuna" cum pana mea se cereau asezate in peisaj... Ne-am masurat reciproc din priviri si pentru moment n-am pornit ostilitatile...pentru moment. Parca vad ca intr-un viitor nu prea indepartat, noi doi ne vom confrunta: eu si electrica mobrei. Nu suport partea asta insa n-am de ales si o sa-ncerc sa-i dau de capat intr-un fel sau altul. Deocamdata e 1-0 pentru mine la meciul de azi pentru ca am dibuit repede cum naiba veneau dansele pe motor dar sa vedem etapele viitoare.

 

Am desfacut linia de carburatoare si primul dintre ele e daja spalat la ultrasonice, suflat, golit de maruntaie si pana luni va fi vopsit si pus motz la loc pe "linia" de pe care l-am dat jos.

 

Pe maine mes amis.



Salutare,

 

Am mai vopsit cateva mici piese care vin puse pe motor maine si am inceput sa ma documentez serios legat de carburatoare...wow...am capiat instantaneu cand am vazut ca nu-i chiar ca o plimbare prin parc chestia cu carburatoarele...una la mana, niciunul dintre cele patru nu mai avea membrana de deasupra, piesa care nu se mai gaseste usor. Doi la mana, carburatoarele tip Keihin VB (cel putin asa sustine un tip american care are si o pagina dedicata carburatiei in general) sunt destul de greu de reparat daca n-ai cunostinte temeinice in domeniu si in al treilea rand, acelasi tip nu recomanda deloc polisarea, sablarea sau vopsirea corpurilor lor din "n" motive iar linia mea e varza de urata ce e...Sa ma ca# in el de noroc daca nu-mi vine sa-mi dau cu cusma de pamant si sa urlu la cer ca lupii. Ce pana mea, da' chiar nimic nu-mi iese din prima fara sa ma strofoc??? Trec la plan B si sparg pusculita copiilor ca nu mai am chef de visat cai verzi pe pereti. O bag in ma-sa de linie de carburatoare si-mi iau unele noi ca sa nu ma doara capul. Vine coletul, desfac cutia, scot linia, o montez pe mobra, pun ceasurile pentru un reglaj-doua si pa si pusi...totu' cu manusi si fara dolor de cabesa.

 

Maine urc motorul pe capra si abia astept sa-l vad cum sta. S-a mai zgariat pe ici pe colo la tipu' cu chiulasele insa nu poti face omleta fara sa spargi ouale, nu? O sa-l finisez dupa ce-l spal si-l degresez, apoi ii dau o cheie si gata-i vopseaua. I-am transmis lui Darian ca marti, ready or not, ridic seaua de la el asa ca marti o sa stiu mai exact cand naiba termin cu partea mecanica si de surubarit ca-n rest ma dedic numa' electricii.

 

Pe maine, baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nu-i bai cu carburile. Cheama un profesionist, stai langa el sa vezi cum ii merg mainutele si dupa te prinzi. Sau daca zici ca sunt varza, cauta pe ebay, nu se poate sa nu gasesti,si inca ceva... citeste aici ceva legat de membrane /index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ . Nu sunt sigur ca vei gasi solutia, dar corneliu parca rezolvase.

 

PS: darian o mai lungeste uneori, nu cred ca din cauza lui, insa treaba o face 110% calumea, asadar eu zic sa mai strangi un pic din dinti si o sa vezi ce calumea iese. O sa il cinstesti dupa! :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohayōgozaimasu Banzay San,

Mersi pentru linkurile alea, frate! Mi-a mai revenit inima la loc. Chiar n-am habar de ce ma-sa nu-mi ieseau si nemtii aia la cautarea pe Google ca de n-am tastat in toate felurile cuvintele cheie si tot numa' de americani si de olandezi dadeam... Din cele cinci repere pe care le cautam am gasit patru ceea ce nu e rau deloc, adica kit-ul principal de garnituri si jet-uri, membrana de jos cu arc (Carb Pump Diaphragm), plug-ul din cauciuc si un alt jet, ramanand sa dibuiesc pe undeva o membrana care sade in partea superioara a carburatorului (Air Cut Off Valve), aceeasi pe care neamtul de la care am cumparat mobreta probabil ca a tot mermelit-o ca pana la capat s-o scoata de pe toata linia ca nu-i mai dadea de cap...Posibil c-a scos-o ca-l incurca la amestecul de carburant cu aer si decat sa tina trei cu si un carburator fara le-a scos pe toate ca sa mearga uniform. Cu exceptia membranei cauzatoare de dureri de cap, pe restul am sa le si comand azi asa ca-ti raman indatorat pentru ajutorul acordat in privinta acestui subiect.

Asa cum mentionam si ieri, azi urc motorul pe capra si-mi frec palmele de bucurie, nu alta. Pentru ca e greu de numa' numa' o sa-l mut de pe banc pe un carucior cu roti pe care asez in prealabil un stand-acordeon, am sa dau jos bascula de pe cadru, ridic motocicleta cu totul si vin cu ea la motor in loc sa vin cu motorul la dansa...e mai sigur asa; nu zgarii nici cadrul si nici motorul. In decursul acestor sase luni am pus motorul pe cadru de doua ori si cum de tot atatea ori am incercat sa-l montez venind firesc cu motorul la cadru, fara nicio exceptie, de fiecare data atingeam uratel de tot ansamblul; de data asta am sa procedez invers sperand c-o sa fie mai bine...zic eu. Puteam s-o fac inca de sambata insa presupunea sa-mi aman pentru inca doua ore intalnirea din oras cu nevasta iar asta nu se cadea deloc, si mai mult de atat, as fi lucrat sub tensiune iar atunci cand lucrezi astfel esti predispus intr-o proportie mai mare la accidente, lucru pe care-l evit acum. N-are sens s-o dau in bara acu', cand sunt atat de aproape de final.
Saptamana asta, care se anunta destul de urata pana vineri as zice eu, o sa fie una interesanta pentru mine deoarece trebuie sa-mi vina capacele laterale de la vopsitor, o sa mai duc doua piese la vopsit (ultimele), mai vine inca colet cu piese din UK iar pe celelalte doua, venite din USA o sa le ridic azi asa ca o sa am de lucru, nu ma plang. De acum incolo orice pun pe motocicleta ramane bun pus si asta-mi da o energie pozitiva. Dealtfel, s-au imputinat piesele de care ma tot loveam prin atelier si asta o simt imediat ce ma rotesc de jur-imprejurul standului amplificandu-mi senzatia ca sunt aproape gata, nevenindu-mi totodata sa cred ca a putut dura atat de mult...Totusi, parca nu sunt chiar atat de multe piese pe cat credeam odata insa daca ma uit in urma la cate s-au cumparat si prin cate dureri de cap am trecut cu fiecare-n parte imediat ma repliez si reevaluez situatia concluzionand ca au fost incredibil de multe pentru un obiect atat de restrans fizic. Sotia mea ma intreba ieri sau alaltaieri daca pot "exploda" intr-un desen Cafe-ul meu, ilustrand astfel sutele de piese achizitionate, unele la propriu cat un ac de siguranta, si/sau modificate, astfel incat lumea sa poata estima volumul de munca depus...ar fi o idee chiar misto insa in mod cert e un "proiect de iarna", cand chiar n-ai ce face pe acasa... Ceea ce va pot spune sigur e ca n-a ramas niciun milimetru din motocicleta aia neatins de mine, neverificat, neschimbat daca se cerea, nevopsit si nerestaurat daca se putea si fara sa mananc cacao, azi ma pot lauda ca recunosc cam orice garnitura simering si o-ring peste care dau daca-i de Honda CB750; putine au mai ramas alea care ma trimit la carte sau pe net pentru a le identifica... Singurele garnituri pe care nu le-am putut memora au fost cele de la scaunele supapelor, si asta pentru ca Dan, prietenul meu, le-a rechizitionat in graba de teama ca pun mana pe ele si ca le zapacesc in maldarul de garnituri si piese aduse in atelier. :) Tot el se face vinovat si de faptul ca acum lustruiesc la suruburi de m-a luat Benga, din exact acelasi motiv: ca intru-n ele si le ametesc de nu mai da de ele. Pur si simplu le-a ascuns de mine. Inainte chiar ma miram ca sunt atat de putine bucurandu-ma in acelasi timp, ca acum, la final, sa ma las luat prin surprindere de o avalansa de microsuruburi, suruburi si piulite care cu toatele se cer lustruite ca la carte ceea ce nu-i fost tocmai placut...Dar odata ce pun mana pe ele arata giugiuc, n-am ce zice, ca noi. Le trec prin polizorul cu discuri din pasla cu pasta abraziva, apoi cu pasta mirror, iar alea care au profil concav sunt bagate in bormasina si frecate c-o pasta din Jermanica pana sclipesc ca diamantele. Unele-mi ies atat de bine incat dupa un timp, daca dau de ele, stau si ma-ntreb cum naiba de le-am scos asa sau daca le-am cumparat de noi...

Hai ca m-am luat cu vorba...acu fug la atelier ca-i inceput de saptamana si trebuie sa repornesc motoarele...

Numa bine, men. Pe mai tarziu...

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICE !!!

 

Felicitari pt. proiect, si mai ales pt. faptul ca pui pret mai mult pe fapte decat pe vorbe.

O sa ma bag si eu in seama pe aici , caci tocmai m-am apucat si eu de transformat o Yamaha XJ 550 in Cafe Racer.

Ce pot sa iti/sa spun e ca proiescul meu va fi diametral opus, asa ca sper intr-o razboire pe cinste a proiectelor.

Dar, avand in vedere ca tocmai am inceput sunt milenii in urma si la cat am de lucru nu am de ce sa ma grabesc.

Insa o sa incerc tematic sa merg pe simplu si eficient , ca nu ma dau banii afara din casa.

Si o sa aduc ceva noutati ideii , dar fara a afecta stilul CAFE in sine.

 

P.S. daca trec prin Bucuresti poate prindem o cafea, cel putin cu Triumph-urile, caci al meu Cafe mai are de stat la mesterit mult si bine.

post-6052-0-70434000-1364194262_thumb.jpgpost-6052-0-98716200-1364194279_thumb.jpgpost-6052-0-50995800-1364194305_thumb.jpgpost-6052-0-58978500-1364194232_thumb.jpg

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICE !!!

 

Felicitari pt. proiect, si mai ales pt. faptul ca pui pret mai mult pe fapte decat pe vorbe.

O sa ma bag si eu in seama pe aici , caci tocmai m-am apucat si eu de transformat o Yamaha XJ 550 in Cafe Racer.

Ce pot sa iti/sa spun e ca proiescul meu va fi diametral opus, asa ca sper intr-o razboire pe cinste a proiectelor.

Dar, avand in vedere ca tocmai am inceput sunt milenii in urma si la cat am de lucru nu am de ce sa ma grabesc.

Insa o sa incerc tematic sa merg pe simplu si eficient , ca nu ma dau banii afara din casa.

Si o sa aduc ceva noutati ideii , dar fara a afecta stilul CAFE in sine.

 

P.S. daca trec prin Bucuresti poate prindem o cafea, cel putin cu Triumph-urile, caci al meu Cafe mai are de stat la mesterit mult si bine.

attachicon.gifDSC_0068.jpgattachicon.gifDSC_0047.jpgattachicon.gifDSC_0049.jpgattachicon.gifDSC_0051.jpg

Bine ai venit in Clubul Cafe!

 

Inainte de toate vreau sa-ti multumesc atat pentru cel spuse de tine cat si pentru filmuletul ala pe care l-am sorbit cu nesat si, marturisesc, c-o usoara invidie. Ai cojones nu gluma sa umbli teleleu prin viroagele si vagaunile alea fara sa-ti pese de nimic. Mi-a placut si faza cu strungul cand ati "doftoricit" pinionul care probabil se fisurase, nu?...respect pentru mainile pricepute si muncite ale strungarului!. Jos palaria pentru tip si mare noroc ati mai avut c-ati dat de el c-altminteri se ducea naibii toata distractia. Frumooos de tot. Felicitari!

 

Cat despre Cafe, da-i bice cu proiectul ca te mai ajutam si noi, care cu ce poate. Bunaoara, uite, Banzay m-a scos din "handel" (materia organica, nu compozitorul :) ) cu link-ul cu carburatoarele, si asta-i doar una din multele maini de ajutor intinse de fratii nostri, cafegii, ajutoare care mi-au fost date cu generozitate si fara vreun scop anume ascuns sau ceva de genul asta, altul decat finalizarea proiectului in care m-am bagat pana-n gat si pe care trebuie sa-l duc la capat. Asta-i cel mai recent ajutor primit si in consecinta, primul care-mi vine-n minte; au fost mult mai multe, te asigur... Cu cat mai multe, cu atat mai bine!

 

Sa ne vedem la o cafea? Oricand treci pe aciulea, da un buzdugan in usa si ne vedem...poate treci pe la atelier sa vezi cum merge proiectul...

Bafta cat cuprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in Clubul Cafe!

 

Inainte de toate vreau sa-ti multumesc atat pentru cel spuse de tine cat si pentru filmuletul ala pe care l-am sorbit cu nesat si, marturisesc, c-o usoara invidie. Ai cojones nu gluma sa umbli teleleu prin viroagele si vagaunile alea fara sa-ti pese de nimic. Mi-a placut si faza cu strungul cand ati "doftoricit" pinionul care probabil se fisurase, nu?...respect pentru mainile pricepute si muncite ale strungarului!. Jos palaria pentru tip si mare noroc ati mai avut c-ati dat de el c-altminteri se ducea naibii toata distractia. Frumooos de tot. Felicitari!

 

Cat despre Cafe, da-i bice cu proiectul ca te mai ajutam si noi, care cu ce poate. Bunaoara, uite, Banzay m-a scos din "handel" (materia organica, nu compozitorul :) ) cu link-ul cu carburatoarele, si asta-i doar una din multele maini de ajutor intinse de fratii nostri, cafegii, ajutoare care mi-au fost date cu generozitate si fara vreun scop anume ascuns sau ceva de genul asta, altul decat finalizarea proiectului in care m-am bagat pana-n gat si pe care trebuie sa-l duc la capat. Asta-i cel mai recent ajutor primit si in consecinta, primul care-mi vine-n minte; au fost mult mai multe, te asigur... Cu cat mai multe, cu atat mai bine!

 

Sa ne vedem la o cafea? Oricand treci pe aciulea, da un buzdugan in usa si ne vedem...poate treci pe la atelier sa vezi cum merge proiectul...

Bafta cat cuprinde!

Multumesc si eu de primirea calduroasa.

Pinionul nu era fisurat, ci era tocit rau ... Ideea e ca prietenul meu Dan (cu Dominatorul) , bucurestean de altfel, a luat din Tg.Mures Honda asta si a doua zi noi am si plecat in calatorie cu ea.

Ca dupa inca doua zile sa constatam ca placutele frana fata, discul si pinionul de atac erau praf. Am revenit in Tg.Mures la acel strungar si a doua zi cu placute, disc si pinion nou ne-am continuat aventura.

 

Cu siguranta am o gramada de intrebari, dar vor veni la timpul lor.

Azi am lucrat toata ziua la lampasul de pe spate si cred ca a iesit belea :pics:

 

P.S. EssadBey lasa-mi si mie pe PM un mail sau un nr. de tel.

 

post-6052-0-61064100-1364238369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr. House: “I don’t trust patients because everyone lies.”

 

Aseara tarziu am reusit sa facem transplantu' de "inima" iar acum pacientu' zace-n pat la reanimare sub o atenta monitorizare. Ca sa nu ma abat de la rutina zilnica inceputa acum mai bine de o saptamana, si ieri am lustruit suruburi si piulite cu duiumul; am lustruit pana si inlocuitorul surubului rupt in carter pe care l-am ridicat ieri de la reprezentanta Honda, surub care intr-adevar era identic din punct de vedere al cotelor cu cel rupt insa muuuult mai nasol fabricat...p!$#@ ma-sii, pe cat de atent lucrate sunt suruburile originale fabricate in 1979 pe atat de "basite" sunt astea fabricate acum, in 2013. Cert si bizar totodata (pentru mine) a fost ca ieri tineam in mana singurul surub de 118mm Mx8 cu cap de 10mm vandut prin reteaua europeana Honda!!!... Cum naiba e cu putinta, n-am habar. Asta spune multe despre noua filosofie a timpurilor noastre aplicata prin retelele Service ale tuturor dealerilor din lume; Cand mi s-a calat motorul Land Roverului la 155000 de km nici macar n-au simulat ca vor sa-l repare cumva ci s-au repezit sa comande unul nou, gata fabricat undeva si mi l-au pus in carca fara drept de apel... S-a ciupit o garnitura? Schimbam toata pompa cu tot cu garnituri si cu anexe! De ce sa cheltuiesti 1 Euro pe o amarata de garnitura cand poti da cu sutele de Euro pe fereastra? Trebe' sa mananca si gurile noastre, nu?

Ma rog, iar divaghez...intorcandu-ma la oaia mea, azi (ce surpriza!) o sa lustruiesc din nou...am sa spal rezervorul de benzina de diversele impuritati care s-au ciuciulit prin el, o sa montez "fuel petcock-u" :) sau cum ma-sa s-o mai numi robinetul ala de benzina, caut sa-i confectionez o garnitura capacului de deasupra si il pun deoparte pentru ca incep "operatiunea monstrul", adica trec la electrica...Bleah!...Teama mea vis-a-vis de subiectul in discutie e patetica, stiu, insa nu prea am de ales. Ma straduiesc sa-l inteleg si parca in loc sa ies la lumina, ma tot afund in jungla voltilor, wattilor, amperilor si miliamperilor incurcandu-ma din ce in ce mai mult in liane..cel putin asa vad eu, metaforic vorbind, subiectul asta. Oricum, pana nu-mi mai ramane altceva de facut inca nu ma panichez insa ...soon my friend, soon, I shall meet the Dark Side of the Force!

 

poze cu pacientu'

 

post-70651-0-68213700-1364278960_thumb.jpg

post-70651-0-53818900-1364279015_thumb.jpg

post-70651-0-39957500-1364279060_thumb.jpg

 

PS

 

Jingle bells/ Jingle bells/ Jingle all the wayyyyyy!!!!

Voi unde sarbatoriti Craciunu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...