Samo Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Superb, e la mine in cartier intalnirea . Sper ca voi reusi sa pierd cat mai mult timp pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Mdaa.....buna intiativa dar chiar nu sa gasit inspiratie ptr scrisul cu honda.....mi se pare penibil....si acum hai dati cu pietre ca ce am zis....)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) Scrisul cu Honda este cu font, daca pot sa-i zic asa, Norton. A fost pus de proba doar pe partea dreapta a rezervorului. Nu stiu daca va ramane. De ce sa arunce cineva cu pietre ? Fiecare cu gusturile lui. » Post actualizat in 24 Aug 2014 14:27Ah, si vor fi montate aparatorile lantului. Editat August 24, 2014 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Cu pietrele mai mult o gluma.....iar cu scrisul nus ce sa zic nu e vb de gusturi cat mai mult de originalitate....eu asa vad treburile...bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Daca intentionezi sa te plimbi cu ea, ai nevoie de aripa fata / spate . Arata OK moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Multam ! Pe fata este o aripa mica. Pe spate sa vedem cum sta treaba, daca este nevoie pot muta numarul in spatele seii pe post de aripa. » Post actualizat in 30 Aug 2014 19:17O fotografie salvata de la userul m4v3rick facuta azi la Custom Wheels Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 io am avut o zi intensa ieri. am zis curajos ca e momentul sa scot guzzi-ul la plimbare, macar de proba asa. dupa vreo 10 km am ramas cu un singur cilindru functional. am stat vreo juma de ora pe marginea drumului asteptand platforma.. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10440756_804693192895809_9092673461470535164_n.jpg?oh=3c09f0994da5a1ae4764c82619c37964&oe=54722F5C&__gda__=1416451456_9288af564ef86686614fa0886d5a1614 pana sa vina platforma am mai dat o cheie si surpriza. merge in 2. zic hai sa o luam inapoi spre garaj sa iau banditu sa ajung si eu la munca ca omu.. la jumatea drumului iar raman fara un cilindru.. dupa cateva incercari am ramas si fara baterie deci am impins-o.. nu vreau sa imi amintesc cat am mers cu ea la brat si nici cele doua micute dealuri peste care am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rastabrada Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Superba honda..... eu i-as lasa farul mai jos, sa fie cat mai ''pe linie'' cu rezervorul si cu saua. .... si acum ignorati-mi ''fotosopu''! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Buna observatie ! Initial asa am dorit si eu, sa las farul cat de jos DAR ramane spatiu mic intre el si roata . In caz ca lucreaza furca mult ar atinge aripa in far. Vedem.... Multumesc pentru idee/pont (arata mai bine cu farul mai jos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 domnilor, dupa cum probabil ati aflat deja anul asta se tine gentleman's ride si in bucuresti.. vad ca momentan e un ciot ca si organizare si sper sa se clarifice lucrurile in curand. pana atunci: https://www.facebook.com/events/1474247989510700/1474658142803018/?notif_t=plan_mall_activity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adimal Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) Cafe racer și nu numai... Nenea zice vreo 2 vorbe de reținut. Editat Septembrie 6, 2014 de Adimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 uite asa as vrea sa-mi petrec pensia Foarte inspirant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adimal Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Am revenit cu subtitrarea. https://plus.google.com/114920655684815013040/posts/ipq5NDmS6CB » Post actualizat in 14 Sep 2014 16:56 » Post actualizat in 14 Sep 2014 16:56 Am revenit cu subtitrarea. https://plus.google.com/114920655684815013040/posts/ipq5NDmS6CB Aici e cel bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.N.L. Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 vx 800 cafe racer made in Zalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 foarte tare asta rosu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) vx 800 cafe racer made in Zalau Simpatic si cu mult gust lucrat! Una bucata sugestie (cu caracter f subiectiv fara vreun gand de a critica ): ar merge cate un capac in laterale cu nr. gen 'bila de 8' Editat Septembrie 21, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 aripi ? nu inteleg de ce toata lumea elimina aripile. e deja cliseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Nu e chiar cafe, da' e tot un VX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Looks very good ! Imi plac amortizoarele cu compensatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Thx! Amortizoarele sunt cele stock, si VX-ul rosu le are. La capitolul imagine mai este de lucru, e prima mobra la care folosesc "in exces" piese cromate. aripi ? nu inteleg de ce toata lumea elimina aripile. e deja cliseu. Chestie de gusturi personale, ofera o imagine mai spartana. Editat Septembrie 21, 2014 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) ma ajuta cineva cu sugestii pentru conversia in cafe racer pentru o CZ175/Jawa 250 in cafe racer? as avea disponibila una si ma bate un gand ... PS: este vorba de modelele din 1960 Editat Septembrie 23, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Sincer cres ca ar fi pacat sa o faci cafe. Mai bine o restaurezi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Sincer cres ca ar fi pacat sa o faci cafe. Mai bine o restaurezi!! + 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.