Sari la conținut

Postări Recomandate

Dar 25 bastoane pe aia de 50cc.... Nu tre sa ai 1000cc, dar 50 e prea partaitoare....pt gusturile mele

Te inteleg la ce te referi. E m-am referit strict la valoarea sentimentala. Ea nu face in niciun caz 2.500 de lei daca ne raportam la valoarea comerciala, cred ca intelegi la ce vrea sa ma refer...

Nici gand sa cumperi motoreta asta in scopul de a te folosi zilnic, sau aproape zilnic, de ea. Mai mult ca pe un opera de arta (poate prea mult spus) sau ca pe o jucarie mai scumpa, de care sa te bucuri din cand in cand, la evenimente inedite etc.

 

Stiu foarte bine cum e piata moto din ziua de azi. Am si eu un motor de 250 pe care nu stiu daca as putea obtine vreodata 1.000 de euro, desi am investit in ea mult mai mult de atat. Dar atat timp cat stiu ca motoreta mea este 100% functionala si am incredere ca nu ma lasa la greu nu am niciun motiv sa o vand, iar valoare sentimentala depaseste cu mult valoarea de piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

TU250 ul tau chiar il vad facut frumos, cu semighidoane si folosit zilnic. Arata bine,nu e chiar partaitoare,consuma colosal de putin, si e suficient de comod/decent sa te duci la munca sau la plimbare prin oras/imprejurimi...

 

De mult ma uitam dupa TU250....

 

Acu nu zic, si una de 50cc poate sa faca 25/30 mil (depinde ce are pe ea). insa eu personal nu ma vad pe una din aia ca e prea...subtirica/prea firava pt nevoile mele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TU250 ul tau chiar il vad facut frumos, cu semighidoane si folosit zilnic. A

Am preferat ghidonul clubman in locul semighidoanelor (motive estetice, dar mai ales tehnice...loveau in rezervor la unghiul maxim de bracare plus alte detalii)

post-43386-0-90476400-1422457084_thumb.jpg
post-43386-0-42610400-1422457098_thumb.jpg
post-43386-0-79839600-1358786922_thumb.jpg
Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

dupa vopsea si montaj partial....

 

attachicon.gif20150530_192609.jpg attachicon.gif20150530_192701.jpg

Pune-i si o bucata de aripa pe spate, sa aiba o terminatie in aceeasi linie.

 

 

"From hell, with love." De ceva timp l-am expediat la Zdriki pentru restilizare, dar acum va primi evacuare 2 in 1 cu finala MCJ.

post-72311-0-05101200-1435344992_thumb.jpg

 

 

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i si o bucata de aripa pe spate, sa aiba o terminatie in aceeasi linie.

 

 

"From hell, with love." De ceva timp l-am expediat la Zdriki pentru restilizare, dar acum va primi evacuare 2 in 1 cu finala MCJ.

attachicon.gifxs.jpg

 

ma gandesc sa construiesc o "codita" de cafe si sa trec la monopost....

 

ma apuc de ciocanit tabla si vad ce iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Salut,

 

 

Doresc sa achizitionez o yamaha 400 din 1982. Sunt nou in domeniu si vreau sa incep cu un motor mic si sa-l transform in cafe racer.

Am gasit un domn care detine o yamaha 400 putin modificata spre cafe racer. L-am sunat si mi-a zis ca motorul are acte in regula itp dar a incercat sa-l curete 'platine' si de atunci nu mai are scanteie in buji.
Aici a intervenit problema fiind necunoscator nu stiu exact ce fel de probleme pot fi sau nu cumva motorul e stricat si astea ar fi o scuza din partea lui.Am incercat pe google dar fara rezultat.
Ce m-a dus in eroare a fost ca el mai are un motor separat de vanzare daca sunt interesat. De aici cumva am tras concluzia ca o fi stricat motorul de pe cea care e in vanzare.

Pentru ca are un pret relativ ok as vrea sa stiu ce parere aveti.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor pe care o cumpari fara sa fie pornit, este un risc. Poate sa fie bun, poate sa fie distrus. Lucru asta trebuie sa fie reflectat in pret.

Ce poti sa faci ca mai iei din risc e sa faci un test de compresie si sa asculti atent sunete din motor cand invarta electromotor.

Cutie de viteze de asemena, poti sa treci prin vitezele pe loc, poti verifica ambreiaj minimal, dar pana nu porneste stii doar o parte din povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...