Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare domnilor,trebuie sa inmatriculez motocicleta si apoi ma pun pe mesterit la ea.

Un xs400 es cu bascula pe mijloc :( . Vreau sa-l fac cafe racer insa nu sunt sigur de unele chestii.

1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate?

2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ?

3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ?

4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate?

2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ?

3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ?

4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ?

 

1) ghidonul stock este de 22 mm, se potriveste cam orice ghidon de 22.

2) da, dar mai bine pastrezi airbox-urile.

3) vitezometru este actionat tot prin cablu de roata fata. Cablul de pe blocul motor este pentru turometru.

4) se schimba toata comanda, in cazul in care este cea stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu motorul donator (baza pornire) ar putea ajuta...


» Post actualizat in 11 Apr 2016 05:24

Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru.

 

Tabla de cupru si cositor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar si daca iau unul de pe alt model, tot trebuie taiat / sudat si nu am cu ce, pentru ca tabla e foarte subtire (cea pentru rezervoare), iar ca sa il fac din tabla mai groasa ar insemna greutate foarte mare situata destul de sus pe motocicleta si ar schimba destul de mult comportamentul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei un rezervor asemanator. Greutate mai mare nu are cum sa aibe sau va avea dar nu cu mult. Un rezervor din Aluminiu nu va fi niciodata mai greu ca unul din otel.

 

Total de acord, dar daca il fac din tabla subtire se onduleaza cand pun aparatul de sudura pe el. Daca il fac din tabla suficient de groasa cat sa nu se cuteze, atarna prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

E facuta de fostul proprietar, dar sunt 90% sigur ca e facuta la Orsova, pe malul Dunarii.

 

https://www.google.ro/maps/@44.7366817,22.4077226,3a,90y,150.35h,83.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg8eqIXQGxm96X2LXAAlr_g!2e0!7i13312!8i6656

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa o schimb, dar intai trebuie sa ii fac RAR-ul, ca abia am luat-o (de la tine, din Craiova).

 

Stiu, stiu, am vrut sa te intreb de marca asta AHAMAY :D

 

ps: s-o stapanesti sanatos !

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt, Yamaha SR500 48T din '86, luata din Germania acum 10 ani si statuta in garaj. A intrat in lucru.

Un link din Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/846zj2a7entzxk3/AADIsgDOsTb6llLRBSNfRjLCa?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, stiu, am vrut sa te intreb de marca asta AHAMAY :D

 

ps: s-o stapanesti sanatos !

 

Prima data cand m-a intrebat cineva de AHAMAY ma uitam stramb la el si nu intelegeam gluma :))

Multumesc! :D

 

Pe scurt, Yamaha SR500 48T din '86, luata din Germania acum 10 ani si statuta in garaj. A intrat in lucru.

Un link din Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/846zj2a7entzxk3/AADIsgDOsTb6llLRBSNfRjLCa?dl=0

 

Fir intins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare.... incep si eu ..sau deja am inceput,,cu o yamaha sr250 1979...

am sa revin cu poze ...la final..

 

Stima tuturor...

 

Salut. Nu te zgarci cu pozele, poti pune si pe parcursul lucrarilor/modificarilor.

 

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...